یخچال ساید بای ساید ال جی

بهترین یخچال های ساید بای ساید ال جی | قیمت یخچال ساید بای ساید

ال جی شاید از آن دسته کلماتی باشد که نیازی به توضیح دادن چندانی ندارد؛ اگر چه این کمپانی کره‌ای در عرصه‌های مختلفی همچون فناوری، الکترونیک و خودروسازی مشغول به فعالیت می‌باشد اما یکی از محصولاتی که در زمینه تولید آن تقریباً بی‌رقیب است تولید یخچال‌های ساید بای ساید می‌باشد به نحوی که هم اکنون جزو بهترین برندهای تولید کننده یخچال در سطح جهان می‌باشد. ساید بای سایدها در حال حاضر جزو بهترین و در عین حال به صرفه‌ترین نوع یخچال‌ها می‌باشد که هم فضای مناسبی را در اختیار کاربر قرار می‌دهند و هم انرژی کمتری به نسبت یخچال‌های قدیمی مصرف می‌کنند. بر همین اساس ما نیز در این مطلب از سلام بابا به معرفی بهترین یخچال ساید بای ساید ال جی می‌پردازیم.

ساید بای سایدهای ال جی دارای طراحی شیک همراه با ظرفیت‌های 25 ،28، 30، 32 و 34 فوت هستند که در بعضی مدل‌ها از طراحی دور این دور نیز استفاده شده است. سایدهای ال جی مجهز به کمپرسور خطی همراه با گاز مُبرد R600a می‌باشند. قسمت فریزر آن با امکاناتی همچون انجماد سریع و قابلیت بدون برفک همراه شده است. اتصال به آب شهری، میزان نویز پایین، قفل کودک، سنسورهای دیجیتال جهت کنترل دما، زنگ هشدار، آب سرد کن و یخ ساز از دیگر امکانات ساید بای ساید ال جی هستند.

ساید بای ساید ال جی

در حال حاضر تجربه شرکت ال‌ جی در طراحی یخچال‌های ساید بای‌ ساید به اوج خود رسیده و محصولات جدید برند ال جی می‌توانند موفقیت‌‌های روزافزونی را برای این شرکت به ارمغان بیاورند. ساید بای ساید ال جی با آخرین تکنولوژی‌‌ها و جدیدترین امکانات، قلب آشپزخانه شما خواهند بود. ال جی با طراحی‌ زیبا، تنوع در سایز و رنگ طیف گسترده‌ای از محصولات را در اختیار شما قرار داده تا بر اساس معیار مورد نظر خود بهترین یخچال را انتخاب کنید. یخچال‌ فریزرهای ال جی دارای آخرین فناوری‌‌های روز، جدیدترین امکانات و طراحی مدرن و خلاقانه هستند که علاوه بر این، مصرف انرژی کمی نیز دارند و نیازهای روزانه شما را به آسانی برآورده می‌کنند. این سری از یخچال ال جی با کارایی و فناوری پیشرفته ایی که دارد از مواد غذایی شما مراقبت و نگهداری می‌کند. قیمت یخچال ساید ال جی نسبت به تمام برندهای دیگر مناسب‌تر است و البته باکیفیت هم هستند. اگر هنوز هم در مورد ساید بای سایدها مردد هستید مطلب یخچال ساید بای ساید چه ویژگی هایی دارد ؟ می تواند کمک شایانی برای شما در این زمینه باشد. 

تکنولوژی هایژن فرش در سایدهای ال جی:

تکنولوژی هایژن فرش

Hygiene Fresh می‌تواند در طی چند مرحله انواع گرد و غبار، باکتری، قارچ و بوهای نامطبوع را از بین ببرد. این فیلتر از دو لایه فوتوکاتالیست، دو لایه فیلتر کربنی و لامپ فرابنفش تشکیل شده که هر کدام از این لایه‌ها و فیلترها برای از بین بردن نوع خاصی از آلودگی‌ها مناسب می‌باشند به طور مثال فیلترهای کربنی، حذف بوهای اسیدی و بوهای قلیایی را بر عهده دارند.
این فیلتر بهداشتی برای از بین بردن باکتری‌ها، قارچ‌ها و انواع بوهای نامطبوع داخل یخچال، از 5 مرحله‌ بوزدایی استفاده می‌کند. این فیلتر بهداشتی 99.9% باکتری‌ها و غبار داخل یخچال را از بین می‌برد. با وجود این فیلتر بهداشتی مواد غذایی سالم و تازه نگه داشته می‌شوند و مدت زمان طولانی‌تری تازگی و طراوت خود را حفظ می‌کنند.

X39

یخچال فریزر ال جی X39

یخچال فریزر ال جی X39

یخچال فریزر X39 از اعضای خانواده‌ی ساید بای ساید برند کره‌ای ال جی در سال 2018 می‌باشد که با قابلیت نوآورانه InstaView Door-in-Door و گنجایش 32 فوت در دسترس شما قرار گرفته است. زیبایی و ظرافت به کار رفته در سبک طراحی این محصول را می‌توانید از هر زاویه ملاحظه نمایید که در همان نگاه اول تمام کاربران و خریداران را شیفته و مجذوب خود خواهد نمود. همراه با این محصول می‌‌توانید فضایی لوکس و مدرن را به آشپزخانه خود هدیه دهید. گنجایش بالای هر کدام از بخش‌های فریزر و یخچال این امکان را به شما خواهند داد تا بتوانید حجم وسیعی از مواد غذایی خود را ذخیره نمایید. یخچال دارای ارتفاع 1757 میلی‌متر و پهنای 912 میلی‌متر و عمق 924 میلی‌متر است. دستگیره‌های درب نیز از نوع Square Pocket Handle به صورت مخفی در بخش میانی یخچال قرار دارد که با فشار دادن اهرم کوچکی در گوشه‌ی درب می‌توانید درب‌ها را به راحتی باز کنید.

 در فضای داخلی یخچال می‌توانید شاهد حضور قفسه Folding Shelf باشید که امکان تاشو کردن آن وجود دارد بنابراین ظروف بزرگ‌تر نیز قابلمه و بطری‌های بزرگ را به راحتی می‌توانید در داخل یخچال قرار دهید. دو کشوی شیشه‌ای شفاف  Big Freezing Zone( مخصوص نگهداری میوه و سبزیجات) در پایین قفسه‌های شیشه‌ای وجود دارد که رطوبت را در سطح مطلوب و بهینه‌ای نگه می‌دارند در نتیجه آسیبی به مواد غذایی داخل آن وارد نمی‌شود. ضمن اینکه در پایین این کشوها دو محفظه اضافی Extra Space که مخصوص نگهداری اقلامی نظیر تخم مرغ، ژامبون، پنیر و … هستند حضور دارند. 

یکی از ویژگی‌های اصلی و کاربردی در یخچال ساید بای ساید ال جی مدل X39 فناوری No Frost می‌باشد که با وجود آن دیگر مجبور نخواهید شد یخچال‌ خود را یخ زدایی کنید. زیرا این فناوری سیستم ضد برفک می‌باشد و از به وجود آمدن برفک بر روی محصولات و دیواره‌های محفظه جلوگیری می‌کند که این عملکرد مانع آسیب دیدن بافت و کیفیت مواد غذایی می‌شود به علاوه شما را از روش‌های پر دردسر یخ زدایی نجات می‌دهد و باعث صرفه جویی در مصرف انرژی نیز خواهد شد. 

J34

یخچال فریزر ال جی J34

یخچال فریزر ال جی J34

یخچال فریزر ال جی J34 یک یخچال ساید بای ساید با رنگ نقره ای می باشد که در سال 2018 توسط شرکت ال جی و با مونتاژ کشور کره تولید شده است. یخچال مذکور دارای پنج درب می باشد و ظرفیت کل آن 930 لیتر می باشد که برابر با 34 فوت است. علاوه برا این از طراحی دور این دور نیز بهره می‌برد. دور این دور یا به لاتین Door in Door نشان دهنده‌ی یک درب اضافی بر روی درب اصلی یخچال است. این درب بار اضافی اجازه‌ی دسترسی شما را به قسمت‌های خاصی از یخچال آسان می‌کند. این محصول دارای موتور اینورتر خطی (Inverter Linear Compressor) است و علاوه بر طول عمر بالا، موتور اینورتر خطی به دلیل کاهش لرزش و اصطکاک در آن موجب صرفه جویی در مصرف انرژی می شود. نوع گاز خنک کننده در موتور این یخچال R600a است. فیلتر بهداشتی Hygiene FRESH تا 99.99 درصد از نفوذ میکروب ها و باکتری ها به فضای داخلی یخچال جلوگیری می کند.

سیستم خنک کننده Multi Air Flow نیز هوای خنک را در تمامی طبقه ها و قفسه های داخل یخچال به وجود می آورد. قسمت فریزر آن با امکاناتی همچون انجماد سریع و قابلیت بدون برفک همراه شده است. قابلیت آب سرد کن و یخ ساز و سیستم عیب یاب Smart Diagnosis از دیگر امکانات این ساید بای ساید ال جی هستند. قابلیت انجماد سریع در قسمت فریزر ساید بای ساید ال جی هم همانطورکه از نامش پیداست باعث منجمد شدن سریع مواد غذایی می‌شود. قابلیت بدون برفک نیز در ساید بای ساید ال جی از برفک بستن مواد جلوگیری می کند. لازم به ذکر است قفسه ها و طبقه های ساید بای ساید ال جی به صورت کاملاً مدیریت شده طراحی شده اند. یکی از بهترین مزیت های یخچال دور این دور ال جی J34 باخبر شدن هوشمندانه و به موقع کاربر از عیب و نقص های آن می باشد. ال جی به منظور راحتی کار کاربر و همچنین تشخیص خودکار عیب های این مدل یخچال از سیستم عیب یاب هوشمند برای آن کمک گرفته است. تنها باید نرم افزار سیستم عیب یاب هوشمند را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید سپس با مچ شدن آن از طریق Wi-Fi به یخچال خود به صورت خوکار هرگونه مشکل دستگاه را شناسایی می کند و با ارتباط برقرار کردن با تکنسین تعمریاتی عیب یخچال رفع خواهد شد. لازم به ذکر است که تشخیص هوشمند یا همان Smart Diagnosis یک راه ساده، آسان و فوری برای رفع و عیب یابی یخچال می باشد.

X274

یخچال فریزر ال جی X274

یخچال فریزر ال جی X274

یخچال فریزر ال جی X274 یک یخچال ساید بای ساید بالا و پایین با رنگ دودی می باشد که در سال 2021 توسط شرکت ال جی و با مونتاژ کشور کره تولید شده است. یخچال مذکور دارای چهار درب می باشد و ظرفیت کل آن 705 لیتر می باشد که برابر با 25 فوت است. موتور این محصول از نوع اینورتر خطی یا Inverter Linear Compressor می باشد که نسل جدید موتور های ال جی بوده که عملکرد قدرتمند و طول عمر دستگاه را تضمین می‌کند. این موتور سطح مصرف انرژی و سر و صدای دستگاه را به نحوه چشمگیری کاهش می‌دهد در نتیجه دستگاه با قدرت و توان بیشتری روند خنک سازی مواد غذایی را انجام خواهد داد. یک ویژگی مهم در این محصول، قابلیت ویو صفحه شیشه‌ای براق بر روی درب یخچال است که با دو بار ضربه زدن بر روی آن می‌توانید محتویات داخل یخچال را مشاهده نمایید. این ویژگی هم فضای بیشتری برای ذخیره سازی مواد غذایی در اختیار شما قرار می‌دهد و هم دسترسی سریع‌تر به مواد غذایی مورد علاقه و اقلامی که پر مصرف هستند را امکان پذیر خواهد کرد در نتیجه درب اصلی به تعداد دفعات کم‌تری باز خواهد شد و از بیرون آمدن هوای سرد و اتلاف انرژی جلوگیری می‌شود. 

تکنولوژی Total No Frost یا همان سیستم ضد برفک با گردش مداوم جریان هوایی خنک و سرد در داخل محفظه از به وجود آمدن کریستال‌های کوچک یخ و انباشته شدن آن‌ها روی هم جلوگیری می‌کند بنابراین دیگر خبری از برفک و مشکلات ناشی از پاک کردن آن نیست و این یعنی رفاه و آسایش بیشتر برای کاربران. همچنین بافت و کیفیت و طعم مواد غذایی آسیبی نخواهد دید در نتیجه برای مدت زمان طولانی همچنان تازه و سالم باقی می‌مانند به علاوه فضای بیشتری را هم جهت ذخیره سازی مواد غذایی در اختیار خواهید داشت. ضمن اینکه سطح مصرف انرژی دستگاه نیز کاهش پیدا می‌کند که این قضیه موجب می‌شود دستگاه بهتر بتواند پروسه‌ی خنک سازی مواد غذایی را انجام دهد. همچنین با وجود سیستم عیب یاب هوشمند Smart Diagnosis می‌‎توانید مشکلات و عیب‌های یخچال را تشخیص دهید و در جهت رفع آن اقدام نمایید

X24

یخچال فریزر ال جی X24

یخچال فریزر ال جی X24یخچال فریزر ال جی X24 یک یخچال ساید بای ساید با رنگ نقره ای و درب فرنچ می باشد که در سال 2021 توسط شرکت ال جی و با مونتاژ کشور کره تولید شده است. یخچال مذکور دارای چهار درب می باشد و ظرفیت کل آن 705 لیتر می باشد که برابر با 25 فوت است. موتور به کار رفته در این یخچال فریزر از نوع اینورتر خطی است که به آن Inverter Linear گفته می شود. از ویژگی های این موتور می توان به قدرت بسیار بالای آن و زمان خنک کنندگی کم آن اشاره کرد. به کمک موتور معرفی شده، دمای یخچال و فریزر نوسان بسیار کمی دارد و موجب می شود تازگی مواد غذایی برای مدت طولانی تری حفظ شود. ال جی کارکرد و عمر موتور یاد شده را تا 10 سال تضمین می کند. یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی X24 دارای یخچال در قسمت بالا و فریزر در قسمت پایین است و می توانید از طریق 4 درب به داخل آن دسترسی داشته باشید. این محصول مجهز به تکنولوژی Door Cooling+ است که باعث می شود مواد غذایی موجود در درب یخچال نیز کاملا سرد شده و تازگی آن ها حفظ شود. این محصول دارای تکنولوژی Hygiene FRESH+ نیز می باشد که وظیفه تصفیه کردن هوای داخل یخچال و جلوگیری از ایجاد بوی بد مواد غذایی توسط فیلتر 5 لایه اش را بر عهده دارد. 

در قسمت بالا و یخچال این محصول 3 طبقه وجود دارد که می توانید بخشی از مواد غذایی خود را روی آن ها و بخشی از آن ها را در 6 طبقه درب یخچال قرار دهید. در قسمت فریزر آن نیز 3 طبقه و 6 کشو وجود دارد که می توانید مواد غذایی خود را برای مدت طولانی تری در آن نگه دارید. آب ریز و یخ ریز این محصول به آب شهری وصل می شود و دارای فیلتر برای تصفیه آب می باشد. تکنولوژی UVnano در این محصول به کار رفته که با استفاده از نور فرابنفش، باکتری های موجود در آب را تا 99.99% از بین می برد و باعث می شود آب را به صورت کاملا تمیز و به دور از بیماری ها در دسترس داشته باشید.روی درب یخچال فریزر مذکور طراحی InstaView وجود دارد که استفاده از مواد غذایی را آسان تر می کند تا شما بتوانید بدون باز کردن درب یخچال نیز، مواد غذایی درون آن را مشاهده نمایید. برای استفاده از آن نیز تنها کافی است 2 بار روی صفحه را لمس کنید تا بتوانید داخل آن را مشاهده نمایید. همچنین دستگیره این محصول به شکل اهرمی Easy Open Handle بوده و کار کردن با آن بسیار آسان می باشد.

X337

یخچال فریزر ال جی X337

یخچال فریزر ال جی X339

یخچال فریزر X337  رنگ مشکی یکی از یخچال فریزر های 2020 ال جی است. این محصول به سیستم ضد برفک یا No Frost مجهز است و جزو یخچال فریزر های بدون برفک ال جی به حساب می آید. به این ترتیب شما نیازی نیست نگران یخ زدایی یخچال فریزر باشید. ال جی این یخچال فریزر ساید بای ساید را به سیستم تهویه بهداشتی یا Hygiene Fresh+ مجهز کرده است. به لطف سیستم مذکور، بوی بد مواد غذایی از بین می رود تا روی طعم و بوی مواد غذایی دیگر تاثیر نگذارند. متاسفانه ال جی اطلاعات دقیقی از ظرفیت کلی این یخچال فریزر ارائه نکرده است. اما با توجه به مدل های مشابه، می توان گفت ظرفیت کلی این یخچال فریزر در حدود 28 فوت می باشد. کشوی Fresh Balancer قابلیت تنظیم میزان رطوبت دارد و با توجه به اینکه در آن میوه یا سبزیجات قرار می دهید، رطوبت داخل کشو قابل تنظیم است. این یخچال فریزر دارای کشوی Utility Box مخصوص نگهداری مواد لبنی کوچک است و در بخش یخچال قرار دارد.

محصول پیش روی شما دارای 2 کشوی Freezing Zone در بخش فریزر است که برای نگهداری انواع گوشت و ماهی مناسب می باشند. در قسمت درب فریزر 2 طبقه وجود دارد که برای نگهداری مواد غذایی کوچکتر مناسب می باشند. این محصول دارای یخ ساز اتوماتیک از نوع SpacePlus Ice System است که قابلیت تولید یخ حبه ای و خرد را دارد. ال جی این یخ ساز را روی درب فریزر قرار داده است تا داخل فریزر فضای بیشتری برای نگهداری مواد غذایی مختلف در اختیار داشته باشید. یخچال فریزر پیش روی شما مجهز به آب ریزر و یخ ریز می باشد که روی درب فریزر قرار دارند. این یخچال فریزر مستقیما به آب شهر متصل می شود و فاقد مخزن آب است  و همچنین دارای دستگیره های پاکتی مخفی (Pocket Handle) است که برای باز کردن درب های اصلی یخچال فریزر مورد استفاده قرار می گیرند.

X257

یخچال فریزر ال جی X257

یخچال فریزر ال جی X257

یخچال فریزر ال جی X257 دارای ظرفیت کلی 668 لیتر می باشد که برابر با 24 فوت است که از سیستم خنک کننده Multi Air Flow برخوردار می باشد که هوای خنک را به صورت یکنواخت در فضای یخچال و فریزر به گردش در می آورد .این محصول به دلیل دارا بودن تکنولوژی Door Cooling+ نیز می تواند هوای خنک را به مواد غذایی موجود در درب یخچال نیز برساند و سرمای مطلوبی را فراهم کند .یخچال در قسمت راست و فریزر در قسمت چپ است و می توانید از طریق 2 درب به داخل آن ها دسترسی داشته باشید. این یخچال فریزر یکی از یخچال فریزر های بدون برفک ال جی محسوب می شود و مجهز به سیستم No Frost می باشد  و دارای تکنولوژی Hygiene FRESH+ نیز می باشد که وظیفه تصفیه کردن هوای داخل یخچال و جلوگیری از ایجاد بوی بد مواد غذایی را بر عهده دارد. در قسمت فریزر این محصول، کشوی Fresh Zone طراحی شده که مخصوص نگهداری میوه و سبزیجات می باشد .این یخچال از اینترنت اشیا یا IoT و همچنین برنامه LG ThinQ پشتیبانی می کند. در صورتی که شما این برنامه را روی موبایل هوشمند iOS و یا اندرویدی خود نصب کرده باشید، می توانید از طریق آن، یخچال فریزر خود را مدیریت و کنترل نمایید. ال جی این محصول را به سیستم عیب یاب هوشمند (Smart Diagnosis) نیز مجهز ساخته تا مشکلات احتمالی به وجود آمده در یخچال فریزر را از طریق کد ها و برنامه LG ThinQ به اطلاع شما برساند.

یخچال فریزر  X257 مجهز به InstaView بوده تا شما بتوانید تنها با 2 ضربه به در یخچال و بدون باز کردن درب آن، داخل یخچال را مشاهده نمایید. این محصول دارای دکمه ای مخفی در زیر همین قسمت بوده که به شما اجازه باز کردن بخش اینستاویو را می دهد تا بتوانید به راحتی به مواد غذایی موجود در قفسه های آن دسترسی داشته باشید. دستگیره های این محصول از نوع مخفی بوده و با نام Square Pocket Handle معرفی شده است. جنس بدنه این یخچال فریزر نیز از استیل با کیفیت بوده و با رنگ و ظاهر مینیمالی که دارد، ظاهری شیک و زیبا به آشپزخانه شما می بخشد.

X29

یخچال فریزر ال جی X29

یخچال فریزر ال جی X29 دارای سیستم No Frost است و جزو یخچال فریزر های بدون برفک ال جی به حساب می آید و ظرفیت 20 فوت یا 570 لیتر دارد. ظرفیت خالص این محصول نیز 508 لیتر می باشد که برای یک یخچال فریزر نه چندان بزرگ مناسب است.این محصول از نوع چهار درب و بالا پایین است که با عنوان یخچال فریزر فرنچ (درب فرانسوی) در بازار شناخته می شود. یخچال فریزر اینورتر ال جی به تکنولوژی LINEAR Cooling مجهز است که با جلوگیری از نوسان زیاد دما در یخچال و فریزر، به تازه نگهداشتن مواد غذایی کمک زیادی می کند. الجی محصول فوق را به سیستم Multi Air Flow مجهز کرده است که باعث پخش شدن دما بصورت یکنواخت بین یخچال و فریزر می شود. این یخچال به تکنولوژی Door Cooling+ مجهز است که باعث می شود مواد غذایی موجود روی درب یخچال سریع تر و بصورت یکنواخت خنک شوند.

ال جی این یخچال فریزر را به قابلیت InstaView مجهز کرده که به شما اجازه می دهد تا با 2 بار ضربه زدن روی قسمت شیشه ای یخچال، بدون باز کردن درب یخچال داخل آن را مشاهده کنید. این یخچال فریزر دارای دستگیره Track Handle و دکمه مخفی برای باز کردن قسمت اینستاویو است. محصول پیش روی شما دارای یک آب ریز و یخ ساز خودکار با طراحی فوق باریک یا Slim SpacePlus Ice System است که روی درب سمت چپ یخچال تعبیه شده. این یخچال فریزر قابلیت اتصال به آب شهر را دارد و حتی می تواند بصورت خودکار یخ تولید کند. شما به کمک دکمه لمسی که در قسمت آب ریز قرار دارد می توانید انتخاب کنید که یخ خروجی بصورت حبه ای باشد یا خرد شد و همچنین دارای قابلیت Door Alarm است و در صورتی که درب یخچال باز بماند می تواند از طریق نرم افزار LG ThinQ به شما اطلاع دهد.

J348

یخچال فریزر J348

یخچال فریزر ال جی J348یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی دارای J348 ظرفیت برابر با 889 لیتر (32 فوت) است. البته امکان دارد برخی فروشگاه‌ها با عنوان یخچال فریزر 34 فوت ال جی نیز معرفی کنند که کاملا تبلیغاتی می‌باشد. دقت کنید که عمق این یخچال فریزر کمی بیشتر از یخچال فریزر های ساید بای ساید استاندارد است که همین موضوع باعث شده تا ظرفیت بیشتری نیز داشته باشد. یخچال فریزر مذکور دارای 4 طبقه در بخش یخچال و 4 طبقه در بخش فریزر می باشد.این محصول یکی از یخچال فریزر های هوشمند ال جی است و امکان اتصال بی سیم و از طریق Wi-Fi به شبکه و اینترنت را دارد و از اینترنت اشیاء (IoT) و نرم افزار LG ThinQ پشتیبانی می کند. با نصب نرم افزار مذکور روی گوشی هوشمند اندرویدی یا iOS، به راحتی می توانید این یخچال فریزر را از طریق موبایل خود مدیریت و کنترل کنید. یخچال فریزر پیش روی شما دارای سیستم عیب یاب هوشمند یا Smart Diagnosis است و می تواند ایرادات احتمالی به وجود آمده را به شما اطلاع دهد.

یخچال فریزر مذکور دارای قابلیت Express Cool و Express Freeze است. با فعال کردن این قابلیت دمای بخش یخچال در کمترین زمان ممکن به حد مطلوب می رسد و باعث می شود تا بخش فریزر در کمترین زمان ممکن خنک شود و مواد غذایی سریع تر فریزر شوند. این قابلیت ها برای زمانی که یخچال فریزر مدت طولانی خاموش مانده بسیار مناسب می باشند تا دمای یخچال و فریزر در کمترین زمان ممکن به حد مورد نظر برسد. محصول پیش روی شما دارای سیستم No Frost است و یکی از یخچال فریزر های بدون برفک ال جی به حساب می آید. با وجود این سیستم، خبری از برفک زدن داخل فریزر و یا روی مواد غذایی نخواهد بود. ال جی این یخچال فریزر را به تکنولوژی Hygiene Fresh+ مجهز کرده است. این تکنولوژی در واقع یک فیلتر هوای پیشرفته است که از 4 لایه فیلتر و نور فرابنفش (UV) برای از بین بردن باکتری ها و بوی بد داخل یخچال بهره می برد.

X287

یخچال فریزر ال جی X287

یخچال فریزر ال جی X287   یا GCX-287TNSI  از جمله یخچال فریزر های ساید بای ساید 2022 ال جی می باشد. این محصول جزو یخچال فریزر های اینورتر دار ال جی است که در رنگ های نقره ای و سفید و مشکی مات روانه بازار شده است .ظرفیت کل یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی X287 برابر با 674 لیتر است که شامل 424 لیتر در قسمت یخچال و 250 لیتر در بخش فریزر است. ظرفیت کل این محصول معادل 24 فوت می باشد و جزو یخچال فریزر های بدون برفک ال جی به حساب می آید.

این یخچال به اینستاویو (InstaView) مجهز است. اینستاویو در واقع یک شیشه است که در قسمت درب مخفی یخچال فریزر یا همان Door in Door قرار دارد. بطور پیش فرض داخل این بخش قابل رویت نیست و با 2 بار ضربه زدن به بخش اینستاویو، می توانید بدون نیاز به باز کردن درب، قسمتی از محتوای موجود در یخچال را مشاهده کنید.  همچنین این محصول به قابلیت Express Freeze مجهز می باشد که در صورت فعال شدن، بخش فریزر در سریع ترین زمان ممکن خنک می شود. از جمله ویژگی های دیگر این محصول، استفاده از سیستم تهویه بهداشتی Hygiene Fresh+ است. این سیستم شامل یک فن و 4 فیلتر مخصوص و همچنین نور UV می باشد که در مجموع باعث جذب و از بین بردن باکتری های داخل یخچال می شوند همچنین  دارای Deodorizer است و بوی بد مواد غذایی را از بین می برد تا تاثیری روی عطر و طعم دیگر مواد غذایی نگذارند.این محصول علاوه بر آب ریز و یخ ساز معمولی، به یخ ساز کروی یا Craft Ice Maker نیز مجهز می باشد و همچنین دارای قابلیت Child Lock است که به شما اجازه می دهد پنل کنترلی را قفل کنید تا از تغییر ناخواسته تنظیمات جلوگیری شود. این محصول فاقد مخزن آب است و امکان اتصال به آب شهر دارد. با متصل کردن این یخچال فریزر به آب شهر، همیشه آب خنک و یخ در دسترس دارید و همچنین دارای فیلتر برای تصفیه آب است تا همیشه آب سالم و گوارا به شما ارائه دهد و همچنین نگران خالی شدن مخزن آب هم نیستید.

 بهترین یخچال ال جی 

حالا شاید این سؤال در ذهن شما مطرح شود که کدام یک از موارد فوق بهتر هستند؟! در واقع جواب این سؤال کاملاً بسته به فضای آشپزخانه و تعداد خانوار شما دارد؛ مثلا ً برای خانواده‌ای 3 نفره مدل X29 شاید بهترین انتخاب باشد چون می‌تواند نیازهای افراد خانواده را به آسانی برطرف کند ولی اگر خانواده شما پر جمعیت می‌باشد باید به فکر یک مدل با ظرفیت بالا همانند J348 باشید. مورد دیگری که حائز اهمیت می‌باشد ابعاد مطابق با فضای آشپزخانه می‌باشد چون گاهی یخچال‌های خیلی بزرگ در محیط‌های کوچک فضای زیادی را اشغال کرده و گاهی حتی کمبود جا می‌تواند مانع از باز شدن درب آن شود. ولی از آنجایی که ساید بای سایدها در کل از امکانات بیشتری نسبت به بقیه یخچال‌ها برخودار می‌باشد انتخاب هر مدل آن می‌تواند تا حد زیادی به شما در زمینه ذخیره سازی و نگه‌داری از غذاهای فریزر شده کمک کند. در صورتی که در مورد ساید بای سایدهای ال جی پرسشی داشتید می‌توانید از طریق قسمت نظرات، سؤال خود را با در میان بگذارید. 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 5 میانگین: 4.6]

حتما ببینید

راهنمای خرید ماشین لباسشویی

راهنمای خرید ماشین لباسشویی

نکات لازم برای راهنمای خرید ماشین لباسشویی امروزه کمتر کسی زمان لازم برای شستن لباس­ …

8 نظر

  1. Samer

    سلام خسته نباشید خیلی ممنون از سایت خوبتون کاش میشد لوازم خانگی را به میان رده و پرچم دار تقسیم بندی میکردین مثلا می‌گفتین پرچم دار یخچال سامسونگ فلان مدل است مانند گوشی هاش که پرچم دارش S21Ultra است لوازم خانگی را هم همین طور معرفی میکردین

    • سردبیر

      سلام و درود
      با تشکر از اظهار نظر شما دوست عزیز
      در حال حاضر بیشتر تمرکزمون در حیطه تلویزیون بوده لذا تلاش خواهیم کرد در صورت آپدیت این مطالب این مورد رو هم عملی کنیم
      با تشکر

  2. زویا

    برید پاسخ به نضرات x247رو بخونید یه جا گفتید قابلبت اتصال به اب شهری رو نداره یه جا گفتید داره

    • سردبیر

      سلام و عرض ادب
      میشه بفرمایید کجا به این موردی که فرمودید اشاره شده ؟!
      در این مطلب فقط در بخشی از مقدمه به آب شهری اشاره شده است

  3. loka

    همه این مدلها یخساز اتو ماتیک و اتصال به اب شهری رو دارن یا نه

    • سردبیر

      سلام و عرض ادب
      بسته به مدلشون ممکن است دارای این قابلیت ها باشند یا خیر ولی به صورت کلی بیشترشون دارای خساز اتوماتیک و اتصال به اب شهری هستند.
      پیروز و سربلند باشید

  4. نقی سقایی

    با سلام چگونه از اصل یا بدل بودن _یخچال ساید بای ساید تشخیص داد

    • سانیا زارعی

      سلام دوست گرامی . سلام تمام مشخصات روی لیبل یخچال رو با سایت اصلی تطبیق بدید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *