روش برقراری تماس تصویری در تلویزیون

روش برقراری تماس تصویری در تلویزیون هوشمند

 روش برقراری تماس تصویری در تلویزیون هوشمند

تماس تصویری در تلویزیون هوشمند معمولا بهترین ابزار برای در کنار هم بودن با سایر اعضای خانواده و دوستان است. شروع یک گفت و گوی ویدئویی در تبلت و یا تلفن همراه بهترین راه است، اما وقتی که تعداد زیادی از دوستان دور یک صفحه نمایش کوچک مانند تبلت قرار می‌گیرند، زیاد هم جالب نیست و یک صفحه بزرگ مانند تلویزیون برای این کار بسیار مناسب‌تر است. با توجه به هوشمند بودن اکثر تلویزیون‌های امروزی یک سری راه حل برای این مشکلات وجود دارد، بر همین اساس، در این مطلب از سلام بابا به روش برقراری تماس تصویری در تلویزیون هوشمند اشاره می‌کنیم.

 روش برقراری تماس تصویری در تلویزیون هوشمند

Skype

اسکایپ یکی از آسان‌ترین راه‌ها برای تماس تصویری در تلویزیون هوشمند بود که حتی کاربران ساده و تازه وارد در این نرم‌افزار هم می‌توانستند به راحتی با دوستان خود به طور رایگان چت کنند، اما متاسفانه مایکروسافت پشتیبانی از اپلیکیشن اسکایپ در تلویزیون‌های هوشمند را متوقف کرده است.

یکی از مقامات مایکروسافت علت اجرای چنین تصمیمی را این گونه عنوان کرده است: “طی سال‌های اخیر نحوه استفاده از اسکایپ توسط کاربران دچار تغییر شده است. حالا اکثر افراد از آن در موبایل‌هایشان استفاده می‌کنند، حتی زمانی که در اتاق نشیمن نشسته‌اند.”

 روش برقراری تماس تصویری در تلویزیون هوشمند

اسکایپ این قابلیت را حدود یک سال قبل در تلویزیون‌های هوشمند غیرفعال کرده است و شکایت‌های زیادی در مورد انجمن آنلاین آن وجود دارد و حالا سوال این است که آیا جایگزینی برای Skype وجود دارد؟ بله در ادامه روش استفاده از Tellybean برای تماس تصویری در تلویزیون هوشمند را برای شما توضیح خواهیم داد.

Tellybean

Tellybean توسط فردی با مشکل معمولی تاسیس شد: مادربزرگی در استرالیا که نوه‌های او در فنلاند هستند، سال گذشته، برنامه‌ای را ایجاد کرد که یک تلفن همراه را به یک وب کم بی‌سیم برای تلویزیون شما تبدیل می‌کند. Tellybean Camera را از Google Play نصب کنید، سپس آن را با یک برنامه در مجموعه تلویزیونی هوشمندتان جفت کنید. تا تماس‌های ویدئویی را در تلویزیون شما را برقرار کند.

 روش برقراری تماس تصویری در تلویزیون هوشمند

Tellybean یک برنامه تلویزیونی ویدئویی است که تلویزیون‌های سونی Bravia، تلویزیون های Philips و Sharp و همچنین مجموعه‌های انتخابی Android TV و همچنین تلویزیون‌های مبتنی بر سیستم عامل لینوکس را پشتیبانی می‌کند.

گسترش خدمات Tellybean به پلت فرم WebOS مبتنی بر لینوکس LG قدم مهمی برای Tellybean است. برنامه Tellybean فرایند تأیید رسمی برنامه LG را به تصویب رسانده و در فروشگاه جهانی ال جی اضافه شده است. Tellybean و LG نیز در حال برنامه‌ریزی انواع مختلف همکاری‌های بازاریابی روی صفحه نمایش و دیگر کانال‌ها هستند.

Tellybean در حال تبدیل شدن به یک راه حل پیشرو برای تماس تصویری در تلویزیون هوشمند است. برای رسیدن به این هدف، Tellybean مشغول کار بر روی چندین مشارکت اضافی است و قصد دارد تا برنامه‌های ویدئویی اضافی را در تمامی سیستم عامل‌های اصلی در دسترس قرار دهد.

دستگاه Blu-Ray  

روش‌های ارزان‌تری هم برای چت کردن وجود دارد. تعداد کمی از سازندگان بلوری در جهان مانند سامسونگ و سونی از نرم افزار Skype ready استفاده می‌کنند. این روش مخصوص کسانی است که قدرت خرید یک تلویزیون اسمارت و هوشمند را ندارند، بنابراین میتوانند فقط با پرداخت ۴۰۰ دلار از این فناوری استفاده کنند.

 روش برقراری تماس تصویری در تلویزیون هوشمند

Xbox One

مایکروسافت با معرفی کنسول جدید خودش به نام ایکس باکس ۱ توانست مشتریان دائمی اسکایپ را به خودش جلب کند. با خرج کردن ۴۹۹ دلار، علاوه بر بازی کردن با جدیدترین بازی‌های Xbox و پخش به عنوان Blu ray می‌توان از آن به عنوان چت ویدئویی هم استفاده کرد که یکی از بهترین راه‌ها است چون احتیاجی ندارید که یک دوربین جداگانه برای آن بخرید و کینکت، این دوربین رو در اختیار شما قرار می‌دهد.

 روش برقراری تماس تصویری در تلویزیون هوشمند

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

حتما ببینید

راهنمای خرید ماشین لباسشویی

راهنمای خرید ماشین لباسشویی

نکات لازم برای راهنمای خرید ماشین لباسشویی امروزه کمتر کسی زمان لازم برای شستن لباس­ …

2 نظر

  1. امیر

    سلام و عرض ادب و احترام
    لطفا به کلیپ موجود در لینک زیر مراجعه نمایید
    https://www.salambaabaa.com/page/70-%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%B3%D9%88%D9%86%DB%8C
    موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *