قیمت تلویزیون سامسونگ در بندر گناوه

قیمت تلویزیون های سامسونگ در بندر گناوه

قیمت تلویزیون سامسونگ در بندر گناوه

بندر گناوه از جمله شهرهای استان بوشهر است که آب و هوای گرم و دلپذیر آن به ویژه در ایام نوروز، گردشگران بسیاری را به سمت خویش می‌کشاند. مسافرانی که با قدم زدن در کوچه پس کوچه‌های این شهر بندری و سرک کشیدن در مراکز خرید آن اجناسی را با قیمت‌هایی ارزان‌تر از کيش و قشم خواهند یافت. مراکز خريد گناوه بيشتر به فروش لوازم برقی مشغول هستند. پس می‌توان گفت قیمت تلویزیون سامسونگ در بندر گناوه بسیار مناسب‌تر از سایر مراکز خرید است.

به طور کلی تلویزیون‌های سامسونگ نسبت به سایر برندها همچون سونی و ال جی قیمت مناسب‌تری دارند و برای کسانی که نمی‌توانند برای خرید تلویزیون زیاد هزینه کنند انتخاب مناسبی هستند. ما در این مطلب از سلام‌ بابا بهترین تلویزیون‌های سامسونگ در گناوه معرفی می‌کنیم. همچنین لینک ارجاع به قیمت این تلویزیون‌ها را در اختیارتان قرار می‌دهیم. پس اگر شما هم قصد خرید تلویزیون سامسونگ از گناوه را دارید این مطلب را از دست ندهید.

درباره سامسونگ

شرکت سامسونگسامسونگ از کمپانی‌های خوش‌نام و معتبر کره‌ای در زمینه تولید لوازم برقی و خانگی است. سامسونگ با تولید تلویزیون‌هایی در طراحی زیبا، کیفیت تصویر فوق العاده و امکانات عالی هر ساله در لیست بهترین برند تلویزیون جایگاه ویژه‌ای کسب می‌کند. محبوبیت بی‌نظیر محصولات سامسونگ در ایران باعث شده تا فروش عظیمی از بازار لوازم برقی و خانگی مربوط به محصولات این برند باشد. تلویزیون‌های سامسونگ جزو بهترین و مناسب‌ترین تلویزیون‌ها از میان تمام برندها هستند. به طور کلی تلویزیون‌های سامسونگ با فناوری‌های صفحه نمایش LED و QLED تولید می‌شوند. سری تلویزیون‌های QLED رقیب اصلی تلویزیون‌های OLED ال جی هستند و به عنوان تلویزیون‌های بالارده سامسونگ شناخته می‌شوند. در ادامه به مزیت‌های تلویزیون QLED سامسونگ اشاره شده است.

نقاط قوت تلویزیون های سامسونگ

  • جزو بهترین تلویزیون‌ها برای گیمینگ هستند.
  • قیمت پایین‌تری نسبت به سایر برندهای مطرح دارند.
  • تنوع سایز بالایی در اغلب تلویزیون‌ها دارند.
  • ویژگی‌های هوشمند متنوعی دارند.
  • کنتراست و دقت رنگ بالایی دارند.

نقاط قوت تلویزیون های QLED سامسونگ

  • قیمت آن‌ها نیز به نسبت OLED کمتر است.
  • بهترین ابزار برای پخش محتوای HDR است.
  • کنتراست تصویر و زاویه دید بالایی دارند.
  • طول عمر آن ها زیاد است.

تلویزیون های ارزان قیمت سامسونگ در گناوه

Q70C

تلویزیون سامسونگ Q70C

امتیاز کلی : 8.1 امتیاز فیلم : 8.8
بازی های ویدیویی: 8.6 فیلم اچ دی آر : 8.2
نمایش تلویزیون : 7.6
ورزش : 7.5
بازی اچ دی آر : 8.4
مانیتور : 8.0

تلویزیون سامسونگ Q70C یکی از تلویزیون های 2023 و جزو تلویزیون های سری 7 و QLED سامسونگ محسوب می شود. تلویزیون Q70C جزو ارزان ترین تلویزیون های گیمینگ با رفرش ریت 120 هرتز سامسونگ می باشد. این تلویزیون برای استفاده های حرفه ای مانند گیمینگ و تماشای فیلم و سریال کاملا مناسب است. این تلویزیون مشابه تلویزیون سامسونگ Q77C است، تنها از نظر رنگ پایه و برخی تکنولوژی ها با آن تفاوت دارد. تلویزیون سامسونگ Q70C مدل جدیدتر و جایگزین تلویزیون سامسونگ Q70B است که سال گذشته معرفی شده بود. تلویزیون سامسونگ Q70C دارای صفحه نمایش QLED و کیفیت تصویر 4K می باشد.

این تلویزیون دارای نور پس زمینه Edge LED و پنل VA است.از تکنولوژی Local Dimming برخوردار نیستند. سامسونگ برای جبران این قضیه از تکنولوژی Supreme UHD Dimming در این تلویزیون کمک گرفته است تا نور پس زمینه را کنترل کرده و کنتراست تصویر لازم را در اختیار شما قرار دهد. همچنین این محصول از تکنولوژی Dual LED نیز برخوردار است تا به کمک نمایش بهتر رنگ های گرم و سرد، جزئیات و عمق بیشتری از تصویر را ارائه دهد. برای پردازش صدا و تصویر از پردازشگر Quantum Processor 4K استفاده می کند. این پردازشگر به کمک دو تکنولوژی 4K Upscaling و AI Upscale با حذف نویز و افزایش رزولوشن تصاویر، می تواند حتی محتوای کیفیت پایین (2K و 1080p) را نیز با کیفیت تصویر 4K نمایش دهد. دارای 4 پورت HDMI 2.1 است و با توجه به اینکه می تواند بازی های 4K را با سرعت 120 فریم بر ثانیه نمایش دهد، گزینه مناسبی برای کنسول های بازی نسل نهم به شمار می رود. دارای جدید ترین نسخه از سیستم عامل تایزن یعنی نسخه 7 می باشد که البته از لحاظ ظاهری تفاوت چندانی با نسخه قبلی آن ندارد. این محصول مجهز به اینترنت اشیاء (IoT) و داشبورد هوشمند SmartThings است و این امکان را به شما می دهد تا بتوانید لوازم خانگی و خانه هوشمند خود را از طریق تلویزیون مدیریت کنید. همچنین می توانید با نصب برنامه SmartThings بر روی موبایل خود، تلویزیون را نیز کنترل کنید.

 

Q60C

تلویزیون سامسونگ Q60C

امتیاز کلی : 7.1 امتیاز فیلم : 6.8
بازی های ویدیویی: 7.2 فیلم اچ دی آر : 7.1
نمایش تلویزیون : 6.9
ورزش : 6.9
بازی اچ دی آر : 7.4
مانیتور : 7.1

تلویزیون سامسونگ Q60C جزو تلویزیون های سری 6 و 2023 سامسونگ به حساب می آید. تلویزیون سامسونگ Q60C برای استفاده معمولی و تماشای برنامه های روزمره تلویزیونی و تماشای فیلم و سریال به صورت حرفه ای نیز گزینه مناسبی می باشد. این محصول مدل مشابه تلویزیون سامسونگ Q65C می باشد و به جز تفاوت در منطقه جغرافیایی، طراحی پایه و برخی از تکنولوژی ها فرق خاصی با یک دیگر ندارند. تلویزیون Q60C را می توان یکی از ارزان ترین تلویزیون های QLED سامسونگ با کیفیت تصویر فورکی در سال 2023 عنوان نمود. این تلویزیون محصول جایگزین Q60B است. تلویزیون Q60C مجهز به پنل VA می باشد. پنل های VA در مقایسه با پنل های IPS به صورت ذاتی کنتراست تصویر بهتر و زاویه دید محدودتری دارند. متاسفانه این مدل تکنولوژی تاریکی موضعی (Local Dimming) برای کنترل نور پس زمینه به صورت منطقه ای ندارد.

این تلویزیون مجهز به 3 درگاه HDMI 2.0 است و مشابه مدل سال گذشته خود درگاه HDMI 2.1 ندارد. تلویزیون مذکور امکانات و ویژگی های اولیه گیمینگ را دارد و به لطف برخورداری از حالت بازی و منوی Gaming Hub و تکنولوژی ALLM تجربه رضایت بخشی را هنگام بازی برای کاربر رقم می زند. این تلویزیون مجهز به سیستم عامل Tizen 7 می باشد که نسبت به قبل بهبود هایی یافته است. تلویزیون مذکور قابلیت نصب برنامه های مخصوص به سیستم عامل تایزن را دارد و نمی توانید برنامه های اندرویدی را روی آن نصب نمایید. همچنین دارای سیستم صوتی 2 کاناله شامل 2 بلندگوی 10 وات می باشد و در مجموع صدایی با توان خروجی 20 وات را در اختیار کاربر قرار می دهد که برای تلویزیونی با این ابعاد راضی کننده است. تلویزیون سامسونگ Q60C دارای زبان طراحی AirSlim است و ضخامت بدنه و حاشیه صفحه نمایش کمی دارد. سامسونگ این محصول را شبیه به مدل سال قبل خود طراحی کرده است و از این نظر شاهد تفاوت خاصی نیستیم. پایه های این مدل به صورت خطی در دو طرف تلویزیون نصب می شوند و از جنس پلاستیک می باشند.

 

CU8000

تلویزیون سامسونگ CU8000

امتیاز کلی: 6.6

امتیاز فیلم: 6.5

نمایش تلویزیون: 6.8

ورزش: 6.3

بازی های ویدیویی: 6.6

فیلم اچ دی آر: 6.6

بازی اچ دی آر: 7.0

مانیتور: 6.6

CU8000 از تلویزیون‌های میان‌رده‌ای سری 8 بوده که سامسونگ در سال 2023 معرفی کرده و دارای امکانات وقابلیت‌های مقبول و قیمت بسیار مقرون به صرفه‌ای است.تلویزیون  CU8000 یکی از ارزان ترین تلویزیون های کریستال 4K سامسونگ به حساب می آید. این تلویزیون برای استفاده خانگی و روزمره جهت تماشای فیلم و سریال کاملا مناسب است. تلویزیون کریستال سامسونگ CU8000 به پنل VA مجهز است و کنتراست تصویر نسبتا خوبی دارد. این تلویزیون به لطف پنل VA می تواند رنگ های مشکی عمیق در اختیار شما قرار دهد. اما متاسفانه این تلویزیون زاویه دید محدود تری نسبت به تلویزیون های با پنل IPS دارد. با توجه به این توضیحات می توان گفت تلویزیون مذکور برای تماشای فیلم و سریال یا برنامه های تلویزیونی در محیط تاریک کاملا مناسب است. تلویزیون 4K سامسونگ CU8000 به لطف پردازنده Crystal Processor 4K و تکنولوژی 4K Upscaling،  می تواند حتی محتوایی که رزولوشن پایینی دارند را با کیفیتی نزدیک به 4K پخش کند.

تلویزیون سامسونگ CU8000 مجهز به گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2 و DVB-C) و خارجی (DVB-S2) است. از این رو می توانید مستقیما شبکه های داخلی و خارجی را روی تلویزیون دریافت کرده و نیازی به خرید گیرنده دیجیتال بصورت جداگانه نخواهید داشت. در طراحی و ساخت تلویزیون 55 اینچ سامسونگ CU8000 از زبان طراحی AirSlim استفاده شده است. به لطف این نوع طراحی، قطر و حاشیه های صفحه نمایش تلویزیون مذکور بسیار باریک است و حتی در حالت خاموش نیز جذابیت ظاهری خاصی دارد. در صورتی که به یک تلویزیون ارزان قیمت تر برای استفاده خانگی و روزمره احتیاج دارید، ما تلویزیون سامسونگ CU7000 را به شما پیشنهاد می کنیم. اما اگر به دنبال یک تلویزیون بهتر برای تماشای فیلم و سریال هستید، می توانید به سراغ تلویزیون سامسونگ CU8500 بروید. 

BU8000

تلویزیون سامسونگ BU8000

امتیاز کلی: 7.6

امتیاز فیلم: 8.4

نمایش تلویزیون: 7.4

ورزش: 6.8

بازی های ویدیویی: 7.7

فیلم اچ دی آر: 7.9

بازی اچ دی آر: 7.7

مانیتور: 6.8

BU8000 از دیگر تلویزیون‌های میان‌رده‌ای بوده که سامسونگ در سال 2022 معرفی کرده و دارای امکانات وقابلیت‌های مقبول و قیمت بسیار مقرون به صرفه‌ای است. نمونه این محصول نیز در سال 2021 با نام AU8000 نیز به بازار معرفی شد که امکانات نسبتا خوبی داشته و از نمونه‌های پرفروش این کمپانی به حساب می‌آمد. این تلویزیون با مونتاژ مصر وارد بازار ایران شده است. صفحه نمایش این محصول از رفرش ریت 60 هرتز برخوردار است و به کمک تکنولوژی Auto Motion Plus و Motion Rate 120 صحنه های سریع را واضح نمایش می دهد و از تاری تصاویر جلوگیری می کند. در سال 2022 نیز این مدل جدید فروش فوق‌العاده‌ای را از آن خود کرده چون به گونه‌ای طراحی شده که می‌تواند مناسب هر محیطی باشد. یکی دیگر از این ویژگی‌های فوق‌العاده در این تلویزیون صفحه نمایش کریستالی آن است که رنگ مشکی را به شکل فوق‌العاده ای یک نواخت ارائه می‌دهد و همین موجب می‌شود که HDR در این تلویزیون تصویر را در بهترین حالت قرار دهد، به خصوص زمان‌هایی که تابش نور به شکلی دید مخاطب را در هنگام نمایش کاهش می‌دهد، این صفحه نمایش کرستالی مانع آن می‌گردد و عملکرد تلویزیون را بهتر می‌کند. این تلویزیون برای بازی با کنسول های نسل نهم گزینه عالی نیست اما برای بازی کردن با کنسول های نسل هشتم می تواند گزینه خوبی باشد. این تلویزیون تنها 3 سانتی متر ضخامت دارد که در هنگام قرار دادن روی دیوار جذابیت فوق العاده ای ایجاد می کند.

قابلیت دیگری که در این تلویزیون می‌تواند مورد توجه باشد وجود سیستم عامل نسخه 6.5 تایزن است که در سال 2022 ارائه شده که کاربر با استفاده از آن دسترسی بهتری به بازی‌ها و برنامه‌های آن از طریق درگاه‌های ارتباط با اینترنت وایفا و LAN دارد و می‌تواند اوقات فراغت بی‌نظیری را برای مخاطب فراهم سازد. همچنین تراکم پیکسلی در این تلویزیون بسیار مطلوب ارائه شده است به گونه‌ای که برای کیفیت تصویر 4K در آن از رزولوشنی با ابعاد 3840×2160 پیکسل پشتیبانی شده است. در نظر داشته باشید سامسونگ با ارائه پردازنده تصویری از نوع Crystal 4K امکانی به وجود آورده که تصاویر قدیمی و کم کیفیت را می‌تواند به راحتی ارتقا دهد تا کاربر از دیدن آن لذت برد.

CU7000

تلویزیون سامسونگ CU7000

امتیاز کلی: 6.7

امتیاز فیلم: 7.0

نمایش تلویزیون: 6.4

ورزش: 6.6

بازی های ویدیویی: 7.2

فیلم اچ دی آر: 6.6

بازی اچ دی آر: 6.6

مانیتور: 7.2

CU7000 از تلویزیون‌های میان‌رده‌ای سری 7 بوده که سامسونگ در سال 2023 معرفی کرده و دارای امکانات وقابلیت‌های مقبول و قیمت بسیار مقرون به‌صرفه‌ای است.تلویزیون CU7000 یکی از ارزان‌ترین تلویزیون‌های کریستال 4K سامسونگ به حساب می‌آید. این تلویزیون برای استفاده خانگی و روزمره جهت تماشای فیلم و سریال کاملا مناسب است. تلویزیون سامسونگ CU7000 دارای صفحه نمایش Crystal با کیفیت تصویر 4K است. تلویزیون 4K سامسونگ CU7000 مجهز به پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K است. پردازنده مذکور به کمک تکنولوژی 4K Upscaling می‌تواند حتی محتوایی که رزولوشن پایینی دارند را در حد کیفیت تصویر 4K به بیننده نمایش دهد. همچنین محصول فوق دارای قابلیت Film Mode بوده که فریم صحنه‌ها را افزایش می‌دهد و محتوای بهتری را به شما نمایش می‌دهد. تلویزیون مذکور فاقد پورت HDMI 2.1 است و تنها دارای 3 پورت HDMI 2.0 می‌باشد و حداکثر امکان پخش کیفیت تصویر 4K@60Hz را دارد. به طور کلی محصول مورد بررسی یک تلویزیون گیمینگ به حساب نمی‌آید اما دارای قابلیت بازی یا Auto Game Mode می‌باشد که در هنگام اتصال کنسول بازی به تلویزیون به لطف تکنولوژی ALLM به طور خودکار تأخیر ورودی را کاهش می‌دهد.

تلویزیون هوشمند سامسونگ CU7000 به جدیدترین نسخه از سیستم عامل تلویزیون‌های سامسونگ یعنی تایزن 7 (Tizen 7) مجهز می‌باشد. این سیستم عامل قابلیت نصب برنامه دارد و شما تنها می‌توانید برنامه‌های مربوط به این سیستم عامل را روی آن نصب نمایید و امکان نصب برنامه‌های سیستم عامل اندرویدی و یا سیستم عامل‌های دیگر روی آن وجود ندارد. محصول فوق قابلیت اتصال گوشی هوشمند اندرویدی یا iOS به تلویزیون را دارد. شما می‌توانید علاوه بر پخش محتوا، صفحه نمایش گوشی هوشمند خود را نیز به تلویزیون منتقل کرده و مشاهده کنید. به لطف وجود قابلیت Tap View در محصول فوق می‌توانید به آسانی با نزدیک کردن موبایل گلکسی خود به تلویزیون، محتوا و یا تصویر صفحه نمایش خود را روی تلویزیون پخش نمایید. این مدل به صورت دو طرف و دو شاخه طراحی شده است. شما می توانید با خرید پایه دیوار مناسب تلویزیون خود را به دیوار نیز متصل نمایید. 

 

خرید تلویزیون از بانه یا گناوه؟؟

مطمئناً با شهرهای تجاری بانه و گناوه آشنایی دارید. این شهرها به عنوان اصلی‌ترین وارد کننده لوازم خانگی شناخته می‌شوند. بسیاری از خریداران می‌پرسند که خرید از کدام شهر به صرفه‌تر خواهد بود؟ آیا قیمت تلویزیون در این شهرها متفاوت است؟

همانطور که می‌دانید قیمت تلویزیون‌ها به نسبت برند و مدل‌هایی که دارند با هم متفاوت است. برخی از تلویزیون‌ها که به طور مستقیم از گناوه یا بانه وارد می‌شوند، به تبع قیمت مناسب‌تری جهت خرید دارد. به عنوان مثال قیمت تلویزیون سامسونگ در بندر گناوه یا بانه ارزان‌تر از سایر مراکز خرید خواهد بود و با خرید تلویزیون‌های نام برده از این بندر مجبور به صرف هزینه‌های گزاف نخواهید بود. اما به طور کلی قیمت تلویزیون‌ها در بانه و گناوه هم سطح می‌باشد و مسئله‌ای که باعث اختلاف قیمت در شهرهای بانه و گناوه می‌شود، تنها هزینه باربری است.

به زبان ساده اگر محل زندگی شما به بندر گناوه نزدیک‌تر است، قیمت تلویزیون‌های گناوه به صرفه‌تر خواهد بود، زیرا هزینه حمل و نقل کمتری می‌پردازید. اما اگر به شهر بانه نزدیک‌تر هستید خرید تلویزیون در این شهر با قیمت مناسب‌تری همراه خواهد بود. در صورتی که اطلاعات کافی جهت خرید تلویزیون ندارید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتماً به مطلب راهنمای خرید تلویزیون در سال 2023 مراجعه کنید. 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 8 میانگین: 4.6]

حتما ببینید

راهنمای خرید ماشین ظرفشویی

راهنمای خرید ماشین ظرفشویی

راهنمای خرید ماشین ظرفشویی خرید یک ماشین ظرفشویی جدید می‌تواند کار مشکلی باشد، زیرا به …

8 نظر

  1. سعید خورزوقی

    سلام و عرض ادب
    جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید در اینجا کلیک کنید.
    پیروز و سربلند باشید

    • سردبیر

      سلام و عرض ادب
      جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید در اینجا کلیک کنید.
      پیروز و سربلند باشید

      • سعید خورزوقی

        سلام و عرض ادب
        جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید در اینجا کلیک کنید.
        پیروز و سربلند باشید

        • سردبیر

          سلام و عرض ادب
          جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید در اینجا کلیک کنید.
          پیروز و سربلند باشید

  2. سعید خورزوقی

    سلام و عرض ادب
    جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید در اینجا کلیک کنید.
    پیروز و سربلند باشید

    • سردبیر

      سلام و عرض ادب
      جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید در اینجا کلیک کنید.
      پیروز و سربلند باشید

      • سعید خورزوقی

        سلام و عرض ادب
        جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید در اینجا کلیک کنید.
        پیروز و سربلند باشید

        • سردبیر

          سلام و عرض ادب
          جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید در اینجا کلیک کنید.
          پیروز و سربلند باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *