معرفی بهترین تلویزیون هایسنس 50-49 اینچ

بهترین تلویزیون های هایسنس 50 و 49 اینچ

بهترین تلویزیون 50 و 49 اینچ هایسنس

هایسنس یکی از تولیدکنندگان مطرح و به عبارتی موفق‌ترین برند چینی در عرصه تلویزیون بوده که در سال 1969 توسط دولت چین تأسیس شده است. این برند انواع تلویزیون‌های LED و ULED و OLED را با کیفیت‌های 4K و FULL HD و در سایزهای مختلف تولید می‌کند، بنابراین مشتری برای انتخاب به طیف گسترده‌ای از محصولات دسترسی دارد. امروزه هایسنس با توجه به کیفیت مناسب و قیمت پایین نسبت به برندهای مطرح دیگر، به رقیبی جدی برای آن‌ها تبدیل شده است. ما در این مطلب از سلام‌ بابا، بهترین تلویزیون هایسنس 50-49 اینچ را که در بازار موجود هستند به ترتیب معرفی می‌کنیم تا به راحتی بتوانید مدل مناسب را انتخاب کنید، پس همراه ما باشید. 

4. تلویزیون هایسنس 49A5700

تلویزیون هایسنس a5700

تلویزیون هایسنس 49A5700 دارای نمایشگر 49 اینچ با کیفیت تصویر Full HD می باشد. این تلویزیون اسمارت و دارای سیستم عامل VIDAA است و همچنین قابلیت اتصال به اینترنت همراه با مرورگر اینترنتی Opera این امکان را به شما می‌دهد که با آن وبگردی کنید و خیلی راحت و بی دردسر بخش‌های متنوعی همچون برنامه‌های پرطرفدار Netflix ،YouTube ،Showmax و Freeview Play را در اختیار شما می‌گذارد.

سیستم صوتی تلویزیون هایسنس شامل دو عدد بلندگو 8 واتی است و به کمک فناوری تقویت صدای dbx، صدایی بلند و رسا تولید می‌کنند. از دیگر خصوصیات این تلویزیون هایسنس اشتراک گذاری از طریق DLNA، گیرنده دیجیتال DVB-T2،DVB-T، پورت های USB و HDMI، پردازنده چهار هسته‌ای، تایمر خواب، راهنمای برنامه الکترونیکی EPG و تله تکست هستند.

3. تلویزیون هایسنس 50A6100

تلویزیون هایسنس A6100

تلویزیون هایسنس 50A6100 یکی دیگر از مدل‌های زیبا با طراحی ساده و خاص هایسنس است. کیفیت تصویر 4K و پشتیبانی از قابلیت HDR در این تلویزیون بدون شک به خلق تصاویری بی بدیل و فوق‌العاده طبیعی منجر می‌شود. این تلویزیون هوشمند، مجهز به رابط کاربری منحصر بفرد Vidaa است که به شما امکان وبگردی و استفاده از برنامه‌های پربازدید همچون Netflix و Youtube را می‌دهد و لحظاتی شاد را برای شما و خانواده تان به ارمغان می‌آورد. همچنین رابط کاربری VIDAA امکان سفارشی کردن برنامه‌ها را نیز فراهم می‌کند که در نتیجه آن راحت و سریع به هر بخشی دسترسی پیدا خواهید کرد.

قابلیت اتصال به موبایل از طریق Anyview Cast یکی دیگر از امکانات مهم این تلویزیون اسمارت می‌باشد که توسط آن می‌توانید گوشی خود را به دستگاه متصل کنید و تصاویر و محتوای گوشی خود را بر روی نمایشگر بزرگتری مشاهده کنید. A6100 دارای دو عدد بلندگو با توان صوتی 20 وات و همچنین پشتیبانی از قابلیت صوتی Dolby Digital Plus است که در کل صدایی رسا و واضح را تولید می‌کنند. DVB-T، DVB-S، DVB-C و پورت‌های USB و HDMI از دیگر ویژگی های این تلویزیون با کیفیت هستند.

2. تلویزیون هایسنس 50B7100

تلویزیون هایسنس B7100

تلویزیون هایسنس 50B7100 از مدل‌های 2019 با طراحی زیبا و چشمگیر می باشد. این تلویزیون دارای کیفیت تصویر 4K است و همراه با استاندارد HDR و سرعت رفرش 60 هرتز، تصاویری بدون تاری و کاملاً واقعی را به نمایش می گذارد. این تلویزیون دارای قابلیت 4K Upscaling است که تصاویر بی کیفیت را تا حد 4K ارتقاء داده و با کیفیت بالاتر نمایش می‌دهد. B7100 هوشمند و دارای رابط کاربری VIDAA می‌باشد که با کمک مرورگر و برنامه‌های کاربردی، امکان وبگردی و تماشای آنلاین برنامه‌های مورد علاقه‌تان را فراهم می‌کند. 

این تلویزیون دارای دو عدد بلندگو با توان صوتی 20 وات می باشد که صدایی بلند و با کیفیت را تولید می‌کنند. همچنین هایسنس برای تقویت صدای این تلویزیون، آن را به فناوری Dolby Audio و DTS Studio Sound مجهز کرده است که به کیفیت صدای بهتر کمک می‌کنند. پورت‌های USB و HDMI، قابلیت ضبط و گیرنده DVB-T ، DVB-S ، DVB-C از دیگر ویژگی‌های این تلویزیون به شمار می‌آیند. برای قیمت تلویزیون هایسنس 50B7100 و کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن به لینک زیر مراجعه کنید.

1. تلویزیون هایسنس 50A7100

تلویزیون هایسنس A7100

مدل A7100 که در لیست بهترین تلویزیون‌های هایسنس بعد از مدل B7100 قرار گرفته است، در سال 2020 وارد بازار شد. طراحی شیک و زیبای این تلویزیون جلوه ای شیک به خانه‌های شما می دهد. این ال ای دی شرکت هایسنس دارای کیفیت تصویر 4K می‌باشد که همراه با فرمت‌های HDR10 و HLG برنامه‌ها را بر روی صفحه نمایش بسیار با کیفیت، واضح و روشن در اختیار تماشاگر قرار می‌دهد. 

از ویژگی‌های قابل توجه دیگر A7100 می‌توان به سیستم عامل VIDAA اشاره کرد که همراه با فرمان صوتی Alexa، مرورگر وب و اتصال به موبایل بخش هوشمند این تلویزیون با کیفیت را کامل می‌کنند. با اتصال به اینترنت این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا به راحتی در صفحات مختلف وب به گشت و گذار بپردازند. برای خرید و اطلاع از قیمت تلویزیون‌های هایسنس به سایت فروشگاه سلام بابا مراجعه کنید.

بهترین تلویزیون هایسنس 50 اینچ

به جرأت می‌توان گفت هایسنس جزو بهترین تولید کنندگان در عرصه لوازم خانگی می‌باشد که بین مردم بسیار شناخته شده است و هر ساله محصولات جدید این شرکت به خوبی مورد استقبال قرار می‌گیرد و همه این‌ها نتیجه کیفیت عالی تلویزیون‌های هایسنس در کنار قیمت بسیار مناسب آن نسبت به دیگر برندها می‌باشد. در رده‌بندی تلویزیون‌های هایسنس معرفی شده در بالا، مدل A7100 جایگاه اول را به خود اختصاص داده پس اگر به دنبال یک تلویزیون 50 اینچ با کیفیت تصویر نسبتاً عالی در عین حال با قیمت مناسب نسبت به سایر هستید این مدل انتخاب خوبی می‌باشد، اما اگر بوجه کمتری را به خرید تلویزیون اختصاص داده‌اید، مدل B7100 جایگزین مناسبی است زیرا در کنار ارائه کیفیت مناسب و عالی قیمت مقرون به صرفه‌ای دارد.

ما در این مطلب بهترین تلویزیون هایسنس 50-49 اینچ موجود در بازار را معرفی کردیم، اگر در این باره سؤال یا نظری دارید در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 12 میانگین: 3.6]

حتما ببینید

راهنمای خرید ماشین لباسشویی

راهنمای خرید ماشین لباسشویی

نکات لازم برای راهنمای خرید ماشین لباسشویی امروزه کمتر کسی زمان لازم برای شستن لباس­ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *