بهترین یخچال ساید بای ساید سامسونگ

بهترین یخچال های ساید بای ساید سامسونگ

بهترین یخچال ساید بای ساید سامسونگ

امروزه برند سامسونگ یکی از پر آوازه‌ترین شرکت‌های کره‌ای در دنیا می‌باشد که پیشرفت‌های شگرفی در عرصه ساخت لوازمی همچون تلویزیون، تلفن همراه، ظرفشویی و یخچال ایجاد کرده است. محصولات این کمپانی از جمله یخچال‌های سامسونگ در ایران طرفداران زیادی دارد بنابراین در این مطلب قصد داریم بهترین یخچال ساید بای ساید سامسونگ را که هم اکنون در بازار ایران موجود می‌باشد را برای شما معرفی کنیم پس تا پایان این مطلب با ما همراه بـاشید. همچنین برای مطالعه بیشتر در زمینه خرید یخچال فریزر می‌توانید به مطلب راهنمای جامع خرید یخچال در وبلاگ سلام بابا مراجعه کنید.

ساید بای ساید سامسونگ

سامسونگ و ال جی هم‌اکنون جزو بهترین برندهای تولید کننده یخچال در دنیا محسوب می‌شوند که هر کدام از مزیت‌های خاصی برخوردار هستند؛ یخچال‌های ساید بای ساید سامسونگ در طراحی‌های گوناگونی تولید شده‌اند و فقط محدود به مدل کلاسیک (طرف راست یخچال و طرف چپ فریزر) نمی‌باشند. مدل‌های کلاسیک، مدل درب فرانسوی و مدل چهار درب از جمله این مدل‌های ساید بای ساید سامسونگ می‌باشد. کنترل دیجیتال دما، انجماد سریع، نور ال ای دی، تنظیمات قابل تغییر، قابلیت اتصال به وای‌فای و موارد بسیار زیاد دیگر، از جمله ویژگی‌هایی هستند که یخچال فریزرهای ساید بای ساید سامسونگ را از سایر برندها متمایز می‌کند. طراحی و امکانات به روز ساید بای ساید‌های سامسونگ، توانسته نظر بسیاری از مشتریان را به خود جذب کند. به طور مثال فناوری Metal Cooling سامسونگ یکی از کاربردی‌ترین تکنولوژی‌هایی است که در مدل‌های جدید آن تعبیه شده است؛ Metal Cooling در قالب یک صفحه در درب جلویی آن سرما به خود جذب می‌کند و در صورت قطعی برق و یا خاموش شدن موتور، سرما را به محیط داخلی یخچال باز می‌گرداند. در ادامه این مطلب به معرفی چند مدل از بهترین یخچال‌های ساید بای ساید سامسونگ می‌پردازیم.

 

RS80

یخچال فریزر سامسونگ RS80

یخچال فریزر سامسونگ RS80یخچال فریزر سامسونگ RS80 رنگ نقره ای که نام کامل و دقیق آن RS80T5190SL است جزو یخچال فریزر های ساید بای ساید سامسونگ سری 5 در سال 2020 و مونتاژ کشور چین در بازار موجود است. این یخچال دارای ظرفیت کلی 849 لیتر است که معادل 30 فوت می باشد. سیستم خنک کننده این محصول یکپارچه بوده و Mono Cooling نام دارد که موجب چرخش هوا در یخچال و فریزر می شود. موتور این یخچال از نوع دیجیتال اینورتر یا Digital Inverter می باشد. این نوع موتور نسبت به مدل های قدیمی تر عملکرد بهتری داشته و انرژی کمتری مصرف می کند. طراحی و ساختار این کمپرسور به گونه ای است که صدا و لرزش کمتری تولید می کند و قدرت سرمایش بسیار بالایی دارد.ظرفیت واقعی این یخچال فریزر برابر با 806 لیتر می باشد که شامل 292 لیتر در بخش فریزر و 514 لیتر در بخش یخچال می باشد. به طور کلی می توان گفت این یخچال فریزر با توجه به ظرفیت بالای خود برای یک خانواده پر جمعیت می تواند مناسب باشد. این محصول دارای قابلیت درب در درب (Food Showcase) بوده و به شما این امکان را می ‌دهد که بدون باز کردن درب یخچال، به نوشیدنی ها و مواد غذایی موجود در آن دسترسی آسان داشته باشید. در داخل درب این بخش صفحه ای فلزی (Metal Cooling) وجود دارد که به دلیل جنس و ویژگی هایی که دارد، هوای سرد را در خود نگه می دارد و موجب ثابت ماندن دما می شود.

این محصول برای کار کردن از گاز R600a بهره می گیرد که کمترین آسیب را به محیط زیست وارد می کند. همچنین موتور این محصول از امکان تنظیم سرعت برخوردار بوده و می تواند دمای یخچال و فریزر را ثابت نگه دارد. دارای قابلیت All Around Cooling بوده که باعث می شود دمای نقاط مختلف یخچال فریزر بصورت یکنواخت تنظیم شده و از طریق دریچه های تعبیه شده در داخل یخچال و فریزر وارد آن شود. محصول فوق مجهز به سیستم No Frost یا Frost Free است و جزو یخچال فریزر های بدون برفک سامسونگ محسوب می شود. علاوه بر آن، این محصول از بوگیر (Deodorizer) برخوردار است که از انتشار بوی ماندگی و بد مواد غذایی در یخچال جلوگیری می کند و باعث تازه ماندن آن ها می شود. در کنار این ویژگی ها، این یخچال فریزر دارای تکنولوژی Anti-Bacterial Protector است که به کمک یک فیلتر کربن فعال، بوی بد مواد غذایی را جذب کرده و باکتری ها را از بین می برد.

RH65

یخچال فریزر سامسونگ RH65

یخچال فریزر سامسونگ RH65یخچال فریزر RH65 با مدل کامل RH65A5401M9/EU یکی از یخچال فریزر های ساید بای ساید سری 5 سامسونگ در سال 2021 محسوب می شود و مونتاژ چین وارد کشور شده و در بازار موجود می باشد. دارای موتور Digital Inverter است که نسبت به موتور های قدیمی عملکرد بهتری دارد و انرژی کمتری مصرف می کند. طراحی و ساختار این کمپرسور به گونه ای است که صدا و لرزش کمتری تولید می کند و حداکثر صدای تولید شده توسط این یخچال فریزر برابر با 39 دسی بل اعلام شده است. دارای سیستم خنک کننده All Around Cooling بوده که باعث می شود دمای نقاط مختلف یخچال فریزر بصورت یکنواخت تنظیم شود. تکنولوژی Active Fresh Filter در این محصول برای حذف بوی بد و از بین بردن باکتری ها تا 99% طراحی شده و دارای تاییدیه از شرکت Intertek می باشد. طبق تاییدیه Intertek این یخچال فریزر می تواند بسیاری از باکتری ها از جمله Staphylococcus Aureus و Escherichia Coli را تا حد زیادی از بین برده و از بروز بسیاری از بیماری ها جلوگیری نماید. از سیستم No Frost یا ضد برفک برخوردار است به این دلیل دیگر خبری از تولید برفک نیست و نیازی نیست نگران یخ زدایی و مشکلات پاک کردن آن باشید.

یخچال فریزر RH65 دارای ظرفیت کلی 628 لیتر است که معادل 22 فوت می باشد. ظرفیت کل این محصول شامل 410 لیتر در بخش یخچال و 218 لیتر در بخش فریزر است. این محصول دارای قابلیت درب در درب (Food Showcase) روی درب یخچال بوده تا دسترسی فوری و راحت به برخی مواد غذایی و نوشیدنی های موجود در این قسمت داشته باشید بدون اینکه نیاز باشد درب یخچال را به صورت کامل باز کنید. پشت این قسمت در داخل یخچال یک صفحه از جنس فلز وجود دارد که سامسونگ آن را با نام Metal Cooling معرفی کرده است و وظیفه دارد که با نگه داشتن سرما، از هدر رفت هوای سرد در هنگام استفاده از قابلیت درب در درب جلوگیری کند و مواد غذایی موجود در این قسمت سرد تر بمانند. این یخچال فریزر مجهز به 4 طبقه و 5 قفسه در بخش یخچال است و همچنین دارای 4 طبقه در قسمت فریزر نیز می باشد. سامسونگ قابلیت Door Alarm را نیز در این محصول قرار داده تا در صورتی که درب یخچال فریزر را کامل نبسته اید، به شما از طریق اعلان خبر دهد.

RS68

یخچال فریزر سامسونگ RS68

یخچال فریزر سامسونگ RS68یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ RS68 با مدل کامل  RS68A8820S9/LV رنگ نقره ای که جزو سری 8 یا 8000 سامسونگ محسوب می شود از جمله یخچال فریزرهای سامسونگ است که در سال 2021 و مونتاژ کشور لهستان وارد بازار ایران شده و موجود می باشد.دارای ظرفیت کل 652 لیتر است که معادل 23 فوت می باشد. یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ RS68 دارای موتور دیجیتال اینورتر (Digital Inverter) است. موتور های دیجیتال اینورتر به دلیل ساختاری که دارند، لرزش کمتری نسبت به موتور های دیجیتال معمولی داشته و انرژی کمتری مصرف می کنند. حداکثر صدای تولید شده توسط این محصول برابر با 38 دسی بل می باشد که در مقایسه با مدل های مشابه بسیار خوب است.سیستم سرمایشی یخچال فریزر مذکور از نوع Twin Cooling Plus می باشد که سرما را به طور مجزا در بخش فریزر و یخچال به گردش در می آورد. در کنار آن، سامسونگ از سیستم تهویه هوای Multi Flow نیز در این یخچال فریزر بهره برده است که به لطف کانال های متعددی که در آن وجود دارد، باعث گردش یکنواخت هوا در کل محصول می شود.

از سیستم Precise Cooling برخوردار است که با تنظیم خودکار سرعت موتور، دمای یخچال فریزر را تقریبا ثابت نگه می دارد. این موضوع علاوه بر اینکه باعث کاهش مصرف برق می شود، مواد غذایی را برای مدت طولانی تری تازه نگه می دارد. محصول فوق مجهز به سیستم No Frost است و جزو یخچال فریزر های بدون برفک سامسونگ محسوب می شود. یخچال فریزر دو درب سامسونگ RS68 دارای 4 طبقه در بخش فریزر و 4 طبقه در بخش فریزر می باشد. طبقات این یخچال فریزر همگی از نوع شیشه ای و حرارت دیده می باشند و در برابر تغییر دما مقاوم هستند. این یخچال فریزر دارای آب ریز و یخ ریز خودکار می باشد. سیستم یخ ساز این محصول به گونه ای طراحی شده که فضای کمی را اشغال می کند. همچنین این یخ ساز از نوع اتوماتیک است و با اتصال به آب شهری به صورت خودکار پر می شود و می تواند یخ را به صورت حبه ای و یا خرد از خود خارج نماید. برای انتخاب نوع یخ و یا آب خروجی نیز تنها کافی است از روی پنل تعبیه شده در بالای قسمت آب ریز، حالت مورد نظرتان را انتخاب نمایید. شما حتی می توانید در صورت نیاز قسمت آب ریز یخچال فریزر را قفل کنید. 

RS64

یخچال فریزر سامسونگ RS64

یخچال فریزر سامسونگ RS64یخچال فریزر سامسونگ RS64 یکی از یخچال فریزر های ساید بای ساید سامسونگ است که در سال 2019 معرفی گردید. این یخچال در رنگ های مختلفی تولید می شود که رنگ دودی آن با مدل کامل RS64R5304B4 و رنگ نقره ای آن با مدل RS64R5309M9 وارد بازار شده است و از جمله یخچال فریزر های سری 5 یا 5000 سامسونگ است. به موتور دیجیتال اینورتر یا Digital Inverter مجهز می باشد. این نوع موتور در مقایسه با موتور های معمولی، عملکرد بهتر و عمر بیشتری دارند. حداکثر نویز تولید شده توسط این محصول برابر با 40 دسی بل است و جزو یخچال فریزر های کم صدا به حساب می آید. موتور این محصول امکان تنظیم سرعت دارد که باعث می شود دمای یخچال و فریزر تقریبا ثابت بماند. سامسونگ محصول مذکور را به سیستم خنک کننده All Around Cooling مجهز نموده که باعث می شود دمای نقاط مختلف یخچال فریزر بصورت یکنواخت تنظیم شود. 

این یخچال به سیستم ضد برفک یا No Frost مجهز می باشد و اصطلاحا به آن یخچال فریزر بدون برفک نیز گفته می شود. یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ RS64 ابعاد استاندارد دارد اما با توجه به اینکه سامسونگ از تکنولوژی SpaceMax در ساخت آن استفاده کرده، نسبت به محصولات مشابه خود فضای بیشتری در اختیار شما قرار می دهد. این محصول دارای ظرفیت کل 660 لیتر (23 فوت) می باشد که ظرفیت کل در بخش یخچال برابر با 420 لیتر و در قسمت فریزر برابر با 240 لیتر است. مجهز به 4 طبقه یا قفسه در بخش یخچال است. همچنین این محصول دارای 4 قفسه در قسمت فریزر نیز می باشد. طبقات این یخچال فریزر همگی از نوع شیشه ای و حرارت دیده می باشند و در برابر تغییر دما مقاوم هستند. RS64 مجهز به یخ ساز خودکار با قابلیت تولید یخ حبه ای و خرد است که روی درب فریزر قرار دارد. دارای 2 درب است و جزو یخچال فریزر های دو درب سامسونگ به حساب می آید. این یخچال دارای آب ریز و یخ ریز می باشد که روی درب فریزر قرار دارد. شما از طریق دکمه های لمسی که در این قسمت تعبیه شده می توانید نوع یخ خروجی را انتخاب کنید. این یخچال فریزر دارای قابلیت Dispenser Lock یا قفل آب ریز نیز می باشد که از طریق همین پنل قابل فعال یا غیر فعال کردن آن وجود دارد.

RS50

یخچال فریزر سامسونگ RS50

یخچال فریزر سامسونگ RS50 از جمله یخچال فریزر های 2018 و سری 6 سامسونگ است و در رنگ های مختلف و با امکانات متفاوت تولید می شود. رنگ نقره ای یا تیتانیوم نقره ای این یخچال فریزر، با مدل کامل RS50N3913SA/EU و رنگ مشکی آن با مدل دقیق RS50N3913BC  مونتاژ چین وارد کشور شده است. به موتور دیجیتال اینورتر یا Digital Inverter مجهز می باشد. کمپرسور های اینورتر به دلیل طراحی و ساختاری که دارند، لرزش کمتری داشته و نسبت به کمپرسور های معمولی صدای کمتری تولید می کند. به گفته سامسونگ حداکثر صدای تولید شده توسط این یخچال فریزر برابر با 43 دسی بل است. ظرفیت کل این یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ برابر با 551 لیتر (20 فوت) می باشد. ظرفیت کلی بخش یخچال برابر با 359 لیتر یا 13 فوت می باشد. در حالی که ظرفیت کل بخش فریزر این محصول معادل 192 لیتر یا 7 فوت است. دارای قابلیت Power Freeze است که از طریق پنل کنترل می توانید آن را فعال یا غیرفعال کنید. با فعال کردن این ویژگی، موتور با حداکثر توان ممکن عمل می کند تا دمای فریزر را در کمترین زمان ممکن به حد مورد نظر برساند.

سامسونگ از سیستم Multi Flow در محصول مذکور استفاده کرده است که باعث گردش یکنواخت هوا در کل یخچال فریزر می شود. این محصول به سیستم خنک کننده یکپارچه یا Mono Cooling مجهز است و از یک سیستم مشترک برای خنک کردن بخش یخچال و فریزر استفاده می کند.به سیستم No Frost مجهز است و جزو یخچال فریزر های بدون برفک سامسونگ به حساب می آید. دارای مینی بار یا Home Bar است و یک درب کوچک برای دسترسی آسان به برخی از مواد غذایی که بیشتر مصرف می شوند دارد. این درب فاقد دستگیره می باشد و شما با فشار دادن درب می توانید آن را باز کرده و به بخش مینی بار دسترسی داشته باشید. این یخچال ساید سامسونگ مجهز به آب ریز و یخ ریز است که روی درب فریزر قرار دارند. این یخچال فریزر به آب شهر متصل می شود و فاقد مخزن آب می باشد. به این ترتیب برای استفاده از آب ریز یا یخ ساز، نیازی به پر کردن دستی مخزن نخواهید داشت. این محصول مجهز به فیلتر آب نیز می باشد که آب ورودی به یخچال فریزر را تصفیه می کند. دارای 5 طبقه در بخش یخچال و 3 طبقه در بخش فریزر است. این طبقات از جنس شیشه حرارت دیده می باشند و به آسانی خارج شده و قابل نظافت هستند.

سخن آخر

همانطور که گفته شد از میان برندهای مختلف تولیدکننده یخچال فریزر، برند سامسونگ برندی نام آشنا و پرآوازه می‌باشد که محصولات خود را در سراسر دنیا عرضه کرده است و یکی از پرطرفدارترین شرکت‌های تولیدکننده یخچال‌های ساید بای ساید می‌باشد. خرید یخچال ساید بای ساید به‌ دلیل اهمیت و طول عمر زیاد، سرمایه‌‌گذاری مهمی است. به همین دلیل در هنگام خرید یخچال علاوه‌ بر مارک یخچال، باید فاکتورهایی مثل قیمت، اندازه یخچال، مدل و طراحی ظاهری، امکانات و قابلیت‌‌ها و میزان مصرف انرژی هم مد نظر قرار گرفته شود. ما در این مطلب از سلام بابا به معرفی بهترین یخچال ساید بای ساید سامسونگ پرداختیم و چند مدل از بهترین‌های ساید سامسونگ را آورده‌ایم. شما می‌توانید جهت خرید هر کدام از محصولات بالا، روی لینک انتهای معرفی محصول کلیک و یا به سایت فروشگاه سلام بابا مراجعه کنید. همچنین جهت مشاهده مطالب بیشتر در زمینه یخچال فریزر و سایر لوازم خانگی می‌توانید به وبلاگ سلام بابا مراجعه کنید. 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 4]

حتما ببینید

راهنمای خرید ماشین لباسشویی

راهنمای خرید ماشین لباسشویی

نکات لازم برای راهنمای خرید ماشین لباسشویی امروزه کمتر کسی زمان لازم برای شستن لباس­ …

5 نظر

  1. مریم

    سلام خسته نباشید، آیا ساید سامسونگ Rosso 2-w مدل ۲۰۱۹ سیستم عیب یابی هوشمند یا قابلیت اتصال به وایفا یا بولوتوث بروی گوشی داره؟ اگه داره چطور و رو چه مدل گوشی با چه اندرویدی قابل اتصاله؟

  2. محمدی

    اینا موجودن داخل ایران؟ایا

    • محمدعلی

      بله، در حال حاضر همه مدل ها موجود هستند

  3. مهدی

    متاسفانه اطلاعات شما در مورد ساید بای ساید اشتباهه و همانطور که قبلا هم گفتم در حال حاضر همچنان بهترین ساید سامسونگ در ایران چه به لحاظ ظاهر و چه کارکرد مدل ROSSO2 سامسونگ هست که در بازار ایران در بین مدل های بالارده هم اکنون بیشترین تقاضا رو داره و نه این مدل ها

    • محمدعلی

      سلام و درود به شما دوست گرامی
      باید عرض کنم این مطلب براساس معیارهای ما برای انتخاب ساید تنظیم و نوشته شده و بر روی مدل های خارجی تمرکز دارد نه مدل های ساخت ایـران. ساید های ایرانی توکل بر خدا در قالب مقالاتی جداگانه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
      با تشکر اژ نظر شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *