بهترین تلویزیون هایسنس 65 اینچ

بهترین تلویزیون های هایسنس 65 اینچ

تلویزیون هایسنس 65 اینچ

Hisense یک کمپانی چینی است که محصولات دیجیتال متنوعی طراحی و تولید می‌کند. تلویزیون‌های هایسنس که اخیراً وارد بازار ایران شده‌اند یکی از بهترین‌ها در بازار هستند و با وجود امکانات زیاد و کیفیت عالی طرفداران زیادی پیدا کرده اند. همچنین این برند در تلویزیون‌های خود رابطی هوشمند و ساده را به کار گرفته است تا امکان اعمال تنظیمات و استفاده از قابلیت‌های متعدد هوشمند تلویزیون به راحتی برای کاربران فراهم شود. ما در این مطلب از سلام‌ بابا بهترین تلویزیون هایسنس 65 اینچ را معرفی می‌کنیم پس اگر قصد خرید تلویزیون در سایز بزرگ را دارید این مطلب را از دست ندهید.

بهترین تلویزیون‌های هایسنس 65 اینچ

در گذشته به دلیل تنوع کم و ارائه تلویزیون‌ها در اینچ‌های محدود، خریداران تنها تلویزیون‌هایی با سایزهای 32 و نهایتاً 49 اینچ خریداری می‌کردند. اما با گذشت زمان و ساخت تلویزیون‌های بزرگ تمایل مردم نیز به خرید این تلویزیون‌ها افزایش یافته است. تلویزیون‌های 65 اینچ که سایز بسیار مناسبی محسوب می‌شوند برای بسیاری از منازل گزینه‌ای عالی خواهد بود. هایسنس به عنوان یکی از برندهای خوشنام در زمینه‌ تولید تلویزیون، هر ساله مدل‌هایی متنوع را در سایز 65 اینچ تولید و به بازار عرضه می‌کند. با ادامه مطلب همراه باشید تا بهترین تلویزیون‌های هایسنس 65 اینچ موجود در بازار را به شما معرفی کنیم البته اگر به برندهای دیگر هم علاقمند هستید توصیه می‌کنم حتما نیم نگاهی به مطلب بهترین تلویزیون 65 اینچ هم داشته باشید

7. تلویزیون هایسنس 65A7100

بهترین تلویزیون هایسنس 65 اینچ

یکی از به‌صرفه‌ترین تلویزیون‌های هایسنس، A7100 نام دارد. این تلویزیون طراحی بسیار زیبایی داشته و به نسبت قیمتی که دارد امکانات عالی ارائه می‌دهد. کیفیت تصویر 4K به نمایش تصاویری باکیفیت کمک می‌کند. به علاوه از فرمت‌های تصویر HDR10 و HLG جهت نمایش جزئیات تصاویر پشتیبانی می‌شود. زاویه دید تلویزیون بسیار عالی بوده و از پردازنده چهار هسته‌ای جهت پردازش داده‌های تصویر استفاده کرده است. قابلیت 4K Upscaling به ارتقای سطح کیفیت تصاویر کمک می‌کند. 

سیستم صوتی تلویزیون متشکل از 2 بلندگو است که صدایی 20 وات را با کیفیت عالی پخش می‌کنند. سیستم عامل تلویزیون VIDAA U نام داشته و رابط کاربری بسیار آسانی دارد. با اتصال به Wi-Fi می‌توانید توسط مرورگر موجود به جستجو در اینترنت بپردازید. علاوه بر این امکان تماشای آنلاین فیلم در شبکه‌های اینترنتی وجود دارد. دانلود انواع اپلیکیشن و اتصال به گوشی‌های موبایل هوشمند از دیگر امکانات هوشمند در تلویزیون هایسنس A7100 است.

6. تلویزیون هایسنس 65A7120

تلویزیون هایسنس 65A7120

تلویزیون هایسنس A7120 از تلویزیون‌های محبوب هایسنس است. این تلویزیون محصول سال 2020 بوده و از مدل‌های باکیفیت سری 7 می‌باشد. هایسنس از پنل VA در این تلویزیون بهره گرفته و با کیفیت 4K به نمایش تصاویر باکیفیت کمک می‌کند. پردازنده تصویر تلویزیون چهار هسته‌ای بوده و به کمک قابلیت 4K Upscaler در ارتقای سطح کیفیت تصاویر نقش مهمی دارد. 

2 بلندگو در تلویزیون جهت پخش صدایی 20 وات در بخش صوتی تلویزیون قرار دارند. با قابلیت Dolby Digital در سیستم صوتی صدایی بدون نویز و رسا را به گوش شنونده می‌رسد. سیستم عامل تلویزیون VIDAA نام دارد و با دارا بودن قابلیت‌های متنوع هوشمند یک تلویزیون اسمارت می‌باشد. می‌توانید با اتصال به اینترنت در صفحات وب موردعلاقه خود به وب گردی بپردازید. همچنین امکان اتصال به انواع گوشی موبایل در این تلویزیون وجود دارد.

5. تلویزیون هایسنس 65B7100

قیمت بهترین تلویزیون هایسنس 65 اینچ B7100

تلویزیون هایسنس 65B7100 یکی دیگر از تلویزیون‌های سری 7 هایسنس و از محصولات 2019 است که ظاهری بسیار شیک و مدرن دارد و با ظرافت بالایی تولید شده است. پشتیبانی از کیفیت تصویر 4K و قابلیت HDR و فرمت‌های HDR10 و HLG، موجب خلق تصاویری فوق‌العاده با رنگ‌های طبیعی و کنتراست بالا در این تلویزیون می‌شود. این تلویزیون هوشمند است و بر روی آن از سیستم عامل اختصاصی هایسنس استفاده شده است و با اتصال آن به اینترنت به کاربر اجازه می‌دهد تا برنامه‌های کاربردی را دانلود کند و به هر گونه محتوایی در فضای مجازی دسترسی داشته باشد. همچنین قابلیت 4K Upscaling در این تلویزیون محتوای بی کیفیت را تا حد 4K ارتقا می‌دهد.

قابلیت Anyview Stream نیز برای اتصال دستگاه‌های هوشمند دیگر مثل گوشی و تبلت به تلویزیون است که با استفاده از آن به راحتی می‌توانید محتوای گوشی را بر روی تلویزیون مشاهده کنید. سیستم صوتی این تلویزیون از بلندگوهای دو کاناله با توان صوتی 20 وات بهره می‌برد که همراه با فناوری Dolby Digital صدایی شفاف و قدرتمند را پخش می‌کند. پورت‌های USB و HDMI، گیرنده DVB-T2 ،DVB-C ،DVB-S2 و قابلیت ضبط از دیگر امکاناتی است که این تلویزیون به آن مجهز است.

4. تلویزیون هایسنس 65B7101

تلویزیون هایسنس 65B7101

تلویزیون هایسنس B7101 یکی از تلویزیون‌های مناسب هایسنس می‌باشد که در سال 2020 تولید و روانه بازار شده است. این تلویزیون دارای پنل VA و کیفیت تصویر 4K می‌باشد. پردازنده تصویر تلویزیون چهار هسته‌ای بوده و با قابلیت 4K Upscaler سطح کیفیت تصاویر را ارتقاء می‌بخشد. این تلویزیون از فرمت تصویر HDR10 پشتیبانی می‌کند و می‌توان گفت جزئیات تصاویر را به خوبی بر روی صفحه نمایش تلویزیون به بیننده نشان می‌دهد. 

سیستم عامل به کار رفته در تلویزیون هایسنس B7101 با نام VIDAA شناخته می‌شود که رابط کاربری بسیار راحتی دارد. با این تلویزیون اتصال به اینترنت در ساده‌ترین حالت امکان‌پذیر خواهد بود. به علاوه اتصال به گوشی‌های موبایل نیز در تلویزیون هایسنس وجود دارد. سیستم صوتی 2 کاناله صدایی باکیفیت و روان را در توان 20 وات به گوش شنونده می‌رساند. 

3. تلویزیون هایسنس 65B8000

قیمت بهترین تلویزیون هایسنس 65 اینچ B8000

تلویزیون هایسنس 65B8000 از مدل‌های سری 8 هایسنس است که در سال 2019 روانه بازار شده است. کیفیت تصویر این تلویزیون 4K است و با وجود قابلیت‌های تصویر HDR و Local Dimming تصاویری واقعی و زنده را ارائه می‌دهد. این تلویزیون کاملاً هوشمند و مجهز به نسخه بالا از سیستم عامل هایسنس یعنی VIDAA است که کار کردن با آن بسیار راحت می‌باشد و با اتصال به اینترنت به کاربر اجازه می‌دهد تا به جستجو در صفحات وب بپردازد و برنامه‌هایی را که نیاز دارد از فروشگاه تلویزیون دانلود کند. همچنین به تماشای ویدیوها و فیلم‌ها بصورت آنلاین بپردازد. قابلیت اتصال به موبایل Anyview Cast به کاربر اجازه می‌دهد تا محتوای گوشی هوشمند را به تلویزیون انتقال دهد و آن را در  صفحه بزرگ تلویزیون تماشا کند.

بخش صوتی تلویزیون دارای 2 عدد بلندگو با توان خروجی 20 وات است که صدایی رسا و بدون نویز را به گوش می‌رساند. به علاوه هایسنس برای ارتقاء کیفیت صدا در این تلویزیون قابلیت Dolby Digital را قرار داده است تا از صدایی قدرتمند برخوردار شوید. از دیگر امکاناتی که این تلویزیون از آن‌ها برخوردار است می‌توان به بلوتوث، پورت‌های HDMI و USB، قابلیت ضبط و گیرنده‌های DVB-T و DVB-T2 می‌باشد.

2. تلویزیون هایسنس 65U7WF

تلویزیون هایسنس 65U7WF

تلویزیون هایسنس U7WF یکی از تلویزیون‌های باکیفیت این برند معتبر در سال 2020 است. این تلویزیون ظاهر بی نظیری دارد و جلوه‌ای فوق‌العاده به محیط اطراف می‌بخشد. حاشیه‌های نازک تلویزیون به هیچ وجه جلب توجه نمی‌کنند و تمرکز روی صفحه نمایش را افزایش می‌دهند. پنل VA به همراه کیفیت تصویر 4K باعث خلق تصاویری باکیفیت و زیبا می‌شود. موتور پردازنده تصویر تلویزیون چهار هسته‌ای بوده و از فرمت‌های HDR10+ و HLG جهت نمایش تصاویری واضح پشتیبانی می‌شود. 

سیستم صوتی 2 کاناله صدایی فوق‌العاده باکیفیت را در توان 20 وات پخش و به گوش شنونده می‌رساند. اتصال به اینترنت و امکان دانلود برنامه از مهم‌ترین ویژگی‌های سیستم عامل VIDAA در این تلویزیون است. توسط قابلیت Voice Search نیز می‌توانید از فرمان صوتی تلویزیون U7WF بهره‌مند شوید. همچنین به تماشای آنلاین فیلم دسترسی داشته و محتوای گوشی را با صفحه نمایش باکیفیت تلویزیون به اشتراک بگذارید.

1. تلویزیون هایسنس 65U8QF

بهترین تلویزیون هایسنس

تلویزیون هایسنس U8QF از بهترین تلویزیون‌های هایسنس 2020 است که جایگاه اول را در مطلب “بهترین تلویزیون هایسنس 55 اینچ” نیز کسب کرده است. این تلویزیون طراحی فوق‌العاده زیبایی دارد و از یک پایه بسیار محکم و شیک برای قرارگیری پنل تلویزیون استفاده می‌کند. کیفیت تصویر 4K با نمایش تصاویر در بهترین کیفیت همراه خواهد بود. در این تلویزیون از فرمت‌های تصویر HDR شامل HDR10+ و دالبی ویژن پشتیبانی می‌شود تا جزئیات کامل از تصاویر را بر روی صفحه نمایش تلویزیون نشان دهد. نرخ رفرش 120 هرتز و زمان پاسخگویی آنی از ویژگی‌های مثبت در تلویزیون U8QF هستند. 

در سیستم صوتی تلویزیون از 2 بلندگو استفاده شده که صدایی 20 وات را پخش می‌کنند. به لطف حالت صدای فراگیر DTS Virtual:X صدایی رسا و باکیفیت به گوش شنونده می‌رسد. سیستم عامل به کار رفته در این تلویزیون VIDAA U4 است که بالاترین نسخه از سیستم عامل هایسنس می‌باشد. اتصال به اینترنت با سرعت فوق‌العاده‌ای توسط سیستم عامل صورت می‌پذیرد. دانلود انواع برنامه، اتصال به گوشی‌های هوشمند و جستجوی صوتی از امکانات هوشمند و کاربردی در تلویزیون هایسنس U8QF هستند.

قیمت بهترین تلویزیون های هایسنس

هایسنس یکی از بهترین کمپانی‌های جهان در عرصه تولید لوازم برقی و خانگی است. تلویزیون‌های این برند از کیفیت فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند و در میان مردم محبوبیتی عالی دارند. قیمت تلویزیون‌های هایسنس نسبت به سایر برندها بسیار مناسب است. تلویزیون‌های 65 اینچ اصولاً قیمت بالاتری نسبت به سایزهای پایین تر دارند اما در هایسنس شاهد قیمت بسیار مناسبی در مدل‌های 65 اینچ هستیم. 

اگر به ترتیب قرارگیری تلویزیون‌های این مطلب دقت کرده باشید متوجه رده‌بندی محصولات خواهید شد. ما تا حدی سعی کردیم مدل‌های موجود در این مطلب را بر اساس کمترین قیمت تا قیمت بالا رده‌بندی کنیم. اغلب مدل‌های سری A و B در یک رنج قیمت هستند و در حد بسیار کمی تفاوت قیمت دارند. مدل‌های موجود از بهترین تلویزیون های 65 اینچ هایسنس از سری‌های A و B بهترین گزینه برای خرید هستند. تلویزیون‌های سری U که در انتهای لیست قرار دارند قیمت به نسبت بالاتری نسبت به سایر مدل‌ها دارند و در عوض امکانات گسترده‌تری به کاربران ارائه می‌دهند. اطلاعات بیشتر از تلویزیون‌های این برند بی نظیر را در مطلب “بررسی تلویزیون هایسنس” می‌توانید مشاهده فرمایید. 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 5 میانگین: 4.2]

حتما ببینید

بهترین تلویزیون گیمینگ

بهترین تلویزیون گیمینگ و مناسب بازی

بهترین تلویزیون گیمینگ یکی از مواردی که همیشه در کنار کنسول‌های بازی از اهمیت زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *