Smart Diagnosis

Smart Diagnosis | سیستم عیب یاب هوشمند ال جی

Smart Diagnosis

ممکن است وقتی که ماشین لباسشویی شما در حال لباس شستن است خطا یا عیبی در آن ظاهر شود و برایتان این سوال ایجاد شود که این عیب یا اشکال از کجا به وجود آمده و راه حل آن چیست؟ LG با ایجاد فناوری Smart Diagnosis کارایی چشمگیری را در محصولات خانگی از جمله ماشین لباسشویی ایجاد کرده است. در این مطلب به معرفی فناوری عیب‌یاب هوشمند در ماشین لباس شویی ال جی و نحوه فعال نمودن آن می‌پردازیم.

Smart Diagnosis از جدیدترین فناوری‌های LG است که سریعاً اشکال یا عیب موجود در کار کردن ماشین لباسشویی را تشخیص می‌دهد؛ و راه‌حل آن را نیز ارائه می‌نماید.
استفاده از این فناوری هوشمند بهترین راه‌حل برای یافتن عیب ماشین لباسشویی و رفع آن است. این فناوری هوشمند LG نه‌تنها در صورت بروز مشکل، نتیجه اشکال‌یابی را به شما نشان می‌دهد، بلکه حاوی اطلاعات مفیدی است که به شما در استفاده و نگهداری هرچه‌ بهتر از محصول خریداری‌ شده کمک می‌نماید.

Smart Diagnosis

‌‌مزیت فناوری Smart Diagnosis 

از مزایای فناوری Smart Diagnosis این است که در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی می‌کنید. به این صورت که؛ استفاده از این فناوری هوشمند و پیشرفته باعث می‌شود که شما به هنگام وجود عیب یا اشکالی در ماشین لباسشویی یک پاسخ فوری دریافت کنید. این بدان معناست که دیگر در انتظار آمدن کارشناس یا پاسخگویی تلفنی و انتظار برای دریافت پاسخ مشکل خود نخواهید بود. این شرایط کمک فراوانی در صرفه‌جویی وقت و زمان می‌کند.
بنابراین نه‌تنها نیازی به زنگ زدن به واحد خدمات مشتریان نیست بلکه در عوض فناوری Smart Diagnosis اشکال یا عیب موجود را تشخیص می‌دهد. دیگر نیازی به توضیح مسائل پیچیده و مبهم برای نماینده مرکز تماس نیست، زیرا Smart Diagnosis مشکل شما را شناسایی می‌کند.
به این نکته دقت کنید که باید اپلیکیشن Smart Diagnosis را بر روی تلفن همراه خود دانلود نمایید.

مزیت های سیستم عیب یاب Smart Diagnosis

نحوه فعال کردن Smart Diagnosis 

چگونگی عملکرد فناوری Smart Diagnosis بدین صورت است:

1- دکمه POWER را فشار دهید تا ماشین لباسشویی روشن شود. به دکمه برنامه یا سایر دکمه‌های ماشین لباسشویی دست نزنید. به این نکته دقت کنید که این فناوری وقتی کارایی خود را نشان می‌دهد که ماشین لباسشویی روشن باشد.

2- در این قسمت درحالی‌ که دهانه تلفن خود را بر روی آیکن یا دکمه Power نگه می‌دارید. باید دکمه Temp را به مدت 3 ثانیه فشار دهید و نگه‌ دارید.

3- تلفن همراه خود را به همین شکل مرحله قبل نگه‌ دارید تا انتقال اطلاعات و صدا به‌ درستی صورت گیرد.

4- بعد از تشخیص، برنامه تلفن بر اساس اطلاعات منتقل‌شده توسط دستگاه مراحل عیب‌یابی را برای شما فراهم می‌کند.

گزینه های فعال کردن Smart Diagnosis

برای تشخیص و شناسایی اشکال یا عیب، 2 گزینه خواهید داشت. 1- اشکال‌یابی از طریق Wi-Fi یا 2- تشخیص شنیداری؛ برای استفاده از Wi Fi، برنامه هوشمند LG را بازکرده و سپس قسمت Smart Diagnosis را باز کنید. سپس می‌توانید توضیحات مختصر را بخوانید و ok را فشار دهید. با این کار صفحه‌ای جدید باز می‌شود که باید Wi-Fi diagnosis را فعال نماید. بعد از آنکه اطلاعات لازم منتقل شد، تلفن همراه شما اشکال یا عیب یافته شده را نمایش می‌دهد.

همانطور که گفتیم در مورد دوم، نیازی به سیگنال Wi Fi نیست. در این قسمت، تجزیه‌ و تحلیل سیگنال منتقل‌شده در داخل برنامه تلفن شما انجام خواهد شد. برای استفاده از این ویژگی، به صفحه منوی تشخیص هوشمند تلفن بروید. سپس روی دکمه تشخیص شنیداری ضربه بزنید. این کار باعث می‌شود صفحه ضبط ظاهر شود. سپس تلفن را نزدیک به کنترل پنل محصول قرار دهید و عدد 7 را روی صفحه‌کلید فشار داده و نگه‌دارید. در همان زمان، روی دکمه ضبط روی تلفن خود ضربه بزنید. این سیگنال تقریباً در 15 ثانیه منتقل می‌شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 5 میانگین: 4.4]

حتما ببینید

راهنمای خرید ماشین ظرفشویی

راهنمای خرید ماشین ظرفشویی

راهنمای خرید ماشین ظرفشویی خرید یک ماشین ظرفشویی جدید می‌تواند کار مشکلی باشد، زیرا به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *