بروزرسانی تلویزیون شارپ

بروزرسانی تلویزیون شارپ Aquos | چگونگی بروزرسانی

بروزرسانی تلویزیون شارپ Aquos 

بروزرسانی سیستم عامل تلویزیون شارپ Aquos می‌تواند عملکرد تلویزیون را بهبود ببخشد و به قابلیت‌های آن اضافه کند و یا مشکلاتی که توسط تولیدکنندگان تا بعد از فروش کشف نشده است را برطرف کند.

بروزرسانی سیستم عامل برای تلویزیون محبوب شارپ مدل Aquos  LC60LE 650U / LC60SQ15U/ LC-70UD1U را می‌توان از طریق اتصال به اینترنت بی‌سیم و یا از طریق یک درایو دستی نصب کرد. مدت زمان لازم برای نصب و بروزرسانی سیستم عامل در تلویزیون شارپ Aquos بستگی به اندازه اپدیت و سرعت اینترنتی که به آن وصل است دارد.

بروزرسانی تلویزیون شارپ aquas

بروزرسانی از طریق اتصال به اینترنت

  • در کنترل از راه دور روی دکمه menu کلیک کنید و سپس گزینه information را انتخاب کنید البته توجه داشته باشید که شما برای این فرایند باید به اینترنت بی سیم وصل باشید.
  • سپس گزینه software update را انتخاب کنید و سپس کد امنیتی 4 رقمی را بر روی تلویزیونتان ثبت کنید.
  • حالا گزینه manual update را انتخاب کنید و پس از آن گزینه network update را انتخاب کنید حالا شارپ Aquos را اسکن کرده و ببینید بروزرسانی برای آن در دسترس هست یا نه و پس از انجام اسکن، نسخه فعلی از سیستم عامل تلویزیون شما و نسخه بروز شده از سیستم عامل کنار هم در یک کادر محاوره‌ای نمایش داده می‌شوند.
  • برای بروزرسانی تلویزیون با آخرین نسخه از سیستم عامل روی گزینه yes کلیک کنید و حالا فایل مرتبط با بروزرسانی سیستم عامل، دانلود شده و نصب آن به طور خودکار شروع می‌شود.
  • سپس یک پیام روی صفحه نمایش ظاهر می‌شود که به شما می‌گوید بروزرسانی با موفقیت نصب شده و تلویزیون شما در مدت کوتاهی بعد از این پیام راه‌اندازی مجدد می‌شود و بعد از راه اندازی مجدد تلویزیون، این فرایند کامل است و شما می‌توانید از تلویزیونتان و امکانات جدید در نسخه بروز سیستم عامل تلویزیون استفاده کنید.

بروزرسانی از طریق USB

aquas-sharp بروزرسانی

  • ابتدا مرورگر وب خودتان رو باز کرده و به صفحه دانلود محصولات شارپ بروید.
  • حالا شما باید در کادر جستجو مدل تلویزیون شارپ Aquos خودتان را جستجو کنید و اگر بروزرسانی برای مدل تلویزیون شما در دسترس باشد، در نتیجه جستجو ظاهر می‌شود.
  • حالا باید روی دانلود یک بروزرسانی نرم افزار روی کامپیوترتان کلیک کنید البته اگر این بروزرسانی موجود باشد.
  • سپس یک درایو دستی با فضای کافی برای ذخیره بروزرسانی سیستم عامل روی آن متصل کنید (یک فلش خالی که چیزی روی آن ذخیره نشده باشد) و آن را دانلود کنید البته ابتدا درایو را فرمت کنید که مطمئن شوید چیز دیگری روی آن دخیره نیست.
  • فایل بروزرسانی نرم افزار را روی درایو دستی کپی کرده و سپس آن را از کامپیوتر جدا کنید.
  • حالا درایو دستی را به پورت USB موجود در تلویزیون شارپ Aquos خود متصل کنید.
  • سپس دکمه menu را روی کنترل از راه دور فشار دهید و پس از آن گزینه software update را انتخاب کرده و سپس کد امنیتی چهار رقمی را ثبت کنید.
  • سپس گزینه manual update را انتخاب کرده و سپس USB Update را انتخاب کنید.
  • زمانی که از شما درخواست می‌کند که به دستگاه حافظه که در حال حاضر به دستگاه شما وصل است متصل شوید، دکمه ENTER را فشار دهید. حالا یک پیام ظاهر می‌شود و به شما اطلاع می‌دهد که تلویزیون در حال اسکن برای وصل شدن به درایو دستی (فلش)، می‌باشد و پس از انجام اسکن، نسخه فعلی از سیستم عامل تلویزیون شما و نسخه بروز شده از سیستم عامل شناسایی شده بر روی حافظه دستی در یک کادر محاوره‌ای کنار هم نشان داده می‌شود.
  • سپس برای نصب بروزرسانی سیستم عامل از درایو دستی (فلش) گزینه YES را انتخاب کنید. حالا یک نوار پیشرفت برای نمایش پیشرفت نصب و راه‌اندازی بر روی صفحه نمایش ظاهر می‌شود و این پیام تا نصب کامل و راه‌اندازی مجدد تلویزیون بر روی صفحه نمایش نشان داده می‌شود.

پس از راه‌اندازی مجدد یک پیام به شما می‌دهد که بروز رسانی با موفقیت انجام شده، سپس شما دکمه ENTER  را بزنید. حالا می‌توانید که درایو دستی را از دستگاهتان جدا کنید و از نسخه به روز سیستم عامل تلویزیون استفاده کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 6 میانگین: 3.7]

حتما ببینید

راهنمای خرید ماشین لباسشویی

راهنمای خرید ماشین لباسشویی

نکات لازم برای راهنمای خرید ماشین لباسشویی امروزه کمتر کسی زمان لازم برای شستن لباس­ …

95 نظر

  1. Eous

    lc-50ue630x
    با درود پیشتر روی این تلویزیون کلی اپ نصب کردم ولی رست فکتوری کردم…چون گوگل پلی فیلتر شد و هیچ فایل منجری نیست نمی توانم برنامه ایی نصب کنم…تمامی راه ها را امتحان کردم؛ با کابل و لپتاپ، موبایل و حتی برورها که هیچ برنامه ایی را دانلود نمی کنند:
    1. لطفا راهنمایی بفرمایید چگونه اپ یا برنامه ایی را نصب کنم
    2. چنانچه اپدیت این مدل تی وی را دارید ارائه کنید یا نشانی بدهید
    3. درصورت امکان کارشناس بفرستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *