ارزان ترین تلویزیون 4K سونی

ارزان ترین تلویزیون های 4K سونی

ارزان ترین تلویزیون 4K سونی

امروزه کمتر کسی پیدا می‌شود که کلمه 4K یا به طور عامیانه‌تر فورکی را در مورد رزولوشن و یا کیفیت تصویر صفحه نمایش‌ها نشنیده باشد. UHD 4K تکنولوژی است که برای اولین بار در سال در سال 2014 توسط شرکت ال جی رونمایی شد. این کمپانی اقدام به تولید تلویزیون‌های با رزولوشن 2160×3840 کرد که منجر به تحولی بزرگ در صنعت صفحه ‌نمایش تلویزیون‌ها شد. در ادامه از این مطلب سلام‌ بابا، ارزان ترین تلویزیون 4K سونی را خدمت شما معرفی می‌کنیم. پس تا پایان مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی از تلویزیون‌های ارزان قیمت 4K سونی که در بازار موجود هستند در اختیارتان قرار دهیم. 

کیفیت تصویر 4K

در کل تکنولوژی 4K از وضوح بسیار بیشتری نسبت به تلویزیون‌‌های Full HD یا 1080p برخوردار می‌باشد. این فناوری پیکسل‌‌های بیشماری را در محیطی بسیار کوچک قرار داده است. یکی از دلایلی که از واژه 4K برای این نوع تلویزیون‌‌ها استفاده می‌شود این است که وضوح این تلویزیون‌‌ها تقریباً 4 برابر رزولوشن 1080p می باشد. اگر می‌خواهید اطلاعات جامع‌تری از تکنولوژی فوق‌العاده 4K داشته باشید، اینجا کلیک کنید.

در حال حاضر پرفروش‌ترین و در عین حال محبوب ترین تلویزیون‌ها، محصولاتی هستند که از کیفیت 4K پشتیبانی می‌کنند. چنانچه تمایل به خرید تلویزیون دارید حتماً یکی از ملاک‌هایتان کیفیت تصویر 4K باشد چون تا چندین سال آینده تلویزیون شما از لحاظ کیفیت تصویر کم نمی‌آورد. به صورت کلی تلویزیون‌های سونی نسبت به برندهای دیگر از قیمت بالاتری برخوردارند، اما در ادامه ده مدل را که به نسبت دیگر تلویزیون‌های 4K سونی قیمت پایین‌تری دارند خدمت شما معرفی می‌کنیم. 

لیست زیر بر اساس ارزانترین به گرانترین تلویزیون میباشد.

X75K

تلویزیون سونی X75K

امتیاز کلی : 7.7 امتیاز فیلم : 8.1
بازی های ویدیویی: 7.7 فیلم اچ دی آر : 6.6
نمایش تلویزیون : 7.4
ورزش : 7.4
بازی اچ دی آر : 7.8
مانیتور :7.9

تلویزیون سونی X75K یکی ا ز مدل‌های جدید این برند ژاپنی در سال 2022 بوده که سعی شده با رویکرد اقتصادی روانه بازارهای جهانی شود؛ اگر از آن دسته طرفداران برند سونی هستید که بودجه محدودی برای خرید تلویزیون در نظر دارید بدون شک X75K یکی از گزینه‌های روی میز برای شما خواهد بود که می‌تواند امکانات قابل قبولی نظیر تصاویر 4K را در اختیار شما قرار دهد. در این تلویزیون همانند مدل بالاتر این سری یعنی X80K از رفرش ریت 60 هرتز پشتیبانی کرده  و به کمک تکنولوژی Motionflow XR صحنه های سریع را واضح نمایش می دهد و از تاری تصاویر جلوگیری می کندکه در کنار آن با استفاده از نسخه یازدهم رابط کاربری اندروید حجم وسیعی از برنامه‌ها را در اختیار کاربر قرار خواهد داد. این تلویزیون مجهز به پورت HDMI 2.0 است و توانایی نمایش کیفیت تصویر 4K را دارد. متاسفانه این تلویزیون از تکنولوژی ALLM و VRR پشتیبانی نمی کند. به طور کلی با توجه به موارد گفته شده این تلویزیون برای بازی کردن به صورت حرفه ای با کنسول های نسل نهم از جمله کنسول PS5 و Xbox Series X مناسب نیست، اما می توانید از آن برای بازی کردن با کنسول های نسل هشتم استفاده کنید.

همچنین سونی با استفاده از قابلیت وای‌فای و LAN در این تلویزیون دسترسی به اینترنت را برای کاربر بسیار راحت‌تر کرده است و شما با استفاده از آن، این امکان را خواهید داشت که به شکل مطلوبی برنامه‌ها و بازی‌های مورد علاقه خود را دانلود و بر روی تلویزیون نصب کنید. همچنین سونی با استفاده از موتور پردازشگر تصویر X1 امکان پردازش فیلم‌های اکشن را در کیفیت تصویر 4K در کیفیت بسیار مطلوبی را فراهم کرده است. سونی برای این نمایشگر نیز از صدای نسبتا مطلوبی استفاده کرده که با استفاده از دو کانال صوتی 10 واتی می‌تواند 20 وات صدا را در محیط ارائه دهد؛ اما با همه این اوصاف کمپانی سونی این تلویزیون را مخصوص کاربرانی ارائه داده است که به دنبال یک تلویزیون فول امکانات با قیمت پایین هستند. 

X80K

تلویزیون سونی X80K

امتیاز کلی : 7.4 امتیاز فیلم : 7.2
بازی های ویدیویی: 7.9 فیلم اچ دی آر : 6.9
نمایش تلویزیون : 7.8
ورزش : 7.4
بازی اچ دی آر : 7.7
مانیتور :7.8

X80K یکی دیگر از تلویزیون‌های 2022  میان رده کمپانی سونی به شمار می‌آید که در آن از کیفیت تصویر 4K با رفرش ریت 60 هرتز پشتیبانی شده است. سونی در این تلویزیون تمام تلاش خود را به کار گرفته تا محصولی با مناسبترین قیمت و امکانات بالا را در اختیار کاربر قرار دهد. این تلویزیون از جدیدترین رابط کاربری یعنی گوگل‌ تی‌وی و سیستم عامل اندروید نسل یازدهم پشتیبانی کرده که برنامه‌های موجود در آن بسیار وسیع‌تر و دسترسی به اینترنت با مرورگر‌های مختلف بسیار ساده‌تر شده است. شاید ذکر این نکته هم خالی از لطف نباشد که این تلویزیون، نمونه به روزتر X80J در سال 2021 به شمار می‌آید که توانست آمار فروش زیادی را به خود اختصاص دهد لذا سونی تلاش کرده تا عیب‌های موجود را رفع و نمایشگری عالی در سال 2022 را تحت عنوان X80K روانه بازار کند تا شاید بتواند یک گزینه کامل‌تر از این محصول باشد.

این تلویزیون از محصولاتی است که سونی در آن نیز از قابلیت HDR10 پشتیبانی کرده که می‌تواند به راحتی نور پس زمینه و روشنایی تلویزیون را کنترل کند تا شما تصاویر را در بهترین حالت بیننده داشته باشید. همچنین سونی در این تلویزیون از پنل IPS با زاویه دید گسترده که مخصوص نمایش‌های گروهی نیز استفاده کرده، در نظر داشته باشید در پنل‌های IPS نسبت کنتراست در برابر سایر پنل‌هایی مانند VA و WRGB و RGB پایین‌تر است و عملکرد ضعیف‌تری را در برابر تابش نور خورشید و محیط‌های تاریک دارد که سعی شده با گنجاندن پردازنده 4K HDR تا حدی این مشکلات را رفع کرده تا در نهایت تصاویری طبیعی‌تر در اختیار بیننده قرار دهد.این محصول دارای 4 پورت HDMI 2.0 است  و از تکنولوژی ALLM پشتیبانی می کند اما خبری از تکنولوژی VRR در آن نیست.

این تلویزیون با همان رابط Google TV که ارائه می‌شود تعداد زیادی برنامه دارد که می‌توانید دانلود کنید، که با وب‌کم تلویزیون اختصاصی سونی سازگار است، بنابراین می‌توانید از آن برای برقراری تماس‌های ویدیویی استفاده کنید. همچنین با ریموت بازطراحی شده  که دارای یک میکروفون داخلی برای کنترل صدا است  به شما امکان می دهد از دستورات صوتی مختلف استفاده کنید.همچنین اگر می‌خواهید بازی را در یک فضای نشیمن وسیع تماشا کنید خوب است زیرا زاویه دید وسیعی دارد، به این معنی که تصویر از طرفین یکسان به نظر می‌رسد.

X85K

تلویزیون سونی X85K

امتیاز کلی : 8.2 امتیاز فیلم : 8.7
بازی های ویدیویی: 8.6 فیلم اچ دی آر : 8.3
نمایش تلویزیون : 7.9
ورزش : 7.6
بازی اچ دی آر : 8.5
مانیتور :7.9

اگر قصد خرید یک تلویزیون 2022 سونی با امکانات مناسب جهت پشتیبانی از کنسول‌های بازی نسل نهمی و فرمت‌های مختلف تصویری با بودجه محدود را داشته باشید بدون شک تلویزیون X85K یکی از گزینه‌های روی میز شما خواهد بود؛ تلویزیون سونی X85K به نوعی اقتصادی‌ترین نمایشگر سری K بوده که از قابلیت‌هایی نظیر سرعت رفرش 120 هرتزی، VRR و ALLM پشتیبانی خواهد کرد که در نتیجه‌ی آن شاهد تصاویری مطلوب با کیفیت تصویر عالی خواهید بود. این تلویزیون در طیف گسترده ای از اندازه ها، از 43 تا 85 اینچ موجود است، این محصول به پنل VA مجهز است و می تواند عمق رنگ مشکی خوبی ارائه دهد، سونی بر روی فناوری HDR به کار رفته در این سری، پشتیبانی از فرمت تصویر دالبی ویژن را نیز گنجانده که تصاویری با کیفیت‌تر همراه با جزئیات بیشتر را شاهد خواهید بود؛ این تکنولوژی موجب می‌شود تا شما صحنه‌ها و رنگ‌ها را دقیق‌تر و با کیفیت مطلوب‌تری بیننده باشید. همچنین سونی برای این تلویزیون از پردازنده تصویر 4K HDR X1 بهره گرفته که می‌تواند به خوبی سرعت عملکرد سیستم عامل اندروید در تلویزیون را تحت تأثیر قرار دهد، و آن را به شکل بسیار مطلوبی ارتقا ببخشداین محصول دارای تکنولوژی Dynamic Contrast Enhancer است و کنتراست تصاویر و صحنه ها را به صورت پویا بهبود می بخشد..

گذشته از این‌ها شما با استفاده از سیستم عامل جدید اندروید با آخرین بروزرسانی می‌توانید دسترسی کاملی به انواع برنامه‌ها را در فروشگاه گوگل پلی داشته باشید، و به راحتی با استفاده از برنامه‌های موجود و دسترسی ساده به اینترنت و اوقات فراغت بی‌نظیری برای خود فراهم سازید. سونی در این تلویزیون نیز از قابلیت‌هایی مانند درگاه‌های HDMI2.1 پشتیبانی کرده است؛ این درگاه می‌توانند کیفیت تصویر 120 هرتز را در اختیار کاربر قرار دهد تا تلویزیون برای اجرای کنسول‌های بازی نظیر PS5 عملکرد بهتری داشته باشد. البته اگر امکان اختصاص بودجه بیشتری را داشته باشید، مدل X90K می‌تواند خرید به مراتب بهتری در این زمینه باشد.

X90K

تلویزیون سونی X90K

امتیاز کلی : 7.8 امتیاز فیلم : 8
بازی های ویدیویی: 8 فیلم اچ دی آر : 7.8
نمایش تلویزیون : 7.6
ورزش : 7.5
بازی اچ دی آر : 8
مانیتور :7.8

روشنایی خیره‌کننده، طراحی جدید و مینیمال، نسبت کنتراست و نمایش رنگ عالی از جمله ویژگی‌هایی بوده که تلویزیون سونی X90K را نسبت به سری‌های پیشین سونی متمایز خواهد کرد؛ سونی در سال 2022 تلاش کرده تا نقاط ضعف موجود در سری نهم تلویزیون‌هایش را تا حد زیادی بهبود بخشیده تا کاربران بیش از پیش شاهد تصاویری با کیفیت تصویر عالی باشد. با توجه به امتیازات کسب شده،  تاکنون این مدل توانسته عملکرد بهتری نسبت به Q80B داشته و تا حدی گوی رقابت را از این رقیب کره‌ای برباید که در مطلب بررسی تخصصی تلویزیون سونی X90K بیشتر به این موضوع پرداخته‌ایم.

در این مدل نیز، سامورایی‌ها در سال 2022 امکانات و قابلیت‌های بسیار مناسبی را برای اجرای کنسول‌های بازی نسل جدید فراهم کرده‌اند که در نتیجه‌ی آن کاربر قابلیت استفاده از رفرش‌ریت 120 هرتزی را خواهد داشت. همچنین شما با استفاده از رفرش ریت متغیر یا به اصطلاح VRR امکان پخش سریع‌ترین صحنه‌ها را در بالاترین کیفیت ممکن دارید. سونی برای این نمایشگر نیز از کیفیت بسیار بالای صوتی پشتیبانی کرده که می‌تواند به خوبی سالن‌های بزرگ را تحت پوشش قرار دهد. توان صوتی در این تلویزیون 30 وات است که با استفاده از دو کانال جدای صوتی پخش می‌گردد. درگاه‌های ارتباطی نیز در بهترین حالت و با تنوع بالا ارائه شده‌اند و اتصال هر دستگاهی برای این تلویزیون مهیا شده است. 

Sony X90K برای بازی های HDR چشمگیر است. به لطف تاخیر ورودی کم، زمان پاسخگویی سریع و پشتیبانی از VRR برای تجربه بازی تقریباً بدون پارگی، بازی روان و پاسخگو است. همچنین از پهنای باند HDMI 2.1 برای بازی های با نرخ فریم بالا پشتیبانی می کند.این تلویزیون برای تماشای فیلم در اتاق های تاریک عالی است. به لطف نسبت کنتراست طبیعی بالای خود، سیاهی عمیق را نمایش می دهد. دارای یک ویژگی کم‌نور محلی با آرایه کامل است که کیفیت تصویر را در صحنه‌های تاریک بیشتر بهبود می‌بخشد، اما همچنین باعث شکوفایی در اطراف اجسام روشن می‌شود.

A80K

 تلویزیون سونی A80K

امتیاز کلی : 8.9 امتیاز فیلم : 9.3
بازی های ویدیویی: 9.1 فیلم اچ دی آر : 8.7
نمایش تلویزیون : 8.4
ورزش : 8.7
بازی اچ دی آر : 8.9
مانیتور :9.3

تلویزیون سونی A80K یکی از ارزان ترین تلویزیون های اولد گیمینگ 120 هرتز سونی در سال 2022 محسوب می شود. تلویزیون A80K برای تماشای حرفه ای فیلم و بازی کردن با کنسول های نسل نهم کاملا مناسب است. تلویزیون فورکی سونی 77A80K مجهز به جدید ترین و قدرتمند ترین پردازنده سونی تا به امروز یعنی پردازنده Cognitive Processor XR است. این پردازنده وظیفه پردازش تصویر و صدا را به عهده دارد و اینکار را مشابه مغز انسان انجام می دهد. این پردازشگر به کمک تکنولوژی XR 4K Upscaling رزولوشن تصاویر را افزایش داده و نویز آنها را از بین می برد و همه چیز را در حد کیفیت تصویر فورکی نمایش می دهد.. این تلویزیون اولد 120 دارای ویژگی‌های گیم فوق‌العاده‌ای مانند HDMI2.1 بوده و در کنار آن از قابلیت نرخ نوسازی VRR نیز برخوردار است. این در حالی است که این تلویزیون قیمت بسیار مطلوب‌تری نسبت به مدل‌های A90K و A95K دارد و می‌تواند عملکرد مشابهی را نیز در اختیار کاربر قرار دهد، که اختلاف چندانی با این دو مدل ندارد. سونی در A80K از درگاه‌های متعددی برای ارتباط تلویزیون با سایر دستگاه‌‌ها مانند کنسول‌های بازی و دستگاه‌های پخش پشتیبانی کرده است. گذشته از این‌ها شما می‌توانید با استفاده از جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید که نسخه یازدهم آن است حجم وسیعی از برنامه‌ها و دسترسی به انواع بازی‌های سرگرم کننده در گوگل پلی را دشته باشید. همچنین شما می‌توانید با استفاده از جدیدترین نسخه وایفای ارتباط سریع اینترنت را تجربه کنید.

همچنین سونی با استفاده از پردازنده قدرتمند Cognitive XR امکان پردازش با تأخیر ورودی بسیار پایین را فراهم کرده است، که می‌تواند به خوبی برنامه‌های موجود در تلویزیون را برای کاربر به اجرا در آورد. گذشته از این‌ها سونی با استفاده از پنل فوق‌العاده WRGB در این تلویزیون هم زاویه دید وسیعی در اختیار کاربر قرار داده که آن را برای نمایش گروهی و دسته جمعی مطلوب نموده و هم این که نسبت کنتراست را نیز به شکل بی‌نظیری ارتقا داده که می‌تواند در محیط‌های تاریک روشنایی فوق‌العاده‌ای را نشان دهد، و همین موجب شده تا بازتاب بی‌نظیری را نیز در برابر نور خورشید از خود ارائه دهد. 

X95K

تلویزیون سونی X95K

امتیاز کلی : 8.3 امتیاز فیلم :8.4
بازی های ویدیویی: 8.6 فیلم اچ دی آر : 8.3
نمایش تلویزیون : 8.3
ورزش :8.1
بازی اچ دی آر : 8.5
مانیتور :8.3

تلویزیون سونی X95K  برای استفاده های حرفه ای مانند بازی کردن و تماشای فیلم و سریال و همچنین استفاده روزمره کاملا مناسب است. تلویزیون سونی X95K در واقع مدل جدید تر و جایگزین تلویزیون سونی X95J است.از تلویزیون‌های فوق‌العاده سری BRAVIA بوده که پرچمدار سال 2022 شرکت سونی است، در این محصول سونی از جدیدترین امکانات و قابلیت‌های موجود در سال 2022 پشتبانی کرده که می‌تواند استفاده از آن برای هر کاربری جذاب باشد. سونی در این تلویزیون از جدیدترین نسخه رابط کاربری Google TV یعنی نسل یازدهم آن پشتیبانی کرده که در میان سیستم عامل‌ها از بالاترین تنوع برنامه‌ای برخوردار است. همچنین در این تلویزیون صفحه نمایشی از نوع Mini LED به کار گرفته شده که دارای کیفیت فوق‌العاده بالایی در نمایش تصاویر است. در نظر داشته باشید که فناوری Mini LED از فناوری‌های جدید کمپانی سامسونگ است که هم وضوح بیشتر و هم نسبت کنتراست بالاتری را برای کاربر ارائه می‌دهد. البته سونی با استفاده از پنل VA نیز در این تلویزیون کنتراست را به حد بی‌نهایت رسانده که در نوع خود بی‌نظیر به شمار می‌آید و شما می‌توانید با استفاده از آن در تاریکی تلویزیون را در بهترین حالت بیننده باشید. 

سونی برای کنترل نور پس زمینه این تلویزیون از تکنولوژی منحصر به فردی به نام XR Backlight Master Drive استفاده می کند. این تکنولوژی به کمک تکنولوژی Local Dimming پیشرفته نور پس زمینه صفحه نمایش Mini LED این تلویزیون را کنترل کرده و به صورت دقیق کنتراست تصاویر را تنظیم می کند.

همچنین سونی در این تلویزیون از قابلیت‌های گیمینگ مانند نرخ‌نوسازی متغیر (VRR) استفاده کرده است که در هنگام حرکت صحنه‌های سریع در پخش فیلم رفرش‌ریت را در بالاترین حد ممکن نگهداری کند. در کنار این‌ها سونی در تلویزیون مدل X95K از درگاه‌های HDMI 2.1 استفاده به عمل آورده و باید بدانید که بالاترین سرعت نوخ نوسازی در این تلویزیون برای کیفیت تصویر 4K در بهترین حالت 120 هرتز است. همچنین سونی در این تلویزیون از درگاه‌ها و رابط‌های بسیار متنوعی پشتیبانی کرده است تا سایر دستگاه‌های پخش و کنسول‌های بازی به راحتی به تلویزیون متصل شوند و شما از آن استفاده کنید. 

A95K

 تلویزیون سونی A95K

تلویزیون سونی A95K

امتیاز کلی : 9 امتیاز فیلم : 9.3
بازی های ویدیویی: 9.2 فیلم اچ دی آر : 8.9
نمایش تلویزیون : 8.7
ورزش : 8.9
بازی اچ دی آر : 9.0
مانیتور :9.6

A95K از تلویزیون‌های پرچم دار سری A در سال 2022 است که دارای امکانات و قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای است. سونی در این تلویزیون نیز مانند سری گذشته سال 2021 از صفحه نمایش OLED بر روی این تلویزیون استفاده کرده، با این تفاوت که این سری از نوع QD-OLED بر روی آن به کار گرفته شده است. این نوع صفحه نمایش QD-OLED نسبت به OLED ها از زاویه دید بسیار قوی‌تری برخوردار هستند و روشنایی بسیار بهتری را در محیط‌های تاریک از خودشان نشان می‌دهند. گذشته از این‌ها در برابر انعکاس نور خورشید نیز بازتاب فوق‌العاده‌ای دارند. همچنین تغییر دیگری که سونی در این تلویزیون نسبت به مدل‌های 2021 ارائه داده است در نوع پنل آن است و این بار سونی به جای WRGB از پنل RGB پشتیبانی کرده است. در این پنل رنگ مشکی بسیار خالص‌تر شده و کنتراست بسیار قوی‌تر از قبل است چون در آن پردازنده تصویر XR OLED Contrast Pro پیکسل‌ها را کنترل کرد و آن‌ها را به صورت جدا از هم خاموش و روشن می‌کند و موجب می‌شود تا زاویه دید نیز در بهترین حالت ممکن قرار بگیرد و شما از دیدن تصاویر و برنامه‌های موجود لذت ببرید.

صفحه نمایش این تلویزیون از رفرش ریت 120 هرتز واقعی برخوردار است و توانایی نمایش کیفیت تصویر 4K با سرعت 120 هرتز را دارد. سونی به کمک تکنولوژی XR OLED Motion صحنه های سریع را کاملا صاف و روان نمایش می دهد و از تاری تصاویر جلوگیری می کند.صفحه نمایش این تلویزیون از عمق رنگ 10 بیت واقعی برخوردار است و به لطف تکنولوژی QD-OLED و تکنولوژی XR Triluminos Max و Live Color طیف گسترده تری از رنگ ها را نسبت به اکثر تلویزیون های اولد بازار ارائه می دهد و در این زمینه عملکرد عالی دارد. که می‌تواند گزینه‌ای بسیار مناسب برای اجرای کنسول‌های بازی نسل جدید باشد. این تلویزیون دارای پورت HDMI 2.1 است همچنین سونی از نسل جدید رابط کاربری Google TV نیز استفاده کرده که می‌تواند بسیار سرگرم کننده باشد چون حجم برنامه‌های موجود در آن بسیار بیشتر از گذشته شده و کاربر می‌تواند اوقات بیشتری را در کنار نمایشگر سپری کند.

کدام تلویزیون 4K سونی را بخرم؟؟

سونی یکی از خوشنام‌ترین و بهترین برندهای فعال در زمینه‌ی تولید تلویزیون است. تلویزیون‌های سونی طراحی فوق‌العاده، کیفت تصویر مناسب و امکانات هوشمند گسترده‌ای را در اختیار خریداران قرار می‌دهند. سونی با در نظر گرفتن نیاز کاربران هر ساله تلویزیون‌هایی با عنوان بالارده، میان‌رده و پایین‌رده را معرفی و به بازار عرضه می‌کند. اغلب تلویزیون‌های 2022و 2023 سونی از کیفیت 4K برخوردار هستند، پس با توجه به توقعات و میزان بودجه، گزینه‌های متنوعی جهت خرید در اختیار دارید. 

تلویزیون‌های OLED و پرچم‌دار سونی از جمله A75K و A80K قیمت بسیار بالایی دارند و البته باید گفت بهترین کیفیت تصویر را در میان تمام برندها ارائه می‌دهند. با این اوصاف جزو بهترین تلویزیون‌های 4K با قیمت بالا هستند. اگر امکانات به نسبت کمتری و در عین حال تلویزیونی با قیمت مناسب تر می‌خواهید؛ تلویزیون‌هایی مثل X75K و X80K گزینه‌های مناسب‌تری جهت خرید هستند.

اما اگر به دنبال ارزان‌ترین تلویزیون 4K سونی با امکانات مناسب و کاربردی هستید، تلویزیون‌هایی که در این مطلب به معرفی آن‌ها پرداختیم بهترین گزینه برای خرید خواهند بود. اگر هنوز نمی‌دانید چه تلویزیونی با چه امکاناتی برای‌تان مناسب است؛ به شما پیشنهاد می‌کنیم حتماً به مطلب “راهنمای خرید تلویزیون” سر بزنید. 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 9 میانگین: 4.6]

حتما ببینید

بهترین تلویزیون های 4K

بهترین تلویزیون های 4k

بهترین تلویزیون های 4k  با پیشرفت روزافزون علم و فناوری هر ساله امکانات و قابلیت‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *