لوازم جانبی تلویزیون

لوازم جانبی تلویزیون

لوازم جانبی تلویزیون 

پس از محبوبیت تلفن‌های هوشمند و فروش بالای آن‌ها، تکنولوژی بکار رفته در این تلفن‌ها، وارد تلویزیون‌ها نیز شد. تلویزیون‌های هوشمند مانند تلفن‌های هوشمند امکان اتصال به اینترنت و استفاده از سرویس‌های آنلاین ویدیویی و شبکه‌های اجتماعی را دارند. تلویزیون‌های هوشمند می‌توانند به کامپیوتر متصل شوند و اطلاعات را دریافت و یا ارسال کنند. این تلویزیون‎‌ها، قادرند خدمات مختلف اینترنتی را از طریق تلویزیون به کاربر ارائه دهند. یعنی تلویزیون هوشمند معادل یک تلویزیون معمولی با یک کامپیوتر داخلی است که سرویس‌های متنوعی را به کاربر ارائه می‌دهند. کاربر می‌تواند در تلویزیون هوشمند خود نرم افزار نصب کند، ویدیو و تصاویر آنلاین را مشاهده کند، صفحات وب را مرور کند، بازی اجرا کند و از همه مهمتر به کانال‌های اینترنتی IPTV متصل شود. برای استفاده از این امکانات یک سری وابزار لازم است که بعضی از آن‌ها همراه تلویزیون و در کارتون وجود دارند و بعضی‌ها را باید جداگانه بخرید. به این ابزارها لوازم جانبی تلویزیون می‌گویند و ما در این مطلب از سلام بابا به بررسی این لوازم می‌پردازیم.

لوازم جانبی تلویزیون

تلویزیون‌های هوشمند نسبت به تلویزیون‌های معمولی امکانات بسیار وسیع‌تری دارند. با تلویزیون‌های هوشمند می‌توانید تصاویر در حال پخش را ضبط کنید، با قابلیت Time Shifting نگران از دست دادن تصاویر زنده نباشید و می‌توانید از تلویزیون اینترنتی IPTV استفاده کنید. در واقع تلویزیون‌های هوشمند نحوه استفاده از تلویزیون را تغییر دادند و کاربر بسیاری از اموری که در کامپیوتر خود انجام می‌دهد را می‌تواند در صفحه نمایش بزرگتر و با کیفیت‌تر HDTV انجام دهد. این تلویزیون‌ها با وجود سرگرمی‌هایی زیادی که خودشون دارند، همراه آن‎‌ها ابزارها و دستگاه‌های دیگری نیز ارائه می‌شوند که تلویزیونتان را به یک منبع سرگرمی جذاب و فوق‌العاده تبدیل می‌کنند. یک سری از این ابزارها همراه خود تلویزیون و داخل کارتون آن قرار دارند که آن هم در هر مدل و برند از تلویزیون متفاوت است (برای مثال ممکن است یک ابزار همراه یک مدل تلویزیون سونی باشد که این ابزار همراه تلویزیون ال جی نباشد) و یک سری دیگر از این ابزارها که ارائه شدن را خودتان باید جدا از تلویزیون برای آن تهیه کنید.

ابزارهای همراه خود تلویزیون 

دفتر چه راهنمای تلویزیون، کنترل معمولی، آداپتور و باتری، انواع کابل، کنترل جادوئی و گیرنده دیجیتال. البته ممکن است همه این‌ها همراه تمام مدل‌های تلویزیون نباشد.

دیگر ابزارها: سوئیچ RCA یا دستگاه تقسیم چند ورودی، کنسول بازی، براکت، عینک سه بعدی، میز تلویزیون و پایه تلویزیون، محافظ صفحه نمایش تلویزیون، آداپتور وای فای، سینما خانگی و ساندبار، دوربین تماس ویدیویی، کیبورد بی سیم تلویزیون، انواع کابل (اپتیکال/HDMI)، کیت تمیز کننده تلویزیون و دستگاه هوشمند ساز تلویزیون.

ما در این مطلب در مورد هر کدام از این لوازم جانبی و انواع آن‌ها توضیح مختصری را خواهیم داد که امیدواریم برایتان مفید باشد.

دفترچه راهنما و کنترل معمولی و باتری برای آن همراه همه تلویزیون‌ها ارائه می‌شوند که مختص خود تلویزیون هستند. ولی دیگر ابزارها را خودتان باید تهیه کنید.

آداپتور

لوازم جانبی تلویزیون / اداپتور

آداپتور یک نوع مبدل الکتریکی است که این وسیله جریان متناوب برق با ولتاژ بالا را به جریان مستقیم با ولتاژ پایین تبدیل می‌کند، آداپتور برق را مستقیماً از پریز دریافت کرده و میزان مورد نیاز را به تلویزیون منتقل می‌کند. در واقع این ابزار برق تلویزیون را تامین می‌کند که این بیشتر در تلویزیون‌های جدید وجود دارد.

کابل HDMI

لوازم جانبی تلویزیون / کابل HDMI

HDMI اولین و تنها رابط تجاری برای انتقال غیر فشرده همزمان تصویر و صدا به صورت دیجیتال است. نوعي پورت ارتباطي است كه قابليت انتقال تصوير و صدا با كيفيت بالا را تنها با استفاده از يك كابل به كاربران ارائه می‌دهد. پورت HDMI برای اولين بار در سال 2002 طراحي و در سال 2003 عرضه عمومي شد. این رابط اولین و تنها پورت مستقل بین چند شرکت است که در سال ۲۰۰۳ توسط کمپانی‌های Hitachi ، Silicon Image، Philips، Panasonic و Sony و با مشارکت مالی و تکنولوژی این شرکت‌ها ایجاد شد. HDMI درواقع مخفف عبارت (High Definition Multimedia Interface ) می‌باشد که در زبان فارسی، رابط چندرسانه‌ای اچ‌ دی یا رابط چند رسانه‌ای با کیفیت بالا هم نامیده می‌شود. اين پورت امكان انتقال تصاوير با وضوح بيش از 1080 پيكسل و سرعت 60 فريم در هر ثانيه را داشته و صدا را در هشت كانال با فركانس nbsp;192 كيلو هرتزي منتقل می‌کند.

OPTICAL

لوازم جانبی تلویزیون / کابل اپتیکال

کابل اپتیکال برای انتقال صدای دیجیتال طراحی شده، در اکثر دستگاه‌های جدید پورت نوری موجود است و جدیداً خیلی استفاده می‌شود این کابل صوتی نوری توسط شرکت توشیبا ساخته شده و به آن Toslink هم می‌‌گویند که TOS در آن مخفف Toshiba است. hdmi صدا و تصویر را با هم منتقل می‌کند، اما اپتیکال فقط صدا را منتقل می‌کند. در کابل اپتیکال صدا برای منتقل شدن باید به نور تبدیل شود. کابل‌های صوتی دیجیتال نوری کوچکتر یا باریک‌تر و قابل انعطاف‌تر هستند و با دخالت‌های الکتریکی و مغناطیسی تحت تأثیر قرار نمی‌گیرند. قبلا صدای استریو یا دو کاناله از طریق دو کابل سفید و قرمز منتقل می‌شد که الان کابل اپتیکال به جای آن ساخته شده و کیفیت صدا را هم تغیر نمی‌دهد.

کنترل جادویی

لوازم جانبی تلویزیون / کنترل جادویی

 این کنترل مختص تلویزیون‌های ال جی است. اگر هنوز هم از چند کلید و کلیدهای جهت نما برای عوض کردن کانال و یا کلید‌های تنظیم صدا برای کم و زیاد کردن صدا استفاده می‌کنید، حتما باید نگاهی به کنترل از راه دور جادویی LG بندازید.  Magic Remote راهی ساده برای کنترل تلویزیون هوشمند شماست. این کنترل جادویی تجربه کاربری راحت، مدرن و پیشرفته‌‎ای را فراهم می‌کند. یک اصل ساده که کنترل جادویی برای تلویزیون اسمارت شما ایجاد می‌کند، این است که می‌توانید مکان نما را مثل موس کامپیوتر در سراسر صفحه نمایش حرکت داده و هر چیزی را که می‌خواهید انتخاب کنید. این شیوه انتخاب محتوا بسیار ساده و مفید است و مطمئناً از استفاده از آن لذت می‌برید. از سوی دیگر شما می‌توانید با استفاده از چرخ اسکرول در طول صفحه اصلی ( HOME )، راهنمای سرگرمی‌ها و صفحات وب بالا و پایین رفته و به راحتی این صفحات را مرور کنید و یا در برنامه‌ها بزرگ‌نمایی و کوچک‌نمایی کنید. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با این موضوع به مطلب کنترل جادویی تلویزیون ال جی مراجعه کنید.

گیرنده دیجیتال 

لوازم جانبی تلویزیون / گیرنده دیجینال

یکی دیگر از لوازم جانبی تلویزیون است که به انگلیسی STB: set top bo یا اس تی بی دستگاهی است که به یک تلویزیون و از  طرفی به یک منبع خارجی سیگنال متصل شده و سیگنال‌ها را به حالتی تبدیل می‌کند که از تلویزیون و دیگر دستگاه‌های نمایشی قابلیت پخش دیجیتال پیدا می‌کند و امکان دریافت کانال‌ها با تصویر و کیفیت بالا را دارد. از این رو افراد زیادی از این دستگاه در خانه خود استفاده می‌کنند. گیرنده دیجیتال قابلیت پشتیبانی از فلاش و مموری را دارد و به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید محتوایی را که در این دستگاه‌های ذخیره سازی دارید به راحتی بر روی صفحه نمایش تلویزیون و با کیفیت عالی پخش کنید. ضبط USB و فرمت‌های مختلفی که این گیرنده‌ها پشتیبانی می‌کنند باعث شده تا به یک دستگاه همه جانبه و چند کاره تبدیل شوند. همچنین به وسیله یک کابل HDMI در گیرنده دیجیتال می‌توانید محتوای چند رسانه‌ای که حجم بالایی دارد را به تلویزیون انتقال دهید. ویژگی‌های فراوانی که این گیرنده‌ها در اختیار شما قرار می‌دهند، شامل سازگاری با تمامی فرمت‌های مورد نیاز کاربر برای پخش برنامه‌ها و فایل‌ها، تنظیم انواع نرم افزارها، پشتیبانی از تله تکست، آپدیت نرم افزارها با سوکت VSB، جستجوی دستی کانال‌ها و امکان دسترسی به 100 کانال می‌شود.

محافظ صفحه نمایش

لوازم جانبی تلویزیون/ محافظ صفحه نمایش تلویزیون

بیشتر افراد هزینه زیادی رو برای خرید تلویزیون‌های LED جدید پرداخت می‌کنند. برخی از تلویزیون‌ها با وجود امکانات بالا و پیشرفته‌ای که دارند صفحه نمایش آن‌ها قابلیت ضد ضربه نداره که این محافظ‌ها برای صفحه نمایش این گونه از تلویزبون‌ها طراحی شده که به عنوان محافظ عمل می‌کند و از صفحه تلویزیون در برابر ضربات محافظت می‌کند. این پوشش شفاف از ایجاد آسیب، خط و خراش و اثر انگشت بر روی صفحه نمایش جلوگیری می‌کند. این پوشش کیفیت تصویر را از بین نمی‌برد و تنها به عنوان ضامن و سپر صفحه نمایش کاربرد دارد که تحت استاندارد و با کیفیت عالی ساخته شده‌اند که موجب افزایش طول عمر تلویزیون هم می‌شوند. این محافظ در خارج از جعبه  و بر روی صفحه نمایش نصب می‌شود و چهار چوب تلویزیون را پوشش می‌دهد.

عینک‌های سه بعدی: عینک‌های سه بعدی به شما اجازه می‌دهند بازی‌ها و فیلم‌های سه بعدی را اگر چه روی صفحه نمایش دو بعدی تخت نمایش داده می‌شوند اما شما آن‌ها را به صورت سه بعدی و با عمق ببینید. دو نوع فن آوری 3 بعدی برای کاربری خانگی وجود دارد که عبارتند از( 3 بعدی اکتیو Active – کنش گر) و ( 3 بعدی پسیو Passive – کنش پذیر). تفاوت میان این دو زیاد است اما مهم‌ترین آن، کیفیت تجربه 3 بعدی خانگی است. فن آوری 3 بعدی پسیو از عینک‌هایی استفاده می‌کند که دقت تصویری 1080p را در هر چشم به نصف (540p ) کاهش می‌دهد. عینک‌های 3 بعدی اکتیو تجربه فول اچ دی 1080p را در هر چشم ارائه می‌دهند. توجه داشته باشید که مارک عینکی که می‌گیرید باید حتماً مشابه مارک تلویزیون شما باشد چون خصوصیات فن آوری 3 بعدی هر سازنده منحصر بفرد است و عینک یک شرکت با تلویزیون شرکت دیگر سازگار نیست .

لوازم جانبی تلویزیون / عینک سه بعدی

براکت دیواری 

 پایه‌ها و گیره‌های دیوار در اندازه‌های مختلف برای مدل‌های گوناگون تلویزیون‌ ساخته شده و به شما امکان می‌دهد با ایمنی کامل تلویزیون را به دیوار نصب کنید و به اتاق خود ظاهری مرتب و بدون ریخت و پاش بدهید. براکت کاربر را یاری می‌کند که بدون نیاز به فضای زیاد در هر مکانی (مثلا گوشه اتاق یا هر جای دیگه) تلویزیون را نصب و به دلخواه خود ارتفاع و زاویه آن را تنظیم کند. براکت‌ها در طرح‌های بازویی، ثابت و متحرک، رومیزی و دیواری تولید می‌شوند و استفاده از آن‌ها خیلی آسان است.

دوربین تماس تصویری: یکی از ابتکارات در لوازم جانبی تلویزیون‌ها، ارتباط با خانواده و دوستان از طریق تماس‌های تصویری در تلویزیون‌های اچ‌دی است. البته برای بهره‌مند شدن از این قابلیت سرویس اسکایپ مورد نیاز است.

آداپتور وای-فای: آداپتر وای-فای ارزشی بیش از یک لوازم جانبی را دارد. این دستگاه ارتباط و دسترسی فوری شما به محتوای نت‌‌کست (NetCast) مانند ابزارک‌ها یا ویجت‌های تلویزیون، شامل نت‌فلیکس، یوتیوب، اسکایپ، پیکاسا و یاهو، را فراهم می‌کند.  آداپتر وای-فای با تمامی مدل‌های تلویزیون اچ‌دی ۲۰۱۰ مجهز به نت‌کست سازگاری دارد. تنها چیزی که نیاز دارید یک اشتراک اینترنت و یک مودم است.

سینما خانگی و ساندبار

سینمای خانگی مجموعه‌ای از وسایل و سیستم‌های پخش کننده صدا و تصویر است تا بتوانید با استفاده از آن‌ها تجربه‌ای همانند یک سینمای واقعی را در منزلتان داشته باشید و یک سیستم سینمای خانگی خوب با صدای فراگیر، یک تجربه سینمایی همه جانبه  را به شما ارائه می‌دهد. یکی از اجزای مهم سینما خانگی دستگاه پخش کننده است که در اصطلاح به آن DVD-playe  می‌گویند و وظیفه پخش کردن فایل‌های صوتی، تصویری و ارسال آن‌ها به تلویزیون و اسپیکرها را بر عهده دارد. یکی دیگر از این اجزا آمپلی فایر است که وظیفه دارد تا سیگنال‎‌های صدا را تقویت کرده و آن‌ها را برای هر کانال بطور جداگانه آماده و ارسال کند. بسته‌ها یا مجموعه‌های سینمای خانگی به عنوان سیستم‌های 2.1، 3.1، 5.1 و 7.1 در دسترس هستند. این اعداد نشان دهنده تعداد بلندگوها و ساب ووفرهایی که هر سیستم دارد، است. برای خرید انواع سینما خانگی و ساندبارها به سایت فروشگاه سلام بابا مراجعه کنید.

سیستم صوتی شیک

لوازم جانبی تلویزیون

شیک SHAKE: وجود یک سیستم صوتی پرقدرت در هر خانه، نقش بسیار مؤثری در فراهم‌ کردن شادی افراد دارد. تفاوتی ندارد که شما چه سبک از زندگی را دنبال می‌‌کنید، در هر صورت نیاز به پخش موسیقی یا هر فایل صوتی دیگری، در مهمانی‌‌ها یا هر زمان دیگری از زندگی روزمره ‌انکارناپذیر است. شیک SHAKE نیز یکی از پخش‌‌کننده‌‌های چند‌رسانه‌‌ای خانگی است که از یک پنل و دو اسپیکر اصلی تشکیل شده است و اسپیکرهای آن دارای قدرت زیادی هستند. و ما در این مطلب قصد داریم بهترین شیک‌های بازار را به شما معرفی کرده و ویژگی‌های آن‌ها را برای شما شرح دهیم. پس تا آخر این مطلب را با ما همراه باشید.

ساندبار یا میله صدا

یک سیستم بلندگو است که کیفیت بالایی از صدای تلویزیون را بدون نیاز به فضای زیاد، پیچیدگی و هزینه زیاد ارائه می‌دهد و بلندگوها و صدای تلویزیون شما را پشتیبانی می‌کند. هدف یک ساندبار، فراهم کردن یک تجربه صوتی که به طور نزدیک تصویر واقعی از مسابقات در تلویزیون را متصل می‌کند است. تولیدکنندگان تجهیزات از انواع روش‌ها برای دستیابی به این هدف استفاده می‌کنند و تقریبا شما هر مدل ساندباری را انتخاب کنید بدون شک صدایی بهتر به نسبت بلندگوهای تلویزیون را ارائه می‌دهد. ساندبارها یا میله‌های صدا به دلیل محبوبیت بیش از حد در سال‌های اخیر بیشتر تولید شده و طرفداران زیادی را دارد و مدل‌های متنوعی از آ‌ن‌ها تولید شده است.

کیبورد بی سیم تلویزیون

لوازم جانبی تلویزیون / کیبورد بی سیم

تلویزیون‌های هوشمند این خاصیت را دارند که به شما امکان می‌دهند که بتوانید بدون اینکه سیستم شما در اتاق باشد اطلاعات آن را مرور کنید. خارج از اینکه حالا شما با کدام برند هوشمند در حال کار کردن هستید نیاز به یک کیبورد دارید که هر جای اتاق که می‌خواید بنشینید و با آن کار کنید. که خوشبختانه کیبورد وایرلسی اخیرا ساخته و طراحی شده که این مشکل را به طور کامل حل می‌کند. این نوع کیبورد وایرلس که به طور بی‌سیم به سیستم هوشمند شما متصل می‌شود و هر از چند گاهی نیاز دارید که آن را شارژ کنید و خوشبختانه از باطری خوبی هم برخوردار است. همانطور که روی عکس موجود در مورد این کیبورد مشاهده می‌کنید در سمت راست کیبورد پد لمسی ماوس و همچنین دکمه‌های راست و چپ ماوس تعبیه شده که چیزی شبیه کنترل‌گر ماوس در لپ‌تاپ‌ها است.

کیت تمیز کننده تلویزیون

مایع پاک کننده ترکیبی از آب و محتویات شیمیایی دیگر (البته غیر مضر برای LCD) هست و معمولاً به صورت ست و در یک بسته‌بندی به همراه فرچه و دستمال مخصوص ارائه می‌شود. این مایع درون یک بطری کوچیک ریخته شده و به صورت اسپری یا افشانه‌ای به سادگی و با فشار انگشتان شما قابل استفاده است. داخل این محلول احتمالاً آب و کمی سرکه یا آب مقطر و ترکیبات دیگر است که این‌ها هیچکدام برای نمایشگر مضر نیستند و انواع زیادی از این محلول‌ها در بازار عرضه می‌شود. که شما می‌توانید از آن‌ها برای پاک کردن تلویزیونتان استفاده کنید.

دستگاه هوشمند ساز تلویزیون: این دستگاه تلویزیون شما را به یک تلویزیون هوشمند تبدیل می‌کند که به آن اندروید باکس و اندروید مینی پی سی هم گفته می‌شود  و اندازه آن‌ها خیلی کوچک است. در واقع دستگاه اندروید باکس یک کامپیوتر قابل حمل است که روی آن سیستم عامل اندروید نصب شده و اون را می‌توانید به یک تلویزیون معمولی وصل کنید و از همه امکانات یک تلویزیون اندرویدی استفاده کنید. این دستگاه‌ها بیشتر با هدف تماشای فیلم و وبگردی ساخته می‌شوند، اما برای بازی و استفاده از اپلیکیشن‌های دیگر هم می‌شود استفاده کرد. این دستگاه معمولا دارای پورت HDMI، پورت USB، ورودی و خروجی صدا، قابلیت نصب کارت حافظه، GPS، بلوتوث و کارت شبکه وای فای را دارد. این دستگاه از طریق HDMI و AV به تلویزیون وصل می‌شوند.

کنسول بازی: یک کنسول بازی ویدیویی یک سیستم کامپیوتری طراحی شده برای یک ویدیو گیم تعاملی و صفحه نمایش است. کنسول بازی وسیله‌ای است که انحصاراً برای بازی کردن اختراع شده و تا حالا (طی تقریبا 10_12 سال) هم پیشرفت زیادی کرده است. در واقع کنسول همان آتاری‌های خودمان است که در ابتدای آن‌ها سگا-میکرو و دندی بوده اما کنسول‌های جدید به دستگاه‌های قوی پردازش کننده بازی گفته می‌شود که انحصاراً برای بازی است از جمله این کنسول‌ها کنسول‌های PS3-XBOX360-PSP-PS2-PS1-Wiii می‌باشند. در کل کنسول‌های بازی ویدیویی دو دسته هستند: کنسول‌های بازی با سیم و کنسول‌های بازی بی سیم. تا به حال کنسول بازی نسل‌های مختلفی را به خودش دیده و در حال حاضر نسل هشتم را شاهد هستیم. در سال‌های اخیر کنسول بازی به قدری پیشرفته شدن که دارای امکاناتی مثل سیستم عامل هوشمند، اینترنت، ذخیره سازی، تماشای فیلم و گوش دادن به موسیقی شدن.

سوئیچ RCA یا دستگاه تقسیم چند ورودی: با استفاده از این تبدیل می‌توانید از هر دستگاهی یک ورودی AV به این اسپلیتر داده و چندین خروجی همزمان از آن بگیرید این دستگاه مناسب برای مکان‌هاییست که می‌خواهند از یک دستگاه AV در چهار دستگاه مختلف تصویر و صدای همزمان داشته باشن این اسپلیتر با تقویت سیگنال با کیفیت دستگاه ورودی تصویر را به چند دستگاه دیگر خواهد داد.  این دستگاه با اتصال به برق، سیگنال دریافتی رو تقویت کرده و موجب کاهش نویز تصویر و تقویت سیگنال آن می‌شود، حتی با کابل‌های متراژ بالا نیز کیفیت مطلوب تصویر را دریافت خواهید کرد.

میز تلویزیون

لوازم جانبی تلویزیون

تقریباً جزء جدایی ناپذیر هر تلویزیونی، میز مربوط به این دستگاه است که حتی بعضی از خانواده‌ها حساسیت بیشتری بر روی مدل میز تلویزیون بخرج می‌دهند تا خود تلویزیون! میز تلویزیون علاوه بر تاثیری که بر زیبایی دکوراسیون اتاق نشیمن و پذیرایی خانه می‌گذارد کاربرد بسیار مهم دیگری هم دارد. حتی اگر تلویزیون شما به دیوار متصل شده باشد باز هم به میز تلویزیونی شیک و کاربردی نیاز دارید. باید توجه داشته باشید که هر تلویزیونی به میز مخصوص خود نیاز دارد برای تلویزیون‌های بزرگ نیاز به میزهای بزرگتر و طویل‌تر می‌باشد. گذشته از این مورد باید میزی که برای تلویزیون خود انتخاب می‌کنید با سبک دکوارسیون محیط نشیمن و پذیرایی شما هماهنگ باشد. برای سبک مدرن می‌توانید از میزهای چوبی، شیشه‌ای یا فلزی با طرح کاملا ساده و خطوط صاف استفاده کنید و برای دکوراسیون‌های سنتی و کلاسیک، میزهایی با پایه‌های طرح‌دار و منبت کاری شده قرار بدهید. برای تلویزیون‌هایی که به دیوار متصل می‌شوند بهتر است از میزها و قفسه‌هایی که بدون پایه بوده و به دیوار متصل می‌شوند، استفاده کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 5]

حتما ببینید

راهنمای خرید ماشین لباسشویی

راهنمای خرید ماشین لباسشویی

نکات لازم برای راهنمای خرید ماشین لباسشویی امروزه کمتر کسی زمان لازم برای شستن لباس­ …

9 نظر

  1. محسن

    درود برشما
    من پایه رو میزی برای تلوزیون ال جی مدل 32LN440B نیاز دارم لطفا راهنمایی فرمایید. ضمنا درصورت موجود قیمت نیز بفرمایید
    باسپاس

    • سردبیر

      سلام و درود
      با یکی از نمایندیگی ها فروش این محصولات ارتباط برقرار کنید دوست عزیز
      پیروز و سربلند باشید

    • علیرضا نوپرست

      با سلام
      مدل تلوزیون من سامسونگ اسمارت 46f8880 هست .باتوجه به اینکه youtube درایران فیلتر هست چگونه بوسیله موبایل میتوان انرادرتلوزیون ببینم.
      درضمن این اپلیکیشن در samsung apps تلوزیون من موجودنیست

  2. محمد

    سلام خسته نباشید و ممنون از سایت خوبتون
    من در مورد خرید و پیدا کردن یک وسیله جانبی تلویزیون هوشمندم مشکلی دارم آداپتور لن بی سیم تلویزیون های هوشمند سامسونگ لطفا راهنمایی کنید

    • محمدعلی

      سلام و درود
      مدل تلویزیون سامسونگ شما چیه دوست عزیز؟
      واینکه به دنبال لن بی سیم هستید یا نحوه استفادشو می خواید؟

  3. روح‌اله

    سلام. آیا برای ساندبار براکت دیواری هست که زیر تلویزیون نصب کنم.ممنون

    • ارمان نویدی

      درود برشما
      بله وجود دارد اما در بازار خیلی نایاب هست
      موفق باشید

  4. هیربد

    سلام ..قبل از هرچی از وبلاگ خوب سلام بابا میخوام که خواسته منو برسی کنه 🙏

    من همه سایت های ایرانیو زیر و رو کردم ولی محافظ یا گارد مجیک ریموت ال جی رو پیدا نکردم …
    خب همونجور که میدونید کنترل قیمتی نزدیک به ۶۰۰ تومن داره الان و واقعا حیفه که تو دستو پا درصدی اسیب ببینه و گارد براش واجبه

    ولی گارد این کنترل فقط تو سایت های خارجی هستش

    من خواهش میکنم این محصولو فراهم کنید و یا اگه قابل تهیه بود لطفا اطلاع بدین تا دست از گشتن بردارید که بیچاره شدیم 😅🤦
    ممنون

    • رضا سعیدی

      عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما به خاطر تاخیر در پاسخگویی از شما عذرخواهی می کنم متاسفانه همچین کالایی وجود نداره و شما می توانید جهت محافظت از کنترل تورم سلفون بکشید و یا کنترل معمولی همراه با کنترل فعلی تلویزیون تهیه نمایید در صورت عدم نیاز به کنترل مجیک از کنترل معمولی استفاده کنید به نظر بنده بهترین راهکار موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *