تشخیص اصالت مایکروفر

بهترین راهکار تشخیص اصالت مایکروفر، مایکروویو و سولاردام 

نحوه شناسایی و تشخیص مایکروفر، مایکروویو و سولاردام اصل از تقلبی

امروزه به دلیل بالا رفتن قیمت لوازم خانگی، ورود کالاهای تقلبی به کشور و تغییر آن‌ها به برندهای معتبر و معروف تا حدی رواج یافته که در این بین برخی با جلب اعتماد خریداران و فروش این قبیل محصولات به دنبال کسب منافع مالی هستند. محصولات تقلبی معمولاً با قیمت‌های کمتر به خریداران فروخته می‌شوند که همین مورد در بسیاری از مواقع موجب جلب افراد به سوی این قبیل محصولات می‌شود بدون اینکه از تقلبی بودن کالا خبر داشته باشند. در ادامه روش‌های تشخیص مایکروفر، مایکروویو و سولاردام اصل از تقلبی را به شما آموزش خواهیم داد تا با رعایت نکاتی ساده بتوانید به آسانی محصولات اورجینال را از فیک شناسایی کنید.

تقریباً هیچ آشپزخانه‌ای بدون این محصولات کوچک و کاربردی کامل نیست، که هم کار شما را برای آشپزی راحت کرده و هم در وقت و انرژی شما صرفه جویی می‌کند. با توجه به تقاضای زیاد لوازم پخت و پز برقی در سال‌های اخیر به مراتب عرضه و تولید آن نیز بیشتر شده و در نتیجه افراد سودجو از این فرصت سوء استفاده کرده و با اعمال کردن یک سری از تغییرات جزئی، محصولات فیک را به عنوان برندهای بوش، ال جی، سامسونگ و سایر برندهای معتبر جایگزین می‌کنند. البته باید به این نکته اشاره کنیم که فروشندگان محصولات فیک، با ارائه قیمت‌های کمتر سعی در گمراهی مردم به سمت این کالاها دارند پس همیشه خرید محصول ارزان‌تر لزوماً به نفع شما نیست. اگر قصد خرید مایکروفر، مایکروویو و سولاردم را در سر دارید تیم سلام‌ بابا به شما پیشنهاد می‌کند با مطالعه این مطلب اطلاعات خود را در این زمینه تکمیل کنید، سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

تشخیص اصالت مایکروویو

روش های تشخیص مایکروفر، مایکروویو و سولاردم اصلی

مدل انگلیسی محصول 

هنگام خرید، مدل کامل محصول را در مرورگر خود سرچ کنید سپس با مراجعه به سایت اصلی یا سایر سایت‌های معتبر موجود و مشاهده گالری عکس‌های محصول می‌توانید به آسانی ظاهر و سایر مشخصات را با کالای مورد نظر خود مقایسه کنید. حال چه به صورت اینترنتی و چه به صورت حضوری اقدام به خرید کرده‌اید، تمامی جزئیات ظاهری محصول را با دقت بررسی کنید چون گاهی جزئی‌ترین تفاوت می‌تواند دلیلی بر تقلبی بودن محصول باشد.

شماره سریال

شماره سریال از بهترین روش‌های تشخیص اصالت محصول اورجینال از فیک است که همه محصولات چه اصلی و چه تقلبی همواره دارای شماره سریال هستند. بنابراین اگر محصولی فاقد شماره سریال بود یا این بخش مخدوش بود ممکن است کالا تقلی باشد. البته تنها به وجود شماره سریال روی برچسب‌ها اکتفا نکنید و حتماً شماره سریال را در سایت سازنده سرچ کنید تا اعداد با محصول شما تطابق داشته باشند.

برچسب و حک برند روی دستگاه

تشخیص اصالت مایکروویو

معمولاً در محصولات فیک برای فریب مشتری از برچسب‌های بیشتری نسبت به محصولات اصلی استفاده می‌شود؛ پس گول برچسب‌های زیبایی که بر روی محصولات هستند را نخورید چون لزوماً وجود برچسب‌های زیاد و زیبا دلیلی بر اصل بودن محصول نمی‌باشد. یکی از روش‌هایی که خریداران فقط با دیدن آن قانع به اورجینال بودن محصول می‌شوند ادعای فروشنده در مورد حک برند روی دستگاه می‌باشد. این در حالی است که هیچ یک از کمپانی‌ها برند خود را روی بدنه محصولات حک نمی‌کنند، پس به این ادعای پوچ اطمینان نکنید. این روش معمولاً یکی از روش‌های جذب خریدار و اعتبار بخشیدن به محصولات است. همچنین به لیبل‌هایی مانند Made in china یا Made in korea هم که روی محصولات درج می‌شوند اطمینان زیادی نیست پس این مورد را هم در نظر داشته باشید.

مشخصات ظاهری 

یکی دیگر از روش‌های جایگزین کردن محصولات فیک در قالب برندهای اصلی مانند بوش، ال جی و سامسونگ تغییر دادن مشخصات ریز ظاهری همانند کارتُن آنها می‌باشد. گاهی برای جذب هر چه بهتر مشتری به سمت محصولات فیک از بسته بندی‌های شیک و جذاب استفاده می‌شود ولی شما باید این نکته را به یاد داشته باشید که محصولات اصلی تا رسیدن به دست خریدار راه زیادی را از چندین کشور مختلف طی می‌کنند پس به احتمال زیاد بسته‌بندی آن‌ها دچار پارگی و یا له‌شدگی می‌شود پس لزوماً نباید گفت که بسته‌بندی زیبا نشانی از اورجینال بودن کالای مورد نظر است. همچنین هنگام خرید محصول با دقت بدنه دستگاه مورد بررسی قرار دهید و مواظب باشید که هیچ گونه خط و خراش اضافی وجود نداشته باشد.(به این گفته‌ها که خط و خراش هنگام حک برند ایجاد شده باور نکنید چرا که هیچ کمپانی هنگام حک برند یا شماره سریال محصول را دچار خط و خراش نمی‌کند)

تشخیص اصالت مایکروفر اصلی از تقلبی

تشخیص اصل بودن مایکروفر ال جی

همانطور که می‌دانید برند ال جی همیشه سعی در تولید بهترین محصولات موجود را دارد و هر بار تلاش می‌کند با ارائه قابلیت‌های جدید، مشتریان خود را پیش از پیش راضی نگه دارد. مایکروفر ال جی هم از آن دسته محصولاتی است که ممکن است توسط افراد سودجو مورد استفاده قرار بگیرد. که معمولاً با استفاده از مایکروفرهایی از برندهای ناشناخته و یک تغییر برند ساده و افزودن مشخصات ظاهری به مارک ال جی تغییر می‌یابد و متأسفانه برخی هم با دیدن برند ال جی از بررسی دقیق‌تر محصول خودداری می‌کنند. به همین دلیل در ادامه نحوه بررسی یکی از نمونه‌های موجود در بازار را طبق موارد گفته شده برای شما بررسی خواهیم کرد.

 به عنوان مثال مایکروفر ال جی MH8265DIS از مدل‌های پرطرفدار این شرکت بوده که با توجه به قابلیت‌های زیادی که دارد می‌تواند همه نیازهای شما را برطرف کند. طبق تصویر زیر شما می‌توانید ابتدا مدل آن را به صورت انگلیسی سرچ کنید تا با باز کردن سایت اصلی ال جی، تصاویر محصول اصلی برای شما نمایان شود. با اندکی دقت خواهید فهمید که در نمونه‌های اصلی لوگوی ال جی با رنگ سفید در سمت چپ و پایین درب با کمی برجستگی دیده می‌شود. جنس سطح داخلی MH8265DIS زئولیت، دارای دکمه‌ها لمسی شیشه‌ای، ظرفیت 42 لیتر و ارتفاع و عمق نیز به ترتیب 307 میلی متر و 544 لیتر می‌باشد. البته طبق مشخصات ذکر شده در سایت ال جی نیز می‌توانید بفهمید این مدل دارای 28 برنامه پخت و قابلیت‌هایی همچون فناوری EasyClean با نابودی 99.99% باکتری‌ها است.

مایکروفر ال جی LG MH8265DIS

تشخیص اصالت مایکروفر اصلی از تقلبی بوش

برند بوش که در زمینه تولید لوازم خانگی نقش به سزایی دارد همیشه بهترین محصولات را عرضه و روانه بازار می‌کند و طرفداران زیادی نیز در سراسر جهان دارد. به همین دلیل شناسایی کالای اصل از تقلبی آن به آسانی قابل تشخیص بوده، چون برند بوش در هر محصول خود ظرافت و طراحی‌های خاصی را به کار می‌برد که کپی برداری از آن‌ها بسیار سخت یا غیرممکن می‌باشد. در ادامه به بررسی روش تشخیص اصالت مدل HMT84G451 بوش اشاره می‌کنیم.

مایکروفر بوش HMT84G451 یکی از مدل‌های با کیفیت بوش در بازار ایران است که طرفداران زیادی دارد. با توجه به تصویر زیر که بر گرفته از سایت اصلی بوش می‌باشد جنس مخزن اصلی از استیل ضد زنگ، دارای نمایشگر LCD، جهت باز شدن در به سمت چپ و لوگوی برند بوش در بالای نمایشگر حک شده است (دقت کنید که لوگوی بوش همراه با نوشته درج شده باشد). همچنین جنس بدنه ی آن از فولاد ضد زنگ و با ظرفیت 25 لیتر بوده و از 7 برنامه پخت خودکار، 4 برنامه یخ زدایی، 1 برنامه برای عملکرد ترکیبی و گریل پشتیبانی می‌کند که در هنگام خرید توجه به تمامی این موارد حائز اهمیت می‌باشد.

مایکروفر بوش HMT84G451

تشخیص اصالت مایکروفر اصلی از تقلبی پاناسونیک

کمپانی پاناسونیک هم یکی از برندهای خوش آوازه است که در زمینه تولید و عرضه لوازم خانگی به خصوص در سال‌های اخیر توانسته در سطح موفقی عمل کند. مایکروفرهای برند پاناسونیک هم از این قضیه مستثنی نیستند به همین دلیل هم ممکن است در بازار نمونه‌هایی از مدل‌های تقلبی آن به چشم بخورد؛ هنوز هم افرادی وجود دارند که با استفاده از نام و اعتبار این کمپانی‌ها سعی در اعتبار بخشیدن به محصولات فیک خود هستند به همین دلیل در ادامه به بررسی و نحوه تشخیص اصالت یکی از مدل‌های آن اشاره می‌کنیم:

به عنوان مثال شما قصد خرید مایکروفر پاناسونیک مدل NN-CD997S را دارید؛ ابتدا مدل انگلیسی را در مرورگر خود سرچ کنید تا لیستی از سایت‌های معتیر خارجی از جمله سایت اصلی پاناسونیک به شما نمایش داده شود. سپس باید به مقایسه مشخصات تصاویر با نمونه در دسترس خود بپردازید به عنوان مثال همانطور که از تصویر زیر پیداست لوگوی برند پاناسونیک در قسمت راست و بالای نمایشگر به رنگ سیاه درج شده است(در نمونه‌های تقلبی گاهی این لوگو ها یا رنگ و فونت متفاوتی دارند یا به صورت موازی با سایر خطوط نیستند). جنس بدنه داخلی و خارجی از استیل ضد زنگ با گنجایش 42 لیتر، صفحه نمایش LCD بوده که با دقت در مشخصات سایت نیز خواهید فهیمد که ویژگی‌هایی همچون قفل کودک، قابلیت تنظیم زمان، به تکنولوژی Inverter، سیستم های کانوکشن و گریل نیز باید در نمونه اصلی پشتیبانی شود.

مایکروفر پاناسونیک NN-CD997S

تشخیص اصالت مایکروفر اصلی از تقلبی سامسونگ

برند سامسونگ نیز یکی از برندهای برتر جهان در زمینه تولید لوازم خانگی به خصوص لوازم برقی محسوب می‌شود. تقریباً همه ما با آوازه گوشی‌ها و تلویزیون‌های سامسونگ آشنایی داریم و می‌دانیم که سامسونگ همواره به دنبال دست یافتن به محصولاتی منحصر به فرد بوده است. مایکروفرهای سامسونگ و ال جی جزو پرفروش‌ترین محصولات در سطح جهانی هستند که این در این زمینه رقابتی تنگاتنگ با هم دارند. برای تشخیص اصالت مایکروفر سامسونگ می‌توانید طبق پروتکل‌ها که در زیر یک نمونه از آن بررسی شده پیش بروید.

به عنوان مثال مایکروفر سامسونگ GE402TB یکی از نمونه‌های موجود در بازار بوده که از کیفیت بالا در عین کارایی بسیار خوب بهره می‌برد. همانطور در تصویر زیر مشاهده می‌کنید این مدل دارای طرح آیینه‌ای با پنل لمسی مشکی رنگ است که لوگو سامسونگ با رنگ سفید در پایین درب آن قرار گرفته است. جنس سطح محفظه از سرامیک بوده که با گنجایش 40 لیتری آن وزن زیادی به آن بخشیده است. همچنین شما می توانید در حین خرید مشخصات محصول را با سایت اصلی نیز مقایسه کنید به طور مثال GE402TB دارای پخت خودکار، زمان پخت و پز 99 دقیقه 90 ثانیه و مصرف برق 1500 وات بوذه که ممکن است در محصولات فیک این موارد به چشم نخورد.(در تصویر زیر سایت انگلیسی انتخاب شده است)مایکروفر سامسونگ  GE402TB

تشخیص اصالت مایکروفر اصلی از تقلبی دوو

دوو با تولید مایکروفر سخنگوی فارسی توانسته توجه بسیاری از هموطنان‌مان را به خود جلب کند. طراحی محصولات دوو معمولاً با سایر برندها اندکی متفاوت بوده که ممکن است در انتخاب شما تأثیرگذار باشد. البته چون مدل‌های موجود اندکی محدود بوده لذا نمی‌توان توضیحات زیادی در این زمینه ارائه داد 

 KOR-7L4ES یکی از مایکروفرهای برند دوو است که با ظرفیت 34 لیتری، سیستم انعطاف پذیر مقعر منحصر به فرد، جهت باز شدن درب از راست، 3 منوی آشپزی  دستی و 5 منوی آشپزی خودکار، 10 سطح مختلف، خروجی 600 وات و قابلیت یخ زدایی اشاره کرد. همچنین لوگوی برند دوو بر روی درب آن متمایل به طرف راست قرار گرفته است.

مایکروفر دوو مدل KOR-7L4ES

تشخیص اصالت مایکروفر اصلی از تقلبی کنوود

 برند کنوود همواره یک برند قابل اعتماد در بین بهترین محصولات خانگی بوده که توانسته محصولات خوبی را تولید کند. این برند هم از جمله برندهایی است که ممکن است توسط برخی مورد سوء استفاده قرار بگیرد. جهت آشنایی هرچه بیشتر با محصولات اصلی در ادامه یکی از  محصولات کنوود را بررسی خواهیم کرد البته در برخی موارد ممکن است در سایت اصلی اطلاعات چندانی یافت نشود به همین دلیل می‌توانید به سایت‌های معتبر دیگر مراجعه کرد.

به عنوان مثال مایکروفر کنوود مدل K30GMS18 یکی از مدل‌های این برند با ظرفیت 30 لیتری برای خانواده‌های متوسط مناسب می‌باشد. جنس آن از فولاد ضد زنگ و لوگوی این برند به صورت برجسته روی درب دستگاه درست در وسط آن قرار دارد. جنس بدنه آن از فولاد ضد زنگ ساخته شده و علاوه بر این دارای 8 عدد برنامه پخت و پز خودکار و حداکثر توان 900 وات می‌باشد. همچنین قابلیت های یخ زدایی، برنامه گرم کردن خودکار و قفل کودک نیز از دیگر ویژگی‌های آن به شمار می‌آید. که در هنگام خرید بررسی همه ویژگی‌های دستگاه بسیار مهم بوده، چون در بسیاری از مایکرووفرهای رده‌پایین این ویژگی‌ها وجود ندارد. البته به این نکته هم دقت کنید دسته درب آن استیل و به صورت استوانه‌ای می‌باشد.

مایکروفر کنوود مدل K30GMS18

تشخیص اصالت مایکروویو اصل از تقلبی

مایکروویوها با قرار دادن مواد در معرض تابش امواج الکترومغناطیسی به سرعت هر چه تمام تر غذاها را گرم می‌کنند یا می‌پزند که برای افراد کارمند یا مجرد که وقت کمتری برای پخت و پز دارند می‌تواند بسیار کارساز باشد. به عنوان مثال درست کردن پیتزا، حرارت دادن نوشیدنی‌ها و یا گرم کردن غذاهای یخچالی به لطف این محصول منحصر به فرد در مدت زمان بسیار کمی صورت می‌گیرد. در ادامه به آموزش نحوه تشخیص اصالت مایکروویو اصلی از تقلبی یکی از مدل‌های ال جی اشاره می‌کنیم.

تفاوت مایکروویو و مایکروفر

تفاوت مایکروفر با مایکروویو در این است که مایکروفر برای گرم شدن غذاها فقط از گرمای المنت استفاده می‌کند همچنین به طور کامل غذا را گرم می‌کند که نسبت به مایکروویو معمولاً مدت زمان بیشتری طول می‌کشد؛ اما عملکرد مایکروویو در نحوه گرم کردن غذا به دلیل استفاده از اشعه کمی پیشرفته‌تر بوده به همین دلیل در زمان کمتری این کار صورت می‌گیرد. البته این روزها استفاده از مایکروویوها به دلیل وجود شایعاتی مبنی بر سرطان زا بودن آن‌ها کاسته شده است.

یکی از دلایل اصلی وجود محصولات فیک، متنوع بودن برندهای مایکروویو در بازار و کیفیت نه چندان بالای آن‌ها است که به افراد سودجو این فرصت را می‌دهد که با تغییر دادن محصولات تقلبی و دستکاری کردن، آن‌ها را به جای مایکروویوهای معتبر در بازار جا زده و خریداران را با استفاده از بسته‌بندی‌های زیبا و برچسب‌های جذاب و پرزرق و برق گمراه کنند. این محصولات پس از مدتی کارایی خود را از دست می‌دهند و آن وقت شما مجبور به پرداخت هزینه‌های تعمیر یا تعویض می شوید. البته قبل از خرید باید یک سری نکات را برای انتخاب بهترین مدل متناسب با نیازهای خود مد نظر داشته باشد به همین دلیل توصیه می‌کنم مطلب”راهنمای خرید مایکروویو” را مطالعه کنید.

تشخیص اصالت مایکروویو اصلی از تقلبی ال جی 

ال جی یکی از برندهای موفق در زمینه تولید لوازم خانگی محسوب می‌شود که معمولاً در بیشتر زمینه‌ها از تولید تلویزیون گرفته تا یخچال و سایر لوازم خانگی جزو پیشروترین شرکت‌های مطرح در سطح جهانی محسوب می‌شود. گاهی افراد سودجو از اعتبار این شرکت سوء استفاده کرده و با جایگزین کردن برندهای کمتر شناخته شده  سعی در فریب مشتریان دارند. جهت آشنایی بیشتر و تشخیص مایکروویو اورجینال از فیک در ادامه با بررسی نحوه تشخیص اصالت یکی از حرفه‌ای‌ترین محصولات ال جی خواهیم پرداخت.

مایکروویو ال جی MH8265CIS با ظرفیت 42 لیتر یکی از مدل‌های مناسب برای خانواده‌های پرجمعیت بوده که امکان پخت و پز حجم زیادی از غذا را فراهم می‌کند. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید طراحی بسیار شیک آن با استفاده از دو رنگ نقره‌ای و مشکی صورت گرفته که در کنار درب شیشه‌ای آن، ظاهری مدرن پیدا کرده است. طبق دستورالعمل‌های گفته شده ابتدا مدل محصول (در اینجا MH8265CIS) را در مرورگر خود سرچ کنید سپس وارد سایت اصلی ال جی شوید. در آنجا می‌توانید نسبت به مقایسه تصاویر با  محصول خود بپردازید.

همانطور که مشاهده می کنید لوگوی ال جی در سمت چپ درب گنجانده شده و از همه مهمتر درب آن به رنگ مشکی و به صورت شیشه‌ای می‌باشد. حتماً به رنگ LED های موجود در پنل هم دقت کنید. در عین حال شما می‌توانید از مشخصات درج شده در سایت هم استفاده کنید به طور مثال 28 برنامه متنوع غذایی، 8 برنامه گرم کردن غذا، قابلیت یخ زدایی و ضدباکتریایی. از بارزترین ویژگی‌های MH8265CIS فناوری اینورتر هوشمند است که کنترل دقیق دمای پخت و پز را کنترل می‌کند و مانع از سوختن مواد غذایی می‌شود.

تشخیص اصالت مایکروویو اصلی از تقلبی ال جی 

تشخیص اصالت سولاردام اصل از تقلبی

دستگاه سولاردام ابتکار جالب کمپانی ال جی با گرمایش چند منظوره برای طبخ غذاهای سالم، خوشمزه و لذیذ با حداقل سر و صدا می‌باشد. اگر به دنبال محصولی هستید که جایگزین مایکروفر و مایکروویو شود سولاردام بهترین گزینه ممکن برای شما است. کاربر می‌تواند از این وسیله برای گرم کردن غذا، پخت کیک و پیتزا و طبخ غذاهای مختلف استفاده کند. به طور مثال نحوه گرم کردن مواد غذایی در سولاردام به این شکل است که تمامی قسمت‌های غذا به یک میزان تحت گرما و حرارت قرار می‌گیرند. همچنین می‌توانید به میزان دلخواه دمای آن را تنظیم کنید مثلاً می‌توانید دمای 320 درجه سانتی گراد را در مدت زمان 5 دقیقه برای کیک خود تنظیم کنید. از طرفی طراحی مدرن و زیبایی سولارام می‌تواند جلوه زیبایی به آشپزخانه شما ببخشد.

تشخیص اصالت سولاردام اصلی از تقلبی ال جی

چون اولین بار ال جی از این فناوری رونمایی کرد به همین دلیل محصولات آن پیشرفته‌تر و به تبع بیشتر مورد استقبال خریداران قرار می‌گیرد. شاید تولید یا کپی برداری محصولات جعل در این زمینه به ندرت دیده شود اما تلاش کردیم جهت کامل بودن مطلب این مورد را هم در کنار سایر موارد برای کاربران عزیز شرح دهیم.

به عنوان مثال سولاردام ال جی ms95sc یک محصول رده بالای ال جی با ظرفیت 38 لیتر مناسب برای خانواده‌هایی پرجمعیت، با طراحی زیبا و منحصر به فرد می‌باشد. دستگیره آن افقی و برخلاف مدل‌های دیگر در بالای درب قرار گرفته و در به سمت پایین باز می‌شود. نور ال ای دی پنل زرد متمایل به سبز بوده و برند ال جی در وسط درب حک شده است. با جست و جوی مدل در گوگل سایت اصلی تولید کننده یعنی ال جی برای شما بالا خواهد آمد که می‌توانید به آسانی نسبت به مقایسه مشخصات و جزئیات درج شده در سایت با نمونه واقعی بپردازید. به طور مثال از قابلیت‌هایی که باید توسط این مدل پشتیبانی شود می‌توان به پخت با بخار، گریل، پخت کانوکشن، پخت ترکیبی و جوجه گردان، 28 برنامه پخت غذا اشاره کرد. این نکته را به یاد داشته باشید که همیشه مطمئن‌ترین راه برای خرید محصول اصلی خرید به فروشگاه‌های معتبر و با سابقه می‌باشد.

تشخیص اصالت مایکروویو اصلی از تقلبی ال جی 

جمع بندی

در مطلب تشخیص اصالت مایکروفر، مایکروویو و سولاردام به این نتیجه رسیدیم که با توجه به افزایش برندهای ناشناخته در سطح جهان امکان جعل برندهای معتبر  بیش از پیش افزایش یافته به همین دلیل هر روزه شاهد جولان محصولات فیک در بازار هستیم. ما قصد داشتیم تا حدی سطح معلومات شما با روش‌های تشخیص محصولات جعلی را بالا ببریم که امیدواریم به هدف خود رسیده باشیم. اگر تمایل دارید مطالب آموزشی مفید دیگری را مطالعه کنید، پیشنهاد می کنم به صفحه اصلی وبلاگ سلام بابا سر بزنید.

در نهایت توصیه می شود حتماً هنگام خرید چه به صورت حضوری و چه اینترنتی حتماً از فروشگاه های معتبر کالای خود را تهیه کنید. اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری در مورد تفاوت های جالب سولاردم با مایکروفر و مایکروویو کسب کنید توصیه می کنم حتماً در اینجا کلیک کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 23 میانگین: 3.7]

حتما ببینید

تشخیص اصالت ماشین لباسشویی

نحوه شناسایی و تشخیص لباسشویی تقلبی از اصلی

تشخیص اصالت ماشین لباسشویی امروزه یکی از مشکلات هر خریداری تشخیص اورجینال بودن کالاهای موجود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *