نصب برنامه جدید روی تلویزیون سامسونگ

اموزش نصب برنامه جدید روی تلویزیون هوشمند سامسونگ

نصب برنامه جدید روی تلویزیون سامسونگ

ویژگی اصلی تلویزیون اسمارت استفاده از اینترنت و دانلود و استفاده از برنامه‌های مختلف مانند Facebook و Twitter و Netflix است. اکثر تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ زمانی که وارد بازار می‌شوند دارای تعدادی برنامه‌های از پیش نصب شده هستند. اما شما می‌توانید برنامه‌های دیگری را هم از اپ استور سامسونگ دانلود و روی تلویزیون نصب کنید. ما در این مطلب از سلام‌ بابا نحوه نصب برنامه جدید روی تلویزیون سامسونگ را با عکس و ویدیو به شما آموزش می‌دهیم، پس با ما همراه باشید.

مراحل نصب برنامه جدید روی تلویزیون سامسونگ

نکته : مراحل دقیق نصب برنامه جدید روی تلویزیون سامسونگ ممکن است از یک مدل به مدل دیگر فرق داشته باشد و حتی ممکن است تغییرات جزئی در ظاهر منو از یک سال به سال دیگر متفاوت باشد.

در ویدیو زیر می‌توانید نحوه نصب برنامه جدید روی تلویزیون سامسونگ را سریع یاد بگیرید.

نحوه استفاده از فروشگاه سامسونگ برای اضافه کردن برنامه جدید

اگر برنامه‌ای را در صفحه اصلی Samsung Smart TV (همچنین “Smart Hub”) که مایل به استفاده از آن هستید، مشاهده نمی‌کنید، ممکن است در فروشگاه سامسونگ در دسترس باشد. برای فهمیدن این که آیا برنامه در دسترس است یا نه و برای اضافه کردن آن، مراحل زیر را انجام دهید. توجه داشته باشید که تلویزیون شما حتما  باید به اینترنت وصل باشد.

1- اگر حساب کاربری سامسونگ دارید، روی Apps در نوار منو کلیک کنید.

مراحل نصب برنامه جدید روی تلویزیون سامسونگ

2- این شما را به صفحه My Apps می‌برد که تمام برنامه‌های از پیش نصب شده در آنجا دیده می‌شود. همچنین دسترسی به برنامه‌های دیگر در دسته‌بندی‌های دیگر، از جمله جدیدترین برنامه‌ها، محبوب‌ترین‌ها، ویدئوها، شیوه زندگی و سرگرمی را نیز نمایش می‌دهد.

مراحل نصب برنامه جدید روی تلویزیون سامسونگ

3- اگر شما برنامه‌ای را در نظر دارید که در «My Apps» نیست، اما دوست دارید آن را اضافه کنید، آیکون آن برنامه را در یکی از دسته‌بندی‌ها انتخاب کنید (برای مثال در دسته محبوب‌ترین‌ها). سپس این شما را به صفحه نصب برنامه می‌برد، که آنجا اطلاعاتی در مورد برنامه به شما می‌دهد و همچنین تصاویری از نحوه کارکرد برنامه در اختیار شما قرار می‌گیرد.

نکته: اگر برنامه مورد نظر خود را در لیست دسته‌بندی‌ها مشاهده نکردید، می‌توانید با استفاده از قابلیت سرچ  که در گوشه سمت راست بالای هر صفحه نمایش منو در فروشگاه سامسونگ موچود است، آن را سرچ کنید.

مراحل نصب برنامه جدید روی تلویزیون سامسونگ

4- برنامه دلخواه خود را انتخاب کنید و سپس گزینه Install را بزنید و به همین راحتی نصب برنامه جدید روی تلویزیون سامسونگ انجام شد.

نکته: پس از نصب برنامه جدید روی تلویزیون سامسونگ، از شما پرسیده می‌شود که آیا می‌خواهید برنامه را باز کنید. اگر نمی‌خواهید اپلیکیشن را باز کنید، فقط منو را ترک کنید و بعدا در My Apps آن را باز کنید.

مراحل نصب برنامه جدید روی تلویزیون سامسونگ

نکته: اگر تلویزیون شما تولید 2014 یا قبل از آن است، تنظیمات منو روی صفحه ممکن است متفاوت باشد و ممکن است در مراحل نصب برنامه جدید روی تلویزیون سامسونگ شما نیز تغییراتی وجود داشته باشد.

نصب برنامه جدید روی تلویزیون سامسونگ سری 7

برای نصب برنامه جدید روی تلویزیون سامسونگ سری 7، باید ابتدا وارد تنظیمات شوید بعد در منوی general اخرین گزینه نوشته reset setup شده است، باید آن را بزنید (اگر غیرفعال هست پس باید از منوی مخفی، گزینه reset factory را بزنید).

بعد مراحل را طی کنید تا می‌رسید به قسمت license agreement همان بخش موافقت با شرایط استفاده از سامسونگ، آنجا فوری دکمه‌های زیر را از چپ به راست بزنید.

volume up + mute + channel up + mute

یک منو باز می‌شود که داخل آن اسم همه کشورها وجود دارد. باید آمریکا را انتخاب کنید. این کار ریجن فروشگاه سامسونگ را به امریکا تغییر می‌دهد، اما دیگر برنامه‌های ایرانی مثل AIO را نمی‌توانید نصب کنید. چراکه تلویزیون سامسونگ بر اساس منطقه جغرافیایی برنامه‌ها را دسته‌بندی می‌کند. 

روش نصب فیلیمو روی تلویزیون سامسونگ

نصب برنامه جدید روی تلویزیون سامسونگ مثل فیلیمو: فیلیمو یکی از سایت‌های پر طرفدار ایرانی و منبعی عالی برای تماشای انواع فیلم و سریال و همچنین کارتون‌های جذاب برای کودکان است. اکنون اپلیکیشن فیلیمو برای انواع گوشی، تبلت و تلویزیون‌های هوشمند نیز در دسترس است و سوال بیشتر کاربرها در خصوص نحوه نصب این اپلیکیشن روی تلویزیون‌های هوشمند است که ما در این جا روش نصب آن را آموزش خواهیم داد.

نکته: اگر تلویزیون شما هوشمند است با اتصال آن به اینترنت، به راحتی امکان نصب فیلیمو روی آن وجود دارد اما اگر تلویزیون شما معمولی است با خرید اندروید باکس که یک دستگاه کوچک است می‌توانید تلویزیونتان را به یک مدل هوشمند تبدیل کنید و برنامه‌های دلخواهتان را روی آن نصب کرده و از دسترسی به انواع محتوا در فضای مجازی لذت ببرید.

نصب فیلیمو روی تلویزیون سامسونگ

برای نصب فیلیمو روی تلویزیون هوشمند سامسونگ، مراحل زیرا را دنبال کنید.

1- اگر برنامه کافه بازار را روی تلویزیون خود دارید می‌توانید اپ فیلیمو را آنجا نصب کنید اگر که ندارید مرورگر تلویزیون را باز کرده دانلود اپلیکیشن فیلیمو برای تلویزیون را جستجو کنید. شما همچنین می‌توانید مستقیما وارد سایت فیلیمو شوید و نصب فیلیمو روی تلویزیون را جستجو کنید.

2- سایت فیلیمو نسخه مخصوص تلویزیون را قرار داده است که شما می‌توانید آن را دانلود و سپس نصب کنید. 

اگر شما به هر دلیلی نتوانستید اپلیکیشن فیلیمو را روی تلویزیون نصب کنید مشکلی نیست شما می‌توانید از طریق مرورگر تلویزیون وارد سایت فیلیمو (tv.filimo.com) شده و هر فیلم و سریالی را که دوست دارید بدون اپ و در خود سایت تماشا کنید، البته تلویزیون شما باید به اینترنت متصل باشد.

برای این کار پس از جستجوی ادرس tv.filimo.com، دکمه ورود را بزنید و سپس در گوشیتان آدرس filimo.com/activate را سرچ کنید. در این مرحله کدی به تلویزیون ارسال می‌شود که باید آن را در گوشی وارد کنید و حالا تلویزیون شما به سایت فیلیمو وارد شده است. این روش روی اکثر برندهای تلویزیون جواب می‌دهد.

شما برای دیگر اپلیکیشن‌های ایرانی نیز می‌توانید همین کار را انجام دهید یعنی وارد سایت آن شده و نسخه تلویزیون را جستجو کرده و نصب کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 40 میانگین: 3.9]

حتما ببینید

QLED چیست

QLED چیست؟ | فناوری کیو ال ای دی را بهتر بشناسیم

QLED چیست؟ QLED (کیولد) یکی از تکنولوژی‌های رونمایی شده توسط کمپانی سامسونگ بوده که توانسته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *