بهترین تلویزیون 58 و 60 اینچ

تلویزیون 58 و 60 اینچ

برندهای معتبر و خوشنام هر ساله تلویزیون‌هایی با کیفیت عالی و امکانات هوشمند تولید و روانه بازار می‌کنند، که بسته به تقاضای کاربران، اغلب این تلویزیون‌ها در اندازه‌های مختلف تولید شده و در دسترس عموم مردم قرار می‌گیرند. دو سایز 55 و 65 اینچ جزو پرمخاطب‌ترین ابعاد تلویزیون به حساب می‌آیند که در این بین گاها شاهد عرضه‌ی سایزهای 58 اینچ و 60 اینچ نیز هستیم. این تلویزیون‌ها برای افرادی که به سایز 55 اکتفا نمی‌کنند و تلویزیون‌های 65 اینچ نیز برای آنها گران قیمت بوده بسیار مناسب ارزیابی می‌شود. ما در این مطلب از سلام‌ بابا قصد داریم به معرفی بهترین تلویزیون‌ 58 اینچ و بهترین تلویزیون 60 اینچ موجود در ایران بپردازیم. مدل‌هایی که در ادامه‌ی مطلب خدمت شما معرفی خواهیم کرد جزو بهترین تلویزیون‌های موجود در بازار هستند؛ پس اگر قصد خرید یک تلویزیون 58 یا 60 اینچ را دارید حتما تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

بهترین تلویزیون 58 اینچ

تلویزیون‌های 58 اینچ بیشتر توسط سامسونگ، ویزیو و هایسنس تولید می‌شود که در این بین سامسونگ سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص داده است؛ معمولا این قبیل تلویزیون‌ها به صورت محدود تولید می‌شوند لذا در این مطلب تنها یک مدل‌ سامسونگ که در بازار موجود می‌باشد، معرفی شده‌ است. همچنین اگر علاقه‌مند هستید تلویزیون با کیفیت بالاتری خریداری نمایید پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به مطلب بهترین تلویزیون 55 اینچ داشته باشید.

AU7000

تلویزیون سامسونگ AU7000

امتیاز کلی: 7.6

امتیاز فیلم: 8.2

نمایش تلویزیون: 7.3

ورزش: 7.1

بازی های ویدیویی: 7.7

فیلم اچ دی آر: 7.4

بازی اچ دی آر: 7.6

مانیتور: 7.1

AU7000 یکی از تلویزیون‌های کمپانی سامسونگ در سال ۲۰۲۱ بوده و جزو سری 7 می باشد که دارای پنل VA با کیفیت تصویر 4K و رزولوشن ۳۸۴۰x۲۱۶۰ است، که محتواها را با سرعت رفرش ۶۰ هرتز برای شما به تصویر خواهد کشید. AU7000 ظاهری مشابه با سری پیشین خود داشته ولی از ضخامت به مراتب کمتری برخوردار است که می‌تواند زیبایی و آراستگی فوق‌العاده‌ای به منزل شما ببخشد؛ این سری از تلویزیون‌های سامسونگ، مقرون به صرفه بوده و بسته به هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید از امکانات بسیار خوبی بهره‌مند خواهید شد. البته ناگفته نماند این مدل جزو ارزان‌ترین تلویزیون‌های عرضه شده به بازار در سال ۲۰۲۱ از برند سامسونگ محسوب می‌شود.صفحه نمایش این تلویزیون از عمق رنگ 10 بیت (8 بیت + FRC) برخوردار است و به کمک تکنولوژی One Billion Color توانایی تولید حدود 1 میلیارد رنگ مختلف را دارد. همچنین به کمک تکنولوژی PurColor رنگ های غنی و زنده تری تولید می شود و باعث می شود تا کیفیت تصویر بهتری را شاهد باشید.

تلویزیون AU7000 از درگاه‌های ارتباطی کمتری نسبت به AU8000 برخوردار بوده و کاربر قادر است تنها از سه درگاه HDMI و یک درگاه USB بهره‌مند شود، که این مقدار کم USB شاید گاهی اوقات کاربر را با مشکل مواجه کند. البته قلب تپنده این تلویزیون Crystal Processor 4K بوده که قادر است به کمک صفحه نمایش کریستالی آن تصاویر خوبی را به نمایش بگذارد. این تلویزیون از قابلیت BT HID و USB HID برخوردار است و شما می توانید موس و کیبورد بی سیم یا حتی با سیم خود را به تلویزیون متصل کنید و کارهای خود را راحت تر انجام دهید. همچنین دارای قابلیت Remote Access است و به شما اجازه می دهد تا تلویزیون را از طریق شبکه به کامپیوتر راه دور متصل کرده و به اصطلاح ریموت کنید و کارهای خود را از طریق تلویزیون انجام دهید.در کل می‌توان گفت تلویزیون سامسونگ AU7000 یکی از مدل‌های مناسب جهت تماشای فیلم و استفاده‌های روزمره بوده ولی اگر توانایی پرداخت هزینه بیشتری را دارید به شما توصیه می‌‍‌کنم نیم نگاهی به مدل AU8000 داشته باشید.


بهترین تلویزیون 60 اینچ

تلویزیون‌های 60 اینچ دارای عرض 132 سانتی‌متری و ارتفاع 74.4 سانتی‌متری بوده که توسط ال جی، سونی، سامسونگ، ویزیو و… تولید می‌شود. همانطور که قبلا اشاره شد این سایز از تلویزیون به صورت محدود عرضه می‌شود به همین دلیل در ادامه تنها به ذکر یک مدل بسنده می‌کنیم. برای خرید تلویزیون باید نسبت به فضایی که در خانه یا محیط کار در اختیار دارید، تلویزیونی در اندازه مناسب تهیه کنید. فاصله‌ی مناسب از تلویزیون 60 اینچ 240 سانتی متر است.

UQ8100

تلویزیون ال جی UQ8100

امتیاز کلی: 7.2 امتیاز فیلم: 7.4
بازی های ویدیویی: 7.2 فیلم اچ دی آر : 6.7
نمایش تلویزیون : 7.3
ورزش : 7.2
بازی اچ دی آر : 7.3
مانیتور :7.9

ال جی با معرفی یک تلویزیون دیگر از سری UQ در سال 2022 با نام UQ8100 جایگاه خود را بین افرادی که به دنبال یک تلویزیون قیمت مناسب‌تر هستند بیش از پیش مستحکم کرده است. این تلویزیون بسیار مناسب افرادی بوده که به دنبال یک تلویزیون قیمت مناسب هستند. این تلویزیون مقرون به صرفه در کنار قیمت مناسبی که دارد از امکانات نسبتا خوبی نیز برخوردار است که یقینا می‌تواند موجب رضایت هر کاربری باشد. ال جی در این تلویزیون از صدایی با توان 20 وات پشتیبانی کرده که می‌تواند به راحتی سالن‌هایی با مساحت‌های متوسط را از نظر صوتی بدون نیاز به ساندبار یا سیستم‌های صوتی پوشش دهد. ال جی برای این تلویزیون از سیتسم عامل webOS ورژن 2022 نیز استفاده کرده است. همچنین از دیگر امکانات و قابلیت‌هایی که ال جی برای این نمایشگر در نظر گرفته می‌توان از دسترسی بسیار عالی به اینترنت با استفاده از وایفا و LAN در این تلویزیون را نام برد که امکان دانلود و جستجو در گوگل و نصب انواع برنامه‌ها و بازی‌های متنوع را برای کاربر فراهم ساخته که بسیار سرگرم کننده است و اوغات فراغت شما را یه خوبی پر می‌کند. 

ال جی در این تلویزیون از درگاه‌ها و رابط‌های ارتباطی بسیاری استفاده کرده تا شما این امکان را داشته باشید که سایر دستگاه‌ها مانند کنسول‌های بازی و یا دستگاه‌های پخش را به آن متصل سازید. گذشته از این درگاه‌های ارتباطی بدون سیم نیز مانند بلوتوث وجود دارد که می‌توانید از طریق آن با استفاده از فناوری‌هایی مانند Bluetooth Surround Ready انواع اسپیکرها را در فاصله‌های دور از تلویزیون به آن متصل سازید. از قابلیت‌های هوشمند دیگری که در این تلویزیون وجود دارد تبدیل صدا به متن بوده که با استفاده از هوش مصنوعی بر روی دستیار صوتی در این تلویزیون ایجاد شده است. 


تلویزیون‌ 60 اینچ بخرم یا تلویزیون 58 اینچی؟

مجموعه تلویزیون‌‌هایی که در این سایز تولید می‌شوند معمولا در بازار بسیار کم هستند و کمپانی‌ها به دلیل اختصاصی بودن سایز در مدل‌های کمتری دست به تولید این دو سایز می‌زنند، اما یقین داشته باشید که مدل‌های ذکر شده به صورت کارشناسی شده در میان بهترین‌ تلویزیون 58 اینچ و بهترین تلویزیون 60 اینچ انتخاب شده‌اند، و با توجه به امکانات و ویژگی‌هایشان از نظر کیفیت تصویر و ارائه برنامه‌های موجود از بهترین‌ها در سایز ۵۸ و ۶۰ اینچ به حساب می‌آیند. اگر بیشتر دقت کنید سامسونگ در این سایز، به صورت تخصصی‌تر به فعالیت پرداخته و از محصولاتی بهتری نسبت به سایر رقبا برخوردار است.

همچنین توجه داشته باشید که در بین این دو سایز به صورت عمده تلویزیون‌های ۶۰ اینچ از امکانات بیشتری نسبت به سایز ۵۸ اینچ برخوردار هستند. البته اگر از افرادی هستید که تمایل به خرید یک محصول اقتصادی‌تر و مناسب‌تر دارید AU7000 سامسونگ می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 8 میانگین: 4.4]

حتما ببینید

بهترین تلویزیون 85 اینچ

بهترین تلویزیون 85 اینچ

تلویزیون 85 اینچ در این مطلب قصد داریم بهترین تلویزیون‌های 85 اینچ موجود در بازار …

2 نظر

  1. Amir

    سلام لطفا در مورد سری تلوزیون های2022 سامسونگ هم مطلب بذارید سری پرچمدارش مثل Qn90B و تفاوتش با Qn90A

    • سردبیر

      سلام و عرض ادب
      این موارد در دستور کار هستند و ان‌شاءالله به زودی بررسی‌های تخصصی‌شون منتشر خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *