تلویزیون سامسونگ بدون گارانتی

قیمت تلویزیون سامسونگ بدون گارانتی در بانه

قیمت تلویزیون سامسونگ بدون گارانتی

امروزه خرید تلویزیون با توجه به گستردگی و تنوع بالای محصولات موجود در بازار می‌تواند کار دشواری برای بسیاری از افراد باشد. همواره مواردی چون قیمت تلویزیون، مشخصات فنی و گارانتی داشتن یا نداشتن آن در انتخاب خریدار بسیار موثر است. پس از آنکه شما با توجه به نیازها و بودجه مالی‌تان جهت خرید تلویزیون اقدام می‌کنید بحث گارانتی آن تلویزیون مطرح می‌شود. همانطور که می‌دانید تفاوت در قیمت تلویزیون سامسونگ بدون گارانتی و با گارانتی قابل توجه است. ما در مطلب تلویزیون سامسونگ بدون گارانتی، به معرفی بهترین مدل‌های سامسونگ بدون گارانتی موجود در بازار می‌پردازیم. پس اگر می‌خواهید در بانه یک تلویزیون سامسونگ بدون گارانتی بخرید تا آخر همراه ما باشید.  

قیمت تلویزیون سامسونگ بدون گارانتی

هنگامی که شما تلویزیونی را با گارانتی خریداری می‌کنید، باید هزینه‌ای جداگانه برای گارانتی پرداخت نمایید که موجب افزایش هزینه تلویزیون شما می‌شود. زیرا شرکت‌ها برای ارائه گارانتی هزینه اضافی دریافت می‌کنند و از این رو برای اطمینان بیشتر خریداران شاهد فروش یک دستگاه با قیمت بیشتر در مقایسه با نسخه بدون گارانتی خواهید بود.‎
تلویزیون بدون گارانتی حدوداً 10 تا 20 درصد قیمت کمتری دارد که این می‌تواند برای خریدار قابل توجه باشد و از آنجایی که موضوع قیمت یکی از مهمترین موارد در هنگام خرید تلویزیون بوده با قیمت کمتر خریدار مجاب می‌شود که مدل بدون گارانتی را خریداری کند. این در حالی است که مدل با گارانتی نمی‌تواند زیاد برای خریدار چشمگیر باشد، زیرا معتقد است شرکت‌ها با گارانتی خدمات خاصی ارائه نمی‌دهند؛ و عمدتاً تنها هزینه بیشتری را بر دوش خریدار می‌گذارند. اما این تصور اشتباه است، تلویزیونی که دارای گارانتی است در حقیقت تضمینی برای خریدار محسوب می‌شود و خدماتی را هم که قبل از خرید کالا به خریدار اعلام می‌کنند، به مشتری ارائه می‌دهند.

اگر به دنبال یک لیست کامل و جامع رده‌بندی بهترین تلویزیون‌های موجود در بازار هستید، ما در مطلب رده‌بندی تلویزیون‌ها در سال 2022-2023 اطلاعات لازم از مشخصات و جزئیات هر تلویزیون همراه با مرتب کردن آن‌ها به ترتیب کیفیت در اختیار شما قرار می‌دهیم که می‌تواند برای انتخاب و تصمیم گیری شما در خرید تلویزیون بسیار مفید باشد.  

قیمت تلویزیون سامسونگ بدون گارانتی

درباره شهر بانه

بانه دارای بازارهای متعددی است که در آن‌ها انواع مختلف کالاها با برندهای مطرح خارجی مثل تلویزیون، با قیمتی بسیار کمتر از بازارهای سایر نقاط کشور به فروش می‌‌رسند. همین موضوع مسافران زیادی را به این شهر می‌‌کشاند. شما با خرید از این شهر می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید. بانه شهری مرزی در استان کردستان است و سال‌ها است به رقیبی سرسخت برای نمایندگی‌های لوازم خانگی سراسر کشور تبدیل شده است. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که تصمیم به خرید تلویزیون، لباسشویی، ظرفشویی یا سایر لوازم خانگی از این شهر گرفته باشید. 

اگر شما با خرید از بانه آشنایی ندارید و یا تشخیص اصالت کالا برایتان مشکل است، می‌توانید به صورت غیر حضوری کالاها را از فروشگاه اینترنتی معتبر سلام بابا خریداری کنید و کالا را درب منزل تحویل بگیرید و پول را بعد از اطمینان کامل و بررسی محصول پرداخت کنید. طبیعتاً خرید اینترنتی برایتان به صرفه‌تر خواهد بود؛ چون شما در بانه یا شهر خودتان در هر مغازه 10 دقیقه یا کمتر مهلت تست دارید اما در منزل با خیال راحت می‌توانید کالا را تست کنید و یا حتی یک سرویس کار یا تعمیر کار وارد برای تشخیص اصالت کالا داشته باشید تا محصول را کامل بررسی نماید و ابتدا از سالم بودن و سپس از اصالت آن اطمینان کامل پیدا کنید. 

طبیعتاً اولین چیزی که ممکن است شما در هنگام خرید یک کالای ارزان از ذهن‌تان بگذرد اصل نبودن آن است. اما اگر شرکتی به شما اطمینان کامل برای اورجینال بودن کالا را بدهد دیگر جای نگرانی نیست.

بهترین تلویزیون های سامسونگ در بانه

S95B

تلویزیون سامسونگ S95B

امتیاز کلی: 9.1

امتیاز فیلم: 9.4

نمایش تلویزیون: 8.8

ورزش: 9.0

بازی های ویدیویی: 9.3

فیلم اچ دی آر: 9.0

بازی اچ دی آر: 9.3

مانیتور: 9.7

تلویزیون S95B یکی از بهترین تلویزیون های برند سامسونگ می باشد که در سال 2022 معرفی و به بازار عرضه شده است. تلویزیون مذکور با مونتاژ مجارستان وارد کشور ما می‌شود و مناسب استفاده خانگی و معمولی، تماشای حرفه ای فیلم، بازی و گیمینگ می‌باشد. تلویزیون مذکور دارای صفحه نمایش QD-OLED و کیفیت تصویر 4K می‌باشد. تلویزیون QD-OLED در واقع همان تلویزیون OLED است اما ساختار متفاوتی دارد و به گفته سامسونگ کیفیت تصویر بهتری نسبت به تلویزیون‌های OLED معمولی ارائه می‌دهد. در تلویزیون‌های QD-OLED به جای نور سفید از نور آبی استفاده شده است و همچنین توانایی نمایش حجم رنگ بیشتری دارند و کیفیت تصویر بهتری ارائه می‌دهند. تلویزیون S95B برای بازی کردن با کنسول‌های نسل نهم گزینه فوق‌العاده ای است. این تلویزیون جزو هیچکدام از سری‌های تلویزیون‌های سامسونگ نیست و برای اولین بار تولید شده است. از این جهت به تلویزیون سری S95B سامسونگ نیز معروف می‌باشد و همچنان از سیستم عامل تایزن در این تلویزیون نیز استفاده شده است و دارای قابلیت اتصال به گوشی، پخش آهنگ با بلوتوث و دانلود برنامه‌های مختلف و نصب آنها و حافظه داخلی مناسب می‌باشد. S95B دارای قدرت خروجی صدا 60 وات است و 4 عدد پورت HDMI 2.1 می‌باشد. تلویزیون S95B دارای گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)، گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2) و گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C) نیز می‌باشد. 

سامسونگ از ریموت کنترل هوشمند و جدید خود مدل TM2280E در این تلویزیون استفاده نموده است. این ریموت کنترل مانند مدل‌های پیشرفته سال گذشته شارژی است و شما می‌توانید از طریق پورت USB-C و پنل خورشیدی (SolarCell) آن را شارژ کنید. علاوه بر موارد گفته شده این ریموت کنترل توانایی شارژ از طریق فرکانس رادیویی Wi-Fi را نیز دارد و دیگر نیازی نیست نگران شارژ ریموت کنترل آن باشید. موارد گفته شده تنها بخشی از امکانات هوشمند این تلویزیون بوده و شما با داشتن این تلویزیون می‌توانید از امکانات بسیار زیاد آن بهره‌مند شوید. طراحی تلویزیون سامسونگ S95B به معنی واقعی کلمه فوق العاده است. سامسونگ از زبان طراحی LaserSlim در این تلویزیون استفاده نموده است. ضخامت کلی تلویزیون فوق العاده باریک است. حاشیه های 4 طرف صفحه نمایش این تلویزیون بسیار ناچیز است و به صفحه نمایش بدون حاشیه نیز معروف می‌باشد. پایه این تلویزیون به شکل خطی است و در قسمت وسط تلویزیون نصب می‌شود. S95B از هر نظر تلویزیون بسیار عالی می‌باشد اما در صورتی که به تلویزیون Neo QLED با کیفیت تصویر 8K احتیاج دارید، ما تلویزیون سامسونگ QN900B را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

QN90B

تلویزیون سامسونگ QN90B

امتیاز کلی: 8.7

امتیاز فیلم: 8.7

نمایش تلویزیون: 8.6

ورزش: 8.6

بازی های ویدیویی: 8.7

فیلم اچ دی آر: 8.7

بازی اچ دی آر: 8.7

مانیتور: 8.9

در میان شرکت‌های تلویزیونی، سامسونگ به‌طور شگرفی در ارائه اندازه‌های مختلف برای همه خانواده‌های مجموعه‌هایش عالی کار کرده است. این موضوع در مورد خط QN90B که در اندازه های 43 ، 50 ، 55 ، 65 ، 75 و 85 اینچ عرضه می شود نیز صادق است. سامسونگ QN90B QLED یک تلویزیون رده بالا است که جزو تلویزیون های سری 9 سامسونگ محسوب می شود برای استفاده روزمره، تماشای حرفه ای فیلم و بازی کردن به صورت حرفه ای کاملا مناسب است. مانند سایر تلویزیون های سامسونگ، از رابط هوشمند اختصاصی تایزن  OS سامسونگ استفاده می کند که مجموعه وسیعی از برنامه ها و بازی ­ها را ارائه می دهد. این تلویزیون صفحه نمایش 10 بیتی با قابلیت تولید و نمایش حدود 1 میلیارد رنگ مختلف دارد و می تواند تصاویر را با رنگ های واقعی و جذاب تری به بیننده نشان دهد. QN90B برای اتصال به کنسول های نسل نهم یا حتی کامپیوتر های گیمینگ نیز کاملا مناسب است. این محصول با مونتاژ کشور مصر، اسلواکی و مجارستان وارد کشور ما می شود. دارای قابلیت اتصال به گوشی، پخش آهنگ با بلوتوث و دانلود برنامه های مختلف و نصب آنها و حافظه داخلی می باشد. QN90B دارای قدرت خروجی صدا 60 وات است و 4 عدد پورت HDMI 2.1 می باشد. تلویزیون QN95B دارای گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2) ، گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2) و گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C) نیز می باشد.  به جرات می‌توان گفت این تلویزیون در سطح یک پرچم‌دار این کمپانی به حساب می‌آید. سامسونگ در این تلویزیون از درگاه‌ها و رابط‌های کاربری بسیار زیادی بهره گرفته است که شامل چهار درگاه HDMI است که در میان آن‌ها نیز از ورژن جدید آن یعنی HDMI2.1 استفاده شده تا عملکرد فوق‌العاده بهتری نسبت به مدل های پایین‌تر داشته باشد. همچنین این تلویزیون با توجه به این که در آن‌ها از درگاه ارتباطی HDMI2.1 استفاده شده دارای رفرش‌ریت 120 هرتز هستند.

این محصول توانایی تولید و نمایش طیف گسترده ای از رنگ ها را دارد و رنگ ها را به صورت دقیق و واقعی به بیننده نشان می ­دهد. سامسونگ تمرکز فزاینده‌ای را بر ارتقاء تجربه سینمایی در این تلویزیون گذاشته است و با اطمینان یکی از لوکس‌ترین محصولاتی است که می‌توانید به منزل خود ببرید، QN90B  است.  در صورتی که قصد خرید تلویزیونی با کیفیت تصویر و طراحی بهتر را دارید که علاوه بر استفاده خانگی، بازی کردن و تماشای فیلم به صورت حرفه ای برای استفاده به عنوان مانیتور گیمینگ نیز مناسب باشد ما تلویزیون سامسونگ QN95B را به شما پیشنهاد می کنیم. اما اگر می خواهید کمتر هزینه کنید بهتر است که به سراغ تلویزیون سامسونگ QN85B بروید که برای استفاده روزمره، تماشای فیلم و بازی کردن به صورت حرفه ای مناسب است اما به نسبت کیفیت تصویر پایین تری دارد.

QN900B

تلویزیون سامسونگ QN900B

تلویزیون سامسونگ QN900B

امتیاز کلی: 8.5

امتیاز فیلم: 8.5

نمایش تلویزیون: 8.3

ورزش: 8.4

بازی های ویدیویی: 8.7

فیلم اچ دی آر: 8.4

بازی اچ دی آر: 8.7

مانیتور: 8.7

QN900B اولین پرچم‌دار معرفی شده کمپانی سامسونگ در سال 2022 بوده که دارای امکانات و قابلیت‌های بسیار عالی است. این تلویزیون از تلویزیون‌‎های 8K است که دارای رفرش‌ریت 120 هرتز است که در نوع خودش بی‌نظیر به حساب می‌آید. این تلویزیون یکی از تلویزیون های سری 9 سامسونگ بوده که علاوه بر مصارف خانگی و معمولی، برای تماشای حرفه ای فیلم و گیمینگ نیز مناسب می باشد. سامسونگ در این تلویزیون از صفحه نمایش نسل جدید Neo QLED استفاده کرده که نسبت کنتراست مطلوب‌تری نسبت به QLED ها دارد و تا حدودی بهتر شده است. همچنین سامسونگ برای این تلویزیون فوق‌العاده از ویژگی‌های گیمینگ به صورت بسیار کاملی پشتیبانی کرده و مناسب کنسول نسل نهم می باشد، یکی از این ویژگی‌های که در این تلویزیون به کار گرفته شده قابلیت نرخ نوسازی متغیر است که به خوبی شکاف صحنه‌های سریع و اکشن را در تلویزیون از بین می‌برد و شما می‌توانید این گونه صحنه‌ها را به خوبی در کیفیت تصویر 4K در رفرش‌ریت 120 هرتزی به بهترین شکل بیننده باشید. این تلویزیون دارای قدرت خروجی صدا 90 وات است و همچنین دارای 4 عدد پورت HDMI 2.0 نیز می باشد.

هچنین سامسونگ در این تلویزیون از آخرین نسل از رابط کاربری تایزن استفاده کرده که نسخه 6.5 آن است. این نسخه بسیار سریع‌‎تر و فضای کمتری را نسبت به گذشته اشغال کرده و می‌تواند عملکرد بهتری را در اختیار کاربر قرار دهد. همچنین صدا در این تلویزیون به شکل بسیار قدرتمندی در 6 کانال صوتی با توانی بالغ بر 90 وات صدا ارائه می‌گردد، که به راحتی می‌تواند محدوده صوتی وسیعی را تحت پوشش خودش قرار دهد. همچنین شما می‌تواند با استفاده از درگاه‌های HDMI2.1 در این تلویزیون به راحتی بالاترین نرخ نوسازی در تصویر را دریافت کنید و از اتصال کنسول‌های بازی به این تلویزیون نهایت لذت و استفاده را ببرید. اگر به دنبال تلویزیون ارزان تری برای تماشای حرفه ای فیلم و گیمینگ هستید، می توانید نسبت به خریدتلویزیون سامسونگ QN800B اقدام نمایید.

QN800C

تلویزیون سامسونگ QN800C

تلویزیون سامسونگ QN800C

امتیاز کلی: 8.3

امتیاز فیلم: 7.6

نمایش تلویزیون: 8.6

ورزش: 8.5

بازی های ویدیویی: 8.4

فیلم اچ دی آر: 7.7

بازی اچ دی آر: 8.5

مانیتور: 8.8

تلویزیون نئوکیولد سامسونگ QN800C تولید کشور کره می‌باشد که با مونتاژ مصر وارد کشور ما می‌شود. تلویزیون QN800C سال 2023 یک تلویزیون 8K بالارده است که مناسب استفاده‌های خانگی و معمولی، بازی و گیمینگ و تماشای حرفه‌ای فیلم و سریال می‌باشد. این تلویزیون دارای کیفیت تصویر 8K با طراحی صفحه نمایش تخت می‌باشد. همچنین نوع صفحه نمایش در این تلویزیون NEO QLED است که نور پس‌زمینه مبتنی بر مینی LED دارد که این نوع صفحه نمایش‌ها روشنایی بسیار زیادی را تولید می‌کنند. همچنین تلویزیون مذکور دارای ویژگی لوکال دایمینگ است و نوع پنل آن VA است، بنابراین کنتراست بسیار خوبی دارد و در نشان دادن رنگ مشکی به صورت عمیق و با اثر هاله‌ای کم، عملکرد خوبی دارد. همچنین این تلویزیون دارای رفرش ریت 120Hz است و می‌تواند کیفیت تصویر 8K را با سرعت 120 هرتز نمایش دهد. تلویزیون یاد شده دارای 4.2.2 کانال صدا با قدرت خروجی صدای 70 وات می‌باشد. همانند سایر تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ، این تلویزیون نیز دارای سیستم عامل Tizen نسخه 7 می‌باشد که جدیدترین نسخه آن است و استفاده از آن نیز آسان است.

از آنجایی که این تلویزیون 2023 سامسونگ دارای ویژگی‌ها و امکانات بسیار خوبی است، بنابراین همه نیازهای شما را در هر زمینه‌ای برطرف می‌کند، در ادامه به تعدادی از این ویژگی‌ها می‌پردازیم. تلویزیون سامسونگ QN800C دارای قابلیت اتصال به موبایل، نصب برنامه‌های مختلف، پخش آهنگ با بلوتوث، ریموت کنترل هوشمند، جستجوی صوتی، قابلیت انتقال صدا به موبایل و منوی فارسی می‌باشد. تلویزیون گیمینگ QN800C از اینترنت اشیاء (IoT)، DLNA و Apple Airplay پشتیبانی می‌کند. همچنین این تلویزیون دارای 4 پورت HDMI 2.1 و 3 پورت ورودی USB 2.0 است. تلویزیون QN800C همچنین مجهز به گیرنده خارجی DVB-S2، گیرنده داخلی DVB-T2 و گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C) نیز می‌باشد. 

تلویزیون سامسونگ QN800C دارای طراحی زیبا و منحصربه‌فردی است. این تلویزیون مجهز به زبان طراحی Infinity One است و دارای حاشیه‌هایی باریک و زیبا می‌باشد. رنگ قاب، بدنه و پایه این تلویزیون سراسر مشکی و مناسب هر دکوراسیونی برای منزل شما می‌باشد. همچنین این تلویزیون قابلیت نصب روی دیوار را دارد و می‌توانید به وسیله پایه دیواری به راحتی آن را روی دیوار خانه یا محل کار خود نصب کنید، اما باید پایه مخصوص دیوار را به صورت جداگانه خریداری نمایید. دفترچه راهنما، پیچ اتصال پایه، پایه رومیزی، راهنمای نصب، کابل برق و ریموت کنترل هوشمند از جمله لوازم جانبی همراه این تلویزیون می‌باشند. برای دریافت جزئیات بیشتر، اطلاع از قیمت و خرید محصول وارد لینک زیر شوید. 

Q80C

تلویزیون سامسونگ Q80C

امتیاز کلی : امتیاز فیلم :
بازی های ویدیویی: فیلم اچ دی آر :
نمایش تلویزیون :
ورزش :
بازی اچ دی آر :
مانیتور :

تلویزیون Q80C یکی از بهترین تلویزیون های گیمینگ سامسونگ در سال 2023 می باشد. تلویزیون سامسونگ Q80C یکی از تلویزیون های سری 8 و 2023 سامسونگ به شمار می آید. این محصول مدل جدید تر و جایگزین تلویزیون سامسونگ Q80B است که سال گذشته معرفی و روانه بازار شد. محصول پیش روی شما از نظر امکانات و طراحی مشابه تلویزیون سامسونگ Q83C می باشد و تفاوتی با آن ندارد. همچنین دارای کیفیت تصویر 4K و صفحه نمایش QLED است و از رزولوشن تصویر 3840×2160 پیکسل برخوردار است.، دارای پردازشگر تصویر Neural Quantum Processor 4K است. این پردازنده به کمک هوش مصنوعی و 20 شبکه عصبی و ادراکی تصاویر را به بهترین نحو ممکن پردازش می کند.

تلویزیون گیمینگ 120 هرتز سامسونگ Q80C دارای 4 پورت HDMI 2.1 می باشد که برای گیمر ها خبری بسیار خوب است. این تلویزیون توانایی نمایش بازی های 4K را حداکثر با سرعت 120 فریم بر ثانیه دارد. دارای قابلیت Auto Game Mode می باشد که اتصال کنسول بازی به تلویزیون را به طور خودکار تشخیص داده و به حالت بازی می رود. تلویزیون های QLED سامسونگ همان تلویزیون های LED می باشند. با این تفاوت که تلویزیون های QLED ترکیبی از LED و تکنولوژی Quantum Dot می باشند که رنگ ها را واقعی تر و طبیعی تر به بیننده نمایش می دهد. این محصول از صفحه نمایشی با پنل VA برخوردار می باشد. تلویزیون های با پنل VA دارای عمق رنگ مشکی و کنتراست تصویر خوبی بوده و برای تماشای تلویزیون در محیط های تاریک انتخابی مناسب می باشند، اما این نوع پنل ها از زاویه دید محدودی برخوردارند. البته از سویی دیگر برای جبران این محدودیت سامسونگ محصول فوق را به تکنولوژی Wide Viewing Angle مجهز نموده است. این تلویزیون دارای نور پس زمینه Direct Full Array LED می باشد. تلویزیون پیش روی شما دارای تکنولوژی Local Dimming از نوع Direct Full Array می باشد. همچنین مدل Q83C سامسونگ نیز کاملاً شبیه Q80C است و تفاوتی با هم ندارند.

 

Q70C

تلویزیون سامسونگ Q70C

امتیاز کلی : 8.1 امتیاز فیلم : 8.8
بازی های ویدیویی: 8.6 فیلم اچ دی آر : 8.2
نمایش تلویزیون : 7.6
ورزش : 7.5
بازی اچ دی آر : 8.4
مانیتور : 8.0

تلویزیون سامسونگ Q70C یکی از تلویزیون های 2023 و جزو تلویزیون های سری 7 و QLED سامسونگ محسوب می شود. تلویزیون Q70C جزو ارزان ترین تلویزیون های گیمینگ با رفرش ریت 120 هرتز سامسونگ می باشد. این تلویزیون برای استفاده های حرفه ای مانند گیمینگ و تماشای فیلم و سریال کاملا مناسب است. این تلویزیون مشابه تلویزیون سامسونگ Q77C است، تنها از نظر رنگ پایه و برخی تکنولوژی ها با آن تفاوت دارد. تلویزیون سامسونگ Q70C مدل جدیدتر و جایگزین تلویزیون سامسونگ Q70B است که سال گذشته معرفی شده بود. تلویزیون سامسونگ Q70C دارای صفحه نمایش QLED و کیفیت تصویر 4K می باشد.

این تلویزیون دارای نور پس زمینه Edge LED و پنل VA است.از تکنولوژی Local Dimming برخوردار نیستند. سامسونگ برای جبران این قضیه از تکنولوژی Supreme UHD Dimming در این تلویزیون کمک گرفته است تا نور پس زمینه را کنترل کرده و کنتراست تصویر لازم را در اختیار شما قرار دهد. همچنین این محصول از تکنولوژی Dual LED نیز برخوردار است تا به کمک نمایش بهتر رنگ های گرم و سرد، جزئیات و عمق بیشتری از تصویر را ارائه دهد. برای پردازش صدا و تصویر از پردازشگر Quantum Processor 4K استفاده می کند. این پردازشگر به کمک دو تکنولوژی 4K Upscaling و AI Upscale با حذف نویز و افزایش رزولوشن تصاویر، می تواند حتی محتوای کیفیت پایین (2K و 1080p) را نیز با کیفیت تصویر 4K نمایش دهد. دارای 4 پورت HDMI 2.1 است و با توجه به اینکه می تواند بازی های 4K را با سرعت 120 فریم بر ثانیه نمایش دهد، گزینه مناسبی برای کنسول های بازی نسل نهم به شمار می رود. دارای جدید ترین نسخه از سیستم عامل تایزن یعنی نسخه 7 می باشد که البته از لحاظ ظاهری تفاوت چندانی با نسخه قبلی آن ندارد. این محصول مجهز به اینترنت اشیاء (IoT) و داشبورد هوشمند SmartThings است و این امکان را به شما می دهد تا بتوانید لوازم خانگی و خانه هوشمند خود را از طریق تلویزیون مدیریت کنید. همچنین می توانید با نصب برنامه SmartThings بر روی موبایل خود، تلویزیون را نیز کنترل کنید.

 

LS03B

تلویزیون سامسونگ LS03B

تلویزیون سامسونگ LS03B

امتیاز کلی: 8.3

امتیاز فیلم: 8.6

نمایش تلویزیون: 7.9

ورزش: 7.9

بازی های ویدیویی: 8.7

فیلم اچ دی آر: 8.2

بازی اچ دی آر: 8.6

مانیتور: 8.2

یکی دیگر از تلویزیون‌های بی نظیر کمپانی سامسونگ در سال 2022 که هم از نظر امکانات و هم از نظر طراحی بسیار عالی است مدل LS03B است. این تلویزیون لوکس از سری LifeStyle سامسونگ بوده که علاوه بر استفاده خانگی جهت تماشای حرفه ای فیلم یا انجام بازی، می تواند از آن می‌توان به عنوان یک قاب عکس در منزل استفاده کرد. این تلویزیون با استفاده از فناوری One Billion Color این امکان را ایجاد میکند که بیننده بتواند ریزترین جزئیات را در تصویر مشاهده کند و از دیدن میلیاردها رنگ در تصاویر مختلف لذت ببرد. این تلویزیون با توجه به توان نرخ نوسازی 120 هرتزی که دارد، به عنوان یک اثر هنری میتواند برای نمایشگاه‌ها و گالری‌های نقاشی بی‌نظیر باشد. سامسونگ در این نمایشگر از پنل تصویر VA استفاده کرده است که دقت بیشتری را از پنل IPS ارائه می‌دهد و تصاویر را با جزئیات بیشتری به نمایش می‌گذارد و نسبت کنتراست آن نیز بسیار فراتر از انتظار است. سامسونگ از تکنولوژی Dual LED در ساخت تلویزیون فوق استفاده کرده و در واقع نور صفحه تلویزیون، توسط 2 پنل مختلف تولید می شود که وظیفه تولید رنگ های سرد و گرم را بصورت جداگانه برعهده دارند. به لطف این فناوری شاهد رنگ های سرد و گرم بهتری روی محصول فوق هستیم که باعث بهبود کنتراست و کیفیت تصاویر می شود.

این تلویزیون جدا از این موارد نیز می‌تواند یک نمایشگر خوب برای اتصال کنسول‌های بازی نسل جدید باشد و با وجود درگاه‌های HDMI2.1 شما یقینا از اجرای این بازی‌ها در بالاترین کیفیت تصویر لذت خواهید برد. در کل می‌توان گفت کمپانی سامسونگ یک تلویزیون همه کاره با امکانات فوق‌العاده‌ای به بازار عرضه کرده که می‌تواند رضایت شما را به خوبی جلب کند. در نظر داشته باشید این تلویزیون با توجه به امکانات و قابلیت‌هایش قیمت بالایی دارد و برای بسیاری شاید مقرون به صرفه نباشد. اگر به دنبال یک تلویزیون بهتر جهت گیمینگ یا تماشای فیلم بصورت حرفه ای هستید، می توانید به سراغتلویزیون سامسونگ Q80B بروید. همچنین اگر به تلویزیون ارزان قیمت تر برای تماشای فیلم یا انجام بازی بصورت حرفه ای هستید تلویزیون سامسونگ Q70B را به شما پیشنهاد می کنیم.

Q60C

تلویزیون سامسونگ Q60C

امتیاز کلی : 7.1 امتیاز فیلم : 6.8
بازی های ویدیویی: 7.2 فیلم اچ دی آر : 7.1
نمایش تلویزیون : 6.9
ورزش : 6.9
بازی اچ دی آر : 7.4
مانیتور : 7.1

تلویزیون سامسونگ Q60C جزو تلویزیون های سری 6 و 2023 سامسونگ به حساب می آید. تلویزیون سامسونگ Q60C برای استفاده معمولی و تماشای برنامه های روزمره تلویزیونی و تماشای فیلم و سریال به صورت حرفه ای نیز گزینه مناسبی می باشد. این محصول مدل مشابه تلویزیون سامسونگ Q65C می باشد و به جز تفاوت در منطقه جغرافیایی، طراحی پایه و برخی از تکنولوژی ها فرق خاصی با یک دیگر ندارند. تلویزیون Q60C را می توان یکی از ارزان ترین تلویزیون های QLED سامسونگ با کیفیت تصویر فورکی در سال 2023 عنوان نمود. این تلویزیون محصول جایگزین Q60B است. تلویزیون Q60C مجهز به پنل VA می باشد. پنل های VA در مقایسه با پنل های IPS به صورت ذاتی کنتراست تصویر بهتر و زاویه دید محدودتری دارند. متاسفانه این مدل تکنولوژی تاریکی موضعی (Local Dimming) برای کنترل نور پس زمینه به صورت منطقه ای ندارد.

این تلویزیون مجهز به 3 درگاه HDMI 2.0 است و مشابه مدل سال گذشته خود درگاه HDMI 2.1 ندارد. تلویزیون مذکور امکانات و ویژگی های اولیه گیمینگ را دارد و به لطف برخورداری از حالت بازی و منوی Gaming Hub و تکنولوژی ALLM تجربه رضایت بخشی را هنگام بازی برای کاربر رقم می زند. این تلویزیون مجهز به سیستم عامل Tizen 7 می باشد که نسبت به قبل بهبود هایی یافته است. تلویزیون مذکور قابلیت نصب برنامه های مخصوص به سیستم عامل تایزن را دارد و نمی توانید برنامه های اندرویدی را روی آن نصب نمایید. همچنین دارای سیستم صوتی 2 کاناله شامل 2 بلندگوی 10 وات می باشد و در مجموع صدایی با توان خروجی 20 وات را در اختیار کاربر قرار می دهد که برای تلویزیونی با این ابعاد راضی کننده است. تلویزیون سامسونگ Q60C دارای زبان طراحی AirSlim است و ضخامت بدنه و حاشیه صفحه نمایش کمی دارد. سامسونگ این محصول را شبیه به مدل سال قبل خود طراحی کرده است و از این نظر شاهد تفاوت خاصی نیستیم. پایه های این مدل به صورت خطی در دو طرف تلویزیون نصب می شوند و از جنس پلاستیک می باشند.

 

CU8000

تلویزیون سامسونگ CU8000

امتیاز کلی: 6.6

امتیاز فیلم: 6.5

نمایش تلویزیون: 6.8

ورزش: 6.3

بازی های ویدیویی: 6.6

فیلم اچ دی آر: 6.6

بازی اچ دی آر: 7.0

مانیتور: 6.6

CU8000 از تلویزیون‌های میان‌رده‌ای سری 8 بوده که سامسونگ در سال 2023 معرفی کرده و دارای امکانات وقابلیت‌های مقبول و قیمت بسیار مقرون به صرفه‌ای است.تلویزیون  CU8000 یکی از ارزان ترین تلویزیون های کریستال 4K سامسونگ به حساب می آید. این تلویزیون برای استفاده خانگی و روزمره جهت تماشای فیلم و سریال کاملا مناسب است. تلویزیون کریستال سامسونگ CU8000 به پنل VA مجهز است و کنتراست تصویر نسبتا خوبی دارد. این تلویزیون به لطف پنل VA می تواند رنگ های مشکی عمیق در اختیار شما قرار دهد. اما متاسفانه این تلویزیون زاویه دید محدود تری نسبت به تلویزیون های با پنل IPS دارد. با توجه به این توضیحات می توان گفت تلویزیون مذکور برای تماشای فیلم و سریال یا برنامه های تلویزیونی در محیط تاریک کاملا مناسب است. تلویزیون 4K سامسونگ CU8000 به لطف پردازنده Crystal Processor 4K و تکنولوژی 4K Upscaling،  می تواند حتی محتوایی که رزولوشن پایینی دارند را با کیفیتی نزدیک به 4K پخش کند.

تلویزیون سامسونگ CU8000 مجهز به گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2 و DVB-C) و خارجی (DVB-S2) است. از این رو می توانید مستقیما شبکه های داخلی و خارجی را روی تلویزیون دریافت کرده و نیازی به خرید گیرنده دیجیتال بصورت جداگانه نخواهید داشت. در طراحی و ساخت تلویزیون 55 اینچ سامسونگ CU8000 از زبان طراحی AirSlim استفاده شده است. به لطف این نوع طراحی، قطر و حاشیه های صفحه نمایش تلویزیون مذکور بسیار باریک است و حتی در حالت خاموش نیز جذابیت ظاهری خاصی دارد. در صورتی که به یک تلویزیون ارزان قیمت تر برای استفاده خانگی و روزمره احتیاج دارید، ما تلویزیون سامسونگ CU7000 را به شما پیشنهاد می کنیم. اما اگر به دنبال یک تلویزیون بهتر برای تماشای فیلم و سریال هستید، می توانید به سراغ تلویزیون سامسونگ CU8500 بروید. 

CU7000

تلویزیون سامسونگ CU7000

امتیاز کلی: 6.7

امتیاز فیلم: 7.0

نمایش تلویزیون: 6.4

ورزش: 6.6

بازی های ویدیویی: 7.2

فیلم اچ دی آر: 6.6

بازی اچ دی آر: 6.6

مانیتور: 7.2

CU7000 از تلویزیون‌های میان‌رده‌ای سری 7 بوده که سامسونگ در سال 2023 معرفی کرده و دارای امکانات وقابلیت‌های مقبول و قیمت بسیار مقرون به‌صرفه‌ای است.تلویزیون CU7000 یکی از ارزان‌ترین تلویزیون‌های کریستال 4K سامسونگ به حساب می‌آید. این تلویزیون برای استفاده خانگی و روزمره جهت تماشای فیلم و سریال کاملا مناسب است. تلویزیون سامسونگ CU7000 دارای صفحه نمایش Crystal با کیفیت تصویر 4K است. تلویزیون 4K سامسونگ CU7000 مجهز به پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K است. پردازنده مذکور به کمک تکنولوژی 4K Upscaling می‌تواند حتی محتوایی که رزولوشن پایینی دارند را در حد کیفیت تصویر 4K به بیننده نمایش دهد. همچنین محصول فوق دارای قابلیت Film Mode بوده که فریم صحنه‌ها را افزایش می‌دهد و محتوای بهتری را به شما نمایش می‌دهد. تلویزیون مذکور فاقد پورت HDMI 2.1 است و تنها دارای 3 پورت HDMI 2.0 می‌باشد و حداکثر امکان پخش کیفیت تصویر 4K@60Hz را دارد. به طور کلی محصول مورد بررسی یک تلویزیون گیمینگ به حساب نمی‌آید اما دارای قابلیت بازی یا Auto Game Mode می‌باشد که در هنگام اتصال کنسول بازی به تلویزیون به لطف تکنولوژی ALLM به طور خودکار تأخیر ورودی را کاهش می‌دهد.

تلویزیون هوشمند سامسونگ CU7000 به جدیدترین نسخه از سیستم عامل تلویزیون‌های سامسونگ یعنی تایزن 7 (Tizen 7) مجهز می‌باشد. این سیستم عامل قابلیت نصب برنامه دارد و شما تنها می‌توانید برنامه‌های مربوط به این سیستم عامل را روی آن نصب نمایید و امکان نصب برنامه‌های سیستم عامل اندرویدی و یا سیستم عامل‌های دیگر روی آن وجود ندارد. محصول فوق قابلیت اتصال گوشی هوشمند اندرویدی یا iOS به تلویزیون را دارد. شما می‌توانید علاوه بر پخش محتوا، صفحه نمایش گوشی هوشمند خود را نیز به تلویزیون منتقل کرده و مشاهده کنید. به لطف وجود قابلیت Tap View در محصول فوق می‌توانید به آسانی با نزدیک کردن موبایل گلکسی خود به تلویزیون، محتوا و یا تصویر صفحه نمایش خود را روی تلویزیون پخش نمایید. این مدل به صورت دو طرف و دو شاخه طراحی شده است. شما می توانید با خرید پایه دیوار مناسب تلویزیون خود را به دیوار نیز متصل نمایید. 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 5 میانگین: 2.8]

حتما ببینید

تلویزیون ال جی بدون گارانتی

قیمت تلویزیون های ال جی بدون گارانتی در بانه

قیمت تلویزیون ال جی بدون گارانتی امروزه خرید تلویزیون با توجه به گستردگی و تنوع …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *