بهترین تلویزیون تا 10 میلیون چی بخرم؟

بهترین تلویزیون تا 10 میلیون

همانطور که می‌دانید تلویزیون‌هایی که دارای امکانات زیاد با سایز بالا هستند از قیمت بالاتری نیز برخورداراند. هر کاربری با توجه به نیاز و میزان بودجه‌ای که اختصاص می‌دهد محصول مورد نظر خود را می‌خرد. امروزه تلویزیون‌های 43 اینچ دارای فروش بسیار بالایی در بازار هستند؛ اما قیمتشان با توجه به مدل و برند فرق می‌کند. در این مطلب قصد داریم به شرح بهترین تلویزیون تا 10 میلیون تومان بپردازیم. در ضمن ما سعی کرده‌ایم بهترین تلویزیون‌هایی را که 43 و 32 اینچ هستند و در رنج قیمت 10 میلیون تومان هستند را برایتان معرفی کنیم. 

T5300

تلویزیون سامسونگ T5300

تلویزیون سامسونگ T5300

ویژگی های کلیدی
کیفیت Full HD  2020
صدا 20 وات 60 هرتز
LED / پنل VA 1×USB
 سیستم عامل تایزن  2×HDMI
گیرنده داخلی و خارجی ساخت مصر

T5300 تلویزیونی هوشمند از کمپانی سامسونگ است که دارای امکانات و قابلیت‌هایی خوب در میان هم رده‌هایش است. این تلویزیون دارای کیفیت تصویر Full HD با رزولوشن ۱۹۲۰x۱۰۸۰ پیکسل است که تصاویر را با وضوح مطلوبی به نمایش می‌گذارد. این نمایشگر با وجود پنل VA که در آن وجود دارد نسبت کنتراست مطلوبی دارد و دارای روشنایی مطلوبی است که در محیط های تاریک و روشن می‌تواند تصویر مطلوبی را ارائه دهد. این تلویزیون دارای پردازنده تصویر Hyper Real است که نسبت به پردازنده‌های کریستالی و کوانتومی ضعیف‌تر است اما برای مشخصات فنی که در این تلویزیون وجود دارد عملکرد خوبی را از خودش ارائه می‌دهد. اما نکته مهم این است که این تلویزیون مناسب نمایش خانگی در محیط‌های کوچک است چون سامسونگ آن را در سایزهای ۳۲ و ۴۳ و ۴۹ وارد بازار کرده و شما می‌توانید در سالن‌های کوچک و یا اتاق خواب از آن استفاده کنید. از این گذشته شما در این تلویزیون دسترسی به قابیلت‌هایی مانند سیستم عامل و یا اینترنت در این تلویزیون وجود دارد. اما در نظر داشته باشید درگاه‌های ارتباطی نیز محدود هستند و گاهی این امکان وجود دارد که شما هنگام اتصال چند دستگاه پخش به تلویزیون دچار محدودیت شوید. این تلویزیون در ارائه رنگ‌ها عملکرد خوبی دارد چون سامسونگ در آن از فناوری PurColor استفاده کرده؛ این فناوری می‌تواند رنگ‌ها را به صورت اصلی نمایش دهد و شما طیف وسیعی از رنگ‌ها را بیننده باشید. همچین قابلیت‌های هوشمندی نیز مانند دستیار صوتی گوگل وجود دارد: و همینطور قابلیت اتصال به اینترنت از طریق WIFI و LAN به راحتی امکان پذیر است. 

LM5500

تلویزیون ال جی LM5500

تلویزیون ال جی LM5500

ویژگی های کلیدی
کیفیت Full HD 2019
صدا 10 وات 60 هرتز
LED / پنل IPS 1×USB
سیستم عامل Linux 2×HDMI
گیرنده داخلی و خارجی ساخت کره

تلویزیون ال جی LM5500 یکی از پرفروش ترین تلویزیون‌های ال جی با طراحی بسیار زیبا در سال 2019 است که از امکانات مطلوب و قیمت مناسبی هم برخوردار است. این تلویزیون دارای کیفیت تصویر Full HD ، زاویه دید گسترده، تأخیر در ورودی متناسب و زمان پاسخگویی نسبتا خوب است که رضایت کاربران را جلب می‌کند. تلویزیون LM5500 دارای پنل IPS است. قابلیت Resolution Upscaler در این تلویزیون محتوای با وضوح پایین را تا حد بالایی، از نظر رزولوشن ارتقا و سپس با کیفیت بالاتری نمایش می‌دهد.

بخش صدای تلویزیون LM5500 دارای دو بلندگو با قدرت خروجی 20 وات است. در این تلویزیون پشتیبانی از فناوری Virtual Surround وجود دارد که در نهایت کیفیت صدایی عالی و فراگیر را ارائه می‌دهد. همچنین هر کدام از پورت‌های USB و HDMI را دارا است. قابلیت اتصال به اینترنت از طریق Wi-Fi یا کابل LAN و سیستم عامل Linux از مهم‌ترین ویژگی‌‌های این تلویزیون محسوب می‌شوند که امکاناتی همچون وب گردی و تماشای آنلاین فیلم و سریال و جستجو در فضای مجازی را برای کاربر فراهم می‌کند. 

LP500B

تلویزیون ال جی 32LP500B

تلویزیون ال جی LP500B

ویژگی های کلیدی
کیفیت HD  2021
صدا 10 وات 60 هرتز
LED / پنل IPS 2×USB
 سیستم عامل Linux 1×HDMI
گیرنده داخلی ساخت چین

LP500B از تلویزیون‌های بسیار خوبی است که از شرکت بزرگ ال جی ارائه شده است. این تلویزیون دارای امکانات و قابلیت‌های متناسب با نیاز کاربر بوده، که در آن از صفحه نمایش HD در رزولوشن 1366×768 پیکسل پشتیبانی کرده است. همچنین ال جی در این تلویزیون از رابط کاربری سریع Linux پشتیبانی کرده که می‌تواند به راحتی برنامه‌های لازم و مورد نیاز تلویزیون را برای شما به اجرا در آورد. همچنین ال جی برای مقاوم‌سازی بیشتر صفحه این نمایشگر از پنل IPS پشتیبانی کرده است. این پنل در کنار مقاوم‌سازی زاویه دید مطلوبی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد تا امکان دیدن تلویزیون در حالت دسته جمعی وجود داشته باشند.

همچنین برای درخشندگی رنگ‌ها و شناسایی انواع رنگ‌ها با ریزترین جزئیات تصویر از تکنولوژی Dynamic Color استفاده کرده است. همچنین صدا در این تلویزیون کاملا هماهنگ با تصویر در حالت فراگیر با تکنولوژی Virtual Surround Plus با توان صوتی مطلوب 10 وات ارائه می‌شود و یقینا موجب رضایت شما می‌گردد. این تلویزیون برای اولین بار در سال 2021 از آن رونمایی شد و مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفت هرچند که در آن دسترسی به اینترنت وجود ندارد اما دارای امکانات قابل قبول به عنوان یک تلویزیون است. 

 

بهترین تلویزیون تا 10 میلیون در مدل های بالا 

در این مطلب شما با توجه به قیمت 10 میلیون تومان متوجه شدید تلویزیون‌هایی با سایز 43 اینچ و 32 اینچ می‌توانند گزینه‌های بسیار مطلوبی برای شما باشند. همچنین محصولاتی که ما برای شما معرفی کردیم اکثرا نسبت به قیمت موجود دارای امکانات و قابلیت‌های مطلوبی هستند و قیمت‌های بسیار مقرون به صرفه‌ای را برای خریدار دارند. این تلویزیون‌ها به صورت عمده دارای صفحه نمایش‌های مناسبی هستند که در مواردی شما شاهد کیفیت تصویر فول اچ دی در مدل‌های ارزان‌تر نیز هستید. جالب‌تر از همه این‌ها محصولات دلخواه شما هستند که سیستم عامل و دسترسی بسیار مطلوبی به اینترنت را برای کاربر فراهم کرده‌اند.  دقت داشته باشید در نظر داشته باشید تلویزیون‌های ارائه شده شیائومی گزینه مطلوب‌تری برای خرید نسبت به سایر مدل‌ها هستند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 14 میانگین: 4.4]

حتما ببینید

بهترین تلویزیون گیمینگ

بهترین تلویزیون گیمینگ و مناسب بازی

بهترین تلویزیون گیمینگ یکی از مواردی که همیشه در کنار کنسول‌های بازی از اهمیت زیادی …

12 نظر

  1. طیبی

    من یک تلوزیونخوب ال‌جی ۵۵ اینج میخام ارزون قیمت چی برامنظر میدید ممنون

    • fariba

      سلام و درود دوست گرامی
      تلویزیون UQ9000 و UR7300 گزینه‌های مناسبی هستند. جهت دیدن تلویزیون‌های بیشتر وارد لینک زیر شوید.
      https://www.salambaabaa.com/95-brand-lg

  2. متی

    تی سی ال چهارم بعد از سونی الجی سامسونگ

  3. ایمان

    سلام و خسته نباشید خدمت شما.یه تلویزیون گیمینگ رنج ۲۰ تومن که ۱۲۰ هرتز رو در ۴k بده چه مدلی پیشنهاد میکنید و اینکه hdr10 هم داشته باشه و hdmi2.1 پشتیباتی کنه.پیشاپیش ممنون بابت پاسخگوییتون.

    • سردبیر

      سلام ودرود
      در چه سایزی دوست عزیز؟

  4. پرور

    سلام ایا تلویزیون دووخوبه

  5. kian

    میخام یک تلویزیون برای PS5 بخرم تا رنج ۵ تومن آیا میتونم 4K بخرم؟ دست دوم

    • سردبیر

      سلام و درود
      زیاد از قیمت های محصولات دست دوم اطلاع نداریم ولی اگر چنین موردی هم باشد باید در بین مدل های ایرانی دنبال آن باشید.
      بیشتر بخوانید»» راهنمای خرید تلویزیون ایرانی

      پیروز و سربلند باشید

  6. حسینی

    سلام آیا تلویزیون تی سی ال یا سینگل مارک خوبی برا خرید هست آیا کنترل جادویی دارن یا خیر ممنون

    • محمدعلی

      ســلام و درود
      متأسفانه تاکنون این دو برند در سلام‌ بابا‌ مورد بررسی قرار نگرفته اند لذا از اظهار نظر در مود آن پرهیز می کنیم.
      پیروز و سربلند باشید

  7. zdvzdf

    عالی بووود ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *