روش اتصال ساندبار به گوشی هوشمند

روش اتصال ساندبار به گوشی هوشمند

روش اتصال ساندبار به گوشی هوشمند

ساندبار یا میله صدا یک سیستم بلندگو است که کیفیت بالایی از صدای تلویزیون را بدون نیاز به فضای زیاد، پیچیدگی و هزینه زیاد ارائه می‌دهد و بلندگوها و صدای تلویزیون شما را پشتیبانی می‌کند. با محبوبیت موسیقی‌های بی سیم و پخش آن‌ها در وسایل مختلف، تعجب آور نیست که حالا بسیاری از ساندبارها توانایی ارائه آن‌ها را دارند. بلوتوث قرار داده شده در سیستم شما اجازه می‌دهد که جریان موسیقی به آسانی از گوشی‌های هوشمند و کامپیوتر شما پخش شود. این دستگاه حتی با موسیقی‌های ذخیره شده روی تلفن شما و یا برنامه‌های پخش موسیقی مورد علاقه‌تان مانند (spotify) کار می‌کند. ما در این مطلب از وبلاگ سلام‌ بابا سعی کردیم تا روش اتصال ساندبار به گوشی هوشمندتان را آموزش دهیم پس با ما همراه باشید.

روش اتصال ساندبار به گوشی هوشمند

روش‌های اتصال ساندبار به گوشی هوشمند

ساندبارها مجهز به اتصال بی‌سیم هستند. با کمک قابلیت اتصال بی‌سیم، در محیط اطراف تلویزیون شما سیم وجود نخواهد داشت. روش‌های مختلف برای گوش دادن موسیقی توسط این دستگاه وجود داشته که موسیقی موجود بر روی موبایل، تبلت، لپ تاپ و حتی USB را برای شما در دسترس‌تر از همیشه نموده و امکان گوش دادن به آن را به سادگی فراهم می‌کند. امروزه تقریباً در همه گوشی‌های IOS و اندروید و ویندوز و همچنین تبلت‌ها قابلیت بلوتوث وجود دارد و بیشتر ساندبارها قابلیت WIFI هم برای دسترسی سریع به جریان خدمات آنلاین و همچنین کتابخانه موسیقی دیجیتال شخصی را دارند.

روش اتصال ساندبار به گوشی هوشمند

ساندبار از طریق بلوتوث، وای فای، کابل نوری، AUX و USB قادر به دریافت صدا و پخش آن ار دستگاه‌های دیگر است. همچنین ساب ووفر به طور بی‌سیم به ساندبار متصل می‌گردد که پس از روشن ساختن ساندبار، ساب ووفر به طور خودکار به آن متصل می‌گردد. درگاه‌های فیزیکی آن نیز همگی در قسمت پشت ساندبار تعبیه شده است.

روش اتصال ساندبار به گوشی هوشمند

اتصال از طریق کابل

اتصال از طریق کابل روشی دیگر برای اتصال ساندبار به گوشی هوشمند به حساب می‌آید.

اگر ساندبار شما بلوتوث ندارد می‌توانید آن را از طریق کابل به گوشی وصل کنید. همه ساندبارها یک ورودی AUX (جک 3.5 میلی متری) که از طریق آن می‌توانید گوشی را به ساندبار متصل کنید. برای پخش صدای گوشی خود در ساندبار باید خروجی هدفون گوشی خود را به آن وصل کنید.

در صورتی که ساندبار شما ورودی AUX ندارد به احتمال زیاد ناچار به استفاده از تبدیل AUX به RCA یا تبدیل‌های دیگری چون اپتیکال یا کواکسیال خواهید بود. کابل RCA (که یک طرف آن فیش‌های سفید و قرمز است) بر اساس رنگ به ورودی‌های پشت ساندبار متصل می‌شود و طرف دیگر آن یک جک مشکی است که به ورودی هدفون در گوش وصل می‌شود.

در صورتی که ساندبارتان به پورت USB مجهز است روش بهتر اتصال گوشی به ساندبار استفاده از کابل USB می‌باشد. که راحت‌تر و در دسترس است.

روش اتصال ساندبار به گوشی هوشمند

اتصال ساندبار به گوشی به صورت بی سیم

شما برای اینکه از موسیقی‌های موردعلاقه‌تان با کیفیت بالا لذت ببرید، می‌توانید به سادگی و در یک چشم به هم زدن گوشی‌تان را به ساندبار متصل کنید و از گوش دادن به موسیقی لذت ببرید. می‌توانید از طریق کابل و همچنین به صورت بی‌سیم (بلوتوث و وای فای) ساندبار را به گوشی هوشمندتان متصل کنید.

روش اتصال ساندبار به گوشی هوشمند

اتصال از طریق بلوتوث

از موارد مهم ر وش اتصال ساندبار به گوشی هوشمند اتصال از طریق بلوتوث با این توضیح است:

  • ابتدا روی ریموت کنترل ساندبار دکمه source را فشار دهید تا به حالت BT برسید و اگر عبارت BT READY ظاهر شد باید به حالت BT PPAIRING بروید.
  • کافی است دکمه source را برای حدودا 5 ثانیه فشار دهید و سپس عبارت BT READY ظاهر شده و چراغ آبی روشن شروع به چشمک زدن می‌کند.
  • حالا در گوشی‌تان بلوتوث را روشن کرده و ساندبار را انتخاب کنید. اگر نیاز به پین کد بود، 4 بار عدد صفر را بزنید و وقتی که دو دستگاه به هم متصل شدند نام گوشی روی ساندبار ظاهر می‌شود. حالا هر موسیقی را روی گوشی‌تان پلی کنید از ساندبار هم پخش می‌شود.
  • برای قطع کردن گوشی از ساندبار کافی است دکمه source را فشار دهید یا بلوتوث گوشی را خاموش کنید. عبارت BT DISCONNECT بر روی ساندبار ظاهر می‌شود.

اتصال از طریق وای فای

اما آخرین مورد از روش اتصال ساندبار به گوشی هوشمند استفاده از وای فای است. بدون شک متداول‌ترین روش اتصال گوشی به ساندبار اتصال به صورت بی‌سیم (وایرلس) است که با در اختیار داشتن اینترنت اتصال این دو دستگاه به راحتی انجام می شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 8 میانگین: 2.9]

حتما ببینید

نحوه اتصال ساندبار به تلویزیون

نحوه اتصال ساندبار به تلویزیون و تنظیمات آن

نحوه اتصال ساندبار به تلویزیون امروزه دریافت صدای با کیفیت بالا حتی از خود آن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *