بررسی تلویزیون های هایسنس

بررسی تلویزیون های هایسنس

بررسی تلویزیون های هایسنس

در ابتدای امر هایسنس شرکتی دولتی بوده که از سال 1969 فعالیت خود را در چین شروع کرد. Hisense به عنوان یک برند ارزان قیمت همراه با امکانات و قابلیت‌های هم‌رده با سایر برندها در زمینه تولید تلویزیون، تلفن همراه، لباسشویی و سایر لوازم الکترونیکی شناخته می‌شود. این برند در یک کلام محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه را تولید می‌کند. تلویزیون‌های هایسنس با توجه به قیمت پایین توجه بسیاری از کاربران به خود جلب کرده‌اند و بسیار مورد استقبال خریداران قرار گرفته‌اند به طوری که جزو 5 برند برتر تولید تلویزیون در جهان قرار گرفته است. البته ناگفته نماند شهرت بالای تلویزیون‌های هایسنس به دلیل مناسب بودن قیمت آن نسبت به قابلیت‌های آن می‌باشد. در ادامه قصد داریم به بررسی تلویزیون های هایسنس بپردازیم پس برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با سلام‌ بابا همراه باشید.

تلویزیون‌های هایسنس در مدل‌های مختلفی وجود دارند که از این بین می‌توان به تلویزیون‌های 4K ULED، تلویزیون‌های 4K UHD، تلویزیون‌های لیزری و تلویزیون‌های HD اشاره کرد. تلویزیون‌های هایسنس از کیفیت تصویر 4K و نمایشگر ULED، سازگاری با 4K Ultra HD، طیف رنگی فوق العاده گسترده، صدای بسیار قوی و واضح، کنتراست بالا و فناوری‌های هوشمند برخوردار هستند. کیفیت تلویزیون‌های هایسنس به طور میانگین خوب به نظر می‌رسند که هر سری عملکردهای مختلفی را ارائه می‌دهد. بنابراین نباید شک داشته باشید که با توجه به قیمت پایین از امکانات و کیفیت به نسبت خوبی برخوردار هستند. زیرا به عنوان یک برند مطرح جهانی با حضور پر رنگ در بازار نام برده می‌شود. به احتمال زیاد هم اکنون این سؤال در ذهن شما مطرح شده که آیا تلویزیون‌های هایسنس ارزش خریدن دارند؟ 

تلویزیون هایسنس ساخت کجاست ؟!

Hisense در سال 1969 در چینگدائو تأسیس شد و به مدت پنج ماه متعهد به تولید محصولات الکترونیکی برای مصرف کنندگان شد. هایسنس به طور کلی از زمان تأسیس خود در تلاش است که مرزهای نوآوری را از بین ببرد و به طور خستگی‌ناپذیری در تحقیق و توسعه محصولات الکترونیکی فعالیت دارد. امروزه هایسنس به عنوان یک مارک تلویزیونی برتر در آفریقای جنوبی و چین است. این شرکت با 54 شرکت خارجی ساخته و 14 مرکز تولید پیشرفت بین المللی در اروپا، آمریکای مرکزی و آفریقای جنوبی استفاده می‌کند. هایسنس همچنین دارای مرکز تحقیق و توسعه در سراسر جهان با هدف تهیه محصولات درجه یک با قیمت‌های مقرون به صرفه است که زندگی مصرف کنندگان را بهبود می‌بخشد هدف هایسنس این است که با تولید محصولات  با کیفیت بالا و عملکرد بی‌نظیر زندگی شما را ساده، بهتر و لذت بخش‌تر کند.

مزایا و معایب تلویزیون Hisense

نقاط قوت 

✅ قیمت پایین

✅ کیفیت تصویر 4k

✅ راه اندازی آسان

نقاط ضعف

🔴 کنترل جادویی

🔴 امکانات پایین

قیمت Hisense

هایسنس به عنوان یک مارک الکترونیکی نوظهور که کم تر از برخی رقبای خود شناخته شده است. اما به لطف قیمت مناسب خود که برخی ویژگی‌های بالا را در تلویزیون‌های هوشمند خود ارائه می‌دهد که  به سرعت جایگاه ویژه‌ای را در بین برندهای مطرح دنیا به دست آورد. ارائه تلویزیون‌های با کیفیت بالا و قیمت پایین تعادل بین قابلیت‌های برتر و از بین بردن قیمت‌های بالا را ایجاد کرده است. با این حال هایسنس از تمام فرمول‌های اصلی تلویزیون‌های ارزان قیمت خود پیروی کرده است. که جزو بهترین برندها برای خرید محسوب می‌شود. اگرچه ممکن است همان سطح کیفیت را که با برندهای برتر می‌بینید، تجربه نکنید. به طور کلی با توجه به هزینه‌ای که بابت آن پرداخت می‌کند بسیار به صرفه است.

هایسنس ویژگی‌های اصلی شما را در تلویزیون‌های خود به کار می‌برد. همچون وضوح 4K، پشتیبانی از فناوری HDR که حتی بسیاری از تلویزیون‌ها دارای Dolby Vision و دستیارهای صوتی ممتاز هستند. همچنین اگر طراحی فوق‌العاده و ویژگی‌های ظریف هوشمند پسند می‌کنید. تمامی آن‌ها را با تلویزیون‌های هایسنس بدون هزینه‌های اضافی به عنوان یک گزینه خاص به دست آورید. اما نباید قیمت پایین تلویزیون‌های هایسنس را دلیلی بر بی‌کیفیتی آن‌ها دانست. 

سیستم عامل تلویزیون Hisense

سیستم عامل تلویزیون هایسنس

اگر به دنبال یک تلویزیون هوشمند هستید، قطعاً می‌دانید که سیستم عامل استفاده شده در تلویزیون یکی از معیارهای انتخاب آن است. زیرا سیستم عامل مناسب می‌تواند دنیایی از برنامه‌های جذاب را برای شما باز کند. سیستم عامل‌های به کار گرفته شده توسط هایسنس به طور کلی به دو دسته سیستم عامل VIDAA و Android  تقسیم می‌شوند. که سیستم عامل‌های هایسنس ساده‌تر، سریع‌تر و هوشمندتر از همیشه هستند. سیستم عامل VIDAA یکی از بهترین سیستم عامل‌ها در نوع خود است. اما دسترسی اتصال به اینترنت و برنامه‌های وب گردی بسیار سریع و بدون هیچ مشکلی برای شما  قابل اجرا است. برنامه‌های قابل پخشی که در سیستم عامل VIDAA انجام می‌شود. شامل: Netflix، Youtube و Prime Video که لذت بی‌نهایت و سرگرمی را برای خود و دوستان به ارمغان می‌آورد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قابلیت‌های مختلف سیستم عامل VIDAA می‌توانید به مطلب سیستم عامل VIDAA مراجعه کنید.

همچنین کار با سیستم عامل Android دسترسی به آن بسیار ساده و امکانات زیادی را برای کاربر فراهم می‌کند. برنامه‌هایی که اندروید از آن‌ها پشتیبانی می‌کند شامل Youtube ،Google Play ،Amazon Prime Video و طیف گسترده‌ای از برنامه‌های موجود در PlayStore دسترسی دارید. همچنین با اتصال به اینترنت می‌توانید فیلم و آهنگ‌های مورد علاقه خود را دانلود کنید. هایسنس در تلاش است زندگی را برای کاربران راحت‌تر کند بنابراین شما می‌توانید در کم‌ترین زمان ممکن به محتوای تلویزیونی مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنید.

کیفیت تلویزیون هایسنس

کیفیت تصویر Hisense

کیفیت تصویر یکی از ملاک‌های مهم در انتخاب هر تلویزیون است. تلویزیون‌های هایسنس در رزولوشن‌های 4K ،4K ULED ،HD به بازار عرضه شده است. که هرکدام به نوبه خود تصاویری فوق‌العاده و اعجاب انگیز خلق می‌کنند. کیفیت تصویر 4K از رزولوشن 2160×3840 برخوردار هستند. کیفیت تصویر 4K می‌تواند تصاویر را در رزولوشن با دقت رنگ بالا و سرعت رفرش بیشتر به نمایش  بگذارند که در نهایت تصاویر واضح و ادغام داخلی را برای کاربران به ارمغان می‌آورند. تلویزیون‌های 4K ULED بهتر از 4K هستند و از بهترین مدل‌های هایسنس محسوب می‌شوند به قدری تصاویر آن قدرتمند و  طبیعی هستند که احساس زنده بودن آن‌ها را به شما  القا می‌کنند. بنابراین اگر به دنبال یک تلویزیون با کیفیت تصویر بالا و قیمت مناسب می‌گردید هایسنس بهترین گزینه پیشنهادی برای شما است.

تست کیفیت تصویر تلویزیون هایسنس

تلویزیون ULED هایسنس 

تلویزیون ULED هایسنس 

در مطلب بررسی تلویزیون‌های هایسنس به ULED می‌پردازیم که ULED هایسنس چیست؟ ULED یا LED کدام یک از لحاظ کیفیت بهتر است؟ در واقع تلویزیون ULED هایسنس همان تلویزیون LED است که ارتقا یافته و دارای قابلیت‌ها و تکنولوژی‌های اختصاصی بیشتری است. به طوری که کیفیت تصویر آن چهار برابر از تلویزیون‌های LED بهتر است. که شاهد بهترین کیفیت با تصاویر کنتراست بالا، عمق رنگ تیره‌تر بهتر، Local Dimming ،Ultra 4K و جزئیات بیشتری می‌شوید. تلویزیون ULED با استفاده از طیف رنگ بی‌نهایت و فناوری‌های قدرتمند تصاویر بی‌نظیری را ارائه می‌دهند. از سری ویژگی‌های این تلویزیون می‌توان به حرکات نرم‌تر، پشتیبانی از  فناوری HDR، تصاویر رنگی فوق‌العاده گسترده، صدای بسیار واضح و رسا و پردازنده چهار هسته ای اشاره کرد. این  تلویزیون‌ها می‌توانند تصاویر باور نکردنی و بسیار طبیعی ‌تری را به ارمغان بیاورند به طوری که احساس واقعی بودن آن‌ها را شما القا می‌کنند. 

مقایسه Hisense با سایر برندها 

هایسنس هم مانند دیگر برندها سعی در ارائه بهترین مدل‌ها و نتیجه کارایی و عملکرد فوق العاده را در محصولات خود برآورده کند. هرچند نتوانسته در مقایسه با برندهای رده بالای دنیا مانند سونی، ال جی و سامسونگ رقابت کند. امکانات و کارایی این برندها بیشتر از محصولات هایسنس است. اما تلویزیون‌های هایسنس در نوع خود بسیار با کیفیت و مقرون به صرفه هستند. تفاوت تلویزیون‌های هر برند از جمله سیستم عامل و پنل هر کدام قابلیت‌های خاص خود را دارند. به طور مثال سامسونگ از سیستم عامل Tizen، ال جی از سیستم عامل WebOS و هایسنس از Android و VIDAA استفاده کرده اند.

بنابراین اگر قیمت آن‌ها را در نظر گرفته شود متوجه این موضوع می‌شوید که هایسنس با توجه به کیفیت و امکاناتی که ارائه می‌دهد قیمت بسیار پایین‌تری برای محصولاتش در نظر گرفته است. این درحالی است که تلویزیون‌های رده‌بالای هایسنس با تلویزیون‌های میان‌رده نانوسل ال جی بسیار  شبیه به هم هستند. اما تفاوت قیمت بسیار زیادی با هم دارند. 

طراحی 

طراحی تلویزیون از فاکتورهای مهم در انتخاب آن است. طراحی تلویزیون هایسنس معمولاً مانند دیگر برندها طراحی شیک و منحصر به فرد خود را دارد و با افتخار می‌توانند در هر محیطی طراحی زیبای خود را به رخ بکشند. قاب آن که چهار طرف تلویزیون را احاطه کرده  باریک و با ضخامت بسیار کم به دور از صفحه نمایش نگاشته شده است. که لذت دیدن برنامه‌ها و فیلم‌ها را دو چندان کرده است. اگر از طرف نیمه به تلویزیون نگاه کنید وجود پورت‌های ارتباطی همچون USB ،HDMI و پورت‌های دیگر را می‌بینید که به صورت مرتب در کنار یکدیگر طراحی شده اند و مانع از شلختگی سیم‌های پشت تلویزیون شده‌اند. همچنین تلویزیون‌های هایسنس بیشتر به صورت پایه‌های دوشاخه‌ای دیده می‌شود و وجود این پایه‌ها که در دو طرف تلویزیون قرار گرفته‌اند، به راحتی وزن کلی تلویزیون را تحمل می‌کنند. 

بهترین مدل تلویزیون Hisense

1-تلویزیون 49B6000

تلویزیون هایسنس 49B6000

تلویزیون هایسنس 49B6000 از تلویزیون‌های با رنج قیمت پایین هایسنس است که با صفحه نمایش 49 اینچ دارای کیفیت تصویر Full HD و رزولوشن 1080×1920 پیکسل تولید شده است. کیفیت تصویر این تلویزیون نسبت به تلویزیون‌های HD چهار برابر بهتر و شفاف تر دیده می‌شود. توان خروجی صدای 16 وات و پشتیبانی از Dolbby Digital  و تقویت صدا با فناروی dbx-tv کمک می‌کنند که صدا بسیار قوی و واضح‌تر تولید گردد و از موسیقی و فیلم‌های خود لذت ببرید. در این تلویزیون همانند بیشتر تلویزیون‌های هایسنس از سیستم عامل VIDAA به کار رفته است که کار با آن بسیار راحت و روان است. با دسترسی به اینترنت می‌توانید به دانلود و جستجوی برنامه‌های مورد علاقه و دسترسی به پخش برنامه‌های Netflix و youtube و موسیقی‌های دلخواه خود بپردازید و لحظات خوبی را در کنار خانواده خود به ارمغان بیاورد. طراحی ساده و زیبای این تلویزیون با توجه به قیمت آن می‌تواند نظر شما را جلب کند.

2-تلویزیون 55B8000

تلویزیون هایسنس 55B8000تلویزیون هایسنس 55BB800 محصول سال 2019 این برند است که مورد بررسی تلویزیون‌های هایسنس قرار گرفته است و از امکانات بالایی برخوردار است. این تلویزیون با کیفیت تصویر 4K و رزولوشن 2160×3840 پیکسل برخوردار است همچنین قابلیت‌های تصویر پشتیبانی از فرمت تصویر HDR10، فناوری Dolby Vision و تقویت کننده کنتراست که همه این قابلیت‌ها در کنار یکدیگر کیفیت تصویر بالا و بدون تاری دید مشاهده کنید. توان خروجی 20 وات صدایی واضح را تولید می کند که با کمک فرمت Dolby Atmos به قدرتمندتر شدن آن کمک می‌کند و صدایی با خروجی قوی را به گوش می‌رساند. بهره‌گیری از سیستم عامل VIDAA که امکان دسترسی به اینترنت و پخش شبکه‌های تلویزیونی را برای شما فراهم می‌کند. با وجود پورت‌های USB و HDMI می‌توانید محتویات خود را بر روی صفحه نمایش تلویزیون انتقال دهید. همچنین طراحی زیبا و ظریف آن با صفحه نمایش تخت ظرافت و زیبایی را به رخ می‌کشد و می‌تواند نظر کاربران را به خود جلب کند.

3-تلویزیون 55B7300

تلویزیون هایسنس 55B7300

این مدل تلویزیون از مدل‌های دیگر هایسنس است که دارای کیفیت تصویر 4K Ultra HD است و با رزولوشن 2160×3840 پیکسل بهره می‌برد که محتویات داخل صفحه نمایش را به زیبایی هرچه تمام نشان می‌دهد. عمق رنگ 8 بیت و پشتیبانی از فرمت تصویر HDR10 تصاویر را به به صورت واقعی و طبیعی نشان می‌دهند و از دیدن آن‌ها به وجد می‌آیید. تلویزیون هایسنس 55B7300 توان خروجی 16 وات بوده و با کمک فناوری Dolby Digital صدا را به صورت بسیار قدرتمند و واضح به گوش شنونده برساند وجود 10 حالت مختلف صدا امکان استفاده از آن‌ها در بازی‌ها و برنامه‌های خود داشته باشید و از شنیدن محتویات مورد علاقه خود لذت کافی را می‌برید. همچنین سیستم عامل VIDAA در این تلویزیون که کار با آن بسیار روان است و طیف وسیعی از امکانات را برای کاربر فراهم می‌کند. طراحی زیبا و ضخامت بسیار کم این تلویزیون می‌تواند آن را در هر محیطی با افتخار استفاده کنید. 

جمع بندی

از نقد و بررسی‌های  انجام شده به این نتیجه می‌رسیم که هایسنس هم مانند دیگر برندها توانسته در سطح موفقی عمل کند و همچنین توانسته است که امکانات بالا و قابلیت‌های زیادی را در مقایسه با دیگر برندها به نسبت قیمت مقرون به صرفه آن، تولید و به بازار عرضه کند. در مطلب بررسی تلویزیون های هایسنس می‌توانیم به این درک برسیم که همیشه برای  انتخاب و خرید تلویزیون برندهای مطرح را انتخاب را باقیمت‌های بسیار بالاتر انتخاب نکنید. همچنین اگر به دنبال یک محصول متناسب با نیازهای خود هستید و با بودجه پایین در نظر دارید، تلویزیون های هایسنس می‌توانند بهترین گزینه باشند و عملکرد خوبی را ارائه دهند. 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 6 میانگین: 5]

حتما ببینید

بهترین تلویزیون هایسنس 65 اینچ

بهترین تلویزیون های هایسنس 65 اینچ

تلویزیون هایسنس 65 اینچ Hisense یک کمپانی چینی است که محصولات دیجیتال متنوعی طراحی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *