ارزان ترین تلویزیون 4k ال جی

ارزان ترین تلویزیون های 4K ال جی

ارزان ترین تلویزیون 4K ال جی

قبل از هر چیز باید یادآوری کنیم که ال جی اولین شرکتی بود که کیفیت 4K را در تلویزیون‌های خود اعمال کرد؛ تلویزیون‌های Ultra HD یا به اصطلاح عامیانه‌تر 4K حدود 8.3 میلیون پیکسل دارند که در مقایسه با تلویزیون‌های Full HD که از 2 میلیون پیکسل برخوردار هستند، تقریباً 4 برابر پیکسل بیشتری دارند. ما در این مطلب از سلام‌ بابا، ارزان ترین تلویزیون 4k ال جی را خدمت شما معرفی کنیم پس در ادامه با ما همراه باشید.

کیفیت 4K چیست؟

وضوح 4K در واقع با دو برابر کردن وضوح 1080p در دو راستای طول و عرض به دست می‌آید که در نتیجه آن وضوحی برابر با 3840 در 2160 پیکسل حاصل می‌شود. برخی از سازندگان آن را با نماد 2160p نمایش می‌دهند؛ این وضوح دقیقا 4 برابر تعداد پیکسل‌‌های 1080p یا Full HD است.

ارزان ترین تلویزیون 4k ال جی

در واقع هر قدر وضوح صفحه نمایش شما بالا‌تر باشد، قادر به دیدن جزئیات بیشتری هستید که در نتیجه آن تصاویری واقعی‌‌تر به نمایش در می‌آیند. کیفیت 4K از استانداردهای جدیدی در سرعت رفرش تصویر یا Frame Rate و فضای رنگ‌ها بهره می‌برد. به این معنا که دامنه رنگ بیشتر و دقت بالاتری را در رنگ‌ها ایجاد می‌کند. همچنین سرعت نمایش تصاویر در آن بیشتر بوده و برابر با 120 فریم در ثانیه است؛ یعنی در یک ثانیه از یک فیلم با وضوح 4K تعداد 120 عکس در مقابل چشمان شما به نمایش درخواهد آمد. فناوری 4K توانسته دنیای مجازی را بیش از همیشه به دنیای واقعی نزدیک کند؛ اما توجه داشته باشید صرفاً داشتن یک صفحه نمایش 4K به این معنا نیست که شما تصاویر با کیفیت‌تری می‌بینید بلکه محتوای شما نیز باید از کیفیت 4K برخوردار باشد.

تلویزیون 4K ال جی

کیفیت بالای تلویزیون‌های 4K باعث شده تا این محصولات در بالاترین حد پیشنهادات، فروشندگان به خریداران باشد تا دیگر نیازی به تعویض دوباره آن در سال‌های آتی نداشته باشید. البته قیمت تلویزیون 4K نسبت به تلویزیون‌های FULL HD مقداری بالاتر است که طبیعی است. پس اگر قصد خرید یکی از تلویزیون‌های ال جی را با بودجه کم دارید بدون شک خرید یکی از این مدل‌های زیر می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. در نظر داشته باشید بیشتر تلویزیون‌ها در سایزهای پایین کیفیت 4K ندارند اما ال جی تنوع بیشتری در این زمینه دارد. در ادامه ارزان‌ترین تلویزیون‌های 4K ال جی را بر اساس از قیمت بالا تا ارزان‌ترین قیمت دسته‌بندی کرده‌ایم تا کسانی که تمایل به خرید یک تلویزیون با کیفیت 4K و هزینه کمی دارند بتوانند به راحتی مدل مورد نظرشان را انتخاب و خریداری نمایند.

50UQ7500

تلویزیون ال جی UQ7500

امتیاز کلی : 7.1 امتیاز فیلم : 7.3
بازی های ویدیویی: 7.1 فیلم اچ دی آر : 6.5
نمایش تلویزیون : 7.3
ورزش : 6.9
بازی اچ دی آر : 7.2
مانیتور : 7.7

اگر به دنبال یک تلویزیون خوب و با قیمتی مطلوب هستید یقینا UQ7500 ال جی می‌تواند گزینه مناسبی باشد. تلویزیون ال جی UQ7500 مجهز به پردازشگر α5 Gen5 AI Processor 4K می باشد این پردازشگر به کمک تکنولوژی 4K Upscaler رزولوشن تصاویر را افزایش می دهد، نویز آن ها را کاهش داده و همه چیز را در حد کیفیت 4K نمایش می دهد.دارای سیستم عامل‌ webOS است که این سیستم عامل جدیدترین ورژن کمپانی ال جی در سال 2022 است. ال جی در این سیستم عامل دسترسی به اینترنت را در بهترین حالت فراهم کرده و شما از طریق آن می‌توانید انواع برنامه‌های کاربردی و بازی‌های سرگرم کننده بر روی تلویزیون نصب کنید. دارای سیستم صوتی 2 کاناله می باشد و با استفاده از 2 بلندگوی 10 واتی مجموعا قدرت خروجی صدای 20 وات را ارائه می دهد. از تکنولوژی ThinQ AI برای مدیریت دستگاه ها، لوازم خانگی و خانه هوشمند از طریق تلویزیون برخوردار است.

این تلویزیون دارای پورت HDMI 2.0 می باشد و توانایی نمایش محتوای 4K@60Hz را دارد و متاسفانه فاقد پورت HDMI 2.1 بوده و برای بازی کردن با کنسول های نسل نهم گزینه چندان مناسبی نیست.رزولوشن تصویر تلویزیون 3840×2160 می باشد و تصاویر با کیفیتی را نمایش می دهد. صفحه نمایش این تلویزیون از عمق رنگ 10 بیت (8 بیت + FRC) برخوردار می باشد و با استفاده از تکنولوژی True Color Accuracy و Advanced Color Enhancer طیف وسیعی از رنگ های طبیعی و دقیق را تولید کرده و به نمایش می گذارد. رفرش ریت صفحه نمایش تلویزیون 60 هرتز می باشد و با استفاده از تکنولوژی TruMotion 120 صحنه های اکشن و سریع را به صورت روان و واضح نمایش می دهد. همچنین ال جی برای بالا بردن سطح HDR در این تلویزیون با افزایش قدرت تشخیص نور محیط از تکنولوژی Dynamic Tone Mapping بهره گرفته که تصاویر را در این تلویزیون به حد نسبتا مطلوبی رسانده است. گذشته از این‌ها با وجود پنل IPS صفحه نمایش آن نیز در برابر ضربه مقاوم‌تر شده است و زاویه دید آن نیز بالاتر از پنل‌های دیگر است و می‌توان گفت برای نمایش خانگی گزینه خوبی به حساب می‌آید. 

50UQ8000

تلویزیون ال جی UQ8000

امتیاز کلی : 7.2 امتیاز فیلم : 7.4
بازی های ویدیویی: 7.2 فیلم اچ دی آر : 6.6
نمایش تلویزیون : 7.4
ورزش : 7.0
بازی اچ دی آر : 7.3
مانیتور :7.8

مدل UQ8000 یکی میان‌رده‌های ال جی در سال 2022 بوده که توسط این کمپانی معرفی شده است و مونتاژ کشور مصر میباشد. تلویزیون فورکی (4K) ال جی UQ8000 رزولوشن 3840×2160 پیکسل دارد و می تواند محتوای 4k را به راحتی نمایش دهد. ال جی این محصول را به نسل پنجم پردازشگر تصویر آلفا 5 مجهز کرده است که به کمک تکنولوژی 4k Upscaler، علاوه بر افزایش رزولوشن محتوای ورودی، نویز تصاویر را نیز کاهش می دهد تا همه چیز را با کیفیتی نزدیک به 4k و با بیشترین جزئیات ممکن مشاهده کنید.این تلویزیون امکان پخش محتوای HDR با فرمت های HLG و HDR10 Pro را دارد و به لطف تکنولوژی Active HDR، اینگونه محتوا را با بهترین کیفیت ممکن نمایش می دهد.

با تمام اینها باید گفت تلویزیون پیش روی شما یک تلویزیون گیمینگ حرفه ای به حساب نمی آید ولی می توانید از آن به عنوان صفحه نمایش کنسول های نسل 8 مانند PS4، PS4 Pro یا Xbox One استفاده کنید. اما اگر به دنبال یک تلویزیون گیمینگ حرفه ای برای کنسول نسل 9 خود هستید، باید به سراغ سایز 86 اینچ این مدل بروید.این تلویزیون در چندین اندازه از 43 تا 86 اینچ در دسترس است و همچنین این تلویزیون از بالاترین سطح سیستم عامل‌های webOS برخوردار است که می‌تواند بسیار جذاب و سرگرم کننده باشد. این سیستم عامل به واسطه پردازنده چهار هسته‌ای α5 Gen5 AI 4K نسل پنجمی ال جی که عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد به راحتی برنامه‌ها را پردازش و اجرا کند. گذشته از این ال جی با استفاده از صفحه نمایش LED و قرار دادن پنلی از نوع IPS بر روی آن امکان نمایش گروهی را برای شما بسیار لذت بخش‌تر کرده چون پنل IPS موجود زاویه دید گسترده‌تری بر روی آن بخشیده است.این در حالی است که نسبت کنتراست در آن تا حدودی ضیف‌تر و ممکن است در محیط‌های تاریک روشنایی تلویزیون نرمال نباشد و تصاویر دلچسپ و آن گونه که می‌خواهید ارائه نشود. صدا نیز از دو کانال صوتی 10 واتی در توان 20 وات صدا ارائه می‌شود. این تلویزیون دارای 3 پورت HDMI 2.0 با پشتیبانی از کیفیت تصویر 4K@60Hzاست.

در صورتی که به دنبال یک تلویزیون ارزان قیمت تر برای استفاده معمولی و تماشای فیلم و سریال هستید، می توانید به سراغ تلویزیون ال جی UQ7500 بروید. اما اگر به یک تلویزیون با کیفیت تر جهت استفاده روزمره و تماشای فیلم احتیاج دارید، ما تلویزیون ال جی UQ9000 را به شما پیشنهاد می کنیم.

50UR8000

تلویزیون ال جی UR8000

تلویزیون-ال-جی-UR8000

امتیاز کلی: 7.1 امتیاز فیلم: 7.2
بازی های ویدیویی: 7.4 فیلم اچ دی آر: 7.5
نمایش تلویزیون: 6.7
ورزش: 6.5
بازی اچ دی آر: 7.6
مانیتور: 7.1

از سری تلویزیون های جدید 2023 شرکت ال جی تلویزیون UR8000 می باشد که این تلویزیون برای مناطق جغرافیایی مختلف و با پسوند های متفاوتی تولید می شود. این تلویزیون در سایزهای 43″، 50″، 55″، 65″، 70″، 75″ و 86″ محصول کشور کره و با مونتاژ اندونزی است. تلویزیون UR8000 یکی از ارزانترین تلویزیون های 4K ال جی با صفحه نمایش ال ای دی در سال 2023 است. تلویزیون مذکور برای استفاده خانگی، روزمره و تماشای فیلم یا سریال کاملا مناسب است. همچنین تلویزیون این محصول دارای قابلیت Hotel Mode است و می تواند به عنوان یک تلویزیون تجاری در هتل ها نیز مورد استفاده قرار گیرد. این تلویزیون در واقع جایگزین مدل UQ8000 شده است که محصول سال قبل است. همچنین این مدل مشابه مدل تلویزیون ال جی UR8050 و تلویزیون ال جی UR8100 است، با این تفاوت که طراحی بدنه یا پایه های آن با دو مدل مذکور کمی تفاوت دارد. 

تلویزیون ال جی UR8000 دارای نور پس زمینه Direct LED و نوع پنل IPS است. این تلویزیون رفرش ریت 60 هرتز دارد و می تواند محتوای 4K را با سرعت 60 هرتز به نمایش درآورد. تلویزیون مذکور دارای 3 پورت HDMI 2.0 است و خبری از پورت HDMI نسخه 2.1 در آن نیست. همچنین این محصول فاقد تکنولوژی هایی مانند VRR، AMD FreeSync یا NVIDIA G Sync است و نمی تواند رفرش ریت متغییر در اختیار شما قرار دهد. تکنولوژی Auto Low Latency mode (ALLM) در این تلویزیون وجود دارد و زمانی که کنسول بازی خود را به تلویزیون متصل کنید، تاخیر ورودی به طور خودکار کاهش پیدا می کند. این ویژگی باعث می شود تا واکنش شما در بازی ها به موقع باشد و لذت بیشتری از بازی ببرید. تلویزیون مذکور به تکنولوژی HGiG مجهز است که باعث می شود بازی های HDR که از این ویژگی پشتیبانی می کنند را با جزئیات بیشتری مشاهده کنید.  در ساخت تلویزیون 55 اینچ ال جی UR8000 همچون مدل سال گذشته آن، از زبان طراحی 3 Sided Cinema Screen استفاده شده است. این موضوع باعث شده تا حاشیه های 3 طرف تلویزیون باریک تر باشد و تمرکز بیشتری روی محتوای در حال پخش داشته باشید. رنگ قاب جلوی تلویزیون کمی با رنگ پشت آن متفاوت می باشد و زیبایی خاصی به آن بخشیده است. به همراه تلویزیون مذکور پایه های رومیزی از نوع دو طرفه و دو شاخه عرضه می شود. این پایه ها به خوبی تعادل تلویزیون را حفظ می کنند. البته لازم به ذکر است که این تلویزیون قابلیت نصب روی دیوار نیز دارد، اما باید پایه دیواری مناسب را به صورت جداگانه خریداری کنید. شایان ذکر است که تلویزیون ال جی UR8050 نیز کاملاً شبیه مدل UR8000 است، تنها تفاوت آن‌ها در پنل و رنگ قاب است که مدل UR8050 دارای قاب خاکستری رنگ و پنل ADS است. در زیر لینک هر دو مدل تلویزیون آورده شده و برای خرید و مشاهده جزئیات آن‌ها می‌توانید وارد لینک‌های زیر شوید.

50UQ9000

تلویزیون ال جی UQ9000

امتیاز کلی : 6.9 امتیاز فیلم : 6.9
بازی های ویدیویی: 6.7 فیلم اچ دی آر :6.4
نمایش تلویزیون :7.4
ورزش : 6.6
بازی اچ دی آر : 7.0
مانیتور : 7.3

UQ9000 تلویزیون فوق‌العاده مناسب برای نمایش خانگی که مونتاژ کشور اندونزی است در سال 2022 به بازارهای جهانی معرفی شده که از گزینه‌های بسیار مقرون به صرفه به حساب می‌آید. این تلویزیون دارای صفحه نمایش ال ای دی و کیفیت تصویر 4K می باشد و صفحه نمایش آن دارای رفرش ریت 60 هرتز است و توانایی پخش محتوای 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه را دارد. ال جی در این تلویزیون با استفاده از نسخه 2022 سیستم عامل webOS امکان نصب انواع برنامه‌های سرگرم کننده را بر روی تلویزیون برای شما فراهم کرده که با پشتیبانی پردازنده چهار هسته‌ای تصویر در این تلویزیون ارائه می‌شود. این پردازنده α5 Gen5 AI 4K نام دارد که می‌تواند به خوبی برنامه‌های مورد نظر شما را بر روی تلویزیون به اجرا در می‌آورد و شما بدون کمترین تأخیری از اجرای آن لذت ببرید. این تلویزیون فاقد پورت HDMI 2.1 است و دارای 3 پورت HDMI 2.0 می باشد که توانایی نمایش حداکثر کیفیت تصویر 4K@60Hz را دارد. تلویزیون UQ9000 دارای سیستم صوتی 2 کاناله می باشد و با استفاده از 2 بلندگوی 10 واتی مجموعا قدرت خروجی صدای 20 وات را ارائه می دهد.

یکی دیگر از موارد فوق که در این تلویزیون به خوبی دیده می‌شود ظاهری متفاوت و استایل بسیار زیبا است که در این آن وجود دارد. همچنین در این تلویزیون دسترسی به اینترنت به شکل بسیار عالی ارائه شده و ال جی برای آن دسترسی از طریق وایفای در آن به نحو عالی ارائه شده و از طریق کابل LAN نیز این امکان وجود دارد که شما تلویزیون را به مودم متصل سازید تا دسترسی به اینترنت به راحتی برای شما ممکن شود و دارای تکنولوژی ThinQ AI برای مدیریت دستگاه ها، لوازم خانگی و خانه هوشمند از طریق آن میباشد. سایزهای این مدل شامل؛ 43، 50، 55، 60، 65، 70، 75، 86 اینچ هستند که برای متراژهای متفاوت بسته به نیاز کاربران، کاربرد دارند. این تلویزیون فرق چندانی با تلویزیون ال جی UQ9100 و تلویزیون ال جی UQ9050 ندارد و تفاوت بارز آن ها در شکل و محل اتصال پایه هایشان می باشد.

55UR7300

تلویزیون ال جی UR7300

امتیاز کلی: 7.0

امتیاز فیلم: 6.7

نمایش تلویزیون: 6.7

ورزش: 6.5

بازی های ویدیویی: 7.2

فیلم اچ دی آر: 7.1

بازی اچ دی آر: 7.3

مانیتور: 7.0

تلویزیون ال جی UR7300 تولید کشور کره می‌باشد که با مونتاژ چین وارد کشور ما می‌شود. تلویزیون UR7300 سال 2023 از جمله ارزان‌ترین تلویزیون‌های ال جی با کیفیت تصویر 4K است که مناسب استفاده‌های خانگی و معمولی، تجاری(هتل) و تماشای فیلم و سریال می‌باشد. این تلویزیون دارای کیفیت تصویر 4K با طراحی صفحه نمایش تخت می‌باشد. همچنین نوع صفحه نمایش در این تلویزیون LED است که نور پس‌زمینه مبتنی بر Direct LED دارد و روشنایی خوبی را تولید می‌کند. همچنین تلویزیون مذکور دارای نوع پنل VA است، بنابراین کنتراست بسیار خوبی دارد و در نشان دادن رنگ مشکی به صورت عمیق به خوبی عمل می‌کند. همچنین این تلویزیون دارای رفرش ریت 60Hz است، بنابراین می‌تواند کیفیت تصویر 4K را با سرعت 60 هرتز نمایش دهد و به کمک تکنولوژی TruMotion 120 توانایی نمایش واضح صحنه‌های سریع را نیز دارد و از تاری تصویر تا حد زیادی جلوگیری می‌کند. تلویزیون یاد شده دارای 2 کانال صدا با قدرت خروجی صدای 20 وات می‌باشد. همانند سایر تلویزیون‌های هوشمند ال جی، این تلویزیون نیز دارای سیستم عامل webOS نسخه 8 (23) می‌باشد که جدیدترین نسخه آن است و استفاده از آن نیز آسان است.

تلویزیون ال جی UR7300 دارای قابلیت اتصال به موبایل، نصب برنامه‌های مختلف، پخش آهنگ با بلوتوث، ریموت کنترل هوشمند، جستجوی صوتی، قابلیت انتقال صدا به موبایل و منوی فارسی می‌باشد. همچنین این تلویزیون از اینترنت اشیاء (IoT)، DLNA و Apple Airplay پشتیبانی می‌کند. تلویزیون مذکور دارای 3 پورت 3 عدد HDMI 2.0 و 2 پورت ورودی USB 2.0 است، بنابراین تلویزیون اقتصادی UR7300 از برند ال جی اکثر ویژگی‌های یک تلویزیون با کیفیت و کارآمد را دارد.

تلویزیون UR7300 دارای طراحی زیبایی است و مجهز به زبان طراحی Cinema Screen 3 Sided است. رنگ قاب، بدنه و پایه این تلویزیون سراسر مشکی و مناسب هر دکوراسیونی برای منزل شما می‌باشد. همچنین این تلویزیون قابلیت نصب روی دیوار را دارد و می‌توانید به وسیله پایه دیواری به راحتی آن را روی دیوار خانه یا محل کار خود نصب کنید. دفترچه راهنما، پیچ اتصال پایه، پایه رومیزی، راهنمای نصب، کابل برق، ریموت کنترل هوشمند و باتری ریموت کنترل از جمله لوازم جانبی همراه این تلویزیون می‌باشند. برای دریافت جزئیات بیشتر، اطلاع از قیمت و خرید محصول وارد لینک زیر شوید. 

55NANO772022

تلویزیون ال جی NANO77 2022

تلویزیون ال جی NANO77

ویژگی های کلیدی
کیفیت 4K  2022
صدا 20 وات 60 هرتز
LED / پنل IPS 2×USB
 سیستم عامل webOS 3×HDMI
گیرنده داخلی و خارجی ساخت اندونزی

NANO77 از دیگر تلویزیون‌های کمپانی ال جی در سال 2022 به حساب می‌‌آید. NANO77 تلویزیونی میان‌رده با امکانات و آپشن‌هایی در خور شأن است که در سال 2022 مورد استقبال بسیاری از طرفداران ال جی قرار گرفت. این تلویزیون مدلی پایین‌رده‎‌تر از سری تلویزیون‌های نانوسل در مدل NANO79 است و این مدل NANO77 نیز دارای امکانات و قابلیت‌هایی مشابه بوده که می‌تواند بسیار کاربر پسند و مقبول باشد. این امکانات و قابلیت‌های شامل سیستم عامل بروزرسانی شده webOS در سال 2022 است که دسترسی به اینترنت از طریق آن با استفاده از مرورگری داخلی سیستم عامل بسیار راحت و ساده‌تر شده و کافی است تلویزیون را از طریق وایفا یا کابل LAN به اینترنت متصل سازید تا به محتوایت عظیمی در اینترنت دسترسی پیدا کنید. همچین با استفاده از آن می‌تواند در فروشگاه webOS انواع برنامه‌‎های کاربردی و بازی‌های سرگرم کننده را نصب نمایید تا اوقات فراغتتان را با استفاده از این تلویزیون به بهترین شکل ممکن پر کنید.

گذشته از این‌ها ال جی در این تلویزیون با به کارگیری صفحه نمایشی از نوع نانوسل هم زاویه دید مطلوبی را در اختیار شما قرار می‌دهد و هم این که نسبت کنتراست تصویر آن نیز در محیط‌های تاریک قابل قبول است. همچنین کیفیت تصویر 4K نیز با رزولوشن 3840×2160 پیکسل و تراکم بالای هشت میلیون پیکسل نیز می‌تواند جزئیات بسیار زیادی را در هنگام پخش خانگی به نمایش شما در آورد. در کنار این‌ها ال جی با استفاده از پردازنده قدرتمند α5 Gen5 AI که دارای چهار هسته مرکزی است این امکان را فراهم کرده تا شما برنامه‌های سیستم عامل را بدون لگ و تأخیر اجرا کنید و از استفاده آن لذت ببرید. این پردازند می‌تواند بر روی تصاویر کم کیفیت و بی‌کیفیت نیز تأثیر گذار باشد و آن‌ها را ارتقا ببخشد.

50NANO842022

تلویزیون ال جی NANO84

امتیاز کلی: 7.2

امتیاز نمایش: 7.1

نمایش تلویزیون: 7.2

ورزش: 7.3

بازی های ویدیویی: 7.6

فیلم اچ دی آر: 6.6

بازی اچ دی آر: 7.4

مانیتور: 8.2

NANO84 از تلویزیون‌های محبوب سری نانوسل درسال 2022 هستند که در بازار جایگاه ویژه‌ای را در اختیار دارند. به گونه‌ای که هر سال نسل جدیدی از آن‌ها به بازار عرضه شده و در سال 2022 نیز نمونه دیگری از آن‌ها در مدل NANO84 ارائه شده است. این تلویزیون با مونتاژ اندونزی وارد کشور ما شده است و مناسب استفاده تجاری (هتل ها)، استفاده معمولی و خانگی و تماشای فیلم می باشد. ال جی در این تلویزیون‌ها از صفحه نمایش نانوسل پشتیبانی می‌کند این صفحه نمایش‌ها رنگ‌ها را به شکل کاملا دقیق و بدون افت با جزئیات کاملی نمایش می‌دهند و مانند تلویزیون‌های دیگر در هنگام پخش رنگ‌های ترکیبی به هیچ عنوان آن‌ها را ترکیبی و از هم پاشیده و در هم نمایش نمی‌دهند، و معمولا بیشتر از یک میلیارد رنگ را به خوبی می‌توانند پردازش کنند. همچنین ال جی در این تلویزیون از پردازنده تصویر قدرتمند α5 Gen5 AI پشتیبانی کرده است. این پردازنده می‌تواند با کمک سیستم عامل موجود سرعت اجرایی برنامه‌های موجود در تلویزیون را در سطح بالایی قرار دهد و شما در کسری از ثانیه با استفاده از آن برنامه مورد علاقه خود را به اجرا در آورید. 

همچنین در نظر داشته باشید ال جی برای کیفیت تصویر 4K در این تلویزیون از نرخ نوسازی مطلوب 60 هرتز استفاده کرده است. این میزان برای نمایش خانگی در کیفیت تصویر 4K می تواند قابل قبول باشد. در کنار این‌ها ال جی از برنامه‌ای کاملا هوشمند به نام Mobile Connectivity برای اتصال تلفن همراه و نمایش محتویات آن بر روی تلویزیون استفاده کرده است. این برنامه می‌تواند هم برای تلفن‌هایی با سیستم عامل iOS و هم Android مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین این تلویزیون دارای قدرت خروجی صدا 40 وات است و مناسب کنسول بازی نسل هشتم نیز می باشد. اگر به دنبال تلویزیون ارزان قیمت تری برای تماشای فیلم و سریال و استفاده خانگی و روزمره هستید، ما تلویزیون ال جی NANO79 را به شما پیشنهاد می کنیم. اما اگر به دنبال تلویزیون بهتر و با کیفیت تری برای تماشای حرفه ای فیلم و سریال و همچنین گیمینگ هستید، بهتر است به سراغ تلویزیون ال جی QNED80 بروید.

ارزان‌ترین تلویزیون ال جی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 5 میانگین: 4.2]

حتما ببینید

تلویزیون ال جی B3

بررسی تخصصی تلویزیون ال جی B3

تلویزیون ال جی B3  شرکت ال جی یکی از بهترین تولیدکننده‌های تلویزیون‌ هوشمند در سراسر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *