بهترین سیستم صوتی

بهترین سیستم صوتی

با سلام خدمت همه دنبال کنندگان سلام بابا، از آن جایی که سیستم‌های صوتی امروزه نقش بسیار مهم و به‌سزایی در زندگی روزمره ما پیدا کرده‌اند و با استفاده از آن‌ها می‌توانیم احساسات غم و شادی خود را ابراز کنیم و امروز می‌خواهیم در این مطلب بهترین سیستم صوتی را که در بازار موجود هستند را برای شما معرفی کنیم و از قابلیت‌هایی که باید در خرید برای شما ملاک باشد سخن بگویم. پس در ادامه با ما همراه باشید تا بدانید یک اسپیکر عالی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد.

توان صوتی

توان صوتی مهم‌ترین بخش در یک سیستم صوتی است که هر چه میزان وات آن بالاتر باشد سیستم صوتی صدای بیشتری ایجاد می‌کند و می‌تواند محدوده وسیع‌تری را از نظر صوتی تحت پوشش خودش در آورد. در نظر داشته باشید هر چه میزان صدا بالاتر باشد کیفیت صدا نیز افت می‌کند و صدای خوب اسپیکر زمانی برای شما قابل تشخیص خواهد بود که در بالاترین حد خودش کیفیت صدای موزیک را کاهش ندهد و آن را با کمترین لرزش ارائه دهد. همچنین دقت داشته باشید که صدای بلندگوها در زمان استفاده از شارژ داخلی دچار افت نشود و قدرتشان را حفظ کنند.

کانال های انتقال دهنده صدا

همان طور که می‌دانید صدا در سیستم‌های صوتی به وسیله کانال‌هایی به بلندگوها منتقل می‌شود که بر اساس تعداد بلندگوها تعبیه می‌شوند. و هر چه تعداد آن‌ها در سیستم صوتی شما بیشتر باشد صدا به خوبی و با نویز کمتری پخش می‌شود و فشار بر روی بلندگوها کمتر می‌گردد، و احتمال پارگی بلندگوها در صدای بلند به حداقل می‌رسد. پس در زمان انتخاب سعی کنید سیستم‌های صوتی را خریداری کنید که تعداد بلندگوهای آن‌ها زیاد باشد تا از کیفیت بهتری در صدا بهره‌مند شوید.

ساب و کاربرد آن

ساب در سیستم‌های صوتی معمولا باعث تنظیم قدرت صدا می‌شود و نویزها و لرزش‌های ایجاد شده را کنترل و به حالت بسیار لذت بخش و هیجان انگیزی تبدیل می‌کند. دقت داشته باشید ساب‌ها به صورت معمول در پشت سیستم صوتی قرار می‌گیرند و گاهی اوقات نیز در قسمت زیری آن تعبیه می‌کنند، که البته در این حالت نمی‌تواند زیاد جالب باشد و سعی کنید در هنگام خرید به آن توجه داشته باشید.

میزان نگهدارندگی شارژ

امروزه سیستم‌های صوتی به گونه‌ای طراحی می‌شوند که دارای قابلیت نگهداری شارژ در خود هستند و شما می‌توانید برای مدت زمانی آن‌ها را در بیرون بدون اتصال به برق روشن کنید و از آن‌ها استفاده نماید. این قابلیت ویژه می‌تواند برای فضای باز و محیط‌های بیرون که در آن دسترسی به برق وجود ندارد فوق‌العاده باشد و شما به راحتی از آن استفاده کنید. دقت داشته باشید میزان نگهداری شارژ در سیستم‌های صوتی 7 تا 10 ساعت است و سیستم صوتی که از این میزان کمتر شارژ را در زمان استفاده نگهداری کند استاندارد نیست و نمی‌تواند محصول خوبی باشد.

اتصال بیسم و درگاه های مختلف

در سیستم صوتی‌ها درگاه‌های ارتباطی نقس بسیار مهمی را ایفا می‌کنند، به گونه‌ای که شما برای اتصال سیستم صوتی به تلویزیون باید از درگاه‌هایی مانند HDMI و OPTICAL بهره بگیرید، و یا این که برای پخش از طریق حافظه‌های جانبی نیاز به درگاه USB است که می‌تواند در فضای باز که دسترسی کمتری به وسیله‌هایی مانند تلویزیون دارید بسیار مهم باشد. همچنین درگاه‌های بدون سیم مانند Wifi ، Bluetooth و یا NFC در سیستم‌های صوتی بسیار مهم هستند که شما از طریق آن می‌توانید موزیک‌های داخل تلفن همراه و غیره را از طریق آن به راحتی بدون استفاده از هیچ کابلی پخش کنید و از آن لذت ببرید. البته در نظر داشته باشید که این قبیل قابلیت‌ها ورژن‌های جدیدشان بسیار عملکرد سریع‌تری دارند پس دقت داشته باشید دستگاهی که خریداری می‌کنید از آخرین ورژن این قابلیت‌ها برخوردار باشد.

داشتن قابلیت کارائوکه

قابلیت کارائوکه یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های یک سیستم صوتی است که شما با استفاده از آن می‌توانید شادترین لحظه‌ها را در قابل یک موسیقی زنده به عنوان یک خواننده با خود و دوستان‌تان با استفاده از میکروفون متصل شونده به دستگاه از طریق درگاه میکروفون در میان بگذارید. این قابلیت بیشتر در سیستم‌های صوتی چمدانی قابل مشاهده بوده و بسیار حایز اهمیت است. همچنین شما می‌توانید با استفاده از این قابلیت صدای خورد را بر روی موزیک مورد علاقه تا ضبط کنید. وجود این فناوری یقینا می‌تواند برای شما بسیار جالب باشد و موجب رضایت‌تان گردد. برای اطلاعات بیشتر درباره این قابلیت به مطلب قابلیت کارائوکه چیست مراجعه کنید.

فرمت های قابل اجرا

در نظر داشته باشید پخش این که یک سیستم صوتی این امکان را داشته باشد تا تمام فایل‌های صوتی را با هر نوع فرمتی پخش کند بسیار مهم است و باید به آن دقت داشته باشید. در این ما بین فرمت رایج اکثر فایل‌های صوتی MP3 و MP4 بوده که با استفاده از قابلیت‌های همچون دالبی دیجیتال به راحتی قابل پخش هستند. چون به صورت کلی دالبی یک مجموعه کامل از انواع فرمت‌های صوتی و تصویری را می‌تواند به راحتی بازخوانی کند، پس وجود آن بسیار حایز اهمیت است.

قابلیت جا به جایی

سیستم‌های صوتی به اندازه‌ها و ابعاد مختلفی تقسیم می‌شوند که هر کدام از وزن‌های متفاوت و ابعاد مختلفی برخوردار هستند. که شامل سیستم‌های صوتی چمدانی پرتابلی و سینمای خانگی و ساندبار هستند، که هر کدام طرفداران خاص خودشان را دارند. شما نیز بسته به سلیقه خودتان می‌توانید در مدل‌های معرفی شده که بهترین‌های موجود در بازار ایران هستند خریدتان را انجام دهید.

بهترین سیستم صوتی های موجود در بازار 

در نظر داشته باشید مدل‌های پایین که برای شما معرفی کرده‌ایم بر اساس میزان قدرت صدای تولید شده سیستم صوتی است، و سپس ملاک بعدی ما کیفیت ارائه شده صدا در دستگاه بوده و در ادامه سایر خصوصیت‌های سیستم‌های صوتی مورد توجه قرار گرفته‌اند. 

V73

سیستم صوتی سونی MHC-V73DW

ویژگی های کلیدی

سال تولید 2020
قدرت صدا 1440 وات
قابلیت شارژ ندارد
شرکت سازنده سونی
کشور سازنده ژاپن

MHC-V73DW از مدل‌های خوب کمپانی سونی است که دارای استایل فوق‌العاده زیبایی است که می‌توانید با استفاده از قابلیت‌های موجود آن تبدیل به یک دی جی شوید. همچنین این سیستم صوتی دارای پنج بلندگوی داخلی است که یکی از آن‌ها اصلی و بقیه حالت پشتیبان آن را دارند. این بلندگوها می‌توانند توان صوتی بالغ بر 1440 وات صدا را ایجاد کنند. این حجم از صدا به راحتی می‌تواند بزرگ‌ترین محیط‌ها را پوشش دهد و برای شما فوق‌العاده باشد. رقص نور موجود در آن نیز می‌تواند جذابیت صدای موجود را بسیار بیشتر کند و لحظه‌های بی‌نظیر و شادی را برای شما فراهم سازد.

سونی برای این سیستم صوتی تولید شده در سال 2020 از رابط بدون سیم بلوتوث در آخرین نسخه ارائه شده استفاده کرده و منو دسترسی بسیار عالی برای شما در بالای اسپیکر قرار داده است. در نظر داشته باشید وزن آن نیز نسبت به سایر محصولات هم رده سونی نیز کمتر است هرچند با این حال مقداری سنگین به نظر می‌رسد و جا به جایی آن زیاد راحت نیست، در نظر داشته باشید این سیستم صوتی قابل شارژ هم نیست و شما نمی‌توانید در محیط‌های باز از آن استفاده کنید.

V83

سیستم صوتی سونی MHC-V83D

ویژگی های کلیدی

سال تولید 2020
قدرت صدا 1850 وات
قابلیت شارژ ندارد
شرکت سازنده سونی
کشور سازنده ژاپن

MHC-V83D از اسپیکر های فوق العاده کمپانی سونی است که یک رده پایین‌تر از مدل MHC-V90D بوده و در سال 2020 تولید و به بازارهای جهانی معرفی شد. این اسپیکر دارای درگاه‌های ورودی برای اتصال گیتار برقی و میکروفون بوده و می‍‌توانید از حالت کارائوکه در آن نهایت لذت را ببرید. در این حالت شما به عنوان یک خوانند می‌توانید با موزیک دلخواه‌تان مشغول خوانندگی شوید. این سیستم صوتی 2.1 کاناله می باشد و به طور تقریبی قدرت خروجی 1850 وات دارد. این محصول به لطف بلندگو هایی که داشته صدا را به صورت همه جانبه (Omnidirectional Party Sound) پخش می کند و برای استفاده در مهمانی و جشن ها گزینه کاملا مناسبی می باشد.

البته در نظر داشته باشید با توجه به وزن سنگین آن جا به جای آن راحت نیست و نمی‌توانید برای فضاهای باز از آن استفاده کنید، چون امکان شارژ کردن آن وجود ندارد و فقط با اتصال مستقیم برق می‌توانید از آن بهره بگیرید. همچنین می‌توانید به راحتی از طریق قابلیت‌های همچون بلوتوث بدون دخالت هیچ کابلی اسپیکر را به تلویزیون متصل کنید و از آن استفاده کنید. سیستم صوتی مذکور مجهز به قابلیت Live Sound است و به کمک تکنولوژی DSP آهنگ ها را به نحوی پخش می نماید که حس کنید در یک اجرای زنده یا کنسرت حضور دارید. این سیستم صوتی دارای 1 پورت خروجی HDMI با پشتیبانی از کانال برگشتی صدا (ARC) است. در نتیجه شما می توانید این دستگاه را به راحتی از طریق کابل HDMI به تلویزیون خود متصل نموده و صدای تلویزیون را از طریق سیستم صوتی بشنوید. البته اگر تلویزیون شما فاقد پورت HDMI است، می توان آن را از طریق کابل آنالوگ صدا یا AUX از نوع 3.5 میلیمتری نیز به سیستم صوتی متصل نمایید. 

V43

سیستم صوتی سونی MHC-V43D

ویژگی های کلیدی

سال تولید 2020
قدرت صدا 720 وات
قابلیت شارژ دارد
شرکت سازنده سونی
کشور سازنده ژاپن

MHC-V43DW از مدل‌های خوب کمپانی سونی است که دارای استایل فوق‌العاده زیبایی است که می‌توانید با استفاده از قابلیت‌های موجود آن تبدیل به یک دی جی شوید. یکی از ارزان ترین سیستم های صوتی سری MHC سونی در سال 2020 می باشد. سیستم صوتی 2.1 کاناله سونی V43 دارای 2 بلندگوی میدرنج 80 میلیمتری، 2 بلندگوی توییتر 40 میلیمتری و 1 بلندگوی ووفر 250 میلیمتری می باشد. سونی درباره توان خروجی این مدل نیز اطلاعاتی را اعلام نکرده است اما به طور تقریبی توان خروجی 720 وات را در اختیار کاربر قرار می دهد. این مدل دارای 2 پورت ورودی میکروفون می باشد و می توانید هم زمان 2 میکروفون را به آن متصل نمایید. البته پورت میکروفون شماره 2 آن امکان اتصال به گیتار را نیز دارد یعنی می توانید به جای اتصال 2 میکروفون، 1 میکروفون و 1 گیتار را به صورت هم زمان به این دستگاه متصل کنید.

این سیستم صوتی با بهره مندی از قابلیت کارائوکه این امکان را به شما می دهد تا استعداد خوانندگی خود را شکوفا کرده و مهمانی و دورهمی را جذاب تر نمایید. این محصول حالت های مختلف کارائوکه دارد که امکانات خوبی را در اختیار شما قرار می دهند. از جمله آنها می توان به Vocal Fader اشاره کرد که صدای خواننده اصلی را هنگام پخش آهنگ کم می کند تا شما بتوانید به جای آن بخوانید. این محصول با بهره مندی از رقص نور برای استفاده در مهمانی، جشن ها و به خصوص در محیط هایی با نور کم گزینه مناسبی می باشد. بلندگو های میدرنج و ووفر سیستم صوتی مذکور دارای رقص نور آبی رنگ هستند تا به دورهمی های شما شور و شوق بیشتری بدهند.ممکن است جا به جایی این مدل با وزن 14.5 کیلوگرم برای همه افراد آسان نباشد به همین دلیل سونی از چرخ و دستگیره در طراحی آن استفاده کرده است تا حمل و نقل را برایتان راحت تر کند. 

XP500

اسپیکر سونی SRS-XP500

اسپیکر-سونی-SRS-XP500

ویژگی های کلیدی

سال تولید 2021
قدرت صدا  120 وات
قابلیت شارژ دارد
شرکت سازنده سونی
کشور سازنده ژاپن

اسپیکر سونی SRS-XP500 یا XP500 از جمله سیستم های صوتی 2021 سری X سونی است.اسپیکر 2 کاناله سونی SRS-XP500 دارای 2 بلندگوی توییتر (Tweeter) و 2 بلندگوی ووفر (Woofer) از نوع X-Balanced است.حصول فوق توان خروجی صدای 120 وات دارد. این بلندگو دارای فناوری Mega Bass است که با فعال کردن آن، صدای باس قدرتمندتری را تجربه خواهید کرد. سونی حفره مخصوص Bass Reflex را نیز در این اسپیکر ایستاده تعبیه کرده است که باعث تشدید صدای باس می‌شود. تکنولوژی هایی همچون Clear Audio+ و DSEE در اسپیکر فوق به کار گرفته شده است تا صدای با کیفیت و قدرتمندتری تولید شود. اسپیکر 120 وات سونی SRS-XP500 به بلوتوث داخلی نسخه 5 مجهز است و شعاع عملکرد 30 متر دارد. با وجود قابلیت Bluetooth Multi Connection که در اسپیکر فوق وجود دارد، شما به راحتی می توانید تا 2 گوشی هوشمند را بصورت همزمان و از طریق بلوتوث به این اسپیکر بلوتوثی سونی متصل کرده و به پخش آهنگ بپردازید. 

این محصول دارای 2 پورت USB با توان 1.5 آمپر می باشد که می توانید از آنها برای شارژ لوازم جانبی مانند موبایل استفاده کنید ولی تنها یکی از این پورت های قابلیت پخش موزیک از حافظه جانبی را دارد. اسپیکر فوق امکان شارژ سریع نیز دارد و شما با 10 دقیقه شارژ کردن این محصول، می توانید تا حدود 80 دقیقه به آهنگ گوش دهید. از آنجایی که یکی از مهمترین ویژگی های این اسپیکر، قابل حمل بودن آن است و باتری نقش مهمی در این زمینه دارد، سونی توجه خاصی به این موضوع کرده است. قابلیت Battery Care در این محصول وجود دارد که از شارژ کامل و بیش 90 درصد باتری جلوگیری کرده و باعث افزایش طول عمر آن می شود. همچنین ویژگی Stamina Mode در بلندگوی SRS-XP500 وجود دارد که با فعال کردن آن، قابلیت Mega Bass و رقص نور غیرفعال می شود که این موضوع باعث می شود تا بتوانید زمان بیشتری از سیستم صوتی خود استفاده کنید. اسپیکر ایستاده سونی SRS-XP500 طراحی شیک و کوچکی دارد. این محصول دارای 2 دستگیره است و به راحتی امکان جابجا کردن آن وجود دارد. بلندگوها تماما در قسمت جلوی آن قرار گرفته اند و توسط توری فلزی و یک تکه ای که در جلوی اسپیکر وجود دارد محافظت می‌شوند.

XP700

اسپیکر سونی SRS-XP700

ویژگی های کلیدی

سال تولید 2021
قدرت صدا  245 وات
قابلیت شارژ دارد
شرکت سازنده سونی
کشور سازنده ژاپن

اسپیکر سونی SRS-XP700 یا XP700 یکی از بهترین اسپیکر های بلوتوثی قابل حمل سونی در سال 2021 است که صدای واقعا عالی دارد. این اسپیکر جزو اسپیکر های سری X سونی محسوب می شود. قدرت خروجی صدای 245 وات برخوردار است و برای جشن ها و مهمانی های کوچک و متوسط کاملا مناسب است.این بلندگو دارای رقص نور Ambient Lighting است که شامل چراغ های ال ای دی از نوع RGB در قسمت بالا و پایین آن است که می توانید از طریق موبایل رنگ آنها را به دلخواه تنظیم نمایید. سونی از تکنولوژی های Clear Audio+ و DSEE در این اسپیکر استفاده نموده است تا صدای با کیفیتی را تجربه کنید.با یک بار شارژ کردن کامل این دستگاه می توانید تا 25 ساعت به موسیقی و آهنگ گوش کنید که البته این مدت زمان بستگی به نوع استفاده شما نیز دارد. این اسپیکر قابلیت شارژ سریع نیز دارد و شما با 10 دقیقه شارژ کردن آن می توانید تا 3 ساعت به آهنگ گوش کنید. 

دارای سیستم صوتی X-Balanced و Bass Reflex است که شامل 3 بلندگوی توییتر در قسمت جلو و 2 بلندگوی ووفر در قسمت جلو و همچنین 1 توییتر در قسمت بالای آن است. این بلندگو را می توانید در دو حالت ایستاده و خوابیده با توجه به نیاز خود قرار دهید. این اسپیکر دارای قابلیت کارائوکه است و شما می توانید با دوستان خود به مسابقه خوانندگی و نوازندگی بپردازید. شما می توانید از طریق برنامه Fiestable کنترل کاملی روی قابلیت کارائوکه داشته باشید. این اسپیکر دارای بلوتوث نسخه 5 است و قابلیت Bluetooth Multi Connection نیز دارد که به شما اجازه می دهد تا 2 موبایل را به صورت همزمان به آن متصل کنید. این اسپیکر دارای 1 ورودی صوتی AUX است و شما می توانید دستگاه های دیگر را به آن متصل کرده و آهنگ های مورد نظر خود را روی آن پخش کنید. این بلندگو دارای 2 ورودی میکروفون است که یکی از آنها به صورت اشتراکی است و شما می توانید از آن برای اتصال به میکروفون یا گیتار استفاده کنید. سونی یک دکمه مخصوص برای سوییچ بین گیتار و میکروفون روی ورودی دوم (ورودی اشتراکی) تعبیه نموده است که شما با توجه به نیاز خود می توانید از آن استفاده کنید.

ON7

سیستم صوتی ال جی ON7

ویژگی های کلیدی

سال تولید 2020
قدرت صدا 500 وات
قابلیت شارژ ندارد
شرکت سازنده ال جی
کشور سازنده کره

سیستم صوتی ال جی XBOOM ON7 یکی از ارزانترین سیستم های صوتی 2.1 کاناله ال جی در سال 2020 می باشد. این سیستم صوتی از سری ON بوده و صدای قدرتمند و با کیفیت با توان 500 وات را ارائه می دهد که باعث می شود یک گزینه مناسب برای جشن ها یا مهمانی های کوچک و متوسط به حساب آید.سیستم صوتی ال جی مدل ON7 از دو پورت USB برخوردار می باشد. کاربران می توانند با اتصال فلش مموری به شیک و پخش فایل های صوتی از آهنگ های بیشتری لذت ببرند. همچنین می توان هر نوع موسیقی را بروی USB کپی یا ضبط کرد. 

این سیستم صوتی دارای قابلیت کارائوکه نیز میباشد. کارائوکه دارای چهار حالت مختلف با نام های Echo Mode، Voice canceller، Vocal Effectsو Key changer می باشد که کاربر بسته به سلیقه و نیاز خود می تواند هر کدام یک را انتخاب کند. این سیستم صوتی علاوه بر اتصال میکروفون، از اتصال گیتار نیز پشتیبانی می کند. پس در اینجا می توان به دو مزیت اشاره کرد؛ در مراسمات خود علاوه بر خواندن آهنگ همزمان می توانید بنوازید و با این قابلیت ها استعدادهای خود را شکوفا کنید. 

ON5

سیستم صوتی ال جی ON5

سیستم صوتی ال جی ON5

ویژگی های کلیدی

سال تولید 2020
قدرت صدا 300 وات
قابلیت شارژ ندارد
شرکت سازنده ال جی
کشور سازنده کره

سیستم صوتی ال جی XBOOM ON5 از جمله ارزان قیمت ترین سیستم صوتی 2020 ال جی با 1 کانال صوتی می باشد. این سیستم صوتی دارای توان خروجی صدای 300 وات می باشد. صدای این محصول توسط 2 بلندگوی توییتر و 1 ووفر تولید می شود که در کنار هم می توانند صدایی قدرتمند و با کیفیت تولید نمایند. ال جی این سیستم صوتی را به تکنولوژی Bass Blast برای تقویت صدای باس مجهز نموده است. همچنین در قسمت پایین محصول فوق، حفره های مخصوص Bass Reflex قرار دارند که باعث می شوند صدای بیس را با قدرت بیشتری حس کنید. ال جی از تکنولوژی Super Bass Boost نیز در این سیستم صوتی استفاده نموده است که باعث می شود صدای بیس با قدرت بیشتری پرتاب شده و هیجان بیشتری را در مهمانی های خود تجربه کنید. 

این محصول دارای پورت USB می باشد که با اتصال فلش مموری به آن می توان از پخش موسیقی های مورد علاقه با صدایی بلند لذت برد. از طرفی دیگر برای پخش موسیقی از قابلیت بلوتوث نیز می توانید استفاده نمایید. این سیستم صوتی ال جی دارای ورودی هایی برای اتصال میکروفون و گیتار می باشد، که با اتصال آن ها می توانید هم بخوانید هم بنوازید. همچنین با نصب برنامه XBOOM همزمان می توانید سه دستگاه تلفن همراه را با سیستم صوتی مچ کنید و بدون قطع موسیقی از پخش آهنگ های بیشتر برخوردار شوید.سیستم صوتی ال جی مدل XBOOM ON5 از دو پورت USB برخوردار می باشد. کاربران می توانند با اتصال فلش مموری به شیک و پخش فایل های صوتی از آهنگ های بیشتری لذت ببرند همچنین می توان هر نوع موسیقی را بروی USB کپی یا ضبط کرد. 

ON2

سیستم صوتی ال جی ON2

سیستم صوتی ال جی ON2D

 

ویژگی های کلیدی

سال تولید 2020
قدرت صدا 100 وات
قابلیت شارژ ندارد
شرکت سازنده ال جی
کشور سازنده کره

سیستم صوتی ال جی XBOOM ON2D محصول 2020 می باشد. این سیستم صوتی دارای قدرت و توان خروجی 100 وات می باشد که به عنوان یک سیستم صوتی خانگی مناسب بوده و حتی می توان از آن در جشن ها یا مهمانی های کوچک استفاده کرد. سیستم صوتی ال جی ON2D دارای 1 بلندگوی توییتر 51 میلیمتری و 1 ووفر 165 میلیمتری قدرتمند در قسمت جلو است و صدای Mono در اختیار شما قرار می دهد. با وجود تکنولوژی Super Bass Boost و شکافی که در پشت دستگاه تعبیه شده است، صدای باس را تقویت کرده و باعث می شود بیس قدرتمندی را حس کنید.

سیستم صوتی خانگی ال جی ON2D به نسبت مدل های بالاتر خود کوچکتر بوده و به نسبت سبک تر نیز می باشد. بدنه آن از جنس پلاستیک فشرده بوده و بسیار با دوام است. در قسمت جلو بلندگوها و ورودی دیسک قرار گرفته است. این محصول دارای 1 پورت USB 2.0 است که از هارد اکسترنال پشتیبانی نمی کند ولی می توانید حافظه فلش یا حتی MP3 Player خود را به این پورت متصل کرده و موزیک مورد علاقه خود را پخش کنید. لازم به ذکر است که این محصول فقط از سیستم فایل FAT16 یا FAT32 پشتیبانی می کند و ممکن است از برخی مدلهای خاص پشتیبانی نکند. این سیستم صوتی دارای 1 عدد CD Tray بوده و می تواند دیسک صوتی (Audio CD) یا حتی دیسک DVD از نوع صوتی یا ویدئویی را پخش کند. 

MX-T70

اسپیکر سامسونگ MX-T70

اسپیکر سامسونگ MX-T70

ویژگی های کلیدی

سال تولید 2020
قدرت صدا 1500 وات
قابلیت شارژ دارد
شرکت سازنده سامسونگ
کشور سازنده کره

اسپیکر سامسونگ MX-T70 یکی از بلندگوهای ایستاده سامسونگ است که در سال 2020 میلادی معرفی و تولید شده است.جزو اسپیکر های سری ساند تاور (Sound Tower) است که اصطلاحا به آن بلندگو ایستاده نیز می گویند و با مدل کامل Sound Tower MX-T70 در بازار شناخته می شود. این اسپیکر دارای طراحی Bi-Directional یا دو جهته است و با اسم بلندگوی سه گوشه سامسونگ نیز بین مردم معروف است. این اسپیکر از قدرت خروجی صدای 1500 وات برخوردار است و برای جشن ها و مهمانی های کوچک و متوسط کاملا مناسب است. اسپیکر 1500 وات سامسونگ MX-T70 در مجموع دارای 5 بلندگو است که شامل 2 بلندگوی توییتر 25.4 میلیمتر با توان 150 وات، 2 میدرنج 133.35 میلیمتری با توان 300 وات و 1 ساب ووفر 254 میلیمتری با توان 600 وات می شود. این اسپیکر دارای 2.1 کانال صوتی است و صدای استریو با کیفیتی در اختیار شما قرار می هد. این بلندگو دارای قابلیت رقص نور یا LED Party Lighting از نوع RGB است که می توانید به دلخواه رنگ های آن را انتخاب کرده یا از بین 5 حالتی که برای آن در نظر گرفته شده یکی را تنظیم نمایید. اسپیکر ایستاده سامسونگ MX-T70 دارای 1 پورت ورودی صدای AUX برای اتصال دستگاه های دیگر به آن است.

 این بلندگو دارای 2 ورودی میکروفون است و از قابلیت کارائوکه نیز برخوردار می باشد. شما می توانید با تهیه 2 میکروفون به همراه دوستان خود به مسابقه خوانندگی بپردازید و هیجان مهمانی و جشن های خود را بیشتر کنید. دارای 2 پورت USB 2.0 است که می توانید از طریق آنها آهنگ های مورد علاقه خود را پخش کنید. اسپیکر مذکور دارای بلوتوث نسخه 5 و قابلیت Bluetooth Multi Connection است و شما می توانید 2 موبایل را از طریق بلوتوث به صورت هم زمان به آن متصل کرده و آهنگ های مورد علاقه خود را پخش نمایید. همچنین دارای قابلیت Wireless Group Play است تا به صورت بی سیم و از طریق بلوتوث بتوانید تا 10 ساند تاور سامسونگ را به هم متصل کرده و صدای بسیار قدرتمند تری را در اختیار داشته باشید. این قابلیت به شما کمک می کند تا برای جشن ها و مهمانی های بزرگ تر نیز آماده باشید و نگران کمبود صدا نباشید.

MX-T50

اسپیکر سامسونگ MX-T50

اسپیکر سامسونگ MX-T50

 

ویژگی های کلیدی

سال تولید 2020
قدرت صدا 500 وات
قابلیت شارژ دارد
شرکت سازنده سامسونگ
کشور سازنده کره

اسپیکر سامسونگ MX-T50 یکی از بلندگوهای ایستاده سامسونگ است که در سال 2020 میلادی معرفی گردید. این اسپیکر ایستاده سامسونگ که با نام MX T50 نیز در بازار شناخته می شود، از سری Sound Tower است. این محصول توان خروجی صدای مطلوبی دارد که برای مهمانی ها و دورهمی های کوچک بسیار مناسب است. اسپیکر ساند تاور سامسونگ MX-T50 مجهز به 2 بلندگوی توییتر (Tweeter) 65 وات و 2 ووفر (Woofer) 185 وات است و جمعا توانی معادل 500 وات دارد. این اسپیکر 500 وات سامسونگ دارای 2 کانال صوتی است و می تواند صدایی استریو تولید کند. بلندگوی بلوتوثی سامسونگ Sound Tower MX-T50 از جمله اسپیکرهای مخصوص پارتی و مهمانی است و امکان اتصال بی سیم و با سیم به بلندگوهای دیگر را دارد. این اسپیکر بلوتوثی سامسونگ دارای قابلیت Wireless Group Play است که به لطف آن می توانید تا 10 اسپیکر از نوع ساند تاور (Sound Tower) را به هم متصل کرده و صدای قدرتمندتری را تجربه کنید. این اسپیکر از هارد اکسترنال یا حافظه موبایل پشتیبانی نمی کند و فقط می توانید از حافظه های فلش با سیستم فایل FAT16 و FAT32 استفاده کنید. همچنین قابلیت تنظیم تمپو (Tempo) وجود دارد و شما می توانید سرعت آهنگ های پخش شده از USB را تنظیم کنید. بلندگوی ایستاده ساند تاور سامسونگ MX-T50 دارای طراحی Bi-Directional است که در بازار به عنوان سه گوش نیز شناخته می شود. همانند اکثر اسپیکرهای ایستاده دیگر، سامسونگ در قسمت بالای این محصول شکافی برای قرار دادن موبایل تعبیه کرده است. پنل بالایی این اسپیکر به گونه ای طراحی شده است که در صورت ریختن مایعات روی آن، از نفوذ مایعات به درون دستگاه جلوگیری شود. لازم به ذکر است که اسپیکر فوق بطور کامل ضد آب نیست و باید در هنگام استفاده از آن، به این موضوع دقت کنید. 

علاوه بر این، اسپیکر فوق از نرم افزار Samsung Sound Tower پشتیبانی می کند که با نصب آن روی گوشی هوشمند اندرویدی یا iOS خود به راحتی می توانید سیستم صوتی خود را کنترل کنید. از قابلیت های ویژه این اپلیکیشن می توان به امکان شخصی سازی رقص نور اشاره کرد.

MX-T40

اسپیکر سامسونگ MX-T40

اسپیکر سامسونگ MX-T40

ویژگی های کلیدی

سال تولید 2020
قدرت صدا 300 وات
قابلیت شارژ دارد
شرکت سازنده سامسونگ
کشور سازنده کره

اسپیکر سامسونگ MX-T40 از بلندگوهای ایستاده سامسونگ است که در سال 2020 میلادی معرفی گردید. این اسپیکر ایستاده سامسونگ که با نام MX T50 نیز در بازار شناخته می شود، از سری Sound Tower است. این محصول جزو ارزان ترین اسپیکرهای سامسونگ می باشد. این بلندگو با وجود سایز کوچکی که دارد، قدرت خروجی صدای بسیار مطلوبی داشته و برای مهمانی ها و جشن های کوچک بسیار مناسب است. اسپیکر سامسونگ Sound Tower MX-T40 یک سیستم صوتی 2 کاناله است. این اسپیکر دارای 2 بلندگوی توییتر (Tweeter) با توان 50 وات و 2 ووفر (Woofer) قدرتمند با توان 100 وات می باشد و مجموعا توان صوتی 300 وات را ارائه می دهد.  این بلندگو دارای قابلیت Add Stereo است که امکان پخش آهنگ از 2 بلندگوی بلوتوث را بصورت استریو فراهم می سازد. اسپیکر ساند تاور سامسونگ MX-T40 دارای قابلیت Group Play است و قابلیت اتصال همزمان به حداکثر 10 عدد اسپیکر Sound Tower دیگر بصورت بی سیم را دارد و به شما امکان این را می دهد تا مهمانی های خود را گسترش دهید. همچنین اسپیکر بلوتوثی سامسونگ ساند تاور MX-T40 امکان اتصال بی سیم به بلندگوی دیگر را دارد. با توجه به اینکه اسپیکر فوق دارای بلوتوث داخلی نسخه 5 است، می توانید آن را به یک اسپیکر دیگر از همین مدل متصل کنید.

این بلندگوی بلوتوثی سامسونگ از نرم افزار Giga Party Audio نیز پشتیبانی می کند و شما می توانید با نصب آن روی گوشی هوشمند اندرویدی یا iOS خود، این اسپیکر را کنترل کنید. روی پنل بالایی این اسپیکر، نمایشگر سگمنتی قرار دارد که وضعیت فعلی دستگاه را نمایش می دهد. این پنل به گونه ای طراحی شده است که در صورت ریختن مایعات روی آن، اسپیکر آسیب نبیند ولی بلندگوی فوق بطور کامل ضد آب نیست و باید در زمان استفاده به این موضوع دقت کنید. در قسمت بالایی این اسپیکر، شیاری برای قرار گیری موبایل تعبیه شده است. اسپیکر 300 وات سامسونگ MX-T40 دارای رقص نور از نوع RGB است که در 5 حالت پیشفرض قابل تنظیم است. همچنین می توانید رقص نور اسپیکر فوق را توسط نرم افزار مخصوص سامسونگ تنظیم کرده و شخصی سازی کنید.

جمع بندی

سیستم‌های صوتی ارائه شده هر کدام دارای خصوصیات به خصوص خودشان هستند و مدل‌های JBL که در جایگاه آخر قرار دارند به دلیل بی کیفیت بودن آن‌ها نیست، بلکه میزان وات تولید شده آن‌ها نسبت به مدل‌های بالاتر کمتر است. هر چند این مدل‌های این کمپانی نسبت به سایر کمپانی‌ها از امکانات و قابلیت‌های بسیار بیشتری برخوردار هستند و از نظر کیفیت صدا نیز شاید از بسیاری بالاتر باشند. دقت کنید مدل‌هایی را که می‌توان آن‌ها را بسیار مقرون به صرفه دانست ON2 از شرکت ال جی بوده که قیمت پایین‌تری نسبت به سایر محصولات دارند. گذشته از این‌ها مدل‌های ON9 از ال جی و V83 از سونی را می‌توان از بهترین‌های بازار خواند. دقت داشته باشد با کلیک کردن بر روی سلام بابا می‌توانید تمام سیستم صوتی های موجود در بازار ایران را ببینید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 3.7]

حتما ببینید

راهنمای خرید ماشین لباسشویی

راهنمای خرید ماشین لباسشویی

نکات لازم برای راهنمای خرید ماشین لباسشویی امروزه کمتر کسی زمان لازم برای شستن لباس­ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *