قیمت تلویزیون ال جی در گناوه

قیمت تلویزیون های ال جی در بندر گناوه

قیمت تلویزیون ال جی در گناوه

بندر گناوه از جمله شهرهای استان بوشهر و منطقه آزاد تجاری است که آب و هوای گرم و دلپذیر بهاره آن به ویژه در ایام نوروز، گردشگران بسیاری را به سمت خود می‌کشاند. قیمت لوازم الکتریکی از جمله تلویزیون در این شهر بسیار ارزان‌تر از مناطق دیگر ایران است و به همین خاطر خرید تلویزیون از گناوه برای همه افراد به صرفه‌تر می‌باشد. در این مطلب می‌خواهیم به شرح قیمت تلویزیون ال جی در گناوه بپردازیم. در ادامه چند مدل از تلویزیون‌های ارزان قیمت در بندر گناوه را معرفی کرده سپس لیستی از بهترین تلویزیون‌های ال جی را به صورت جدول برایتان قرار داده‌ایم. بنابراین اگر قصد خرید تلویزیون در بندر گناوه را دارید و می‌خواهید در این زمینه اطلاعاتی داشته باشید این مطلب را از دست ندهید.

 درباره شرکت ال جی

قیمت تلویزیون ال جی در گناوه

ال جی یک شرکت موفق کره‌ای است که در زمینه تولید لوازم خانگی به خصوص تلویزیون محبوبیت زیادی را به دست آورده است. این شرکت نسبت به برندهای دیگر شناخته شده‌تر است و در مقایسه با سایر شرکت‌های تولید کننده تلویزیون در ایران فروش بیشتری دارد، چرا که محصولات این شرکت با وجود طراحی زیبا و امکانات بالا هم قیمت مناسبی دارد و هم از لوازم جانبی بیشتری برخوردار است. ال جی مدل‌های زیادی را تولید و عرضه بازار کرده است که طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. 

در حال حاظر صفحه نمایش تلویزیون‌های ال جی در دو نوع LED و OLED موجود می‌باشند. از ویژگی‌های خوب تلویزیون‌های ال جی این است که همه آن‌ها دارای پنل ips با زاویه دید گسترده هستند. تلویزیون‌های OLED وضوح و کیفیت تصویر بهتری نسبت به تلویزیون های LED دارند. کنتراست عالی، حداقل تاری، و یکنواختی خوب از ویژگی‌های بارز تلویزیون‌های OLED می‌باشد. webOS سیستم عامل مختص این شرکت خوش نام است که امکانات بی‌نظیری را برای کاربران فراهم کرده است. 

خرید تلویزیون از بانه یا گناوه

قیمت تلویزیون ال جی در گناوه

به احتمال زیاد در مورد خرید تلویزیون از بندر گناوه چیزهایی شنیده‌اید و برایتان سؤال بوده که چه کسی می‌تواند از گناوه خرید کند؟ آیا در این مورد محدودیتی وجود دارد یا خیر؟ برای پاسخ به این سؤال باید بگوییم بله محدودیت‌هایی وجود دارد. می‌دانید که برای خرید و سفارش تلویزیون کاربر هزینه‌ای بابت حمل وباربری آن متحمل می‌شود؛ هر چقدر مسافت حمل طولانی‌تر باشد هزینه حمل نیز بالاتر است. پس کسانی که به بندر گناوه نزدیک‌تر می‌باشند می‌توانند خرید به صرفه‌تری داشته باشند. اگر می‌خواهید قبل از خرید تلویزیون اطلاعاتی در مورد تکنولوژی و چگونگی انتخاب تلویزیون مناسب خودتان به دست آورید به مطلب راهنمای خرید تلویزیون مراجعه کنید.

مدل های ارزان قیمت ال جی در گناوه

UQ8000

تلویزیون ال جی UQ8000

امتیاز کلی : 7.2 امتیاز فیلم : 7.4
بازی های ویدیویی: 7.2 فیلم اچ دی آر : 6.6
نمایش تلویزیون : 7.4
ورزش : 7.0
بازی اچ دی آر : 7.3
مانیتور :7.8

مدل UQ8000 یکی میان‌رده‌های ال جی در سال 2022 بوده که توسط این کمپانی معرفی شده است و مونتاژ کشور مصر میباشد. تلویزیون فورکی (4K) ال جی UQ8000 رزولوشن 3840×2160 پیکسل دارد و می تواند محتوای 4k را به راحتی نمایش دهد. ال جی این محصول را به نسل پنجم پردازشگر تصویر آلفا 5 مجهز کرده است که به کمک تکنولوژی 4k Upscaler، علاوه بر افزایش رزولوشن محتوای ورودی، نویز تصاویر را نیز کاهش می دهد تا همه چیز را با کیفیتی نزدیک به 4k و با بیشترین جزئیات ممکن مشاهده کنید.این تلویزیون امکان پخش محتوای HDR با فرمت های HLG و HDR10 Pro را دارد و به لطف تکنولوژی Active HDR، اینگونه محتوا را با بهترین کیفیت ممکن نمایش می دهد.

با تمام اینها باید گفت تلویزیون پیش روی شما یک تلویزیون گیمینگ حرفه ای به حساب نمی آید ولی می توانید از آن به عنوان صفحه نمایش کنسول های نسل 8 مانند PS4، PS4 Pro یا Xbox One استفاده کنید. اما اگر به دنبال یک تلویزیون گیمینگ حرفه ای برای کنسول نسل 9 خود هستید، باید به سراغ سایز 86 اینچ این مدل بروید.این تلویزیون در چندین اندازه از 43 تا 86 اینچ در دسترس است و همچنین این تلویزیون از بالاترین سطح سیستم عامل‌های webOS برخوردار است که می‌تواند بسیار جذاب و سرگرم کننده باشد. این سیستم عامل به واسطه پردازنده چهار هسته‌ای α5 Gen5 AI 4K نسل پنجمی ال جی که عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد به راحتی برنامه‌ها را پردازش و اجرا کند. گذشته از این ال جی با استفاده از صفحه نمایش LED و قرار دادن پنلی از نوع IPS بر روی آن امکان نمایش گروهی را برای شما بسیار لذت بخش‌تر کرده چون پنل IPS موجود زاویه دید گسترده‌تری بر روی آن بخشیده است.این در حالی است که نسبت کنتراست در آن تا حدودی ضیف‌تر و ممکن است در محیط‌های تاریک روشنایی تلویزیون نرمال نباشد و تصاویر دلچسپ و آن گونه که می‌خواهید ارائه نشود. صدا نیز از دو کانال صوتی 10 واتی در توان 20 وات صدا ارائه می‌شود. این تلویزیون دارای 3 پورت HDMI 2.0 با پشتیبانی از کیفیت تصویر 4K@60Hzاست.

در صورتی که به دنبال یک تلویزیون ارزان قیمت تر برای استفاده معمولی و تماشای فیلم و سریال هستید، می توانید به سراغ تلویزیون ال جی UQ7500 بروید. اما اگر به یک تلویزیون با کیفیت تر جهت استفاده روزمره و تماشای فیلم احتیاج دارید، ما تلویزیون ال جی UQ9000 را به شما پیشنهاد می کنیم.

UR8000

تلویزیون ال جی UR8000

تلویزیون-ال-جی-UR8000

امتیاز کلی: 7.1 امتیاز فیلم: 7.2
بازی های ویدیویی: 7.4 فیلم اچ دی آر: 7.5
نمایش تلویزیون: 6.7
ورزش: 6.5
بازی اچ دی آر: 7.6
مانیتور: 7.1

از سری تلویزیون های جدید 2023 شرکت ال جی تلویزیون UR8000 می باشد که این تلویزیون برای مناطق جغرافیایی مختلف و با پسوند های متفاوتی تولید می شود. این تلویزیون در سایزهای 43″، 50″، 55″، 65″، 70″، 75″ و 86″ محصول کشور کره و با مونتاژ اندونزی است. تلویزیون UR8000 یکی از ارزانترین تلویزیون های 4K ال جی با صفحه نمایش ال ای دی در سال 2023 است. تلویزیون مذکور برای استفاده خانگی، روزمره و تماشای فیلم یا سریال کاملا مناسب است. همچنین تلویزیون این محصول دارای قابلیت Hotel Mode است و می تواند به عنوان یک تلویزیون تجاری در هتل ها نیز مورد استفاده قرار گیرد. این تلویزیون در واقع جایگزین مدل UQ8000 شده است که محصول سال قبل است. همچنین این مدل مشابه مدل تلویزیون ال جی UR8050 و تلویزیون ال جی UR8100 است، با این تفاوت که طراحی بدنه یا پایه های آن با دو مدل مذکور کمی تفاوت دارد. 

تلویزیون ال جی UR8000 دارای نور پس زمینه Direct LED و نوع پنل IPS است. این تلویزیون رفرش ریت 60 هرتز دارد و می تواند محتوای 4K را با سرعت 60 هرتز به نمایش درآورد. تلویزیون مذکور دارای 3 پورت HDMI 2.0 است و خبری از پورت HDMI نسخه 2.1 در آن نیست. همچنین این محصول فاقد تکنولوژی هایی مانند VRR، AMD FreeSync یا NVIDIA G Sync است و نمی تواند رفرش ریت متغییر در اختیار شما قرار دهد. تکنولوژی Auto Low Latency mode (ALLM) در این تلویزیون وجود دارد و زمانی که کنسول بازی خود را به تلویزیون متصل کنید، تاخیر ورودی به طور خودکار کاهش پیدا می کند. این ویژگی باعث می شود تا واکنش شما در بازی ها به موقع باشد و لذت بیشتری از بازی ببرید. تلویزیون مذکور به تکنولوژی HGiG مجهز است که باعث می شود بازی های HDR که از این ویژگی پشتیبانی می کنند را با جزئیات بیشتری مشاهده کنید.  در ساخت تلویزیون 55 اینچ ال جی UR8000 همچون مدل سال گذشته آن، از زبان طراحی 3 Sided Cinema Screen استفاده شده است. این موضوع باعث شده تا حاشیه های 3 طرف تلویزیون باریک تر باشد و تمرکز بیشتری روی محتوای در حال پخش داشته باشید. رنگ قاب جلوی تلویزیون کمی با رنگ پشت آن متفاوت می باشد و زیبایی خاصی به آن بخشیده است. به همراه تلویزیون مذکور پایه های رومیزی از نوع دو طرفه و دو شاخه عرضه می شود. این پایه ها به خوبی تعادل تلویزیون را حفظ می کنند. البته لازم به ذکر است که این تلویزیون قابلیت نصب روی دیوار نیز دارد، اما باید پایه دیواری مناسب را به صورت جداگانه خریداری کنید. شایان ذکر است که تلویزیون ال جی UR8050 نیز کاملاً شبیه مدل UR8000 است، تنها تفاوت آن‌ها در پنل و رنگ قاب است که مدل UR8050 دارای قاب خاکستری رنگ و پنل ADS است. در زیر لینک هر دو مدل تلویزیون آورده شده و برای خرید و مشاهده جزئیات آن‌ها می‌توانید وارد لینک‌های زیر شوید.

UQ9100

تلویزیون ال جی UQ9100

امتیاز کلی : 6.9 امتیاز فیلم : 6.9
بازی های ویدیویی: 6.7 فیلم اچ دی آر :6.4
نمایش تلویزیون :7.4
ورزش : 6.6
بازی اچ دی آر : 7.0
مانیتور : 7.3

UQ9100 در میان تلویزیون‌های میان‌رده از بهترین‌های کمپانی ال جی در سال 2022 بوده که دارای ویژگی‌های فوق‌العاده است. این تلویزیون از سری محصولات UQ به حساب می آید که دارای نرخ نوسازی 120 هرتز بوده و این می‌تواند برای علاقه‌مندان به گیم گزینه‌ای فوق‌العاده‌ای باشد. همچنین ال جی در این تلویزیون از صفحه نمایش LED با پنل IPS استفاده کرده که به شکلی فوق‌العاده مناسب نمایش‌های گروهی است و در برابر تابش و روشنایی زیاد می‌تواند روشنایی خوبی داشته باشد و عملکرد بهتری را ارائه دهد. از دیگر ویژگی‌های این تلویزیون می‌توان به سیستم عامل نسل جدید webOS که در سال 2022 ارائه شده است اشاره کنیم که دسترسی وسیع‌تری را به شما می‌دهد تا از برنامه‌ها وبازی‌های بیشتری لذت ببرد.

این سیستم عامل به واسطه پردازشگر تصویر α5 Gen5 AI 4K پشتیبانی می‌شود و از سرعت عمل کرد فوق‌العاده‌ای برخوردار است. این پردازنده موجب می‌شود تا سیستم عامل در هنگام اجرای برنامه‌ها و بازی‌ها به بهترین نحو عمل کند و سیستم عامل بدون لگ و یا تأخیر آن‌ها را به اجرا در آورد. ال جی برای ارتقا سطح روشنایی در هر حالتی از قابلیت HDR10 Pro استفاده کرده است که نور تلویزیون را در محیط‌های تاریک و روشن در بهترین حالت ممکن قرار می‌دهد. همچنین با وجود فناوری Dolby Digital Plus صدا نیز در این تلویزیون فوق‌العاده است و شما می‌توانید برای هر برنامه‌ای از حالت صوتی مخصوص آن استفاده کنید.

NANO84

تلویزیون ال جی NANO84

امتیاز کلی: 7.2

امتیاز نمایش: 7.1

نمایش تلویزیون: 7.2

ورزش: 7.3

بازی های ویدیویی: 7.6

فیلم اچ دی آر: 6.6

بازی اچ دی آر: 7.4

مانیتور: 8.2

NANO84 از تلویزیون‌های محبوب سری نانوسل درسال 2022 هستند که در بازار جایگاه ویژه‌ای را در اختیار دارند. به گونه‌ای که هر سال نسل جدیدی از آن‌ها به بازار عرضه شده و در سال 2022 نیز نمونه دیگری از آن‌ها در مدل NANO84 ارائه شده است. این تلویزیون با مونتاژ اندونزی وارد کشور ما شده است و مناسب استفاده تجاری (هتل ها)، استفاده معمولی و خانگی و تماشای فیلم می باشد. ال جی در این تلویزیون‌ها از صفحه نمایش نانوسل پشتیبانی می‌کند این صفحه نمایش‌ها رنگ‌ها را به شکل کاملا دقیق و بدون افت با جزئیات کاملی نمایش می‌دهند و مانند تلویزیون‌های دیگر در هنگام پخش رنگ‌های ترکیبی به هیچ عنوان آن‌ها را ترکیبی و از هم پاشیده و در هم نمایش نمی‌دهند، و معمولا بیشتر از یک میلیارد رنگ را به خوبی می‌توانند پردازش کنند. همچنین ال جی در این تلویزیون از پردازنده تصویر قدرتمند α5 Gen5 AI پشتیبانی کرده است. این پردازنده می‌تواند با کمک سیستم عامل موجود سرعت اجرایی برنامه‌های موجود در تلویزیون را در سطح بالایی قرار دهد و شما در کسری از ثانیه با استفاده از آن برنامه مورد علاقه خود را به اجرا در آورید. 

همچنین در نظر داشته باشید ال جی برای کیفیت تصویر 4K در این تلویزیون از نرخ نوسازی مطلوب 60 هرتز استفاده کرده است. این میزان برای نمایش خانگی در کیفیت تصویر 4K می تواند قابل قبول باشد. در کنار این‌ها ال جی از برنامه‌ای کاملا هوشمند به نام Mobile Connectivity برای اتصال تلفن همراه و نمایش محتویات آن بر روی تلویزیون استفاده کرده است. این برنامه می‌تواند هم برای تلفن‌هایی با سیستم عامل iOS و هم Android مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین این تلویزیون دارای قدرت خروجی صدا 40 وات است و مناسب کنسول بازی نسل هشتم نیز می باشد. اگر به دنبال تلویزیون ارزان قیمت تری برای تماشای فیلم و سریال و استفاده خانگی و روزمره هستید، ما تلویزیون ال جی NANO79 را به شما پیشنهاد می کنیم. اما اگر به دنبال تلویزیون بهتر و با کیفیت تری برای تماشای حرفه ای فیلم و سریال و همچنین گیمینگ هستید، بهتر است به سراغ تلویزیون ال جی QNED80 بروید.

QNED75

تلویزیون ال جی QNED75

امتیاز کلی: 6.8

امتیاز فیلم: 6.7

نمایش تلویزیون: 7.5

ورزش: 7.4

بازی های ویدیویی: 7.0

فیلم اچ دی آر: 6.0

بازی اچ دی آر: 7.2

مانیتور: 8.2

تلویزیون ال جی QNED75 از سری QNED می‌باشد که این شرکت کره‌ای در سال 2023 جدیدترین نسخه از این مدل را تولید و به بازار عرضه کرده است. این تلویزیون با مونتاژ کشور اندونزی وارد کشور ما می‌شود. تلویزیون ال جی QNED75 از جمله تلویزیون‌های اقتصادی و خوب ال جی است که مناسب استفاده‌های تجاری و خانگی می‌باشد. این تلویزیون دارای کیفیت تصویر 4K با طراحی صفحه نمایش تخت می‌باشد. همچنین صفحه نمایش در این تلویزیون از نوع QNED است. این نوع صفحه نمایش ترکیبی از تکنولوژی نانوسل و کوانتوم دات می‌باشد و نسبت به نانوسل‌ها دارای کیفیت بهتری است. همچنین این تلویزیون به ویژگی لوکال دایمینگ مجهز است، بنابراین کنتراست خوبی دارد و تصاویر را با کیفیت بالایی ارائه می‌دهد. تلویزیون ال جی QNED75 با پشتیبانی از ویژگی‌های HDR10 و HLG، محتوای HDR را به خوبی نمایش می‌دهد. نوع پنل تلویزیون ال جی QNED75 از نوع IPS می‌باشد، بنابراین زاویه دید خوبی دارد و برای محیط‌هایی هم که زاویه دید از بغل دارند، مناسب است. همچنین این تلویزیون دارای رفرش ریت 60Hz است و می‌تواند کیفیت تصویر 4K را با سرعت 60 هرتز نمایش دهد. تلویزیون یاد شده دارای 2 کانال صدا با قدرت خروجی صدای 20 وات می‌باشد. همانند سایر تلویزیون‌های هوشمند ال جی، این تلویزیون نیز دارای سیستم عامل WebOS نسخه 8 یا (webOS 23) می‌باشد که جدیدترین نسخه آن است و استفاده از آن نیز راحت است.

تلویزیون ال جی QNED75 دارای قابلیت اتصال به موبایل، نصب برنامه‌های مختلف، پخش آهنگ با بلوتوث، ریموت کنترل هوشمند، دستیار صوتی، شبکه بی سیم WiFi، پشتیبانی از اینترنت اشیاء(IoT)، مرورگر وب، ضبط برنامه و منوی فارسی می‌باشد. همچنین QNED75 دارای 4 پورت HDMI و 2 پورت ورودی USB است. تلویزیون QNED75 همچنین مجهز به گیرنده خارجی DVB-S2 و گیرنده داخلی DVB-T2 نیز می‌باشد. 

تلویزیون ال جی QNED75 مانند سایر تلویزیون‌های ال جی دارای طراحی زیبایی است. این تلویزیون مجهز به زبان طراحی Cinema Screen 3 Sided است و دارای حاشیه‌هایی باریک و زیبا می‌باشد. رنگ قاب و بدنه این تلویزیون مشکی و همچنین رنگ پایه آن مشکی و نقره‌ای است، بنابراین برای هر نوع دکوراسیونی مناسب می‌باشد. همچنین این تلویزیون قابلیت نصب روی دیوار را دارد و می‌توانید به وسیله پایه دیواری که همراه لوازم جانبی این محصول است به راحتی آن را روی دیوار خانه یا محل کار خود نصب کنید. همچنین در پشت تلویزیون شیارهایی برای کابل‌ها در نظر گرفته شده که می‌توان به وسیله آن‌ها کابل‌ها را به راحتی مدیریت کرد. همچنین تلویزیون به گونه‌ای طراحی شده که با نصب بر دیوار نیز دسترسی به کابل‌ها راحت است و مشکلی ایجاد نمی‌کند. دفترچه راهنما، پیچ اتصال پایه، پایه رومیزی، پایه دیواری یا براکت، راهنمای نصب، کابل برق، ریموت کنترل و باتری ریموت از جمله لوازم جانبی همراه این تلویزیون می‌باشند. برای دریافت جزئیات بیشتر، اطلاع از قیمت و خرید محصول وارد لینک زیر شوید. 

QNED80

تلویزیون ال جی QNED80

امتیاز کلی : 7.4 امتیاز فیلم : 6.9
بازی های ویدیویی: 7.6 فیلم اچ دی آر : 6.6
نمایش تلویزیون : 7.7
ورزش : 7.7
بازی اچ دی آر : 7.6
مانیتور : 8.5

تلویزیون QNED80 یکی از ارزان ترین تلویزیون های گیمینگ ال جی با صفحه نمایش QNED و کیفیت تصویر 4k در سال 2022 می باشد. یکی از تکنولوژی‌های موئثر در ارائه کیفیت تصاویر در این تلویزیون Edge LED است که نور پس زمینه تلویزیون را بر روی صفحه آن ساطع می‌کند. اما نور پس زمینه در این تلویزیون نیز با استفاده از فناوری HDR10 Pro به بهترین شکل کنترل می‌شود به صورتی که مطابق با میزان نور محیط تلویزیون را سازگار می‌کند و روشنایی آن را در بهترین حالت موجود به صورت کاملا هوشمند قرار می‌دهد. دارای 2 پورت HDMI 2.1 با پشتیبانی از کیفیت تصویر 4K@120Hz و 2 پورت HDMI 2.0 با پشتیبانی از کیفیت تصویر 4K@60Hz بوده که با استفاده از آن شما بالاترین نرخ نوسازی موجود یعنی 120 هرتز را تجربه می‌کنید و می‌توانید جزئی‌ترین قسمت های یک فیلم یا یک گیم پلی را هم در بالاترین حد تجربه کنید و همچنین دارای 2 پورت USB 2.0 برای اتصال حافظه جانبی است. سایزهای این مدل شامل؛ 50، 55، 65، 75، 86 اینچ هستند که برای متراژهای متفاوت بسته به نیاز شما کاربرد دارند. دارای 2 بلندگوی Down Firing است که قدرت خروجی صدای آن 20 وات میباشد.

 این تلویزیون دارای جدید ترین نسخه سیستم عامل webOS تا به امروز یعنی webOS 7 است.همچنین ال جی در این تلویزیون از پردازنده تصویر قدرتمند α7 Gen5 AI Processor 4K بهره گرفته که می‌تواند در راه اندازی برنامه‌های سیستم عامل و تلویزیون بسیار موئثر باشد. این پردازنده در بالابردن کیفیت تصاویر کم کیفیت و ارتقای آن‌ها از نظر کیفیتی نیز می‌تواند عملکرد قابل توجهی ارائه کند، و آن‌ها را با جزئیات بیشتری به شما نمایش دهد و همچنین این تلویزیون از برنامه LG ThinQ برای مدیریت و کنترل تلویزیون از طریق موبایل هوشمند پشتیبانی میکند.

QNED81

تلویزیون ال جی QNED81

امتیاز کلی : 6.8 امتیاز فیلم :6.0
بازی های ویدیویی: 7.0 فیلم اچ دی آر : 5.9
نمایش تلویزیون : 7.4
ورزش :7.4
بازی اچ دی آر :7.2
مانیتور :8.3

تلویزیون 2023 ال جی QNED81 یکی از ارزان ترین تلویزیون های گیمینگ و 120 هرتز ال جی در سال 2023 است. تلویزیون پیش روی شما برای استفاده معمولی و حرفه ای مانند تماشای فیلم و سریال و گیمینگ مناسب است. علاوه بر این، تلویزیون مذکور دارای قابلیت Hotel Mode نیز می باشد و می توان از آن به عنوان یک تلویزیون تجاری، در هتل ها نیز استفاده نمود. امسال برخلاف سال گذشته، ال جی تصمیم گرفته است تا تلویزیون QNED81 را برای منطقه ما تولید کند. تلویزیون کیوند 81 ال جی مشابه و هم رده با تلویزیون ال جی QNED80 و تلویزیون ال جی QNED82 می باشد و تنها در طراحی پایه و برخی تکنولوژی ها با آن ها تفاوت دارد. این تلویزیون مدل جدیدتر و جایگزین تلویزیون ال جی QNED81 است که در سال گذشته معرفی شده بود.

ال جی امسال پردازشگر تلویزیون 4K ال جی QNED81 را ارتقا داده و از پردازشگر نسل جدیدتر آلفا 7 یعنی α7 Gen6 AI Processor 4K در آن استفاده کرده است. این پردازنده وظیفه پردازش تصویر و صدا را بر عهده دارد و به خوبی می تواند از پس اینکار بربیاید. پردازشگر مذکور از تکنولوژی AI Super Upscaling 4K و قابلیت Noise Reduction کمک می گیرد تا بتواند نویز تصاویر را کاهش داده و با افزایش رزولوشن آن ها، حتی محتواهایی با کیفیت 2K و 1080 را نیز در حد فورکی نمایش دهد. تلویزیون هوشمند ال جی QNED81 به سیستم عامل webOS نسخه 8 مجهز شده است و امکانات هوشمند خوبی را در اختیار شما قرار می دهد. البته ال جی این سیستم عامل را با نام webOS 23 معرفی کرده است که نشان دهنده سال تولید آن می باشد. این تلویزیون از ریموت کنترل جادویی، هوشمند و بلوتوثی مدل MR23GN برخوردار شده است که دارای NFC و قابلیت Magic Tap می باشد. شایان ذکر است که تلویزیون ال جی QNED82 نیز کاملاً شبیه همین مدل است و تنها در چند ویژگی جزئی تفاوت دارند. در زیر لینک خرید و جزئیات بیشتر هر دو مدل قرار داده شده است.

شما در جدول زیر می‌توانید جدیدترین تلویزیون‌های ال جی و قیمت تلویزیون ال جی را مشاهده کنید.

مـــدلبرندسایـــــــــــــــــــــــــزسالنوعنوع‌پنلکیفیتامتیاز
G3ال جی55" 65" 77" 83"2023OLEDWOLED4K9
C3ال جی42" 48" 55" 65" 77" 83"2023OLEDWOLED4K8.8
G2ال جی55" 65" 77" 83" 97" 2022OLEDWOLED4K9.0
C2ال جی42" 48" 55" 65" 77" 83" 2022OLEDWOLED4K8.9
UR9000ال جی43" 50" 55" 65" 75"2023LEDIPS4K6.5
UQ9000ال جی43" 50" 55" 65" 75" 2022LEDIPS4K6.9
UR8000ال جی55" 65"2023LEDIPS4K
UQ8000ال جی43" 50" 55" 65" 70" 75" 86"2022LEDIPS4K7.2
QNED85ال جی 55" 65" 75" 86"2022LEDIPS4K8.1
QNED80ال جی 50" 55" 65" 75" 86" 2022LEDIPS4K7.4
NANO75ال جی43" 50" 55" 65" 70" 75" 86"2022LEDIPS4K7.0
A2ال جی48" 55" 65" 77" 2022OLEDWOLED4K8.6
B2ال جی55" 65" 77"2022OLEDWOLED4K9.0
NANO90ال جی 55" 65" 75" 86"2021LEDIPS4K7.6
G1ال جی55" 65" 77"2021OLEDWOLED4K8.9
C1ال جی 55" 65" 77" 2021OLEDWOLED4K8.8
QNED90ال جی 65" 75" 86"2021LEDIPS4K8.0
NANO90ال جی 55" 65" 75" 86" 2020LEDIPS4K7.5
NANO85ال جی49" 55" 65" 75"2020LEDIPS4K7.2
NANO80ال جی49" 55" 65" 75" 2020LEDIPS4K6.6
NANO75ال جی43" 50" 55" 65" 70" 75" 86" 2021LEDIPS4K6.6
GXال جی55" 65" 75" 2021OLEDWOLED8K8.8
NANO85ال جی 50" 55" 65" 70" 75" 86"2021LEDIPS4K7.3
UP7000ال جی43" 50" 55" 65" 70" 75" 2021LEDIPS4K7.2
NANO81ال جی55" 65" 75" 2020LEDIPS4K6.9
UP8000ال جی43" 50" 55" 60" 65" 70" 75" 82" 86" 2021LEDIPS4K6.7
CXال جی48" 55" 65" 75" 2020OLEDWOLED4K8.8
A1ال جی48" 55" 65" 77" 2021OLEDWOLED4K8.5
B1ال جی55" 65" 2020OLEDWOLED8K8.8
BXال جی 55" 65"2020OLEDWOLED4K8.8

ما در این مطلب بهترین و جدیدترین تلویزیون‌های ال جی را خدمت شما معرفی کردیم، اگر در این باره سوال یا نظری دارید در قسمت نظرات مطرح کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 4.7]

حتما ببینید

بهترین تلویزیون های ال جی

بهترین مدل های تلویزیون ال جی شرکت ال جی معمولاً در بین شرکت‌های تولید کننده …

8 نظر

  1. ناشناس

    سلام قیمت تلویزیون ال ای دی 55اینچ مدل 4k
    Oltrc برام می فرستید

  2. عف ی

    سلام خسته نباشید وقت بخیر می خواستم قیمت تلوزیون الجی 49 اینچ اسمارت فورکی رو برام بفرستید

    • سانیا زارعی

      سلام وقت بخیر . در سایز 49 اینچ مدل های خوبی مثل 49SM8100 – 49UM7340- 49UK6400 وجود داره . برای اطلاع از قیمت روز با بخش فروش تماس بگیرید https://www.salambaba.blog/page/26-contact-us موفق باشید .

  3. ناشناس

    سلام وقت بخیر قیمت تلویزیون ال جی مدل sm8100 رو می خواستم ممنون

  4. اسدالهی

    سلام
    تلویزیون 65c9 رو هم موجود دارید ؟

    • سانیا زارعی

      سلام و درود فراوان . بله این مدل در سایز 65 اینچ هم موجود است . برای اطلاع از قیمت روز با بخش فروش تماس بگیرید https://www.salambaba.blog/page/26-contact-us .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *