بهترین مارک تلویزیون

بهترین مارک تلویزیون کدام است؟

بهترین برند تلویزیون 

امروزه در هنگام مراجعه به فروشگاه برای خرید یک تلویزیون جدید، شاید سخت‌ترین و چالش برانگیزترین تصمیم، انتخاب برند تلویزیون از بین مدل‌های مختلف موجود در بازار باشد. موردی که فرایند انتخاب را دشوار می‌کند این است که مارک‌های جدید در سال‌های اخیر محبوبیت چشم‌گیری یافته‌اند و برخی از آن‌ها مدل‌هایی را عرضه می‌کنند که از لحاظ کیفیت و امکانات در حد مدل‌های گران قیمت هستند. در حال حاضر هر برند سعی می‌کند طراحی و ویژگی‌های هوشمند اختصاص را برای محصولات خود اعمال کند اما نکته‌ای که در اینجا ممکن است ذهن شما را درگیر کند این است که کدام برند بیشترین سازگاری را با نیازهای شما دارد. ما در این مطلب از سلام‌ بابا، به معرفی بهترین مارک تلویزیون بازار ایران می‌پردازیم سپس در پایان به رتبه‌بندی هر‌کدام از آن‌ها نسبت به معیارهای شما می‌پردازیم پس تا پایان با ما بمانید.

چک لیست خرید تلویزیون

اگر شما تمایل دارید بهترین محصول را بسته به نیاز خود خریداری کنید لازم است تا مواردی را که برای شما در اولویت قرار دارند را روی یک کاغذ یاداشت کنید. به طور مثال فردی که به دنبال یک مدل مخصوص گیمینگ است باید تأخیر در ورودی جزو ملاک‌های انتخاب وی باشد در حالی که فردی که تمایل دارد با تلویزیون خود در شب به تماشای فیلم یا سریال بنشیند، مواردی همچون کنتراست و یکنواختی مشکی بالای تلویزیون برای او اهمیت بیشتری دارد که بیشتر در پنل‌های VA این مورد به چشم می‌خورد. البته ما به شما توصیه می‌کنیم زیاد درگیر جزئیات نشوید چرا که در بیشتر موارد تلویزیون‌های هم رده تفاوت‌های زیادی با هم ندارند.

  • تعیین میزان بودجه: یکی از مهمترین و اساسی‌ترین مواردی است که امروزه با بالا رفتن قیمت‌ها می‌تواند بیشترین تأثیر را در انتخاب شما داشته باشد؛ به طور مثال تلویزیون‌های سونی نسبت به سایر برندها از قیمت بیشتری برخوردار هستند یعنی شما با یک بودجه مشخص می‌توانید یک تلویزیون سری 8 سامسونگ را  تهیه کنید یا با همان میزان هزینه یک تلویزیون سری 7 سونی را خریداری کنید.
  • اندازه تلویزیون: دومین عاملی که از اهمیت زیادی برخوردار است اندازه یا سایز تلویزیون می‌باشد که هم در قیمت و هم در قابلیت‌های جانبی تلویزیون می‌تواند تأثیرگذار باشد. طبیعتاً یک تلویزیون 55 اینچ سامسونگ از سایز 65 اینچ همان مدل ارزان تر است اما در مواردی هم فرضاً تلویزیون 65 اینچ شیائومی ارزان‌تر از مدل‌های بالارده 65 اینچ سونی است یعنی شما می‌توانید با یک بودجه مشخص یک تلویزیون 55 اینچ برندهای معتبری مثل سونی یا ال جی خریداری کنید یا یک تلویزیون 55 اینچ شیائومی؛ این مورد سلیقه‌ای بوده و تا حدی به تمایلات فردی بستگی دارد.
  • نیازهای روزمره: از تلویزیون خود تمایل دارید در چه زمینه‌ای استفاده می‌کنید؟ به طور مثال برای مانیتورینگ؟ تماشای فیلم؟ گیمینگ؟ وب‌گردی؟ به طور مثال برای وب‌گردی مدل‌های ال جی به واسطه کنترل جادویی و رابط کاربری خود بسیار مناسب می‌باشند. برای نصب اپلیکیشن‌های متعدد یا قابلیت‌های هوشمند نیز تلویزیون‌های دارای سیستم عامل اندروید مثل سونی یا شیائومی معمولاً بهتر می‌باشند چون محدودیت کمتری در نصب برنامه‌های فارسی زبان دارند.
  • فضای محیط: با توجه به فضایی که دارید اندازه تلویزیون را انتخاب کنید یعنی مشخص کنید تلویزیون چند اینچ نیاز دارید و این به فضای شما و فاصله‌تان از تلویزیون بستگی دارد.
  • امکانات تلویزیون: تلویزیون شما چه امکاناتی باید داشته باشد. آیا می‌خواهید تلویزیون‌تان اسمارت باشد و از آن برای وب‌گردی استفاده می‌کنید. یا گیمر هستید و از آن بیشتر برای بازی استفاده می‌کنید؟ همه این موارد را در نظر بگیرید و آن‌ها را اولویت‌بندی کنید.

همچنین شما می‌توانید لیست رده بندی تلویزیون‌های مختلف را که بر اساس مدل رتبه‌بندی شده‌اند با کلیک در 👈 اینجا 👉مشاهده کنید.

معرفی بهترین مارک تلویزیون

LG

ال جی یکی از اولین تولیدکننده‌هایی است که تلویزیون‌های OLED را تولید کرد و باعث انقلابی در کیفیت تصاویر شده است. تلویزیون‌های OLED به لطف فناوری ساطع کنندگی نور که می‌تواند پیکسل‌ها را بصورت جداگانه خاموش و روشن کند و می‌توانند رنگ مشکی عمیقی را ارائه دهد. نسبت کنتراست تقریبا باعث افزایش کیفیت تصویر در یک اتاق تاریک می‌شود و یک تجربه استثنایی از تماشای فیلم برای شما ایجاد می‌کند. LG همچنین تلویزیون های lcd-led تولید می‌کند که بیشتر از پنل‌های IPS برای آن‌ها استفاده می‌کند که زاویه دید وسیع‌تری را با نسبت کنتراست کمتری ارائه می‌دهند.

این بدان معنی است که این تلویزیون‌ها معمولاً بهترین انتخاب برای مشاهده در اتاق تاریک نیستند، اما اگر از اطراف و زاویه‌های غیر مستقیم، تلویزیون را تماشا کنید عملکردش عالی است، زیرا تصویر در زاویه‌های غیر مستقیم همچنان دقیق باقی می‌ماند. سری‌های پایین ال جی شامل مدل‌هایی با قیمت کمتر می‌شود که روشنایی کمتری دارند اما برای کسانی که زاویه دید گسترده را در اولویت دارند پیشنهاد می‌شود.

از نظر عملکرد، اکثر تلویزیون‌های ال جی دارای زمان پاسخ دهی سریع و تاخیر ورودی بسیار کمی هستند که این برای گیمرها بسیار عالی است. آخرین مدل‌های OLED پشتیبانی از فناوری رفرش ریت HDMI Forum را برای تجربه بازی بدون تاری و همچنین پشتیبانی از HDMI 2.1 را فراهم می‌کند و این باعث می‌شود انتخابی مناسب حتی برای آینده دور باشند. بیشتر تلویزیون‌ ال جی با آخرین نسخه از سیستم عامل LG WebOS تولید می‌شوند که کاربرد آن بسیار آسان است و عملکرد آن نیز راحت است و این امکان را به شما می‌دهد تا به برنامه‌های زیادی دسترسی پیدا کنید که هرگونه نیازی را پوشش می‌دهند.

تلویزیون‌های سطح بالا، دارای ریموت پیشرفته‌ای هستند که به شما امکان می‌دهد با سهولت در منوها حرکت کرده یا حتی فرمان‌های صوتی را هم با آن انجام دهید. سرانجام ، شایان ذکر است که تلویزیون‌های با پنل IPS از LG، برای استفاده به عنوان مانیتور کامپیوتر عالی هستند زیرا معمولاً Chroma 4: 4: 4 را به درستی نمایش می‌دهند و به لطف زاویه دید گسترده آن‌ها، هنگام نشستن نزدیک صفحه، شما مسائل یک‌نواختی را از اطراف تجربه نمی‌کنید.

اگر بخواهیم بر اساس برند دسته‌بندی کنیم، تلویزیون‌های ال‌جی بهترین مارک تلویزیون برای برای تماشای فوتبال یا حتی سایر ورزش‌ها هستند. با توجه به نقد و بررسی‌های طولانی‌مدت انجام‌شده، تلویزیون اولد به‌ دلیل تفکیک رنگ بسیار دقیق و سرعت انطباق‌ تصویر بالایی که دارد برای نمایش لحظات سریع ورزشی بسیار مناسب است. پس بهترین برند تلویزیون برای تماشای برنامه‌های ورزش ال جی است. تلویزیون‌های ال جی بیشتر ساخت کره هستند.

 

مزیت تلویزیون های ال جی

معایب تلویزیون های ال جی

طراحی زیبا و قیمت مناسب 

کنتراست ضعیف در LEDها

زاویه دید بزرگ و وسیع در هر دو مدل LED و OLED 

یکنواختی خاکستری ضعیف در LEDها

پلتفرم بسیار هوشمند WebOS 3.5 با امکانات و قابلیت‌های زیاد

کیفیت ساخت متوسط نسبت به سونی

دارای انواع گیرنده‌های DVB-C ،DVB-T2،DVB-S،DVB-S2 در همه مدل‌ها

 

دارای پردازنده‌های قوی و تکنولوژی نانوسل در تعدادی از مدل‌های NANO

 

گزینه مناسب‌تر از سایر برندهای برای اجرای کنسول‌های بازی نسل نهمی

 

C2

تلویزیون ال جی C2

امتیاز کلی : 8.9 امتیاز فیلم : 9.2
بازی های ویدیویی: 9.3 فیلم اچ دی آر : 8.6
نمایش تلویزیون : 8.6
ورزش : 8.9
بازی اچ دی آر : 9.0
مانیتور : 9.5

تلویزیون گیمینگ 120 هرتز ال جی C2 یکی از بهترین تلویزیون های ال جی در سال 2022 است. تلویزیون C2 دارای صفحه نمایش OLED و کیفیت تصویر 4K است. یکی از مهم‌ترین تغییرات در این تلویزیون نسبت به مدل قبلی شرکت ال جی استفاده از پنل WRGB بوده ، در این نوع پنل‌ها هم زاویه دید به شکل بسیار عالی ارتقا یافته است و هم با استفاده از فناوری اولد نسبت کنتراست نیز در بالاترین سطح قرار دارد. ال جی در این محصول از بالاترین سطح تکنولوژِی در ساخت تلویزیون استفاده کرده، این فناوری‌ها شامل جدیدترین تکنولوژِی‌ها برای ارائه بهتر تصاویر کنسول‌های بازی است. صفحه نمایش این محصول دارای رفرش ریت 120 هرتز می باشد و به کمک تکنولوژی OLED Motion Pro صحنه های سریع را واضح نمایش می دهد و از تاری تصاویر جلوگیری می کند و به پردازنده نسل پنجم ال جی یعنی α9 Gen5 AI Processor 4K مجهز شده است که به آلفا 9 معروف است.

این تلویزیون در اندزاه های 42 تا 83 اینچ در بازار موجود میباشد. HDMI2.1 از تکنولوژِی‌های فوق‌العاده‌ای است که امکان ارسال تصاویر 120 هرتز را به راحتی برای کاربر فراهم می‌کند و کیفیت بی‌نظیری را با جزئیات بسیار بالایی برای کاربر به نمایش می‌گذارد و این تلویزیون دارای 4 پورت HDMI 2.1 با پشتیبانی از کیفیت تصویر 4K@120Hz است. گذشته از این با وجود قابلیت‌هایی هم چون نرخ‌ نوسازی متغیر در هنگام پخش هر صحنه‌ای شما بالاترین حد از کیفیت تصویر را بیننده هستید. همچنین ال جی در C2 از توان صوتی مطلوبی با قدرت 40 وات صدا پشتیبانی کرده که در نوع خودش بی‌نظیر است. همچنین درگاه‌ها و رابط‌های متنوعی نیز مانند مدل گذشته آن یعنی C1 در C2 نیز وجود دارد و ارتباط و اتصال تلویزیون را با سایر دستگاه‌ها راحت‌تر کرده است.

SONY

در سال 1960، سونی اولین تلویزیون ترانزیستوری خود را عرضه کرد. از آن زمان، سونی به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تلویزیون تبدیل شد و همیشه فناوری‌های جدیدی را ارائه می‌دهد. در سال 2018، آن‌ها خطوط تولید خود را تلفیق کرده و انتخاب تلویزیون را برای مصرف کنندگان ساده‌تر کردند. سونی کل بازار را پوشش می‌دهد و برای همه سلیقه‌ها و نیازها محصولی دارد از تلویزیون‌های معمولی با کیفیت 4K گرفته تا تلویزیون‌های پیشرفته با تکنولوژی OLED برای علاقه‌مندان تلویزیون که سونی را به یکی از بهترین برندهای تولید کننده تلویزیون تبدیل کرده است.

تلویزیون سونی در مقایسه با سایر تولید کنندگان، رتبه بالاتری در کیفیت و دقت تصویر دارد و بهترین مارک تلویزیون از لحاظ کیفیت تصویر است. همه تلویزیون‌های موجود با کیفیت خوبی ساخته شده‌اند، آن‌ها دارای عملکرد حرکتی عالی هستند و محتوای با وضوح پایین را ارتقاء می‌دهند. سونی بیشتر تلویزیون‌های خود را به Android TV 8.0 ارتقا داده است. این سیستم عامل، جدا از دسترسی شما به فروشگاه Google Play با برنامه‌های زیاد و متنوع، بسیار سریعتر از نسخه قبلی خود یعنی Android 7.0 کار می‌کند و یکی از بزرگترین عیب‌های سونی یعنی پاسخگویی سیستم عامل را برطرف کرده است.

مزیت تلویزیون‌های ال جی

معایب تلویزیون‌های ال جی

مدیریت خوب حرکت و عالی ریموت

قیمت بالا

دارای قابلیت ضبط و حافظه داخلی

طراحی خیلی ساده در LED ها

دارای سیستم عامل کاربر پسند Android

کندی عملکرد پلتفرم اندروید نسبت به دیگر برندها

 کیفیت ساخت عالی و دوام و طول عمر بالا

زاویه دید نسبت به دیگر برندها کمی ضعیف‌تر است

کیفیت تصویر عالی حتی در مدل‌های میان رده

 

صفحه نمایش بزرگ

 

X95K

تلویزیون سونی X95K

امتیاز کلی : 8.3 امتیاز فیلم :8.4
بازی های ویدیویی: 8.6 فیلم اچ دی آر : 8.3
نمایش تلویزیون : 8.3
ورزش :8.1
بازی اچ دی آر : 8.5
مانیتور :8.3

تلویزیون سونی X95K  برای استفاده های حرفه ای مانند بازی کردن و تماشای فیلم و سریال و همچنین استفاده روزمره کاملا مناسب است. تلویزیون سونی X95K در واقع مدل جدید تر و جایگزین تلویزیون سونی X95J است.از تلویزیون‌های فوق‌العاده سری BRAVIA بوده که پرچمدار سال 2022 شرکت سونی است، در این محصول سونی از جدیدترین امکانات و قابلیت‌های موجود در سال 2022 پشتبانی کرده که می‌تواند استفاده از آن برای هر کاربری جذاب باشد. سونی در این تلویزیون از جدیدترین نسخه رابط کاربری Google TV یعنی نسل یازدهم آن پشتیبانی کرده که در میان سیستم عامل‌ها از بالاترین تنوع برنامه‌ای برخوردار است. همچنین در این تلویزیون صفحه نمایشی از نوع Mini LED به کار گرفته شده که دارای کیفیت فوق‌العاده بالایی در نمایش تصاویر است. در نظر داشته باشید که فناوری Mini LED از فناوری‌های جدید کمپانی سامسونگ است که هم وضوح بیشتر و هم نسبت کنتراست بالاتری را برای کاربر ارائه می‌دهد. البته سونی با استفاده از پنل VA نیز در این تلویزیون کنتراست را به حد بی‌نهایت رسانده که در نوع خود بی‌نظیر به شمار می‌آید و شما می‌توانید با استفاده از آن در تاریکی تلویزیون را در بهترین حالت بیننده باشید. 

سونی برای کنترل نور پس زمینه این تلویزیون از تکنولوژی منحصر به فردی به نام XR Backlight Master Drive استفاده می کند. این تکنولوژی به کمک تکنولوژی Local Dimming پیشرفته نور پس زمینه صفحه نمایش Mini LED این تلویزیون را کنترل کرده و به صورت دقیق کنتراست تصاویر را تنظیم می کند.

همچنین سونی در این تلویزیون از قابلیت‌های گیمینگ مانند نرخ‌نوسازی متغیر (VRR) استفاده کرده است که در هنگام حرکت صحنه‌های سریع در پخش فیلم رفرش‌ریت را در بالاترین حد ممکن نگهداری کند. در کنار این‌ها سونی در تلویزیون مدل X95K از درگاه‌های HDMI 2.1 استفاده به عمل آورده و باید بدانید که بالاترین سرعت نوخ نوسازی در این تلویزیون برای کیفیت تصویر 4K در بهترین حالت 120 هرتز است. همچنین سونی در این تلویزیون از درگاه‌ها و رابط‌های بسیار متنوعی پشتیبانی کرده است تا سایر دستگاه‌های پخش و کنسول‌های بازی به راحتی به تلویزیون متصل شوند و شما از آن استفاده کنید. 

SAMSUNG

سامسونگ یکی از بهترین مارک تلویزیون و همچنین یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های الکترونیکی مصرفی در جهان است و از تلفن‌های همراه گرفته تا لوازم خانگی و … جزو محصولات تولیدی این شرکت است. اگر چه آن‌ها در ساخت تلفن‌هایی با صفحه نمایش‌های OLED عالی شناخته شده‌اند، اما مدل‌های درجه یک سامسونگ، تلویزیون‌های QLED هستند که برای اولین بار در سال 2017 معرفی شدند. این تلویزیون‌ها هنوز از پنل‌های VA استفاده می‌کنند اما دارای یک لایه Quantum Dot هستند که باعث افزایش قوت رنگی آن‌ها می‌شود. اکنون نیز در سال 2022 سامسونگ پا به عرصه تولید NEO QLED ها و Mini-LEDها گذاشته است که در نوع خود هم‌تراز و کاملا هم‌رده اولدها از نظر کیفیت نمایش در تصویر هستند.

پنل‌های VA که سامسونگ به صورت عمده در بسیاری از مدل‌هایش از آن استفاده می‌کند، معمولاً از یک کنتراست باورنکردنی برخوردار هستند، اما زاویه دید آن‌ها ضعیف است و باعث می‌شود کیفیت تصاویر هنگام تماشا از یک زاویه دید غیر مستقیم پایین بیاید. در نتیجه، سامسونگ با معرفی فناوری جدید ‘Ultra View Angle’ در مدل‌های برتر این مشکل را به شکل مطلوبی تا حدودی بر طرف ساخته است.

معمولاً تلویزیون‌های سامسونگ از کیفیت تصویر بسیار خوب با رنگ‌های بسیار اشباع و رنگ سیاه عمیق برخوردار هستند. تأخیر ورودی آن‌ها طی چند سال گذشته به طور قابل توجهی بهبود یافته است تا تقریباً برابر با مانیتورها باشند و بسیاری از مدل‌ها اکنون نرخ تازه‌سازی متغیر FreeSync را پشتیبانی می‌کنند که میزان تاری در هنگام بازی را کاهش می‌دهد. فناوری ارتقاء کیفیت تصویر در این تلویزیون‌ها محتوای با کیفیت پایین را تقریباً در حد کیفیت 4K نمایش می‌دهد و سیستم عامل Tizen آن‌ها کاربر پسند است و تعداد زیادی برنامه از طریق فروشگاه آن در دسترس است.

سرانجام، در حالی که ما انتظار داریم بیشتر تلویزیون‌ها تا همیشه مثل زمانی که از جعبه خارج می‌شوند کار کنند. گاهی اوقات مشکلات برطرف می‌شود و سامسونگ مرتباً به روزرسانی می‌کند تا مشکلات مربوط به عملکرد را برطرف کند و همچنین ویژگی‌های جدیدی مانند AirPlay را به همراه سخت افزار تلویزیون به ارمغان می‌آورد. این امر برای آبدیت نگه داشتن تلویزیون در آینده فوق‌العاده است، زیرا هر ساله فناوری‌های جدید به بازار معرفی می‌شود.

اگر شما طرفدار صفحه‌های بزرگ هستید یا فقط یک تلویزیون ساده کوچک لازم دارید، به هر حال سامسونگ مدلی برای هر اتاقی با هر اندازه‌ای و در قیمت‌های مختلف به شما ارائه می‌دهد و جزو بهترین مارک‌های تلویزیون در ایران به حساب می‌آید.

مزیت تلویزیون‌های ال جی

معایب تلویزیون‌های ال جی

قابلیت UpScaling بسیار عالی

کیفیت ساخت متوسط

تاخیر ورودی خوب حتی در محتوای HDR که این تلویزیون‌ها را به گزینه مناسبی برای گیم تبدیل کرده است.

وجود Judder یا پرش تصویر در این تلویزیون‌ها

داشتن مدل‌های متنوع که در استفاده‌های مختلف متوسط هستند.

نداشتن مدل‌های با صفحه نمایش OLED

طراحی بسیار زیبا با قیمت‌های مناسب‌تر نسبت به دیگر برندها

 

دارای مدل‌های با طراحی منحنی که بسیار زیبا هستند.

 

دارای تلویزیون‌های با تکنولوژی QLED و کیفیت عالی

 

دارای پردازنده‌ی مرکزی قدرتمند و قوی

 

S95B

تلویزیون سامسونگ S95B

امتیاز کلی: 9.1

امتیاز فیلم: 9.4

نمایش تلویزیون: 8.8

ورزش: 9.0

بازی های ویدیویی: 9.3

فیلم اچ دی آر: 9.0

بازی اچ دی آر: 9.3

مانیتور: 9.7

تلویزیون S95B یکی از بهترین تلویزیون های برند سامسونگ می باشد که در سال 2022 معرفی و به بازار عرضه شده است. تلویزیون مذکور با مونتاژ مجارستان وارد کشور ما می‌شود و مناسب استفاده خانگی و معمولی، تماشای حرفه ای فیلم، بازی و گیمینگ می‌باشد. تلویزیون مذکور دارای صفحه نمایش QD-OLED و کیفیت تصویر 4K می‌باشد. تلویزیون QD-OLED در واقع همان تلویزیون OLED است اما ساختار متفاوتی دارد و به گفته سامسونگ کیفیت تصویر بهتری نسبت به تلویزیون‌های OLED معمولی ارائه می‌دهد. در تلویزیون‌های QD-OLED به جای نور سفید از نور آبی استفاده شده است و همچنین توانایی نمایش حجم رنگ بیشتری دارند و کیفیت تصویر بهتری ارائه می‌دهند. تلویزیون S95B برای بازی کردن با کنسول‌های نسل نهم گزینه فوق‌العاده ای است. این تلویزیون جزو هیچکدام از سری‌های تلویزیون‌های سامسونگ نیست و برای اولین بار تولید شده است. از این جهت به تلویزیون سری S95B سامسونگ نیز معروف می‌باشد و همچنان از سیستم عامل تایزن در این تلویزیون نیز استفاده شده است و دارای قابلیت اتصال به گوشی، پخش آهنگ با بلوتوث و دانلود برنامه‌های مختلف و نصب آنها و حافظه داخلی مناسب می‌باشد. S95B دارای قدرت خروجی صدا 60 وات است و 4 عدد پورت HDMI 2.1 می‌باشد. تلویزیون S95B دارای گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)، گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2) و گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C) نیز می‌باشد. 

سامسونگ از ریموت کنترل هوشمند و جدید خود مدل TM2280E در این تلویزیون استفاده نموده است. این ریموت کنترل مانند مدل‌های پیشرفته سال گذشته شارژی است و شما می‌توانید از طریق پورت USB-C و پنل خورشیدی (SolarCell) آن را شارژ کنید. علاوه بر موارد گفته شده این ریموت کنترل توانایی شارژ از طریق فرکانس رادیویی Wi-Fi را نیز دارد و دیگر نیازی نیست نگران شارژ ریموت کنترل آن باشید. موارد گفته شده تنها بخشی از امکانات هوشمند این تلویزیون بوده و شما با داشتن این تلویزیون می‌توانید از امکانات بسیار زیاد آن بهره‌مند شوید. طراحی تلویزیون سامسونگ S95B به معنی واقعی کلمه فوق العاده است. سامسونگ از زبان طراحی LaserSlim در این تلویزیون استفاده نموده است. ضخامت کلی تلویزیون فوق العاده باریک است. حاشیه های 4 طرف صفحه نمایش این تلویزیون بسیار ناچیز است و به صفحه نمایش بدون حاشیه نیز معروف می‌باشد. پایه این تلویزیون به شکل خطی است و در قسمت وسط تلویزیون نصب می‌شود. S95B از هر نظر تلویزیون بسیار عالی می‌باشد اما در صورتی که به تلویزیون Neo QLED با کیفیت تصویر 8K احتیاج دارید، ما تلویزیون سامسونگ QN900B را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

XIAOMI

شاید با شنیدن شیائومی اولین چیزی که به ذهن شما می‌آید قیمت‌های بسیار پایین در عین حال امکانات و قابلیت‌های مطلوب این شرکت در زمینه‌های مختلف باشد شیائومی در سال 2018 به صنعت تلویزیون سازی هم ورود پیدا کرده و توانسته عملکرد بسیار خوبی را از خود به جای بگذارد. تلویزیون‌های شیائومی مونتاژ کشور چین هستند و به گونه ای طراحی و ساخته شده اند تا همه افراد و اقشار بتوانند از آن خرید و بهره ببرند چون از نظر قیمت بسیار مطلوب هستند و امکانات شایسته ای را نیز در اختیار کاربر قرار میدهد.

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های شیائومی سیستم عامل اندروید آن بوده که با استفاده از آن می‌توانید به دنیایی از بازی‌ها، آپ ها، فیلم‌ها و… دسترسی داشته باشید به طور مثال می‌توانید برنامه‌هایی همچون فیلیمو، یوتیوب و نتفلیکس را به آسانی از طریق تلویزیون خود دنبال کنید. از جمله قابلیت‌های هوشمند آن می‌توان به پشتیبانی از تقویت کننده کنتراست، ارتقا دهنده تصویر 4K، فرمت HDR، بلوتوث و کنترل صوتی اشاره کرد.

مزیت تلویزیون‌های ال جی

معایب تلویزیون‌های ال جی

رابط کاربری بسیار عالی

کیفیت ساخت متوسط

تاخیر ورودی خوب حتی در محتوای HDR

وجود Judder یا پرش تصویر در این تلویزیون‌ها

طراحی بسیار زیبا و قیمت پایین

نداشتن مدل‌های با صفحه نمایش OLED

دارای مدل‌های با طراحی منحنی که بسیار زیبا هستند.

 

دارای پردازنده‌ی مرکزی قدرتمند و سریع

 

A2

تلویزیون شیائومی A2

ویژگی های کلیدی
کیفیت 4K 2022
صدا 24 وات 60 هرتز
LED / پنل VA 2×USB
 سیستم عامل Android 3×HDMI
گیرنده داخلی و خارجی  چین

تلویزیون شیائومی A2 از سری نمایشگرهای اقتصادی این برند چینی در سال 2022 بوده که در آن سعی شده امکانات مناسبی با قیمت تمام شده معقول در اختیار مشتری گذاشته شود؛ A2 در  سه سایز 43 ، 50 و 58 اینچ روانه بازار گردیده که به نوعی جز ارزان‌ قیمت‌ترین تلویزیون‌های خارجی موجود در داخل کشور هم به حساب خواهند آمد. با توجه به برچسب قیمتی این تلویزیون شما از کیفیت تصویر 4K با نرخ نوسازی 60 هرتز و عمق رنگ 10 بیتی بهره خواهید برد که تصاویر قابل قبولی را برای شما به نمایش خواهد گذاشت. از طرفی این محصول از سیستم عامل اندروید نیز پشتیبانی کرده که از تنوع بالایی در انواع برنامه و بازی‌ها برخوردار است. شیائومی برای این سیستم عامل از حافظه‌ای 16 گیگابایتی استفاده کرده است و برای اجرای بدون افت برنامه و بازی‌های نصب شده بر روی آن پردازنده‌ای از نوع Mali G52 MP2 استفاده شده که تولید شرکت سازنده تلویزیون یعنی شیائومی به حساب می‌آید. گذشته از این‌ها شما برای تنظیم کیفیت تصویر در محیط‌های مختلف می‌توانید از قابلیت HDR10 در آن استفاده کنید که در هر حالت تصویر را در بهترین کیفیت موجود ارائه می‌دهد. 

تلویزیون A2 به نوعی نسخه به‌روزتر P1 شیائومی به حساب می‌آید که سعی شده با ایجاد تغییراتی در طراحی و قاب تلویزیون، در نهایت محصولی کاربرپسندتر نسبت به مدل‌های پیشین روانه بازار گردد. یکی از نکات قابل توجه در مورد A2 شیائومی توان صوتی 24 واتی آن بوده که می‌تواند صدایی مناسب را در اختیار کاربر قرار دهد و آن را به یکی از گزینه‌های اقتصادی برای استفاده‌های روزمره در محیط کار یا خانه مبدل کرده است.

Hisense

اگرچه Hisense از سال 1969 وارد بازار لوازم الکترونیکی مصرفی شده است، اما حضور آن در ایالات متحده کمتر از یک دهه است. آن‌ها تولید خود را به تلویزیون محدود نکرده‌اند، بلکه طیف گسترده‌ای از لوازم الکترونیکی مصرفی مانند یخچال و دستگاه‌های تهویه را تولید می‌کنند. آن‌ها هر ساله مدل‌های جدیدی را منتشر می‌کنند که بسیار مقرون به صرفه هستند. به تازگی، این مارک چینی تولید کننده تلویزیون، شروع به تولید مدل‌های با رده بالاتری کرده است که از مارک‌های مشهور تلویزیون مانند ال جی، سامسونگ یا سونی فراتر رفته است.

تلویزیون‌های هایسنس ترکیبی از کیفیت تصویر خوب با سیستم عامل هوشمند ( که ترکیبی از اندروید با روکو است) را ارائه می‌دهند. همچنین نمایشگرهای هایسنس رنگ مشکی کاملی را در اتاق تاریک ارائه می‌دهند و انعکاس تصویر خوبی دارند و دارای عملکرد حرکتی عالی و تاخیر ورودی بسیار پایین هستند. همچنین از رابط هوشمند Vidaa استفاده می‌کنند که کار با آن بسیار آسان است و با دسترسی به فروشگاه مخصوص آن، برنامه‌های متنوعی را در اختیار کاربر قرار می‌دهند.

متاسفانه با وجود پنل VA، زاویه دید در این تلویزیون‌ها ضعیف است و از زاویه‌های غیر مستقیم دقت تصویر کاهش می‌یابد. این تلویزیون مانند دیگر تلویزیون‌های این کمپانی بسیار مقرون به صرفه هستند، البته ناگفته نماند آن‌ها دارای مشکلاتی هم در یک‌نواختی تصویر هستند که این برای طرفداران ورزش آزار دهنده است. 

مزیت تلویزیون‌های ال جی

معایب تلویزیون‌های ال جی

کیفیت تصویر بارور نکردنی

زاویه دید ضعیف

دستیار صوتی گوگل

امکانات محدود

قیمت مناسب

 

A7100F

تلویزیون هایسنس A7100F

تلویزیون هایسنس A7100

ویژگی های کلیدی
کیفیت 4K  2020
صدا 20 وات 60 هرتز
LED / پنل VA 2×USB
 سیستم عامل VIDAA 3×HDMI
گیرنده داخلی و خارجی ساخت چین

A7100F از تلویزیون‌های کمپانی چینی هایسنس به حساب می‌آید که در سال 2020 عرضه شد. این تلویزیون از امکانات و قابلیت‌های نسبتا مطلوب و کاربردی استفاده کرده که شامل سیستم عامل جدید Vidaa است که به صورت اختصاصی بر روی تلویزیون‌های هایسنس به کار گرفته می‌شود. این سیستم عامل به صورت کلی شباهت بسیار زیادی به اندروید دارد و فضای آن مانند اندروید با تغییرات جزئی ارائه شده است. در نظر داشته باشید که هایسنس اهمیت زیادی به نوع درگاه‌های ارتباطی داده است و به صورت متنوع از پورت‌های مختلفی برای پخش صدا و تصویر استفاده کرده که در نوع خود بسیار کاربردی به حساب می‌آید.

این درگاه‌های شمال HDMI ، USB ورودی و خروجی‌های Component و Composite و خروجی صدای اپتیکال است که هر کدام برای دستگاه‌های پخش جدید و قدیمی به کار می‌روند. همچنین دسترسی به اینترنت از طریق اتصال به WIFI و LAN در این تلویزیون به راجتی ممکن شده است و شما می‌تواند با استفاده از مرورگر داخلی به راحتی دسترسی به انواع برنامه‌ها و بازی‌ها را داشته باشید. با تمام این تفاسیر این تلویزیون از نظر قیمت نیز یک محصول بسیار مقرون به صرفه است و هایسنس قیمت کاملا منصفانه و اقتصادی برای آن در نظر گرفته که می‌تواند گزینه خوبی برای منزل شما باشد. 

بهترین مارک تلویزیون را که در بالا معرفی کردیم، می‌توان از هفت وجه مقایسه کرد:

  • طراحی و ظاهر
  • کیفیت ساخت و دوام
  • از لحاظ قیمت
  • کیفیت تصویر
  • کیفیت صدا
  • امکانات و قابلیت‌ها و لوازم جانبی
  • استفاده راحت و رابط کاربری

ترتیب بهترین مارک تلویزیون از لحاظ طراحی و ظاهر

بهترین برند تلویزیون از لحاظ طراحی یا همان تلویزیون‌های سامسونگ جزئیات ریزی را در طراحی به کار برده‌اند، این کمپانی برخی از تولیداتش را با طراحی منحنی تولید کرده است که به عنوان برگ برنده ای در اختیار سامسونگ می‌باشد.

 

ترتیب بهترین مارک تلویزیون‌ها از لحاظ کیفیت ساخت و دوام

همانطور که احتمالا شنیده‌اید برند سونی از همان ابتدا به کیفیت ساخت و دوام و طول عمر بالا معروف بوده است و تاکنون این جایگاه را از دست نداده است و همچنان در رتبه اول قرار دارد. بهترین برند تلویزیون از لحاظ کیفیت ساخت سونی است و برندهای دیگر پس از آن قرار دارند.

ترتیب بهترین مارک تلویزیون‌ها از لحاظ قیمت

قیمت تلویزیون ال‌جی در مقایسه با قیمت تلویزیون سامسونگ در مدل‌های مشابه کمی بیشتر است. برای مثال قیمت یک تلویزیون ال‌جی 49 اینچ، در مقایسه با یک مدل مشابه از برند سامسونگ با امکانات کاملا مشابه، بیشتر است.

اولویت  برنـــد
رتبه 1 ال جی
رتبه 2 هایسنس
رتبه 3 سامسونگ
رتبه 4 شیائومی
رتبه 5 سونی

ترتیب بهترین مارک تلویزیون از لحاظ کیفیت تصویر

در میان تلویزیون‌های با برندهای مختلف، نام سونی در مورد کیفیت تصویر عالی خودنمایی می‌کند، تلویزیون‌های سونی برترین کیفیت تصویر را به نسبت برندهای ال جی و سامسونگ ارائه خواهند داد. اگر چه نبض بازار را برندهای کره‌ای ال جی و سامسونگ در دست گرفته‌اند اما به دلیل کیفیت بالا، برند سونی نیز هنوز هم اصالت و جایگاه خاص خود را دارد و انتخاب این برند به مشتریانی که به لحاظ بودجه مشکلی ندارند و کیفیت را به عنوان فاکتور اصلی خرید تلویزیون تعیین کرده‌اند توصیه می‌شود. پس بهترین برند تلویزیون از لحاظ کیفیت تصویر سونی است.

اولویت  برنـــد
رتبه 1 سونی
رتبه 2 ال جی
رتبه 3 سامسونگ
رتبه 4 شیائومی
رتبه 5 هایسنس

بهترین مارک تلویزیون

ترتیب بهترین مارک تلویزیون از لحاظ کیفیت صدا

 اگر بخواهید کیفیت صوتی قدرتمندی را به هنگام مشاهده محتویات تجربه کنید، با پرداخت هزینه‌ای اضافی می‌توانید نسبت به خرید یک سیستم صوتی جداگانه برای تلویزیون اقدام کنید و با تنظیم آن کیفیت و توان خروجی بلندگوهای تعبیه شده در تلویزیون را جبران کنید. اما اگر قصد خرید سیستم صوتی ندارید باید بگویم که اکثر بالارده‌های ال جی با داشتن اسپیکرهای ساخت کمپانی مشهور هارمن کاردن به نسبت سونی و سامسونگ عملکرد صوتی بهتری دارند.

اولویت  برنـــد
رتبه 1 ال جی
رتبه 2 سونی
رتبه 3 سامسونگ
رتبه 4 شیائومی
رتبه 5 هایسنس

بهترین مارک تلویزیون

ترتیب بهترین مارک تلویزیون از لحاظ امکانات و قابلیت‌ها و لوازم جانبی

در واقع از لحاظ اینترنت و امکانات هوشمند، تلویزیون‌های ال جی به دلیل سیستم عامل قدرتمند webOS، ریموت کنترل جادویی و حضور دکمه‌های نت فلیکس و آمازون بر روی ریموت و عدم نیاز به سخت‌افزاری قدرتمند در رتبه‌ی بالاتری به نسبت تلویزیون‌های هوشمند سونی و تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ قرار دارند.

اولویت  برنـــد
رتبه 1 ال جی
رتبه 2 سونی
رتبه 3 شیائومی
رتبه 4 سامسونگ
رتبه 5 هایسنس

بهترین مارک تلویزیون

ترتیب بهترین مارک تلویزیون از لحاظ استفاده راحت و رابط کاربری

سیستم عامل تلویزیون یکی از مهم‌ترین بخش‌ها است که کاربر از لحظه روشن کردن تلویزیون با آن سروکار دارد. سرعت و میزان پاسخگویی رابط کاربری، در دسترس بودن آپ‌ها و وجود برنامه‌های متنوع و کاربردی از معیارهای یک سیستم عامل خوب است.

اولویت  برنـــد
رتبه 1 هایسنس
رتبه 2 سونی
رتبه 3 شیائومی
رتبه 4 سامسونگ
رتبه 5 ال جی

نکاتی که باید قبل خرید تلویزیون به آن ها دقت کنید

  • اگه علاقه زیادی به اینترنت و استفاده از امکانات تلویزیون هوشمند خود دارید مناسب‌ترین گزینه برای شما در اولویت اول ال جی‌، دوم سامسونگ و سوم سونی است.
  •  کنترل جادویی تلویزیون‌های ال جی کارایی بیشتر و بهتری نسبت به کنترل جادویی تلویزیون‌های سامسونگ دارند و در حال حاضر تلویزیون‌های سونی فاقد کنترل جادویی هستند ولی می‌توانید آن را جدا برای تلویزیون سونی خریداری کنید.
  • توجه کنید که مقایسه باید بین یک‌رده از تلویزیون‌ها انجام شود یعنی اینکه شما نمی‌توانید سری هشت سامسونگ را با سری پنج ال جی مقایسه کنید و نتیجه بگیرید که پس سامسونگ بهتر است.
  • در حالت کلی کاربرد قابلیت‌های تلویزیون اسمارت بیشتر از ویژگی سه‌بعدی است و سه‌بعدی کاربرد چندانی ندارد و دیگر در بازار وجود ندارد و تولید نمی‌شود.
  • زیاد خودتان را درگیر اعداد و ارقام و پنل 500 هرتز و 800 هرتز نکنید. این اعداد در بیشتر موارد جنبه تبلیغات دارند.
  • در مورد سایز صفحه تلویزیون دقت کنید که در حال حاضر سایزهای موجود در بازار برای تلویزیون‌های ال ای دی سامسونگ 32″ 40″ 43″ 49″ 50″ 48″ 55″ و 65″ اینچ بوده و برای ال جی سایزهای 32″ 40″ 42″ 43″ 49″ 55″ 58″ 60″ 65″ 75″و 79″ اینچ بوده و تلویزیون‌های سونی در حال حاضر در سایز 32″ 40″ 43 “48” 49″ 50″ 55″ 60″ 65″ 75″و 85″ اینچ موجود است.

جمع بندی

بهترین مارک تلویزیون: در واقع هیچ کدام از این برندها بر دیگری برتری مطلق ندارند و همانطور که در بالا برای شما توضیح دادیم هر کدام از این برندها مزایا و معایب خودشان را دارند و هیچ تلویزیون کاملی هم وجود ندارد و انتخاب تلویزیون مناسب به نیازهای شما بستگی دارد و شما باید نیازهای‌تان را اولویت‌بندی کنید تا در نهایت انتخاب بجا و مناسبی داشته باشید. مواظب باشید که زیاد درگیر جزئیات نشوید چرا که بیشتر این تلویزیون‌ها به اندازه کافی عالی هستند و تفاوت‌ها زیاد قابل توجه نیست مگر اینکه شما واقعا به دنبال آن‌ها باشید.

در مطلب بالا چند مورد از بهترین مدل‌ها را معرفی کردیم اما برای انتخاب‌های بیشتر و مقایسه بهتر در پایین جدول کلی تلویزیون های سه برند محبوب بازار را آورده ایم.

مـــدلبرندسایـــــــــــــــــــــــــزسالنوعنوع‌پنلکیفیتامتیاز
S95Cسامسونگ55" 65" 77" 2023OLEDQD-OLED4K9.1
S90Cسامسونگ55" 65" 77" 83"2023OLEDQD-OLED4K9.0
S95Bسامسونگ65" 55" 2022OLEDQD-OLED8K9.1
G3ال جی55" 65" 77" 83"2023OLEDWOLED4K9
C3ال جی42" 48" 55" 65" 77" 83"2023OLEDWOLED4K8.8
G2ال جی55" 65" 77" 83" 97" 2022OLEDWOLED4K9.0
C2ال جی42" 48" 55" 65" 77" 83" 2022OLEDWOLED4K8.9
QN95Bسامسونگ 55" 65" 75" 85" 2022QLEDVA4K8.7
X95Kسونی65" 75" 85"2022LEDVA4K8.3
A95Kسونی55" 65" 2022OLEDQD-OLED4K9.0
QN90Cسامسونگ43" 50" 55" 65" 75" 85"2023LEDIPS4K8.5
QN90Bسامسونگ43" 50" 55" 65" 75" 85" 2022QLEDVA4K8.7
X90Kسونی 55" 65" 75" 85"2022LEDVA4K7.8
X90Lسونی65" 65" 75" 75" 85" 85"2023LEDVA4K8.5
A90Kسونی42" 48"2022OLEDWOLED4K8.7
QN85Cسامسونگ55"2023Neo QLEDADS4K
QN85Bسامسونگ 55" 65" 75" 85" 2022LEDIPS4K8.2
X85Lسونی55" 65" 2023LEDVA4K
Q80Cسامسونگ50" 55" 65" 75" 85" 98"2023QLEDADS4K7.5
X80Lسونی55"2023LEDIPS4K
X85Kسونی43" 50" 55"  65"  75" 85" 2022LEDVA4K8.2
Q80Bسامسونگ50" 55" 65" 75" 85"2022LEDIPS4K7.7
A80Kسونی55" 65" 77"2022OLEDWOLED4K8.9
A80Lسونی55" 55" 65" 65" 77" 83" 83"2023OLEDWOLED4K8.8
X80Kسونی43" 50" 55" 65" 75" 85"2022LEDIPS4K7.4
Q77Cسامسونگ55" 65" 75"2023QLEDVA4K7.6
X75Lسونی50" 55" 65"2023LEDIPS4K
UR9000ال جی43" 50" 55" 65" 75"2023LEDIPS4K6.5
UQ9000ال جی43" 50" 55" 65" 75" 2022LEDIPS4K6.9
QN900Bسامسونگ55" 65" 75" 85" 2022LEDVA8K8.5
UR8000ال جی55" 65"2023LEDIPS4K
UQ8000ال جی43" 50" 55" 65" 70" 75" 86"2022LEDIPS4K7.2
QNED85ال جی 55" 65" 75" 86"2022LEDIPS4K8.1
QNED80ال جی 50" 55" 65" 75" 86" 2022LEDIPS4K7.4
CU8500سامسونگ43" 50" 55" 65" 70" 75"2023LEDVA4K7.6
CU8000سامسونگ43" 50" 55" 65" 75" 85"2023LEDVA4K7.4
CU7000سامسونگ43" 50" 55" 58" 65" 70"75" 85"2023LEDVA4K7.5
BU8000سامسونگ43" 50" 55" 58" 65" 70"75" 85"2022LEDVA4K7.8
Q65Cسامسونگ43" 50" 55" 65" 70" 75" 2023LEDVA4K7.0
Q60Cسامسونگ43" 50" 55" 65" 70" 75" 85"2023QLEDVA4K7.1
Q60Bسامسونگ43" 50" 55" 60" 65" 70" 75" 85"2022LEDVA4K7.8
X75Kسونی55" 65" 2022LEDIPS4K7.5
NANO75ال جی43" 50" 55" 65" 70" 75" 86"2022LEDIPS4K7.0
LS03Bسامسونگ32" 43" 50" 55" 65" 75" 85" 2022LEDVA4K8.3
A2ال جی48" 55" 65" 77" 2022OLEDWOLED4K8.6
B2ال جی55" 65" 77"2022OLEDWOLED4K9.0
A90J
سونی 55" 65" 83" 2021OLEDWOLED4K8.9
NANO90ال جی 55" 65" 75" 86"2021LEDIPS4K7.6
QN90Aسامسونگ43" 50" 55" 65" 75" 85" 98"2021QLEDVA4K8.7
QN900Aسامسونگ 65" 75" 85"2021LEDVA8K8.1
A80Jسونی55" 65" 75" 2021OLEDWOLED4K8.8
G1ال جی55" 65" 77"2021OLEDWOLED4K8.9
C1ال جی 55" 65" 77" 2021OLEDWOLED4K8.8
QN85Aسامسونگ55" 65" 75" 85" 2021LEDIPS4K8.5
X90Jسونی 50" 55" 65" 75"2021LEDVA4K7.9
QNED90ال جی 65" 75" 86"2021LEDIPS4K8.0
NANO90ال جی 55" 65" 75" 86" 2020LEDIPS4K7.5
QN800Aسامسونگ 65" 75" 85"2021LEDVA8K8.1
X95Jسونی65" 75" 85"2021LEDVA4K8.4
X85Jسونی43" 50" 55" 65" 75" 85"2021LEDVA4K7.6
NANO85ال جی49" 55" 65" 75"2020LEDIPS4K7.2
NANO80ال جی49" 55" 65" 75" 2020LEDIPS4K6.6
X80Jسونی43" 50" 55" 65" 75" 2021LEDIPS4K6.9
NANO75ال جی43" 50" 55" 65" 70" 75" 86" 2021LEDIPS4K6.6
AU8000سامسونگ43" 50" 55" 60" 65" 70" 75" 85"2021LEDVA4K7.7
Q70Aسامسونگ 55" 65" 75" 85"2021LEDVA4K8.1
GXال جی55" 65" 75" 2021OLEDWOLED8K8.8
Q60Aسامسونگ43" 50" 55" 60" 65" 75" 85"2021LEDVA4K7.2
A9Sسونی48"2020OLEDWOLED4K8.7
NANO85ال جی 50" 55" 65" 70" 75" 86"2021LEDIPS4K7.3
Q80Aسامسونگ 55" 65" 75" 85"2021LEDIPS4K7.7
LS03Aسامسونگ43" 50" 55" 65" 75" 85"2021LEDVA4K7.6
UP7000ال جی43" 50" 55" 65" 70" 75" 2021LEDIPS4K7.2
NANO81ال جی55" 65" 75" 2020LEDIPS4K6.9
UP8000ال جی43" 50" 55" 60" 65" 70" 75" 82" 86" 2021LEDIPS4K6.7
CXال جی48" 55" 65" 75" 2020OLEDWOLED4K8.8
A1ال جی48" 55" 65" 77" 2021OLEDWOLED4K8.5
B1ال جی55" 65" 2020OLEDWOLED8K8.8
BXال جی 55" 65"2020OLEDWOLED4K8.8
A8Hسونی55" 65" 2020OLEDWOLED4K8.8
A9Gسونی50" 55" 65" 77"  2019OLEDWOLED4K8.7
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 139 میانگین: 4.1]

حتما ببینید

راهنمای خرید ماشین ظرفشویی

راهنمای خرید ماشین ظرفشویی

راهنمای خرید ماشین ظرفشویی خرید یک ماشین ظرفشویی جدید می‌تواند کار مشکلی باشد، زیرا به …

6 نظر

  1. مریم

    من یک سال ودوماه هست تلویزیون سامسونگ خریدم مدل tu800الان یک ماه هست خودبه خودچندتاخط وسط تلویزیون افتاده وتلویزیون روشن نمیشه مادوروزروشن میزاریم بعدازدوروزتصویرمیادیک هفته بودحتی شبهاهم تلویزیون روخاموش نکردیم به محض خاموش کردن تاچندروزتصویرنمیاددیگه خسته شدیم وتصمیم به گرفتن تلویزیون جدیدداریم من چندجاپرسیدم گفتن ال جی ازسامسونگ بهتره تواین سایت هم همین مطلب روخوندم

    • fariba

      سلام دوست عزیز
      تلویزیون شما باید از نزدیک بررسی شود، بهتره اونو به یک تعمیرکار خوب نشان بدید.
      در کل برندهای سامسونگ و ال جی تلویزیون‌های خوبی دارند و بسته به استفاده کاربر دوام و ماندگاری مناسبی دارند، اما شما با توجه به نیاز خودتون باید برند مورد نظرتون رو انتخاب کنید.

  2. امیربهاد

    سلام ممنون از مطلب خوبتون لطفا در مورد تلویزیون های صنام هم یک بررسی بفرمایید خوب هستن یا نه چون از نظر قیمتی که خیلی مناسب هستن ولی کیفیت و کار کردش رو نمیدونم

    • fariba

      سلام و درود، دوست گرامی ما فقط بر روی محصولات خارجی کار می کنیم و این محصولات در قیمت های مختلف نیز موجود هستند می تونید در سایت سلام بابا، قیمت روز همه تلویزیون ها رو مشاهده کنید.

  3. سارا

    با توجه به تجربه ی بنده از خرید تلویزیون، مارکای ال جی و سونی بدترین هستند، تلویزیون های بسیار گرون با عمر خیلی کم
    دقیقا هر دو تلویزیونی که داشتیم بعد اتمام گارانتی 5 ساله یکدفعه خاموش شدند و دیگه روشن نشدند، بعد از پرس و جو متوجه شدم این اتفاق فقط برای من نبوده و اکثر خریدارها همین مشکل رو داشتند و از عمر کم تلویزیون هاشون شاکی بودند
    مثل اینکه دیگه براشون صرف نمیکنه که جنسی با عمر بالا بدن دست مشتری و سیاستشون روی اینه که زود تلویزیون ها خراب بشه تا مشتری مجبور باشه یکی جدید بخره
    اینم اضافه کنم که بنده خارج از کشور ساکن هستم  و از خود شرکت سونی و از جای معتبر تلویزیونم رو خریده بودم و نه اینکه فکر کنید ممکنه بوده جنس تقلبی بوده باشه، واسه همین زود از کار افتاده
    من نمیدونم مارکای ایرانی چجوری هستند. ولی اگر کیفیت خوبی دارند حتما از جنسای ایرانی استفاده کنید و اصلا سراغ حداقل سونی و ال جی نرید تا مثل من نقره داغ شید

    • سردبیر

      سلام و درود
      سپاس از اظهار نظر شما
      برای اظهار نظر کلی در مورد چنین برندهایی نمیشه به یک مدل یا تلویزیون بسنده کرد و در چنین حالت‌هایی نوع مدل تلویزیون، استفاده روزمره و… دخیل بوده و چنین مواردی را نیز باید درنظر گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *