رده بندی یخچال فریزر

رده بندی یخچال فریزر در سال 1402

لیست مدل های یخچال و فریزر

یخچال از دیرباز یکی از پرکاربردترین و ضروری‌ترین وسایل در هر خانه‌ای محسوب می‌شود که می‌تواند در نگه‌داری از مواد غذایی تأثیر به‌سزایی داشته باشد. امروزه به دلیل استفاده طولانی مدت از این محصول انتخاب بهترین برند و مدل می‌تواند تا سالیان طولانی کاربر را بابت پرداخت هزینه‌های اضافی و تعویض این محصول بی‌نیاز کند. با توجه به تنوع زیاد برندها و مدل‌های موجود در بازار، سؤالات زیادی برای کاربران مطرح می‌شود. به طور مثال کدام محصول کیفیت ساخت بالاتری دارد؟ کدام برند برای شرایط آب و هوایی ایران مناسب می‌باشد؟ بهترین مدل‌های موجود در بازار چه ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی دارند؟ برای پاسخ به تمامی این سؤالات توصیه می‌کنیم که تا پایان مطلب “رده بندی یخچال فریزر” با ما همراه باشید تا ضمن معرفی مدل‌های مختلف شما را با ویژگی‌های هر برند آشنا کنیم. همچنین می‌توانید جهت بررسی بیشتر انواع یخچال فریزر به مطلب یخچال چی بخریم در وبلاگ سلام بابا مراجعه کنید.

قبل از هر چیزی انتخاب و خرید یخچال برای آشپزخانه بستگی به محیط و اندازه آشپزخانه دارد، چرا که یخچال‌ها در اندازه‌ها و مدل‌های مختلف تحت عناوین مختلفی همچون ساید بای ساید، بالا و پایین، دو قلو و یخچال‌های درب فرانسوی تولید و عرضه می‌شوند. نکته دیگری که در اینجا حائز اهمیت می‌باشد تعداد نفرات خانواده، ظرفیت و فضای داخلی یخچال می‌باشد؛ به عنوان مثال برای خانواده‌های پرجمعیت یک یخچال یا گنجایش 32 فوت یا 34 فوت انتخاب مناسبی می‌باشد اما برای یک خانواده دو نفره یخچال 24 یا 28 فوت کفایت می‌کند. البته میزان بودجه شما نیز یکی از مهم‌ترین نکاتی است که در انتخاب مدل می‌تواند تأثیر گذار باشد. در ادامه ابتدا لیستی از یخچال فریزرهای موجود در ایران را بر حسب مدل برای شما قرار داده‌ایم سپس به شرح 5 برند موجود در بازار که از کیفیت بالایی برخوردار هستند می‌پردازیم.

مدل / ویژگی هابرندسال عرضهکشور سازنده نوع یخچال فریزرنوع موتورظرفیت (فوت)
RS80سامسونگ2020کرهدو درب-ساید بای سایددیجیتال اینورتر30
RS68سامسونگ2021کرهآمریکایی-دو درب-
ساید بای ساید
دیجیتال اینورتر22
RH65سامسونگ2021کرهدو درب-ساید بای سایددیجیتال اینورتر23
RS64سامسونگ2019کرهدو درب-ساید بای سایددیجیتال اینورتر23
RS50سامسونگ2018کرهآمریکایی-دو درب-
ساید بای ساید
دیجیتال اینورتر20
RR39-RZ32سامسونگ2017کرهدوقلودیجیتال اینورتر26
X259ال جی2020کرهدو درب-ساید بای سایداینورتر خطی24
X267ال جی2022کرهدو درب-ساید بای سایداینورتر خطی24
X287ال جی2022کرهدو درب-ساید بای سایداینورتر خطی24
J257ال جی2022کرهدو درب-ساید بای سایداینورتر خطی24
J348ال جی2022کرهدو درب-ساید بای سایداینورتر خطی32
X257ال جی2022کرهدو درب-ساید بای سایداینورتر خطی24
F682ال جی2021کرهبالا پایین-دو درباینورتر هوشمند
17
F689ال جی_کرهبالا پاییناینورتر خطی26
F882ال جی_کرهفریزر بالااینورتر خطی30
J267ال جی2022کرهدو درب-ساید بای سایداینورتر خطی24
J287ال جی2022کرهدو درب-ساید بای سایداینورتر خطی24
J34ال جی2018کرهساید بای سایداینورتر خطی34
L267ال جی2020کرهدو درب-ساید بای سایداینورتر خطی24
Q247ال جی2018کرهدو درب-ساید بای سایداینورتر خطی24
X24ال جی2021کرهبالا پایین-ساید بای ساید
فرنچ (درب فرانسوی)
اینورتر خطی25
X247ال جی2017کرهدو درب-ساید بای سایداینورتر خطی24
X274ال جی2021کرهبالا پایین-ساید بای سایداینورتر خطی25
X29ال جی2020کرهبالا پایین-ساید بای ساید
فرنچ (درب فرانسوی)
اینورتر خطی20
X334ال جی2019کرهبالا پایین-ساید بای ساید-چهار درباینورتر خطی31
X39ال جی2018کرهبالا پایین-ساید بای ساید-چهار درباینورتر خطی32
X337ال جی2020کرهساید بای ساید-سه درب
اینورتر خطی28
KAG90AW204بوش_آلمانساید بای ساید_28

1- یخچال فریزر بوش

یخچال فریزر بوش

در این مطلب جایگاه اول رده بندی یخچال فریزر را به برند بوش اختصاص داده‌ایم؛ یخچال‌های بوش علاوه بر طراحی ساده و زیبا از کیفیت ساخت بالایی هم برخوردار هستند که در طرح‌های مختلفی نظیر ساید بای ساید و دو قلو تولید و عرضه می‌شوند. هر برند بسته به نیاز و سلیقه کاربر محصولات خود را طراحی می‌کند. به عنوان مثال شرکت بوش قابلیت هوم بار را در برخی از یخچال فریزرهای خود به کار برده است که شامل یک قفسه کوچک بر روی درب یخچال می‌باشد که دسترسی سریع شما به محتویات داخل قفسه‌ها ا مثل نوشیدنی‌ها و یا میان وعده‌ها فراهم می‌کند. اگر چه محصولات بوش کیفیت ساخت بالایی دارند اما یخچال فریزرهای بوش بخصوص مدل‌های ساید بای ساید قیمت بسیار بالایی دارند که ممکن است هر کسی توان خرید آن را نداشته باشد. یکی از مدل‌های یخچال فریزر بوش موجود در بازار مدل KAG90AW204 است که مدل ساید بای ساید 28 فوتی است. جهت مشاهده ویژگی‌های کامل این مدل اینجا کلیک کنید.

2- یخچال فریزر ال جی

یخچال فریزر ال جی

یخچال‌های ال جی محصولاتی با کیفیت از شرکت کره می‌باشند که در مدل‌های متنوعی تولید شده‌اند. یخچال‌های ساید بای ساید ال جی طراحی بسیار شیکی دارند به گونه‌ای که هر کاربری با دیدن این مدل‌ها مجذوب ظاهر آن می‌شود. قابلیت دور این دور به کار رفته در مدل‌های آن شامل یک درب مجزا است که بر روی درب اصلی در سمت راست قرار دارد و شامل تعدادی قفسه می‌باشد که فضای داخلی بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد. در این بین برخی از مدل‌های این شرکت علاوه بر طراحی دور این دور از طراحی اینستاویو نیز بهره می‌برند.

قابلیت اینستاویو طراحی آینه‌ای مانند است که بدون باز کردن درب یخچال کاربر را از وجود محتوای داخلی آگاه می‌سازد. این قابلیت به صورتی است که با دو بار ضربه زدن پشت سر هم فضای داخلی نمایان می‌شود. کمپرسور اینورتر خطی در یخچال‌های ال جی به دلیل لرزش و نویز پایین مصرف انرژی را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. یکی از قابلیت‌های مهم یخچال فریزرهای ال جی مربوط به فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh می‌باشد که در چند مرحله تمامی میکروب‌ها و باکتری‌های درون یخچال را از بین می‌برد و هوایی سالم و خوشبو را ایجاد می‌کند. یخچال فریزرهای ال جی دارای تنوع زیادی هستند، جهت دیدن همه مدل‌های یخچال فریزر ال جی و سفارش می‌توانید به صفحه فروشگاه سلام بابا مراجعه کنید.

3- یخچال فریزر سامسونگ 

یخچال فریزر سامسونگ

یخچال فریزرهای سامسونگ جزو بهترین و خوش طرح‌ترین مدل‌های موجود در بازار می‌باشند که توسط یک شرکت کره‌ای تولید و عرضه می‌شوند و در رده‌بندی یخچال فریزر جزو بهترین‌ها محسوب می‌شوند.  یخچال و فریزرهای این شرکت طراحی شیک و زیبایی دارند و برخی از مدل‌های این شرکت همچون ساید بای سایدها با طراحی ShowCase وارد بازار شده اند. در طراحی ShowCase یک درب بر روی درب اصلی یخچال قرار دارد که شامل 6 بخش برای نگهداری مواد غذایی می‌باشد. کمپرسور اینورتر دیجیتال در یخچال‌های سامسونگ علاوه بر تولید میزان نویز و مصرف انرژی پایین در عین حال نیز دوام و طول عمر بالای دستگاه را تضمین می‌کند.

رده بندی یخچال فریزر های خارجی

برای خرید یک یخچال یا ساید بای ساید خارجی باید موارد مختلفی را در نظر داشت؛ به طور مثال یکی از مهمترین این موارد می‌توان به میزان بودجه فرد اشاره کرد. اگر از نظر مالی در مضیقه نیستید انتخاب مدل‌های ال جی و بوش می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد؛ البته اگر تمایل دارید یک مدل خارجی با قیمت مناسب‌تر خریداری کنید مدل‌های هیتاچی و بکو از این نظر برای شما ایده آل است. البته این نکته هم در اینجا قابل ذکر است که ساید بای سایدهای ال جی به خصوص سری X از امکانات متنوعی مثل اینستا ویو برخوردار هستند که کارایی آن‌ها را دو چندان می‌کند. میزان نیاز روزانه شما هم در انتخاب گنجایش ساید بای سایدها بسیار تأثیرگذار است به طور مثال مدل‌هایی با گنجایش 30 تا 34 فوت برای خانواده‌های پرجمعیت مناسب بوده و ممکن است در محیط‌های آپارتمانی به دلیل اشغال فضای زیادی از آشپزخانه کمی دردسرساز باشند. اگر شما یک خانواده 2 تا 4 نفره دارید، می‌توانید یخچال‌هایی با گنجایش 25 تا 28 فوت را خریداری کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 8 میانگین: 4.1]

حتما ببینید

راهنمای خرید ماشین لباسشویی

راهنمای خرید ماشین لباسشویی

نکات لازم برای راهنمای خرید ماشین لباسشویی امروزه کمتر کسی زمان لازم برای شستن لباس­ …

2 نظر

  1. طوبا عابدین

    درود .لطفا من را در مورد فریزر تک ایستاده خارجی و ایرانی موجود در بازار راهنمایی کنید
    سپاس
    عابدین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *