راهنمای ورود به منو مخفی تلویزیون فیلیپس

راهنمای ورود به منو مخفی تلویزیون فیلیپس

راهنمای ورود به منو مخفی تلویزیون فیلیپس

در بیشتر تلویزیون‌های هوشمند جدید یک منوی مخفی وجود دارد که به کاربر اجازه می‌دهد تنظیمات اصلی تلویزیون مثل تنظیم میزان روشنایی و نسبت کنتراست و فعال و یا غیر فعال کردن بعضی ویژگی‌ها را تغییر دهد. برای دسترسی به این منوی مخفی روش‌های متفاوتی وجود دارد و این روش در هر برند تلویزیونی متفاوت است. ما در این مطلب از سلام بابا قصد داریم راهنمای ورود به منو مخفی تلویزیون فیلیپس را برای شما توضیح دهیم پس تا آخر این مطلب را با ما همراه باشید.

راهنمای ورود به منو مخفی تلویزیون فیلیپس

نکته: به احتمال زیاد تنها یکی از این روش‌ها برای مدل تلویزیون شما مناسب است پس همه روش‌ها را امتحان کنید تا روش مناسب برای تلویزیون‌تان پیدا کنید .

این روش‌های ورود به منو مخفی تلویزیون فیلیپس را بیشتر تعمیرکاران بلد هستند و به کار می‌برند پس شما باید برای تغییر این تنظیمات دقت کنید و مواردی را که لازم است تغییر دهید تا تنظیمات تلویزیون‌تان به هم نریزد. البته در بسیاری از موارد می‌توانید تنها با خاموش و روشن کردن تلویزیون به حالت اولیه برگردید و تنظیماتی که روی تلویزیون انجام داده اید به حالت اولیه خود باز خواهند گشت.

راهنمای ورود به منو مخفی تلویزیون فیلیپس

فعال سازی منوی مخفی تلویزیون فیلیپس

در این بخش از ورود به منو مخفی تلویزیون فیلیپس با انجام روش‌های زیر می‌توان به منو مخفی تلویزیون راه یافت.

روش اول

روی ریموت تلویزیون دکمه‌های 0 + 6 + 2 +5 +9 +6 + {MENU} را پشت سر هم فشار دهید.

روش دوم

 روش دوم راهنمای ورود به منو مخفی این است که روی ریموت تلویزیون دکمه‌های 0 + 6 + 2 +5 +9 +6 + {{INFO} را پشت سر هم فشار دهید.

روش سوم

 روش سوم راهنمای ورود به منو مخفی تلویزیون این است که روی ریموت تلویزیون دکمه‌های 1 + 2 + 3 +6 +5 + 4 را پشت سر هم فشار بدهید.

روش چهارم

 در این حالت از ورود به منو مخفی تلویزیون فیلیپس باید روی ریموت کنترل تلویزیون دکمه‌های 0 + 6 + 2 + 5 + 9 + 6 + {OSD/STATUS/INFO} را پشت سر هم فشار دهید.

روش پنجم

 روش پنجم از راهنمای ورود به منو مخفی تلویزیون فیلیپس این است که روی ریموت تلویزیون دکمه‌های 0 + 6 + 2 + 5 + 9 + 7 + {Menu/Info/Status} را پشت سر هم فشار دهید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 8 میانگین: 3.5]

حتما ببینید

راهنمای خرید ماشین لباسشویی

راهنمای خرید ماشین لباسشویی

نکات لازم برای راهنمای خرید ماشین لباسشویی امروزه کمتر کسی زمان لازم برای شستن لباس­ …

2 نظر

  1. Hanifa

    تلویزیون را ریست کردم ولی حالا گوگول اکانت را قبول نمی کنه، چی کار باید کرد تا درست بشه. چندین اکانت را امتحان کردم ولی نشده

    • fariba

      سلام و درود
      دوست گرامی تلویزیون را آپدیت کرده و همچنین تنظیمات تاریخ و زمان را به صورت دستی انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *