تلویزیون ال جی

پرفروش ترین تلویزیون های ال جی

پرفروش ترین تلویزیون ال جی

هر ساله تعدادی از تلویزیون‌های عرضه شده به بازار با توجه به کیفیت، امکانات و قیمت‌شان نسبت به بقیه مدل‌ها طرافداران بیشتری پیدا می‌کنند و به تبع، فروش بیشتری هم خواهند داشت. ما در این مطلب از سلام‌ بابا، پرفروش ترین تلویزیون های ال جی را به شما معرفی می‌کنیم تا انتخاب بهتر و سریع‌تری داشته باشید. و در آخر هم همه تلویزیون‌های ال جی موجود در بازار را برای شما لیست کردیم تا اگر مدل دیگری مدنظرتان بود بتوانید به راحتی انتخاب کنید. پس اگر قصد خرید تلویزیون جدید را دارید در ادامه با ما همراه باشید.

در ابتدا به اختصار تعدادی از حروفی را که در تلویزیون های ال جی به کار می رود توضیح دادیم که امیدواریم برای شما مفید باشد. به عنوان مثال :

تشریح مدل تلویزیون های ال جی

1- سایز تلویزیون است که در این مثال سایز 55 اینچ است.

2- نشانگر کیفیت تلویزیون است که اگر U باشد یعنی کیفیت آن Ultra HD یا (4K) است و اگر L باشد یعنی کیفیت آن فول‌اچ‌دی (1080P) است که در این مثال کیفیت تلویزیون 4K است.

3- نشانگر سال ساخت تلویزیون می‌باشد: F و X یعنی ساخت 2015 است. W و H یعنی در سال 2016 ساخته شده است. J یعنی ساخت سال 2017، حرف K یعنی ساخت سال 2018، حرف M به معنی ساخت سال 2019 و حرف N نیز به معنی ساخت سال 2020 می‌باشد.

4- نشانگر سری ساخت تلویزیون است. هر چه سری تلویزیون بالاتر باشد امکانات تلویزیون هم بالاتر است، برای مثال تلویزیون‌های سری 5، تلویزیون‌هایی کاملاً معمولی هستند. اما تلویزیون‌های سری 8، تلویزیون‌های هوشمند با امکانات کامل هستند. در مثال بالا یعنی سری 8 است.

5- نشانگر چیز خاصی نیست و فقط مدل تلویزیون را نشان می‌دهد.

6- نشانگر گیرنده است. مدل‌هایی که V (در برخی مدل‌ها هم D و U هم هستند) دارند دارای گیرنده‌ی DVB-S هستند و T هم یعنی تلویزیون دارای گیرنده‌ی دیجیتال است که در مدل بالا تلویزیون دارای گیرنده DVB-S است.

لیست به ترتیب از پرفروش ترین ها به کم فروش ترین‌ ها است

C2

تلویزیون ال جی C2

امتیاز کلی : 8.9 امتیاز فیلم : 9.2
بازی های ویدیویی: 9.3 فیلم اچ دی آر : 8.6
نمایش تلویزیون : 8.6
ورزش : 8.9
بازی اچ دی آر : 9.0
مانیتور : 9.5

تلویزیون گیمینگ 120 هرتز ال جی C2 یکی از بهترین تلویزیون های ال جی در سال 2022 است. تلویزیون C2 دارای صفحه نمایش OLED و کیفیت تصویر 4K است. یکی از مهم‌ترین تغییرات در این تلویزیون نسبت به مدل قبلی شرکت ال جی استفاده از پنل WRGB بوده ، در این نوع پنل‌ها هم زاویه دید به شکل بسیار عالی ارتقا یافته است و هم با استفاده از فناوری اولد نسبت کنتراست نیز در بالاترین سطح قرار دارد. ال جی در این محصول از بالاترین سطح تکنولوژِی در ساخت تلویزیون استفاده کرده، این فناوری‌ها شامل جدیدترین تکنولوژِی‌ها برای ارائه بهتر تصاویر کنسول‌های بازی است. صفحه نمایش این محصول دارای رفرش ریت 120 هرتز می باشد و به کمک تکنولوژی OLED Motion Pro صحنه های سریع را واضح نمایش می دهد و از تاری تصاویر جلوگیری می کند و به پردازنده نسل پنجم ال جی یعنی α9 Gen5 AI Processor 4K مجهز شده است که به آلفا 9 معروف است.

این تلویزیون در اندزاه های 42 تا 83 اینچ در بازار موجود میباشد. HDMI2.1 از تکنولوژِی‌های فوق‌العاده‌ای است که امکان ارسال تصاویر 120 هرتز را به راحتی برای کاربر فراهم می‌کند و کیفیت بی‌نظیری را با جزئیات بسیار بالایی برای کاربر به نمایش می‌گذارد و این تلویزیون دارای 4 پورت HDMI 2.1 با پشتیبانی از کیفیت تصویر 4K@120Hz است. گذشته از این با وجود قابلیت‌هایی هم چون نرخ‌ نوسازی متغیر در هنگام پخش هر صحنه‌ای شما بالاترین حد از کیفیت تصویر را بیننده هستید. همچنین ال جی در C2 از توان صوتی مطلوبی با قدرت 40 وات صدا پشتیبانی کرده که در نوع خودش بی‌نظیر است. همچنین درگاه‌ها و رابط‌های متنوعی نیز مانند مدل گذشته آن یعنی C1 در C2 نیز وجود دارد و ارتباط و اتصال تلویزیون را با سایر دستگاه‌ها راحت‌تر کرده است.

NANO84

تلویزیون ال جی NANO84

امتیاز کلی: 7.2

امتیاز نمایش: 7.1

نمایش تلویزیون: 7.2

ورزش: 7.3

بازی های ویدیویی: 7.6

فیلم اچ دی آر: 6.6

بازی اچ دی آر: 7.4

مانیتور: 8.2

NANO84 از تلویزیون‌های محبوب سری نانوسل درسال 2022 هستند که در بازار جایگاه ویژه‌ای را در اختیار دارند. به گونه‌ای که هر سال نسل جدیدی از آن‌ها به بازار عرضه شده و در سال 2022 نیز نمونه دیگری از آن‌ها در مدل NANO84 ارائه شده است. این تلویزیون با مونتاژ اندونزی وارد کشور ما شده است و مناسب استفاده تجاری (هتل ها)، استفاده معمولی و خانگی و تماشای فیلم می باشد. ال جی در این تلویزیون‌ها از صفحه نمایش نانوسل پشتیبانی می‌کند این صفحه نمایش‌ها رنگ‌ها را به شکل کاملا دقیق و بدون افت با جزئیات کاملی نمایش می‌دهند و مانند تلویزیون‌های دیگر در هنگام پخش رنگ‌های ترکیبی به هیچ عنوان آن‌ها را ترکیبی و از هم پاشیده و در هم نمایش نمی‌دهند، و معمولا بیشتر از یک میلیارد رنگ را به خوبی می‌توانند پردازش کنند. همچنین ال جی در این تلویزیون از پردازنده تصویر قدرتمند α5 Gen5 AI پشتیبانی کرده است. این پردازنده می‌تواند با کمک سیستم عامل موجود سرعت اجرایی برنامه‌های موجود در تلویزیون را در سطح بالایی قرار دهد و شما در کسری از ثانیه با استفاده از آن برنامه مورد علاقه خود را به اجرا در آورید. 

همچنین در نظر داشته باشید ال جی برای کیفیت تصویر 4K در این تلویزیون از نرخ نوسازی مطلوب 60 هرتز استفاده کرده است. این میزان برای نمایش خانگی در کیفیت تصویر 4K می تواند قابل قبول باشد. در کنار این‌ها ال جی از برنامه‌ای کاملا هوشمند به نام Mobile Connectivity برای اتصال تلفن همراه و نمایش محتویات آن بر روی تلویزیون استفاده کرده است. این برنامه می‌تواند هم برای تلفن‌هایی با سیستم عامل iOS و هم Android مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین این تلویزیون دارای قدرت خروجی صدا 40 وات است و مناسب کنسول بازی نسل هشتم نیز می باشد. اگر به دنبال تلویزیون ارزان قیمت تری برای تماشای فیلم و سریال و استفاده خانگی و روزمره هستید، ما تلویزیون ال جی NANO79 را به شما پیشنهاد می کنیم. اما اگر به دنبال تلویزیون بهتر و با کیفیت تری برای تماشای حرفه ای فیلم و سریال و همچنین گیمینگ هستید، بهتر است به سراغ تلویزیون ال جی QNED80 بروید.

UQ8000

تلویزیون ال جی UQ8000

امتیاز کلی : 7.2 امتیاز فیلم : 7.4
بازی های ویدیویی: 7.2 فیلم اچ دی آر : 6.6
نمایش تلویزیون : 7.4
ورزش : 7.0
بازی اچ دی آر : 7.3
مانیتور :7.8

مدل UQ8000 یکی میان‌رده‌های ال جی در سال 2022 بوده که توسط این کمپانی معرفی شده است و مونتاژ کشور مصر میباشد. تلویزیون فورکی (4K) ال جی UQ8000 رزولوشن 3840×2160 پیکسل دارد و می تواند محتوای 4k را به راحتی نمایش دهد. ال جی این محصول را به نسل پنجم پردازشگر تصویر آلفا 5 مجهز کرده است که به کمک تکنولوژی 4k Upscaler، علاوه بر افزایش رزولوشن محتوای ورودی، نویز تصاویر را نیز کاهش می دهد تا همه چیز را با کیفیتی نزدیک به 4k و با بیشترین جزئیات ممکن مشاهده کنید.این تلویزیون امکان پخش محتوای HDR با فرمت های HLG و HDR10 Pro را دارد و به لطف تکنولوژی Active HDR، اینگونه محتوا را با بهترین کیفیت ممکن نمایش می دهد.

با تمام اینها باید گفت تلویزیون پیش روی شما یک تلویزیون گیمینگ حرفه ای به حساب نمی آید ولی می توانید از آن به عنوان صفحه نمایش کنسول های نسل 8 مانند PS4، PS4 Pro یا Xbox One استفاده کنید. اما اگر به دنبال یک تلویزیون گیمینگ حرفه ای برای کنسول نسل 9 خود هستید، باید به سراغ سایز 86 اینچ این مدل بروید.این تلویزیون در چندین اندازه از 43 تا 86 اینچ در دسترس است و همچنین این تلویزیون از بالاترین سطح سیستم عامل‌های webOS برخوردار است که می‌تواند بسیار جذاب و سرگرم کننده باشد. این سیستم عامل به واسطه پردازنده چهار هسته‌ای α5 Gen5 AI 4K نسل پنجمی ال جی که عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد به راحتی برنامه‌ها را پردازش و اجرا کند. گذشته از این ال جی با استفاده از صفحه نمایش LED و قرار دادن پنلی از نوع IPS بر روی آن امکان نمایش گروهی را برای شما بسیار لذت بخش‌تر کرده چون پنل IPS موجود زاویه دید گسترده‌تری بر روی آن بخشیده است.این در حالی است که نسبت کنتراست در آن تا حدودی ضیف‌تر و ممکن است در محیط‌های تاریک روشنایی تلویزیون نرمال نباشد و تصاویر دلچسپ و آن گونه که می‌خواهید ارائه نشود. صدا نیز از دو کانال صوتی 10 واتی در توان 20 وات صدا ارائه می‌شود. این تلویزیون دارای 3 پورت HDMI 2.0 با پشتیبانی از کیفیت تصویر 4K@60Hzاست.

در صورتی که به دنبال یک تلویزیون ارزان قیمت تر برای استفاده معمولی و تماشای فیلم و سریال هستید، می توانید به سراغ تلویزیون ال جی UQ7500 بروید. اما اگر به یک تلویزیون با کیفیت تر جهت استفاده روزمره و تماشای فیلم احتیاج دارید، ما تلویزیون ال جی UQ9000 را به شما پیشنهاد می کنیم.

QNED80

تلویزیون ال جی QNED80

امتیاز کلی : 7.4 امتیاز فیلم : 6.9
بازی های ویدیویی: 7.6 فیلم اچ دی آر : 6.6
نمایش تلویزیون : 7.7
ورزش : 7.7
بازی اچ دی آر : 7.6
مانیتور : 8.5

تلویزیون QNED80 یکی از ارزان ترین تلویزیون های گیمینگ ال جی با صفحه نمایش QNED و کیفیت تصویر 4k در سال 2022 می باشد. یکی از تکنولوژی‌های موئثر در ارائه کیفیت تصاویر در این تلویزیون Edge LED است که نور پس زمینه تلویزیون را بر روی صفحه آن ساطع می‌کند. اما نور پس زمینه در این تلویزیون نیز با استفاده از فناوری HDR10 Pro به بهترین شکل کنترل می‌شود به صورتی که مطابق با میزان نور محیط تلویزیون را سازگار می‌کند و روشنایی آن را در بهترین حالت موجود به صورت کاملا هوشمند قرار می‌دهد. دارای 2 پورت HDMI 2.1 با پشتیبانی از کیفیت تصویر 4K@120Hz و 2 پورت HDMI 2.0 با پشتیبانی از کیفیت تصویر 4K@60Hz بوده که با استفاده از آن شما بالاترین نرخ نوسازی موجود یعنی 120 هرتز را تجربه می‌کنید و می‌توانید جزئی‌ترین قسمت های یک فیلم یا یک گیم پلی را هم در بالاترین حد تجربه کنید و همچنین دارای 2 پورت USB 2.0 برای اتصال حافظه جانبی است. سایزهای این مدل شامل؛ 50، 55، 65، 75، 86 اینچ هستند که برای متراژهای متفاوت بسته به نیاز شما کاربرد دارند. دارای 2 بلندگوی Down Firing است که قدرت خروجی صدای آن 20 وات میباشد.

 این تلویزیون دارای جدید ترین نسخه سیستم عامل webOS تا به امروز یعنی webOS 7 است.همچنین ال جی در این تلویزیون از پردازنده تصویر قدرتمند α7 Gen5 AI Processor 4K بهره گرفته که می‌تواند در راه اندازی برنامه‌های سیستم عامل و تلویزیون بسیار موئثر باشد. این پردازنده در بالابردن کیفیت تصاویر کم کیفیت و ارتقای آن‌ها از نظر کیفیتی نیز می‌تواند عملکرد قابل توجهی ارائه کند، و آن‌ها را با جزئیات بیشتری به شما نمایش دهد و همچنین این تلویزیون از برنامه LG ThinQ برای مدیریت و کنترل تلویزیون از طریق موبایل هوشمند پشتیبانی میکند.

CS

تلویزیون ال جی CS

امتیاز کلی : 8.8 امتیاز فیلم : 9.1
بازی های ویدیویی: 9.2 فیلم اچ دی آر : 8.5
نمایش تلویزیون : 8.3
ورزش : 8.8
بازی اچ دی آر : 9.0
مانیتور : 9.4

CS از مجموعه تلویزیون‌های کمپانی ال جی است که در سال 2022 به بازارهای جهانی عرضه شد ومونتاژ کشور مصر است. تلویزیون CS یکی از بهترین تلویزیون های گیمینگ 120 هرتز ال جی می باشد. این محصول دارای صفحه نمایش OLED و کیفیت تصویر 4K می باشد. صفحه نمایش این تلویزیون از عمق رنگ 10 بیت واقعی برخوردار است و به کمک تکنولوژی Perfect Color و True Color Accuracy Pro طیف گسترده ای از رنگ های دقیق و طبیعی را تولید می کند. صفحه نمایش این محصول دارای رفرش ریت 120 هرتز است و به کمک تکنولوژی OLED Motion صحنه های سریع را واضح نمایش می دهد و از تاری تصاویر جلوگیری می کند. این تلویزیون به پردازشگر نسل پنجم آلفا 9 ال جی یعنی α9 Gen5 AI Processor 4K مجهز است. این پردازشگر به کمک تکنولوژی 4K Upscaler و AI Upscaling Gen2 رزولوشن تصاویر را افزایش داده و نویز آنها را از بین می برد و همه چیز را در حد کیفیت تصویر 4K نمایش می دهد.

همچنین این تلویزیون از نظر طراحی نیز دارای زیبایی بی‌نظیری است که نظر هر کاربری را هنگام خرید به خودش جلب می‌کند. این تلویزیون دارای استایل بسیار باریکی است که در زیر آن از پایه‌ای بزرگ از جنس استیل مقاوم استفاده شده که ظاهر استثنائی به آن بخشیده و می‌تواند منزل شما را آراسته‌تر از همیشه نمایش دهد. همچنین ال جی در این تلویزیون از تمام ویژگی‌های یک مانیتور در آن استفاده کرده و می‌تواند به عنوان یک مانیتور نیز از آن برای کامپیوتر خانگی خود استفاده کنید. گذشته از این ال جی از تمام قابلیت‌های مخصوص برای پخش کنسول‌های نسل جدید پشتیبانی به عمل آورده؛ این قابلیت‌ها شامل نرخ نوسازی متغیر و و درگاه‌های HDMI2.1 و رفرش‌ریت 120 هرتزی می‌شوند که گیم ویدیو‌ها را در بهترین حالت نشان می‌دهد. این تلویزیون دارای 4 پورت HDMI 2.1 است و توانایی نمایش کیفیت تصویر 4K@120Hz را دارد.

NANO86

 تلویزیون ال جی NANO86 2021

امتیاز کلی : 7.3 امتیاز فیلم : 7.2
بازی های ویدیویی: 7.6 فیلم اچ دی آر : 6.7
نمایش تلویزیون : 7.3
ورزش : 7.4
بازی اچ دی آر : 7.6
مانیتور : 8.3

NANO86 از تلویزیون‌هایی است که در دو سال 2020 و 2021 ارائه شده است که نسخه جدید آن دارای امکانات و قابلیت‌های بیشتر نسبت به نسخه قبلی است. تلویزیون NANO86 دارای صفحه نمایش نانوسل و کیفیت تصویر 4K می باشد و با استفاده از فناوری نانوسل در این تلویزیون وضوح تصویر را به حداکثر رسانده است و دیدن رنگ‌ها بسیار جذاب‌تر شده اند. چون که نانوسل امکانی را ایجاد می‌کند تا پیکسل‌ها در نمایش و ارائه تصاویر به صورت مستقل عمل کنند. همچنین در این تلویزیون از صدایی با قدرت 40 وات پشتیبانی کرده که یکی از نقات قوت این تلویزیون به حساب می‌آید. این تلویزیون دارای تکنولوژی TruMotion 240 است که معادل رفرش ریت 120 هرتز می باشد و تونایی نمایش کیفیت تصویر 4K@120Hz را دارد. ال جی به کمک تکنولوژی Motion Pro صحنه های سریع را واضح نمایش داده و از تاری تصاویر جلوگیری می کند. این تلویزیون از رزولوشن تصویر 3840×2160 پیکسل برخوردار است و به عنوان یک تلویزیون 4K کیفیت تصویر خوبی ارائه می دهد.

در نظر داشته باشید ال جی در این تلویزیون از پردازنده تصویر α7 Gen4 AI 4K استفاده کرده که عملکرد بسیار سریعی در پردازش تصاویر را از خودش ارائه می‌دهد. این پردازنده همچنین می‌تواند سرعت عملکرد سیستم عامل موجود را به شکل فوق‌العاده‌ای ارتقا دهد تا کاربر از اجرای برنامه‌های مورد نظرش لذت ببرد. گذشته از این‌ها ال جی در این تلویزیون از فناوری‌هایی استفاده کرده که آن را برای اجرای گیم بسیار مناسب کرده است. این قابلیت‌ها شامل VRR و درگاه HDMI2.1 استفاده کرده که باعث از بین رفتن لرزش تصاویر سریع و بالا رفتن وضوح در تصویر شده است.                         

C1

 تلویزیون ال جی C1 

امتیاز کلی : 8.8 امتیاز فیلم : 9.1
بازی های ویدیویی : 9.2 فیلم اچ دی آر : 8.5
نمایش تلویزیون : 8.3
ورزش : 8.8
بازی اچ دی آر : 9.0
مانیتور : 9.4

تلویزیون ال جی C1 که در سال ۲۰۲۱ تولید شده و با توجه به کیفیت تصویر و امکاناتی که در اختیار کاربران قرار می‌دهد، به جرئت می‌توان گفت بهترین تلویزیون موجود در بازار ایران است. اولد C1 دارای پردازشگر α9 Gen4 بوده که محتواهای مختلف را به خوبی تجزیه و تحلیل می‌کند و در نهایت تصاویری بی‌نظیر را نمایش می‌دهد. علاوه بر این از فرمت‌های استاندارد تصویر Dolby Vision IQ ،HLG و HDR10 Pro پشتیبانی می‌کند که در بهتر شدن کیفیت تصاویر تأثیر به سزایی دارند. تلویزیون C1 به لطف کنتراست برجسته و یکنواختی سطح مشکی کامل، این امکان را برای تماشاگر فراهم می‌کند تا در محیط‌های تاریک نیز برنامه‌های تلویزیونی مختلف را با وضوح فوق‌العاده ببیند. همچنین از زاویه دید گسترده‌ای برخوردار بوده و در صورت قرار گرفتن در زاویه‌های مختلف از کیفیت تصاویر کاسته نمی‌شود.

تلویزیون اولد C1 محتواهای HDR را با بهترین کیفیت به نمایش می‌گذارد و به کمک تکنولوژی AI Picture Pro کیفیت تصاویر را واقعی‌تر و زنده نشان می‌دهد. این تلویزیون مجهز به سیستم صوتی ۲.۲ کاناله با توان ۴۰ وات است که همراه با تکنولوژی‌های AC4 ،Dolby Digital ،Dolby Digital Plus و Dolby Atmos صدایی فراگیر و فوق‌العاده را رائه می‌دهد. برای اطلاعات بیشتر در مورد این مدل جدید پیشنهاد می‌کنیم به بررسی تخصصی تلویزیون ال جی C1 مراجعه فرمایید.

NANO80

 تلویزیون ال جی NANO80 2021

امتیاز کلی: 6.6

امتیاز نمایش: 5.9

نمایش تلویزیون: 7.3

ورزش: 7.0

بازی های ویدیویی: 6.5

فیلم اچ دی آر: 5.6

بازی اچ دی آر: 6.7

مانیتور: 8.0

تلویزیون ال جی NANO80 از تلویزیون‌های باکیفیت سری نانوسل ۲۰۲۱ است. این تلویزیون دارای کیفیت تصویر 4K بوده که تصاویری زیبا و باکیفیت را در اختیار بیننده قرار می‌دهد. این تلویزیون دارای نسبت کنتراست تصویر بالا و روشنایی مطلوبی است که می‌تواند در محیط‌های تاریک عملکرد خوبی را ارائه دهد. در این تلویزیون ۲۰۲۱ از پردازنده Quad Core جهت نمایش تصاویری واضح و بدون تاری استفاده شده و توسط 4K Upscaler کیفیت تصاویر را ارتقاء می‌بخشد. این تلویزیون از فرمت‌های HDR شامل HDR10 Pro و HLG پشتیبانی می‌کند تا جزئیات تصاویر را به خوبی نمایان سازد. تلویزیون NANO80 زاویه دید بسیار خوبی دارد. 

در این تلویزیون۲ بلندگو صدایی فوق‌العاده باکیفیت معادل ۲۰ وات را به گوش شنونده می‌رسانند. سیستم عامل هوشمند webOS امکاناتی کاربردی همچون اتصال وایرلس به Wi-Fi، امکان دانلود برنامه و اتصال به گوشی‌های هوشمند را فراهم می‌کند. علاوه بر این از دستیارهای صوتی Google Assistant و Amazon Alexa پشتیبانی می‌کند تا بتوانید تلویزیون را توسط صدای خود کنترل کنید. از جمله تفاوت‌های این محصول با نسخه قبلی خودش می‌توان به تغییر در کنترل جادویی و سیستم عامل webOS اشاره کرد. این محصول قابلیت اتصال به موبایل های هوشمند Android و iOS را دارد و شما می توانید علاوه بر به اشتراک گذاری محتوا از موبایل به تلویزیون، صفحه نمایش موبایل خود را نیز روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون منتقل و مشاهده کنید. ال جی مانند سایر تلویزیون های خود، این تلویزیون را نیز مجهز به گیرنده دیجیتال پیشرفته نموده است و به کمک آن می توانید به تماشای شبکه های داخلی و خارجی بپردازید. این گیرنده دیجیتال قابلیت ضبط برنامه نیز دارد و به شما این امکان را می دهد که برنامه های مورد علاقه خود را ضبط کرده و دوباره تماشا کنید.

NANO75

تلویزیون ال جی NANO75 2022

تلویزیون ال جی NANO75 2022

امتیاز کلی : 7.0 امتیاز فیلم : 6.8
بازی های ویدیویی : 7.1 فیلم اچ دی آر : 6.3
نمایش تلویزیون : 7.6
ورزش : 7.1
بازی اچ دی آر : 7.3
مانیتور : 7.4

NANO75 از تلویزیون‌هایی بوده که به صورت مدام در دو سال پیاپی نسخه‌های جدیدی از آن ارائه شده است، و اکنون نیز در سال 2022 برای بار سوم نسخه‌ای جدید از آن ارائه شده که در آن شاهد تغییراتی فوق‌العاده هستیم که یقینا کاربر پسند بوده، این تلویزیون سری نانوسل در کنار امکانات قابل قبول از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار است به گونه‌ای که تهیه آن برای افراد کم درآمد نیز به خوبی می‌تواند امکان پذیر باشد. در نظر داشته باشید ال جی این تلویزیون مانند گذشته از صفحه نمایش نانوسل بهره گرفته است و بر روی آن از پنلی IPS با زاویه دید گسترده استفاده کرده که برای نمایش خانگی و گروهی می‌تواند عملکرد مطلوبی از خودش ارائه دهد. دقت داشته باشید این پنل‌ها معمولا از نسبت کنتراست چنان دلچسپی برخوردار نیستند و امکان دارد در محیط‌های تاریک آن تصویر ایدال مورد نظر شما را ارائه ندهند. 

همچنین در این تلویزیون ال جی از درگاه‌های متعددی پشتیبانی کرده، که شامل درگاه‌های HDMI و USB و خروجی صدای اپتیکال و همین طور درگاه متصل کننده به اینترنت LAN را بوده است. گذشته از این‌ها از درگاه‌های بیسیم مانند بلوتوث و وایفا نیز استفاده شده که برای اتصال تلویزیون به سایر دستگاه‌ها بدون کابل تعبیه شده است و شما می‌توانید از وایفا برای اتصال تلویزیون به اینترنت و یا برای جا به جایی داده‌ها بهره بگیرید و از بلوتوث نیز برای اتصال انواع ساندبار‌ها و اسپیکرها به تلویزیون استفاده کرد. 

حتما ببینید

پرفروش ترین تلویزیون

پرفروش ترین تلویزیون‌های بازار در پاییز 1402

پرفروش ترین تلویزیون‌های بازار یافتن بهترین تلویزیون در بازار کاری دشوار است، زیرا هرکسی نیازهای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *