بررسی تخصصی تلویزیون S95C

بررسی تلویزیون سامسونگ S95C

بررسی تلویزیون سامسونگ S95C 

شرکت سامسونگ هر ساله محصولاتی پیشرفته‌تر را با فناوری‌های جدید و امکانات بیشتر به بازار عرضه می‌کند.جدیدترین و پیشرفته ترین تلویزیون شرکت سامسونگ QD-OLED است که یک تلویزیون 4k سطح بالا در سری 2023 سامسونگ است و جایگزین سامسونگ S95B محصول 2022 می شود. تلویزیون سامسونگ S95C  ساخت کشور کره و مونتاژ‌ مصر است که از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند اما مدل‌های مونتاژ کشورهای اروپایی فاقد منو فارسی هستند؛ این تلویزیون در سایز های 55 و 65 و 77 اینچ روانه بازار شده است. از لحاظ ظاهری تغییرات کمی در طراحی نسبت به نسخه 2022 وجود دارد و با قیمتی نه چندان اقتصادی روانه بازار شده است ولیکن تمامی مشخصات یک تلویزیون تمام عیار را داراست.در ادامه با سلام بابا همراه باشید تا به بررسی و معرفی این تلویزیون فوق العاده بپردازیم. همچنین در مطلب بهترین تلویزیون های 2023 میتوانید لیست بهترین تلویزیون های 2023 را مشاهده کنید.

جمع امتیازات تلویزیون سامسونگ S95C ( امتیاز از 10 میباشد)
امتیاز کلی: 9.1 امتیاز فیلم: 9.3
نمایش تلویزیون: 8.8 ورزش: 9.0
بازی های ویدیویی: 9.3 فیلم اچ دی آر: 9.0
بازی اچ دی آر: 9.2

مانیتور: 9.7

نمره اجرایی در استفاده کلی 9.1

این تلویزیون را می‌توان یک محصول خانگی و مناسب دانس ت که می‌تواند برای استفاده کنسول‌های نسل نهم عالی عمل کند. یکی از ویژگی‌های آن کنتراست بالا در تصویر است که باعث شده این تلویزیون برای استفاده در محیط‌های تاریک، حتی برای اتصال با کنسول‌های بازی بسیار مناسب باشد. این نمایشگر می‌تواند در محیط‌هایی که روشنایی بیشتری دارند تابش نور در آن‌ها شدید است بسیار خوب عمل کنند و روشنایی خود را بر محیط اطراف غلبه دهد. یکی دیگر از قابلیت‌های S95C تأخیر در ورودی بسیار عالی آن بوده که می‌تواند برای برنامه‌های ورزشی و بازی‌های ویدیویی عملکرد فوق‌العاده‌ای نشان دهد. این ویژگی می‌تواند در هنگام استفاده به عنوان مانیتور نیز بسیار موثر باشد و موجب رضایت شما در اتصال به کامپیوتر خانگی باشد.

نمره اجرایی در تماشای فیلم 9.3

تلویزیون S95C سامسونگ برای نمایش فیلم می‌تواند یک گزینه بینظیر در منزل شما باشد، زیرا دارای نسبت کنتراست بسیار بالایی است و می‌تواند در هنگام پخش سیاه‌های عمیقی را تولید کند، که این برای تماشای فیلم در محیط‌های تاریک ایده‌آل باشد. گذشته از این در هنگام پخش تصاویر سریع به هیچ عنوان پرش ندارد چون زمان پاسخ‌گویی پردازنده بسیار سریع است. 

نمره اجرایی در برنامه‌های تلویزیونی 8.8

S95C سامسونگ برای اجرای برنامه‌های تلویزیونی می‌تواند یکی از گزینه‌های خرید شما باشد چون که از روشنایی خیره کننده‌ای برخوردار است و در محیط‎‌های بسیار روشن می‌تواند به درستی نمایش را انجام دهد و در برابر تابش شدید بازتاب فوق‌العاده‌ای داشته باشد. وجود سیستم عامل کاربردی تایزن در این تلویزیون می‌تواند بسیار سرگرم کننده و جذاب باشد و دسترسی فوق‌العاده‌ای در اختیار کاربر قرار دهد. 

نمره اجرایی در برنامه‌های ورزشی 9.0

تلویزیون S95C سامسونگ از تلویزیون‌های خوبی است که می‌توان با استفاده از آن مسابقات ورزشی را دنبال کرد و از دیدن آن لذت برد. چون تاخیر در ورودی آن بسیار مطلوب است و می‌تواند حرکت توپ و بازیکنان را در بهترین حالت نمایش دهد. و با استفاده از روشنایی بالایی که دارد می‌تواند بر تابش شدید نور محیط غلبه کند و تصاویر را بدون افت کیفیت نمایش دهد. این تلویزیون دارای زاویه دید وسیعی است و به همین دلیل برای نمایش‌های گروهی گزینه مطلوبی است پس برای تماشای دسته جمعی یک مسابقه بسیار ایدآل است. 

نمره اجرایی در بازی‌های ویدیویی 9.3

تلویزیون سامسونگ مدل S95C یکی از گزینه‌های است که می‌تواند برای نمایش بازی‌های ویدیویی بسیار مطلوب باشد. نرخ نوسازی 144 هرتزی آن در کیفیت تصویر 4K می‌تواند تصاویر فوق‌العاده شفافی را نمایش دهد. در آن برای کاهش نویز و پرش در هنگام نمایش، از فناوری FreeSync (VRR) پشتیبانی شده که در نوع خود بی‌نظیر است. همچنین، از بازی‌های 120 هرتزی با کیفیت تصویر 4K بدون مشکل پشتیبانی می‌کند،

نمره اجرایی در HDR ویدیو9.0

سامسونگ S95C برای تماشای فیلم در حالت HDR یک تلویزیون خوب است که نسبت کنتراست فوق‌العاده بالایی دارد و می‌تواند طیف وسیعی از رنگ ها را در شفاف‌ترین حالت نمایش دهد که در نوع خود بی‌نظیر است. 

نمره اجرایی در HDR بازی 9.2

سامسونگ S95C برای بازی‌های HDR تلویزیونی مطلوب به حساب می‌آید. یکی از دلایل عملکرد خوب در بازی. زمان پاسخ‌گویی سریع و تاخیر ورودی کم و پشتیبانی از VRR بوده که یک تجربه فوق‌العاده را از بازی به شما را ارائه می‌دهد. از سوی دیگر نیز از تمام امکانات لازم برای این حالت مانند پهنای باند 2.1 در HDMI با نرخ نوسازی 144هرتز در کیفیت تصویر 4K و قابلیت VRR پشتیبانی شده است که می‌تواند بسیار عالی باشد.

نمره اجرایی در مانیتورینگ 9.7

سامسونگ S95C برای استفاده به عنوان یک مانیتور برای کامپیوتر خانگی عالی است. چون که این تلویزیون می‌تواند کرومای مناسب 4:4:4 را برای همه رزولوشن‌ها نمایش دهد که برای وضوح متن در هنگام استفاده از آن به عنوان مانیتور بسیار مهم است. همچنین دارای تاخیر ورودی فوق‌العاده کم است که برای بازی‌های کامپیوتری می‌تواند عالی باشد. و همچنین از زاویه دید وسیعی برخوردار است و برای تماشای چند نفری می‌تواند گزینه بسیار مطلوبی باشد. [/su_tab] [/su_tabs]

طراحی ظاهری تلویزیون سامسونگ S95C

سامسونگ S95C دارای طراحی بسیار عالی است و در هر اتاقی باورنکردنی به نظر می رسد.حداکثر ضخامت تلویزیون 0.47 اینچ (1.2 سانتی متر) است و حدود 3 درجه به عقب متمایل می شود، اما وقتی جلوی آن می نشینید این حالت اصلا قابل توجه نیست.  پایه مرکزی عالی به نظر می رسد و فضای بسیار کمی را اشغال می کند، و تصمیم سامسونگ برای پنل پورت های ورودی به جعبه Slim One Connect خارجی منجر به ضخامت یکنواخت تر و محصولی ظریف و بسیار باریک، مشابه LG G3 OLED شده است و به صورت کامل با دیوار فیکس شود و هیچ برآمدگی در پشت تلویزیون وجود ندارد . این باکس بر روی پایه تلویزیون قرار می‌گیرد و البته اگر نمایشگر را به دیوار نصب کنید می‌توانید هر کجا که دل‌تان خواست این باکس را قرار دهید.

پایه :

تلویزیون سامسونگ S95C

پایه نصب شده در مرکز کوچک ولی بسیار محکم است و به خوبی از تلویزیون پشتیبانی می کند. به دلیل سایز بزرگ تلویزیون کمی تکان می خورد اما اصلا قابل توجه نیست. پایه نمایشگر را 3.35 اینچ بالای میز می برد، بنابراین تقریباً هر نوار صوتی بدون مسدود کردن صفحه در جلوی آن قرار می گیرد.

قسمت پشت :

تلویزیون سامسونگ S95C

پشت تلویزیون با OLED 2022 سامسونگ S95B بسیار متفاوت است. سامسونگ تصمیم گرفته است که ورودی ها را به یک جعبه Slim One Connect خارجی منتقل کند تا بتوانید جعبه ورودی را دور از تلویزیون قرار دهید. این یک ویژگی همه کاره است، زیرا می توانید انتخاب کنید که جعبه ورودی را روی میز خود بگذارید یا آن را در پشت تلویزیون یا پشت پایه نصب کنید.مزیت اصلی که one connect‌ ایجاد کرده است موجب می‌شود این اولد 2023 سامسونگ به صورت کامل با دیوار فیکس شود و هیچ برآمدگی در پشت تلویزیون برای پورت‌ها و پنل و … وجود نداشته باشد .

حاشیه و ضخامت:

تلویزیون سامسونگ S95C

S95C یک تلویزیون بسیار باریک و زیبا است این تلویزیون هم می‌تواند بر  روی میز به خوبی قرا بگیرد و هم روی دیوار فوق‌العاده باشد.این تلویزیون دارای ضخامتی به اندازه (1.2 cm)سانتی‌متر است که بسیار باریک‌تر از تلویزیون‌های پرچم‌دار در کمپانی‌های دیگر به حساب می‌آید. گذشته از این حاشیه بسیار کمی نیز برای آن در نظر گرفته شده حاشیه‌ای(0.7 cm) سانتی‌متری که این تلویزیون را تبدیل به یک نمایشگر تمام صفحه کرده است. سامسونگ از زبان طراحی LaserSlim در این تلویزیون استفاده نموده است. ضخامت کلی تلویزیون فوق العاده باریک است. حاشیه های 4 طرف صفحه نمایش این تلویزیون بسیار ناچیز است و به صفحه نمایش بدون حاشیه معروف می باشد. در بخش پشتی چندین دایره مختلف دیده می‌شوند که مربوط به سیستم صوتی تلویزیون هستند. سامسونگ از فناوری OTS یا ردیابی اشیاء در صفحه استفاده کرده است و این دایره‌ها برای اسپیکرهای آن هستند

کیفیت ساخت :

تلویزیون سامسونگ S95C

QD-OLEDSamsung S95C OLED کیفیت ساخت فوق العاده ای دارد. سامسونگ پوسته تلویزیون را بازطراحی کرده است و در نتیجه ضخامت یکنواخت تری ایجاد می کند و استحکام بیشتری دارد، بنابراین بعید است که با پنل های خمیده ای که روی OLED سامسونگ S95B تاثیر گذاشته است، مشکل مشابهی داشته باشد.دکمه های کنترلی در قاب پایین تلویزیون نزدیک گوشه سمت راست قرار دارند. یک دکمه برای روشن/خاموش کردن تلویزیون و تغییر کانال‌ها، صدا و ورودی‌ها وجود دارد.

کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ S95C

تلویزیون سامسونگ S95C

به طور کلی، سامسونگ S95C یک تلویزیون عالی برای هر کاربری است. دارای کیفیت تصویر 4K که تصاویر را در کیفیت بالا و با کمترین تأخیر ارائه می‌دهد و می‌تواند هنگام اجرا تصاویر بسیار زیبایی را ارائه میکند. وجود پنل VA بر روی صفحه نمایش در این تلویزیون نیز بی‌تآثیر نبوده و موجب شده تا نسبت کنتراست آن بی‌نظیر باشد و در برابر روشنایی محیط نیز عملکرد خوبی داشته باشد .زاویه دید گسترده، این تلویزیون را برای استفاده در مکان های بزرگ مناسب میسازد. پیکسل های مستقل این تلویزیون به وسیله تکنولوژی XR OLED Contrast Pro در قسمت های روشن تصویر میزان نور را به حداکثر میرسانند و باعث درخشندگی و کنتراست در تصویر میشوند.صفحه نمایش این تلویزیون از عمق رنگ 10 بیت واقعی برخوردار است و به کمک تکنولوژی Quantum Dot توانایی تولید طیف گسترده ای از رنگ های دقیق و واقعی را دارد و به گفته سامسونگ از حجم رنگ 100% فضای رنگ DCI-P3 پشتیبانی می کند. این تلویزیون به کمک تکنولوژی One Billion Color توانایی تولید حدود 1 میلیارد رنگ مختلف را دارد و این فوق العاده است. چه در حال پخش یک فیلم HD، تماشای زنده ورزش یا تماشای ویدیوهای خانگی باشید، همه اینها را با پردازشگر با عملکرد بالا و مجهز به هوش مصنوعی که محتوای شما را صحنه به صحنه ارتقا می‌دهد.علاوه بر آن این تلویزیون از تکنولوژی Anti Reflection برخوردار است و از انعکاس نور محیط در صفحه نمایش آن جلوگیری می کند، این موضوع در کنار حداکثر روشنایی صفحه نمایش بالای این تلویزیون باعث می شود تا برای محیط های روشن نیز گزینه مناسبی باشد.

از آن‌جایی که نمایشگرهای OLED‌ از نور پس زمینه و Local Dimming پشتیبانی نمی‌کنند، اثری از ترکیب شدن رنگ‌های همجوار دیده نمی‌شود و به خصوص در نمایش رنگ‌های سفید و مشکی بسیار عالی عمل می‌کند. تلویزیون S95C دارای یکپارچگی رنگی یا همانColor Uniformity بسیار تحسین‌برانگیز است .این پردازشگر هوشمند نویزهای تصویری را کاهش می‌دهد، در ارتقاء تصاویر غیر 4k چابک است (به خصوص در نمایش شبکه‌های ایرانی عالی عمل می‌کند) و روشنایی و کنتراست را متناسب با نور محیط و محتوای در حال پخش تنظیم می‌کند. ممکن است بخواهید تصاویر یا فیلم‌های قدیمی مورد علاقه‌تان را با کیفیت‌های مختلف همچون SD/ HD/ FHD تماشا کنید، همه چیز را برعهده فناوری Ai Upscale سامسونگ بگذارید و تفاوت حیرت‌انگیز در ارتقاء کیفیت این تلویزیون با مدل‌های معمولی را ببینید. تلویزیون QD-OLED 4K سامسونگ S95C واقعاً در این بخش عالی عمل می‌کند و کیفیت تصاویر را تا حد نزدیک به 4K ارتقاء می‌دهد.

کنتراست:

تلویزیون سامسونگ S95C

تلویزیون فوق العاده برای تماشای فیلم در یک اتاق کاملا تاریک است. نسبت کنتراست تقریباً بی نهایت دارد، بنابراین رنگ سیاه عمیق و جوهری است که در بخش های تاریک تصویر پیکسل ها به صورت کامل خاموش میشوند و باعث ایجاد رنگ مشکی خالص و عمیق در تصاویر میشوند. لرزش را از هر منبعی حذف می‌کند، تجربه تماشای فیلم را تضمین می‌کند.اگرچه این تلویزیون از Dolby Vision پشتیبانی نمی‌کند اما تا حدودی با نسخه‌های مختلف HDR توانسته است کیفیت تصاویر را برای رقابت با دالبی ویژن آماده کند و کنتراست و رنگ‌هایی زیبا و کالیبره شده را نمایش دهد.تکنولوژی تصویری Smart Calibration با پردازش مبتنی بر هوش مصنوعی، تصاویر و رنگ‌ها را کالیبره می‌کند و رنگ‌هایی سرزنده را نمایش می‌دهد. فناوری تشخیص روشنایی نور (Color / Brightness Ditection) می‌تواند روشنایی و رنگ‌ها را همسو با محتوای در حال پخش تنظیم کند تا تصاویر با کیفیت بالاتری نمایش داده شوند.

روشنایی HDR و SDR:

تلویزیون سامسونگ S95C

به لطف طیف رنگی گسترده و اوج روشنایی بالا در HDR، بسیار زنده و واقعی به نظر می رسد. همچنین به دلیل اوج روشنایی بالا و کنترل بازتاب عالی، برای نمایش‌ در روز عالی است، و به لطف یکنواختی عالی و زمان پاسخ سریع، برنامه های ورزشی فوق‌العاده به نظر می‌رسند. در صحنه‌های مختلف تصویر کاملاً ثابت است، و روشنایی کلی صحنه‌ها خوب به نظر می‌رسد،صحنه‌ها بیش از حد روشن یا تاریک نیستند و به کمک سنسور نور و قابلیت Brightness/Color Detection رنگ و روشنایی صفحه نمایش را به صورت اتوماتیک با توجه به شرایط محیط تنظیم می کند. صفحه نمایش این محصول از رفرش ریت 144هرتز برخوردار است و به کمک تکنولوژی Auto Motion Plus و Clear Motion صحنه های سریع را کاملا واضع نمایش می دهد و از تاری تصاویر جلوگیری می کند. فناوری Noise Reduction نویز تصاویر قدیمی و محتواهای بی‌کیفیت را می‌گیرد و به کمک دیگر فناوری‌های تصویر کیفیت را ارتقاء می‌دهد تا بهترین تصاویر حتی اگر 4K نیستند پخش شوند. لازم به ذکر است که این اولد سامسونگ گواهینامه Pantone Certificate را برای نمایش رنگ‌ها با کیفیت عالی در تُن رنگی پوست طبیعی دریافت کرده است.

یکنواختی خاکستری:

 تلویزیون سامسونگ S95C

Samsung S95C دارای یکنواختی خاکستری عالی است. تنوع بسیار کمی در روشنایی در سراسر صفحه نمایش وجود دارد که برای هر محتوایی عالی است. تقریباً هیچ اثر ناموزونی در صفحه نمایش در مرکز وجود ندارد که برای طرفداران ورزش عالی عمل میکند . 

یکنواختی مشکی :

 تلویزیون سامسونگ S95C

از آنجایی که OLED ها می توانند تک تک پیکسل ها را خاموش کنند، Samsung S95C دارای یکنواختی کامل مشکی است،بدون شکوفایی حواس پرت کننده یا جلوه هاله ای در اطراف مناطق روشن صفحه نمایش در صحنه های تاریک عالی عمل میکند .

باتاب نور و زاویه دید :

تلویزیون سامسونگ S95C

از آنجایی که این تلویزیون از فناوری OLED خود تابشی استفاده می‌کند، از یکنواختی مشکی عالی برخوردار است. قسمت‌های روشنی مانند ابر در حالت تاریک وجود دارد که زیاد به چشم نمی‌آید، و روشنایی در اطراف متن‌های روشن مانند زیر نویس نسبتاً کم است، و این مورد در فیلم‌ها باعث مزاحمت نمی‌شوند.

کاربری گیمینگ تلویزیون سامسونگ S95C

تلویزیون سامسونگ S95C

این یک تلویزیون فوق العاده برای بازی است، از تمامی رزولوشن‌ها در جدیدترین کنسول‌های بازی نسل هشتم و نسل نهم پشتیبانی می‌کند. دارای تاخیر ورودی فوق‌العاده کم است و تجربه بازی را با تأخیر بسیار کم بین عملکردهای کنترلر یا ماوس و عملکرد روی صفحه تضمین می‌کند. از بسیاری از ویژگی‌های پیشرفته بازی، از جمله پشتیبانی از نرخ نوسازی متغیر برای کاهش پارگی، پشتیبانی می‌کند و به لطف چهار پورت پهنای باند HDMI 2.1، می‌تواند از مزایای کامل کنسول‌های نسل جدید استفاده کند.سامسونگ به کمک تکنولوژی Game Motion Plus و Motion Xcelerator Turbo+ کنار فریم ریت 144 هرتز صحنه های سریع بازی ها را کاملا صاف نمایش می دهد در نتیجه کوچک ترین تاری تصویری را تجربه نخواهید کرد.در بازی‌های سرعتی همچون مسابقات ماشین یا اکشن گیمز بسیار مفید است.همچنین قابلیت جذاب (Auto Low Latency Mode) – ALLM یا کاهش تاخیر ورودی خودکار به صورت خودکار تاخیر بین کنسول و تلویزیون را تنظیم می‌کند تا بدون هیچ تاخیر و لگ بازی را اجرا کنید و با بالاترین سرعت عمل خود در بازی‌ها ظاهر شوید. این محصول دارای قابلیت Game bar است و به شما اجازه می دهد تا هنگام بازی کردن ویژگی های گیمینگ آن را به دلخواه و با توجه به نیاز خود تنظیم نمایید. همچنین دارای قابلیت Super Ultra Wide Game View است و به شما اجازه می دهد تا بازی هایی که از آن پشتیبانی می کنند را با زاویه دید بسیار گسترده تری بازی کنید. 

ورودی های تلویزیون سامسونگ S95C 

تلویزیون سامسونگ S95C

سامسونگ S95C از پهنای باند کامل 48 گیگابیت بر ثانیه HDMI 2.1 در هر چهار پورت HDMI پشتیبانی می کند. این به شما انعطاف‌پذیری می‌دهد تا از چندین دستگاه با پهنای باند بالا استفاده کامل کنید،  متأسفانه، سامسونگ هنوز از Dolby Vision پشتیبانی نمی‌کند، اما در عوض از HDR10+ پشتیبانی می‌کند.لازم به ذکر است که 4 پورت HDMI و 3 پورت USB در تلویزیون تعبیه شده اند که در کنار آن‌ها درگاه LAN، دیجیتال و ماهواره نیز به چشم می‌خورد. همگی پورت‌های HDMI نسخه HDMI 2.1 هستند و USB نیز نسخه 3.0 است که جدیدترین استانداردهای این ورودی‌ها هستند.

ویژگی های هوشمند تلویزیون سامسونگ S95C

تلویزیون سامسونگ S95C

این تلویزیون برنامه‌های ارائه‌شده بیشتر سرویس‌های پخش رایج را پوشش می‌دهند، و مجموعه بزرگی از برنامه‌های موجود در فروشگاه برنامه سامسونگ را ساپورت میکند .سامسونگ از قابلیت Smart Calibration در این تلویزیون استفاده نموده است که به شما اجازه می دهد تا از طریق موبایل خود، صفحه نمایش تلویزیون را کالیبره کنید.این محصول قابلیت اتصال به موبایل های هوشمند اندرویدی و iOS را دارد و امکانات کاملی را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین دارای قابلیت Tap View و Multi-View نیز می باشد. این تلویزیون از اینترنت اشیاء (IoT) پشتیبانی می کند و دارای داشبورد هوشمند SmartThings است. 

تلویزیون سامسونگ S95C ازقابلیت ضبط فیلم (PVR)بهره‌مند است که به وسیله یک فلش UBS می‌توانید برنامه‌های مختلف را ضبط کنید و بعداً به تماشای آن‌ها بپردازید. در کنار این، قابلیت جذاب دیگر ماشین زمان است که تلویزیون تا چند ساعت برنامه‌های زنده را در حافظه خود نگه می‌دارد و بعداً‌ می‌توانید دوباره به آن‌ها رجوع کنید.تصویر در تصویر (Picture In Picture) حسابی به کارتان می‌آید. این مورد به شما اجازه می‌دهد نمایشگر را به دو بخش تقسیم کنید و به تماشای دو شبکه مختلف بپردازید یا دو کار مختلف با نمایشگر انجام دهید. برای کسانی که قصد دارند با تلویزیون تماس تصویری برقرار کنند هم قابلیت Video Call On Screen تعبیه شده است تا با وصل کردن Camera به نمایشگر، میتینگ‌های خود را بر روی تلویزیون انجام دهید.

رابط کابری :

تلویزیون سامسونگ S95C

Samsung S95C نسخه 2023 سیستم عامل تایزن را اجرا می کند که استفاده از آن سریع و آسان است.همچنین رابط Smart Hub روان است و گزینه های پیشرفته زیادی دارد و به راحتی می توانید محتوای مورد علاقه خود را پیدا کنید.با قابلیت TV to Mobile می‌توانید موبایل را به تلویزیون متصل کنید و با آن کارهایی که روی گوشی انجام می‌دهید را روی صفحه تلویزیون ظاهر کنید یا برعکسش را انجام دهید و صفحه تلویزیون را روی گوشی موبایل نمایش دهید. همچنین قابلیت Tap View در تلویزیون S95C استفاده شده است که با نزدیک کردن گوشی به تلویزیون امکان اتصال آن‌ها با یکدیگر فراهم می‌کند. 

لوازم جانبی تلویزیون سامسونگ S95C

لوازم جانبی داخل جعبه:

تلویزیون سامسونگ  s95c

  • یک جعبه اتصال 
  • کابل اتصال کوتاه (12 اینچ)
  • کابل Long One Connect (94.5 اینچ)
  • کابل برق ( سفارش امریکا)
  • درپوش های محافظ دوشاخه کابل 
  • کلیپ های مرتب سازی کابل ها (4عدد)
  • اسپیسرهای پلاستیکی
  • دفترچه های راهنما

ریموت کنترل :

تلویزیون سامسونگ S95C

کنترل از راه دور این تلویزیون بسیار باریک و جمع و جور است و استفاده از آن آسان است. دارای یک باتری قابل شارژ داخلی با پنل خورشیدی در پشت ریموت است. همچنین اگر به طور غیرمنتظره ای از بین رفت، می توانید آن را از طریق USB-C شارژ کنید. در کل کار با کنترل بسیار ساده و راحت است که دلیلش هم سبک بودن و خوش دستی آن است.

کیفیت صدای تلویزیون سامسونگ S95C

بدون شک سامسونگ S95C کیفیت صدای خوبی دارد و دارای مشخصات صدای متعادلی است، بنابراین دیالوگ ها واضح و قابل درک هستند، صدا ها  خیلی بلند نیستند، و بیس عالی و بدون نویزی دارد.تلویزیون سامسونگ S95C دارای سیستم صوتی 2.2.2 کاناله است. این سیستم صوتی در مجموع توان خروجی صدای 70 وات را در اختیار شما قرار می دهد و مجهز به تکنولوژی Object Tracking Sound یا OTS است و صداها را درست از جایی از صفحه نمایش که اتفاق می افتند، پخش می کند و حس واقع گرایانه ای به بیننده منتقل می کند.این تلویزیون دارای قابلیت Bluetooth audio و Dual Audio Support (Bluetooth) است و به شما اجازه می دهد تا به صورت هم زمان صدای تلویزیون را از طریق ارتباط بلوتوث روی دو دستگاه صوتی مختلف پخش کنید. سامسونگ این تلویزیون را به تکنولوژی Q-Symphony مجهز کرده است و شما می توانید آن را به ساندبار سازگار سامسونگ متصل کرده و صدای قدرتمند تر، با کیفیت تر و کاملا هماهنگ و هم زمانی را از بلندگوهای تلویزیون و ساندبار بشنوید. قابلیت OTS Plus با کمک چندین اسپیکر دایره‌ای در پشت تلویزیون سامسونگ S95C صدایی قابل جابه‌جایی را به جریان می‌اندازد، که در نتیجه آن اصوات چند بعدی و سینماتیک را ایجاد می‌کند. این محصول از استاندارد‌های صوتی Dolby در چندین نسخه استفاده می‌کند که شامل نسخه‌های Dolby Digital / Plus – Dolby Atoms – Dolby AC-4 هستند. سامسونگ اگرچه از دالبی ویژن در تصویر پشتیبانی نمی‌کند اما با کمک دالبی اتموس  و تولید صدای 3بعدی، به بهبود حالت سینماتیک صدا کمک می‌کنند و شما را غرق در صحنه‌های هالیوود می‌کنند.

جمع بندی بررسی تخصصی S95C

نقاط قوت نقاط ضعف
روشنایی بالا و کنتراست بی‌نهایت عدم پشتیبانی از Dolby Vision 
 زاویه دید فوق گسترده در زاویه‌های مختلف
صفحه نمایش بیش از حد روشن در حالت بازی
نمایشگر اولد با رفرش ریت 144 هرتز وجود حاشیه های رنگی قابل توجه
پشتیبانی از سرویس‌های گیمینگ ابری محدود کردن روشنایی خودکار
سیستم عامل آپدیت با رابط کاربری بسیار روان‌  
دارای صفحه نمایش Anti Reflection  
پهنای باند HDMI 2.1 در هر چهار پورت
 

جمع بندی:

این تلویزیون هر آن‌چه یک محصول بی‌نقص انتظار می‌رود را در خود دارد.  در مجموع می‌توان یک تلویزیون فوق العاده با جدیدترین امکانات و مناسب برای کارهای روزمره دانست که اگر از نظر بودجه محدودیتی ندارید میتواند گزینه عالی برای ما باشد. سامسونگ این تلویزیون را در سایزهای 55 ، 65 ، 77 به بازار عرضه کرده که می‌تواند مناسب سالن‌های مختلف با ابعاد مختلفی باشد. S95C از کیفیت تصویر 4K برخوردار بوده و امکانات گیمینگ نظیر قابلیت VRR و HDMI2.1 نیز در آن به خوبی اجرا شده است و در آن از پنل VA پشتیبانی شده که نسبت کنتراست بالایی ارائه می‌دهد و از کیفیت ساخت مطلوبی برخوردار است. برای خرید محصول فوق میتوانید با کارشناسان سایت سلام بابا  مشاوره گرفته و لذت خریدی عالی را با ما تجربه کنید . 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 11 میانگین: 4.6]

حتما ببینید

راهنمای خرید ماشین لباسشویی

راهنمای خرید ماشین لباسشویی

نکات لازم برای راهنمای خرید ماشین لباسشویی امروزه کمتر کسی زمان لازم برای شستن لباس­ …

2 نظر

  1. محمد مهدی

    سلام وقت بخیر
    این تلویزیون رو کی موجود میکنید؟
    ضمنا به نظر شما با توجه به اختلاف قیمتی که با مدل قبلی اس 95 ب داره ارزش خرید داره در حال حاضر؟

    • fariba

      سلام و درود
      به زودی مطلب مقایسه این دو تلویزیون رو انتشار خواهیم کرد حتما وبلاگ سلام بابا رو دنبال کنید
      در ضمن به زودی و به محض ورود این محصول، اون رو موجود می کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *