بهترین یخچال ساید بای ساید بوش و هیتاچی

بهترین یخچال ساید بای ساید‌ بوش و هیتاچی

بهترین یخچال ساید بای ساید بوش و هیتاچی

آیا تا به حال فکر کرده‌اید که یخچال‌های برتر بوش و هیتاچی در بازار چه مدل‌هایی هستند؟ چه خصوصیات و معیارهایی باعث شده تا این محصولات جزو یخچال‌های برتر بازار قرار بـگیرند!؟ در این مطلب از سلام‌ بابا بهترین یخچال ساید بای ساید بوش و هیتاچی را برای شما معرفی کرده و به دنبال آن ویژگی‌ و امکانات آن‌ها را برای شما بررسی کنیم. اگر تمایل دارید مشخصات کلی و نکات مهم یخچال‌های بوش و هیتاچی موجود در بازار را بهتر بشناسید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید. 

بوش و هیتاچی نسبت به ساید بای سایدهای ال جی و سامسونگ از قیمت پایین‌تری برخوردار هستند که همین نکته تا حدی خرید آن‌ها را برای مشتریان مقدور کرده است. اگر چه شرکت‌های بوش و هیتاچی به ترتیب در زمینه‌های تولید ظرفشویی و کولرگازی بیشتر مورد توجه قرار گرفته‌اند اما ورود آن‌ها به عرصه تولید یخچال‌های ساید بای ساید هم توانسته بسیار موفقیت آمیز باشد و طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کنند.

یخچال ساید بای ساید بوش KAG90AI20

یخچال ساید بوش KAG90AI20

  • طراحی هوم بار
  • سیستم بدون برفک
  • قابلیت یخ ساز و آب سردکن
  • ظرفیت 522 لیتر (28 فوت)
  • سیستم خنک کننده Multi Airflow

اولین یخچالی که در رابطه با مطلب «بهترین یخچال ساید بای ساید بوش و هیتاچی» می‌خواهیم برایتان معرفی کنیم، یخچال بوش KAG90AI20 می‌باشد. اما چه خصوصیات و قابلیت‌هایی سبب شده این محصول در شمار پرفروش‌ترین و بهترین یخچال‌های بوش قرار گیرد؟ در ابتدا بهتر است از طراحی و دیزاین آن شروع کنیم. این یخچال دارای دو درب با رنگ نقره‌ای و طراحی هوم بار می‌باشد. در واقع طراحی هوم بار شامل یک قفسه کوچک بر روی درب یخچال می‌باشد که می‌توانید مواد خوراکی ضروری را داخل آن نگه دارید.   

قابلیت SuperFreeze که یکی از قابلیت‌های مهم در بخش یخچال و فریزر می‌باشد از غذاهای منجمد شده داخل یخچال محافظت می‌کند و از ذوب شدن آن‌ها جلوگیری می‌کند. سیستم خنک کننده MultiAirflow باعث می‌شود تا هوای سرد در تمام سطوح یخچال و فریزر به طور یکنواخت پخش شود. همچنین این یخچال دارای موتوری قدرتمند می‌باشد که میزان نویز صدا در این یخچال تنها به 43 دی بی می‌رسد.

یخچال ساید بای ساید بوش KAG90AW204

یخچال بوش KAG90AW204

  •   طراحی هوم بار
  • سیستم بدون برفک
  • قابلیت یخ ساز و آب سردکن
  • ظرفیت 522 لیتر (28 فوت)
  • سیستم خنک کننده Multi Airflow

دومین مدل را به بررسی یخچال ساید بای ساید بوش KAG90AW204 اختصاص داده‌ایم. این یخچال نیز از یخچال‌های شیک بوش با طراحی هوم بار می‌باشد. یخچال ساید بوش KAG90AW204 با مدل بالا تفاوت چندانی ندارد؛ به طوری که می‌توان گفت همان قابلیت‌ها و ویژگی‌های مدل بالا را دارد با این تفاوت که این مدل به رنگ سفید می‌باشد. طراحی زیبا و درب‌های مقاوم و استیلی آن چشم هر خریداری را به خود خیره می‌کند. این یخچال دارای سنسور خاصی به نام FreshSense می‌باشد که به طور مداوم دمای داخل یخچال و فریزر را بسته به مواد غذایی کنترل می‌کند و به حفظ و نگهداری مواد غذایی کمک زیادی می‌کند. 

3- یخچال ساید بای ساید هیتاچی R-M700

یخچال هیتاچی R-M700

  • کمپرسور اینورتر
  • سیستم بدون برفک
  • قابلیت یخ ساز و آب سردکن
  • ظرفیت 584 لیتر (32 فوت)
  • دارای سیستم خنک کننده دو گانه

یخچال ساید بای ساید هیتاچی R-M700 از یخچال‌های شیک هیتاچی می‌باشد که با طراحی سه درب و رنگ بسیار زیبایی در سال 2018 تولید و وارد بازار شد. با باز کردن درب‌های این یخچال متوجه طیقه‌ها و قفسه‌های زیادی می‌شوید که ذخیره سازی حجم زیادی از مواد غذایی را امکان پذیر می‌سازد. این یخچال دارای قفسه‌های مخصوصی برای نگهداری بطری‌های شیشه‌ای می‌باشد. موتور این یخچال از نوع اینورتر می‌باشد که کمترین مصرف انرژی را به همراه دارد. همچنین این یخچال دارای یک سیستم خنک کننده دو گانه می‌باشد که به طور مستقل و جدا تمامی بخش‌های یخچال و فریزر را خنک می‌کند.

4- یخچال ساید بای ساید هیتاچی R-W660

یخچال فریزر هیتاچی RW660

  • کمپرسور اینورتر
  • سیستم بدون برفک
  • قابلیت یخ ساز و آب سردکن
  • ظرفیت 540 لیتر (28 فوت)
  • دارای سیستم خنک کننده دو گانه

یخچال ساید بای ساید هیتاچی R-W660 یخچالی زیبا در سال 2018 با رنگ مشکی وارد بازار شد. این یخچال به صورت 4 درب طراحی شده که به راحتی می‌توان مواد خوراکی داخل را سازمان‌دهی کرد. خنک کننده دو فن دو گانه و موتور اینورتر خطی نیز مربوط به این یخچال می‌باشد. این یخچال دارای دو سنسور حرارتی اکو می‌باشد، یکی از این سنسورها در قسمت فریزر و دیگری در قسمت یخچال قرار دارد. این سنسورها به صورت هوشمند تغییرات دما را به طور جداگانه تشخیص می‌دهند و در هر زمان دمای ایده ال را محفظه‌ها حفظ می‌کنند.

بهترین یخچال ساید بای ساید موجود در بازار

بهترین یخچال ساید بای ساید

ممکن است این سوال مطرح شود که از میان گزینه‌های معرفی شده کدام محصول بهترین انتخاب برای خرید است؟ پاسخ به این سوال سلیقه‌ای بوده و بسته به نیاز و شرایط مکانی شما بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر آشپزخانه بزرگ دارید انتظار می‌رود نباید مشکلی با یخچال‌های نسبتاً بزرگ با حجم بالا داشته باشید ولی در غیر این صورت ممکن است برای جابه جایی ساید بای ساید با مشکل مواجه شوید (مورد داشتیم پس از خرید یخچال تازه فهمیدن که یخچال اصلا از درب آشپزخانه عبور نمی‌کند). بحث دیگر که بسیار حائز اهمیت می‌باشد میزان بودجه شما است مثلاً شما می‌توانید یه ساید بای ساید مدل بالا را با گنجایش پایین خرید کنید یا یک ساید بای ساید مدل پایین یا گنجایش بالا؛ پس قبل از خرید حتماً نیاز و بودجه خود را تعیین کنید تا بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنید. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به مقاله « راهنمای جامع خرید یخچال فریزر در سال 2020-2019 » مراجعه کنید. 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

حتما ببینید

راهنمای خرید ماشین لباسشویی

راهنمای خرید ماشین لباسشویی

نکات لازم برای راهنمای خرید ماشین لباسشویی امروزه کمتر کسی زمان لازم برای شستن لباس­ …

3 نظر

  1. مهرداد

    به نظر من هیتاچی از همشون بهتره چون برند ژاپنیه .

  2. مهدی

    با تشکر از مطالب شما ولی به نظرم در این لیست جای ساید بای ساید ROSSO 2 سامسونگ خیلی خالیه و به نظرم با توجه به ظاهر مدرن و کیفیت موتور و صدای کم و حجم بیش از 30 فوت رده اول بهترین ساید بای ساید دنیا این ساید سامسونگه که به مراتب در مجموع عوامل یاد شده از سایدهای الجی بهتره و در بازار تهران هم رفداران بیشتری داره

    • ارمان

      درود برشما
      بله همین طور هست و در آپدیت جدید مطلب اتخاذ می شود.تشکر از همراهیتون
      موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *