بهترین ماشین ظرفشویی

بهترین ماشین ظرفشویی

بهترین ماشین ظرفشویی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی لوازم برقی هر سال با مدل‌ها و امکانات بالایی وارد بازار می شوند. گاهی اوقات ممکن است به خاطر دلایلی همچون وجود برندها و مدل های متنوع در بازار با انتخاب لوازم برقی دو دل و با مشکل مواجه شوید. ما در این مطلب می خواهیم به شرح بهترین ماشین ظرفشویی بپردازیم تا به شما در رابطه با خرید ظرفشویی کمک کنیم.

ماشین ظرفشویی یکی از لوازم خانگی ضروری می‌باشد که امروزه در هر آشپزخانه ای به چشم می خورد. اما برای خرید، چه مارک و چه مدلی را انتخاب کنیم؟ ما در این مطلب چند نونه از بهترین ماشین ظرفشویی‌های بوش، ال جی و سامسونگ را برای شما شرح می‌دهیم. اول از همه چیز یک ماشین ظرفشویی باید از نظر ابعاد، قیمت و کیفیت متناسب با خواسته هایتان باشد؛ پس در این مقاله با 5 مدل از بهترین ظرفشویی‌ها با ما همراه باشید.

1-ماشین ظرفشویی ال جی 325
2-ماشین ظرفشویی ال جی 512
3-ماشین ظرفشویی ال جی 425
4-ماشین ظرفشویی ال جی 532
5-ماشین ظرفشویی سامسونگ 5070

بهترین مدل ماشین ظرفشویی

اگر بخواهیم ظرفشویی‌ها را از لحاظ برند مقایسه کنیم، برند ال جی را یکی از بهترین برندها معرفی می کنیم. شرکت ال جی یک شرکت کره ای می باشد که در تولید لوازم خانگی پیشرو است و محصولات این شرکت از جمله ماشین های ظرفشویی از کیفیت بالایی برخوردار می‌باشد. امکانات و برنامه‌های ظرفشویی ال جی شامل برنامه Turbo Cycle، قابلیت QuadWash، فناوری حذف لکه TrueSteam، قابلیت Machine Clean Reminder، چرخش چند جهته Multi-Directional Rotation و قفسه‌ی انعطاف پذیر پذیر در سه سطح می‌باشد.

325

ماشین ظرفشویی ال جی 325

مشخصات کلی

سال تولید 2020
کشور سازنده کره
نوع موتور دایرکت درایو اینورتر (Inverter Direct Drive)
تعداد برنامه 10
تعداد طبقات  3
ظرفیت 14 نفره

ماشین ظرفشویی ال جی 325 محصول سال 2020  کشور کره می باشد و در رنگ های نقره ای و مشکی(دودی) تولید شده است.  ماشین ظرفشویی مذکور یک ماشین ظرفشویی بزرگ با ظرفیت شستشو ظروف 14 نفره است و برای خانواده های پرجمعیت و مهمانی ها بسیار مناسب است. این محصول دارای دو نوع منو مخفی و منو نمایان یا قابل دیدن است که در ویدیو بالا ماشین ظرفشویی ال جی 325 منو مخفی معرفی شده است، شایان ذکر است که نوع دیگر نیز دارای همان امکانات و ویژگی ها می باشد و تنها تفاوت در نوع نمایش منو است. این مدل دارای موتور Inverter Direct Drive است. استفاده از این موتور بدون برس باعث کاهش نویز یا صدا هنگام کار، صرفه جویی بیشتر در مصرف انرژی و افزایش طول عمر دستگاه شده است. ال جی طول عمر موتور اینورتر این ماشین ظرف شویی را تا 10 سال تضمین کرده است که همین موضوع نشان دهنده کیفیت ساخت بالای آن می باشد. ظرفشویی مذکور دارای 3  طبقه است که می توانید تعداد زیادی ظروف و قاشق و چنگال را درون آن بچینید تا شسته شوند. این ماشین مجهز به طبقاتی با سیستم EasyRack Plus است و انعطاف پذیری بیشتری برای قرار گیری ظروف با ابعاد مختلف دارد. طبقه بالایی این محصول برای قرار دادن کارد، قاشق و چنگال طراحی شده است. ظرفشویی ال جی 325 بر خلاف مدل های ارزان تر دارای تکنولوژی QuadWash است و به جای 2 بازو، از 4 بازو برای اسپری آب به صورت 360 درجه در آن استفاده شده است. همین موضوع باعث شده تا آب با شدت بیشتری به ظروف اسپری شده و حتی ظروفی که در گوشه های این محصول قرار دارند نیز به خوبی شسته و تمیز شوند. این مدل مجهز به 10 برنامه شستشو است تا بتوانید با توجه به نیاز خود و میزان کثیف بودن ظروف برنامه مناسب را انتخاب کرده یا حتی برنامه جدیدی را از طریق موبایل هوشمند خود دانلود نمایید.

این محصول دارای قفل کودک، قابلیت کاهش سختی آب، قابلیت تنظیم سبدها، قابلیت تنظیم ارتفاع سبد، شستشوی ظروف بزرگ، شستشو با نصف ظرفیت، شستشو با تأخیر و شسشتوی سریع می باشد. در مصرف آب و انرژی صرفه جویی می کند و در هر دور شستشو از 9.5 لیتر آب استفاده می کند. دارای شبکه بی سیم (WiFi)، پشتیبانی از اینترنت اشیاء (IoT)، قابلیت اتصال به موبایل و سیستم عیب یابی هوشمند نیز می باشد. محفظه داخلی این ماشین ظرفشویی از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده است و از هر نظر  کیفیت ساخت بالایی دارد. بنابراین ماشین ظرفشویی ال جی 325 یک ظرفشویی کامل و بدون نقص برای آشپزخانه شما می باشد. 

512

ظرفشویی ال جی 512

مشخصات کلی
سال عرضه 2018
کشور سازنده کره
نوع موتور دایرکت درایو اینورتر (Inverter Direct Drive)
تعداد برنامه 9
تعداد طبقات 2
ظرفیت 14 نفره

ماشین ظرفشویی ال جی 512 محصول فوق العاده سال 2018 شرکت ال جی است که مونتاژ و ساخت کشور کره می باشد و در رنگ های سفید و نقره ای تولید شده است و از امکانات بسیار خوبی بهره مند است. برای اینکه کارهای زندگی خود را ساده و آشپزخانه خود را مدرن کنید و ظروف بدون لکه و درخشانی را داشته باشید، ماشین ظرفشویی های شیک و قدرتمند ال جی دارای فناوری نوآورانه و طراحی  شیک هستند – برای تمیز کردن سریع تر و ظاهری مناسب با آنچه می خواهید.  نوع نصب این ماشین ظرفشویی به صورت روکار بوده و می توانید آن را به زیبایی در هر نقطه ای از آشپزخانه خود قرار دهید. این محصول به عنوان یک ماشین ظرفشویی بزرگ معرفی شده است و می تواند برای یک خانواده پر جمعیت نیز مناسب باشد، زیرا دارای ظرفیت مناسب برای 14 نفر می باشد. این ماشین ظرفشویی مصرف انرژی پایینی دارد و در حین شستشو صدای بسیار کمی تولید می نماید و آلودگی صوتی ایجاد نمی کند. کیفیت ظرفشویی گفته شده به قدری خوب است که شرکت ال جی کارکرد درست آن را تا 10 سال تضمین نموده است. در داخل این ماشین ظرفشویی 2 طبقه برای قرار دادن ظروف طراحی شده است که می توانید هر نوع ظرفی را با هر شکل و اندازه ای در داخل آن ها قرار دهید. میزان مصرف آب در هر دور شستشو در این ماشین ظرفشویی 9.6 لیتر می باشد. همچنین دارای تعداد 9 برنامه مختلف شستشو می باشد که می توان به کمک این برنامه ها مدت زمان شستن و خشک شدن ظرفها را بر اساس میزان کثیفی آن ها را مشخص کرد. دارای جنس بدنه و جنس سطح داخلی  استیل ضد زنگ می باشد. جهت باز شدن درب آن به سمت پایین است و دارای دکمه های کنترلی لمسی نیز می باشد. 

ماشین ظرفشویی ال جی 512 در ساخت خود از تکنولوژی QuadWash استفاده کرده که از طریق 4 بازو آب را به سمت ظروف اسپری می کند و به خوبی ظروف را آبکشی و تمیز می نماید. همچنین در قسمت داخلی این طبقه ها شاخک های کوچکی وجود دارد که ظروف خود را می توانید بین آن ها قرار دهید و به کمک سیستم EasyRack Plus نیز می توانید به راحتی آن ها را خم کنید و ظروف بزرگ تر را روی طبقات قرار دهید. متاسفانه این محصول قابلیت اتصال به وای فای را ندارد و به همین دلیل نمی توان آن را ماشین ظرفشویی هوشمند نامید. البته دارای سیستم عیب یابی هوشمند (Smart Diagnosis) می باشد و می توانید با نزدیک کردن موبایل تان به قسمت خاصی از درب محصول و از طریق NFC بین آن ها ارتباط برقرار نمایید و اشکال ماشین ظرفشویی خود را راحت تر شناسایی نمایید.

425

ماشین ظرفشویی ال جی 425

مشخصات کلی

سال تولید 2018
کشور سازنده کره
نوع موتور دایرکت درایو اینورتر (Inverter Direct Drive)
تعداد برنامه 10
تعداد طبقات  3
ظرفیت 14 نفره

ماشین ظرفشویی ال جی 425 در سال 2018 تولید و به بازار عرضه شده است و محصول کشور کره می باشد. دارای ظرفیت 14 نفره است و در رنگ های سفید، نقره ای و مشکی تولید شده است. همچنین دارای موتور دایرکت درایو اینورتر یا بدون تسمه است که باعث کاهش نویز یا صدا هنگام کار می شود. حداکثر سطح صدا در هنگام کار 44 دسی بل است. این ماشین ظرفشویی به طور متوسط در هر دور شستشو حدود 9.6 لیتر آب مصرف می کند و دارای 10 برنامه شستشوی مختلف برای تمیز کردن هر نوع ظرفی با هر میزان کثیفی می باشد. همچنین این ماشین ظرفشویی با گنجایش 14 نفره طراحی شده و می تواند گزینه مناسبی برای خانواده های پر جمعیت محسوب گردد. نوع نصب آن رو کار می باشد و همچنین دارای قفل کودک، قابلیت کاهش سختی آب، قابلیت تنظیم سبدها، قابلیت تنظیم ارتفاع سبد، شستشوی ظروف بزرگ، شستشو با نصف ظرفیت، شستشو با تأخیر و شسشتوی سریع می باشد. دارای 3 طبقه می باشد که که طبقه بالا برای قرار دادن قاشق و چنگال بوده و سبد های پایینی برای شستشوی ظرف های بزرگ و کوچک می باشد. 

در ساخت ماشین ظرفشویی ال جی B425 از تکنولوژی QuadWash استفاده شده تا بتواند آب را از طریق 4 پره روی بازوی های چرخشی خود به سمت ظرف ها اسپری کند. این تکنولوژی باعث می شود آب از همه جهت ها به ظرف های کثیف برسد و تمامی ظرف ها به صورت کامل و از همه زوایا تمیز شوند. همچنین دارای سیستم Vario Plus بوده تا شستشو را بهتر و موثر تر انجام دهد. شما در پایان شستشو نیز می توانید با استفاده از تکنولوژی Condensing و TrueSteam ظرف های خود را به خوبی خشک کرده و از آن ها استفاده نمایید. برای صرفه جویی بیشتر در مصرف انرژی شما همچنین می توانید از قابلیت Energy Saver استفاده کرده که نحوه کار آن با کاهش دمای آب و کاهش دمای خشک کردن می باشد. اگر می خواهید ظرف های شما پس از شستشو بهتر و سریع تر خشک شوند، می توانید از قابلیت Extra Dry استفاده نمایید. این ماشین ظرفشویی دارای سیستم Smart Diagnosis نیز می باشد و می توانید تنها با نزدیک کردن موبایل تان به قسمت خاصی از درب ماشین ظرفشویی، اشکال آن را روی موبایل خود ببینید و برای رفع آن اقدام نمایید. اگر می خواهید مدل جدیدتر این محصول را داشته باشید می توانید ماشین ظرفشویی ال جی 325 را تهیه کنید.

532

ظرفشویی ال جی 532

ماشین ظرفشویی ال جی 532

مشخصات کلی
سال عرضه 2020
کشور سازنده کره
نوع موتور دایرکت درایو اینورتر (Inverter Direct Drive)
تعداد برنامه 10
تعداد طبقات 2
ظرفیت 14 نفره

ماشین ظرفشویی ال جی 512 محصول فوق العاده سال 2020 شرکت ال جی است که مونتاژ و ساخت کشور کره می باشد و در رنگ نقره ای تولید شده است و از امکانات بسیار خوبی بهره مند است.  این محصول به عنوان یک ماشین ظرفشویی بزرگ معرفی شده است و می تواند برای یک خانواده پر جمعیت نیز مناسب باشد، زیرا دارای ظرفیت مناسب برای 14 نفر می باشد. این ماشین ظرفشویی مصرف انرژی پایینی دارد و در حین شستشو صدای بسیار کمی تولید می نماید و آلودگی صوتی ایجاد نمی کند. حداکثر سطح صدا هنگام کار 46 دسی بل است. کیفیت ظرفشویی گفته شده به قدری خوب است که شرکت ال جی کارکرد درست آن را تا 10 سال تضمین نموده است. در داخل این ماشین ظرفشویی 2 طبقه برای قرار دادن ظروف طراحی شده است که می توانید هر نوع ظرفی را با هر شکل و اندازه ای در داخل آن ها قرار دهید. میزان مصرف آب در هر دور شستشو در این ماشین ظرفشویی 9.9 لیتر می باشد. همچنین دارای تعداد 10 برنامه مختلف شستشو می باشد که می توان به کمک این برنامه ها مدت زمان شستن و خشک شدن ظرفها را بر اساس میزان کثیفی آن ها را مشخص کرد. دارای جنس بدنه و جنس سطح داخلی  استیل ضد زنگ می باشد. جهت باز شدن درب آن به سمت پایین است و دارای دکمه های کنترلی لمسی نیز می باشد. 

این مدل علاوه بر برنامه های شستشو، قابلیت های دیگری نیز دارد. از جمله آن ها می توان به قابلیت Dual Zone اشاره کرد که این اجازه را می دهد تا بتوانید ظروف ظریف و کوچک خود را به همراه ظروف بزرگ در ماشین ظرفشویی قرار داده تا در یک دور شستشو هم زمان تمیز شوند. قابلیت Extra Dry نیز به خشک کردن بهتر ظرف ها پس از شستشو کمک می کند. همچنین اگر حجم ظروف کثیف شما کم است می توانید از قابلیت Half Load برای شستشو با نصف ظرفیت استفاده نمایید تا در مصرف آب و انرژی نیز صرفه جویی شود. علاوه بر موارد گفته شده این محصول قابلیت قفل کودک (Child Lock) دارد که با فعال نمودن آن دکمه های کنترلی این ماشین ظرفشویی قفل می شوند تا شیطنت کودکان مانع کار دستگاه نشود.

5070

ماشین ظرفشویی سامسونگ 5070

مشخصات کلی

سال تولید 2017
کشور سازنده کره
نوع موتور دیجیتال اینورتر (Digital Inverter)
تعداد برنامه 7
تعداد طبقات  3
ظرفیت 14 نفره

ماشین ظرفشویی سامسونگ DW60M5070FW در سال 2017 با مونتاژ کشور چین و در رنگ های سفید و نقره ای تولید و عرضه شده است. این ماشین ظرفشویی جزو ماشین ظرفشویی های بزرگ محسوب می شود و ظرفیت مناسب برای شستشوی ظروف 14 نفر را دارد و می توانید به وسیله آن ظرف های تعداد زیادی از افراد را بشویید. همچنین این محصول دارای طراحی به خصوصی است که می توان آن را به صورت توکار و یا روکار در آشپزخانه نصب نمود. نوع موتور این ظرفشویی دیجیتال اینورتر (Digital Inverter) می باشد که تولید صدای بسیار کم و قدرت شستشوی فوق العاده آن بسیار مورد توجه است. حداکثر سطح صدا هنگام کار این ماشین ظرفشویی 46 دسی بل است و در هر دور شستشو 12 لیتر آب مصرف می کند. دارای ویژگی های قفل کودک، کاهش سختی آب، تنظیم ارتفاع سبدها، سبد مخصوص قاشق و چنگال و قابلیت شستشوی ظروف بزرگ را دارد. دارای 7 برنامه شستشو و خشک کردن می باشد که به وسیله آن ها می توانیم بر اساس نیاز خود شستشوی ظروف را تنظیم کنیم. جهت باز شدن درب این محصول به سمت پایین است و جنس بدنه استیل ضد زنگ می باشد. همچنین نوع دکمه های کنترل به صورت فشاری می باشد. 

3 سبد مختلفی که در این محصول وجود دارند، به شما این امکان را می دهد که هر نوع ظرفی با هر شکل و اندازه ای را به راحتی در آن قرار دهید و با محدودیتی مواجه نشوید. بالاترین طبقه طراحی شده در این ماشین ظرفشویی مخصوص قرار دادن قاشق و چنگال می باشد و در صورت دلخواه نیز می توانید آن را خم کرده و آسان تر از آن استفاده نمایید. طبقه میانی این محصول نیز برای قرار دادن ظروف متوسط و کوچک طراحی شده و همچنین طبقه پایینی این محصول مخصوص ظروف بزرگ تر مانند قابلمه، ماهیتابه و دیس های بزرگ تر می باشد. این ماشین ظرفشویی یک طراحی کاملا مینیمال برای هماهنگی هر چه بهتر با آشپزخانه شما را دارد. متاسفانه این محصول را نمی توان به عنوان ماشین ظرفشویی هوشمند سامسونگ 5070 معرفی کرد زیرا قابلیت اتصال به وای فای منزل شما را ندارد و نمی توانید آن را از طریق سایر وسایل هوشمند کنترل نمایید. بنابراین پیشنهاد می شود این نکته را در هنگام انتخاب ماشین ظرفشویی در نظر داشته باشید. 

نتیجه گیری

 اگر بخواهیم یک نتیجه گیری کلی در رابطه با این مطلب داشته باشیم می‌توانیم بگوییم ماشین ظرفشویی‌های ال جی بهترین مارک و مدل در مقایسه با سایر برندها و مدل‌ها می باشد. زیرا از امکانات زیادی برخوردار می‌باشد. در ضمن ماشین ظرفشویی‌های این شرکت از لحاظ بودجه قیمت بالایی را دارند. از طرفی دیگر اگر یک ظرفشویی جمع و جور با قیمت مناسب را می‌خواهید ماشین ظرفشویی‌های سامسونگ بهترین انتخاب می‌باشد؛ زیرا نسبت به برند ال جی از قیمت پاین تری برخوردار می باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 3.7]

حتما ببینید

مقایسه ماشین ظرفشویی سامسونگ 5070 با ال جی 512

مقایسه ماشین ظرفشویی سامسونگ 5070 با ال جی 512

برند سامسونگ سامسونگ به‌عنوان یکی از با ارزش‌ترین برندهای جهان در سال‌های اخیر شناخنه شده …

2 نظر

  1. سینا

    مقاله های آموزشی در زمینه های مختلف خیلی می تونند به رفع مشکلات ما کمک کنند. یادمه یکبار سیفون فاضلاب آشپزخونمون دچار گرفتگی شد و با خوندن چند تا ترفند خفن تونستم فوری یک ترکیب خونگی و محلول لوله بازکنی درست کنم و تا دو ماه مسیر آبخوری رو باز نگه دارم بدون اینکه برام هزینه بر باشه و یا بخوام دغدغه ی کلاهبرداری آگهی لوله بازکنی برچسب ها رو داشته باشم.

    • سردبیر

      صحیح می‌فرمایید رفیق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *