بهترین مدل جاروبرقی

بهترین مدل جاروبرقی فیلیپس، بوش، فکر، ال جی و سامسونگ

بهترین مدل جاروبرقی

جاروبرقی امروزه به یکی از مهمترین و اصلی ترین وسایل برقی تبدیل شده است که تقریباً در هر خانه ای وجود دارد. انتخاب جاروبرقی با وجود برندها و مدل های متنوع در بازار که هر کدام دارای ویژگی های متفاوتی هستند، راحت نیست. به همین دلیل ما در این مطلب از سلام‌ بابا، نکات مهمی که باید برای انتخاب یک جاروبرقی مناسب در نظر بگیرید را شرح می دهیم. و همچنین تعدادی از بهترین مدل جاروبرقی های موجود در بازار را معرفی می کنیم تا انتخابی سریع و راحت داشته باشید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

نکات مهم برای انتخاب جاروبرقی مناسب

برای اینکه بتوانید یک خرید خوب انجام داده و رضایت کامل داشته باشید، باید قبل از هر چیز نیازهای خودتان را به خوبی شناسایی کرده و شرایط خانه‌تان را بسنجید تا بتوانید یک خرید مناسب داشته باشید. در خرید بهترین جاروبرقی باید به نکاتی مثل قدرت موتور، میزان مصرف انرژی، نوع کیسه، توان مکش، صدای جاروبرقی، وزن جاروبرقی، قیمت جاروبرقی، طول دسته جاروبرقی و طول کابل جاروبرقی، لوازم جانبی جاروبرقی و آبی یا خاکی بودن آن توجه داشته باشید و با توجه به نیازهایتان و میزان بودجه تان بهترین جاروبرقی را انتخاب کنید.

معرفی چند مدل از بهترین جاروبرقی ها

جاروبرقی فیلیپس FC9174

جاروبرقی FC9174 فیلیپس یکی از بهترین جاروبرقی ها نه تنها در برند فیلیپس بلکه در میان تمام جاروبرقی ها است. این مدل جزو خانواده پرفورمر است که زیبا، مقرون به صرفه و بسیار قوی هستند. این جاروبرقی طراحی زیبا و خیلی شیکی دارد و از نظر رنگ بندی هم خیلی جذاب است. جاروبرقی FC9174 فیلیپس نسبت به بسیاری از رقبایش سبک تر است. روی بدنه‌ی زیبای این مدل دو دکمه برای قطع و وصل جریان برق و همچنین جمع کردن سیم برق وجود دارد. پیچ تنظیم قدرت نیز در میانه دستگاه قرار گرفته است.

بهترین مدل جاروبرقی فیلیپس FC9174

امکانات جاروبرقی FC9174 فیلیپس 

جاروبرقی فیلیپس مدل FC9174 با موتور قدرتمند 2200 وات و قدرت مکندگی 500 وات مناسب برای جارو کردن منزل و جمع آوری گرد و غبار از اسباب اثاثیه عالی است. گنجایش کیسه این مدل 4 لیتر می باشد که به شما کمک می کند به مدت طولانی بدون نگرانی از پر شدن سریع کیسه، از دستگاه استفاده کنید. سری پارویی این مدل، دارای برس و طراحی سه گوش، برای تمیز کردن بهتر گوشه ها است. چرخ هایی نیز در زیر پارویی طراحی شده که از خراب شدن برس هنگام استفاده در سطوح سخت جلو گیری می کند. 

بهترین مدل جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170

این جاروبرقی از تکنولوژی تسویه هوا و فیلتر هپا 13 برخوردار است که اجازه پخش شدن هیچ گونه گرد و غبار و آلودگی را در حین جارو کشیدن نمی دهد. در ضمن این فیلتر قابل شستشو و استفاده چندباره می باشد. دسته این جاروبرقی نیز به صورت کاملاً ارگونومیک طراحی شده تا در هنگام بلند کردن آن به دست فشار نیاید. لوله تلسکوپی دستگاه نیز با قابلیت تغییر اندازه طراحی شده، تا مناسب قد افراد مختلف باشد. میزان آلودگی صوتی 78 دسی بل عنوان شده که در میان بهترین جاروبرقی ها عدد خوبی به حساب می آید. 

جاروبرقی فیلیپس FC9170

جاروبرقی فیلیپس FC9170 نیز یکی از پرطرفدارین و بهترین جاروبرقی ها با طراحی شیک و مدرن است، و با قدرت فوق‌العاده بالای 2200 وات تولید شده است. به کمک این مدل جاروبرقی می توانید در زمان کمی همه منزل را برق بیندازید و این بیشتر به لطف قدرت مکش 500 واتی آن بوده که به سرعت اشغال ها را جمع می کند. موتور توانمند جاروبرقی فیلیپس با اینکه قدرت مکش زیادی دارد بسیار کم مصرف است. این جاروبرقی مجهز به فیلتر هپا 13 است که باعث می شود تا هیچ گردو غباری از دستگاه خارج و در هوا پخش نشود. همچنین دارای یک فیلتر بهداشتی بین کیسه و موتور است تا هیچ گردو غباری وارد موتور نشده و به این صورت طول عمر موتور بیشتر می شود.

بهترین مدل جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170

این جارو برقی دارای مخزن 4 لیتری است و به راحتی می تواند حجم زیادی از اشغال ها را در خود جای دهد و لازم نیست زود به زود کیسه را خالی کنید. همچنین دارای سیم جمع کن خودکار و طول سیم برق 6 متر است که شعاع عملکرد 9 متری را ایجاد می کند. پارویی سه کاره این جاروبرقی همه پرزها و ذرات ریز را از روی فرش جمع می کند و به دلیل شکل طراحی ان می توانید همه گوشه ها و کنار پایه های میز و مبل را بخوبی تمیز کنید. 


جاروبرقی بوش BGL8PRO5IR

بهترین مدل جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5IR 

جارو برقی بوش BGL8PRO5IR با طراحی بی نظیر و از همه مهم تر با قدرت بالای 1800 وات یکی از بهترین جاروبرقی های بوش است. به کمک این مدل جاروبرقی می توانید در عرض چند دقیقه هر جایی از منزل را برق بیندازید، و این بیشتر به لطف قدرت مکش زیاد ان است که هر نوع اشغالی را از روی زمین به سرعت بر می دارد. موتور این جاروبرقی در عین حال که بسیار قدرتمند است، مصرف انرژی خیلی کمی هم دارد. فیلتر بهداشتی هپا یکی از مزیت های خوب این جاروبرقی است است که به کمک آن فضای موتور و مخزن جاروبرقی کاملاً تمیز خواهد بود و هیچ گرد و غباری در هوا پخش نمی شود.

بهترین مدل جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5IR 

این مدل در دسته جاروبرقی‌های کیسه ای قرار می‌گیرد و دارای ظرفیت مخزن داخلی 5 لیتر است. این دستگاه دارای 4 چرخ در زیر ان است که باعث می شود روی هر سطحی براحتی حرکت کند. با وجود پارویی پارکت، شما براحتی می توانید سطوح سرامیک و پارکت را بخوبی تمیز کنید. 8PRO5 دارای کابلی به طول 7.5 متر است و لوله کنفی ان علاوه بر زیبایی، بسیار محکم است و اصلا امکان شکستگی وجود ندارد. و همچنین دارای یک کیف نگهدارنده لوازم جانبی است که همه ابزارها را جمع می کند و مانع از پخش شدن انها می شود. 


جاروبرقی بوش BGL8PRO4

جاروبرقی بوش BGL8PRO4 یکی از محبوب‌ ترین و بهترین جاروبرقی های کیسه‌ دار موجود در بازار با رنگ خاص لاک ضد‌خش تیتانیومی می باشد. این مدل توان مکش 1600 وات و راندمان بالایی دارد. کیسه گرد و غبار قابل تعویض آن، از نوع G ALL بوده و حجم محفظه اش 5 لیتر است. البته صدای این مدل بسیار کم است یعنی 74 دسی بل. لوله‌ی تلسکوپی دستگاه امکان کوتاه و بلندشدن دارد تا کاربر با هر قد و قامتی بتواند از آن به بهترین نحو استفاده کند. همچنین سیم بلند با قابلیت کاربرد در شعاع 15 متری ان، نیاز شما به تعویض پریز را به حداقل می رساند و سیم جمع کن اتوماتیک هم دارد. فیلتر بهداشتی HEPA نیز مانع از خروج گردو خاک از این جاروبرقی می‌شود.

بهترین مدل جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO4

موتور قدرتمند جاروبرقی بوش با فناوری QuattroPower عملکرد خوبی دارد و در عین حال نیز میزان مصرف انرژی بسیار پایینی هم دارد. فیلتر بهداشتی یکی از مزیت های خوبی است که این جاروبرقی دارد چراکه به کمک آن، هیچ گردو خاکی در هنگام جارو کشیدن در هوا پخش نمی شود. این جاروبرقی با وجود اینکه ظاهرش کمی بزرگ است اما بسیار سبک است و براحتی جابه جا می شود.


جاروبرقی بوش BGL8SILM1

جاروبرقی بوش BGL8SILM1 یکی از بهترین جاروبرقی های مخصوص نظافت از شرکت بوش است که طراحی بسیار زیبایی دارد و در رنگ سفید تولید شده است. و در حال حاضر یکی از بهترین ها و پرفروش ترین های بازار است. این جاروبرقی دارای توان 650 وات است. BGL8SILM1 از جاروبرقی های کیسه دار است که ظرفیت کیسه ان 5 لیتر است و زمانی که پر باشد به شما هشدار می دهد. این مدل با وجود قابلیت QuattroPower راندمان بسیار بالا و در عین حال مصرف انژی کمی هم دارد.

بهترین مدل جاروبرقی بوش مدل BGL8SILM1

این جاروبرقی دارای وزن 5.9 کیلوگرم است که با وجود چرخ های روان، کار با ان بسیار راحت است و می توانید ان را روی همه سطوح بکشید. همچنین طول کابل آن 15 متر است و دیگر لازم نیست چند بار پریز را عوض کنید و دارای سیم جمع کن خودکار هم هست. این مدل با میزان تولید صدای 59 دسی بل یکی از کم صداترین مدل های بوش است. با وجود فیلتر بهداشتی HEPA در این جاروبرقی که قابل شستشو هم هست، در هنگام جارو کشیدن هیچ گرد و غباری در هوا پخش نمی شود. 


جاروبرقی فکر PRESTIGE 2000 OKO

جاروبرقی فکر PRESTIGE 2000 OKO یکی از بهترین و پرفروش ترین مدل های این برند آلمانی است. در کل برند فکر به کیفیت عالی مشهور است.  PRESTIGE 2000 یک جاروبرقی جمع و جور و کوچک با طراحی بسیار زیبا و صدای بسیار کم است. قدرت موتور این مدل 700 وات بوده و قدرت مکش ان نیز 350 وات است که عالی است. فکر یک دکمه چرخشی برای تنظیم قدرت مکش روی بدنه این جاروبرقی قرار داده است تا بتوانید با توجه به سطحی که می خواهید جارو بکشید، میزان مکش آن را کم و زیاد کنید. 

بهترین مدل جاروبرقی فکر PRESTIGE 2000 OKO

وجود فیلتر بهداشتی HEPA13 از دیگر ویژگی‌های مهم این جاروبرقی است که با استفاده از آن 99.99 درصد از گرد و غبار موجود در هوا را به خود جذب و از پراکنده شدن آن‌ها در خانه جلوگیری می‌کند. وجود سری‌های نازل به شما کمک می کند تا به‌راحتی گوشه و کنار‌ه های خانه را جارو کنید. لوله خرطومی و لوله تلسکوپی نیز دارای کیفیت عالی هستند و فکر آن ها را تا چندین سال ضمانت می کند. چرخ های جاروبرقی بسیار روان و با کیفیت هستند و با کمک آن ها شما می توانید جاروبرقی را براحتی روی هر سطحی بکشید. از دیگر ویژگی های این جاروبرقی می توان به سیم جمع کن خودکار ، کیسه کاغذی و نشانگر پر شدن کیسه اشاره کرد.


جاروبرقی ال جی VC5420NNTS

جاروبرقی ال جی 2000 وات VC5420NNTS یکی از جاروبرقی های 2021 ال جی می باشد.  این جاروبرقی در عین کوچک بودن، قدرت بسیار خوب و قیمت مناسبی دارد. شعاع عملکرد این جاروبرقی تقریبا 8.3 متر می باشد و می توان گفت اگر خانه کوچکی دارید، این محصول گزینه مناسبی برای شما است. از جمله جاروبرقی های بدون کیسه است و در واقع به یک مخزن 1.3 لیتری مجهز است. جاروبرقی مخزن دار ال جی VC5420NNTS به تکنولوژی Ellipse Cyclone مجهز است که باعث جداسازی ذرات بزرگ و کوچک از یکدیگر می شود. 

بهترین مدل جاروبرقی ال جی VC5420NNTS

جاروبرقی سامسونگ SC20M2560JP

جاروبرقی سامسونگ SC20M2560JP رنگ بنفش یک جاروبرقی با حداکثر قدرت و توان 2000 وات دارای قدرت مکش واقعی 460 وات می باشد. جاروبرقی سامسونگ 2560 یکی از بهترین جاروبرقی های سری VC2500 سامسونگ در سال 2017 محسوب می شود. سامسونگ این محصول را به کیسه دائمی از جنس پارچه و ظرفیت 2.5 لیتر مجهز کرده است. شما می توانید در صورت پر شدن کیسه، آن را تخلیه کرده و مجددا استفاده نمایید. از طرفی این جارو برقی دارای تکنولوژی EZClean Cyclone Filter است که قابلیت جداسازی گرد و غبار و زباله ها از هم را دارد. سامسونگ لوله خرطومی این مدل را به گونه ای طراحی کرده که قابلیت چرخش 360 درجه دارد تا به آسانی همه جا را تمیز نمایید. دستگیره جاروبرقی مذکور به صورت آرگونومیک طراحی شده است تا حس بهتر و راحت تری را هنگام کار به شما بدهد.

بهترین مدل جاروبرقی سامسونگ SC20M2560JP

موارد ضروری برای طول عمر جاروبرقی

  • زمانی که برای تمیز کردن کل خانه استفاده می کنید بعد از جاروکردن هر اتاق یا بعد از نیم ساعت به ان استراحت دهید تا به موتور ان فشار وارد نشود.
  • بطور مرتب داخل جاروبرقی و فیلترهای آن را تمیز کنید و کیسه ان را زود به زود عوض کنید تا کارایی دستگاه پایین نیاید.
  • نکته دیگر اینکه هیچ وقت در زمان اوج مصرف انرژی از جاروبرقی استفاده نکنید تا بر اثر نوسانات برق جاروبرقی آسیب نبیند.

توجه : علاوه بر مدل های بالا در جدول زیر هم لیستی کلی از بهترین جاروبرقی های موجود در بازار و قیمت جاروبرقی را برای شما قرار دادیم تا انتخابی سریع و راحت داشته باشید، این مدل ها همه از بهترین ها هستند. 

مدلبرندکشور سازندهسال تولیدنوع جاروبرقیحداکثر توان (وات)
VC5420NHTال جیکره2022مخزن دار2000
VC5420NNTSال جیکره2021مخزن دار2000
VC5420NHTCGال جیکره2022مخزن دار2000
BGS412234بوشآلمان2019مخزن دار2200
BGLS48GOLDبوشآلمان2019کیسه ای2200
BGL5PRO8بوشآلمان-کیسه ای2500
BGL8PRO5بوشآلمان-کیسه ای1800
BGL8GOLDIRبوشآلمان-کیسه ای2200
BGL35MONبوشآلمان2015کیسه ای600
BGL35MON9بوشآلمان-کیسه ای600
BGS21POW2بوشآلمان2021مخزن دار750
BGL81800بوشآلمان2017کیسه ای1800
BGS7POW1بوشآلمان2020مخزن دار800
BGS41POW1بوشآلمان2021مخزن دار700
BGS41POW2بوشآلمان2021مخزن دار700
BGL8SLIM1بوشآلمان-کیسه ای650
BGS7RCLبوشآلمان2017مخزن دار700
BGL8POW2بوشآلمان-کیسه ای650
BWD421PROبوشآلمان2019آب و خاک-مخزن دار-کیسه ای2100
BGLS42230بوشآلمان2018کیسه ای2200
BGS412000بوشآلمان2019مخزن دار2000
BGLS482200بوشآلمان2019کیسه ای2200
BGL82030بوشآلمان2015کیسه ای2000
SC20M255AWBسامسونگکره-کیسه ای2000
SC20M2560JPسامسونگکره2017کیسه ای2000
SC4570سامسونگکره-مخزن دار2000
SC4190سامسونگکره-کیسه ای2000
VC20M257AWRسامسونگکره-کیسه ای2000
FC9170فیلیپسلهستان-کیسه ای2200
FC9174فیلیپسلهستان-کیسه ای2200
FC9176فیلیپسلهستان-کیسه ای2200
FC9350فیلیپسلهستان-مخزن دار1800
XB2042فیلیپسلهستان-مخزن دار1800
FC8087فیلیپسلهستان-مخزن دار1400
PRESTIGE TS 2400فکرآلمان-کیسه ای500
PRESTIGE 2000 OKOفکرآلمان2019کیسه ای700
VBP50.000BBکنوودچین-مخزن دار1800
MC-CG713پاناسونیکژاپن -کیسه ای2000
MC-CG711پاناسونیکژاپن -کیسه ای1900
CV-BD230Vهیتاچیژاپن -کیسه ای2300
CV-BA20Vهیتاچیژاپن -کیسه ای2000
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 7 میانگین: 4.3]

حتما ببینید

چطور جاروبرقی را تمیز کنیم

چطور جاروبرقی را تمیز کنیم؟ | شیوه های مراقبت برای عمر بیشتر جاروبرقی

چطور جاروبرقی را تمیز کنیم؟ جاروبرقی امروزه به یکی از مهمترین و اصلی‌ترین وسایل برقی …

یک نظر

  1. Jafar

    جاروبرقی گوسونیک هم به نظرم خوبه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *