رده بندی کولر گازی

رده بندی کولر گازی ها در سال 2020-2021

لیست مدل های کولر گازی

 امروزه می‌توان گفت استفاده از سیستم‌های خنک کننده و تهویه هوا به یکی از نیازهای ضروری در زندگی تبدیل شده است. در بین لوازم خانگی کولر گازی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد که رفاه و آسایش هر چه بیشتر را در محیط‌های مورد استفاده به همراه دارد. موضوع مهمی که مشتریان را در خرید کولر گازی دچار مشکل می‌کند انتخاب در بین مدل‌ها و برندهای متفاوت موجود در بازار است. هر مدل کولر گازی برای اقلیم و شرایط خاصی بسته به محل سکونت مورد استفاده قرار می‌گیرد. در اینجا شما را با یک لیست کامل و جامع از رده بندی کولر گازی ها در سال 2020-2021 که راهنمای خوبی برای خرید می‌باشد آشنا می‌کنیم سپس به صورت جداگانه به هر کدام از آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

رده بندی بهترین کولر گازی های موجود در ایران

طبقه بندی بهترین مدل‌های موجود براساس فاکتورهایی نظیر کیفیت ساخت، داشتن اینورتر، گاز مولد (R410-R22)، کشور سازنده، عملکرد سرمایشی و گرمایشی  می‌باشد؛ البته نظرات خریداران نیز تأثیرگذار بوده است. این نکته هم قابل ذکر است که در رده‌بندی زیر کولر گازی‌های ایستاده از بقیه تفکیک شده‌اند چون کاربرد و میزان مصرف آن با بقیه کمی متفاوت بوده و معمولاً کمتر جهت مصارف خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

جهت مشاهده اطلاعات بیشتر به صورت افقی اسکرول کنید و یا صفحه را به سمت راست بکشید

مــــــــــــــــــــدل اینورتر سرما گرما گاز مولد تعداد موتور لوله وکابل کشـور سازنده کشــور مـــونتاژ1200018000240002600030000 36000480005000060000
گری لومو ✔️✔️✔️R410 1✔️تایلند چین ✔️✔️✔️✔️
گری اسفورماتیک
✔️✔️R410 1✔️تایلند چین ✔️✔️✔️✔️
گری اکسنت ✔️✔️R410 1✔️تایلند چین ✔️✔️✔️✔️
گری جی فورماتیک ✔️R410 1تایلند چین ✔️✔️✔️✔️✔️
گری جی ماتیک ✔️R221تایلند چین ✔️✔️✔️✔️
گری کیوفور ماتیک ✔️R410 1تایلند چین ✔️✔️✔️✔️
ال جی ✔️✔️✔️R410 1✔️کره تایلند/ترکیه ✔️✔️✔️✔️
سامسونگ ✔️✔️✔️R410 1✔️کرهتایلند/چین✔️✔️✔️
جنرال شکار ✔️✔️R410 1✔️تایلندچین ✔️✔️✔️✔️✔️
اجنرال ✔️✔️R410 1✔️ژاپن تایلند✔️✔️✔️✔️
هیتاچی✔️✔️R221✔️ژاپن چین ✔️✔️✔️✔️
گری ایستاده ✔️✔️R410 2✔️تایلند چین ✔️✔️✔️
ال جی ایستاده ✔️✔️R410 2✔️کره تایلند✔️
جنرال شکار ایستاده ✔️✔️R410 2✔️تایلند چین ✔️

کولر گازی گری

رده بندی کولر گازی گری

در رده‌بندی کولر گازی‌ها ابتدا شما را با برند نام آشنای گری (GREE) که دارای مدل‌های متنوعی است آشنا می‌کنیم. از شرکت گری می‌توان به عنوان معتبرترین و همچنین با کیفیت‌ترین برند چینی یـاد کرد که از همان ابتدای کار به تولید کولر گازی مشغول بوده است. کولر گازی‌های گری در انواع مدل‌های اسپلیت (دو تکه)، ایستاده، پنجره‌ای، پرتابل (قابل حمل)، دیواری، داکت (کانالی)، کاستی، پنل چندگانه ساده و پیشرفته به بازار عرضه می‌شود. از جمله قابلیت‌های مختلف آن می‌توان به استفاده از اینورتر و عملکرد سرمایشی و گرمایشی اشاره نمود.

مقایسه مدل های مختلف کولر گازی گری

مدل گری لومو (Lomo) دارای تکنولوژی اینورتر، قابلیت سرمایش و گرمایش با موتور T3 پرقدرت، بی صدا و بسیار شیک می‌باشد. مدل گری اسفورماتیک (s4matic) نیز با تولید سرما و گرما با بهرمندی از موتور قدرتمند و کم مصرف روتاری و گاز R410 در مناطق گرم و نیمه شرجی به خوبی کار می‌کند.

مدل گری اکسنت(accent) با دارا بودن گاز R410 به عنوان کم مصرف‌ترین و پرطرفدارترین مدل در بین مدل‌های دیگر شناخته می‌شود که می‌تواند برای کاربران بسیار مفید و کاربردی واقع شود. مدل گری جی فورماتیک (G4matic) که فقط دارای قابلیت سرمایش است با بهرمندی از کمپرسور پیستونی دارای رده انرژی B می‌باشد که در مقایسه با مدل گری جی ماتیک (Gmatic) از عملکرد بهتری برخوردار است. البته شایان ذکر است که مدل جی ماتیک نیز فاقد قابلیت گرمایش بوده و با موتور T3، رده انرژی B و گاز R22 صرفاً مخصوص مناطق گرمسیری طراحی و عرضه شده است. یکی از مزایای کولر گازی‌های گری استهلاک فوق‌العاده پایین و طول عمر زیاد قطعات آن به دلیل داشتن کمپرسور پیستونی است.

مدل گری کیوفورماتیک (Q4matic) یکی دیگر از مدل‌های با کیفیت گری با دارا بودن گاز R410، کمپرسور روتاری و موتور T3 مناسب استفاده در مناطق قاره‌ای و گرم می‌باشد. اگر به دنبال این سؤال هستید که برای مناطق مختلف باید چه نوع کولرگازی خریداری کرد حتماً به شما توصیه می کنم در اینجا کلیک کنید تا به مطلب مربوطه راهنمایی شوید.

کولر گازی ال جی

رده بندی کولر گازی ال جی

برند LG یکی از نام آشناترین و باکیفیت‌ترین برند کولر گازی ساخته شده در کشور کره می‌باشد که دومین برند برتر در رده‌بندی کولر گازی‌های سلام‌ بابا می‌باشد. کولر گازی‌های ال جی علاوه بر اسپلیت دیواری دارای مدل ایستاده هم هستند که در محیط‌هایی با متراژ بالا همچون خانه‌های لوکس، سالن‌ها و محیط‌های کار قابل استفاده می‌باشند. کولر گازی‌های ال جی سرد و گرم با تکنولوژی اینورتر، 15 متر پرتاب هوا در 4 جهت و ظاهر زیبا محبوبیت زیادی در بین مردم پیدا کرده است.

کولر گازی سامسونگ

رده بندی کولر گازی سامسونگ

شرکت SAMSUNG با به کارگیری دانش فنی نیروهای مستعد در زمینه تولید محصولات خانگی از جمله کولر گازی‌ها در بازار به طور چشم گیری مورد استقبال مردم قرار گرفته است. شرکت سامسونگ در کولر گازی‌های خود از کمپرسورهای روتاری و کمپرسور اسکرول با تکنولوژی اینورتر استفاده می‌نماید. روتاری رایج‌ترین کمپرسور در کولر گازی‌های سامسونگ می‌باشد. از کمپرسورهای اسکرول بیشتر در کولرهای ایستاده مورد استفاده قرار گرفته است. معمولاً در کولر گازی‌های سامسونگ از هر دو نوع گاز R410 و R22 استفاده شده است.    

کولر گازی جنرال شکار 

 رده بندی کولر گازی جنرال شکارکولر گازی‌های جنرال شکار(GENERAL SHKAR) که در بین مردم با طرح لبخند نیز شناخته شده به عنوان یکی از پرطرفدارترین محصولات گرمایشی و سرمایشی محسوب می‌شود. به دلیل کیفیت بالای ساخت، پرتاب باد عالی، کمپرسور روتاری و کم مصرف بودن کولر گازی‌های جنرال شکار از محبوبیت خاصی در بین فروشندگان و مشتریان برخوردار هستند. اگر می‌خواهید با ویژگی‌ها و کاربرد کمپرسور مورد استفاده در این برند بیشتر آشنا شوید اینجا کلیک کنید.

کولر گازی اُجنرال 

رده بندی کولر گازی اُجنرال شرکت O General از سال 1963 در زمینه تولید کولرهای گازی آغاز به کار کرده است. یکی از قابلیت‌های جالب کولر گازی‌های اٌجنرال، مجدداً شروع به کارکردن با همان تنظیمات قبلی بعد از قطع برق می‌باشد. این نوع برند کولر گازی به علت داشتن رده مصرف انرژی ++A به عنوان کم مصرف‌ترین کولر گازی جهان شناخته می‌شود. استفاده از کمپرسور پیستونی T3 یکی دیگر از ویژگی‌های قابل ذکر این برند می‌باشد.

کولر گازی هیتاچیرده بندی کولر گازی هیتاچی

کولر گازی‌های برند (Hitachi) در میان برندهای موجود بازار به نسبت افرادی که از این برند استفاده می‌کنند طرفداران زیادی دارد. کولر گازی‌های هیتاچی سرد و گرم دارای تایمر خواب و شبکه وزش باد به 4 جهت بالا، پایین، چپ و راست می‌باشد. یکی از ویژگی‌های دیگر کولر گازی هیتاچی در زمان قطعی برق دارای شروع به کار مجدد خودکار می‌باشد. کولر گازی‌های هیتاچی با ظاهر زیبا و نوار طلایی رنگ روی پنل دارای طراحی خاص و متفاوتی می‌باشد. 

کولر گازی های ایستاده

رده بندی کولر گازی ایستاده

در پایان رده‌بندی کولر گازی‌ها شما را با کولر گازی‌های ایستاده آشنا می‌کنیم. این نوع کولر گازی‌ها کاربرد متفاوتی دارند. کسانی که امکان نصب و استفاده از کولر گازی‌های اسپلیت و پنجره‌ی برای آن‌ها مقدور نیست کولر گازی‌های ایستاده بهترین انتخاب برای آن‌ها می‌باشد. این نوع کولر گازی معمولآ در اماکن عمومی و پر رفت و آمد از جمله بانک‌ها و فروشگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. عملکرد سرمایشی و گرمایشی، گاز R410، دو موتور فعال و پرتاب هوای زیاد به 4 جهت از ویژگی‌های بارز کولر گازی‌های ایستاده می‌باشد. 

برند برتر کولرگازی

شاید این سؤال برای شما پیش بیاید که انتخاب کدام مدل برای شما بهتر است، جواب آن به نیاز شما بستگی دارد یعنی شرایط آب و هوایی محل سکونت شما و متراژ محیطی که کولر گازی را در آنجا قرار می‌دهید. کولرگازی‌های گری با دارا بودن تنوع بسیار زیاد در مدل‌های خود بیشتر از سایر برندهای اشاره شده در بازار موجود می‌باشد به همین دلیل می‌توان در بیشتر مکان‌ها و اقلیم‌های مختلف از عملکرد سرمایشی و گرمایشی آن به خوبی استفاده کرد. از طرفی کولر گازی‌های ال جی نیز که دارای مدل‌های ایستاده هم هستند با توجه به قدرتمند بودن موتور و پرتاب هوای قوی در مکان‌های دارای متراژ بالا کارایی بسیار خوبی دارند. برای خرید انواع کولر گازی به سایت فروشگاه سلام بابا مراجعه کنید.

چنانچه در مورد هزینه‌های مربوط به مصرف برق نگران هستید می‌توانید از مدل‌های اینورتردار سامسونگ و ال جی استفاده کنید که جزو کم مصرف‌ترین کولر گازی‌های موجود می‌باشند. اگر ظاهر پنل داخلی کولر گازی نیز از ملاک‌های خرید شماست، انتخاب کولر گازی‌های هیتاچی با دارا بودن طراحی منحصر به فرد بسیار مناسب است.

در صورتی که به دلیل محدودیت فضا امکان نصب یا راه‌اندازی کولرهای اسپلیت (دو تیکه) را ندارید می‌توانید از کولر گازی‌های پنجره‌ای استفاده کنید که فضای کمتری را اشغال می‌کنند. همچنین لازم به ذکر است که کولر گازی‌های ایستاده در مکان‌هایی با متراژ بالا بیشتر مورد استفاده واقع می‌شود تا در فصول مختلف سال از آن استفاده کنند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 15 میانگین: 4.1]

حتما ببینید

رده بندی ماشین ظرفشویی

رده بندی ماشین ظرفشویی ها در سال 2023-2024

لیست مدل های ماشین ظرفشویی گستردگی و رقابت برندهای لوازم خانگی در دنیا با توجه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *