روش‌های تشخیص اصل بودن تلویزیون‌های سامسونگ

روش های تشخیص اصل بودن تلویزیون سامسونگ

تشخیص اصالت تلویزیون سامسونگ

با توجه به تنوع زیاد برندهای مختلف موجود در بازار و همچنین مدل‌های گوناگون انتخاب برای خریداران کمی دشوارتر از گذشته به نظر می‌رسد؛ اما از طرف دیگر در هنگام خرید یک تلویزیون، اورجینال بودن و مطمئن شدن از اصالت محصول نیز بسیار حائز اهمیت است. در نتیجه ما در این مطلب از سلام‌ بابا تصمیم گرفتیم در میان برندهای متنوع موجود در بازار به نحوه‌ی تشخیص اصل بودن تلویزیون سامسونگ بپردازیم که در بین مردم از محبوبیت زیادی برخوردار است. پس اگر می‌خواهید تلویزیون‌های سامسونگ اصلی را به راحتی از تلویزیون‌های فیک و تقلبی تشخیص دهید، تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

تلویزیون‌های سامسونگ با دارا بودن کیفیت تصویر فوق‌العاده، امکانات هوشمند، قابلیت‌ و تکنولوژی‌های مختلف به کار برده شده در آن‌ها در کنار ظاهر شیک و مدرن، عملکردی بی‌نظیر را ارائه می‌دهند. به همین دلیل در بین اقشار مختلف جامعه بسیار محبوب هستند. در این میان سودجویان محصولات بی‌کیفیت خود را در قالب محصولات اصلی و با نام برندهای مشهور همانند سامسونگ و ال جی به بازار عرضه می‌کنند. حال این سؤال پیش می‌آید که چگونه تلویزیون‌های اورجینال را از نسخه‌های تقلبی و بی‌کیفیت تشخیص دهیم؟! به شما پیشنهاد می‌کنم حتماً ویدیوی زیر را که در این رابطه است، مشاهده کنید.

video
play-sharp-fill

تلویزیون‌های سامسونگ ساخت کجاست؟

پس از تأسیس و فعالیت رسمی شرکت سامسونگ، این کمپانی بزرگ بخش الکترونیکس خود را برای تولید محصولات خانگی از جمله تلویزیون راه‌اندازی کرد. این شرکت نام‌آشنای کره‌ای در حال حاضر بخش تولید و مونتاژ تلویزیون‌های خود را در کشورهای مصر، مجارستان، اسلواکی و مالزی مستقر کرده است. بیشتر تلویزیون‌های سامسونگ وارداتی به خاورمیانه از جمله ایران مونتاژ کشور مصر هستند. یکی از دلایل استقبال و فروش گسترده‌ی تلویزیون‌های مونتاژ مصر در ایران پشتیبانی از منوی فارسی در عین ارائه‌ی کیفیت ساخت بالا بوده است.

روش تشخیص اصالت تلویزیون‌های‌ سامسونگ

روش های تشخیص اصالت تلویزیون سامسونگ

بهترین و بی‌دردسرترین راه برای اطمینان از اصلی بودن یک محصول، خرید از فروشگاه‌های معتبر و با سابقه است؛ اما علاوه بر این، در ادامه روش‌های مختلف تشخیص تلویزیون اصلی سامسونگ از تقلبی را برای شما ذکر کرده‌ایم تا با اطمینان و خیال راحت بتوانید خرید خوبی داشته باشید. قبل از هر چیز در مورد استعلام قیمت باید عرض کنم، معمولاً این باور غلط وجود دارد که تلویزیون‌های تقلبی قیمت پایین‌تری نسبت به تلویزیون‌های اصلی دارند اما تلویزیون‌های فیک و بی‌کیفیت بیشتر اوقات دارای قیمت مشابهی با نسخه‌های اصلی هستند. 

بسته‌بندی و کارتن تلویزیون اصلی سامسونگ

ساده‌ترین روش تشخیص اصل بودن تلویزیون سامسونگ، دقت به کارتن و بسته‌بندی آن است. کارتن تلویزیون‌های اصلی سامسونگ رنگی و باکیفیت است و لوگوی samsung روی آن کاملاً شفاف و صاف است. همچنین بر روی قسمت پشتی کارتن و پشت تلویزیون اصلی و در منوی آن لیبل samsung را مشاهده می‌کنید.

لیبل تلویزیون اصلی سامسونگ

همانطور که در عکس پایین مشاهده می‌کنید، کارتن تلویزیون‌های سامسونگ تا به حال رنگی بوده اما کمپانی سامسونگ در بسته‌بندی‌های جدید سال 2021 با استفاده‌ کمتر از جوهر و تصاویر گرافیکی به کاهش زباله کمک کرده و بسته‌بندی‌های خود را سازگار با محیط زیست طراحی نموده است.

کیفیت تصویر و سیستم عامل تلویزیون اصلی سامسونگ

تلویزیون‌های سامسونگ اصلی تصاویر بسیار واضح و شفافی را به نمایش می‌گذارند که توصیه می کنیم برای آشنایی با مدل‌های باکیفیت و بالارده‌ی سامسونگ به مطلب بهترین تلویزیون‌های سامسونگ مراجعه فرمایید. علاوه بر این می‌توانید به سیستم عامل تایزن (Tizen) آن نیز دقت داشته باشید. اگر به طور مثال شما یک مدل سامسونگ را خریداری کرده‌اید که دارای سیستم عامل webOS بود، مطمئن باشید که این تلویزیون اصل نیست، زیرا هر برند دارای سیستم عامل منحصر به فرد خود می‌باشد.

کد تلویزیون سامسونگ

شما می‌توانید با استعلام شماره سریال تلویزیون سامسونگ از اصلی بودن تلویزیون خود اطمینان حاصل کنید. می‌توانید از تنظیمات تلویزیون وارد بخش پشتیبانی شوید و آخرین مورد یعنی درباره‌ی این تلویزیون را انتخاب کنید که اطلاعات مربوط به تلویزیون را مشاهده خواهید کرد. کد QR راهی ساده‌تر بوده که امروزه بیشتر برای تشخیص اصالت تلویزیون‌های سامسونگ از آن استفاده می‌شود؛ شما در عرض چند ثانیه می‌توانید با گوشی همراه خود کد QR را اسکن کرده و از این طریق وارد سایت اصلی سامسونگ شوید.

جستجو مدل دقیق تلویزیون در سایت اصلی

از روش‌های دیگر اطمینان پیدا کردن از اصل بودن تلویزیون سامسونگ، جستجو کردن مدل دقیق تلویزیون و مراجعه به سایت اصلی سامسونگ است. سپس شما می‌توانید ویژگی‌های ظاهری و مشخصات تلویزیون خود را از روی سایت اصلی باهم مقایسه کنید و از اورجینال بودن تلویزیون خود مطمئن شوید. همانطور که در تصویر پایین مشاهده می‌کنید به طور مثال مدل TU8000 را جستجو می‌کنیم و سپس وارد سایت اصلی سامسونگ می‌شویم. 

جستجو کردن مدل دقیق تلویزیون سامسونگ

ریموت کنترل اصلی تلویزیون سامسونگ

ریموت کنترل اصلی تلویزیون سامسونگ

روش دیگر برای فهمیدن تلویزیون اصلی سامسونگ، توجه به ریموت کنترل آن است. ریموت کنترل تلویزیون‌های اصلی با مارک SAMSUNG که روی آن قرار دارد دارای جنس باکیفیت، بافتی محکم‌تر و همچنین بسیار خوش‌دست‌تر نسبت به ریموت کنترل تقلبی است.

اگر مایلید تلویزیون‌های ال جی اصلی را نیز از نسخه‌های فیک و تقلبی تشخیص دهید، پیشنهاد می‌کنم به مطلب تشخیص اصالت تلویزیون‌های ال جی مراجعه کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 14 میانگین: 3.9]

حتما ببینید

تشخیص اصالت ماشین لباسشویی

نحوه شناسایی و تشخیص لباسشویی تقلبی از اصلی

تشخیص اصالت ماشین لباسشویی امروزه یکی از مشکلات هر خریداری تشخیص اورجینال بودن کالاهای موجود …

2 نظر

  1. سیاوش

    سلام ببخشید تلویزیون ما مدل ur7440هستیش اما میخوام زبانشو فارسی کنم ب هیچ وج ن منو مخفی باز نمیشه راه حله دیگه ای داره

    • سردبیر

      سلام و درود
      منظورتون ru7440 هستش درسته؟ و بفرمایید تلویزیون شما مونتاژ چه کشوریه؟(پشت تلویزیون روی لیبل به انگلیسی ذکر شده)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *