بهترین ماشین لباسشویی

بهترین ماشین لباسشویی

بهترین ماشین لباسشویی

هر ساله انواع مدل‌های لباسشویی به بازار معرفی می‌شوند و این سوال مطرح می‌شود که از میان لشکر عظیم لباس شویی‌ها کدام یک به عنوان بهترین ماشین لباسشویی مطرح می‌شود و معیار برتری آن‌ها چیست؟ بهترین ماشین‌های لباسشویی چه ویژگی‌هایی دارند؟ و از چه امکاناتی برخوردار هستند؟ کدام برند لباسشویی بهتر است؟ در این مطلب از وبلاگ سلام‌ بابا به معرفی بهترین ماشین‌های لباسشویی از برند ال جی، سامسونگ و بوش در بازار می‌پردازیم و از خصوصیات برجسته‌ آن‌ها برای کاربران محترم شرح خواهیم داد.

بیشتر از ماشین‌های لباسشویی خودکار هستند و با یک فرایند الکترونیکی کنترل می‌شوند. با استفاده از دکمه اتوماتیک برنامه‌ای برای ماشین تنظیم می‌شود که بر همان مبنا لباس‌ها را با ترکیب آب سرد و گرم تا سطح دلخواه، تنظیم مدت زمان شستشو، آبکشی لباس‌ها و خشک کردن محدود آب لباس‌ها از طریق چرخاندن سریع آن‌ها که برخی از ماشین لباسشویی‌ها لباس‌های شسته شده را 100 درصد خشک می‌کنند. به این ترتیب انواع مختلفی از لباسشویی وجود دارد که در صورت آشنایی با آن‌ها، در خرید مشکلی نخواهید داشت.

V12

لباسشویی ال جی V12

ماشین لباسشویی ال جی V12 یا WDV1260 از جمله ماشین لباسشویی های 2021 ال جی محسوب می شود که در دو رنگ سفید و مشکی وجود دارد و مونتاژ کشور چین است. این ماشین لباسشویی دو کاره است و بر خلاف اکثر ماشین لباسشویی های بازار دارای خشک کن نیز می باشد و علاوه بر شستشو لباس ها آنها را به صورت صد در صد نیز خشک می کند. اکثر ماشین لباسشویی های بازار لباس ها را آبکشی و آبگیری می کنند اما لباس ها را کاملا خشک و قابل پوشیدن تحویل نمی دهند و لازم است که شما آن ها را مدتی در فضای باز پهن کرده تا کاملا خشک شوند اما ماشین لباسشویی ال جی WDV1260 دارای 5 برنامه خشک کن مختلف می باشد که لباس ها را کاملا خشک تحویل شما می دهد و شما می توانید آنها را بلافاصله بپوشید بنابراین شما با خرید این محصول در واقع یک دستگاه دو کاره برای شستشو و خشک کردن لباس ها خریداری کرده اید.

ظرفیت شستشوی این ماشین لباسشویی 12 کیلوگرم و ظرفیت خشک کن آن 8 کیلوگرم است. به موتور Inverter Direct Drive مجهز است. موتور اینورتر دایرکت درایو از نوع تسمه ای نیست و طول عمر و مصرف انرژی بسیار عالیی دارد و از همه مهم تر سرو صدای بسیار کمی تولید می کند و همچنین دارای تکنولوژی AI Direct Drive یا AI DD است این تکنولوژی جنس و وزن لباس ها را تشخیص می دهد و الگوی حرکت شستشوی مناسب را با توجه به اطلاعاتی که بدست می آورد، تنظیم می کند. این تکنولوژی در عین حال که لباس ها را به بهترین شکل ممکن شستشو و تمیز می کند، از آنها محافظت و مراقبت نیز می کند تا آسیب نبینند. دارای تکنولوژی 6 Motion DD نیز می باشد و لباس های موجود در دیگ شستشو را در 6 جهت مختلف حرکت می دهد و باعث می شود تا لباس ها به بهترین شکل ممکن شستشو پیدا کنند. علاوه بر آن این ماشین لباسشویی از تکنولوژی TurboWash 360 برخوردار است که باعث شستشوی سریع تر و بهتر لباس ها می شود. این تکنولوژی در کنار تکنولوژی 3D Multi Spray عمل می کند که شامل 4 نازل برای اسپری آب روی لباس ها می باشد و آب را از 4 جهت مختلف با فشار متفاوت اسپری می کند تا لباس ها کاملا تمیز شوند. محصول پیش روی شما از سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه برخوردار است که به شستشو و خشک کردن هر چه بهتر لباس ها کمک می کند.

V9 10.5KG

لباسشویی ال جی V9 10.5 KG

ماشین لباسشویی ال جی WV9142 یا V9 یکی از ماشین لباسشویی های 2019 ال جی است که علاوه بر طراحی مدرن، امکانات فوق العاده ای دارد و در دو رنگ مشکی و سفید عرضه شده است. این محصول مشابه ماشین لباسشویی ال جی WDV9142 می باشد، با این تفاوت که این ماشین لباسشویی فاقد خشک کن بوده و برخی برنامه های شستشوی آن متفاوت است.این ماشین لباسشویی دارای ظرفیت 10.5 کیلویی است که برای یک خانواده با جمعیت متوسط بسیار مناسب می باشد. البته این محصول از سیستم TWINWash پشتیبانی می کند و شما می توانید یک مینی واش تهیه کرده و زیر آن نصب کنید. به این ترتیب علاوه بر اینکه ظرفیت بیشتری برای شستشو در اختیار دارید، می توانید لباس های رنگی را از هم جدا کرده و بصورت همزمان بشویید تا در زمان نیز صرفه جویی نمایید.این لباس شویی از موتور قدرتمند Inverter Direct Drive برخوردار است که با وجود این موتور دیگر نیازی به تسمه بین موتور و دیگ شستشو نیست و به عبارتی این ماشین لباسشویی تسمه ندارد. این موضوع باعث می شود تا صدای تولید شده توسط این محصول به نسبت ماشین لباسشویی های قدیمی یا تسمه ای بسیار کمتر باشد. دارای سرعت 1400 دور در دقیقه است و می تواند عملیات آب گیری را انجام دهد، اما متاسفانه خشک کن صد در صد ندارد این یعنی لباس ها پس از شستشو کاملا خشک و قابل پوشیدن نیستند و باز هم نیاز است که آن ها را از لباسشویی خارج کرده و برای مدتی آویزان کنید.

دارای 14 برنامه شستشو است که با انتخاب هر کدام، تنظیمات شستشوی پیشفرض مناسب با آن روی ماشین لباسشویی اعمال می شود. این محصول دارای تکنولوژی Steam+ است و با انتخاب برنامه Allergy Care، لباس ها با بخار شسته می شوند و ذرات آلرژی زا تا حد زیادی از بین می روند. همچنین برنامه Steam Refresh در واقع حالت بخارشو دارد و باعث از بین رفتن چین و چروک لباس ها می شود. این ماشین لباسشویی دارای برنامه Turbowash 39 است که به کمک تکنولوژی TurboWash 360، لباس ها را در کمتر از 39 دقیقه می شوید. همانطور که گفته شد محصول فوق دارای خشک کن است و بجز این مورد و برخی از برنامه های شستشو، تفاوت دیگری با ماشین لباسشویی ال جی WV9142 ندارد. 

V9 7/10.5 KG

لباسشویی ال جی V9 7/10.5 KG

ماشین لباسشویی ال جی WDV9142 یا V9 یکی از انواع ماشین لباسشویی های خشک کن دار ال جی میباشد که محصول سال 2019 است و در دو رنگ سفید و مشکی به بازار عرضه شده است. لباسشویی ال جی V9 هم قابلیت شستشو  هم قابلیت خشک کن را دارد از این رو خرید آن اقتصادی می باشد. این لباس شویی دارای ظرفیت 10.5 کیلویی برای شستشو است همچنین به خشک کن صد در صد مجهز است که ظرفیت 7 کیلویی دارد. لباس شویی WDV9142 دارای 5 برنامه خشک کن است که توانایی خشک کردن کامل البسه را دارد و لباس ها را کاملا خشک شده و قابل پوشیدن به شما تحویل می دهد. از این رو محصول فوق جزو ماشین لباسشویی های 2 کاره یا دو در یک به حساب می آید و می توان گفت شما با خرید این ماشین لباسشویی خشک کن دار ال جی، در واقع 2 محصول جداگانه را در قالب 1 محصول تهیه کرده اید. این ماشین لباسشویی به صفحه نمایش LED بزرگ مجهز است و دکمه های لمسی دارد. شما به راحتی می توانید از طریق این پنل کنترلی، تنظیمات مورد نیاز خود را روی ماشین لباسشویی اعمال کنید. برای انتخاب برنامه های شستشوی پیشفرض نیز یک دکمه چرخشی بزرگ در نظر گرفته شده است. این محصول به یک درب شیشه ای بزرگ از نوع حرارت دیده مجهز است که در مقابل گرما بسیار مقاوم است.

این لباسشویی از موتور قدرتمند Inverter Direct Drive برخوردار است. این موتور کارایی بسیار عالی دارد و مدت زمانی طولانی کار می کند و صدای بسیار کمی را هنگام کار تولید می کند. سرعت چرخش آن 1400 دور در دقیقه می باشد در مصرف انرژی نیز بسیار صرفه جویی می کند بنابراین از پرداخت هزینه های بالا برای آب و برق نیز جلوگیری می کند. دارای 14 برنامه شستشو است که با انتخاب هر کدام، تنظیمات شستشوی پیشفرض مناسب با آن روی ماشین لباسشویی اعمال می شود. این محصول دارای تکنولوژی Steam+ است و با انتخاب برنامه Allergy Care، لباس ها با بخار شسته می شوند و ذرات آلرژی زا تا حد زیادی از بین می روند. همچنین برنامه Steam Refresh در واقع حالت بخارشو دارد و باعث از بین رفتن چین و چروک لباس ها می شود. این ماشین لباسشویی دارای برنامه Turbowash 39 است که به کمک تکنولوژی TurboWash 360، لباس ها را در کمتر از 39 دقیقه می شوید.همانطور که گفته شد محصول فوق دارای خشک کن است و بجز این مورد و برخی از برنامه های شستشو، تفاوت دیگری با ماشین لباسشویی ال جی WV9142 ندارد. 

WW80K54E

ماشین لباسشویی سامسونگ WW80K54E

ماشین لباسشویی سامسونگ WW80K54E

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل K54E در سال 2016 توسط شرکت سامسونگ با مونتاژ کشور ویتنام تولید شده است. این لباس شویی با رنگ های سفید و اینوکس و ظرفیت 9 کیلوگرم و 8 کیلوگرم عرضه شده اند و برای خانواده های با جمعیت متوسط مناسب می باشند. حداکثر سرعت چرخش این مدل 1400 دور در دقیقه می باشد. دارای موتور دیجیتال اینورتر است که این موتور ها نسبت به موتور های تسمه ای معمولی لرزش و صدای کمتری دارند و شرکت سامسونگ طول عمر این موتور دیجیتال اینورتر را تا 10 سال نیز ضمانت نموده است. دارای قفل کودک، شستشو با تأخیر، سیستم تشخیص میزان لباس ها، قابلیت اضافه کردن مجدد لباس ها، شستشوی بهداشتی، قابلیت تنظیم دمای آب و بسیاری ویژگی های مفید دیگر نیز می باشد. دارای 14 برنامه مختلف شستشو می باشد و برای انواع لباس با جنس های مختلف دارای برنامه های متفاوتی است و می توان بر اساس نوع و میزان کثیفی لباس ها برنامه موردنظر خود را تنظیم و راه اندازی کرد. برای مثال برنامه Cotton برای شستشوی انواع لباس های نخی، لباس زیر، حوله، رومیزی و ملحفه با آب 0 تا 90 درجه سانتیگراد مناسب می باشد. 

جنس بدنه این لباسشویی استیل ضد زنگ بوده و جنس درب شیشه آن از جنس شیشه حرارت دیده می باشد که بسیار مقاوم و کاملا شفاف است. همچنین نوع دکمه های کنترلی آن فشاری، لمسی و چرخشی می باشد. بعد از 40 بار شستشوی لباس ها، چراغ شستشوی دیگ بر روی پنل LED نمایان می شود و این به بدین معناست که دیگ نیاز به شستشو دارد. شما می توانید برنامه شستشوی Eco Drum Clean را اعمال کرده تا شستشوی دیگ انجام شود. ماشین لباسشویی 1400 دور سامسونگ K54E0 خشک کن ندارد و نمی تواند پس از شستشو لباس ها را 100% خشک و قابل پوشیدن به شما تحویل دهد. در مدل فوق به لطف وجود دور چرخش نسبتا بالا (1400 دور) لباس ها به خوبی آبکشی و آبگیری شده و با کمی رطوبت به شما تحویل داده می شود. البته سرعت چرخش در برنامه های شستشوی مختلف متفاوت از یک دیگر است اما حداکثر سرعت آن 1400 دور در دقیقه است. این محصول یک ماشین لباسشویی هوشمند نیست اما دارای قابلیت Smart Check برای عیب یابی هوشمند است. 

WW90T554

ماشین لباسشویی سامسونگ WW90T554

ماشین لباسشویی سامسونگ T554

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل T554  و با نام کامل WW90T554DAW  و WW90T554DAN و WW80T554DAN1 در سال 2020 توسط شرکت سامسونگ تولید شده اند. تفاوت این سه مدل در رنگ و ظرفیت آن هاست که مدل WW90T554DAW لباس شویی 9 کیلوگرم با رنگ سفید و WW90T554DAN لباس شویی 9 کیلوگرم با رنگ اینوکس هستند که هر دو این مدل ها مونتاژ کشور چین می باشند. اما مدل WW80T554DAN1 لباسشویی 8 کیلوگرم رنگ اینوکس است که مونتاژ کشور لهستان می باشد اما هر سه از یک مدل کلی هستند و بیشتر ویژگی های آن ها مشابه است. حد اکثر سرعت چرخش این مدل 1400 دور در دقیقه می باشد. دارای موتور دیجیتال اینورتر است که این موتور ها نسبت به موتور های تسمه ای معمولی لرزش و صدای کمتری دارند. دارای قفل کودک، شستشو با تأخیر، سیستم تشخیص میزان لباس ها، شستشوی بهداشتی و شستشوی هوشمند و بسیاری ویژگی های مفید دیگر نیز می باشد. دارای 22 برنامه مختلف شستشو می باشد و برای انواع لباس با جنس های مختلف دارای برنامه های متفاوتی است و می توان بر اساس نوع و میزان کثیفی لباس ها برنامه موردنظر خود را تنظیم و راه اندازی کرد. همچنین این محصول دارای قابلیت Addwash می باشد و شما می توانید به راحتی لباس هایی که از دور شستشو جا مانده اند را از طریق درب تعبیه شده روی درب اصلی، حین شستشو به باقی لباس ها اضافه نمایید.

جنس بدنه لباسشویی استیل ضد زنگ و جنس درب شیشه حرارت دیده می باشد و رنگ شیشه درب این ماشین لباسشویی کاملا شفاف بوده و حرارت دیده و مقاوم در برابر گرما و سرما می باشد. نوع دکمه های کنترلی آن لمسی و چرخشی می باشد. ماشین لباسشویی هوشمند سامسونگ T554 دارای وای فای می باشد و از اینترنت اشیاء یا IoT و برنامه SmartThings پشتیبانی می کند. همچنین مجهز به قابلیت Smart Control می باشد که با فعال کردن آن می توانید به برنامه SmartThings بر روی موبایل هوشمند اندرویدی یا iOS خود متصل شوید. شما می توانید ماشین لباسشویی خود را از راه دور حتی زمانی که بیرون از منزل هستید نیز کنترل نمایید. یکی از قابلیت های هوشمند این محصول Auto Cycle Link است، به لطف این قابلیت و در صورت وجود ماشین خشک کن سازگار سامسونگ، خشک کن به صورت هوشمند و از طریق اتصال به ماشین لباسشویی بر اساس نوع برنامه شستشو، برنامه متناسب با خشک کردن لباس ها را پیشنهاد می دهد. 

WW80J54E0BX

لباسشویی سامسونگ WW80J54E0BX

لباسشویی سامسونگ 54E0

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل WW80J54E0BX در سال 2015 توسط شرکت سامسونگ و با مونتاژ کشور ویتنام تولید و به بازار عرضه شده است. این لباسشویی از نوع درب از جلو و به سمت چپ می باشد و دارای موتور دیجیتال اینورتر است که این موتور ها نسبت به موتور های تسمه ای معمولی لرزش و صدای کمتری دارند و حداکثر سرعت چرخش آن 1400 دور در دقیقه است. ظرفیت این ماشین لباس شویی 8 کیلوگرم می باشد و عدد 80 در ابتدای نام مدل نشاندهنده ظرفیت این مدل و حرف J نشان دهنده سال تولید یعنی 2015 و 54E0 نام مدل و BX مشخص کننده رنگ آن می باشد.  لوله گرم کننده این ماشین لباسشویی از نوع سرامیکی یا Ceramic Heater می باشد. جنس سرامیکی این لوله ها مانع از تشکیل رسوبات کلسیمی در اطراف آن می شود که این امر به افزایش طول عمر این ماشین لباسشویی کمک می کند. ماشین لباسشویی 1400 دور سامسونگ WW80J54E0BX قابلیت خشک کن ندارد و نمی تواند لباس ها را به طور کامل خشک و قابل پوشیدن به شما تحویل دهد. اما به لطف سرعت چرخش نسبتا بالایی که دارد لباس ها را به طور کامل آبگیری کرده و با اندکی رطوبت به شما تحویل می دهد و نیاز است که برای خشکی 100%، آن ها را زیر آفتاب پهن کنید.

این لباسشویی دارای 14 برنامه مختلف برای شستشوی لباس ها می باشد که می توان بر اساس جنس و نوع لباس و میزان کثیفی لباس ها برنامه دلخواه خود را برای شستشو انتخاب کنید. جنس بدنه لباس شویی استیل ضد زنگ و جنس درب شیشه حرارت دیده می باشد و رنگ شیشه درب این ماشین لباسشویی کاملا شفاف بوده و حرارت دیده و مقاوم در برابر گرما و سرما می باشد. نوع دکمه های کنترلی آن فشاری، لمسی و چرخشی می باشد. صفحه نمایش ال ای دی محصول فوق اطلاعاتی همچون دمای آب، دور چرخش دیگ و جزئیات دیگری را به شما نمایش می دهد. توجه داشته باشید که این محصول برای نصب تنها به یک ورودی آب سرد نیاز دارد. محصول فوق یک ماشین لباسشویی هوشمند نیست اما دارای قابلیت عیب یابی هوشمند یا Smart Check می باشد. این ماشین لباسشویی از برنامه SAMSUNG Smart Washer پشتیبانی می کند و شما می توانید با نصب آن روی موبایل هوشمند اندروید یا iOS خود اخطار های ماشین لباسشویی را از روی پنل محصول اسکن کرده و مشکل را رفع کنید. با وجود قابلیت Delay End شما می توانید زمان پایان شستشو را با تاخیر تعیین و تنظیم نمایید. 

WAW3256

ماشین لباسشویی بوش WAW3256

ماشین لباسشویی بوش WAW3256

ماشین لباسشویی بوش مدل 3256  و با نام کامل WAW32560GC  و WAW3256XGC در سال 2017 توسط شرکت بوش تولید شده اند. تفاوت این دو مدل تنها در رنگ آن هاست که مدل WAW32560GC لباس شویی 9 کیلوگرم با رنگ سفید و WAW3256XGC لباسشویی 9 کیلوگرم با رنگ نقره ای هستند که هر دو این مدل ها مونتاژ کشور آلمان می باشند و  ویژگی های آن ها کاملا مشابه است. این ماشین لباس شویی مجهز به موتور EcoSilence Drive است که از نوع تسمه ای می باشد. البته این موتور بدون برس است و نسبت به ماشین لباسشویی های معمولی صدای کمتر، طول عمر بیشتر و بازدهی عملکرد بالاتری دارد. ماشین لباسشویی مذکور با برخورداری از موتور اکو سایلنس درایو در مصرف انرژی صرفه جویی کرده و هزینه های برق مصرفی شما را کاهش می دهد. بوش برای آسودگی خیال شما عمر مفید موتور EcoSilence Drive این لباسشویی را تا 10 سال تضمین کرده است تا با خیال راحت آن را سفارش دهید. این محصول با حداکثر سرعت چرخش دیگ 1600 دور در دقیقه می تواند در پایان برنامه شستشو لباس ها را تا حد زیادی آبگیری نماید اما متأسفانه سیستم خشک کن ندارد. دارای 14 برنامه مختلف شستشو می باشد و برای انواع لباس با جنس های مختلف دارای برنامه های متفاوتی است و می توان بر اساس نوع و میزان کثیفی لباس ها برنامه موردنظر خود را تنظیم و راه اندازی کرد.

ماشین لباسشویی WAW3256 دارای قفل کودک، سیستم اضافه کردن مجدد لباس ها، قابلیت تنظیم دمای آب، شستشوی بهداشتی و شستشوی هوشمند و ویژگی های زیاد دیگری است. ماشین لباسشویی بوش WAW3256  طراحی شیک و زیبایی دارد به طوری که به خوبی با محیط های مختلف هماهنگ می شود دو طرف بدنه این ماشین لباسشویی شکل و طرح خاصی دارد که به آن طراحی AntiVibration گفته می شود. این نوع طراحی علاوه بر کاهش لرزش بدنه ماشین لباسشویی در هنگام کار، باعث کاهش صدای آن نیز می شود. همچنین بوش برای کاهش بیشتر صدا در زیر این محصول نیز از پوشش عایق صدا استفاده کرده است. این ماشین لباسشویی دارای دکمه های لمسی در اطراف صفحه نمایش می باشد که کار با این دستگاه را برای کاربر لذت بخش تر می کند.

 

WAW325X0ME

لباسشویی بوش WAW325X0ME

ماشین لباسشویی بوش WAW325X0MEماشین لباسشویی بوش WAW325X0ME از جمله محصولات تولید شده در سال 2019 شرکت بوش با طراحی شاهکارانه و فناوری های پیشرفته می باشد که دارای ظرفیت 9 کیلوگرمی و سرعت چرخش 1600 دور در دقیقه است. این لباسشویی از موتور (بی‌صدا با عمر طولانی) بهره برده است. موتور EcoSilense Drive در مقایسه با سایر مدل های موتور ماشین لباسشویی از اهمیت فروانی برخوردار است. این موتور علاوه بر میزان نویز و سر و صدای کم از مصرف انرژی بسیار پایینی برخوردار می باشد؛ به گونه ای که هزینه های مصرفی آب و برق را تا حد زیادی کاهش می دهد. برچسب انرژی این ماشین لباس‌شویی در رده ی +++A می باشد که نشان از مصرف بسیار پایین انرژی می باشد. 

این ماشین لباسشویی یکی از بهترین قابلیت های هوشمند یعنی قابلیت اضافه کردن لباس (Reload Function) را دارد به لطف این فناوری قابلیت افزودن لباس ها را حین شستشو را خواهید داشت، حتی هنگامی که چرخه شستشو فعال است شما می توانید لباس های از قلم افتاده را به چرخه شستشو اضافه کنید و شسشتو را ادامه دهید. این محصول مجهز به 14 برنامه شستشو است که هر کدام به روش های مختلف لباس های شما را شستشو می دهند و در مدت زمان مناسب با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار می دهند.

WAX32MX0

ماشین لباسشویی بوش WAX32MX0

ماشین لباسشویی بوش WAX32MX0

ماشین لباسشویی بوش WAX32MX0 یکی از ماشین لباسشویی های 2020 و سری 8 بوش می باشد و در حال حاضر با مونتاژ آلمان وارد بازار ایران شده است. ماشین لباسشویی مذکور دارای ظرفیت 10 کیلوگرم است و به گفته بوش برای خانواده های پرجمعیت (5 نفره یا حتی بیشتر) کاملا مناسب می باشد. ماشین لباسشویی 10 کیلویی بوش WAX32MX0 مجهز به موتور اکو سایلنس درایو است. موتور نام برده شده از نوع تسمه ای و بدون برس می باشد که در مقایسه با موتور های تسمه ای قدیمی طول عمر و بازدهی بیشتری دارد. حداکثر سرعت چرخش این ماشین لباس شویی 1600 دور در دقیقه است و  به لطف سرعت بالای چرخش دیگ می تواند به خوبی کار آبکشی و آبگیری لباس ها را انجام داده و لباس ها را به صورت مرطوب و بدون آب اضافی به شما تحویل دهد. محصول مذکور دارای 14 برنامه شستشو می باشد و شما می توانید با توجه به نیاز خود برنامه مناسب را انتخاب کنید. همچنین ماشین لباسشویی پیش روی شما قابلیت Reload دارد تا بتوانید برنامه شستشو را متوقف کرده و لباس های جا مانده خود را به لباسشویی اضافه نمایید. 

ماشین لباسشویی هوشمند بوش 32MX0 دارای تکنولوژی وای فای (Wi-Fi) است و می توانید آن را به صورت بی سیم به شبکه داخلی و اینترنت وصل نمایید. این محصول از اینترنت اشیا (IoT) و برنامه موبایل Home Connect پشتیبانی می کند و شما می توانید آن را به کمک موبایل هوشمند (آی او اس و اندروید) از راه دور مدیریت و کنترل کنید. در صورت فعال کردن قابلیت Remote Start نیز امکان شروع برنامه شستشو از راه دور به کمک موبایل هوشمند وجود دارد. بوش این ماشین لباسشویی را به صورت روکار (مبله) طراحی کرده و نصب آن نصب به مدل های توکار آسان تر است. ماشین لباسشویی مذکور دارای 1 ورودی آب می باشد و به گونه ای طراحی شده است که می بایست از آب سرد به عنوان آب ورودی در آن استفاده شود.

در جدول زیر می‌توانید لیست کلی از ماشین لباسشویی‌های هر سه برند ال جی، سامسونگ، بوش و همچنین ویژگی‌های آن‌ها را مشاهده کنید:

مدل/ ویژگی هاتولید کنندهسال عرضهکشور سازندهظرفیتنوع موتورسرعت چرخش
T1666ال جی2020کره16اینورتر هوشمند (Smart Inverter)650
4G6ال جی2017کره8دایرکت درایو اینورتر (Inverter Direct Drive)1400
4J6ال جی2020کره9دایرکت درایو اینورتر (Inverter Direct Drive)1400
4V5VYPال جی2020کره9دایرکت درایو اینورتر (Inverter Direct Drive)1400
F2J3HSال جی2021کره7دایرکت درایو اینورتر (Inverter Direct Drive)1200
F4V5RYPال جی2020کره10.5دایرکت درایو اینورتر (Inverter Direct Drive)1400
F4V5VGPال جی2020کره9دایرکت درایو اینورتر (Inverter Direct Drive)1400
FH2J3ال جی2018کره8دایرکت درایو اینورتر (Inverter Direct Drive)1200
G1ال جی2018کره10.5دایرکت درایو اینورتر (Inverter Direct Drive)1400
J5ال جی2019کره7دایرکت درایو اینورتر (Inverter Direct Drive)1200
R5ال جی2022کره9دایرکت درایو اینورتر (Inverter Direct Drive)1400
V12ال جی2021کره12دایرکت درایو اینورتر (Inverter Direct Drive)1400
V3ال جی2021کره9دایرکت درایو اینورتر (Inverter Direct Drive)1400
V9 10.5ال جی2019کره10.5دایرکت درایو اینورتر (Inverter Direct Drive)1400
V9 7,10.5ال جی2019کره10.5, 7دایرکت درایو اینورتر (Inverter Direct Drive)1400
WW11B1944DGBسامسونگ2022کره11دیجیتال اینورتر (Digital Inverter)1400
WW75TA046TEسامسونگ2020کره7.5دیجیتال اینورتر (Digital Inverter)1400
WW80J54E0BXسامسونگ2015کره8دیجیتال اینورتر (Digital Inverter)1400
WW80J5555FX1سامسونگ2015کره8یونیور1400
WW80K54Eسامسونگ2016کره8دیجیتال اینورتر (Digital Inverter)1400
WW80T3040سامسونگ2020کره8دیجیتال اینورتر (Digital Inverter)1400
WW90T4540AEسامسونگ2020کره9دیجیتال اینورتر (Digital Inverter)1400
WW90T554سامسونگ2020کره9دیجیتال اینورتر (Digital Inverter)1400
WAX32MX0بوش2020آلمان10اکو سایلنس درایو (EcoSilence Drive)1600
WAW3256بوش2017آلمان9اکو سایلنس درایو (EcoSilence Drive)1600
WAW325X0MEبوش2019آلمان9اکو سایلنس درایو (EcoSilence Drive)1600
WGA242XVMEبوش2020آلمان9اکو سایلنس درایو (EcoSilence Drive)1200
WGA142X0GCبوش2021آلمان9اکو سایلنس درایو (EcoSilence Drive)1200
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 4.8]

حتما ببینید

مقایسه لباسشویی ال جی

مقایسه لباسشویی ال جی V9 با V12

برند ال جی ال جی یکی از برندهایی است که در حوزه‌های مختلف و بعضاً …

2 نظر

  1. سعید

    باسلام
    بین q70r و Tu8000 به نظرتان کدام کیفیت بهتری دارد؟و چه گزینه های دیگی نیز در این رده وجود دارد؟
    باتشکر

    • محمدعلی

      سلام و درود
      صددرصد Q70R
      جهت مشاهده موارد مشابه در این رده و همچنین امتیازات هر کدام به جدول موجود در مطلب” رده بندی تلویزیون ها در سال 2020-2019 ” مراجعه کنید.
      پیروز و موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *