مقایسه یخچال فریزر ال جی X257 با X247

مقایسه یخچال فریزر ال جی X257 با X247

یکی از ضروری‌ترین وسایل منزل یخچال فریزر می‌باشد که هر خانه‌ای به آن احتیاج دارد. امروزه تولیدکننده‌های مختلف، مدل‌های متنوعی از یخچال‌های ساید بای ساید و تک درب را تولید کرده‌اند. برای خریداران این سوال به وجود می‌آید که بین یخچال‌هایی که در یک رنج قیمتی هستند چه تفاوت‌هایی وجود دارد. ما در این مطلب از سلام بابا به مقایسه یخچال فریزر ال جی X257 با X247 می‌پردازیم و تفاوت‌های بین آن‌ها را بررسی می‌کنیم پس تا آخر این مطلب را دنبال کنید. همچنین اگر در مرحله اول خرید یخچال فریزر هستید پیشنهاد می‌کنم مطلب یخچال چی بخریم از سلام بابا را حتماً مطالعه کنید.

یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی

 یخچال فریزر ساید بای ساید در حقیقت مدل ارتقاء یافته یخچال فریزرهای دوقلو بوده که علاوه بر یک تکه شدن، امکان تنظیم حجم یخچال و فریزر را برای مشتریان به شکل بهتری فراهم کرده است. شرکت ال‌ جی در طراحی یخچال‌های ساید بای‌ ساید بسیار به‌روز عمل کرده است و محصولات جدید این شرکت موفقیت‌‌های بسیاری را برای این برند به ارمغان آورده است. یخچال فریزرهای ساید بای ساید ال جی با آخرین تکنولوژی‌‌ها و جدیدترین امکانات، زیبایی را به آشپزخانه شما می‌آورند. چنانچه به دنبال خرید یخچال هستید ال جی با طراحی‌ زیبا و تنوع در سایز، طیف گسترده‌ای از محصولات را در اختیار شما قرار داده تا بر اساس معیار مورد نظر خود بهترین یخچال را انتخاب کنید. ساید بای سایدهای ال جی دارای طراحی شیک همراه با ظرفیت های 25، 28، 30، 32 و 34 فوت هستند که در بعضی مدل‌ها از طراحی دور این دور نیز استفاده شده است. یخچال و یخچال هوشمند ال جی، در اندازه‌ها و طرح‌های مختلف در بازار موجود است. یخچال فریزر ال‌جی که برای ماندگاری طولانی و ذخیره بیشتر مواد غذایی شما طراحی شده است، در یک واحد شیک و کم فضا غذا را سرد و تازه نگه می‌دارد و طراحی شیکی به آشپزخانه شما می‌دهد. یخچال‌ فریزرهای ال جی دارای آخرین فناوری‌‌های روز، جدیدترین امکانات و طراحی مدرن و خلاقانه هستند که علاوه بر این، مصرف انرژی کمی نیز دارند و نیازهای روزانه شما را به آسانی برآورده می‌کنند. یخچال‌های ساید بای ساید دارای ویژگی‌های زیاد است، یکی از این ویژگی‌ها مصرف برق بسیار پایین است که در بعضی از مدل‌های گرید، انرژی آن +A و یا ++A می‌باشد و این یک ملاک بسیار مهم برای خرید این وسیله می‌باشد، دیگر ویژگی مهم آن ظرفیت و فضای داخل ساید بای ساید است که دارای فضای مناسب و زیادی برای مواد غذایی می‌باشد. برای بررسی بیشتر در مورد یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی به مطلب بهترین یخچال ساید ال جی مراجعه کنید.

معرفی یخچال فریزر ال جی مدل X257

یخچال فریزر X257

یخچال فریزر مدل X257 با رنگ سفید محصول سال 2020 شرکت کره‌ای ال جی و مونتاژ کشور چین است. نوع یخچال دو درب و ساید بای ساید می‌باشد و همچنین دارای ظرفیت 24 فوت است. این یخچال فریزر از موتور اینورتر خطی یا Inverter Linear بهره برده است. موتور یاد شده صدای بسیار کمی از خود تولید می‌کند و همچنین قدرت خنک‌کنندگی فوق‌العاده‌ای دارد. این موتور از گاز R600a برای خنک کردن استفاده می‌کند که یکی از گازهایی است که کمترین آسیب را به محیط زیست می‌زند. دارای سیستم بدون برفک، سیستم تهویه بهداشتی، سیستم تصفیه آب، قابلیت اتصال به آب شهری، آب ریز و یخ ریز، قفل کودک، هشدار باز بودن درب، قابلیت درب در درب، قابلیت اینستاویو (InstaView)، شبکه بی سیم (WiFi)، سیستم عیب یابی هوشمند، قابلیت اتصال به موبایل و تعدادی ویژگی دیگر است. این محصول دارای صفحه نمایش سگمنتی است که دمای یخچال فریزر، وضعیت فیلتر یخچال فریزر، وضعیت قفل درب، پیام خطا یا هشدار و وضعیت شبکه بی سیم (WiFi) را نمایش می‌دهد. تعداد طبقات یخچال و فریزر هر دو 4 طبقه می‌باشند، تعداد طبقات درب یخچال 5 طبقه اما تعداد طبقات درب فریزر 2 طبقه است، همچنین تعداد کشوی یخچال 3 طبقه و کشوی فریزر دارای 2 طبقه است. هم یخچال و هم فریزر دارای لامپ می‌باشند و نوع دستگیره‌های آن نیز به صورت مخفی است.

معرفی یخچال فریزر ال جی مدل X247

یخچال فریزر X247

یخچال فریزر X247 شرکت ال جی با رنگ نقره‌ای محصول سال 2017 و مونتاژ کشور چین می‌باشد. نوع این یخچال فریزر نیز دو درب و ساید بای ساید می‌باشد و همچنین دارای ظرفیت 24 فوت است. این یخچال نیز مشابه یخچال فریزر X257 دارای موتور اینورتر خطی یا Inverter Linear می‌باشد که صدای کم و خنک کنندگی زیادی دارد. گاز مورد استفاده در این موتور R600a می‌باشد که کمترین آسیب را به محیط زیست می‌زند. همچنین این یخچال فریزر دارای همه ویژگی‌های سیستم بدون برفک، سیستم تهویه بهداشتی، سیستم تصفیه آب، قابلیت اتصال به آب شهری، آب ریز و یخ ریز، قفل کودک، هشدار باز بودن درب، قابلیت درب در درب، قابلیت اینستاویو (InstaView)، شبکه بی‌سیم (WiFi)، سیستم عیب‌یابی هوشمند، قابلیت اتصال به موبایل و تعدادی ویژگی دیگر است. این محصول دارای 5 طبقه در درب یخچال بوده و 2 طبقه پایین آن مخصوص نگهداری بطری‌های نوشیدنی است. بخش فریزر یخچال فریزر X247 دارای 4 طبقه و 2 کشو بوده و در درب آن نیز 2 طبقه برای نگهداری ظروف مواد غذایی وجود دارد. کشو های Freezing Zone این محصول، قادر به حفظ رطوبت مواد غذایی مانند مرغ و گوشت و ماهی می‌باشد و با این کار به ماندگاری آن‌ها اضافه می‌کند. در این مدل هم یخچال و هم فریزر دارای لامپ می‌باشند و نوع دستگیره‌های آن نیز به صورت مخفی است. همچنین طراحی بدنه محصول معرفی شده بسیار زیبا و شیک بوده و بر زیبایی دکوراسیون آشپزخانه شما می‌افزاید.

مقایسه یخچال فریزر ال جی X257 با X247

مقایسه یخچال فریزر ال جی X257 با X247

دو مدل یخچال فریزر ال جی X257 و X247 از نظر قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی که دارند بسیار شبیه هم و در یک رنج قیمت هستند و تنها در چند قابلیت با هم تفاوت دارند که در این قسمت آن ها را بیان می‌کنیم. یکی از این تفاوت‌ها در رابطه با حداکثر سطح صدا هنگام کار است که در مدل X257 حداکثر صدا 39 دسی بل است و در مدل X247 حداکثر صدا 41 دسی بل می‌باشد. یخچال فریزر مدل X257 دارای ویژگی‌های، سرمایش سریع در یخچال، بوگیر یا Deodorizer جهت جلوگیری از پخش بوی مواد غذایی در یخچال، قابلیت مینی بار (Home Bar) برای دسترسی به برخی مواد غذایی بدون باز کردن درب اصلی یخچال و جلوگیری از هدر رفت سرما و قفسه Snack Corner مخصوص نگهداری مواد غذایی کوچک است که مدل X247 فاقد این ویژگی‌ها می‌باشد. مدل X247 نیز دارای ویژگی LVS (Low Voltage Startability) جهت کار با ولتاژ پایین و همچنین مخزن آب می‌باشد که مدل X257 فاقد این ویژگی‌ها است.

یخچال فریزر X257 بخرم یا X247؟

با توجه به تنوع مدل‌های مختلف یخچال فریزرهای ساید بای ساید، انتخاب از میان آن‌ها دشوار است. برند ال جی همانند سایر محصولات خود در زمینه یخچال فریزر ساید بای ساید نیز بسیار خوب عمل کرده است و مدل‌های متنوعی با ویژگی‌ها و فناوری‌های زیادی به بازار عرضه کرده است. ما در این مطلب به مقایسه یخچال فریزر ال جی X257 با X247 پرداختیم و همانطور که مطالعه کردید این دو مدل یخچال تفاوت زیادی با هم ندارند. تنها در چند ویژگی که در بالا آن‌ها را بیان کردیم تفاوت دارند. بنابراین در انتها خرید هر کدام به سلیقه و نیاز شما و اینکه کدام ویژگی برای شما مهمتر است، بستگی دارد. جهت خرید و اطلاعات بیشتر در زمینه این یخچال فریزرها می‌توانید به سایت فروشگاه سلام بابا مراجعه کنید و یا با همکاران ما در تماس باشید. همچنین جهت مطالعه مطالب بیشتر از صفحه اصلی وبلاگ سلام بابا دیدن کنید.

از طریق جدول زیر می‌توانید همه ویژگی‌ها را در مقابل هم ببینید و دو مدل یخچال فریزر ال جی X257 و X247 را با هم مقایسه کنید.

ویژگی ها / مدلX257X247
تولید کنندهال جیال جی
سال عرضه20222017
کشور سازندهکرهکره
کشور مونتاژچینچین
نوع یخچال فریزردو درب-ساید بای سایددو درب-ساید بای ساید
نوع موتوراینورتر خطیاینورتر خطی
نوع گازR600aR600a
برچسب مصرف انرژی--
ظرفیت کل یخچال فریزر (فوت)2424
ظرفیت کل یخچال فریزر (لیتر)676668
مناسب منطقهگرمسیری یا Tگرمسیری یا T
⬇امکانات⬇
سیستم بدون برفک✔️✔️
قابلیت اتصال به آب شهری✔️✔️
آب ریز✔️✔️
یخ ریز✔️✔️
مینی بار
قابلیت درب در درب✔️✔️
شبکه بی سیم (WiFi)✔️✔️
قابلیت اتصال به موبایل✔️✔️
⬇صفحه نمایش⬇
نوع صفحه نمایشسگمنتیسگمنتی
صفحه نمایش لمسی✔️
نمایش دمای یخچال فریزر✔️✔️
نمایش وضعیت فیلتر آب✔️
نمایش وضعیت قفل درب✔️✔️
⬇طراحی⬇
رنگ بدنهمشکینقره ای
جنس بدنه-استیل ضد زنگ
نوع دستگیرهمخفیمخفی
تعداد طبقات یخچال44
تعداد طبقات درب یخچال45
تعداد طبقات فریزر34
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 5]

حتما ببینید

ابعاد و اندازه یخچال ساید بای ساید

ابعاد و اندازه استاندارد تمام یخچال ها

ابعاد و اندازه یخچال ساید بای ساید نکته‌ای مهم که کاربران هنگام خرید یخچال به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *