بهترین تلویزیون تا 30 میلیون ؟

بهترین تلویزیون تا 30 میلیون

وقتی دلار حدود 50.000 تومان باشه با 30 میلیون چه تلویزیونی میشه خرید ؟ با ما همراه باشیدبا معرفی بهترین مد تلویزیون که میشه تو رنج قیمت حدودی 30 میلیون تومان خرید کرد:

به دنبال بهترین تلویزیون با قیمت 30 میلیون هستید؟ اما با وجود مدل‌های متنوع در بازار نمی‌دانید چه مدل و چه سایزی از تلویزیون را خریداری کنید. می‌دانید که هر چه قدر پول بیشتری را به تلویزیون اختصاص دهید به همان اندازه تلویزیونی با کیفیت نصیبتان می‌شود. پس نگران نباشید با مبلغ 30 میلیون می‌توانید بهترین تلویزیون را بخرید. در این مقاله قصد داریم بهترین تلویزیون تا 30 میلیون را در به ترتیب از  بالا‌رده به میان‌رده برایتان معرفی کنیم بنابراین تاکید می‌کنیم با ما همراه باشید.

تلویزیون‌هایی که می‌خواهیم امروز برای شما معرفی کنیم هر کدام در رنج قیمتی 30 میلیون تومان از بهترین‌های موجود در بازار ایران هستند که دارای بهترین نمایش در این رنج قیمتی و بهترین امکانات برای کاربر هستند. در نظر داشته باشید این محصولات مطابق با میل شما از برندهای سرشناس و برتر بازار انتخاب شده‌اند که شامل سونی ، سامسونگ و ال جی هستند. در نظر داشته باشید با تغیر قیمت ارز قیمت محصولات نیز تغیر خواهد کرد و همچنین مدلهای که معرفی کردیم میتوان با رنج قیمت 30 میلیون تومان سایز 55 اینچ  و 55 اینچ به پایین را خرید کرد.

55NANO86 

 تلویزیون ال جی NANO86 2021

امتیاز کلی : 7.3 امتیاز فیلم : 7.2
بازی های ویدیویی: 7.6 فیلم اچ دی آر : 6.7
نمایش تلویزیون : 7.3
ورزش : 7.4
بازی اچ دی آر : 7.6
مانیتور : 8.3

NANO86 از تلویزیون‌هایی است که در دو سال 2020 و 2021 ارائه شده است که نسخه جدید آن دارای امکانات و قابلیت‌های بیشتر نسبت به نسخه قبلی است. تلویزیون NANO86 دارای صفحه نمایش نانوسل و کیفیت تصویر 4K می باشد و با استفاده از فناوری نانوسل در این تلویزیون وضوح تصویر را به حداکثر رسانده است و دیدن رنگ‌ها بسیار جذاب‌تر شده اند. چون که نانوسل امکانی را ایجاد می‌کند تا پیکسل‌ها در نمایش و ارائه تصاویر به صورت مستقل عمل کنند. همچنین در این تلویزیون از صدایی با قدرت 40 وات پشتیبانی کرده که یکی از نقات قوت این تلویزیون به حساب می‌آید. این تلویزیون دارای تکنولوژی TruMotion 240 است که معادل رفرش ریت 120 هرتز می باشد و تونایی نمایش کیفیت تصویر 4K@120Hz را دارد. ال جی به کمک تکنولوژی Motion Pro صحنه های سریع را واضح نمایش داده و از تاری تصاویر جلوگیری می کند. این تلویزیون از رزولوشن تصویر 3840×2160 پیکسل برخوردار است و به عنوان یک تلویزیون 4K کیفیت تصویر خوبی ارائه می دهد.

در نظر داشته باشید ال جی در این تلویزیون از پردازنده تصویر α7 Gen4 AI 4K استفاده کرده که عملکرد بسیار سریعی در پردازش تصاویر را از خودش ارائه می‌دهد. این پردازنده همچنین می‌تواند سرعت عملکرد سیستم عامل موجود را به شکل فوق‌العاده‌ای ارتقا دهد تا کاربر از اجرای برنامه‌های مورد نظرش لذت ببرد. گذشته از این‌ها ال جی در این تلویزیون از فناوری‌هایی استفاده کرده که آن را برای اجرای گیم بسیار مناسب کرده است. این قابلیت‌ها شامل VRR و درگاه HDMI2.1 استفاده کرده که باعث از بین رفتن لرزش تصاویر سریع و بالا رفتن وضوح در تصویر شده است.                         

55Q60B

تلویزیون سامسونگ Q60B

امتیاز کلی: 7.8 امتیاز فیلم: 8.6
نمایش تلویزیون: 7.6 ورزش: 7.0
بازی های ویدیویی: 7.9 فیلم اچ دی آر: 8.1
بازی اچ دی آر: 7.9 مانیتور: 7.0

تلویزیون سامسونگ Q60B QLED یکی از تلویزیون های سامسونگ در سری 6 سال 2022  است. این تلویزیون برای استفاده روزمره و تماشای فیلم به صورت حرفه ای گزینه مناسبی است. تلویزیون Q60B در واقع ارزان ترین تلویزیون 4K سامسونگ با صفحه نمایش QLED در سال 2022 محسوب می شود که با مونتاژ کشور مصر و مجارستان وارد کشور شده و در سایزهای 43 ، 55 ، 65 ، 75 و 85 اینچ موجود می باشد. این تلویزیون مجهز به پنل VA و رفرش ریت 60 هرتز است. تلویزیون مذکور دارای صفحه نمایش QLED با نور پس زمینه Edge LED است. از  پهنای باند HDMI 2.1 یا نرخ نوسازی متغیر (VRR) پشتیبانی می کند که اکثر مدل های QLED رده بالاتر از آن برخوردار هستند. با این حال، همچنان با پلتفرم هوشمند تایزن همراه است که استفاده از آن آسان است و تعداد زیادی برنامه برای دانلود در دسترس قرار داده است. همچنین این تلویزیون از فرمت های HDR10 و HLG پشتیبانی می کند، دارای قدرت خروجی صدا 20 وات است، مناسب کنسول بازی نسل هشتم می باشد و دارای 3 عدد پورت HDMI 2.0 می باشد. تلویزیون Q60B دارای گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)، گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2) و گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C) نیز می باشد. 

تلویزیون Q60B برای تماشای برنامه‌های تلویزیونی یا ورزش‌ها در اتاق‌های پرنور خوب است، زیرا دارای حداکثر روشنایی و کنترل انعکاس مناسب است و به دلیل عملکرد عالی در اتاق تاریک، برای بازی یا تماشای محتوای HDR مناسب است. این تلویزیون پایین تر از مدل Q70B QLED سامسونگ قرار دارد و جایگزین Q60A QLED سامسونگ از سال 2021 شده است. در صورتی که بودجه بیشتری دارید و علاوه بر استفاده معمولی و تماشای فیلم به دنبال تلویزیونی مناسب کنسول بازی نسل نهم هستید، ما تلویزیون سامسونگ Q70B را به شما پیشنهاد می کنیم. اما اگر به دنبال تلویزیون ارزان قیمت تری هستید، می بایست به سراغ تلویزیون BU8500 بروید.

50X80K

تلویزیون سونی X80K

امتیاز کلی : 7.4 امتیاز فیلم : 7.2
بازی های ویدیویی: 7.9 فیلم اچ دی آر : 6.9
نمایش تلویزیون : 7.8
ورزش : 7.4
بازی اچ دی آر : 7.7
مانیتور :7.8

X80K یکی دیگر از تلویزیون‌های 2022  میان رده کمپانی سونی به شمار می‌آید که در آن از کیفیت تصویر 4K با رفرش ریت 60 هرتز پشتیبانی شده است. سونی در این تلویزیون تمام تلاش خود را به کار گرفته تا محصولی با مناسبترین قیمت و امکانات بالا را در اختیار کاربر قرار دهد. این تلویزیون از جدیدترین رابط کاربری یعنی گوگل‌ تی‌وی و سیستم عامل اندروید نسل یازدهم پشتیبانی کرده که برنامه‌های موجود در آن بسیار وسیع‌تر و دسترسی به اینترنت با مرورگر‌های مختلف بسیار ساده‌تر شده است. شاید ذکر این نکته هم خالی از لطف نباشد که این تلویزیون، نمونه به روزتر X80J در سال 2021 به شمار می‌آید که توانست آمار فروش زیادی را به خود اختصاص دهد لذا سونی تلاش کرده تا عیب‌های موجود را رفع و نمایشگری عالی در سال 2022 را تحت عنوان X80K روانه بازار کند تا شاید بتواند یک گزینه کامل‌تر از این محصول باشد.

این تلویزیون از محصولاتی است که سونی در آن نیز از قابلیت HDR10 پشتیبانی کرده که می‌تواند به راحتی نور پس زمینه و روشنایی تلویزیون را کنترل کند تا شما تصاویر را در بهترین حالت بیننده داشته باشید. همچنین سونی در این تلویزیون از پنل IPS با زاویه دید گسترده که مخصوص نمایش‌های گروهی نیز استفاده کرده، در نظر داشته باشید در پنل‌های IPS نسبت کنتراست در برابر سایر پنل‌هایی مانند VA و WRGB و RGB پایین‌تر است و عملکرد ضعیف‌تری را در برابر تابش نور خورشید و محیط‌های تاریک دارد که سعی شده با گنجاندن پردازنده 4K HDR تا حدی این مشکلات را رفع کرده تا در نهایت تصاویری طبیعی‌تر در اختیار بیننده قرار دهد.این محصول دارای 4 پورت HDMI 2.0 است  و از تکنولوژی ALLM پشتیبانی می کند اما خبری از تکنولوژی VRR در آن نیست.

این تلویزیون با همان رابط Google TV که ارائه می‌شود تعداد زیادی برنامه دارد که می‌توانید دانلود کنید، که با وب‌کم تلویزیون اختصاصی سونی سازگار است، بنابراین می‌توانید از آن برای برقراری تماس‌های ویدیویی استفاده کنید. همچنین با ریموت بازطراحی شده  که دارای یک میکروفون داخلی برای کنترل صدا است  به شما امکان می دهد از دستورات صوتی مختلف استفاده کنید.همچنین اگر می‌خواهید بازی را در یک فضای نشیمن وسیع تماشا کنید خوب است زیرا زاویه دید وسیعی دارد، به این معنی که تصویر از طرفین یکسان به نظر می‌رسد.

55Q60A

تلویزیون سامسونگ Q60A

امتیاز کلی: 7.2

امتیاز فیلم: 6.9

نمایش تلویزیون: 7.7

ورزش: 7.3

بازی های ویدیویی: 7.2

فیلم اچ دی آر: 7.0

بازی اچ دی آر: 7.4

مانیتور: 7.4

تلویزیون سامسونگ Q60A از مدل‌های عرضه شده به بازار در سال 2021 بوده که به نوعی پایین‌رده‌ترین کیولد سامسونگ هم به حساب می‌آید. این تلویزیون برای  استفاده خانگی و معمولی و تماشای حرفه ای فیلم مناسب می باشد. مونتاژ کشور مصر می باشد و جزو سری 6 سامسونگ در سال 2021 است. یکی از مواردی که این مدل را با سایر تلویزیون‌های سامسونگ هم‌رده با آن متمایز می‌کند ضخامت ۴ سانتی‌متری آن بوده که در صورت نصب دیواری می‌تواند جلوه‌ای زیبا به محیط ببخشد. با اغماض می‌توان Q60A‌ را جزو تلویزیون‌های میان‌رده به حساب آورد که از امکانات مطلوب و قابل قبولی برخوردار است. توانایی نمایش رنگ مشکی به صورت عمیق این کیولد سامسونگ را یک گزینه مناسب برای اتاق‌‍‌های تاریک مبدل خواهد کرد. اگرچه سرعت رفرش ۶۰ هرتزی آن و عدم پشتیبانی از VRR این تلویزیون را برای استفاده به عنوان تلویزیون PS5 محدود می‌کند اما زمان پاسخگویی و تأخیر در ورودی استثنایی آن می‌تواند تجربه خوبی از بازی کردن را برای شما رقم بزند. تلویزیون مذکور دارای و قدرت خروجی صدا 20 وات می باشد و همچنین مناسب کنسول بازی نسل هشتم نیز می باشد.

از جمله نکات قابل توجه در مورد Q60A طراحی زیبا و بسیار شیک آن بوده که در کنار تکنولوژی کیولد به کار رفته در آن، می‌تواند هر نوع محتوایی را با وضوح بالا به نمایش بگذارد. پشتیبانی از فرمت +HDR10 می‌تواند در نمایش هر چه بهتر تصاویر با رنگ‌های دقیق و کیفیت عالی تأثیرگذار باشد؛ البته ناگفته نماند زاویه دید ضعیف، پای ثابت تلویزیون‌های دارای پنل VA بوده که این مورد در Q60A نیز دیده می‌شود. تلویزیون هوشمند سامسونگ Q60A دارای سیستم عامل تایزن 6 می باشد و امکانات هوشمند بسیار خوبی در اختیار شما قرار می دهد. این تلویزیون دارای ریموت کنترل هوشمند مدل TM2180E است. این ریموت کنترل دارای میکروفون داخلی است و از دستورات و جستجوی صوتی پشتیبانی می کند و شما می توانید بسیاری از کارها را تنها از طریق صدای خود انجام دهید. این ریموت کنترل شارژی است و شما می توانید آن را از طریق پورت USB-C شارژ کنید. چنانچه علاقمند هستید بیشتر با این مدل آشنا شوید از شما دعوت می‌کنم حتما به بررسی تخصصی تلویزیون سامسونگ Q60A مراجعه کنید.

55BU8500

تلویزیون سامسونگ BU8500

امتیاز کلی: 7.7

امتیاز فیلم: 8.5

نمایش تلویزیون: 7.6

ورزش: 6.9

بازی های ویدیویی: 7.8

فیلم اچ دی آر: 8.0

بازی اچ دی آر: 7.8

مانیتور: 6.9

تلویزیون سامسونگ BU8500 یک تلویزیون هوشمند از سری 8 تلویزیون سامسونگ در سال 2022 و   (3840 * 2160) HDR است که در اندازه های صفحه نمایش از 43 تا 75 اینچ عرضه می شود. یک تلویزیون میان رده 4K HDR است که کیفیت تصویر عالی، ویژگی‌های گسترده، تاخیر ورودی بسیار کم و پشتیبانی از تمامی سرویس‌های پخش اصلی را به لطف یک پلتفرم هوشمند جامع ارائه می‌دهد. این تلویزیون از محصولات ارتقا داده شده سری AU از شرکت سامسونگ است که در سال 2022 با نام اختصاری سری BU در بازارهای جهانی عرضه شده که یقینا با توجه به امکانات و قابلیت‌های موجود آن از بهترین‌ها أر بین تلویزیون های میان رده این کمپانی به شمار می‌آید. از یک پنل ال سی دی 50 هرتزی VA با نور پس زمینه LED مستقیم استفاده می کند، سیستم عامل تایزن سامسونگ را اجرا می کند و از HDR10، HLG و HDR10+ پشتیبانی می کند. تمام پلتفرم‌های اصلی پخش محتوا به علاوه تعدادی از ویژگی‌های مرتبط با کنسول بازی نسل هشتم در آن موجود می باشد. سامسونگ BU8500 نمونه کاملی از صرفه جویی در مقیاس است، زیرا دارای سطح کیفیت ساختی است که از قیمت مقرون به صرفه آن فراتر می رود. دارای قدرت خروجی صدا 20 وات و 3 عدد پورت HDMI 2.0 می باشد. تلویزیون Q60B دارای گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)، گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2) و گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C) نیز می باشد. 

در این محصول از تکنولوژی Auto Motion Plus بهره گرفته شده تا صحنه های سریع به صورت واضح نمایش داده شوند و از تاری آن ها جلوگیری گردد. علاوه بر آن، سامسونگ قابلیت جدیدی را در این تلویزیون به کار برده که LED Clear Motion نام دارد و وظیفه تنظیم نور پس زمینه و نمایش تصاویر و صحنه های سریع به صورت روان و صاف را بر عهده دارد. اما اگر به تلویزیون بهتری نیاز دارید، پیشنهاد می کنم  به سراغ تلویزیون سامسونگ Q60B بروید.

55NANO84

تلویزیون ال جی NANO84

امتیاز کلی: 7.2

امتیاز نمایش: 7.1

نمایش تلویزیون: 7.2

ورزش: 7.3

بازی های ویدیویی: 7.6

فیلم اچ دی آر: 6.6

بازی اچ دی آر: 7.4

مانیتور: 8.2

NANO84 از تلویزیون‌های محبوب سری نانوسل درسال 2022 هستند که در بازار جایگاه ویژه‌ای را در اختیار دارند. به گونه‌ای که هر سال نسل جدیدی از آن‌ها به بازار عرضه شده و در سال 2022 نیز نمونه دیگری از آن‌ها در مدل NANO84 ارائه شده است. این تلویزیون با مونتاژ اندونزی وارد کشور ما شده است و مناسب استفاده تجاری (هتل ها)، استفاده معمولی و خانگی و تماشای فیلم می باشد. ال جی در این تلویزیون‌ها از صفحه نمایش نانوسل پشتیبانی می‌کند این صفحه نمایش‌ها رنگ‌ها را به شکل کاملا دقیق و بدون افت با جزئیات کاملی نمایش می‌دهند و مانند تلویزیون‌های دیگر در هنگام پخش رنگ‌های ترکیبی به هیچ عنوان آن‌ها را ترکیبی و از هم پاشیده و در هم نمایش نمی‌دهند، و معمولا بیشتر از یک میلیارد رنگ را به خوبی می‌توانند پردازش کنند. همچنین ال جی در این تلویزیون از پردازنده تصویر قدرتمند α5 Gen5 AI پشتیبانی کرده است. این پردازنده می‌تواند با کمک سیستم عامل موجود سرعت اجرایی برنامه‌های موجود در تلویزیون را در سطح بالایی قرار دهد و شما در کسری از ثانیه با استفاده از آن برنامه مورد علاقه خود را به اجرا در آورید. 

همچنین در نظر داشته باشید ال جی برای کیفیت تصویر 4K در این تلویزیون از نرخ نوسازی مطلوب 60 هرتز استفاده کرده است. این میزان برای نمایش خانگی در کیفیت تصویر 4K می تواند قابل قبول باشد. در کنار این‌ها ال جی از برنامه‌ای کاملا هوشمند به نام Mobile Connectivity برای اتصال تلفن همراه و نمایش محتویات آن بر روی تلویزیون استفاده کرده است. این برنامه می‌تواند هم برای تلفن‌هایی با سیستم عامل iOS و هم Android مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین این تلویزیون دارای قدرت خروجی صدا 40 وات است و مناسب کنسول بازی نسل هشتم نیز می باشد. اگر به دنبال تلویزیون ارزان قیمت تری برای تماشای فیلم و سریال و استفاده خانگی و روزمره هستید، ما تلویزیون ال جی NANO79 را به شما پیشنهاد می کنیم. اما اگر به دنبال تلویزیون بهتر و با کیفیت تری برای تماشای حرفه ای فیلم و سریال و همچنین گیمینگ هستید، بهتر است به سراغ تلویزیون ال جی QNED80 بروید.

55X75K

تلویزیون سونی X75K

امتیاز کلی : 7.7 امتیاز فیلم : 8.1
بازی های ویدیویی: 7.7 فیلم اچ دی آر : 6.6
نمایش تلویزیون : 7.4
ورزش : 7.4
بازی اچ دی آر : 7.8
مانیتور :7.9

تلویزیون سونی X75K یکی ا ز مدل‌های جدید این برند ژاپنی در سال 2022 بوده که سعی شده با رویکرد اقتصادی روانه بازارهای جهانی شود؛ اگر از آن دسته طرفداران برند سونی هستید که بودجه محدودی برای خرید تلویزیون در نظر دارید بدون شک X75K یکی از گزینه‌های روی میز برای شما خواهد بود که می‌تواند امکانات قابل قبولی نظیر تصاویر 4K را در اختیار شما قرار دهد. در این تلویزیون همانند مدل بالاتر این سری یعنی X80K از رفرش ریت 60 هرتز پشتیبانی کرده  و به کمک تکنولوژی Motionflow XR صحنه های سریع را واضح نمایش می دهد و از تاری تصاویر جلوگیری می کندکه در کنار آن با استفاده از نسخه یازدهم رابط کاربری اندروید حجم وسیعی از برنامه‌ها را در اختیار کاربر قرار خواهد داد. این تلویزیون مجهز به پورت HDMI 2.0 است و توانایی نمایش کیفیت تصویر 4K را دارد. متاسفانه این تلویزیون از تکنولوژی ALLM و VRR پشتیبانی نمی کند. به طور کلی با توجه به موارد گفته شده این تلویزیون برای بازی کردن به صورت حرفه ای با کنسول های نسل نهم از جمله کنسول PS5 و Xbox Series X مناسب نیست، اما می توانید از آن برای بازی کردن با کنسول های نسل هشتم استفاده کنید.

همچنین سونی با استفاده از قابلیت وای‌فای و LAN در این تلویزیون دسترسی به اینترنت را برای کاربر بسیار راحت‌تر کرده است و شما با استفاده از آن، این امکان را خواهید داشت که به شکل مطلوبی برنامه‌ها و بازی‌های مورد علاقه خود را دانلود و بر روی تلویزیون نصب کنید. همچنین سونی با استفاده از موتور پردازشگر تصویر X1 امکان پردازش فیلم‌های اکشن را در کیفیت تصویر 4K در کیفیت بسیار مطلوبی را فراهم کرده است. سونی برای این نمایشگر نیز از صدای نسبتا مطلوبی استفاده کرده که با استفاده از دو کانال صوتی 10 واتی می‌تواند 20 وات صدا را در محیط ارائه دهد؛ اما با همه این اوصاف کمپانی سونی این تلویزیون را مخصوص کاربرانی ارائه داده است که به دنبال یک تلویزیون فول امکانات با قیمت پایین هستند. 

55UQ8000

تلویزیون ال جی UQ8000

امتیاز کلی : 7.2 امتیاز فیلم : 7.4
بازی های ویدیویی: 7.2 فیلم اچ دی آر : 6.6
نمایش تلویزیون : 7.4
ورزش : 7.0
بازی اچ دی آر : 7.3
مانیتور :7.8

مدل UQ8000 یکی میان‌رده‌های ال جی در سال 2022 بوده که توسط این کمپانی معرفی شده است و مونتاژ کشور مصر میباشد. تلویزیون فورکی (4K) ال جی UQ8000 رزولوشن 3840×2160 پیکسل دارد و می تواند محتوای 4k را به راحتی نمایش دهد. ال جی این محصول را به نسل پنجم پردازشگر تصویر آلفا 5 مجهز کرده است که به کمک تکنولوژی 4k Upscaler، علاوه بر افزایش رزولوشن محتوای ورودی، نویز تصاویر را نیز کاهش می دهد تا همه چیز را با کیفیتی نزدیک به 4k و با بیشترین جزئیات ممکن مشاهده کنید.این تلویزیون امکان پخش محتوای HDR با فرمت های HLG و HDR10 Pro را دارد و به لطف تکنولوژی Active HDR، اینگونه محتوا را با بهترین کیفیت ممکن نمایش می دهد.

با تمام اینها باید گفت تلویزیون پیش روی شما یک تلویزیون گیمینگ حرفه ای به حساب نمی آید ولی می توانید از آن به عنوان صفحه نمایش کنسول های نسل 8 مانند PS4، PS4 Pro یا Xbox One استفاده کنید. اما اگر به دنبال یک تلویزیون گیمینگ حرفه ای برای کنسول نسل 9 خود هستید، باید به سراغ سایز 86 اینچ این مدل بروید.این تلویزیون در چندین اندازه از 43 تا 86 اینچ در دسترس است و همچنین این تلویزیون از بالاترین سطح سیستم عامل‌های webOS برخوردار است که می‌تواند بسیار جذاب و سرگرم کننده باشد. این سیستم عامل به واسطه پردازنده چهار هسته‌ای α5 Gen5 AI 4K نسل پنجمی ال جی که عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد به راحتی برنامه‌ها را پردازش و اجرا کند. گذشته از این ال جی با استفاده از صفحه نمایش LED و قرار دادن پنلی از نوع IPS بر روی آن امکان نمایش گروهی را برای شما بسیار لذت بخش‌تر کرده چون پنل IPS موجود زاویه دید گسترده‌تری بر روی آن بخشیده است.این در حالی است که نسبت کنتراست در آن تا حدودی ضیف‌تر و ممکن است در محیط‌های تاریک روشنایی تلویزیون نرمال نباشد و تصاویر دلچسپ و آن گونه که می‌خواهید ارائه نشود. صدا نیز از دو کانال صوتی 10 واتی در توان 20 وات صدا ارائه می‌شود. این تلویزیون دارای 3 پورت HDMI 2.0 با پشتیبانی از کیفیت تصویر 4K@60Hzاست.

در صورتی که به دنبال یک تلویزیون ارزان قیمت تر برای استفاده معمولی و تماشای فیلم و سریال هستید، می توانید به سراغ تلویزیون ال جی UQ7500 بروید. اما اگر به یک تلویزیون با کیفیت تر جهت استفاده روزمره و تماشای فیلم احتیاج دارید، ما تلویزیون ال جی UQ9000 را به شما پیشنهاد می کنیم.

55BU8000

تلویزیون سامسونگ BU8000

امتیاز کلی: 7.6

امتیاز فیلم: 8.4

نمایش تلویزیون: 7.4

ورزش: 6.8

بازی های ویدیویی: 7.7

فیلم اچ دی آر: 7.9

بازی اچ دی آر: 7.7

مانیتور: 6.8

BU8000 از دیگر تلویزیون‌های میان‌رده‌ای بوده که سامسونگ در سال 2022 معرفی کرده و دارای امکانات وقابلیت‌های مقبول و قیمت بسیار مقرون به صرفه‌ای است. نمونه این محصول نیز در سال 2021 با نام AU8000 نیز به بازار معرفی شد که امکانات نسبتا خوبی داشته و از نمونه‌های پرفروش این کمپانی به حساب می‌آمد. این تلویزیون با مونتاژ مصر وارد بازار ایران شده است. صفحه نمایش این محصول از رفرش ریت 60 هرتز برخوردار است و به کمک تکنولوژی Auto Motion Plus و Motion Rate 120 صحنه های سریع را واضح نمایش می دهد و از تاری تصاویر جلوگیری می کند. در سال 2022 نیز این مدل جدید فروش فوق‌العاده‌ای را از آن خود کرده چون به گونه‌ای طراحی شده که می‌تواند مناسب هر محیطی باشد. یکی دیگر از این ویژگی‌های فوق‌العاده در این تلویزیون صفحه نمایش کریستالی آن است که رنگ مشکی را به شکل فوق‌العاده ای یک نواخت ارائه می‌دهد و همین موجب می‌شود که HDR در این تلویزیون تصویر را در بهترین حالت قرار دهد، به خصوص زمان‌هایی که تابش نور به شکلی دید مخاطب را در هنگام نمایش کاهش می‌دهد، این صفحه نمایش کرستالی مانع آن می‌گردد و عملکرد تلویزیون را بهتر می‌کند. این تلویزیون برای بازی با کنسول های نسل نهم گزینه عالی نیست اما برای بازی کردن با کنسول های نسل هشتم می تواند گزینه خوبی باشد. این تلویزیون تنها 3 سانتی متر ضخامت دارد که در هنگام قرار دادن روی دیوار جذابیت فوق العاده ای ایجاد می کند.

قابلیت دیگری که در این تلویزیون می‌تواند مورد توجه باشد وجود سیستم عامل نسخه 6.5 تایزن است که در سال 2022 ارائه شده که کاربر با استفاده از آن دسترسی بهتری به بازی‌ها و برنامه‌های آن از طریق درگاه‌های ارتباط با اینترنت وایفا و LAN دارد و می‌تواند اوقات فراغت بی‌نظیری را برای مخاطب فراهم سازد. همچنین تراکم پیکسلی در این تلویزیون بسیار مطلوب ارائه شده است به گونه‌ای که برای کیفیت تصویر 4K در آن از رزولوشنی با ابعاد 3840×2160 پیکسل پشتیبانی شده است. در نظر داشته باشید سامسونگ با ارائه پردازنده تصویری از نوع Crystal 4K امکانی به وجود آورده که تصاویر قدیمی و کم کیفیت را می‌تواند به راحتی ارتقا دهد تا کاربر از دیدن آن لذت برد.

بهترین مدل ها تا 30 میلیون بر اساس سایز کدامند؟

همانطور که در بالا گفتیم ما در این مطلب می‌خواهیم تا سقف 30 میلیون تومان بهترین مدل‌ها را برای شما معرفی کنیم. اما اولین گزینه ما برای معرفی تلویزیون 55nano86 و 50x80k در سایز 55 و 50 اینچ است که می‌تواند عملکرد مناسب و مطابق با نیاز شما را به کاربر ارائه دهد. گذشته از این‌ها اگر در این حدود قیمت به دنبال سایز بزرگتری هستید ما می‌توانیم مدل‌های bu8000 را در سایزهای 65 و 55 اینچ به شما معرفی کنیم که یقینا صفحه نمایش بزرگتر آن‌ها می‌تواند در سالن منزل شما بدرخشد. همچنین سایر مدل‌های دیگر نیز که به ترتیب ارائه شده‌اند یقینا هر کدام دارای عملکردهای متفاوتی هستند و از نقاط قوت متمایزی برخوردارند. در کل مدل‌های معرفی شده توسط کارشناسان فروش مجرب ما با توجه به موجود بودن آن‌ها در ایران ارائه شده است و سپس امکانات و قابلیت‌های آن‌ها در کنار قیمت هایشان لحاظ شده که می‌توانند بسیار کاربردی باشند. برای مشاهده مطالب بیشتر به صفحه وبلاگ سلام بابا مراجعه کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 5 میانگین: 3.6]

حتما ببینید

راهنمای خرید ماشین لباسشویی

راهنمای خرید ماشین لباسشویی

نکات لازم برای راهنمای خرید ماشین لباسشویی امروزه کمتر کسی زمان لازم برای شستن لباس­ …

12 نظر

  1. علی

    سلام تا ۳۰ میلیون نانو ۸۶ بگیرم یا ۸۴ یا ۸۰ ؟

    • سردبیر

      سلام و درود
      به تبع نانو86 از دو گزینه هم رده خود از امکانات بهتری برخوردار بوده و مناسب‌تر است

  2. يوسف

    سلام
    تلويزيون هايسنس از نظر كيفيت خوب هستن و ارزش خريد دارن
    با تشكر

    • سردبیر

      سلام و عرض ادب
      این موضوع تا حدی بستگی به نوع استفاده روزمره و بودجه شما دارد دوست عزیز
      چه سایزی مدنظرتونه و چه میزان بودجه اختصاص دادید برای خرید تلویزیون؟

  3. حمید

    سلام بهترین تلویزیون تا 25 میلیون سایز 55 چه تلویزیون
    هست .
    بهترین کیفیت تصویر باشه

    • رضا سعیدی

      سلام و عرض ادب
      بهترین انتخاب میتونه q70a سامسونگ باشه قربان.
      موفق باشید

  4. احسان

    سلام. یه تلویزیون ۶۵ یا ۷۰ اینچ در رنج قیمتی ۳۰ میلیون برا تهران معرفی بفرمایید

  5. Mohammad

    درود
    بهترین تلویزیون تا 10 میلیون برای ps5 یا پلی استیشن 5 چه مدلی هستش؟

  6. Mohammad

    درود
    بهترین تلویزیون تا 30 میلیون برای ps5 یا پلی استیشن 5 چه مدلی هستش؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *