فوت در یخچال

منظور از فوت در یخچال چیست؟

فوت در یخچال فریزر چگونه محاسبه می شود؟

یکی از مهم‌ترین وسایل هر خانه‌‌ای یخچال فریزر‌ها هستند که علاوه بر حفظ مواد غذایی، به زیبایی آشپزخانه هم کمک می‌کنند. وقتی برای خرید یخچال فریزر به بازار می‌روید، حتما عواملی چون ظرفیت مورد نیاز و هزینه‌ای رو که می توانید بپردازید، در نظر بگیرید. ما در این مطلب سعی کردیم شما را در انتخاب ظرفیت مناسب راهنمایی کنیم و همچنین منظور از فوت و نحوه محاسبه آن را برای شما توضیح دادیم، پس در ادامه با ما همراه باشید .

فوت در یخچال

ظرفیت یخچال

ظرفیت یخچال به عادات خرید و نوع تغذیه شما هم بستگی دارد. اگر بیشتر سبزیجات مصرف می‌کنید، باید یخچال بزرگتری بخرید. چنانچه هفته‌ای یک بار به خرید می‌روید نیز ظرفیت را کمی بیشتر باید در نظر بگیرید. مورد دیگری که در مورد یخچال وجود دارد و فروشنگان موقع خرید آن را به شما می‌گویند، فوت یخچال است که احتمال دارد بیشتر مردم معنی آن را ندانند و وقتی که فروشنده می‌گوید یک مدل خاص از یخچال 12 فوت است، شما متوجه نشوید یعنی چه و چرا آن را بکار می‌برند. در ادامه بطور کامل این موضوع را شرح خواهیم داد.

فوت در یخچال

فوت چیست؟

فوتی که فروشنده‌گان یخچال در بین صحبت‌های خود هنگام مشاوره به مشتری میگویند در اصل همان فوت مکعب است. شما در نظر بگیرید که 28 عدد مکعب با ابعاد 10*10*10 در اختیار دارید که اگر آن‌ها را کنار هم بگذارید یک فوت مکعب می‌شود که برابر است با 28.36 لیتر.

من باید یخچال چه اندازه ای بگیرم؟

اندازه یخچال فریزر نقش بسیار مهمی در خرید شما دارد و شما برای یک خرید خوب حتما نیاز دارید که نحوه محاسبه آن را بدانید تا به نتیجه برسید که چه اندازه یخچالی برای شما لازم است و چه اندازه‌ای بخرید.

برای محاسبه اندازه یک یخچال از واحد فوت مکعب استفاده می‌شود. هر فوت مکعب یا Cubic Foot یعنی  28.316 لیتر. 

یک فورت چند لیتر است

روش تشخیص فوت یخچال:

برای محاسبه اندازه فوت واقعی یخچال، اندازه‌ای که بر روی لیبل دستگاه نوشته شده است را بر عدد  28.362 تقسیم کنید تا اندازه فوت واقعی به دست اید.

1 فوت مکعب = 28.3168 لیتر = 30.5 سانتیمتر 1 فوت مکعب تقریبا برابر است با 28 تا مکعب 10*10*10 یعنی 30.5*30.5*30.5  سانتیمتر = 28362 سانتیمتر مکعب = 28.362 لیتر 

بنابراین یک یخچال Foot 12 فضایی به اندازه 336 مکعب 10 در 10 در 10 را اشغال می‌کند (28 ضرب در 12) .

فوت در یخچال

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 59 میانگین: 3.1]

حتما ببینید

ابعاد و اندازه یخچال ساید بای ساید

ابعاد و اندازه استاندارد تمام یخچال ها

ابعاد و اندازه یخچال ساید بای ساید نکته‌ای مهم که کاربران هنگام خرید یخچال به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *