بهترین ساندبارها

بهترین ساندبار ها

بهترین ساندبارها در بازار ایران کدامند

ساندبارها سیستم صوتی‌هایی سبک‌تر با استایل بسیار زیبایی هستند که می‌توانند منزل شما را بسیار آراسته‌تر نمایند. این محصولات یه صورت عمده از نظر کیفیت صوتی از اسپیکرها بسیار بهتر عمل می‌کنند و نویز بسیار کمتری را در هنگام پخش صدا دارند و تا حدود بسیار بیشتری از نظر هماهنگی صوتی با تلویزیون فوق‌العاده هماهنگ‌تر هستند. ساندبارها از اسپیکرها بسیار ارزان‌تر هستند و دارای قیمت مناسب‌تری بوده و یقینا مقرون به صرفه‌تر هستند. دقت داشته باشید ساندبارها دارای ظاهری استوانه‌ای و مستطیلی؛ که معمولا در قسمت پایین تلویزیون قرار می‌گیرند، هستند و موجب زیبایی بیش از پیش آن می‌شوند. به دلیل اهمیت و جایگاهی که امروزه ساندبارها به خود اختصاص داده‌اند، ما نیز در این مطلب از سلام بابا به معرفی بهترین ساندبارها می‌پردازیم.

بهترین ساندبارها

نکات مهم در مورد خرید ساندبار 

دقت داشته باشید قابلیت‌های ساندبارها بر اساس معیارهای مورد نیاز مشتری تعیین شده‌اند و رعایت این نکات زیر در هنگام خرید بسیار مهم است و یقینا با رعایت آن خرید بسیار خوبی را تجربه می‌کنید پس با ما همراه در ادامه همراه باشید و نکات زیر را با دقت مطالعه کنید. 

ظاهر مناسب و مطابق با تلویزیون

یکی از نکته‌های بسیار مهمی که در هنگام خرید ساندبار باید به آن دقت کنید نوع و مدل و استایل ظاهری آن است که باید با منزل و تلویزیون شما همگام باشد و از نظر صوتی باید دقت کنید که صدای تولید شده آن بتواند تمام سالن منزل شما را به خوبی پوشش دهد تا از آن بتوانید در بهترین حالت استفاده کنید. دقت داشته باشید ساندبارها معمولا دارای تو قطعه به هم متصل با قبلیت NFC هستند که از که هر کدام کاربردی دارند. در ادامه لیستی از بهترین ساندبارها را برای شما قرار داده‌ایم.

SN9Y

ساندبار ال جی SN9Y

ساندبار ال جی SN9Y

ویژگی های کلیدی
سال تولید 2020
قدرت صدا 520 وات
تعداد بلندگوها 11 عدد
شرکت سازنده ال جی
کشور سازنده کره 

ساندبار ال جی SN9Y یکی از بهترین ساندبار های 5.1.2 کاناله ال جی در سال 2020 محسوب می شود.ساندبار 5.1.2 کاناله ال جی SN9Y مجهز به 1 ساب ووفر بی سیم (Wireless) بوده که صدا را با توان 220 وات از خود خارج می کند. توان کلی این ساندبار 520 وات است که دلیل این توان بالا می تواند تعداد نسبتا بالای بلندگو های به کار رفته در ساندبار باشد. در مجموع در بدنه ساندبار معرفی شده، 7 بلندگوی ووفر (Woofer) و 3 بلندگوی توییتر (Tweeter) به کار رفته که از این تعداد، 2 ووفر در دو طرف ساندبار طراحی شده تا صدایی فراگیر تولید کنند. 

این ساندبار دارای 1 پورت ورودی HDMI و 1 پورت خروجی HDMI بوده و با استفاده از کابل HDMI می تواند به دستگاه های گوناگون متصل گردد. همچنین 1 پورت USB برای اتصال حافظه جانبی USB نسخه 2.0 روی این محصول طراحی شده تا شما بتوانید آهنگ های مورد علاقه تان را روی آن پخش نمایید. ال جی روی این ساندبار 1 پورت ورودی صدای دیجیتال یا اپتیکال قرار داده است و شما می توانید از طریق کابل اپتیکال، آن را به تلویزیون خود متصل نمایید. این ساندبار برای زمان هایی که می خواهید با صدای کم به تماشای تلویزیون بپردازید نیز مناسب است، زیرا از قابلیت Night Mode برخوردار است و دیالوگ ها را با وجود صدای کم تلویزیون، بسیار واضح پخش می کند. 

S700RF

ساندبار سونی HT-S700RF

HT-S700RF

ویژگی های کلیدی
سال تولید 2018
قدرت صدا 1000 وات
تعداد بلندگوها  6 عدد
شرکت سازنده سونی
کشور سازنده ژاپن

ساندبار مدل HT-S700RF یکی از بهترین ساندبارهای موجود در بازار جهان است که به جرأت می‌توان گفت با توجه به امکانات و قابلیت‌ها و توان صوتی ارائه شده در آن بهترین ساندبار موجود در بازار ایران است. این ساندبار که یکی از تولیدات کمپانی سونی است از چهار قطعه مجزا تولید شده است که یا استفاده از قابلیتی همچون بلوتوث به بهترین شکل ممکن امکان اتصال یک پارچه را با تلویزیون برای شما فراهم می‌سازد. دقت داشته باشید که اسپیکرهای این ساندبار شامل 6 بلندگو هستند که از 5.1 کانل صوتی صدا را ارائه می‌دهند.

این محصول 2018 که با مدل نامبر HT-S700RF به بازارهای جهانی عرضه شده است دارای توان صوتی بسیار بالای 1000 وات بوده و صدایی بسیار رسا و شفاف را ایجاد می‌کند، و شما از طریق آن می‌توانید به راحتی بزرگترین سالن‌ها را نیز از نظر صوتی پوشش دهید. سونی در این محصول از بلنگوهای بسیار توانای Bass Reflex استفاده کرده که یقینا فوق‌العاده است. دقت داشته باشید قطعه‌های موجود در این دستگاه به وسیله سیم با هم یک پارچه سازی شده‌اند و امکاناتی چون وایرلس و NFC در آن تعبیه نشده است. 

S500RF

ساندبار سونی HT-S500RF

500RFساندبار-سونی

ویژگی های کلیدی
سال تولید 2018
قدرت صدا 1000 وات
تعداد بلندگوها  6 عدد
شرکت سازنده سونی
کشور سازنده ژاپن

ساندبار مدل HT-S500RF سونی از محصولات فوق‌العاده کمپانی سونی است که دارای امکانات و قابلیت‌های بسیار خوبی بوده و در میان محصولات کمپانی سونی از برترین‌ها است که به راحتی می‌تواند نیاز شما را بر آورده سازد. این ساندبار دارای قابلیت بلوتوث برای اتصال به تلویزیون است و سایر قطعات آن نیز از طریق کابل به هم متصل می‌شوند. در نظر داشته باشید این ساندبار دارای چهار قطعه مجزا از هم است که در آن از 6 بلندگو استفاده شده و از استایل و طراحی فوق‌العاده زیبایی برخوردار است و یقینا روی میز کنار هر تلویزیونی می‌تواند بسیار زیبا به نظر برسد.

سونی در این ساندبار از توان صوتی 1000 وات پشتیبانی کرده است که به راحتی می‌تواند بزرگترین محیط‌ها را از نظر صوتی پوشش دهد. کیفیت صدا نیز در آن بسیار مطلوب است و صدا را به شکلی کاملا شفاف و هماهنگ با تلویزیون شما ارائه می‌دهد. 

HW-Q700A

ساندبار سامسونگ HW-Q700A

ساندبار سامسونگ HW-Q700A

ویژگی های کلیدی
سال تولید 2021
قدرت صدا 330 وات 
تعداد بلندگوها 8 عدد
شرکت سازنده سامسونگ
کشور سازنده کره جنوبی

ساندبار سامسونگ مدل HW-Q700A یکی از بهترین‌های موجود در بازار است که در سال 2021 معرفی و به بازارهای جهانی از جمله ایران ارائه شده است و نسبت به مدل پایین‌تر خودش یعنی HW-Q600A عملکرد بسیار بهتری دارد. این مدل HW-Q700A صدایی فوق‌العاده هماهنگ را با تلویزیون ایجاد می‌کند، و نسبت به بسیاری از مدل‌ها با درگاه‌های متصل کننده بیسیم بیشتری همراه است و با استفاده از برنامه SmartThings با همه تلویزیون‌های سامسونگ سازگار است، بنابراین می‌توانید بسیاری از ویژگی‌های آن را از طریق تلفن همراه هوشمند خودتان کنترل کنید.

همچنین، عملکردهای صدای فراگیر در با استفاده از  Dolby Atmos تسبت به بسیاری از تلویزیون‌ها بهتر است. دقت داشته باشید این ساندبار سامسونگ از توان صوتی 330 وات صدا برخوردار است، و از دو قطعه مجزا تشکیل شده است که شامل 8 بلندگو می‌شود. همچنین به راحتی بدون سیم و از طریق وایرلس می‌توانید آن را به تلویزیون متصل سازید. 

HW-B650

ساندبار سامسونگ HW-B650

ویژگی های کلیدی
سال تولید 2022
قدرت صدا 430 وات
تعداد بلندگوها 7 عدد
شرکت سازنده سامسونگ
کشور سازنده کره 

ساندبار سامسونگ HW-B650 یا B650 یکی از ساندبار های 2022 سامسونگ به شمار می آید و از سری B6 آن محسوب می شود. این ساندبار با مدل کامل HW-B650/ZN مونتاژ کشور ویتنام وارد بازار ایران شده است. این مدل بهترین ساندبار سری B سامسونگ در سال 2022 می باشد. این ساندبار دارای 1 ساب ووفر بی سیم و خارجی بوده که با مدل PS-WB65D معرفی شده است. قدرت صدای خروجی ساب ووفر مذکور برابر با 250 وات است و به کمک حفره خروجی صدایی که در پشتش طراحی شده، صدای باس را تقویت کرده و با کیفیت بلندی پخش می کند. در جلوی ساندبار Samsung HW-B650 از 6 بلندگوی 30 واتی بهره گرفته شده که باعث می شود ساندبار به تنهایی بتواند صدایی با توان 180 وات را پخش نماید و در مجموع شما از ساندبار و ساب ووفر صدایی با توان 430 وات بشنوید. همچنین دارای تکنولوژی صوتی Adaptive Sound Lite می باشد و به کمک آن صدا را به صورت خودکار متناسب با محتوای در حال پخش تنظیم می کند تا همواره بهترین کیفیت صدا را در اختیار داشته باشید. این ساندبار دارای 3.1 کانال صوتی است و به کمک تکنولوژی های Dolby Digital 5.1 و DTS 5.1ch قادر به تولید صدای فراگیر و سه بعدی می باشد.

ساندبار سامسونگ B650 دارای 1 پورت ورودی HDMI و 1 پورت خروجی HDMI بوده و از کانال برگشتی صدا (ARC) و HDMI-CEC روی پورت خروجی خود پشتیبانی می نماید. برای انتقال محتوای صوتی به این ساندبار می توانید به صورت بی سیم و از طریق بلوتوث به انجام این کار بپردازید. این کار با استفاده از کابل اپتیکال (Optical) نیز قابل انجام است و می توانید از سیم برای انتقال محتوا استفاده کنید. شما حتی می توانید از طریق قابلیت Bluetooth Multi Connection به طور هم زمان 2 موبایل هوشمند را به ساندبار بلوتوثی سامسونگ HW-B650 متصل کنید و محتوای مورد علاقه تان را انتقال دهید. همچنین می توانید به لطف قابلیت Bluetooth Power On و در صورتی که ساندبار به تلویزیون از طریق بلوتوث متصل شده باشد، ساندبار به طور هم زمان با تلویزیون روشن می شود و دیگر نیازی به روشن کردن جداگانه آن نخواهید داشت. شما به همراه ساندبار 2022 سامسونگ B650 یک ریموت کنترل در اختیار خواهید داشت که مدیریت و کنترل آن را از راه دور بسیار آسان تر خواهد کرد.

SN5

ساندبار ال جی SN5

ساندبار ال جی SN5

ویژگی های کلیدی
سال تولید 2020
قدرت صدا 400 وات
تعداد بلندگوها 5 عدد
شرکت سازنده ال جی
کشور سازنده کره 

ساندبار ال جی SN5 جزو ساندبار های 2020 ال جی  و از ارزانترین ساندبارهای ال جی محسوب می شود.ساندبار 400 وات ال جی SN5 مجهز به سیستم صوتی 2.1 کاناله بوده و صدایی با حالت های متفاوت ارائه می دهد. دیزاین این ساندبار به حدی جذاب و خیره کننده می باشد که با قرار گیری آن در کنار تلویزیون درست مانند یک شی دکوری خود را نمایان می سازد. قدرت کلی ساندبار ال جی 400 وات است که بخشی از آن برای نوار صدا و بخش دیگر نیز مربوط به ساب ووفر آن می باشد. از امکانات بسیار عالی ساندبار ال جی این است که به تلویزیون متصل می شود. سازگاری با دستگاه های اندروید و IOS نیز از دیگر مزیت هایی می باشد که ساندبار ال جی آن را در اختیار کاربران قرار می دهد. هر چند ساندبار ال جی خود به تنهایی از پس تولید صدایی بسیار واضح و قدرتمند بر می آید اما شما می توانید توان صدای این بلندگوها را از سمت عقب گسترش دهید و در نهایت شاهد صدایی چند برابر خواهید شد.

 ساندبار ال جی SN5Y دارای پورت USB و HDMI می باشد که هر کدام یک به منظور قرار گیری محتوا بر روی این ساندبار و استفاده از آن از روی تلویزیون می باشد. بدون شک با قرار گیری محتوا بر روی ساندبار قدرت صدای هر چیزی نیز چند برابر می شود و در نتیجه شما از روی تلویزیون می توانید با صدای بسیار قدرتمندی هر چیزی را بشنوید. قابلیت بلوتوث نیز یک راه عالی است تا شما به صورت بی سیم بتوانید از هر نوع محتوایی بهره مند شوید. قابلیت بلوتوث و کانال بازگشت صدا یا همان HDMI ARC با همدیگر مچ می شوند و در نهایت بهترین کیفیت صدای ممکن را ارائه می دهند.

S20R

“ساندبار سونی HTS20R”

ساندبار سونی HTS20R

ویژگی های کلیدی
سال تولید 2020
قدرت صدا 400وات
تعداد بلندگوها 5 عدد
شرکت سازنده سونی
کشور سازنده ژاپن

ساندبار سونی HT-S20R یکی از بهترین ساندبار های 5.1 کاناله سونی در سال 2020 می باشد.این ساندبار دارای تکنولوژی Dolby Dual Mono و Dolby Digital می باشد و به کمک آن ها محتوای دالبی را به بهترین حالت پخش می کند. ساندبار سونی S20R می تواند صدا را در 4 حالت مختلف پخش نماید که این حالت ها شامل Music، Cinema، Auto Sound و Standard می باشد و می توانید صدای هر نوع محتوایی را با بهترین حالت در اختیار داشته باشید. این ساندبار همچنین دارای سیستم تقویت کننده صدا از نوع S-Master می باشد و با استفاده از تکنولوژی S-Master Digital Amplifier کیفیت صدا را به صورت کلی بهبود می دهد و به کمک آمپلی فایر دیجیتال مصرف انرژی را به حداقل خود می رساند.

این ساندبار دارای تکنولوژی Dolby Dual Mono و Dolby Digital می باشد و به کمک آن ها محتوای دالبی را به بهترین حالت پخش می کند. ساندبار سونی S20R می تواند صدا را در 4 حالت مختلف پخش نماید که این حالت ها شامل Music، Cinema، Auto Sound و Standard می باشد و می توانید صدای هر نوع محتوایی را با بهترین حالت در اختیار داشته باشید. این ساندبار همچنین دارای سیستم تقویت کننده صدا از نوع S-Master می باشد و با استفاده از تکنولوژی S-Master Digital Amplifier کیفیت صدا را به صورت کلی بهبود می دهد و به کمک آمپلی فایر دیجیتال مصرف انرژی را به حداقل خود می رساند.

 

HW-A550

ساندبار سامسونگ HW-A550

ساندبار سامسونگ HW-A550

ویژگی های کلیدی
سال تولید 2021
قدرت صدا 410 وات
تعداد بلندگوها 5 عدد
شرکت سازنده سامسونگ
کشور سازنده کره 

ساندبار سامسونگ HW-A550 یا A550، یکی از ساندبار هایی است که در سال 2021 شرکت سامسونگ تولید کرده است. ساندبار HW-A550 جزو ساندبار های سری A یا A5 سامسونگ محسوب می شود و در واقع مدل جدید تر و جایگزین ساندبار HW-T550 می باشد که در سال گذشته عرضه شده بود. ساندبار A550 دارای سیستم صوتی 2.1 کاناله شامل 4 بلندگو و 1 ساب ووفر است. 4 بلندگوی این محصول در درون ساندبار قرار گرفته اند و صدای 2 کاناله یا استریو را به گوش شما می رسانند. ساندبار 2.1 کاناله سامسونگ HW-A550 در مجموع صدایی با توان خروجی 410 وات را به شما ارائه می دهد. این ساندبار دارای حالت Bass Boost می باشد تا با ایجاد صدای باس قدرتمند تر، شما را بیشتر هیجان زده کند. ساندبار Samsung A550 دارای پورت USB 2.0 و قابلیت USB Music Playback است و شما می توانید به راحتی با اتصال حافظه جانبی فلش به آهنگ های مورد علاقه خود گوش دهید.

سامسونگ در این مدل از تکنولوژی Adaptive Sound Lite استفاده کرده است و صداها را با توجه به محتوای در حال پخش به صورت خودکار تنظیم می کند تا هنگام تماشای محتواهای مختلف، شاهد بهترین کیفیت صدا باشید. همچنین ساندبار مذکور دارای حالت Game Mode می باشد و هنگام اتصال کنسول بازی به آن صدا به صورت خودکار بهینه می شود در نتیجه حین بازی شاهد کیفیت صدای بهتری خواهید بود. این محصول امکان پخش مستقیم موسیقی از موبایل را دارد. به لطف قابلیت Bluetooth Multi Connection می توانید حتی 2 موبایل هوشمند را به صورت هم زمان از طریق بلوتوث به ساندبار مذکور متصل نمایید و به پخش آهنگ بپردازید.

 

HW-A650

ساندبار سامسونگ HW-A650

ساندبار سامسونگ A650

ویژگی های کلیدی
سال تولید 2021
قدرت صدا 430 وات 
تعداد بلندگوها 7 عدد
شرکت سازنده سامسونگ
کشور سازنده کره جنوبی

سامسونگ مدل HW-A650 یک ساندبار دو قطعه بوده که در سال 2021 به بازارهای جهانی معرفی شده است. این دستگاه خارج از جعبه، یک نوار صوتی فوق العاده زیبا است که میتوانید با استفاده از آن هر سبک صدایی را در دلنشین ترین حالت شنونده باشید ، هر چند تپش بیس آن تا حدودی پایین است امکان با این حال باز هم خوب به نظر می‌رسد. این دستگاه دارای بسیاری از ویژگی‌هایی برای بهبود صدا، از جمله اکولایزر گرافیکی و چندین تنظیم از پیش تنظیم شده مانند Adaptive Sound Lite است که می‌تواند صدای فیلم را بهبود بخشد، همچنین از صدای فراگیر نیز در آن پشتیبانی شده، اما متأسفانه، برای پخش آن باید آن را به حالت استریو تبدیل کنید.

در نظر داشته باشید سامسونگ در آن از قابلیت‌هایی همچون وایرلس و یا NFC پشتیبانی نکرده است و شما می‌توانید فقط از طریق بلوتوث به تلویزیون یا سایر دستگاه‌ها ساندبار را متصل کنید. گذشته از این‌ها توان صوتی ارائه شده در این محصول 430 وات صدا است که برای یک ساندبار بسیار مقبول به نظر می‌آید. 

S350

“ساندبار سونی HTS350 “

ساندبار سونی HTS350

ویژگی های کلیدی
سال تولید 2019
قدرت صدا 320وات
تعداد بلندگوها 3 عدد
شرکت سازنده سونی
کشور سازنده ژاپن

این محصول دارای تکنولوژی S-Force Pro Front Surround می باشد که با تولید صدای فراگیر و سه بعدی مجازی، باعث ایجاد تجربه سینمایی می شود و لذت تماشای فیلم و گوش کردن به موسیقی را برای شما دوچندان می کند. این ساندبار دارای تکنولوژی Dolby Digital و Dolby Dual Mono می باشد و به کمک آن ها محتوای دالبی را با بهترین کیفیت ممکن به گوش شما می رساند. بهره مندی از تکنولوژی DRC در این محصول باعث می شود صدا هایی که دارای فرمت دالبی هستند تنظیم شده و از کاهش و افزایش ناگهانی صدای آن جلوگیری شود.ساندبار بلوتوثی سونی HT S350 دارای بلوتوث نسخه 5 می باشد و به شما این امکان را می دهد که از طریق دستگاه های بلوتوثی دیگر بتوانید به این ساندبار متصل شوید، و موسیقی های مورد علاقه خود را به صورت بیسیم روی این ساندبار پخش کنید. این ساندبار از 1 پورت USB برخوردار است که متاسفانه امکان پخش محتوا از طریق آن وجود ندارد و فقط برای آپدیت نرم افزاری سیستم استفاده می شود. این ساندبار دارای یک پورت خروجی HDMI است که از کانال برگشتی صدا یا ARC برخوردار می باشد. 

این ساندبار از قابلیت Bravia Sync برخوردار است و در صورت اتصال به تلویزیون های سونی از طریق کابل HDMI، به شما این امکان را می دهد که از طریق ریموت کنترل این تلویزیون ساندبار را نیز کنترل کنید. این ساندبار با استفاده از قابلیت Auto Standby Mode می تواند به کاهش مصرف انرژی کمک کند و در صورتی که بیشتر از 20 دقیقه از آن استفاده نکنید، به حالت آماده کار می رود. ساندبار خطی سونی HT-S350 دارای طراحی باریک و خوبی می باشد و بدون اینکه مانع دید شما شود، جلوی تلویزیون قرار می گیرد. در صورتی که تلویزیون خود را روی دیوار نصب کرده اید، می توانید با تهیه یک پایه دیواری، این ساندبار را نیز زیر آن نصب کنید. تعدادی دکمه کنترلی روی این ساندبار تعبیه شده است که می توانید از آن ها برای خاموش و روشن کردن ساندبار، تنظیم صدا و برخی قابلیت های دیگر استفاده کنید. 

درگاه‌های اتصال 

در نظر داشته باشید ساندبارها دارای درگاه‌های متصل کننده بسیاری هستند که شامل درگاه‌های HDMI و USB و Optical می‌شود که هر کدام قابلیت‌ها و کاربردهای به خصوصی دارند. وجود این درگاه را می‌توان برای این دستگاه‌ها الزامی دانست. گذشته از این‌ها رابط HDMI برای ارتباط کابلی ساندبار با تلویزیون به کار گرفته می‌شود و شما می‌توانید از طریق آن صدای تلویزیون را به صورت کاملاً همگام با ساندبار ارائه دهید. همچنین می‌توانید از طریق درگاه USB نیز به راحتی انواع حافظه‌های جانبی مانند هارد اکسترنال را به تلویزیون متصل سازید. اوپتیکال نیز رابط انتقال دهنده نوری است که می‌توانید از آن صدا را در حالت دیجیتال به ساندبار منتقل سازید. 

ارتباط بدون سیم

ارتباط بدون کابل یکی از اساسی‌ترین اصل‌هایی است که یک ساندبار باید از آن برخوردار باشد. این ارتباط‌ها در ساندبارها شامل سه دسته می‌شوند که به ترتیب Bluetooth و WiFi و NFC نام دارند. در رابط بلوتوث کیفیت صدا به شکل بسیار عالی ارائه می‌شود و نویز در حداقل‌ترین حالت موجود است. شما با استفاده از آن می‌توانید ساندبار را به تلویزیون و یا سایر دستگاه‌های هوشمند مانند تلفن همراه و یا غیره متصل سازید در نظر داشته باشید بلوتوث برد متوسطی دارد و در فاصله‌های دور قطع می‌شود. قابلیت بعید بدون سیم که وایرلس نام دارد به اتصال سریع و دور برد است که این امکان را به شما می‌دهد تا اسپیکر را از فاصله‌های بسیار دور نیز به تلویزیون یا تلفن همراه هوشمند متصل سازید در وایرلس حجم انتقال داده‌ها نسبت به بلوتوث بسیار سریع‌تر است. اما قسمت دیگر که بسیار مورد توجه است وجود قابلیت NFC در آن‌ها بوده، NFC انتقال دهنده‌ای کوتاه است که سرعت انتقال پایین‌ترین را نسبت به بلوتوث دارد با این حال کیفیت ارائه‌ای آن بسیار بالاتر از حالت بوتوث و وایرلس است.  

نحوه اتصال ساندبار به تلویزیون

معمولا ساندبارهای در ورودی‌های دیجیتال بسیار متفاوت هستند، همچنین به صورت عمده در آن‌ها از درگاه‌های کواکسیال و یا اوپتیکال استفاده می‌شود با این حال تلویزیون‌ها معمولا از هر دو درگاه برخوردار هستند و شما می‌توانید از خروجی مورد نظرتان به خوبی استفاده کنید. در نظر داشته باشید هر دو ورودی که بر روی ساندبارها ارائه شده است این امکان را برای شما فراهم می‌کنند تا صدای فوق‌العاده و با کیفیت را تجربه کنید، اما با همه این تفاسیر برای ارائه صدای فراگیر همیشه درگاه HDMI عملکرد بهتری دارد و این دو نمی‌توانند گزینه خوبی باشند. و معمولا همه ساندبارها نیز به درگاه HDMI مجهز هستند و می‌توانند بسیار بهتر باشند و همانطور که می‌دانید درگاه‌های HDMI می‌توانند اطلاعات بیشتری را نسبت به درگاه‌های فیبر نوری جابه‌جا کنند برای همین بسیار مطلوب‌تر هستند. 

چه ساندباری مناسب کدام فضا است

بخش مهم دیگری که باید به یاد داشته باشید، توانایی تولید صدا نسبت به فضای محیط است، که باید به صورت بسیار دقیقی به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید چون اگر برای یک فضای کوچک بخواهید یک ساندبار قوی تهیه کنید به شکل جدی خود را متضرر کرده این و هیچ سودی برای شما ندارد و برعکس نیز اگر بخواهید در فضایی بزرگ از یک ساندبار کوچک با توان صوتی ضعیف استفاده کنید به هیچ عنوان از دستگاهی خریداری شده و صدای ایجاد شده آن لذت نخواهید برد و خرید آن گاه به یک کابوس مبدل می‌شود.

جمع بندی

اگر به دنبال محصولی قدرتمند از نظر صدا هستید یقینا ساندبارهای سونی دارای توان صوتی بسیار بالاتری نسبت به سایر محصولات هستند و کیفیت بسیار بالای دارند. در هر حال اگر قیمت برای شما اهمیتی ندارد ما ساندبارهای مدل HT-S700RF سونی و HW-Q700A سامسونگ را به شما پیشنهاد می‌کنیم و اگر دنبال یک محصول فوق‌العاده هستید می‌توانید از مدل SN9Y ال جی دیدن کنید. برای تماشای قیمت بهترین ساندبارهای موجود در بازار ایران می‌توانید از اینجا دیدن کنید. 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 3.5]

حتما ببینید

راهنمای خرید ماشین لباسشویی

راهنمای خرید ماشین لباسشویی

نکات لازم برای راهنمای خرید ماشین لباسشویی امروزه کمتر کسی زمان لازم برای شستن لباس­ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *