مقایسه جاروبرقی بوش و فیلیپس

مقایسه جاروبرقی بوش و فیلیپس

مقایسه جاروبرقی بوش و فیلیپس

جاروبرقی امروزه به یکی از مهمترین و اصلی‌ترین وسایل برقی تبدیل شده است که تقریبا در هر خانه‌ای وجود دارد. انتخاب جاروبرقی با وجود برندها و مدل‌های متنوع در بازار که هر کدام دارای ویژگی‌های متفاوتی هستند، راحت نیست. به همین دلیل ما در این مطلب از سلام‌ بابا به مقایسه جاروبرقی بوش و فیلیپس می‌پردازیم و همچنین تعدادی از بهترین جاروبرقی‌های این دو برند موجود در بازار را معرفی می‌کنیم تا انتخابی سریع و راحت داشته باشید، پس در ادامه با ما همراه باشید. بوش و فیلیپس دو مورد از معتبرترین مارک‌های لوازم خانگی هستند و سهم زیادی از بازار این صنعت را به خود اختصاص داده‌اند. این دو برند از رقبای سرسخت یکدیگر در تولید محصولاتی مانند جاروبرقی به شمار می‌آیند.

برند بوش

مقایسه جاروبرقی بوش و فیلیپساین شرکت با بهره گرفتن از فناوری پیشرفته و امکانات درجه یک، محصولات خود را در بالاترین سطح و با بیشترین کارکرد روانه بازار می‌کند و همین امر سبب شده بوش تبدیل به برندی معتبر شود. طراحی و زیبایی تاثیر زیادی در ترغیب مشتری دارد؛ به همین دلیل بوش تمرکز زیادی در افزایش زیبایی محصولاتش دارد. جاروبرقی‌های بوش در مدل‌های متنوع تولید می‌شوند و از ویژگی‌های بارز آن‌ها می‌توان به وزن کم، مکش بالا و صدای کم اشاره کرد، در کل کیفیت و کارایی بالایی دارند. بوش در تولید اکثر لوازم خانگی نمره بسیار خوبی دارد و کیفیت بالای محصولات از ویژگی‌های این برند آلمانی است و همچنین علاوه‌ بر کیفیت بالای ساخت و کاربردی بودن، طراحی بسیار زیبایی نیز دارد. 

برند فیلیپس

مقایسه جاروبرقی بوش و فیلیپسبرند فیلیپس یک برند مشهور و شناخته شده هلندی است که تمامی طراحی‌های آن توسط مهندسین شرکت فیلیپس واقع در هلند انجام می‌شود. فیلیپس یکی از بهترین مارک‌های جاروبرقی است که دارای کیفیت عالی، طراحی بسیار زیبا و وزن کم هستند که قیمت آنها نسبتا بالا است اما به همان اندازه هم با کیفیت‌تر از دیگر مدل‌ها هستند. موتور بسیار قدرتمندی که در جاروبرقی‌های فیلییپس وجود دارد این محصولات را در دسته کارآمدترین گزینه‌های موجود قرار می‌دهد. فیلترهای استفاده شده در محصولات فیلیپس کیفیت کار آنها را بالا می‌برد و لوله خرطومی با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه، راحتی استفاده از آنها را افزایش می‌دهد. جاروبرقی‌های برند فیلیپس با قدرت مکش بالایی که دارند کمک می‌کنند تا در ظرف مدت زمان کوتاهی محیط را عاری از هرگونه آلودگی و کثیفی سازید.

قدرت جاروبرقی

مقایسه جاروبرقی بوش و فیلیپسیکی از ویژگی‌هایی که در مقایسه دو جاروبرقی مهم است قدرت جاروبرقی است که با واحد وات روی آن نوشته شده و توان جاروبرقی در مکش زباله‌ها را نشان می‌دهد. هر چقدر وات جاروبرقی بالاتر باشد، قدرت مکش آن هم بیشتر می‌شود. جاروبرقی‌های بوش دارای کیفیت بالاتری به نسبت فیلیپس هستند، زیرا توان موتور برخی از مدل‌های جاروبرقی بوش تا 4000 وات هم افزایش می‌یابد اما توان بیشتر مدل‌های جاروبرقی فیلیپس تا 2500 وات می‌رسد. لازم است زمان خرید محصول به قدرت موتور جاروبرقی توجه داشته باشید و بسته به نیاز خود مناسب‌ترین جاروبرقی را انتخاب کنید.

صدای جاروبرقی

در گذشته جاروبرقی‌های بسیار زیادی تولید می‌شدند که در عین قدرت بالا، سر و صدای بسیار زیادی داشتند اما امروزه جاروبرقی‌های جدید در این زمینه پیشرفت زیادی داشته‌اند و صدای جاروبرقی‌ها نسبت به جاروبرقی‌‌های قدیمی کمتر است. میزان صدا با واحد دسی بل بر روی بدنه دستگاه درج می‌شود. شرکت بوش تا حد امکان سعی کرده جاروبرقی‌های خود را با کمترین صدا تولید کند، اما جاروبرقی فیلیپس در مقایسه با جاروبرقی بوش از سر و صدای بیشتری برخوردار است که می‌تواند برای بسیاری از کاربران آزار دهنده باشد. بنابراین اگر این موضوع برای شما حائز اهمیت است، خرید جاروبرقی بوش پیشنهاد خوبی برای شماست که می‌توانید از این جاروبرقی‌ها برای تجربه یک محیط تمیز و بی عیب و نقص استفاده کنید.

وزن جاروبرقی

مقایسه جاروبرقی بوش و فیلیپسمعمولاً بهترین جاروبرقی موجود در بازار از نظر وزن، جاروهایی هستند که ۴ کیلوگرم وزن دارند و همین سبب شده تا از محبوبیت بیشتری در مقایسه با مدل‌های سنگین برخوردار شوند. جاروبرقی فیلیپس جمع و جور طراحی شده و به طور کلی نسبت به جاروبرقی بوش وزن پایینتری دارد. جاروبرقی بوش بیشتر تمرکزش را روی امکانات و قابلیت‌ها گذاشته که این مسأله باعث افزایش وزن آن شده است. اگر طراحی و وزن دستگاه را در نظر می‌گیرید، جاروبرقی فیلیپس بهترین انتخاب خواهد بود، چرا که در کنار حمل و نقل آسان آن به دلیل وزن سبک از ظاهر بسیار زیبایی نیز برخوردار است.

جنس جاروبرقی

یکی دیگر از عامل‌هایی که هنگام خرید جاروبرقی باید به آن توجه شود جنس بدنه جاروبرقی است. بدنه جاروبرقی‌های مختلف بسته به انواع مختلف آن از جنس مختلفی ساخته می‌شود، معمولا جاروبرقی‌های سطلی از بدنه فلزی_پلاستیکی و سایر جاروبرقی‌ها از بدنه پلاستیکی ساخته می‌شوند. جاروبرقی‌های فیلیپس بدنه‌ای بسیار باکیفیت دارند و به سادگی دچار شکستگی نمی‌شوند. در مقابل جاروبرقی‌های بوش نیز بدنه‌ای نسبتا با کیفیت دارند اما شرکت بوش بیشتر به زیبایی و طراحی اهمیت داده است. همچنین هر دو برند بوش و فیلیپس مدل‌های به اصطلاح فیک و غیر اصل در بازار بسیار دارند که از نظر ظاهری بسیار شبیه به مدل‌های اصلی هستند ولی در مدت زمان کوتاهی خراب می‌شوند. شما می‌توانید برای شناسایی و تشخیص جاروبرقی اصل از تقلبی به مطلب تشخیص اصالت جاروبرقی رجوع کنید که با مطالعه آن می‌توانید اطلاعات کامل‌تری را به دست بیاورید.

کیسه و مخزن جاروبرقی

مقایسه جاروبرقی بوش و فیلیپسجاروبرقی‌های موجود در بازار به دو دسته کیسه‌ای و مخزن‌دار تقسیم می‌شوند. یکی از مزایای جاروبرقی مخزن‌دار این است که افراد می‌توانند زمان پر شدن مخزن را ببینند و برای کارایی بهتر بلافاصله آن را خالی کنند. یکی از شاخص‌های دیگر جاروبرقی مخزن‌دار این است که کاربران دیگر نیازی به‌صرف هزینه برای خرید کیسه ندارند، زیرا با هر بار پر شدن مخزن می‌توانند آن را بشویند و دوباره از آن استفاده کنند. اگر قصد دارید نوع مخزن‌دار را تهیه کنید، شرکت فیلیپس مدل‌های متعدد و گزینه‌های زیادی را پیش روی شما قرار داده است. اما جاروبرقی‌های بوش معمولاً کیسه‌ای هستند که افراد برای عملکرد بهتر باید هرچند وقت یک‌بار آن را خالی کنند. البته باید در نظر داشته باشید که طول عمر جاروبرقی‌های کیسه‌ای بهتر از مدل مخزن‌دار است. همچنین این نوع جاروبرقی به دلیل داشتن فیلترهای متعدد از بهداشت و سلامت بهتری برخوردار است.

مصرف انرژی جاروبرقی

مقایسه جاروبرقی بوش و فیلیپستمامی برچسب‌های مصرف انرژی، از حرف A تا G، تقسیم بندی شده و هر چقدر فلش میزان مصرف به حرف A نزدیک‌تر باشد، یعنی مصرف برق آن کالا کمتر و بازدهی آن هم بیشتر است و هرچقدر که این فلش به سمت حرف G برود، یعنی با روشن کردن آن کالای برقی، برق بیشتری را مصرف می‌کنید و بازدهی کمتری را هم از آن دریافت می‌کنید. هر دو برند بوش و فیلیپس جاروبرقی‌هایی با توان مصرفی A و A پلاس تولید و به بازار عرضه می‌کنند.

قیمت جاروبرقی

بسته به مدل هر یک از این برندها، شاهد قیمت‌های مختلفی هستیم اما جاروبرقی‌های شرکت بوش به دلیل کم صدا بودن، قدرت مکش بسیار زیاد، بدنه قدرتمند و ویژگی‌های دیگر، قیمت تمام شده بیشتری دارند اما شرکت فیلیپس محصولات خود را به شکل مقرون به صرفه تر طراحی و وارد بازار کرده است. شما می‌توانید به قیمت این جاروبرقی‌ها در سایت فروشگاه سلام بابا دسترسی پیدا کنید و متناسب با نیاز و بودجه خود، بهترین محصول را انتخاب کنید.

جاروبرقی بوش بخریم یا فیلیپس؟

در این مطلب به مقایسه کلی از جاروبرقی‌های دو برند معروف بوش و فیلیپس پرداختیم. با توجه به این مقایسه پی بردیم که هر دو برند بسیار با کیفیت بوده و تنها طراحی و ساختار آنها با هم تفاوت دارد. شما با صرف هزینه بیشتر و خرید جاروبرقی‌های برند بوش مسلما به امکانات بیشتر دسترسی خواهید داشت اما خرید محصولات فیلیپس مقرون به صرفه تر خواهد بود. انتخاب جاروبرقی مناسب به عوامل متعدد بستگی دارد و شما علاوه بر بررسی کیفیت باید به میزان سر و صدای جاروبرقی‌ها، نوع کیسه و مخزن آن‌ها، توان قدرتی و… نیز توجه کنید و در نهایت خرید هر کدام به سلیقه و نیاز شما بستگی خواهد داشت، همچنین برای دریافت اطلاعات و راهنمایی بیشتر می توانید با کارشناسان ما در فروشگاه سلام بابا در ارتباط باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 5]

حتما ببینید

راهنمای خرید ماشین لباسشویی

راهنمای خرید ماشین لباسشویی

نکات لازم برای راهنمای خرید ماشین لباسشویی امروزه کمتر کسی زمان لازم برای شستن لباس­ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *