تلویزیون ال جی

بهترین راهکار تشخیص اصالت تلویزیون ال جی در سال 1402

تشخیص اصالت تلویزیون ال جی

امروزه با توجه به تنوع برندهای متنوع با مدل‌های زیاد در فروشگاه‌ها خرید تلویزیون کمی دشوار است و همچنین با وجود جنس‌های تقلبی و فیک در بازار افراد برای خرید تلویزیون دچار سردرگمی و تردید می‌شوند. در واقع با داشتن یک سری اطلاعات در مورد تلویزیون‌ها و ویژگی‌های آن‌ها این مشکل به راحتی برطرف می‌شود و ما در این مطلب از سلام‌ بابا سعی داریم با آموزش روش‌هایی برای تشخیص جنس اصل از فیک و اصالت تلویزیون ال جی، خرید تلویزیون را برای شما به کاری راحت تبدیل کنیم. بنابراین اگر قصد خرید تلویزیون جدید را دارید در ادامه با ما همراه باشید.

تلویزیون‌های برند ال جی در ایران طرفداران زیادی دارند و مورد قبول افراد زیادی هستند. بیشتر تلویزیون‌های برند ال جی که در بازار موجود است اصل هستند اما در این بین سودجویانی نیز وجود دارند که محصولات کم کیفیت خود را به نام محصولات برندهای مشهور به مشتریان عرضه می‌کنند و حالا سوالی که مطرح می‌شود این است که چگونه می‌توانیم محصولات اصلی را از نسخه‌های تقلبی آنان تشخیص دهیم.

تلویزیون های ال جی ساخت کجاست؟

LG Electronics شرکت الکترونیکی کره‌ای و چندملیتی است، که بعنوان یکی از شرکت‌های بزرگ در زمینه الکترونیک و فناوری اطلاعات شناخته می‌شود. تلویزیون‌های ال جی بیشتر از راه‌های مرزی مانند مرز بانه وارد کشور می‌شوند. شرکت ال جی یک شرکت کره‌ای است اما در حال حاضر محصولات آن در داخل کشور کره تولید نمی‌شود و مونتاز کشورهای اندونزی، مصر، لهستان و چند کشور اروپایی است که همان کشورها نیز این محصولات را صادر می‌کنند اما توجه داشته باشید که محصولات ساخته شده کاملا تحت نظر شرکت ال جی  ساخته می‌شوند. از لحاظ کیفیت اکثر کارشناسان هم معتقد هستند که تلویزیون‌های مونتاژ ال جی که دقیقا مجوز نام مدل‌های ساخت کره را پیدا می‌کنند تقریبا هم کیفیت با تلویزیون‌های ال جی ساخت خود کره هستند.

روش های تشخیص تلویزیون های اصل ال جی از مدل های فیک مشابه

در ابتدا و قبل از ارائه هر توضیحی، ذکر این نکته ضروری است که خرید از فروشگاه‌های معتبر شما را از شر کالاهای تقلبی نجات می‌دهد. زیرا فروشگاهی که مشتریان ثابت خود را دارد و در بازار از اعتبار زیادی برخوردار است هیچ گاه با فروش کالای تقلبی جایگاه خود را از بین نمی‌برد. اما یک فروشگاه نامعتبر برای سودلحظه ای بیشتر هر کاری می‌کنند و از فروش کالای تقلبی باکی ندارد. بنابراین در ابتدا پییشنهاد ما این است که حتماً از فروشگاه‌های معتبر و خوشنام خرید کنید. 

مهم‌ترین و بهترین راهکار تشخیص اصل بودن تلویزیون اصلی از تقلبی بررسی دقیق طراحی ظاهری محصول و مطابقت آن با عکس‌های سایت اصلی سازنده محصول است. بنابراین اگر یک تلویزیون خریدید می‌توانید نام محصول را در مرورگر خود وارد کرده و وارد سایت سازنده محصول شوید و ظاهر تلویزیون خود را با عکس‌های اصلی محصول مطابقت دهید. این روش دقیق‌ترین و بهترین روش برای تشخیص اصل یا فیک بودن کالا است زیرا طراحی ظاهری هر محصول انحصاراً مختص همان شرکت است.

بسیاری از سایت‌ها به مسائل مربوط به کارتن و یا کنترل تلویزیون و یا سریال نامبر آن می‌پردازند که متأسفانه امروزه سودجویان این روش را دور زده اند و امکان دارد شما محصولی را از یک فروشگاه نامعتبر بخرید که هم کارتن و بسته‌بندی آن کاملاً شبیه اصل آن است و هم لوازم جانبی و سریال نامبر برای آن درست کرده اند ولی در واقع یک محصول فیک است. همچنین به خاطر داشته باشید که سیستم عامل تلویزیون های ال جی WebOS است، اما متأسفانه به تازگی محصولات فیک با همین سیستم عامل نیز وارد بازار شده است.

یک سری نکات مانند ارزان‌تر بودن کالا نسبت به قیمت بازار، تبلیغ بیش از حد و اغراق آمیز فروشنده، تأکید بیش از حد فروشنده به اصل بودن و تأکید زیاد بر کشور اصلی سازنده محصول و همچنین وادار کردن شما به تشخیص تنها از راه سریال نامبر و کد، از مواردی هستند که فروشگاه‌های نامعتبر برای فروش کالاهای فیک خود استفاده می‌کند. 

نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید این است امکان دارد دو محصول از محصولات یک شرکت از لحاظ ظاهری شبیه به هم باشند اما دو مدل متفاوت باشند، شما می‌توانید از طریق ورودی‌های پشت تلویزیون این مورد را نیز تشخیص دهید و پورت‌ها و ورودی HDMI و USB بررسی کنید که با محصولی که شما می‌خواهید مطابقت داشته باشد.

در ویدیو بالا توضیحات و آموزش کامل تشخیص اصالت تلویزیون ال جی و شیوه سرچ در سایت سازنده را ذکر کرده‌ایم و با مشاهده این ویدیو شما دیگر مشکلی برای تشخیص اصالت تلویزیون خود نخواهید داشت.

جمع بندی

همانطور که ذکر شد بهترین راه تشخیص اصالت تلویزیون ال جی بررسی دقیق طراحی ظاهری و مطابقت آن با عکس‌های موجود در سایت اصلی سازنده است. همچنین می‌توان گفت مهم‌ترین کاری که برای اطمینان از انجام یک خرید بی دردسر می‌توان انجام داد، خرید از فروشندگان معتبر و با سابقه است. شرکت‌هایی که با سال‌ها سعی و تلاش برای حصول اطمینان و کسب اعتبار نزد مشتریان خود تلاش کرده‌اند، هم تجربه بالا در تشخیص محصول با کیفیت دارند و هم اعتبار خود را با فروش محصولات تقلبی خدشه‌دار نمی‌کنند. همکاران ما در فروشگاه سلام بابا هموراه آماده پاسخگویی به مشتریان عزیز و راهنمایی آن‌ها می‌باشند.

برای تشخیص اصالت تلویزیون‌های سامسونگ و سونی از نسخه‌های بی‌کیفیت و فیک می‌توانید به مطلب تشخیص اصالت تلویزیون سامسونگ و  تشخیص اصالت تلویزیون سونی مراجعه کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 39 میانگین: 3.7]

حتما ببینید

تشخیص اصالت ظرفشویی

نحوه شناسایی و تشخیص ظرفشویی تقلبی از اصلی

تشخیص اصالت ماشین ظرفشویی یکی از مشکلاتی که امروزه بسیاری از خریداران با آن درگیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *