پرفروش ترین تلویزیون

پرفروش ترین تلویزیون‌های بازار در پاییز 1402

پرفروش ترین تلویزیون‌های بازار

یافتن بهترین تلویزیون در بازار کاری دشوار است، زیرا هرکسی نیازهای متفاوتی دارد و تنوع محصولات نیز زیاد می‌باشد. تلویزیون‌های رده‌بالا بهترین کیفیت تصویر را ارائه می‌دهند و به تبع آن قیمت بالاتری نیز دارند. بنابراین اگر نمی‌خواهید زیاد هزینه کنید، باید برخی از ویژگی‌ها را قربانی کنید، اما نگران نباشید زیرا به طور کلی اکثر تلویزیون‌های 4k برای اکثر محتواها مناسب هستند. شرکت‌های بزرگ تولید کننده تلویزیون مثل سونی، ال جی و سامسونگ، هر ساله مدل‌های متنوعی را وارد بازار می‌کنند که تعدادی از این مدل‌ها با توجه به امکانات، کارایی‌ و قیمت، افراد بیشتری را به خود جذب کرده و در نتیجه فروش بیشتری خواهند داشت. این قبیل محصولات معمولاً یا از قیمت پایینی نسبت به سایرین برخوردارند یا قابلیت‌های منحصر به فرد موجود در آن‌ها موجب استقبال هر چه بیشتر خریداران شده که در نهایت به فروش بیشتر ختم می‌شود. ما در این مطلب از سلام‌ بابا، تعدادی از پرفروش ترین تلویزیون های هر برند را معرفی می‌کنیم و علاوه بر این در پایان لیستی کامل از تلویزیون‌های هر برند را برای انتخاب و بررسی شما قرار داده‌ایم تا به راحتی بتوانید با مدل‌های متفاوت هر دسته آشنا شوید؛ پس در ادامه با ما همراه باشید. برای خرید هر کدام از تلویزیون‌های معرفی شده در این مقاله می‌توانید به سایت فروشگاه سلام بابا مراجعه کنید.

پرفروش ترین تلویزیون سامسونگ

شرکت سامسونگ هر ساله محصولاتی پیشرفته‌تر را با فناوری‌های جدید و امکانات بیشتر به بازار عرضه می‌کند. تلویزیون‌های سامسونگ چون به نسبت کیفیت و قابلیت‌های تعبیه شده در آن از قیمت کمتری نسبت به دیگر برندها برخوردار بوده، همیشه در میان مردم مقبول بوده و توانسته کاربران زیادی را به خود جذب کند. مدل نامبر تلویزیون‌ها به طور معمول شامل حروف و اعداد انگلیسی بوده که هر حرف بیانگر یک سال و هر عدد نیز نشانگر یک سری از تلویزیون‌ها خواهد بود؛ به طور دقیق تر هر چه اعداد موجود در هر سری، بالاتر باشند امکانات آن‌ها نیز بیشتر و پیشرفته‌تر بوده و به تبع، قیمت آن‌ها نیز بیشتر است. به طور مثال سری B همانند Q70B در سال 2022 و سری C همانند Q80C در سال 2023 روانه بازار شده که وجود حرف Q در این دو مدل بیانگر این نکته است که هر دو جزو کیولدها هستند. البته در سال‌های اخیر تلویزیون‌های جدیدی نیز از طرف این کمپانی کره‌ای روانه بازار شده که از این میان می‌توان به نئوکیولدها اشاره کرد که با پیشوند QN شناخته می‌شوند. همچنین تلویزیون های دارای پیشوند S مانند S95C را نیز به بازار عرضه کرده است که این تلویزیون ها جزو بهترین اولدها هستند. در ادامه چندین مدل از پرفروش‌ترین تلویزیون‌ سامسونگ را بررسی و خدمت شما معرفی کنیم. 

QN90B

تلویزیون سامسونگ QN90B

امتیاز کلی: 8.7

امتیاز فیلم: 8.7

نمایش تلویزیون: 8.6

ورزش: 8.6

بازی های ویدیویی: 8.7

فیلم اچ دی آر: 8.7

بازی اچ دی آر: 8.7

مانیتور: 8.9

در میان شرکت‌های تلویزیونی، سامسونگ به‌طور شگرفی در ارائه اندازه‌های مختلف برای همه خانواده‌های مجموعه‌هایش عالی کار کرده است. این موضوع در مورد خط QN90B که در اندازه های 43 ، 50 ، 55 ، 65 ، 75 و 85 اینچ عرضه می شود نیز صادق است. سامسونگ QN90B QLED یک تلویزیون رده بالا است که جزو تلویزیون های سری 9 سامسونگ محسوب می شود برای استفاده روزمره، تماشای حرفه ای فیلم و بازی کردن به صورت حرفه ای کاملا مناسب است. مانند سایر تلویزیون های سامسونگ، از رابط هوشمند اختصاصی تایزن  OS سامسونگ استفاده می کند که مجموعه وسیعی از برنامه ها و بازی ­ها را ارائه می دهد. این تلویزیون صفحه نمایش 10 بیتی با قابلیت تولید و نمایش حدود 1 میلیارد رنگ مختلف دارد و می تواند تصاویر را با رنگ های واقعی و جذاب تری به بیننده نشان دهد. QN90B برای اتصال به کنسول های نسل نهم یا حتی کامپیوتر های گیمینگ نیز کاملا مناسب است. این محصول با مونتاژ کشور مصر، اسلواکی و مجارستان وارد کشور ما می شود. دارای قابلیت اتصال به گوشی، پخش آهنگ با بلوتوث و دانلود برنامه های مختلف و نصب آنها و حافظه داخلی می باشد. QN90B دارای قدرت خروجی صدا 60 وات است و 4 عدد پورت HDMI 2.1 می باشد. تلویزیون QN95B دارای گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2) ، گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2) و گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C) نیز می باشد.  به جرات می‌توان گفت این تلویزیون در سطح یک پرچم‌دار این کمپانی به حساب می‌آید. سامسونگ در این تلویزیون از درگاه‌ها و رابط‌های کاربری بسیار زیادی بهره گرفته است که شامل چهار درگاه HDMI است که در میان آن‌ها نیز از ورژن جدید آن یعنی HDMI2.1 استفاده شده تا عملکرد فوق‌العاده بهتری نسبت به مدل های پایین‌تر داشته باشد. همچنین این تلویزیون با توجه به این که در آن‌ها از درگاه ارتباطی HDMI2.1 استفاده شده دارای رفرش‌ریت 120 هرتز هستند.

این محصول توانایی تولید و نمایش طیف گسترده ای از رنگ ها را دارد و رنگ ها را به صورت دقیق و واقعی به بیننده نشان می ­دهد. سامسونگ تمرکز فزاینده‌ای را بر ارتقاء تجربه سینمایی در این تلویزیون گذاشته است و با اطمینان یکی از لوکس‌ترین محصولاتی است که می‌توانید به منزل خود ببرید، QN90B  است.  در صورتی که قصد خرید تلویزیونی با کیفیت تصویر و طراحی بهتر را دارید که علاوه بر استفاده خانگی، بازی کردن و تماشای فیلم به صورت حرفه ای برای استفاده به عنوان مانیتور گیمینگ نیز مناسب باشد ما تلویزیون سامسونگ QN95B را به شما پیشنهاد می کنیم. اما اگر می خواهید کمتر هزینه کنید بهتر است که به سراغ تلویزیون سامسونگ QN85B بروید که برای استفاده روزمره، تماشای فیلم و بازی کردن به صورت حرفه ای مناسب است اما به نسبت کیفیت تصویر پایین تری دارد.

Q70C

تلویزیون سامسونگ Q70C

امتیاز کلی : 8.1 امتیاز فیلم : 8.8
بازی های ویدیویی: 8.6 فیلم اچ دی آر : 8.2
نمایش تلویزیون : 7.6
ورزش : 7.5
بازی اچ دی آر : 8.4
مانیتور : 8.0

تلویزیون سامسونگ Q70C یکی از تلویزیون های 2023 و جزو تلویزیون های سری 7 و QLED سامسونگ محسوب می شود. تلویزیون Q70C جزو ارزان ترین تلویزیون های گیمینگ با رفرش ریت 120 هرتز سامسونگ می باشد. این تلویزیون برای استفاده های حرفه ای مانند گیمینگ و تماشای فیلم و سریال کاملا مناسب است. این تلویزیون مشابه تلویزیون سامسونگ Q77C است، تنها از نظر رنگ پایه و برخی تکنولوژی ها با آن تفاوت دارد. تلویزیون سامسونگ Q70C مدل جدیدتر و جایگزین تلویزیون سامسونگ Q70B است که سال گذشته معرفی شده بود. تلویزیون سامسونگ Q70C دارای صفحه نمایش QLED و کیفیت تصویر 4K می باشد.

این تلویزیون دارای نور پس زمینه Edge LED و پنل VA است.از تکنولوژی Local Dimming برخوردار نیستند. سامسونگ برای جبران این قضیه از تکنولوژی Supreme UHD Dimming در این تلویزیون کمک گرفته است تا نور پس زمینه را کنترل کرده و کنتراست تصویر لازم را در اختیار شما قرار دهد. همچنین این محصول از تکنولوژی Dual LED نیز برخوردار است تا به کمک نمایش بهتر رنگ های گرم و سرد، جزئیات و عمق بیشتری از تصویر را ارائه دهد. برای پردازش صدا و تصویر از پردازشگر Quantum Processor 4K استفاده می کند. این پردازشگر به کمک دو تکنولوژی 4K Upscaling و AI Upscale با حذف نویز و افزایش رزولوشن تصاویر، می تواند حتی محتوای کیفیت پایین (2K و 1080p) را نیز با کیفیت تصویر 4K نمایش دهد. دارای 4 پورت HDMI 2.1 است و با توجه به اینکه می تواند بازی های 4K را با سرعت 120 فریم بر ثانیه نمایش دهد، گزینه مناسبی برای کنسول های بازی نسل نهم به شمار می رود. دارای جدید ترین نسخه از سیستم عامل تایزن یعنی نسخه 7 می باشد که البته از لحاظ ظاهری تفاوت چندانی با نسخه قبلی آن ندارد. این محصول مجهز به اینترنت اشیاء (IoT) و داشبورد هوشمند SmartThings است و این امکان را به شما می دهد تا بتوانید لوازم خانگی و خانه هوشمند خود را از طریق تلویزیون مدیریت کنید. همچنین می توانید با نصب برنامه SmartThings بر روی موبایل خود، تلویزیون را نیز کنترل کنید.

 

Q70B

تلویزیون سامسونگ Q70B

امتیاز کلی: 8.2

امتیاز فیلم: 8.8

نمایش تلویزیون: 7.6

ورزش: 7.6

بازی های ویدیویی: 8.7

فیلم اچ دی آر: 8.4

بازی اچ دی آر: 8.5

مانیتور: 8.1

 Q70B QLED یک تلویزیون با کیفیت 4k  از سری 7 در سال QLED 2022 سامسونگ است. این تلویزیون با مدل کامل QAQ70BAKXXT مونتاژ مصر و ویتنام (سفارش تایلند) وارد ایران شده و موجود می باشد. تلویزیون سامسونگ Q70B اساساً یک تلویزیون جذاب است که تقریباً  بر اساس این اصل ساخته شده است که تلویزیون های نازک تقاضای بیشتری دارند. قاب اطراف صفحه نمایش بسیار باریک است. Q70B گزینه بسیار جذابی برای نصب دیواری می باشد و ظاهر روی صفحه نمایش آن به طرز خوشایندی جمع و جور است. عملکرد خوبی برای اکثر استفاده‌ها مانند استفاده خانگی و گیمینگ و تماشای حرفه ای فیلم ارائه می‌کند. این تلویزیون دارای نرخ رفرش 120 هرتز بالا و زمان پاسخگویی مناسب است. . تلویزیون QLED سامسونگ  Q70B از نور پس زمینه Edge LED و پنل VA برخوردار می باشد. استفاده از پنل VA باعث شده است این تلویزیون رنگ های تیره را عمیق تر و واقعی تر نمایش دهد اما متاسفانه زاویه دید آن محدود تر است. شرکت سامسونگ از تکنولوژی جدید LED Clear Motion  در این محصول استفاده کرده است و به کمک آن می تواند نور پس زمینه را کنترل کرده و صحنه های سریع را واضح و روان نمایش دهد. تلویزیون هوشمند سامسونگ Q70B از سیستم عامل تایزن برخوردار است. فرقی نمی کند موبایل شما اندرویدی باشد یا iOS، می توانید آن را به صورت بیسیم به این تلویزیون متصل کنید، محتوای مورد نظر خود را روی تلویزیون به اشتراک بگذارید. تلویزیون مذکور در سایزهای 55 ، 65 ، 75 و 85 در بازار موجود است، همچنین دارای قدرت خروجی صدا 20 وات با دو کانال صدا است، مناسب برای کنسول بازی نسل نهم و دارای 4 عدد پورت HDMI 2.1 نیز می باشد.

در این تلویزیون نرخ نوسازی به شکل فوق‌العاده‌ای ارتقا یافته، و از 60 هرتز به 120 هرتز ارتقا داده شده است. گذشته از این درگاه‌های ارتباطی HDMI2.0 به HDMI2.1 ارتقا یافته‌اند و این تلویزیون به یک نمایشگر گیمینگ تبدیل شده است. اگر به تلویزیون گیمینگ بهتری نیاز دارید می توانید به سراغ تلویزیون سامسونگ Q80B بروید. اما اگر به دنبال تلویزیون ارزان تری برای مشاهده فیلم و سریال و استفاده خانگی و روزمره هستید، پیشنهاد ما تلویزیون سامسونگ Q60B می باشد.

CU8000

تلویزیون سامسونگ CU8000

امتیاز کلی: 6.6

امتیاز فیلم: 6.5

نمایش تلویزیون: 6.8

ورزش: 6.3

بازی های ویدیویی: 6.6

فیلم اچ دی آر: 6.6

بازی اچ دی آر: 7.0

مانیتور: 6.6

CU8000 از تلویزیون‌های میان‌رده‌ای سری 8 بوده که سامسونگ در سال 2023 معرفی کرده و دارای امکانات وقابلیت‌های مقبول و قیمت بسیار مقرون به صرفه‌ای است.تلویزیون  CU8000 یکی از ارزان ترین تلویزیون های کریستال 4K سامسونگ به حساب می آید. این تلویزیون برای استفاده خانگی و روزمره جهت تماشای فیلم و سریال کاملا مناسب است. تلویزیون کریستال سامسونگ CU8000 به پنل VA مجهز است و کنتراست تصویر نسبتا خوبی دارد. این تلویزیون به لطف پنل VA می تواند رنگ های مشکی عمیق در اختیار شما قرار دهد. اما متاسفانه این تلویزیون زاویه دید محدود تری نسبت به تلویزیون های با پنل IPS دارد. با توجه به این توضیحات می توان گفت تلویزیون مذکور برای تماشای فیلم و سریال یا برنامه های تلویزیونی در محیط تاریک کاملا مناسب است. تلویزیون 4K سامسونگ CU8000 به لطف پردازنده Crystal Processor 4K و تکنولوژی 4K Upscaling،  می تواند حتی محتوایی که رزولوشن پایینی دارند را با کیفیتی نزدیک به 4K پخش کند.

تلویزیون سامسونگ CU8000 مجهز به گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2 و DVB-C) و خارجی (DVB-S2) است. از این رو می توانید مستقیما شبکه های داخلی و خارجی را روی تلویزیون دریافت کرده و نیازی به خرید گیرنده دیجیتال بصورت جداگانه نخواهید داشت. در طراحی و ساخت تلویزیون 55 اینچ سامسونگ CU8000 از زبان طراحی AirSlim استفاده شده است. به لطف این نوع طراحی، قطر و حاشیه های صفحه نمایش تلویزیون مذکور بسیار باریک است و حتی در حالت خاموش نیز جذابیت ظاهری خاصی دارد. در صورتی که به یک تلویزیون ارزان قیمت تر برای استفاده خانگی و روزمره احتیاج دارید، ما تلویزیون سامسونگ CU7000 را به شما پیشنهاد می کنیم. اما اگر به دنبال یک تلویزیون بهتر برای تماشای فیلم و سریال هستید، می توانید به سراغ تلویزیون سامسونگ CU8500 بروید. 

BU8000

تلویزیون سامسونگ BU8000

امتیاز کلی: 7.6

امتیاز فیلم: 8.4

نمایش تلویزیون: 7.4

ورزش: 6.8

بازی های ویدیویی: 7.7

فیلم اچ دی آر: 7.9

بازی اچ دی آر: 7.7

مانیتور: 6.8

BU8000 از دیگر تلویزیون‌های میان‌رده‌ای بوده که سامسونگ در سال 2022 معرفی کرده و دارای امکانات وقابلیت‌های مقبول و قیمت بسیار مقرون به صرفه‌ای است. نمونه این محصول نیز در سال 2021 با نام AU8000 نیز به بازار معرفی شد که امکانات نسبتا خوبی داشته و از نمونه‌های پرفروش این کمپانی به حساب می‌آمد. این تلویزیون با مونتاژ مصر وارد بازار ایران شده است. صفحه نمایش این محصول از رفرش ریت 60 هرتز برخوردار است و به کمک تکنولوژی Auto Motion Plus و Motion Rate 120 صحنه های سریع را واضح نمایش می دهد و از تاری تصاویر جلوگیری می کند. در سال 2022 نیز این مدل جدید فروش فوق‌العاده‌ای را از آن خود کرده چون به گونه‌ای طراحی شده که می‌تواند مناسب هر محیطی باشد. یکی دیگر از این ویژگی‌های فوق‌العاده در این تلویزیون صفحه نمایش کریستالی آن است که رنگ مشکی را به شکل فوق‌العاده ای یک نواخت ارائه می‌دهد و همین موجب می‌شود که HDR در این تلویزیون تصویر را در بهترین حالت قرار دهد، به خصوص زمان‌هایی که تابش نور به شکلی دید مخاطب را در هنگام نمایش کاهش می‌دهد، این صفحه نمایش کرستالی مانع آن می‌گردد و عملکرد تلویزیون را بهتر می‌کند. این تلویزیون برای بازی با کنسول های نسل نهم گزینه عالی نیست اما برای بازی کردن با کنسول های نسل هشتم می تواند گزینه خوبی باشد. این تلویزیون تنها 3 سانتی متر ضخامت دارد که در هنگام قرار دادن روی دیوار جذابیت فوق العاده ای ایجاد می کند.

قابلیت دیگری که در این تلویزیون می‌تواند مورد توجه باشد وجود سیستم عامل نسخه 6.5 تایزن است که در سال 2022 ارائه شده که کاربر با استفاده از آن دسترسی بهتری به بازی‌ها و برنامه‌های آن از طریق درگاه‌های ارتباط با اینترنت وایفا و LAN دارد و می‌تواند اوقات فراغت بی‌نظیری را برای مخاطب فراهم سازد. همچنین تراکم پیکسلی در این تلویزیون بسیار مطلوب ارائه شده است به گونه‌ای که برای کیفیت تصویر 4K در آن از رزولوشنی با ابعاد 3840×2160 پیکسل پشتیبانی شده است. در نظر داشته باشید سامسونگ با ارائه پردازنده تصویری از نوع Crystal 4K امکانی به وجود آورده که تصاویر قدیمی و کم کیفیت را می‌تواند به راحتی ارتقا دهد تا کاربر از دیدن آن لذت برد.

پرفروش ترین تلویزیون ال جی

هر ساله تعدادی از تلویزیون‌های عرضه شده به بازار با توجه به کیفیت، امکانات و قیمت‌شان نسبت به بقیه مدل‌ها طرافداران بیشتری پیدا می‌کنند و به تبع، فروش بیشتری هم خواهند داشت. در این قسمت، پرفروش‌ترین تلویزیون‌های ال جی را به شما معرفی می‌کنیم تا انتخاب بهتر و سریع‌تری داشته باشید. پس اگر قصد خرید تلویزیون جدید را دارید در ادامه با ما همراه باشید.

C3

تلویزیون ال جی C3

امتیاز کلی : 8.9 امتیاز فیلم : 9.1
بازی های ویدیویی: 9.4 فیلم اچ دی آر : 8.9
نمایش تلویزیون : 8.6
ورزش : 8.8
بازی اچ دی آر : 9.0
مانیتور : 9.4

تلویزیون گیمینگ 120 هرتز ال جی C3 یکی از بهترین تلویزیون‌های ال جی در سال 2023 و مونتاژ اندونزی است. این تلویزیون برای تماشای حرفه‌ای فیلم و سریال و همچنین استفاده روزمره و خانگی نیز گزینه مناسبی است. تلویزیون ال جی C3 مدل جایگزین مدل ال جی C2 است که سال گذشته معرفی شده بود. این تلویزیون دارای صفحه نمایش OLED Evo است که روشنایی صفحه نمایش بیشتری را ارائه می‌دهد و باعث ایجاد کنتراست بیشتری خواهد شد. همچنین دارای پنل (WRGB ) WOLED است که در واقع ساب پیکسل های آن محسوب می‌شوند. تلویزیون ال جی C3 از پردازنده α9 Gen6 AI Processor 4K برخوردار است که جزو پردازشگرهای نسل 6 ال جی می‌باشد. این پردازشگر به کمک فناوری AI Super Upscaling 4K و هوش مصنوعی رزولوشن تصاویر را افزایش داده و آن‌ها را به بهترین شیوه در حد کیفیت 4K ارتقا می‌دهد.

تلویزیون ال جی C3 از سیستم دالبی ویژن پشتیبانی می‌کند که باعث می‌شود تا کیفیت رنگ و جزئیات در هنگام تغییر صحنه با وضوح قابل مشاهده نباشد و بهترین کیفیت تصویر را ارائه می‌دهد. سرعت رفرش ریت در این تلویزیون 120 هرتز است و دارای حداقل تأخیر ورودی نیز می‌باشد به همین دلیل به یک تلویزیون مناسب مخصوص بازی با کنسول‌های نسل نهم از جمله PlayStation 5، Xbox Series X و Xbox Series S تبدیل شده است. این تلویزیون به جدیدترین نسخه از سیستم عامل  webOS یعنی webOS 8 مجهز شده است. همچنین از برنامه LG ThinQ نیز پشتیبانی می‌کند و با نصب این برنامه می‌توانید از طریق موبایل تلویزیون خود را کنترل کنید. این تلویزیون در اندازه‌های 42 تا 83 اینچ در بازار موجود می‌باشد. 

C2

تلویزیون ال جی C2

امتیاز کلی : 8.9 امتیاز فیلم : 9.2
بازی های ویدیویی: 9.3 فیلم اچ دی آر : 8.6
نمایش تلویزیون : 8.6
ورزش : 8.9
بازی اچ دی آر : 9.0
مانیتور : 9.5

تلویزیون گیمینگ 120 هرتز ال جی C2 یکی از بهترین تلویزیون های ال جی در سال 2022 است. تلویزیون C2 دارای صفحه نمایش OLED و کیفیت تصویر 4K است. یکی از مهم‌ترین تغییرات در این تلویزیون نسبت به مدل قبلی شرکت ال جی استفاده از پنل WRGB بوده ، در این نوع پنل‌ها هم زاویه دید به شکل بسیار عالی ارتقا یافته است و هم با استفاده از فناوری اولد نسبت کنتراست نیز در بالاترین سطح قرار دارد. ال جی در این محصول از بالاترین سطح تکنولوژِی در ساخت تلویزیون استفاده کرده، این فناوری‌ها شامل جدیدترین تکنولوژِی‌ها برای ارائه بهتر تصاویر کنسول‌های بازی است. صفحه نمایش این محصول دارای رفرش ریت 120 هرتز می باشد و به کمک تکنولوژی OLED Motion Pro صحنه های سریع را واضح نمایش می دهد و از تاری تصاویر جلوگیری می کند و به پردازنده نسل پنجم ال جی یعنی α9 Gen5 AI Processor 4K مجهز شده است که به آلفا 9 معروف است.

این تلویزیون در اندزاه های 42 تا 83 اینچ در بازار موجود میباشد. HDMI2.1 از تکنولوژِی‌های فوق‌العاده‌ای است که امکان ارسال تصاویر 120 هرتز را به راحتی برای کاربر فراهم می‌کند و کیفیت بی‌نظیری را با جزئیات بسیار بالایی برای کاربر به نمایش می‌گذارد و این تلویزیون دارای 4 پورت HDMI 2.1 با پشتیبانی از کیفیت تصویر 4K@120Hz است. گذشته از این با وجود قابلیت‌هایی هم چون نرخ‌ نوسازی متغیر در هنگام پخش هر صحنه‌ای شما بالاترین حد از کیفیت تصویر را بیننده هستید. همچنین ال جی در C2 از توان صوتی مطلوبی با قدرت 40 وات صدا پشتیبانی کرده که در نوع خودش بی‌نظیر است. همچنین درگاه‌ها و رابط‌های متنوعی نیز مانند مدل گذشته آن یعنی C1 در C2 نیز وجود دارد و ارتباط و اتصال تلویزیون را با سایر دستگاه‌ها راحت‌تر کرده است.

NANO84

تلویزیون ال جی NANO84

امتیاز کلی: 7.2

امتیاز نمایش: 7.1

نمایش تلویزیون: 7.2

ورزش: 7.3

بازی های ویدیویی: 7.6

فیلم اچ دی آر: 6.6

بازی اچ دی آر: 7.4

مانیتور: 8.2

NANO84 از تلویزیون‌های محبوب سری نانوسل درسال 2022 هستند که در بازار جایگاه ویژه‌ای را در اختیار دارند. به گونه‌ای که هر سال نسل جدیدی از آن‌ها به بازار عرضه شده و در سال 2022 نیز نمونه دیگری از آن‌ها در مدل NANO84 ارائه شده است. این تلویزیون با مونتاژ اندونزی وارد کشور ما شده است و مناسب استفاده تجاری (هتل ها)، استفاده معمولی و خانگی و تماشای فیلم می باشد. ال جی در این تلویزیون‌ها از صفحه نمایش نانوسل پشتیبانی می‌کند این صفحه نمایش‌ها رنگ‌ها را به شکل کاملا دقیق و بدون افت با جزئیات کاملی نمایش می‌دهند و مانند تلویزیون‌های دیگر در هنگام پخش رنگ‌های ترکیبی به هیچ عنوان آن‌ها را ترکیبی و از هم پاشیده و در هم نمایش نمی‌دهند، و معمولا بیشتر از یک میلیارد رنگ را به خوبی می‌توانند پردازش کنند. همچنین ال جی در این تلویزیون از پردازنده تصویر قدرتمند α5 Gen5 AI پشتیبانی کرده است. این پردازنده می‌تواند با کمک سیستم عامل موجود سرعت اجرایی برنامه‌های موجود در تلویزیون را در سطح بالایی قرار دهد و شما در کسری از ثانیه با استفاده از آن برنامه مورد علاقه خود را به اجرا در آورید. 

همچنین در نظر داشته باشید ال جی برای کیفیت تصویر 4K در این تلویزیون از نرخ نوسازی مطلوب 60 هرتز استفاده کرده است. این میزان برای نمایش خانگی در کیفیت تصویر 4K می تواند قابل قبول باشد. در کنار این‌ها ال جی از برنامه‌ای کاملا هوشمند به نام Mobile Connectivity برای اتصال تلفن همراه و نمایش محتویات آن بر روی تلویزیون استفاده کرده است. این برنامه می‌تواند هم برای تلفن‌هایی با سیستم عامل iOS و هم Android مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین این تلویزیون دارای قدرت خروجی صدا 40 وات است و مناسب کنسول بازی نسل هشتم نیز می باشد. اگر به دنبال تلویزیون ارزان قیمت تری برای تماشای فیلم و سریال و استفاده خانگی و روزمره هستید، ما تلویزیون ال جی NANO79 را به شما پیشنهاد می کنیم. اما اگر به دنبال تلویزیون بهتر و با کیفیت تری برای تماشای حرفه ای فیلم و سریال و همچنین گیمینگ هستید، بهتر است به سراغ تلویزیون ال جی QNED80 بروید.

UQ8000

تلویزیون ال جی UQ8000

امتیاز کلی : 7.2 امتیاز فیلم : 7.4
بازی های ویدیویی: 7.2 فیلم اچ دی آر : 6.6
نمایش تلویزیون : 7.4
ورزش : 7.0
بازی اچ دی آر : 7.3
مانیتور :7.8

مدل UQ8000 یکی میان‌رده‌های ال جی در سال 2022 بوده که توسط این کمپانی معرفی شده است و مونتاژ کشور مصر میباشد. تلویزیون فورکی (4K) ال جی UQ8000 رزولوشن 3840×2160 پیکسل دارد و می تواند محتوای 4k را به راحتی نمایش دهد. ال جی این محصول را به نسل پنجم پردازشگر تصویر آلفا 5 مجهز کرده است که به کمک تکنولوژی 4k Upscaler، علاوه بر افزایش رزولوشن محتوای ورودی، نویز تصاویر را نیز کاهش می دهد تا همه چیز را با کیفیتی نزدیک به 4k و با بیشترین جزئیات ممکن مشاهده کنید.این تلویزیون امکان پخش محتوای HDR با فرمت های HLG و HDR10 Pro را دارد و به لطف تکنولوژی Active HDR، اینگونه محتوا را با بهترین کیفیت ممکن نمایش می دهد.

با تمام اینها باید گفت تلویزیون پیش روی شما یک تلویزیون گیمینگ حرفه ای به حساب نمی آید ولی می توانید از آن به عنوان صفحه نمایش کنسول های نسل 8 مانند PS4، PS4 Pro یا Xbox One استفاده کنید. اما اگر به دنبال یک تلویزیون گیمینگ حرفه ای برای کنسول نسل 9 خود هستید، باید به سراغ سایز 86 اینچ این مدل بروید.این تلویزیون در چندین اندازه از 43 تا 86 اینچ در دسترس است و همچنین این تلویزیون از بالاترین سطح سیستم عامل‌های webOS برخوردار است که می‌تواند بسیار جذاب و سرگرم کننده باشد. این سیستم عامل به واسطه پردازنده چهار هسته‌ای α5 Gen5 AI 4K نسل پنجمی ال جی که عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد به راحتی برنامه‌ها را پردازش و اجرا کند. گذشته از این ال جی با استفاده از صفحه نمایش LED و قرار دادن پنلی از نوع IPS بر روی آن امکان نمایش گروهی را برای شما بسیار لذت بخش‌تر کرده چون پنل IPS موجود زاویه دید گسترده‌تری بر روی آن بخشیده است.این در حالی است که نسبت کنتراست در آن تا حدودی ضیف‌تر و ممکن است در محیط‌های تاریک روشنایی تلویزیون نرمال نباشد و تصاویر دلچسپ و آن گونه که می‌خواهید ارائه نشود. صدا نیز از دو کانال صوتی 10 واتی در توان 20 وات صدا ارائه می‌شود. این تلویزیون دارای 3 پورت HDMI 2.0 با پشتیبانی از کیفیت تصویر 4K@60Hzاست.

در صورتی که به دنبال یک تلویزیون ارزان قیمت تر برای استفاده معمولی و تماشای فیلم و سریال هستید، می توانید به سراغ تلویزیون ال جی UQ7500 بروید. اما اگر به یک تلویزیون با کیفیت تر جهت استفاده روزمره و تماشای فیلم احتیاج دارید، ما تلویزیون ال جی UQ9000 را به شما پیشنهاد می کنیم.

QNED80

تلویزیون ال جی QNED80

امتیاز کلی : 7.4 امتیاز فیلم : 6.9
بازی های ویدیویی: 7.6 فیلم اچ دی آر : 6.6
نمایش تلویزیون : 7.7
ورزش : 7.7
بازی اچ دی آر : 7.6
مانیتور : 8.5

تلویزیون QNED80 یکی از ارزان ترین تلویزیون های گیمینگ ال جی با صفحه نمایش QNED و کیفیت تصویر 4k در سال 2022 می باشد. یکی از تکنولوژی‌های موئثر در ارائه کیفیت تصاویر در این تلویزیون Edge LED است که نور پس زمینه تلویزیون را بر روی صفحه آن ساطع می‌کند. اما نور پس زمینه در این تلویزیون نیز با استفاده از فناوری HDR10 Pro به بهترین شکل کنترل می‌شود به صورتی که مطابق با میزان نور محیط تلویزیون را سازگار می‌کند و روشنایی آن را در بهترین حالت موجود به صورت کاملا هوشمند قرار می‌دهد. دارای 2 پورت HDMI 2.1 با پشتیبانی از کیفیت تصویر 4K@120Hz و 2 پورت HDMI 2.0 با پشتیبانی از کیفیت تصویر 4K@60Hz بوده که با استفاده از آن شما بالاترین نرخ نوسازی موجود یعنی 120 هرتز را تجربه می‌کنید و می‌توانید جزئی‌ترین قسمت های یک فیلم یا یک گیم پلی را هم در بالاترین حد تجربه کنید و همچنین دارای 2 پورت USB 2.0 برای اتصال حافظه جانبی است. سایزهای این مدل شامل؛ 50، 55، 65، 75، 86 اینچ هستند که برای متراژهای متفاوت بسته به نیاز شما کاربرد دارند. دارای 2 بلندگوی Down Firing است که قدرت خروجی صدای آن 20 وات میباشد.

 این تلویزیون دارای جدید ترین نسخه سیستم عامل webOS تا به امروز یعنی webOS 7 است.همچنین ال جی در این تلویزیون از پردازنده تصویر قدرتمند α7 Gen5 AI Processor 4K بهره گرفته که می‌تواند در راه اندازی برنامه‌های سیستم عامل و تلویزیون بسیار موئثر باشد. این پردازنده در بالابردن کیفیت تصاویر کم کیفیت و ارتقای آن‌ها از نظر کیفیتی نیز می‌تواند عملکرد قابل توجهی ارائه کند، و آن‌ها را با جزئیات بیشتری به شما نمایش دهد و همچنین این تلویزیون از برنامه LG ThinQ برای مدیریت و کنترل تلویزیون از طریق موبایل هوشمند پشتیبانی میکند.

پرفروش ترین تلویزیون سونی

سونی از برندهای غول آسای تولید تلویزیون در جهان است که تلویزیون‌های آن از امکانات بالا همچنین کیفیت تصویر و صدایی اعجاب انگیز برخوردارند و همیشه سعی بر این داشته که با توجه به نیازهای کاربران بهترین امکانات را در تلویزیون‌های خود به کار گیرد. در این رقابت تنگاتنگ بین برندها تلویزیون‌های سونی به خوبی توانسته‌اند عملکرد فوق‌العاده‌ای از هر لحاظ ارائه دهند. قیمت تلویزیون‌های سونی با توجه به امکانات بالایی که در آن تعبیه شده است به نسبت سایر برندها بیشتر است و با توجه به تنوع بالای محصولات کاربران با هر سلیقه‌ای می‌توانند مدل مورد نظر خود را از این برند بی‌نظیر مورد پسند قرار دهند. در ادامه تعدادی از پرفروش‌ترین تلویزیون‌های سونی را معرفی می‌کنیم.

X95K

تلویزیون سونی X95K

امتیاز کلی : 8.3 امتیاز فیلم :8.4
بازی های ویدیویی: 8.6 فیلم اچ دی آر : 8.3
نمایش تلویزیون : 8.3
ورزش :8.1
بازی اچ دی آر : 8.5
مانیتور :8.3

تلویزیون سونی X95K  برای استفاده های حرفه ای مانند بازی کردن و تماشای فیلم و سریال و همچنین استفاده روزمره کاملا مناسب است. تلویزیون سونی X95K در واقع مدل جدید تر و جایگزین تلویزیون سونی X95J است.از تلویزیون‌های فوق‌العاده سری BRAVIA بوده که پرچمدار سال 2022 شرکت سونی است، در این محصول سونی از جدیدترین امکانات و قابلیت‌های موجود در سال 2022 پشتبانی کرده که می‌تواند استفاده از آن برای هر کاربری جذاب باشد. سونی در این تلویزیون از جدیدترین نسخه رابط کاربری Google TV یعنی نسل یازدهم آن پشتیبانی کرده که در میان سیستم عامل‌ها از بالاترین تنوع برنامه‌ای برخوردار است. همچنین در این تلویزیون صفحه نمایشی از نوع Mini LED به کار گرفته شده که دارای کیفیت فوق‌العاده بالایی در نمایش تصاویر است. در نظر داشته باشید که فناوری Mini LED از فناوری‌های جدید کمپانی سامسونگ است که هم وضوح بیشتر و هم نسبت کنتراست بالاتری را برای کاربر ارائه می‌دهد. البته سونی با استفاده از پنل VA نیز در این تلویزیون کنتراست را به حد بی‌نهایت رسانده که در نوع خود بی‌نظیر به شمار می‌آید و شما می‌توانید با استفاده از آن در تاریکی تلویزیون را در بهترین حالت بیننده باشید. 

سونی برای کنترل نور پس زمینه این تلویزیون از تکنولوژی منحصر به فردی به نام XR Backlight Master Drive استفاده می کند. این تکنولوژی به کمک تکنولوژی Local Dimming پیشرفته نور پس زمینه صفحه نمایش Mini LED این تلویزیون را کنترل کرده و به صورت دقیق کنتراست تصاویر را تنظیم می کند.

همچنین سونی در این تلویزیون از قابلیت‌های گیمینگ مانند نرخ‌نوسازی متغیر (VRR) استفاده کرده است که در هنگام حرکت صحنه‌های سریع در پخش فیلم رفرش‌ریت را در بالاترین حد ممکن نگهداری کند. در کنار این‌ها سونی در تلویزیون مدل X95K از درگاه‌های HDMI 2.1 استفاده به عمل آورده و باید بدانید که بالاترین سرعت نوخ نوسازی در این تلویزیون برای کیفیت تصویر 4K در بهترین حالت 120 هرتز است. همچنین سونی در این تلویزیون از درگاه‌ها و رابط‌های بسیار متنوعی پشتیبانی کرده است تا سایر دستگاه‌های پخش و کنسول‌های بازی به راحتی به تلویزیون متصل شوند و شما از آن استفاده کنید. 

X90L

تلویزیون سونی X90L

امتیاز کلی : امتیاز فیلم :
بازی های ویدیویی: فیلم اچ دی آر :
نمایش تلویزیون :
ورزش :
بازی اچ دی آر :
مانیتور :

تلویزیون سونی X90L یکی از تلویزیون های 2023 سونی است. محصول کشور ژاپن و مونتاژ مالزی می باشد. این تلویزیون برای استفاده های حرفه ای مانند تماشای فیلم و سریال، گیمینگ و همینطور استفاده خانگی و معمولی کاملا مناسب است. این تلویزیون مدل جدیدتر و جایگزین تلویزیون سونی X90K است که در سال گذشته معرفی شده بود. این تلویزیون دارای صفحه نمایش ال ای دی و کیفیت تصویر 4K می باشد.تلویزیون ال ای دی سونی X90L دارای نور پس زمینه Direct Full Array LED و پنل VA می باشد. سونی مثل همیشه این سری از تلویزیون های خود را با صفحه نمایش ال ای دی تولید کرده است، اما امسال برای بهبود بلومینگ در صحنه های تاریک و همچنین ارائه عمق رنگ مشکی بهتر و کنتراست تصویر بیشتر، تعداد مناطق قابل کنترل نور پس زمینه که اصطلاحا به آن Dimming Zones Count گفته می شود را افزایش داده است. IL]KDK این محصول دارای رفرش ریت 120 هرتز است و به کمک تکنولوژی XR Motion Clarity صحنه های سریع را واضح و شفاف نمایش می دهد و از تاری تصاویر جلوگیری می کند.

تلویزیون گیمینگ سونی X90L از تمام ویژگی های گیمینگ جدید کنسول های نسل نهم پشتیبانی می کند. سونی طبق سنت همیشگی خود این تلویزیون را به 2 پورت HDMI 2.1 (شماره 3 و 4) مجهز کرده است و کیفیت تصویر 4K@120Hz را در اختیار شما قرار می دهد. روی این پورت ها از تکنولوژی VRR برای ارائه رفرش ریت متغیر و همینطور ALLM برای ارائه تاخیر ورودی پایین نیز پشتیبانی می شود. تلویزیون سونی X90L مجهز به سیستم صوتی Acoustic Multi-Audio به همراه Sound Positioning Tweeter و بلندگوهای X-Balanced می باشد و صداها را به صورت آکوستیک از صفحه نمایش پخش می کند و حس واقع گرایانه تری را به بیننده منتقل می کند. این سیستم صوتی 2 کاناله است و شامل 2 بلندگوی Full Range (Bass Reflex) با توان 10 وات و همینطور 2 بلندگوی Tweeter با توان 5 وات می باشد که در مجموع توانایی تولید صدای 30 وات را دارند. تلویزیون هوشمند سونی X90L مجهز به سیستم عامل اندروید 10 می باشد. این محصول به جدیدترین نسخه از رابط کاربری گوگل تی وی (Google TV) مجهز شده که امکانات هوشمند بسیار خوبی را در اختیار شما قرار می دهد و کار کردن با آن نیز راحت و لذت بخش است.از کیفیت ساخت و طراحی بسیار خوبی برخوردار است. بدنه تلویزیون به رنگ مشکی است و از جنس پلاستیک فشرده و با کیفیت می باشد. طراحی پشت تلویزیون به شکل مشبک است و زیبایی خاصی به تلویزیون می دهد. پایه های این تلویزیون به شکل خطی و از جنس آلومینیوم هستند و در دو طرف آن نصب می شوند. طراحی این پایه ها گوّه ای شکل است و به رنگ نقره ای تیره (نزدیک به مشکی) است و زیبایی خاصی به تلویزیون می دهد. این پایه ها در دو حالت استاندارد و ساندبار قابل نصب و تنظیم هستند.

X85L

تلویزیون سونی X85L

امتیاز کلی : 7.8 امتیاز فیلم : 7.6
بازی های ویدیویی: 8.3 فیلم اچ دی آر : 7.6
نمایش تلویزیون : 7.5
ورزش : 7.6
بازی اچ دی آر : 8.3
مانیتور : 8.3

تلویزیون سونی X85L یکی از تلویزیون های 2023 سونی محسوب می شود. تلویزیون X85L با مدل کامل KD-55X85L مونتاژ مالزی وارد بازار ایران شده است و از جمله ارزان ترین تلویزیون های گیمینگ سونی محسوب می شود. . تلویزیون X85L جزو تلویزیون های براویا (BRAVIA) سونی محسوب می شود و در بازار نیز به این اسم معروف است. سونی تلویزیون های 2023 خود را با پسوند L معرفی و روانه بازار نموده است، به همین دلیل ممکن است این محصول در بازار با عنوان تلویزیون سری L سونی نیز شناخته شود. این تلویزیون دارای صفحه نمایش ال ای دی و کیفیت تصویر 4K است. سونی امسال تصمیم گرفت که این تلویزیون را ارتقا داده و آن را با نور پس زمینه Direct Full Array LED تولید کند که باعث ارائه کیفیت تصویر بیشتری می شود. این تلویزیون دارای پنل VA است و عمق رنگ مشکی بهتر و کنتراست تصویر بالاتری ارائه می دهد اما زاویه دید آن کمی محدودتر از تلویزیون هایی است که دارای پنل IPS یا ADS هستند.  صفحه نمایش این محصول از رفرش ریت 120 هرتز برخوردار است و به کمک تکنولوژی X-Motion Clarity صحنه های سریع را کاملا واضح و صاف نمایش می دهد. تکنولوژی X-Motion Clarity  برای اولین بار است که به این سری از تلویزیون های سونی می آید و عملکرد بهتری از این لحاظ نسبت به مدل سال گذشته خود دارد.

تلویزیون سونی X85L مجهز به 4 پورت HDMI است که تنها 2 عدد از آنها HDMI 2.1 هستند. پورت HDMI شماره 3 و 4 این تلویزیون از نوع HDMI 2.1 هستند و توانایی نمایش کیفیت تصویر 4K@120Hz را دارند. روی این پورت ها از تکنولوژی VRR و ALLM نیز پشتیبانی می شود و شما رفرش ریت متغیر و همینطور Input Lag یا تاخیر ورودی پایینی را تجربه خواهید کرد که برای بازی کردن بخصوص با کنسول های نسل نهم اهمیت دارد. این تلویزیون مجهز به سیستم صوتی Double Bass Reflex با طراحی X-Balanced می باشد که علاوه بر صدای با کیفیت و واضح باعث شده تا ضخامت کلی تلویزیون نیز باریک تر شود. این سیستم صوتی شامل 2 بلندگوی Full Range (Bass Reflex) با توان 10 وات است که در مجموع توان خروجی صدای 20 وات را در اختیار شما قرار می دهد. بلندگوهای این تلویزیون در قسمت پایین آن تعبیه شده اند و صداها را به سمت پایین شلیک می کنند که اصطلاحا به آنها Down Firing می گویند. سیستم صوتی این تلویزیون 2 کاناله است و صدای استریو را در اختیار شما قرار می دهد و به لطف پیشرفت جزئی که کرده، صدای باس دلنشین تری را ارائه می دهد و باعث می شود تا لذت تماشای تلویزیون بیشتر شود. تلویزیون هوشمند سونی 55X85L به سیستم عامل اندروید 10 مجهز است و جزو تلویزیون های اندرویدی محسوب می شود. سونی مانند گذشته این تلویزیون را نیز به رابط کاربری گوگل تی وی (Google TV) مجهز کرده است تا از کار کردن با آن لذت ببرید. رابط کاربری دوست داشتنی گوگل تی وی ظاهر مدرن و شیکی دارد و امکانات خوبی نیز در اختیار شما قرار می دهد و کار کردن با آن آسان است.  سونی بخش زیادی از بدنه این تلویزیون را از مواد و متریال بسیار با کیفیتی به نام SORPLAS ساخته است. متریال SORPLAS در واقع توسط سونی توسعه داده شده است و بسیار سبک و مقاوم می باشد و با توجه به اینکه قابل بازیافت است، به محیط زیست نیز آسیب وارد نمی کند. ضخامت کلی این تلویزیون تنها 5.6 سانتیمتر است که برای یک تلویزیون با نور پس زمینه Direct Full Array LED کاملا قابل قبول است. لازم به ذکر است که ضخامت این تلویزیون به نسبت مدل قدیمی این سری باریک تر شده است و از این لحاظ نیز پیشرفت خوبی داشته است.

X80L

تلویزیون سونی X80L

امتیاز کلی : 6.7 امتیاز فیلم: 7.0
بازی های ویدیویی: 6.5 فیلم اچ دی آر: 5.8
نمایش تلویزیون: 7.4
ورزش: 7.6
بازی اچ دی آر: 6.9
مانیتور: 7.8

تلویزیون سونی X80L یکی از تلویزیون های 2023 سونی است. محصول کشور ژاپن و مونتاژ مالزی می باشد. لویزیون سونی X80L علاوه بر استفاده روزمره و خانگی برای تماشای فیلم و سریال نیز مناسب است. دقت کنید که تلویزیون های 2023 سونی امسال دارای پسوند L هستند و به همین دلیل به نوعی جزو تلویزیون های سری L سونی نیز به حساب می آیند. تلویزیون X80L یکی از ارزانترین تلویزیون های ال ای دی سونی با کیفیت تصویر 4K در سال 2023 می باشد و این مدل جایگزین محصول سال گذشته یعنی X80K  است. تلویزیون ال ای دی سونی X80L مجهز به پنل IPS است و به همین دلیل زاویه دید نسبتا خوبی دارد. در نتیجه شما می توانید حتی از کنار نیز به تماشای برنامه در حال پخش در تلویزیون بنشینید. این مدل دارای نور پس زمینه Direct LED است و خبری از تکنولوژی تاریکی موضعی یا Local Dimming در آن نیست. 

این تلویزیون دارای 4 پورت HDMI 2.0 است و می تواند حداکثر رزولوشن و کیفیت تصویر 4K@60Hz را به شما ارائه دهد. این مدل جزو تلویزیون های گیمینگ محسوب نمی شود و خبری از تکنولوژی های مخصوص بازی (مانند تکنولوژی VRR) در آن نیست. البته با برخورداری از تکنولوژی ALLM و حالت بازی (Game Mode) می توانید تاخیر ورودی نسبتا پایینی را هنگام بازی کردن در تلویزیون مذکور تجربه نمایید. همچنین در صورت اتصال این تلویزیون به کنسول PS5 و به لطف قابلیت Auto Genre Picture Mode، در صورت اجرای بازی تلویزیون به طور خودکار به حالت بازی می رود تا بهترین تجربه بازی را برای شما رقم بزند. تلویزیون هوشمند سونی X80L دارای سیستم عامل اندروید 11 و رابط کاربری گوگل تی وی (Google TV) می باشد. رابط کاربری این تلویزیون در مقایسه با مدل سال گذشته خود بهبود یافته و کار کردن با آن بهتر و لذت بخش تر شده است. همچنین برخلاف سال گذشته دیگر خبری از حافظه داخلی 16 گیگابایتی نیست و امسال سونی تلویزیون مذکور را به حافظه داخلی 32 گیگابایتی مجهز کرده است. طراحی تلویزیون 55 اینچ سونی X80L زیبا می باشد و به طور کلی کیفیت ساخت خوبی دارد. البته طراحی این تلویزیون در مقایسه با سال گذشته خود تغییر چندانی نکرده است و همچنان در مقایسه با برند های دیگر، به نسبت ضخامت بدنه بیشتری دارد.

X75K

تلویزیون سونی X75K

امتیاز کلی : 7.7 امتیاز فیلم : 8.1
بازی های ویدیویی: 7.7 فیلم اچ دی آر : 6.6
نمایش تلویزیون : 7.4
ورزش : 7.4
بازی اچ دی آر : 7.8
مانیتور :7.9

تلویزیون سونی X75K یکی ا ز مدل‌های جدید این برند ژاپنی در سال 2022 بوده که سعی شده با رویکرد اقتصادی روانه بازارهای جهانی شود؛ اگر از آن دسته طرفداران برند سونی هستید که بودجه محدودی برای خرید تلویزیون در نظر دارید بدون شک X75K یکی از گزینه‌های روی میز برای شما خواهد بود که می‌تواند امکانات قابل قبولی نظیر تصاویر 4K را در اختیار شما قرار دهد. در این تلویزیون همانند مدل بالاتر این سری یعنی X80K از رفرش ریت 60 هرتز پشتیبانی کرده  و به کمک تکنولوژی Motionflow XR صحنه های سریع را واضح نمایش می دهد و از تاری تصاویر جلوگیری می کندکه در کنار آن با استفاده از نسخه یازدهم رابط کاربری اندروید حجم وسیعی از برنامه‌ها را در اختیار کاربر قرار خواهد داد. این تلویزیون مجهز به پورت HDMI 2.0 است و توانایی نمایش کیفیت تصویر 4K را دارد. متاسفانه این تلویزیون از تکنولوژی ALLM و VRR پشتیبانی نمی کند. به طور کلی با توجه به موارد گفته شده این تلویزیون برای بازی کردن به صورت حرفه ای با کنسول های نسل نهم از جمله کنسول PS5 و Xbox Series X مناسب نیست، اما می توانید از آن برای بازی کردن با کنسول های نسل هشتم استفاده کنید.

همچنین سونی با استفاده از قابلیت وای‌فای و LAN در این تلویزیون دسترسی به اینترنت را برای کاربر بسیار راحت‌تر کرده است و شما با استفاده از آن، این امکان را خواهید داشت که به شکل مطلوبی برنامه‌ها و بازی‌های مورد علاقه خود را دانلود و بر روی تلویزیون نصب کنید. همچنین سونی با استفاده از موتور پردازشگر تصویر X1 امکان پردازش فیلم‌های اکشن را در کیفیت تصویر 4K در کیفیت بسیار مطلوبی را فراهم کرده است. سونی برای این نمایشگر نیز از صدای نسبتا مطلوبی استفاده کرده که با استفاده از دو کانال صوتی 10 واتی می‌تواند 20 وات صدا را در محیط ارائه دهد؛ اما با همه این اوصاف کمپانی سونی این تلویزیون را مخصوص کاربرانی ارائه داده است که به دنبال یک تلویزیون فول امکانات با قیمت پایین هستند. 

 

سخن آخر

نا گفته نماند در مدل‌های بالا پرفروش ترین‌های سه ماهه اخیر سایت سلام بابا را برای شما به عنوان مرجع فروش انواع تلویزیون‌های خارجی در ایران معرفی کردیم و مدل‌های بالا همان طور که می‌دانید بر اساس نیاز ملاک‌های کاربران در خرید ارائه شده است. در ایران یکی از اساسی‌ترین ملاک‌های قیمت محصول و در مورد بعد امکانات ارائه شده در آن است. شایان ذکر است که این لیست در ماه های آینده به روز رسانی خواهد شد. در نظر داشته باشید اگر به دنبال محصولی کاربردی با قیمت مناسب هستید سری‌های BU سامسونگ و UQ ال جی می‌توانند گزینه‌های مناسبی باشند. همچنین تلویزیون C2 ال جی نیز یک تلویزیون کامل و فوق‌العاده است که قیمت مطلوبی نسبت امکاناتش را هم دارد و می‌تواند برای شما به عنوان یک تلویزیون مخصوص بازی شناخته شود. برای مطالعه بیشتر در زمینه تلویزیون و سایر لوازم خانگی حتماً به وبلاگ سلام بابا نگاهی بیاندازید.

مـــدلبرندسایـــــــــــــــــــــــــزسالنوعنوع‌پنلکیفیتامتیاز
S95Cسامسونگ55" 65" 77" 2023OLEDQD-OLED4K9.1
S90Cسامسونگ55" 65" 77" 83"2023OLEDQD-OLED4K9.0
S95Bسامسونگ65" 55" 2022OLEDQD-OLED8K9.1
G3ال جی55" 65" 77" 83"2023OLEDWOLED4K9
C3ال جی42" 48" 55" 65" 77" 83"2023OLEDWOLED4K8.8
G2ال جی55" 65" 77" 83" 97" 2022OLEDWOLED4K9.0
C2ال جی42" 48" 55" 65" 77" 83" 2022OLEDWOLED4K8.9
QN95Bسامسونگ 55" 65" 75" 85" 2022QLEDVA4K8.7
X95Kسونی65" 75" 85"2022LEDVA4K8.3
A95Kسونی55" 65" 2022OLEDQD-OLED4K9.0
QN90Cسامسونگ43" 50" 55" 65" 75" 85"2023LEDIPS4K8.5
QN90Bسامسونگ43" 50" 55" 65" 75" 85" 2022QLEDVA4K8.7
X90Kسونی 55" 65" 75" 85"2022LEDVA4K7.8
X90Lسونی65" 65" 75" 75" 85" 85"2023LEDVA4K8.5
A90Kسونی42" 48"2022OLEDWOLED4K8.7
QN85Cسامسونگ55"2023Neo QLEDADS4K
QN85Bسامسونگ 55" 65" 75" 85" 2022LEDIPS4K8.2
X85Lسونی55" 65" 2023LEDVA4K
Q80Cسامسونگ50" 55" 65" 75" 85" 98"2023QLEDADS4K7.5
X80Lسونی55"2023LEDIPS4K
X85Kسونی43" 50" 55"  65"  75" 85" 2022LEDVA4K8.2
Q80Bسامسونگ50" 55" 65" 75" 85"2022LEDIPS4K7.7
A80Kسونی55" 65" 77"2022OLEDWOLED4K8.9
A80Lسونی55" 55" 65" 65" 77" 83" 83"2023OLEDWOLED4K8.8
X80Kسونی43" 50" 55" 65" 75" 85"2022LEDIPS4K7.4
Q77Cسامسونگ55" 65" 75"2023QLEDVA4K7.6
X75Lسونی50" 55" 65"2023LEDIPS4K
UR9000ال جی43" 50" 55" 65" 75"2023LEDIPS4K6.5
UQ9000ال جی43" 50" 55" 65" 75" 2022LEDIPS4K6.9
QN900Bسامسونگ55" 65" 75" 85" 2022LEDVA8K8.5
UR8000ال جی55" 65"2023LEDIPS4K
UQ8000ال جی43" 50" 55" 65" 70" 75" 86"2022LEDIPS4K7.2
QNED85ال جی 55" 65" 75" 86"2022LEDIPS4K8.1
QNED80ال جی 50" 55" 65" 75" 86" 2022LEDIPS4K7.4
CU8500سامسونگ43" 50" 55" 65" 70" 75"2023LEDVA4K7.6
CU8000سامسونگ43" 50" 55" 65" 75" 85"2023LEDVA4K7.4
CU7000سامسونگ43" 50" 55" 58" 65" 70"75" 85"2023LEDVA4K7.5
BU8000سامسونگ43" 50" 55" 58" 65" 70"75" 85"2022LEDVA4K7.8
Q65Cسامسونگ43" 50" 55" 65" 70" 75" 2023LEDVA4K7.0
Q60Cسامسونگ43" 50" 55" 65" 70" 75" 85"2023QLEDVA4K7.1
Q60Bسامسونگ43" 50" 55" 60" 65" 70" 75" 85"2022LEDVA4K7.8
X75Kسونی55" 65" 2022LEDIPS4K7.5
NANO75ال جی43" 50" 55" 65" 70" 75" 86"2022LEDIPS4K7.0
LS03Bسامسونگ32" 43" 50" 55" 65" 75" 85" 2022LEDVA4K8.3
A2ال جی48" 55" 65" 77" 2022OLEDWOLED4K8.6
B2ال جی55" 65" 77"2022OLEDWOLED4K9.0
A90J
سونی 55" 65" 83" 2021OLEDWOLED4K8.9
NANO90ال جی 55" 65" 75" 86"2021LEDIPS4K7.6
QN90Aسامسونگ43" 50" 55" 65" 75" 85" 98"2021QLEDVA4K8.7
QN900Aسامسونگ 65" 75" 85"2021LEDVA8K8.1
A80Jسونی55" 65" 75" 2021OLEDWOLED4K8.8
G1ال جی55" 65" 77"2021OLEDWOLED4K8.9
C1ال جی 55" 65" 77" 2021OLEDWOLED4K8.8
QN85Aسامسونگ55" 65" 75" 85" 2021LEDIPS4K8.5
X90Jسونی 50" 55" 65" 75"2021LEDVA4K7.9
QNED90ال جی 65" 75" 86"2021LEDIPS4K8.0
NANO90ال جی 55" 65" 75" 86" 2020LEDIPS4K7.5
QN800Aسامسونگ 65" 75" 85"2021LEDVA8K8.1
X95Jسونی65" 75" 85"2021LEDVA4K8.4
X85Jسونی43" 50" 55" 65" 75" 85"2021LEDVA4K7.6
NANO85ال جی49" 55" 65" 75"2020LEDIPS4K7.2
NANO80ال جی49" 55" 65" 75" 2020LEDIPS4K6.6
X80Jسونی43" 50" 55" 65" 75" 2021LEDIPS4K6.9
NANO75ال جی43" 50" 55" 65" 70" 75" 86" 2021LEDIPS4K6.6
AU8000سامسونگ43" 50" 55" 60" 65" 70" 75" 85"2021LEDVA4K7.7
Q70Aسامسونگ 55" 65" 75" 85"2021LEDVA4K8.1
GXال جی55" 65" 75" 2021OLEDWOLED8K8.8
Q60Aسامسونگ43" 50" 55" 60" 65" 75" 85"2021LEDVA4K7.2
A9Sسونی48"2020OLEDWOLED4K8.7
NANO85ال جی 50" 55" 65" 70" 75" 86"2021LEDIPS4K7.3
Q80Aسامسونگ 55" 65" 75" 85"2021LEDIPS4K7.7
LS03Aسامسونگ43" 50" 55" 65" 75" 85"2021LEDVA4K7.6
UP7000ال جی43" 50" 55" 65" 70" 75" 2021LEDIPS4K7.2
NANO81ال جی55" 65" 75" 2020LEDIPS4K6.9
UP8000ال جی43" 50" 55" 60" 65" 70" 75" 82" 86" 2021LEDIPS4K6.7
CXال جی48" 55" 65" 75" 2020OLEDWOLED4K8.8
A1ال جی48" 55" 65" 77" 2021OLEDWOLED4K8.5
B1ال جی55" 65" 2020OLEDWOLED8K8.8
BXال جی 55" 65"2020OLEDWOLED4K8.8
A8Hسونی55" 65" 2020OLEDWOLED4K8.8
A9Gسونی50" 55" 65" 77"  2019OLEDWOLED4K8.7
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 10 میانگین: 4.4]

حتما ببینید

تلویزیون ال جی

پرفروش ترین تلویزیون های ال جی

پرفروش ترین تلویزیون ال جی هر ساله تعدادی از تلویزیون‌های عرضه شده به بازار با …

6 نظر

  1. امین

    سلام با بودجه ۱۴ میلیون چه تلویزیون خوبه و پیشنهاد میدین ؟

    • سردبیر

      سلام و درود فراوان
      در حال حاضر مدل‌های Tu8000 و UN7340 تقریباً در این رنج قرار دارند که از کیفیت نسبتاً خوبی برخودار هستند؛ جهت کسب اطلاعات تکمیلی می‌توانید مطلب«بهترین تلویزیون تا 15 میلیون» را مطالعه کنید.
      پیروز و سربلند باشید

  2. امیر علی

    ببخشید با ۹میلیون از بین این همه برند چی بخریم بهتره ؟

    • سردبیر

      سلام و درود
      برای اطلاع از مدل هایی که در این رنج قرار دارند میتونید در اینجا کلیک کنید و در بین مدل های ذکر شده در بالا نیز مدل های 50tu7000 و 49un7340 کمترین فاصله را با بودجه شما دارند.
      پیروز و سربلند باشید

  3. ایلیا

    بهترین تلوریون ۵۵ اینچ با بودجه ۲۴ میلیون برای گیم و فیلم

    • سردبیر

      سلام و درود
      یا این میزان بودجه، امکان خرید سه تلویزیون Q70T،NANO86 و X9000H برای شما وجود دارد. هر سه حتی برای PS5 هم مناسب هستند که جهت آشنایی بیشتر با مشخصات می توانید در اینجا کلیک کنید.
      پیروز و سربلند باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *