بهترین تلویزیون

بهترین تلویزیون سال 2023

بهترین تلویزیون در سال 2023

تکنولوژی با سرعت زیادی در حال پیشرفت است، تلویزیون‌ها هم از این مسأله مستثنی نیستند. شرکت‌های تولید کننده هر ساله تلویزیون‌ها را با تکنولوژی‌های جدید، امکانات بیشتر و ظاهری زیباتر به کاربران ارائه می‌دهند و افراد زیادی هم علاقه‌مند هستند که از آخرین تکنولوژی‌ها استفاده کنند. ما در این مطلب بهترین تلویزیون 2023 از برندهای ال جی، سونی و سامسونگ که در بازار موجود هستند را معرفی کرده‌ایم. در نظر داشته باشید این مدل‌ها هر کدام با امکانات و قابلیت‌های متفاوتی هستند و باید مطابق نیازتان و بودجه‌ای که می‌خواهید برای آن اختصاص دهید تلویزیون موردنظرتان را انتخاب کنید، پس اگر قصد خرید تلویزیون را دارید با ما همراه باشید. 

معرفی بهترین تلویزیون‌های 2023

در مطلب بهترین تلویزیون 2023 با در نظر گرفتن امکانات و قابلیت‌های موجود در تلویزیون‌ها، لیستی کامل از آن‌ها را قرار داده‌ایم که به ترتیب بهترین مدل در اول لیست قرار گرفته است و مدل‌های پایین‌رده‌تر در انتها توضیح داده شده‌اند. البته در نظر داشته باشید تمام نمایشگرهای موجود در این لیست از کیفیت و امکانات بسیار بالا و مطلوبی برخوردار هستند و بهترین‌های موجود در بازار ایران به حساب می‌آیند. در نظر داشته باشید محصولات ال جی صفحه نمایش بسیار قدرتمندی دارند و این در حالی است که نمایشگرهای سونی هم صفحه نمایش با کیفیتی در آن‌ها به کار گرفته شده است و هم رابط کاربری قوی‌تری دارند. اما اگر به دنبال یک تلویزیون مقرون به صرفه هستید یقیناً مدل‌های سامسونگ می‌تواند اقتصادی‌تر باشد و به خوبی مطابق نیاز شما عمل کند. در کل هر یک از این برندهای معتبر نقاط خوت خاص خود را دارند و شما می‌توانید مطابق با نیاز روزمره خودتان تلویزیون دلخواهتان را انتخاب کنید.

S95B

تلویزیون سامسونگ S95B

امتیاز کلی: 9.1

امتیاز فیلم: 9.4

نمایش تلویزیون: 8.8

ورزش: 9.0

بازی های ویدیویی: 9.3

فیلم اچ دی آر: 9.0

بازی اچ دی آر: 9.3

مانیتور: 9.7

تلویزیون S95B یکی از بهترین تلویزیون های برند سامسونگ می باشد که در سال 2022 معرفی و به بازار عرضه شده است. تلویزیون مذکور با مونتاژ مجارستان وارد کشور ما می‌شود و مناسب استفاده خانگی و معمولی، تماشای حرفه ای فیلم، بازی و گیمینگ می‌باشد. تلویزیون مذکور دارای صفحه نمایش QD-OLED و کیفیت تصویر 4K می‌باشد. تلویزیون QD-OLED در واقع همان تلویزیون OLED است اما ساختار متفاوتی دارد و به گفته سامسونگ کیفیت تصویر بهتری نسبت به تلویزیون‌های OLED معمولی ارائه می‌دهد. در تلویزیون‌های QD-OLED به جای نور سفید از نور آبی استفاده شده است و همچنین توانایی نمایش حجم رنگ بیشتری دارند و کیفیت تصویر بهتری ارائه می‌دهند. تلویزیون S95B برای بازی کردن با کنسول‌های نسل نهم گزینه فوق‌العاده ای است. این تلویزیون جزو هیچکدام از سری‌های تلویزیون‌های سامسونگ نیست و برای اولین بار تولید شده است. از این جهت به تلویزیون سری S95B سامسونگ نیز معروف می‌باشد و همچنان از سیستم عامل تایزن در این تلویزیون نیز استفاده شده است و دارای قابلیت اتصال به گوشی، پخش آهنگ با بلوتوث و دانلود برنامه‌های مختلف و نصب آنها و حافظه داخلی مناسب می‌باشد. S95B دارای قدرت خروجی صدا 60 وات است و 4 عدد پورت HDMI 2.1 می‌باشد. تلویزیون S95B دارای گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)، گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2) و گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C) نیز می‌باشد. 

سامسونگ از ریموت کنترل هوشمند و جدید خود مدل TM2280E در این تلویزیون استفاده نموده است. این ریموت کنترل مانند مدل‌های پیشرفته سال گذشته شارژی است و شما می‌توانید از طریق پورت USB-C و پنل خورشیدی (SolarCell) آن را شارژ کنید. علاوه بر موارد گفته شده این ریموت کنترل توانایی شارژ از طریق فرکانس رادیویی Wi-Fi را نیز دارد و دیگر نیازی نیست نگران شارژ ریموت کنترل آن باشید. موارد گفته شده تنها بخشی از امکانات هوشمند این تلویزیون بوده و شما با داشتن این تلویزیون می‌توانید از امکانات بسیار زیاد آن بهره‌مند شوید. طراحی تلویزیون سامسونگ S95B به معنی واقعی کلمه فوق العاده است. سامسونگ از زبان طراحی LaserSlim در این تلویزیون استفاده نموده است. ضخامت کلی تلویزیون فوق العاده باریک است. حاشیه های 4 طرف صفحه نمایش این تلویزیون بسیار ناچیز است و به صفحه نمایش بدون حاشیه نیز معروف می‌باشد. پایه این تلویزیون به شکل خطی است و در قسمت وسط تلویزیون نصب می‌شود. S95B از هر نظر تلویزیون بسیار عالی می‌باشد اما در صورتی که به تلویزیون Neo QLED با کیفیت تصویر 8K احتیاج دارید، ما تلویزیون سامسونگ QN900B را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

G2

تلویزیون ال جی G2

تلویزیون ال جی G2

امتیاز کلی : 9.0 امتیاز فیلم : 9.2
بازی های ویدیویی: 9.3 فیلم اچ دی آر : 8.7
نمایش تلویزیون : 8.6
ورزش : 8.9
بازی اچ دی آر : 9.1
مانیتور : 9.5

G2 یکی از پرچم داران شرکت ال جی و مونتاژ کشور اندونزی است و به جرات می‌توان گفت بهترین تلویزیون سال 2022 از شرکت ال جی به حساب می‌آید. این محصول دارای امکانات فوق‌العاده و بسیار مناسب برای اجرای انواع کنسول‌های بازی نسل نهمی و جدید است. این تلویزیون دارای ویژگی‌های کامل یک نمایشگر گیم بوده چون ال جی در آن از صفحه نمایشی از نوع OLED و پنلی از نسل جدید OLED evo برای اولین بار استفاده کرده که این دو در کنار هم می‌توانند هم نسبت کنتراست تصویر را بی‌نهایت کنند و هم این که زاویه دید فوق‌العاده‌ای را به تلویزیون ببخشند و بسیار مناسب برای تماشای گروهی باشند در نهایت دارای مجموعه‌ای چشمگیر از ویژگی‌های بازی است و به طور کلی یک تجربه عالی از بازی را ارائه می‌دهد. مانند سایر تلویزیون های ال جی، از رابط هوشمند webOS استفاده می‌کند که برای سال 2022 کمی به روز شده است. 

سیستم صوتی این تلویزیون از 4 بلندگوی 10 واتی و 2 ووفر 10 واتی تشکیل شده است و در مجموع توانایی تولید صدای 60 وات را دارد. همچنین ال جی برای بالا بردن سرعت رابط کاربری در این تلویزیون از پردازنده α9 Gen4 AI 4K استفاده کرده که می‌تواند عملکرد تلویزیون را در بالا‌ترین حد قرار دهد. این پردازشگر به کمک تکنولوژی 4K Upscaler و AI Upscaling Gen2 رزولوشن تصاویر را افزایش داده و نویز آنها را از بین می‌برد و همه چیز را در حد کیفیت تصویر 4K نمایش می‌دهد. ال جی در این محصول 2022 از قابلیت‌های دیگری نیز مانند HDMI2.1 استفاده کرده تا شما امکان پخش با کیفیت رفرش‌ریت 120 هرتز را داشته باشید و از دیدن تصاویر با کیفیت 4K نهایت لذت را ببرید. دارای 3 پورت USB 2.0 برای اتصال حافظه جانبی و دارای 4 پورت HDMI 2.1 با پشتیبانی از کیفیت تصویر 4K@120Hz می‌باشد. همچنین این تلویزیون در سایزهای 55، 65، 77، 83 موجود می‌باشد.

A95K

 تلویزیون سونی A95K

تلویزیون سونی A95K

امتیاز کلی : 9 امتیاز فیلم : 9.3
بازی های ویدیویی: 9.2 فیلم اچ دی آر : 8.9
نمایش تلویزیون : 8.7
ورزش : 8.9
بازی اچ دی آر : 9.0
مانیتور :9.6

A95K از تلویزیون‌های پرچم دار سری A در سال 2022 است که دارای امکانات و قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای است. سونی در این تلویزیون نیز مانند سری گذشته سال 2021 از صفحه نمایش OLED بر روی این تلویزیون استفاده کرده، با این تفاوت که این سری از نوع QD-OLED بر روی آن به کار گرفته شده است. این نوع صفحه نمایش QD-OLED نسبت به OLED ها از زاویه دید بسیار قوی‌تری برخوردار هستند و روشنایی بسیار بهتری را در محیط‌های تاریک از خودشان نشان می‌دهند. گذشته از این‌ها در برابر انعکاس نور خورشید نیز بازتاب فوق‌العاده‌ای دارند. همچنین تغییر دیگری که سونی در این تلویزیون نسبت به مدل‌های 2021 ارائه داده است در نوع پنل آن است و این بار سونی به جای WRGB از پنل RGB پشتیبانی کرده است. در این پنل رنگ مشکی بسیار خالص‌تر شده و کنتراست بسیار قوی‌تر از قبل است چون در آن پردازنده تصویر XR OLED Contrast Pro پیکسل‌ها را کنترل کرد و آن‌ها را به صورت جدا از هم خاموش و روشن می‌کند و موجب می‌شود تا زاویه دید نیز در بهترین حالت ممکن قرار بگیرد و شما از دیدن تصاویر و برنامه‌های موجود لذت ببرید.

صفحه نمایش این تلویزیون از رفرش ریت 120 هرتز واقعی برخوردار است و توانایی نمایش کیفیت تصویر 4K با سرعت 120 هرتز را دارد. سونی به کمک تکنولوژی XR OLED Motion صحنه های سریع را کاملا صاف و روان نمایش می دهد و از تاری تصاویر جلوگیری می کند.صفحه نمایش این تلویزیون از عمق رنگ 10 بیت واقعی برخوردار است و به لطف تکنولوژی QD-OLED و تکنولوژی XR Triluminos Max و Live Color طیف گسترده تری از رنگ ها را نسبت به اکثر تلویزیون های اولد بازار ارائه می دهد و در این زمینه عملکرد عالی دارد. که می‌تواند گزینه‌ای بسیار مناسب برای اجرای کنسول‌های بازی نسل جدید باشد. این تلویزیون دارای پورت HDMI 2.1 است همچنین سونی از نسل جدید رابط کاربری Google TV نیز استفاده کرده که می‌تواند بسیار سرگرم کننده باشد چون حجم برنامه‌های موجود در آن بسیار بیشتر از گذشته شده و کاربر می‌تواند اوقات بیشتری را در کنار نمایشگر سپری کند.

C3

تلویزیون ال جی C3

امتیاز کلی : 8.9 امتیاز فیلم : 9.1
بازی های ویدیویی: 9.4 فیلم اچ دی آر : 8.9
نمایش تلویزیون : 8.6
ورزش : 8.8
بازی اچ دی آر : 9.0
مانیتور : 9.4

تلویزیون گیمینگ 120 هرتز ال جی C3 یکی از بهترین تلویزیون‌های ال جی در سال 2023 و مونتاژ اندونزی است. این تلویزیون برای تماشای حرفه‌ای فیلم و سریال و همچنین استفاده روزمره و خانگی نیز گزینه مناسبی است. تلویزیون ال جی C3 مدل جایگزین مدل ال جی C2 است که سال گذشته معرفی شده بود. این تلویزیون دارای صفحه نمایش OLED Evo است که روشنایی صفحه نمایش بیشتری را ارائه می‌دهد و باعث ایجاد کنتراست بیشتری خواهد شد. همچنین دارای پنل (WRGB ) WOLED است که در واقع ساب پیکسل های آن محسوب می‌شوند. تلویزیون ال جی C3 از پردازنده α9 Gen6 AI Processor 4K برخوردار است که جزو پردازشگرهای نسل 6 ال جی می‌باشد. این پردازشگر به کمک فناوری AI Super Upscaling 4K و هوش مصنوعی رزولوشن تصاویر را افزایش داده و آن‌ها را به بهترین شیوه در حد کیفیت 4K ارتقا می‌دهد.

تلویزیون ال جی C3 از سیستم دالبی ویژن پشتیبانی می‌کند که باعث می‌شود تا کیفیت رنگ و جزئیات در هنگام تغییر صحنه با وضوح قابل مشاهده نباشد و بهترین کیفیت تصویر را ارائه می‌دهد. سرعت رفرش ریت در این تلویزیون 120 هرتز است و دارای حداقل تأخیر ورودی نیز می‌باشد به همین دلیل به یک تلویزیون مناسب مخصوص بازی با کنسول‌های نسل نهم از جمله PlayStation 5، Xbox Series X و Xbox Series S تبدیل شده است. این تلویزیون به جدیدترین نسخه از سیستم عامل  webOS یعنی webOS 8 مجهز شده است. همچنین از برنامه LG ThinQ نیز پشتیبانی می‌کند و با نصب این برنامه می‌توانید از طریق موبایل تلویزیون خود را کنترل کنید. این تلویزیون در اندازه‌های 42 تا 83 اینچ در بازار موجود می‌باشد. 

C2

تلویزیون ال جی C2

امتیاز کلی : 8.9 امتیاز فیلم : 9.2
بازی های ویدیویی: 9.3 فیلم اچ دی آر : 8.6
نمایش تلویزیون : 8.6
ورزش : 8.9
بازی اچ دی آر : 9.0
مانیتور : 9.5

تلویزیون گیمینگ 120 هرتز ال جی C2 یکی از بهترین تلویزیون های ال جی در سال 2022 است. تلویزیون C2 دارای صفحه نمایش OLED و کیفیت تصویر 4K است. یکی از مهم‌ترین تغییرات در این تلویزیون نسبت به مدل قبلی شرکت ال جی استفاده از پنل WRGB بوده ، در این نوع پنل‌ها هم زاویه دید به شکل بسیار عالی ارتقا یافته است و هم با استفاده از فناوری اولد نسبت کنتراست نیز در بالاترین سطح قرار دارد. ال جی در این محصول از بالاترین سطح تکنولوژِی در ساخت تلویزیون استفاده کرده، این فناوری‌ها شامل جدیدترین تکنولوژِی‌ها برای ارائه بهتر تصاویر کنسول‌های بازی است. صفحه نمایش این محصول دارای رفرش ریت 120 هرتز می باشد و به کمک تکنولوژی OLED Motion Pro صحنه های سریع را واضح نمایش می دهد و از تاری تصاویر جلوگیری می کند و به پردازنده نسل پنجم ال جی یعنی α9 Gen5 AI Processor 4K مجهز شده است که به آلفا 9 معروف است.

این تلویزیون در اندزاه های 42 تا 83 اینچ در بازار موجود میباشد. HDMI2.1 از تکنولوژِی‌های فوق‌العاده‌ای است که امکان ارسال تصاویر 120 هرتز را به راحتی برای کاربر فراهم می‌کند و کیفیت بی‌نظیری را با جزئیات بسیار بالایی برای کاربر به نمایش می‌گذارد و این تلویزیون دارای 4 پورت HDMI 2.1 با پشتیبانی از کیفیت تصویر 4K@120Hz است. گذشته از این با وجود قابلیت‌هایی هم چون نرخ‌ نوسازی متغیر در هنگام پخش هر صحنه‌ای شما بالاترین حد از کیفیت تصویر را بیننده هستید. همچنین ال جی در C2 از توان صوتی مطلوبی با قدرت 40 وات صدا پشتیبانی کرده که در نوع خودش بی‌نظیر است. همچنین درگاه‌ها و رابط‌های متنوعی نیز مانند مدل گذشته آن یعنی C1 در C2 نیز وجود دارد و ارتباط و اتصال تلویزیون را با سایر دستگاه‌ها راحت‌تر کرده است.

A80K

 تلویزیون سونی A80K

امتیاز کلی : 8.9 امتیاز فیلم : 9.3
بازی های ویدیویی: 9.1 فیلم اچ دی آر : 8.7
نمایش تلویزیون : 8.4
ورزش : 8.7
بازی اچ دی آر : 8.9
مانیتور :9.3

تلویزیون سونی A80K یکی از ارزان ترین تلویزیون های اولد گیمینگ 120 هرتز سونی در سال 2022 محسوب می شود. تلویزیون A80K برای تماشای حرفه ای فیلم و بازی کردن با کنسول های نسل نهم کاملا مناسب است. تلویزیون فورکی سونی 77A80K مجهز به جدید ترین و قدرتمند ترین پردازنده سونی تا به امروز یعنی پردازنده Cognitive Processor XR است. این پردازنده وظیفه پردازش تصویر و صدا را به عهده دارد و اینکار را مشابه مغز انسان انجام می دهد. این پردازشگر به کمک تکنولوژی XR 4K Upscaling رزولوشن تصاویر را افزایش داده و نویز آنها را از بین می برد و همه چیز را در حد کیفیت تصویر فورکی نمایش می دهد.. این تلویزیون اولد 120 دارای ویژگی‌های گیم فوق‌العاده‌ای مانند HDMI2.1 بوده و در کنار آن از قابلیت نرخ نوسازی VRR نیز برخوردار است. این در حالی است که این تلویزیون قیمت بسیار مطلوب‌تری نسبت به مدل‌های A90K و A95K دارد و می‌تواند عملکرد مشابهی را نیز در اختیار کاربر قرار دهد، که اختلاف چندانی با این دو مدل ندارد. سونی در A80K از درگاه‌های متعددی برای ارتباط تلویزیون با سایر دستگاه‌‌ها مانند کنسول‌های بازی و دستگاه‌های پخش پشتیبانی کرده است. گذشته از این‌ها شما می‌توانید با استفاده از جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید که نسخه یازدهم آن است حجم وسیعی از برنامه‌ها و دسترسی به انواع بازی‌های سرگرم کننده در گوگل پلی را دشته باشید. همچنین شما می‌توانید با استفاده از جدیدترین نسخه وایفای ارتباط سریع اینترنت را تجربه کنید.

همچنین سونی با استفاده از پردازنده قدرتمند Cognitive XR امکان پردازش با تأخیر ورودی بسیار پایین را فراهم کرده است، که می‌تواند به خوبی برنامه‌های موجود در تلویزیون را برای کاربر به اجرا در آورد. گذشته از این‌ها سونی با استفاده از پنل فوق‌العاده WRGB در این تلویزیون هم زاویه دید وسیعی در اختیار کاربر قرار داده که آن را برای نمایش گروهی و دسته جمعی مطلوب نموده و هم این که نسبت کنتراست را نیز به شکل بی‌نظیری ارتقا داده که می‌تواند در محیط‌های تاریک روشنایی فوق‌العاده‌ای را نشان دهد، و همین موجب شده تا بازتاب بی‌نظیری را نیز در برابر نور خورشید از خود ارائه دهد. 

CS

تلویزیون ال جی CS

امتیاز کلی : 8.8 امتیاز فیلم : 9.1
بازی های ویدیویی: 9.2 فیلم اچ دی آر : 8.5
نمایش تلویزیون : 8.3
ورزش : 8.8
بازی اچ دی آر : 9.0
مانیتور : 9.4

CS از مجموعه تلویزیون‌های کمپانی ال جی است که در سال 2022 به بازارهای جهانی عرضه شد ومونتاژ کشور مصر است. تلویزیون CS یکی از بهترین تلویزیون های گیمینگ 120 هرتز ال جی می باشد. این محصول دارای صفحه نمایش OLED و کیفیت تصویر 4K می باشد. صفحه نمایش این تلویزیون از عمق رنگ 10 بیت واقعی برخوردار است و به کمک تکنولوژی Perfect Color و True Color Accuracy Pro طیف گسترده ای از رنگ های دقیق و طبیعی را تولید می کند. صفحه نمایش این محصول دارای رفرش ریت 120 هرتز است و به کمک تکنولوژی OLED Motion صحنه های سریع را واضح نمایش می دهد و از تاری تصاویر جلوگیری می کند. این تلویزیون به پردازشگر نسل پنجم آلفا 9 ال جی یعنی α9 Gen5 AI Processor 4K مجهز است. این پردازشگر به کمک تکنولوژی 4K Upscaler و AI Upscaling Gen2 رزولوشن تصاویر را افزایش داده و نویز آنها را از بین می برد و همه چیز را در حد کیفیت تصویر 4K نمایش می دهد.

همچنین این تلویزیون از نظر طراحی نیز دارای زیبایی بی‌نظیری است که نظر هر کاربری را هنگام خرید به خودش جلب می‌کند. این تلویزیون دارای استایل بسیار باریکی است که در زیر آن از پایه‌ای بزرگ از جنس استیل مقاوم استفاده شده که ظاهر استثنائی به آن بخشیده و می‌تواند منزل شما را آراسته‌تر از همیشه نمایش دهد. همچنین ال جی در این تلویزیون از تمام ویژگی‌های یک مانیتور در آن استفاده کرده و می‌تواند به عنوان یک مانیتور نیز از آن برای کامپیوتر خانگی خود استفاده کنید. گذشته از این ال جی از تمام قابلیت‌های مخصوص برای پخش کنسول‌های نسل جدید پشتیبانی به عمل آورده؛ این قابلیت‌ها شامل نرخ نوسازی متغیر و و درگاه‌های HDMI2.1 و رفرش‌ریت 120 هرتزی می‌شوند که گیم ویدیو‌ها را در بهترین حالت نشان می‌دهد. این تلویزیون دارای 4 پورت HDMI 2.1 است و توانایی نمایش کیفیت تصویر 4K@120Hz را دارد.

QN95B

تلویزیون سامسونگ QN95B

امتیاز کلی: 8.7

امتیاز فیلم: 8.8

نمایش تلویزیون: 8.5

ورزش: 8.4

بازی های ویدیویی: 8.9

فیلم اچ دی آر: 8.7

بازی اچ دی آر: 8.8

مانیتور: 8.6

QN95B یکی از  بالاترین مدل های تلویزیون LED 4k سامسونگ است. این مدل از از سری 9 تلویزیون‌های Neo QLED سامسونگ در سال 2022 است که فناوری رنگ کوانتومی را با نور پس‌زمینه LED مینی ترکیب می‌کند و اجازه می‌دهد تا سطوح روشنایی بالاتر و کنترل دقیق‌تری بر مناطق کم‌ نور محلی داشته باشد. این محصول کیفیت تصویر فوق العاده ای دارد و علاوه بر استفاده معمولی و تماشای حرفه ای فیلم و سریال، برای اتصال به کنسول های نسل نهم یا حتی کامپیوتر های گیمینگ نیز کاملا مناسب است. تلویزیون مذکور دارای پنل VA است که کنتراست تصویر بسیار خوبی دارد و به دلیل برخورداری از حداکثر روشنایی تصویر بالا، علاوه بر محیط های کم نور برای استفاده در محیط های پر نور نیز گزینه فوق العاده ای است. QN95B با مونتاژ کشور مصر وارد ایران می شود. در این تلویزیون از سیستم عامل تایزن استفاده شده و تمام پلتفرم‌های اصلی پخش محتوا وجود دارند و درست اجرا می شوند، و تلویزیون مجموعه‌ای از ویژگی‌های مرتبط با بازی نسل بعدی را در خود جای داده است. همچنین دارای قابلیت اتصال به گوشی، پخش آهنگ با بلوتوث و دانلود برنامه های مختلف و نصب آنها و حافظه داخلی مناسب می باشد. QN95B دارای قدرت خروجی صدا 70 وات و رفرش ریت 120هرتز است و 4 عدد پورت HDMI 2.1 می باشد. تلویزیون QN95B دارای گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)، گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2) و گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C) نیز می باشد. 

این محصول رقیبی جدی برای برندهای دیگر همچون سونی و ال جی است. تلویزیون سونی A90K و تلویزیون ال جی G2 تا حدی می­توانند رقیب این محصول سامسونگ باشند. تلویزیون QN95B Neo QLED سامسونگ مانند یک تجهیزات درجه یک به نظر می رسد با قاب های هموار و بدنه نازک که عرض آن کمتر از 1 اینچ است. اگر بودجه کمتری دارید و طراحی تلویزیون اهمیت کمتری برایتان دارد پیشنهاد می کنیم تا به سراغ تلویزیون سامسونگ QN90B بروید که برای استفاده معمولی، تماشای فیلم و بازی کردن به صورت حرفه ای مناسب است اما به نسبت کیفیت تصویر پایین تری دارد. اگر به دنبال تلویزیون بهتری هستید که علاوه بر استفاده خانگی و تماشای فیلم و بازی کردن به صورت حرفه ای، کیفیت تصویر 8K داشته باشد می بایست به سراغ تلویزیون سامسونگ QN700B بروید.

QN90B

تلویزیون سامسونگ QN90B

امتیاز کلی: 8.7

امتیاز فیلم: 8.7

نمایش تلویزیون: 8.6

ورزش: 8.6

بازی های ویدیویی: 8.7

فیلم اچ دی آر: 8.7

بازی اچ دی آر: 8.7

مانیتور: 8.9

در میان شرکت‌های تلویزیونی، سامسونگ به‌طور شگرفی در ارائه اندازه‌های مختلف برای همه خانواده‌های مجموعه‌هایش عالی کار کرده است. این موضوع در مورد خط QN90B که در اندازه های 43 ، 50 ، 55 ، 65 ، 75 و 85 اینچ عرضه می شود نیز صادق است. سامسونگ QN90B QLED یک تلویزیون رده بالا است که جزو تلویزیون های سری 9 سامسونگ محسوب می شود برای استفاده روزمره، تماشای حرفه ای فیلم و بازی کردن به صورت حرفه ای کاملا مناسب است. مانند سایر تلویزیون های سامسونگ، از رابط هوشمند اختصاصی تایزن  OS سامسونگ استفاده می کند که مجموعه وسیعی از برنامه ها و بازی ­ها را ارائه می دهد. این تلویزیون صفحه نمایش 10 بیتی با قابلیت تولید و نمایش حدود 1 میلیارد رنگ مختلف دارد و می تواند تصاویر را با رنگ های واقعی و جذاب تری به بیننده نشان دهد. QN90B برای اتصال به کنسول های نسل نهم یا حتی کامپیوتر های گیمینگ نیز کاملا مناسب است. این محصول با مونتاژ کشور مصر، اسلواکی و مجارستان وارد کشور ما می شود. دارای قابلیت اتصال به گوشی، پخش آهنگ با بلوتوث و دانلود برنامه های مختلف و نصب آنها و حافظه داخلی می باشد. QN90B دارای قدرت خروجی صدا 60 وات است و 4 عدد پورت HDMI 2.1 می باشد. تلویزیون QN95B دارای گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2) ، گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2) و گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C) نیز می باشد.  به جرات می‌توان گفت این تلویزیون در سطح یک پرچم‌دار این کمپانی به حساب می‌آید. سامسونگ در این تلویزیون از درگاه‌ها و رابط‌های کاربری بسیار زیادی بهره گرفته است که شامل چهار درگاه HDMI است که در میان آن‌ها نیز از ورژن جدید آن یعنی HDMI2.1 استفاده شده تا عملکرد فوق‌العاده بهتری نسبت به مدل های پایین‌تر داشته باشد. همچنین این تلویزیون با توجه به این که در آن‌ها از درگاه ارتباطی HDMI2.1 استفاده شده دارای رفرش‌ریت 120 هرتز هستند.

این محصول توانایی تولید و نمایش طیف گسترده ای از رنگ ها را دارد و رنگ ها را به صورت دقیق و واقعی به بیننده نشان می ­دهد. سامسونگ تمرکز فزاینده‌ای را بر ارتقاء تجربه سینمایی در این تلویزیون گذاشته است و با اطمینان یکی از لوکس‌ترین محصولاتی است که می‌توانید به منزل خود ببرید، QN90B  است.  در صورتی که قصد خرید تلویزیونی با کیفیت تصویر و طراحی بهتر را دارید که علاوه بر استفاده خانگی، بازی کردن و تماشای فیلم به صورت حرفه ای برای استفاده به عنوان مانیتور گیمینگ نیز مناسب باشد ما تلویزیون سامسونگ QN95B را به شما پیشنهاد می کنیم. اما اگر می خواهید کمتر هزینه کنید بهتر است که به سراغ تلویزیون سامسونگ QN85B بروید که برای استفاده روزمره، تماشای فیلم و بازی کردن به صورت حرفه ای مناسب است اما به نسبت کیفیت تصویر پایین تری دارد.

X85K

تلویزیون سونی X85K

امتیاز کلی : 8.2 امتیاز فیلم : 8.7
بازی های ویدیویی: 8.6 فیلم اچ دی آر : 8.3
نمایش تلویزیون : 7.9
ورزش : 7.6
بازی اچ دی آر : 8.5
مانیتور :7.9

اگر قصد خرید یک تلویزیون 2022 سونی با امکانات مناسب جهت پشتیبانی از کنسول‌های بازی نسل نهمی و فرمت‌های مختلف تصویری با بودجه محدود را داشته باشید بدون شک تلویزیون X85K یکی از گزینه‌های روی میز شما خواهد بود؛ تلویزیون سونی X85K به نوعی اقتصادی‌ترین نمایشگر سری K بوده که از قابلیت‌هایی نظیر سرعت رفرش 120 هرتزی، VRR و ALLM پشتیبانی خواهد کرد که در نتیجه‌ی آن شاهد تصاویری مطلوب با کیفیت تصویر عالی خواهید بود. این تلویزیون در طیف گسترده ای از اندازه ها، از 43 تا 85 اینچ موجود است، این محصول به پنل VA مجهز است و می تواند عمق رنگ مشکی خوبی ارائه دهد، سونی بر روی فناوری HDR به کار رفته در این سری، پشتیبانی از فرمت تصویر دالبی ویژن را نیز گنجانده که تصاویری با کیفیت‌تر همراه با جزئیات بیشتر را شاهد خواهید بود؛ این تکنولوژی موجب می‌شود تا شما صحنه‌ها و رنگ‌ها را دقیق‌تر و با کیفیت مطلوب‌تری بیننده باشید. همچنین سونی برای این تلویزیون از پردازنده تصویر 4K HDR X1 بهره گرفته که می‌تواند به خوبی سرعت عملکرد سیستم عامل اندروید در تلویزیون را تحت تأثیر قرار دهد، و آن را به شکل بسیار مطلوبی ارتقا ببخشداین محصول دارای تکنولوژی Dynamic Contrast Enhancer است و کنتراست تصاویر و صحنه ها را به صورت پویا بهبود می بخشد..

گذشته از این‌ها شما با استفاده از سیستم عامل جدید اندروید با آخرین بروزرسانی می‌توانید دسترسی کاملی به انواع برنامه‌ها را در فروشگاه گوگل پلی داشته باشید، و به راحتی با استفاده از برنامه‌های موجود و دسترسی ساده به اینترنت و اوقات فراغت بی‌نظیری برای خود فراهم سازید. سونی در این تلویزیون نیز از قابلیت‌هایی مانند درگاه‌های HDMI2.1 پشتیبانی کرده است؛ این درگاه می‌توانند کیفیت تصویر 120 هرتز را در اختیار کاربر قرار دهد تا تلویزیون برای اجرای کنسول‌های بازی نظیر PS5 عملکرد بهتری داشته باشد. البته اگر امکان اختصاص بودجه بیشتری را داشته باشید، مدل X90K می‌تواند خرید به مراتب بهتری در این زمینه باشد.

Q70B

تلویزیون سامسونگ Q70B

امتیاز کلی: 8.2

امتیاز فیلم: 8.8

نمایش تلویزیون: 7.6

ورزش: 7.6

بازی های ویدیویی: 8.7

فیلم اچ دی آر: 8.4

بازی اچ دی آر: 8.5

مانیتور: 8.1

 Q70B QLED یک تلویزیون با کیفیت 4k  از سری 7 در سال QLED 2022 سامسونگ است. این تلویزیون با مدل کامل QAQ70BAKXXT مونتاژ مصر و ویتنام (سفارش تایلند) وارد ایران شده و موجود می باشد. تلویزیون سامسونگ Q70B اساساً یک تلویزیون جذاب است که تقریباً  بر اساس این اصل ساخته شده است که تلویزیون های نازک تقاضای بیشتری دارند. قاب اطراف صفحه نمایش بسیار باریک است. Q70B گزینه بسیار جذابی برای نصب دیواری می باشد و ظاهر روی صفحه نمایش آن به طرز خوشایندی جمع و جور است. عملکرد خوبی برای اکثر استفاده‌ها مانند استفاده خانگی و گیمینگ و تماشای حرفه ای فیلم ارائه می‌کند. این تلویزیون دارای نرخ رفرش 120 هرتز بالا و زمان پاسخگویی مناسب است. . تلویزیون QLED سامسونگ  Q70B از نور پس زمینه Edge LED و پنل VA برخوردار می باشد. استفاده از پنل VA باعث شده است این تلویزیون رنگ های تیره را عمیق تر و واقعی تر نمایش دهد اما متاسفانه زاویه دید آن محدود تر است. شرکت سامسونگ از تکنولوژی جدید LED Clear Motion  در این محصول استفاده کرده است و به کمک آن می تواند نور پس زمینه را کنترل کرده و صحنه های سریع را واضح و روان نمایش دهد. تلویزیون هوشمند سامسونگ Q70B از سیستم عامل تایزن برخوردار است. فرقی نمی کند موبایل شما اندرویدی باشد یا iOS، می توانید آن را به صورت بیسیم به این تلویزیون متصل کنید، محتوای مورد نظر خود را روی تلویزیون به اشتراک بگذارید. تلویزیون مذکور در سایزهای 55 ، 65 ، 75 و 85 در بازار موجود است، همچنین دارای قدرت خروجی صدا 20 وات با دو کانال صدا است، مناسب برای کنسول بازی نسل نهم و دارای 4 عدد پورت HDMI 2.1 نیز می باشد.

در این تلویزیون نرخ نوسازی به شکل فوق‌العاده‌ای ارتقا یافته، و از 60 هرتز به 120 هرتز ارتقا داده شده است. گذشته از این درگاه‌های ارتباطی HDMI2.0 به HDMI2.1 ارتقا یافته‌اند و این تلویزیون به یک نمایشگر گیمینگ تبدیل شده است. اگر به تلویزیون گیمینگ بهتری نیاز دارید می توانید به سراغ تلویزیون سامسونگ Q80B بروید. اما اگر به دنبال تلویزیون ارزان تری برای مشاهده فیلم و سریال و استفاده خانگی و روزمره هستید، پیشنهاد ما تلویزیون سامسونگ Q60B می باشد.

Q70C

تلویزیون سامسونگ Q70C

امتیاز کلی : 8.1 امتیاز فیلم : 8.8
بازی های ویدیویی: 8.6 فیلم اچ دی آر : 8.2
نمایش تلویزیون : 7.6
ورزش : 7.5
بازی اچ دی آر : 8.4
مانیتور : 8.0

تلویزیون سامسونگ Q70C یکی از تلویزیون های 2023 و جزو تلویزیون های سری 7 و QLED سامسونگ محسوب می شود. تلویزیون Q70C جزو ارزان ترین تلویزیون های گیمینگ با رفرش ریت 120 هرتز سامسونگ می باشد. این تلویزیون برای استفاده های حرفه ای مانند گیمینگ و تماشای فیلم و سریال کاملا مناسب است. این تلویزیون مشابه تلویزیون سامسونگ Q77C است، تنها از نظر رنگ پایه و برخی تکنولوژی ها با آن تفاوت دارد. تلویزیون سامسونگ Q70C مدل جدیدتر و جایگزین تلویزیون سامسونگ Q70B است که سال گذشته معرفی شده بود. تلویزیون سامسونگ Q70C دارای صفحه نمایش QLED و کیفیت تصویر 4K می باشد.

این تلویزیون دارای نور پس زمینه Edge LED و پنل VA است.از تکنولوژی Local Dimming برخوردار نیستند. سامسونگ برای جبران این قضیه از تکنولوژی Supreme UHD Dimming در این تلویزیون کمک گرفته است تا نور پس زمینه را کنترل کرده و کنتراست تصویر لازم را در اختیار شما قرار دهد. همچنین این محصول از تکنولوژی Dual LED نیز برخوردار است تا به کمک نمایش بهتر رنگ های گرم و سرد، جزئیات و عمق بیشتری از تصویر را ارائه دهد. برای پردازش صدا و تصویر از پردازشگر Quantum Processor 4K استفاده می کند. این پردازشگر به کمک دو تکنولوژی 4K Upscaling و AI Upscale با حذف نویز و افزایش رزولوشن تصاویر، می تواند حتی محتوای کیفیت پایین (2K و 1080p) را نیز با کیفیت تصویر 4K نمایش دهد. دارای 4 پورت HDMI 2.1 است و با توجه به اینکه می تواند بازی های 4K را با سرعت 120 فریم بر ثانیه نمایش دهد، گزینه مناسبی برای کنسول های بازی نسل نهم به شمار می رود. دارای جدید ترین نسخه از سیستم عامل تایزن یعنی نسخه 7 می باشد که البته از لحاظ ظاهری تفاوت چندانی با نسخه قبلی آن ندارد. این محصول مجهز به اینترنت اشیاء (IoT) و داشبورد هوشمند SmartThings است و این امکان را به شما می دهد تا بتوانید لوازم خانگی و خانه هوشمند خود را از طریق تلویزیون مدیریت کنید. همچنین می توانید با نصب برنامه SmartThings بر روی موبایل خود، تلویزیون را نیز کنترل کنید.

 

X90K

تلویزیون سونی X90K

امتیاز کلی : 7.8 امتیاز فیلم : 8
بازی های ویدیویی: 8 فیلم اچ دی آر : 7.8
نمایش تلویزیون : 7.6
ورزش : 7.5
بازی اچ دی آر : 8
مانیتور :7.8

روشنایی خیره‌کننده، طراحی جدید و مینیمال، نسبت کنتراست و نمایش رنگ عالی از جمله ویژگی‌هایی بوده که تلویزیون سونی X90K را نسبت به سری‌های پیشین سونی متمایز خواهد کرد؛ سونی در سال 2022 تلاش کرده تا نقاط ضعف موجود در سری نهم تلویزیون‌هایش را تا حد زیادی بهبود بخشیده تا کاربران بیش از پیش شاهد تصاویری با کیفیت تصویر عالی باشد. با توجه به امتیازات کسب شده،  تاکنون این مدل توانسته عملکرد بهتری نسبت به Q80B داشته و تا حدی گوی رقابت را از این رقیب کره‌ای برباید که در مطلب بررسی تخصصی تلویزیون سونی X90K بیشتر به این موضوع پرداخته‌ایم.

در این مدل نیز، سامورایی‌ها در سال 2022 امکانات و قابلیت‌های بسیار مناسبی را برای اجرای کنسول‌های بازی نسل جدید فراهم کرده‌اند که در نتیجه‌ی آن کاربر قابلیت استفاده از رفرش‌ریت 120 هرتزی را خواهد داشت. همچنین شما با استفاده از رفرش ریت متغیر یا به اصطلاح VRR امکان پخش سریع‌ترین صحنه‌ها را در بالاترین کیفیت ممکن دارید. سونی برای این نمایشگر نیز از کیفیت بسیار بالای صوتی پشتیبانی کرده که می‌تواند به خوبی سالن‌های بزرگ را تحت پوشش قرار دهد. توان صوتی در این تلویزیون 30 وات است که با استفاده از دو کانال جدای صوتی پخش می‌گردد. درگاه‌های ارتباطی نیز در بهترین حالت و با تنوع بالا ارائه شده‌اند و اتصال هر دستگاهی برای این تلویزیون مهیا شده است. 

Sony X90K برای بازی های HDR چشمگیر است. به لطف تاخیر ورودی کم، زمان پاسخگویی سریع و پشتیبانی از VRR برای تجربه بازی تقریباً بدون پارگی، بازی روان و پاسخگو است. همچنین از پهنای باند HDMI 2.1 برای بازی های با نرخ فریم بالا پشتیبانی می کند.این تلویزیون برای تماشای فیلم در اتاق های تاریک عالی است. به لطف نسبت کنتراست طبیعی بالای خود، سیاهی عمیق را نمایش می دهد. دارای یک ویژگی کم‌نور محلی با آرایه کامل است که کیفیت تصویر را در صحنه‌های تاریک بیشتر بهبود می‌بخشد، اما همچنین باعث شکوفایی در اطراف اجسام روشن می‌شود.

Q80B

تلویزیون سامسونگ Q80B

امتیاز کلی: 7.7

امتیاز فیلم: 7.1

نمایش تلویزیون: 8.1

ورزش: 8.0

بازی های ویدیویی: 7.9

فیلم اچ دی آر: 7.1

بازی اچ دی آر: 7.9

مانیتور: 8.6

تلویزیون سامسونگ Q80B از محصولات سری 8 در سال 2022 می باشد.  تلویزیون Q80B از محصولات جدیدی است که نمونه آن با نام اختصاری Q80A در سال 2021 معرفی شده بود و اکنون  با پیشرفت‌های جدیدی در این تلویزیون مواجه هستیم که به بازار عرضه شده و مانند گذشته مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفته است. تلویزیون Q80B یک تلویزیون 4K سامسونگ با صفحه نمایش QLED مناسب استفاده خانگی و معمولی، بازی و گیمینگ و تماشای حرفه ای فیلم است و با مونتاژ کشور مصر و اسلواکی وارد کشور شده و در سایزهای 50 ، 55 ، 65 ، 75 و 85 اینچ موجود می باشد. سامسونگ در این تلویزیون برای بهبود بخشیدن به تصاویر و صحنه‌های اکشن در کنسول‌های بازی و فیلم‌های هیجانی از نرخ نوسازی در تصویر 120 هرتز پشتیبانی کرده که می‌تواند برای گیمرها و علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای بسیار جالب توجه باشد. در کنار این‌ها صفحه نمایش QLED نیز مانند سری‌های 2021 تا حدودی رتبه بالای آن در سال 2022 کاسته و آن را به یک تلویزیون میان‌رده خوب تبدیل کرده است. همچنین این تلویزیون از فرمت های +HDR10 و HLG پشتیبانی می کند، دارای قدرت خروجی صدا 60 وات است، مناسب کنسول بازی نسل نهم می باشد و دارای 4 عدد پورت HDMI 2.1 می باشد. تلویزیون Q80B دارای گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)، گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2) و گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C) نیز می باشد. 

در کنار این فناوری‌ها وجود رابط‌های کاربری متعدد مانند HDMI و USB یکی از ضروری‌ترین نیاز کاربران را به خوبی پاسخگو بوده است که می‌تواند بسیار کاربردی باشد. تلویزیون فوق یک مدل کاملا مشابه با نام Q83B نیز دارد که در رنگ محصول و برخی از ویژگی ها با آن متقاوت است، سامسونگ این مدل را برای مناطق خاصی (کشور دانمارک، نروژ، سوئد و فنلاند) که به اسکاندیناوی معروف هستند عرضه کرده است که در مقایسه با تلویزیون گفته شده سیستم صوتی و Local Dimming بهتری دارد. در صورتی که به یک تلویزیون ارزان قیمت تر برای تماشای حرفه ای فیلم یا انجام بازی هستید، می توانید به سراغ تلویزیون سامسونگ Q70B بروید. اما اگر به تلویزیون مینی ال ای دی یا Neo QLED برای تماشای فیلم و انجام بازی بصورت حرفه ای نیاز دارید، ما تلویزیون سامسونگ QN85B را به شما پیشنهاد می کنیم. البته اگر به دنبال یک تلویزیون لوکس نیز هستید، می توانید به سراغ تلویزیون سامسونگ LS03B بروید که از سری فریم بوده و تفاوت های زیادی با این تلویزیون دارد.

QNED80

تلویزیون ال جی QNED80

امتیاز کلی : 7.4 امتیاز فیلم : 6.9
بازی های ویدیویی: 7.6 فیلم اچ دی آر : 6.6
نمایش تلویزیون : 7.7
ورزش : 7.7
بازی اچ دی آر : 7.6
مانیتور : 8.5

تلویزیون QNED80 یکی از ارزان ترین تلویزیون های گیمینگ ال جی با صفحه نمایش QNED و کیفیت تصویر 4k در سال 2022 می باشد. یکی از تکنولوژی‌های موئثر در ارائه کیفیت تصاویر در این تلویزیون Edge LED است که نور پس زمینه تلویزیون را بر روی صفحه آن ساطع می‌کند. اما نور پس زمینه در این تلویزیون نیز با استفاده از فناوری HDR10 Pro به بهترین شکل کنترل می‌شود به صورتی که مطابق با میزان نور محیط تلویزیون را سازگار می‌کند و روشنایی آن را در بهترین حالت موجود به صورت کاملا هوشمند قرار می‌دهد. دارای 2 پورت HDMI 2.1 با پشتیبانی از کیفیت تصویر 4K@120Hz و 2 پورت HDMI 2.0 با پشتیبانی از کیفیت تصویر 4K@60Hz بوده که با استفاده از آن شما بالاترین نرخ نوسازی موجود یعنی 120 هرتز را تجربه می‌کنید و می‌توانید جزئی‌ترین قسمت های یک فیلم یا یک گیم پلی را هم در بالاترین حد تجربه کنید و همچنین دارای 2 پورت USB 2.0 برای اتصال حافظه جانبی است. سایزهای این مدل شامل؛ 50، 55، 65، 75، 86 اینچ هستند که برای متراژهای متفاوت بسته به نیاز شما کاربرد دارند. دارای 2 بلندگوی Down Firing است که قدرت خروجی صدای آن 20 وات میباشد.

 این تلویزیون دارای جدید ترین نسخه سیستم عامل webOS تا به امروز یعنی webOS 7 است.همچنین ال جی در این تلویزیون از پردازنده تصویر قدرتمند α7 Gen5 AI Processor 4K بهره گرفته که می‌تواند در راه اندازی برنامه‌های سیستم عامل و تلویزیون بسیار موئثر باشد. این پردازنده در بالابردن کیفیت تصاویر کم کیفیت و ارتقای آن‌ها از نظر کیفیتی نیز می‌تواند عملکرد قابل توجهی ارائه کند، و آن‌ها را با جزئیات بیشتری به شما نمایش دهد و همچنین این تلویزیون از برنامه LG ThinQ برای مدیریت و کنترل تلویزیون از طریق موبایل هوشمند پشتیبانی میکند.

تلویزیون چی بخرم؟

اگر قصد خرید یک تلویزیون با کیفیت تصویر عالی و امکانات هوشمند و همه چی تمام را دارید بدون شک اولدهای داخل لیست جزو بهترین تلویزیون‌های موجود در بازار ایران در این برهه زمانی هستند. البته قیمت نجومی برخی از این مدل‌ها ممکن است برای همه‌ی اقشار جامعه قابل پرداخت نباشد؛ اما چنانچه می‌خواهید هزینه‌ی کمتری بپردازید و صاحب یک تلویزیون با کیفیت عالی و ویژگی‌های مناسب و جدید شوید که در عین حال قیمت مناسب‌تری هم داشته باشد، کیولدهای سامسونگ و ال‌ای‌دی‌های سونی یک انتخاب بسیار فوق‌العاده برای شما به حساب خواهد آمد. ما در این مطلب بهترین تلویزیون 2023 بهترین مدل‌های موجود در بازار از برندهای پرفروش سونی، ال جی و سامسونگ را خدمت شما معرفی کردیم؛ اگر در این‌باره سوال یا نظری دارید می‌توانید در قسمت نظرات مطرح کنید. همچنین برای دیدن مطالب بیشتر می‌توانید به صفحه اصلی وبلاگ سلام بابا مراجعه کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 23 میانگین: 3.7]

حتما ببینید

بهترین تلویزیون گیمینگ

بهترین تلویزیون گیمینگ و مناسب بازی

بهترین تلویزیون گیمینگ یکی از مواردی که همیشه در کنار کنسول‌های بازی از اهمیت زیادی …

21 نظر

  1. مریم امینی

    سلام، ممنون از مقاله خوبتون،
    من یک تلویزیون با قیمت حدودا 30 تومن میخوام، یه مطلبی توی اقتصاد آفرین میخوندم نوشته بود سونی کیفیت صدا و تصویرش بهتر از سامسونگه ولی سامسونگ ماندگاری بیشتری داره، خواستم بدونم شما چه پیشنهادی برای این قیمت دارید؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید🙏💙

    • fariba

      سلام دوست عزیز، ممنون از توجه شما
      هر کدام از برندها مزایا و معایبی دارند و به همین دلیل اینکه کدام برند برای شما مناسب است، بستگی به نیاز و شرایط شما داره
      پیشنهاد می‌کنم مطلب بهترین برند تلویزیون وبلاگ سلام بابا رو بخونید. لینکش رو پیوست می‌کنم.
      همچنین برای راهنمای بیشتر میتونید با کارشناسان فروشگاه سلام بابا تماس بگیرید تا بهتر راهنمایی بشید.
      https://www.salambaba.blog/1250/what-is-the-best-tv-brand/

    • سید

      یعنی دوام و کیفیت ساخت یه تلویزیون ژاپنی(سونی) از یک تلویزیون کره ای(سامسونگ) بیش تره؟؟؟؟؟؟؟؟؟😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳

      • fariba

        سلام و درود
        دوست گرامی تلویزیون‌های برند سونی از جمله با کیفیت‌ترین و بهترین تلویزیون‌ها هستند. البته مقایسه این برندها با توجه به ویژگی‌ها و شرایط خاص متفاوت است.

  2. علی

    درود
    من دنبال یه تلویزیون ۷۵ اینج هستم با قیمت زیر ۶۰
    پیشنهاد شما چی هست ؟ ( استفاده خانگی )
    بین ال جی و پاناسونیک کدوم ؟
    ممنونم

    • fariba

      سلام دوست گرامی
      به طور کلی بسته به شرایط هرکس متفاوت است اما قطعاً برند ال جی بهتر می باشد.
      پیشنهاد می کنم مطلب بهترین تلویزیون 75 اینچ رو مطالعه کنید تا بهتر راهنمایی بشید. لینک مطلب: https://www.salambaba.blog/4758/best-75-inch-tv/

  3. علی

    با سلام
    در باره تلویزیونهای شرکتهای معتبر هواوی و شیائومی نظری داده نمیشود.
    من ۶۵ 4s شیائومی دارم و بسیار عالیست

  4. جابر

    سلام
    بین سونی 65x90k و ال جی 65QNED90 و سامسونگ 65Q80B کدام کیفیت تصویر بهتری دارد.

    • سردبیر

      سلام و عرض ادب
      مدل Qned90 داخل کشور موجود نبوده و انتخاب نهایی بستگی به نوع استفاده روزمره شما داشته ولی کیفیت تصویر کیولد Q80B مناسب بوده و می‌تواند گزینه خوبی برای خرید باشد.

  5. javad eshaghi

    سلام. وقت بخیر. من جواد اسحاقی هستم از مشهد. لطفا سایتهای آمریکایی و یا همان فروشگاههای اینترنتی آمریکایی را پیدا کنید که تلویزیون اینترنتی را بطور آن لاین میفروشند. تلویزیون اینترنتی یک پایانه دارد که مثل مودم adsl به خط تلفن وصل میشود. لطفا فورا اسم و وبسایت این فروشگاههای اینترنتی آمریکایی را به شماره موبایل 0938******* پیامک بزنید چون من میخواهم تلویزیون اینترنتی را از طریق اینترنت از آمریکا بخرم و با آن کلاس آن لاین برگزار کنم. با تشکر فراوان. جواد اسحاقی از مشهد.

    • سردبیر

      سلام و درود
      اگه اشتباه نکنم منظور شما پورت LAN هستش که اغلب تلویزیون‌های جدیدی که وارد بازار می‌شوند از این مورد پشتبانی می‌کنند؛ اطلاعات بیشتر در لینک زیر دردسترس می‌باشد
      https://www.salambaba.blog/31736/lan-port/

  6. دانیال

    سلام کیفت تلویزیون x8000h سونی بیشتر است یا q60t سامسونگ و کدام ارزش خرید بیشتری دارد

    • سردبیر

      سلام و عرض ادب
      در کل می‌توان گفت کیولد Q60T عملکرد بهتری نسبت به تلویزیون سونی X8000h دارد؛ البته تفاوت‌های موجود نیز به تمایز در پنل‌های آنها برمی‌گردد.
      پنل VA به کار رفته در Q60T از نسبت کنتراست و یکنواختی مشکی بهتری برخودار بوده به همین دلیل برای استفاده در محیط‌های تاریک بهتر است اما پنل IPS تلویزیون سونی از زاویه دید گسترده‌تر و اوج روشنایی بالاتری برخوردار بوده که برای محیط‌های با مبلمان گسترده انتخاب مناسبی به نظر می‌رسد. البته به این نکته هم باید اشاره کرد سیستم عامل اندروید تلویزیون سونی از تعداد برنامه بیشتری پشتیبانی می‌کند.
      جهت کسب اطلاعات بیشتر توصیه می‌کنم نگاهی به مطلب “بررسی تخصصی تلویزیون سونی X8000H“بیندازید.
      پیروز و سربلند باشید

  7. سجادی

    سلام به نظر شما um7490بهترەیا tu8000

    • سردبیر

      سلام و درود
      تلویزیون سامسونگ Tu8000 چون سری 8 محسوب می شود به تبع بهتر از UM7490 می باشد. از طرفی TU8000 تولید سال 2020 بوده یعنی از UM7490 به روز تر می باشد.

  8. حسین

    سلام خسته نباشید
    اسمارت های دوو ارزش خرید دارند به نظرتون؟

    • ارمان

      درود برشما
      متاسفانه اطلاعات دقیقی در دسترس نیست ام نظرات کاربران برای این برند مثبت بوده
      موفق باشید

  9. نوروزی

    سلام تلویزیون گولد فینج تولید2020از نظر کیفیت چطوره؟

    • ارمان

      درود برشما
      متاسفانه اطلاعاتی در مورد این برند در دسترس نیست
      موفق باشید

  10. حمیدرضا

    سلام ، قیمت تلویزیون ها از سال ۲۰۲۱ چه تغییری خواهد کرد؟

    • ارمان نویدی

      درود برشما
      قیمت ها کلا غیرقابل پیشبینی است
      موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *