قیمت تلویزیون سونی در بندر گناوه

قیمت تلویزیون های سونی در بندر گناوه

قیمت تلویزیون سونی در بندر گناوه

تلویزیون‌های سونی بهترین انتخاب برای خرید هستند. چراکه علاوه بر کیفیت تصویر عالی، دارای دوام و طول عمر بالا و همچنین تکنولوژی‌های پیشرفته هم هستند. بندر گناوه از اصلی‌ترین شهرهای تجاری است که به عنوان یکی از مهم‌ترین وارد کننده‌های تلویزیون از آن نام برده می‌شود. ما در مطلب بهترین تلویزیون‌های سونی موجود در بندر گناوه، 3 مدل از بهترین تلویزیون‌های سونی که قیمت بسیار مناسبی در بندر گناوه دارند با مشخصات کامل خدمت شما معرفی می‌کنیم. همچنین قیمت تلویزیون سونی در بندر گناوه را در پایان هر مدل برایتان قرار داده‌ایم. پس اگر قصد خرید تلویزیون سونی در گناوه را دارید سلام‌ بابا راهنمای مفیدی را در این مطلب در اختیارتان قرار خواهد داد و راه خرید تلویزیون‌های معرفی شده در ادامه را برایتان هموار خواهد ساخت. 

درباره شرکت سونی

تلویزیون های سونی

سونی یک شرکت چند ملیتی است که در زمینه‌های مختلف همچون صنعت تولید لوازم برقی و خانگی، صنعت بازی‌های ویدئویی و بسیاری موارد دیگر فعالیت می‌کند. این برند با تولید لوازم خانگی با کیفیت به عنوان یکی از چند برند محبوب دنیا شناخته می‌شود. تلویزیون‌های سونی در بازار ایران بسیار محبوب هستند و بخش عظیمی از فروش تلویزیون در بازار متعلق به تلویزیون‌های این برند می‌باشد. به طور کلی تلویزیون‌های سونی طراحی بسیار زیبا و شیکی دارند. کیفیت تصویر آن‌ها بی‌رقیب است و اغلب دارای صفحه نمایش‌های LED و OLED هستند. 

تلویزیون‌های سونی روشنایی بی‌نظیری دارند و طیف رنگی گسترده‌ای ارائه می‌دهند. پس به صراحت می‌توان گفت کیفیت تصویر در تلویزیون‌های سونی فوق‌العاده بوده و بهترین گزینه برای دیدن فیلم خواهند بود. سیستم عامل مربوط به تلویزیون‌های سونی Android است که مهم‌ترین مزیت آن دسترسی نامحدود به محتواهای اینترنتی همچون اپلیکیشن و فیلم می‌باشد. می‌توان گفت تلویزیون‌های بالارده سونی قیمت نسبتاً بالایی دارند که البته با وجود قابلیت‌های بی شمار و عالی ارزش خریدن را دارند. 

نقاط قوت سونی

  1. motion handling یا سرعت حرکت آن‌ها بسیار خوب است: سونی بهترین تنظیمات را برای motion handling دارد که با حذف لرزش شدید یا removing judder، عملکرد حرکتی عالی دارند. با motion interpolation لرزش کمتری در آن‌ها دیده می‌شود و تصاویری طبیعی‌تر را نمایش می‌دهند. بیشتر تلویزیون‌های شرکت سونی قابلیت flicker دارند و امکانات زیادی برای کالیبره کردن تلویزیون دارند.
  2. کیفیت تصویر: کیفیت تصویر تلویزیون‌های سونی مخصوصاً در مدل‌های بالارده نسبت به برندهای دیگر بالاتر است.
  3. x reality: همچنین با استفاده از پردازشگر x reality، تصاویری با کنتراست بالا و رنگ‌های طبیعی به شما ارائه می‌دهد.

درباره بندرگناوه

بندر گناوه از جمله شهرهای استان بوشهر است که آب و هوای گرم و دلپذیر بهار آن به ویژه در ایام نوروز، گردشگران بسیاری را به سمت خودش می‌کشاند. مسافران با قدم زدن در کوچه و پس ‌‌کوچه‌های این شهر بندری و سرک کشیدن در مراکز خرید آن اجناسی را با قیمت‌هایی ارزان‌تر از کيش و قشم خواهند یافت. مراکز خريد گناوه بيشتر به فروش لوازم برقی مشغول هستند. بنابراین می‌توان گفت قیمت تلویزیون در بندر گناوه نیز بسیار مناسب‌تر از دیگر بازارها است. بسیاری از تلویزیون‌های سونی از طریق بازار گناوه به ایران وارد می‌شوند. پس قیمت این تلویزیون‌ها در بندر گناوه به صرفه‌تر از مراکز خرید دیگر خواهد بود. در ادامه به بررسی تلویزیون‌هایی از برند سونی با قیمت مناسب در بندر گناوه می‌پردازیم.

قیمت تلویزیون سونی در بندر گناوه

مدل های ارزان قیمت سونی در بندرگناوه

X75L

تلویزیون سونی X75L

تلویزیون سونی X75L

امتیاز کلی: 

امتیاز فیلم:  

نمایش تلویزیون:  

ورزش:  

بازی های ویدیویی:  

فیلم اچ دی آر:  

بازی اچ دی آر: 

مانیتور: 

تلویزیون سونی X75L یکی از تلویزیون های 2023 و سری X7L سونی می باشد. این محصول که جزو تلویزیون های براویا (BRAVIA) سونی به حساب می آید، برای استفاده روزمره و تماشای فیلم و سریال مناسب است. توجه کنید که پسوند L در انتهای مدل تلویزیون نشان دهنده سال معرفی و عرضه آن یعنی سال 2023 می باشد؛ به همین دلیل این مدل جزو تلویزیون های سری L سونی نیز محسوب می شود. تلویزیون سونی X75L مدل جدید تر و جایگزین تلویزیون سونی X75K محسوب می شود که سال گذشته معرفی و به بازار عرضه شده بود. این تلویزیون دارای صفحه نمایش LED و کیفیت تصویر 4K HDR می باشد. این تلویزیون دارای صفحه نمایشی با رفرش ریت 60 هرتز و پنل IPS می باشد. دقت کنید که پنل های IPS در مقایسه با پنل های VA به صورت ذاتی زاویه دید بهتری دارند. سونی این مدل را به پردازنده 4K Processor X1 مجهز کرده است که وظیفه پردازش تصویر در تلویزیون مذکور را برعهده دارد. پردازنده مذکور به کمک تکنولوژی 4K X-Reality PRO علاوه بر کاهش نویز، توانایی ارتقا رزولوشن تصاویر به 4K را دارد تا حتی محتوایی با کیفیت پایین را نیز با کیفیت بهتری در این مدل تماشا نمایید. مجهز به 3 پورت HDMI 2.0 است و حداکثر توانایی ارائه رزولوشن و کیفیت تصویر 4K@60Hz را دارد. بنابراین این مدل جزو تلویزیون های گیمینگ محسوب نمی شود. تلویزیون سونی 55X75L مانند مدل مشابه سال گذشته خود مجهز به سیستم صوتی Open Baffle Speaker است. سیستم صوتی این محصول 2 کاناله است و می تواند صدای استریو را به شما ارائه دهد.

تلویزیون هوشمند سونی X75L مجهز به سیستم عامل اندروید 11 می باشد. البته رابط کاربری تلویزیون مذکور گوگل تی وی (Google TV) می باشد که کار کردن با آن را آسان و لذت بخش تر کرده است. این تلویزیون مانند مدل مشابه سال گذشته خود قابلیت ساخت پروفایل شخصی و پروفایل مخصوص کودکان (Kids Profile) را دارد. همان طور که گفته شد این مدل سیستم عامل اندروید دارد، بنابراین شما می توانید به طیف وسیعی از برنامه و بازی های مختلف دسترسی داشته باشید. تنها کافی است تا به فروشگاه گوگل پلی (Google Play Store) مراجعه کرده و برنامه و بازی های اندرویدی دلخواه خود را دانلود و روی این تلویزیون نصب نمایید. طراحی تلویزیون سونی X75L در عین سادگی، زیبا و شیک می باشد. تلویزیون فوق یک مدل کاملا مشابه با نام X77L نیز دارد که در بیشتر ویژگی ها مشابه هم هستند. سونی از طراحی Narrow Bezel در این مدل استفاده کرده است به همین دلیل این تلویزیون حاشیه های صفحه نمایش نسبتا باریکی دارد. پایه های تلویزیون مذکور به شکل تیغه ای باریک (Slim Blade Stand) و دو شاخه هستند که در 2 طرف تلویزیون قرار می گیرند. شما باید پایه های این تلویزیون را با استفاده از پیچ هایی که در بسته بندی آن وجود دارد در محل خود نصب نمایید. سونی پایه ها، حاشیه و بدنه این محصول را به رنگ مشکی طراحی و تولید کرده است. همچنین شما می توانید با تهیه پایه دیواری یا براکت مناسب به صورا مجزا، تلویزیون مذکور را روی دیوار نیز نصب نمایید. شایان ذکر است که نلویزیون سونی X77L نیز، تقریباً شبیه همین مدل است و تنها کشور مونتاژ آن‌ها و نوع پنل‌شان متفاوت است. در زیر لینک‌‌های خرید و جزئیات کامل این تلویزیون‌ها قرار داده شده است.

X80L

تلویزیون سونی X80L

امتیاز کلی : 6.7 امتیاز فیلم: 7.0
بازی های ویدیویی: 6.5 فیلم اچ دی آر: 5.8
نمایش تلویزیون: 7.4
ورزش: 7.6
بازی اچ دی آر: 6.9
مانیتور: 7.8

تلویزیون سونی X80L یکی از تلویزیون های 2023 سونی است. محصول کشور ژاپن و مونتاژ مالزی می باشد. لویزیون سونی X80L علاوه بر استفاده روزمره و خانگی برای تماشای فیلم و سریال نیز مناسب است. دقت کنید که تلویزیون های 2023 سونی امسال دارای پسوند L هستند و به همین دلیل به نوعی جزو تلویزیون های سری L سونی نیز به حساب می آیند. تلویزیون X80L یکی از ارزانترین تلویزیون های ال ای دی سونی با کیفیت تصویر 4K در سال 2023 می باشد و این مدل جایگزین محصول سال گذشته یعنی X80K  است. تلویزیون ال ای دی سونی X80L مجهز به پنل IPS است و به همین دلیل زاویه دید نسبتا خوبی دارد. در نتیجه شما می توانید حتی از کنار نیز به تماشای برنامه در حال پخش در تلویزیون بنشینید. این مدل دارای نور پس زمینه Direct LED است و خبری از تکنولوژی تاریکی موضعی یا Local Dimming در آن نیست. 

این تلویزیون دارای 4 پورت HDMI 2.0 است و می تواند حداکثر رزولوشن و کیفیت تصویر 4K@60Hz را به شما ارائه دهد. این مدل جزو تلویزیون های گیمینگ محسوب نمی شود و خبری از تکنولوژی های مخصوص بازی (مانند تکنولوژی VRR) در آن نیست. البته با برخورداری از تکنولوژی ALLM و حالت بازی (Game Mode) می توانید تاخیر ورودی نسبتا پایینی را هنگام بازی کردن در تلویزیون مذکور تجربه نمایید. همچنین در صورت اتصال این تلویزیون به کنسول PS5 و به لطف قابلیت Auto Genre Picture Mode، در صورت اجرای بازی تلویزیون به طور خودکار به حالت بازی می رود تا بهترین تجربه بازی را برای شما رقم بزند. تلویزیون هوشمند سونی X80L دارای سیستم عامل اندروید 11 و رابط کاربری گوگل تی وی (Google TV) می باشد. رابط کاربری این تلویزیون در مقایسه با مدل سال گذشته خود بهبود یافته و کار کردن با آن بهتر و لذت بخش تر شده است. همچنین برخلاف سال گذشته دیگر خبری از حافظه داخلی 16 گیگابایتی نیست و امسال سونی تلویزیون مذکور را به حافظه داخلی 32 گیگابایتی مجهز کرده است. طراحی تلویزیون 55 اینچ سونی X80L زیبا می باشد و به طور کلی کیفیت ساخت خوبی دارد. البته طراحی این تلویزیون در مقایسه با سال گذشته خود تغییر چندانی نکرده است و همچنان در مقایسه با برند های دیگر، به نسبت ضخامت بدنه بیشتری دارد.

X85L

تلویزیون سونی X85L

امتیاز کلی : 7.8 امتیاز فیلم : 7.6
بازی های ویدیویی: 8.3 فیلم اچ دی آر : 7.6
نمایش تلویزیون : 7.5
ورزش : 7.6
بازی اچ دی آر : 8.3
مانیتور : 8.3

تلویزیون سونی X85L یکی از تلویزیون های 2023 سونی محسوب می شود. تلویزیون X85L با مدل کامل KD-55X85L مونتاژ مالزی وارد بازار ایران شده است و از جمله ارزان ترین تلویزیون های گیمینگ سونی محسوب می شود. . تلویزیون X85L جزو تلویزیون های براویا (BRAVIA) سونی محسوب می شود و در بازار نیز به این اسم معروف است. سونی تلویزیون های 2023 خود را با پسوند L معرفی و روانه بازار نموده است، به همین دلیل ممکن است این محصول در بازار با عنوان تلویزیون سری L سونی نیز شناخته شود. این تلویزیون دارای صفحه نمایش ال ای دی و کیفیت تصویر 4K است. سونی امسال تصمیم گرفت که این تلویزیون را ارتقا داده و آن را با نور پس زمینه Direct Full Array LED تولید کند که باعث ارائه کیفیت تصویر بیشتری می شود. این تلویزیون دارای پنل VA است و عمق رنگ مشکی بهتر و کنتراست تصویر بالاتری ارائه می دهد اما زاویه دید آن کمی محدودتر از تلویزیون هایی است که دارای پنل IPS یا ADS هستند.  صفحه نمایش این محصول از رفرش ریت 120 هرتز برخوردار است و به کمک تکنولوژی X-Motion Clarity صحنه های سریع را کاملا واضح و صاف نمایش می دهد. تکنولوژی X-Motion Clarity  برای اولین بار است که به این سری از تلویزیون های سونی می آید و عملکرد بهتری از این لحاظ نسبت به مدل سال گذشته خود دارد.

تلویزیون سونی X85L مجهز به 4 پورت HDMI است که تنها 2 عدد از آنها HDMI 2.1 هستند. پورت HDMI شماره 3 و 4 این تلویزیون از نوع HDMI 2.1 هستند و توانایی نمایش کیفیت تصویر 4K@120Hz را دارند. روی این پورت ها از تکنولوژی VRR و ALLM نیز پشتیبانی می شود و شما رفرش ریت متغیر و همینطور Input Lag یا تاخیر ورودی پایینی را تجربه خواهید کرد که برای بازی کردن بخصوص با کنسول های نسل نهم اهمیت دارد. این تلویزیون مجهز به سیستم صوتی Double Bass Reflex با طراحی X-Balanced می باشد که علاوه بر صدای با کیفیت و واضح باعث شده تا ضخامت کلی تلویزیون نیز باریک تر شود. این سیستم صوتی شامل 2 بلندگوی Full Range (Bass Reflex) با توان 10 وات است که در مجموع توان خروجی صدای 20 وات را در اختیار شما قرار می دهد. بلندگوهای این تلویزیون در قسمت پایین آن تعبیه شده اند و صداها را به سمت پایین شلیک می کنند که اصطلاحا به آنها Down Firing می گویند. سیستم صوتی این تلویزیون 2 کاناله است و صدای استریو را در اختیار شما قرار می دهد و به لطف پیشرفت جزئی که کرده، صدای باس دلنشین تری را ارائه می دهد و باعث می شود تا لذت تماشای تلویزیون بیشتر شود. تلویزیون هوشمند سونی 55X85L به سیستم عامل اندروید 10 مجهز است و جزو تلویزیون های اندرویدی محسوب می شود. سونی مانند گذشته این تلویزیون را نیز به رابط کاربری گوگل تی وی (Google TV) مجهز کرده است تا از کار کردن با آن لذت ببرید. رابط کاربری دوست داشتنی گوگل تی وی ظاهر مدرن و شیکی دارد و امکانات خوبی نیز در اختیار شما قرار می دهد و کار کردن با آن آسان است.  سونی بخش زیادی از بدنه این تلویزیون را از مواد و متریال بسیار با کیفیتی به نام SORPLAS ساخته است. متریال SORPLAS در واقع توسط سونی توسعه داده شده است و بسیار سبک و مقاوم می باشد و با توجه به اینکه قابل بازیافت است، به محیط زیست نیز آسیب وارد نمی کند. ضخامت کلی این تلویزیون تنها 5.6 سانتیمتر است که برای یک تلویزیون با نور پس زمینه Direct Full Array LED کاملا قابل قبول است. لازم به ذکر است که ضخامت این تلویزیون به نسبت مدل قدیمی این سری باریک تر شده است و از این لحاظ نیز پیشرفت خوبی داشته است.

X90L

تلویزیون سونی X90L

امتیاز کلی : امتیاز فیلم :
بازی های ویدیویی: فیلم اچ دی آر :
نمایش تلویزیون :
ورزش :
بازی اچ دی آر :
مانیتور :

تلویزیون سونی X90L یکی از تلویزیون های 2023 سونی است. محصول کشور ژاپن و مونتاژ مالزی می باشد. این تلویزیون برای استفاده های حرفه ای مانند تماشای فیلم و سریال، گیمینگ و همینطور استفاده خانگی و معمولی کاملا مناسب است. این تلویزیون مدل جدیدتر و جایگزین تلویزیون سونی X90K است که در سال گذشته معرفی شده بود. این تلویزیون دارای صفحه نمایش ال ای دی و کیفیت تصویر 4K می باشد.تلویزیون ال ای دی سونی X90L دارای نور پس زمینه Direct Full Array LED و پنل VA می باشد. سونی مثل همیشه این سری از تلویزیون های خود را با صفحه نمایش ال ای دی تولید کرده است، اما امسال برای بهبود بلومینگ در صحنه های تاریک و همچنین ارائه عمق رنگ مشکی بهتر و کنتراست تصویر بیشتر، تعداد مناطق قابل کنترل نور پس زمینه که اصطلاحا به آن Dimming Zones Count گفته می شود را افزایش داده است. IL]KDK این محصول دارای رفرش ریت 120 هرتز است و به کمک تکنولوژی XR Motion Clarity صحنه های سریع را واضح و شفاف نمایش می دهد و از تاری تصاویر جلوگیری می کند.

تلویزیون گیمینگ سونی X90L از تمام ویژگی های گیمینگ جدید کنسول های نسل نهم پشتیبانی می کند. سونی طبق سنت همیشگی خود این تلویزیون را به 2 پورت HDMI 2.1 (شماره 3 و 4) مجهز کرده است و کیفیت تصویر 4K@120Hz را در اختیار شما قرار می دهد. روی این پورت ها از تکنولوژی VRR برای ارائه رفرش ریت متغیر و همینطور ALLM برای ارائه تاخیر ورودی پایین نیز پشتیبانی می شود. تلویزیون سونی X90L مجهز به سیستم صوتی Acoustic Multi-Audio به همراه Sound Positioning Tweeter و بلندگوهای X-Balanced می باشد و صداها را به صورت آکوستیک از صفحه نمایش پخش می کند و حس واقع گرایانه تری را به بیننده منتقل می کند. این سیستم صوتی 2 کاناله است و شامل 2 بلندگوی Full Range (Bass Reflex) با توان 10 وات و همینطور 2 بلندگوی Tweeter با توان 5 وات می باشد که در مجموع توانایی تولید صدای 30 وات را دارند. تلویزیون هوشمند سونی X90L مجهز به سیستم عامل اندروید 10 می باشد. این محصول به جدیدترین نسخه از رابط کاربری گوگل تی وی (Google TV) مجهز شده که امکانات هوشمند بسیار خوبی را در اختیار شما قرار می دهد و کار کردن با آن نیز راحت و لذت بخش است.از کیفیت ساخت و طراحی بسیار خوبی برخوردار است. بدنه تلویزیون به رنگ مشکی است و از جنس پلاستیک فشرده و با کیفیت می باشد. طراحی پشت تلویزیون به شکل مشبک است و زیبایی خاصی به تلویزیون می دهد. پایه های این تلویزیون به شکل خطی و از جنس آلومینیوم هستند و در دو طرف آن نصب می شوند. طراحی این پایه ها گوّه ای شکل است و به رنگ نقره ای تیره (نزدیک به مشکی) است و زیبایی خاصی به تلویزیون می دهد. این پایه ها در دو حالت استاندارد و ساندبار قابل نصب و تنظیم هستند.

A80L

تلویزیون سونی A80L

امتیاز کلی: 8.8 امتیاز فیلم: 9.2
بازی های ویدیویی: 9.1 فیلم اچ دی آر: 8.9
نمایش تلویزیون: 8.5
ورزش: 8.6
بازی اچ دی آر: 8.9
مانیتور: 9.0

تلویزیون سونی A80L یکی از تلویزیون های 2023 سونی محسوب می شود. سونی تلویزیون های 2023 خود را با پسوند L معرفی و روانه بازار کرده است، به همین دلیل ممکن است تلویزیون سونی A80L را در بازار با عنوان تلویزیون سری L سونی نیز معرفی کنند. همچنین این تلویزیون جزو تلویزیون های براویا (BRAVIA) سونی نیز محسوب می شود و به این اسم در بازار شناخته می شود. تلویزیون A80L ارزان ترین تلویزیون اولد گیمینگ 4K با سرعت 120 هرتز سونی در سال 2023 محسوب می شود. این تلویزیون برای استفاده حرفه ای مانند تماشای فیلم و سریال و همچنین گیمینگ کاملا مناسب است. این تلویزیون مدل جدیدتر و جایگزین تلویزیون سونی A80K است که در سال گذشته معرفی شده بود. همچنین دارای صفحه نمایش اولد و کیفیت تصویر 4K HDR می باشد.

 این تلویزیون دارای پنل WRGB است که در واقع ساب پیکسل های آن محسوب می شوند. سونی با استفاده از تکنولوژی XR OLED Contrast Pro پیکسل های صفحه نمایش این تلویزیون را کنترل کرده و کنتراست تصویر لازم را ارائه می دهد. صفحه نمایش این تلویزیون از رفرش ریت 120 هرتز برخوردار است و توانایی نمایش کیفیت تصویر 4K@120Hz را دارد. این محصول دارای تکنولوژی XR OLED Motion است و به کمک آن صحنه های سریع را واضح نمایش می دهد و از تاری تصاویر تا حد زیادی جلوگیری می کند. تلویزیون 4K سونی A80L به پردازشگر قدرتمند و اختصاصی سوتی یعنی Cognitive Processor XR مجهز است. این پردازشگر وظیفه پردازش تصویر و صدا را به عهده دارد و این کار را مانند مغز انسان انجام می دهد. این پردازشگر به کمک تکنولوژی XR 4K Upscaling رزولوشن تصاویر را افزایش داده و همه چیز را در حد کیفیت تصویر 4K نمایش می دهد.

X85K

تلویزیون سونی X85K

امتیاز کلی : 8.2 امتیاز فیلم : 8.7
بازی های ویدیویی: 8.6 فیلم اچ دی آر : 8.3
نمایش تلویزیون : 7.9
ورزش : 7.6
بازی اچ دی آر : 8.5
مانیتور :7.9

اگر قصد خرید یک تلویزیون 2022 سونی با امکانات مناسب جهت پشتیبانی از کنسول‌های بازی نسل نهمی و فرمت‌های مختلف تصویری با بودجه محدود را داشته باشید بدون شک تلویزیون X85K یکی از گزینه‌های روی میز شما خواهد بود؛ تلویزیون سونی X85K به نوعی اقتصادی‌ترین نمایشگر سری K بوده که از قابلیت‌هایی نظیر سرعت رفرش 120 هرتزی، VRR و ALLM پشتیبانی خواهد کرد که در نتیجه‌ی آن شاهد تصاویری مطلوب با کیفیت تصویر عالی خواهید بود. این تلویزیون در طیف گسترده ای از اندازه ها، از 43 تا 85 اینچ موجود است، این محصول به پنل VA مجهز است و می تواند عمق رنگ مشکی خوبی ارائه دهد، سونی بر روی فناوری HDR به کار رفته در این سری، پشتیبانی از فرمت تصویر دالبی ویژن را نیز گنجانده که تصاویری با کیفیت‌تر همراه با جزئیات بیشتر را شاهد خواهید بود؛ این تکنولوژی موجب می‌شود تا شما صحنه‌ها و رنگ‌ها را دقیق‌تر و با کیفیت مطلوب‌تری بیننده باشید. همچنین سونی برای این تلویزیون از پردازنده تصویر 4K HDR X1 بهره گرفته که می‌تواند به خوبی سرعت عملکرد سیستم عامل اندروید در تلویزیون را تحت تأثیر قرار دهد، و آن را به شکل بسیار مطلوبی ارتقا ببخشداین محصول دارای تکنولوژی Dynamic Contrast Enhancer است و کنتراست تصاویر و صحنه ها را به صورت پویا بهبود می بخشد..

گذشته از این‌ها شما با استفاده از سیستم عامل جدید اندروید با آخرین بروزرسانی می‌توانید دسترسی کاملی به انواع برنامه‌ها را در فروشگاه گوگل پلی داشته باشید، و به راحتی با استفاده از برنامه‌های موجود و دسترسی ساده به اینترنت و اوقات فراغت بی‌نظیری برای خود فراهم سازید. سونی در این تلویزیون نیز از قابلیت‌هایی مانند درگاه‌های HDMI2.1 پشتیبانی کرده است؛ این درگاه می‌توانند کیفیت تصویر 120 هرتز را در اختیار کاربر قرار دهد تا تلویزیون برای اجرای کنسول‌های بازی نظیر PS5 عملکرد بهتری داشته باشد. البته اگر امکان اختصاص بودجه بیشتری را داشته باشید، مدل X90K می‌تواند خرید به مراتب بهتری در این زمینه باشد.

X90K

تلویزیون سونی X90K

امتیاز کلی : 7.8 امتیاز فیلم : 8
بازی های ویدیویی: 8 فیلم اچ دی آر : 7.8
نمایش تلویزیون : 7.6
ورزش : 7.5
بازی اچ دی آر : 8
مانیتور :7.8

روشنایی خیره‌کننده، طراحی جدید و مینیمال، نسبت کنتراست و نمایش رنگ عالی از جمله ویژگی‌هایی بوده که تلویزیون سونی X90K را نسبت به سری‌های پیشین سونی متمایز خواهد کرد؛ سونی در سال 2022 تلاش کرده تا نقاط ضعف موجود در سری نهم تلویزیون‌هایش را تا حد زیادی بهبود بخشیده تا کاربران بیش از پیش شاهد تصاویری با کیفیت تصویر عالی باشد. با توجه به امتیازات کسب شده،  تاکنون این مدل توانسته عملکرد بهتری نسبت به Q80B داشته و تا حدی گوی رقابت را از این رقیب کره‌ای برباید که در مطلب بررسی تخصصی تلویزیون سونی X90K بیشتر به این موضوع پرداخته‌ایم.

در این مدل نیز، سامورایی‌ها در سال 2022 امکانات و قابلیت‌های بسیار مناسبی را برای اجرای کنسول‌های بازی نسل جدید فراهم کرده‌اند که در نتیجه‌ی آن کاربر قابلیت استفاده از رفرش‌ریت 120 هرتزی را خواهد داشت. همچنین شما با استفاده از رفرش ریت متغیر یا به اصطلاح VRR امکان پخش سریع‌ترین صحنه‌ها را در بالاترین کیفیت ممکن دارید. سونی برای این نمایشگر نیز از کیفیت بسیار بالای صوتی پشتیبانی کرده که می‌تواند به خوبی سالن‌های بزرگ را تحت پوشش قرار دهد. توان صوتی در این تلویزیون 30 وات است که با استفاده از دو کانال جدای صوتی پخش می‌گردد. درگاه‌های ارتباطی نیز در بهترین حالت و با تنوع بالا ارائه شده‌اند و اتصال هر دستگاهی برای این تلویزیون مهیا شده است. 

Sony X90K برای بازی های HDR چشمگیر است. به لطف تاخیر ورودی کم، زمان پاسخگویی سریع و پشتیبانی از VRR برای تجربه بازی تقریباً بدون پارگی، بازی روان و پاسخگو است. همچنین از پهنای باند HDMI 2.1 برای بازی های با نرخ فریم بالا پشتیبانی می کند.این تلویزیون برای تماشای فیلم در اتاق های تاریک عالی است. به لطف نسبت کنتراست طبیعی بالای خود، سیاهی عمیق را نمایش می دهد. دارای یک ویژگی کم‌نور محلی با آرایه کامل است که کیفیت تصویر را در صحنه‌های تاریک بیشتر بهبود می‌بخشد، اما همچنین باعث شکوفایی در اطراف اجسام روشن می‌شود.

X95L

تلویزیون سونی X95L

تلویزیون سونی X95L

امتیاز کلی: 8.4 امتیاز فیلم: 8.3
بازی های ویدیویی: 8.7 فیلم اچ دی آر: 8.4
نمایش تلویزیون: 8.2
ورزش: 8.2
بازی اچ دی آر: 8.7
مانیتور: 8.6

تلویزیون سونی X95L یکی از تلویزیون های 2023 و سری X95L می باشد. این محصول جزو تلویزیون های براویا (BRAVIA) سونی محسوب می شود و با این اسم نیز در بازار شناخته می شود. تلویزیون X95L بهترین تلویزیون مینی ال ای دی با کیفیت تصویر 4K و رفرش ریت 120 هرتز سونی در سال 2023 است. این مدل به لطف برخورداری از کیفیت تصویر بالایی که دارد برای تماشای فیلم و سریال به صورت حرفه ای و حتی گیمینگ با کنسول های بازی نسل نهم گزینه ای فوق العاده است. البته که شما می توانید برای استفاده خانگی و روزمره نیز از آن استفاده کرده و لذت ببرید. این تلویزیون با مدل کامل و دقیق XR-X95L مونتاژ مالزی وارد بازار ایران می شود. این تلویزیون مدل بهتر، جدیدتر و جایگزین تلویزیون سونی X95K می باشد که سال گذشته معرفی و وارد بازار شده بود.

 این تلویزیون مجهز به پردازشگر پیشرفته و قدرتمند Cognitive Processor XR است که به گفته سونی مانند مغر انسان عمل می کند. این پردازشگر اختصاصی سونی در واقع بهترین پردازشگر استفاده شده در تلویزیون های این شرکت ژاپنی تا به امروز است و به طوری کخ سونی حتی در تلویزیون های پرچم دار خود نیز از آن استفاده می کند. این مدل به لطف برخورداری از پردازشگر Cognitive Processor XR و به کمک تکنولوژی XR 4K Upscaling توانایی کاهش نویز و ارتقا رزولوشن محتوای در حال پخش را دارد تا حتی محتواهایی با کیفیت پایین را نیز نزدیک به کیفیت تصویر 4K در این تلویزیون ببینید.سونی از زبان طراحی One Slate در این محصول استفاده کرده است که حس یک تلویزیون بالارده را به خوبی به کاربر منتقل می کند. این مدل طراحی مینیمال دارد و همچنین قاب و صفحه نمایش تلویزیون در یک سطح می باشند که ظاهر یکپارچه ای به تلویزیون بخشیده است .

خرید تلویزیون از بانه یا گناوه؟

همانطور که می‌دانید بانه و گناوه از مهم‌ترین شهرهای تجاری ایران هستند که در زمینه فروش لوازم خانگی از جمله تلویزیون به صورت حرفه‌ای فعالیت دارند. حال سؤالی که پیش می‌آید این است که خرید تلویزیون از کدام شهر به صرفه‌تر است؟ و برای خرید از کدام شهر باید هزینه بیشتری بپردازیم؟

به صورت کلی بسته به برند و مدل تلویزیون قیمت‌ها نیز متفاوت خواهد بود، اما می‌توان گفت قیمت تلویزیون در این شهرها در یک سطح هستند. مسئله‌ای که در رابطه با خرید از شهرهای بانه و گناوه مطرح است، هزینه حمل و نقل می‌باشد. با خرید هر محصولی خریداران هزینه‌ای بابت حمل و نقل متحمل می‌شوند و مقدار این هزینه بسته به میزان مسافت بین مبدأ تا مقصد متفاوت خواهد بود. پس خرید از بندر گناوه برای کسانی که محل زندگی نزدیک به این بندر را دارند، به‌صرفه‌تر خواهد بود. همچنین خرید تلویزیون از بانه برای کسانی که به این شهر نزدیک‌تر هستند با قیمت مناسب‌تری همراه خواهد بود. اگر می‌خواهید قبل از خرید تلویزیون اطلاعاتی در مورد تکنولوژی‌های تلویزیون و چگونگی انتخاب تلویزیون مناسب جهت خرید به دست آورید به مطلب راهنمای خرید تلویزیون مراجعه کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 6 میانگین: 4.2]

حتما ببینید

قیمت تلویزیون ال جی در گناوه

قیمت تلویزیون های ال جی در بندر گناوه

قیمت تلویزیون ال جی در گناوه بندر گناوه از جمله شهرهای استان بوشهر و منطقه …

2 نظر

  1. ناشناس

    به شهرستانها هم ارسالی دارین اونوقت گارانتیشون چی میشه؟

    • رضا سعیدی

      سلام و درود بر شما و برای همه جای ایران ارسال داریم و گارانتی هم خواهیم کرد در هر شهرستان و استانی که تشریف داشته باشید در صورتی که در شهرستان شما نصاب نباشه برای هماهنگی و گارانتی را شخص تحویل دهنده انجامیده و موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *