بهترین ماشین لباسشویی ال جی

بهترین ماشین لباسشویی های ال جی

بهترین ماشین لباسشویی ال جی

ماشین لباسشویی امروزه به یک وسیله ضروری در منزل تبدیل شده و با توجه به تنوع برند و قیمت ، یک انتخاب درست باعث میشود چندین سال از تعویض این محصول بی نیاز شوید. به جرات میتوانیم بگوییم بهترین ماشین لباسشویی ال جی ، جزو بهترین دستگاه‌های موجود در بازار است پس خیالتان از بابت خرید ماشین لباسشویی ال جی راحت باشد. ما در این مطلب چند مدل از بهترین ماشین‌های لباسشویی ال جی را که جزو جدیدترین‌ها و پر فروش ترین‌ها هم هستند، برای شما معرفی می کنیم. اگر شما هم قصد خرید لباسشویی جدید را دارید در ادامه با سلام بابا همراه باشید تا بتوانید بهترین اطلاعات را به دست آورده و بهترین خرید را داشته باشید.

تکنولوژی کلیدی دایرکت درایو در لباسشویی های ال جی

موفقیت ماشین لباسشویی‌ ال جی میتواند به خاطر برخورداری آن‌ها از تکنولوژی‌های منحصر به فردی مانند Motion6 و Direct Drive باشد. ال جی با الهام از شستشوی دستی و استفاده از فناوری اینورتر دایرکت درایو خود موفق به ابداع فناوری 6 حرکت شستشو مثل شستشو با دست شده است. این شش مرحله شامل فیلتراسیون ، پیچاندن ، آبکشی پله‌ای ، تاباندن ، ساییدن و غلتاندن می‌شود که نتیجه این الگوی شستشو، صدمه کمتر به الیاف لباس و بهبود عملکرد ماشین لباسشویی است .تکنولوژی Direct Drive ال جی، دارای قدرت بیشتری بوده و در عین حال مصرف انرژی را کاهش میدهد. با توجه به عدم وجود تسمه، موتور Direct Drive مستقیما دیگ را حرکت داده، لرزش و صدای دستگاه را پایین می‌اورد و طول عمر ماشین را هم بیشتر می‌کند.ما در این مطلب به معرفی بهترین لباسشویی های ال جی 12 کیلویی 10 کیلویی 9 کیلویی 8 کیلویی و 7 کیلویی ال جی میپردازیم با م همراه باشید.

V12

لباسشویی ال جی V12

ماشین لباسشویی ال جی V12 یا WDV1260 از جمله ماشین لباسشویی های 2021 ال جی محسوب می شود که در دو رنگ سفید و مشکی وجود دارد و مونتاژ کشور چین است. این ماشین لباسشویی دو کاره است و بر خلاف اکثر ماشین لباسشویی های بازار دارای خشک کن نیز می باشد و علاوه بر شستشو لباس ها آنها را به صورت صد در صد نیز خشک می کند. اکثر ماشین لباسشویی های بازار لباس ها را آبکشی و آبگیری می کنند اما لباس ها را کاملا خشک و قابل پوشیدن تحویل نمی دهند و لازم است که شما آن ها را مدتی در فضای باز پهن کرده تا کاملا خشک شوند اما ماشین لباسشویی ال جی WDV1260 دارای 5 برنامه خشک کن مختلف می باشد که لباس ها را کاملا خشک تحویل شما می دهد و شما می توانید آنها را بلافاصله بپوشید بنابراین شما با خرید این محصول در واقع یک دستگاه دو کاره برای شستشو و خشک کردن لباس ها خریداری کرده اید.

ظرفیت شستشوی این ماشین لباسشویی 12 کیلوگرم و ظرفیت خشک کن آن 8 کیلوگرم است. به موتور Inverter Direct Drive مجهز است. موتور اینورتر دایرکت درایو از نوع تسمه ای نیست و طول عمر و مصرف انرژی بسیار عالیی دارد و از همه مهم تر سرو صدای بسیار کمی تولید می کند و همچنین دارای تکنولوژی AI Direct Drive یا AI DD است این تکنولوژی جنس و وزن لباس ها را تشخیص می دهد و الگوی حرکت شستشوی مناسب را با توجه به اطلاعاتی که بدست می آورد، تنظیم می کند. این تکنولوژی در عین حال که لباس ها را به بهترین شکل ممکن شستشو و تمیز می کند، از آنها محافظت و مراقبت نیز می کند تا آسیب نبینند. دارای تکنولوژی 6 Motion DD نیز می باشد و لباس های موجود در دیگ شستشو را در 6 جهت مختلف حرکت می دهد و باعث می شود تا لباس ها به بهترین شکل ممکن شستشو پیدا کنند. علاوه بر آن این ماشین لباسشویی از تکنولوژی TurboWash 360 برخوردار است که باعث شستشوی سریع تر و بهتر لباس ها می شود. این تکنولوژی در کنار تکنولوژی 3D Multi Spray عمل می کند که شامل 4 نازل برای اسپری آب روی لباس ها می باشد و آب را از 4 جهت مختلف با فشار متفاوت اسپری می کند تا لباس ها کاملا تمیز شوند. محصول پیش روی شما از سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه برخوردار است که به شستشو و خشک کردن هر چه بهتر لباس ها کمک می کند.

V9 10.5KG

لباسشویی ال جی V9 10.5 KG

ماشین لباسشویی ال جی WV9142 یا V9 یکی از ماشین لباسشویی های 2019 ال جی است که علاوه بر طراحی مدرن، امکانات فوق العاده ای دارد و در دو رنگ مشکی و سفید عرضه شده است. این محصول مشابه ماشین لباسشویی ال جی WDV9142 می باشد، با این تفاوت که این ماشین لباسشویی فاقد خشک کن بوده و برخی برنامه های شستشوی آن متفاوت است.این ماشین لباسشویی دارای ظرفیت 10.5 کیلویی است که برای یک خانواده با جمعیت متوسط بسیار مناسب می باشد. البته این محصول از سیستم TWINWash پشتیبانی می کند و شما می توانید یک مینی واش تهیه کرده و زیر آن نصب کنید. به این ترتیب علاوه بر اینکه ظرفیت بیشتری برای شستشو در اختیار دارید، می توانید لباس های رنگی را از هم جدا کرده و بصورت همزمان بشویید تا در زمان نیز صرفه جویی نمایید.این لباس شویی از موتور قدرتمند Inverter Direct Drive برخوردار است که با وجود این موتور دیگر نیازی به تسمه بین موتور و دیگ شستشو نیست و به عبارتی این ماشین لباسشویی تسمه ندارد. این موضوع باعث می شود تا صدای تولید شده توسط این محصول به نسبت ماشین لباسشویی های قدیمی یا تسمه ای بسیار کمتر باشد. دارای سرعت 1400 دور در دقیقه است و می تواند عملیات آب گیری را انجام دهد، اما متاسفانه خشک کن صد در صد ندارد این یعنی لباس ها پس از شستشو کاملا خشک و قابل پوشیدن نیستند و باز هم نیاز است که آن ها را از لباسشویی خارج کرده و برای مدتی آویزان کنید.

دارای 14 برنامه شستشو است که با انتخاب هر کدام، تنظیمات شستشوی پیشفرض مناسب با آن روی ماشین لباسشویی اعمال می شود. این محصول دارای تکنولوژی Steam+ است و با انتخاب برنامه Allergy Care، لباس ها با بخار شسته می شوند و ذرات آلرژی زا تا حد زیادی از بین می روند. همچنین برنامه Steam Refresh در واقع حالت بخارشو دارد و باعث از بین رفتن چین و چروک لباس ها می شود. این ماشین لباسشویی دارای برنامه Turbowash 39 است که به کمک تکنولوژی TurboWash 360، لباس ها را در کمتر از 39 دقیقه می شوید. همانطور که گفته شد محصول فوق دارای خشک کن است و بجز این مورد و برخی از برنامه های شستشو، تفاوت دیگری با ماشین لباسشویی ال جی WV9142 ندارد. 

V9 7/10.5 KG

لباسشویی ال جی V9 7/10.5 KG

ماشین لباسشویی ال جی WDV9142 یا V9 یکی از انواع ماشین لباسشویی های خشک کن دار ال جی میباشد که محصول سال 2019 است و در دو رنگ سفید و مشکی به بازار عرضه شده است. لباسشویی ال جی V9 هم قابلیت شستشو  هم قابلیت خشک کن را دارد از این رو خرید آن اقتصادی می باشد. این لباس شویی دارای ظرفیت 10.5 کیلویی برای شستشو است همچنین به خشک کن صد در صد مجهز است که ظرفیت 7 کیلویی دارد. لباس شویی WDV9142 دارای 5 برنامه خشک کن است که توانایی خشک کردن کامل البسه را دارد و لباس ها را کاملا خشک شده و قابل پوشیدن به شما تحویل می دهد. از این رو محصول فوق جزو ماشین لباسشویی های 2 کاره یا دو در یک به حساب می آید و می توان گفت شما با خرید این ماشین لباسشویی خشک کن دار ال جی، در واقع 2 محصول جداگانه را در قالب 1 محصول تهیه کرده اید. این ماشین لباسشویی به صفحه نمایش LED بزرگ مجهز است و دکمه های لمسی دارد. شما به راحتی می توانید از طریق این پنل کنترلی، تنظیمات مورد نیاز خود را روی ماشین لباسشویی اعمال کنید. برای انتخاب برنامه های شستشوی پیشفرض نیز یک دکمه چرخشی بزرگ در نظر گرفته شده است. این محصول به یک درب شیشه ای بزرگ از نوع حرارت دیده مجهز است که در مقابل گرما بسیار مقاوم است.

این لباسشویی از موتور قدرتمند Inverter Direct Drive برخوردار است. این موتور کارایی بسیار عالی دارد و مدت زمانی طولانی کار می کند و صدای بسیار کمی را هنگام کار تولید می کند. سرعت چرخش آن 1400 دور در دقیقه می باشد در مصرف انرژی نیز بسیار صرفه جویی می کند بنابراین از پرداخت هزینه های بالا برای آب و برق نیز جلوگیری می کند. دارای 14 برنامه شستشو است که با انتخاب هر کدام، تنظیمات شستشوی پیشفرض مناسب با آن روی ماشین لباسشویی اعمال می شود. این محصول دارای تکنولوژی Steam+ است و با انتخاب برنامه Allergy Care، لباس ها با بخار شسته می شوند و ذرات آلرژی زا تا حد زیادی از بین می روند. همچنین برنامه Steam Refresh در واقع حالت بخارشو دارد و باعث از بین رفتن چین و چروک لباس ها می شود. این ماشین لباسشویی دارای برنامه Turbowash 39 است که به کمک تکنولوژی TurboWash 360، لباس ها را در کمتر از 39 دقیقه می شوید.همانطور که گفته شد محصول فوق دارای خشک کن است و بجز این مورد و برخی از برنامه های شستشو، تفاوت دیگری با ماشین لباسشویی ال جی WV9142 ندارد. 

R5

لباسشویی ال جی R5

ماشین لباسشویی ال جی R5 یکی از ماشین لباسشویی های 2022 ال جی سری Vivace جدیدترین محصول کمپانی کره‌ای ال جی می‌باشد که با رنگ سفید و سیلور به بازار عرضه شده است. مونتاژ دستگاه در مصر انجام شده، البته با مونتاژ کشورهای چین و هند نیز در بازار موجود است که در کیفیت تفاوت چندانی ندارند. لباسشویی ال‌جی R5 در دسته‌بندی لباسشویی‌های 9 کیلوگرمی شرکت ال‌جی قرار می‌گیرد و برای خانواده هایی با جمعیت کم یا متوسط کاملا مناسب است. این ماشین با توجه به دارا بودن موتور ال جی با تکنولوژی 6 حرکته دیگر به‌روزرسانی شده است و باعث شده است تا لباس های شما با حفظ کیفیت و بدون مصرف زیاد انرژی شسته شوند. این لباسشویی مجهز به موتور دایرکت درایو اینورتر (Inverter Direct Drive) می باشد. موتور اینورتر بدون تسمه است و به دلیل حذف برخی از قطعات اضافی در آن میزان نویز و مصرف انرژی به حداقل رسیده است به همین دلیل این لباسشویی نسبت به ماشین های لباسشویی های بدون موتور اینورتر صدای کمتر و طول عمر بیشتری دارد. این لباسشویی دارای برنامه شستشوی Allergy Care است که می تواند با استفاده از بخار، باکتری ها و ذرات آلرژی زای موجود بر روی لباس ها را تا حد زیادی از بین ببرد. این محصول دارای حداکثر سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه است و مجهز به تکنولوژی AI DD (AI Direct Drive) است که از هوش مصنوعی برای شستشوی بهتر البسه کمک می گیرد. این تکنولوژی جهت تشخیص وزن و جنس پارچه و انتخاب الگوی حرکت شستشوی مناسب مطابق آن مورد استفاده قرار میگیرد.

لباسشویی ال جی R5 دارای صفحه نمایش بزرگ از نوع LED میباشد همچنین دارای 14 برنامه‌ی شستشوی متنوع است که می توانید به دلخواه خود برنامه مورد نظر را انتخاب نمایید. به کمک قابلیت های Spin و Temp نیز می توانید به ترتیب سرعت چرخش دیگ و دمای آب را به صورت دستی تنظیم کنید. این مدل لباسشویی هوشمند نسل جدید ال جی قابلیت اتصال به وای فای و پشتیبانی از قابلیت هوشمند ThinQ را دارد با وجود ویژگی‌های ذکر شده شما می‌تواند پس از نصب اپلیکیشن LG ThinQ بر روی گوشی هوشمند خود از طریق وای فای به لباسشویی ال جی متصل شوید. ماشین لباسشویی ال جی R5 کیفیت ساخت بالایی دارد و الجی از شیشه حرارت دیده در ساخت درب آن استفاده کرده است و در ساخت بدنه این ماشین لباسشویی از استیل ضد زنگ استفاده شده است که کیفیت ساخت خوبی دارد. این لباسشویی دارای دو مدل  F4R5VYL و F4R5VYG در رنگهای سفید و نقره ای میباشد که این دو مدل به جز تفاوت در ریجن یا منطقه جغرافیایی فرق خاصی با هم ندارند .

4V5 6/9

لباسشویی ال جی 4V5 6/9 KG

لباسشویی ال جی F4V5VGPماشین لباسشویی ال جی مدل 4V5 یکی از برترین مدل های برند ال جی در سال 2020 میلادی می‌باشد که با طیف وسیعی از امکانات روز دنیا روانه بازار شده است. این دستگاه به موتور Inverter Direct Drive مجهز است. موتور اینورتر دایرکت درایو مصرف بهینه و طول عمر بالاتری نسبت به موتور های قدیمی داشته و علاوه بر صرفه جویی در انرژی، شستشوی بهتری را انجام خواهد داد. موتور دایرکت درایو اینورتر از بهترین قطعات تولید شده است و این قضیه باعث می‌شود تا از کیفیت و کارایی بالایی بهره ببرد و عمر مفید دستگاه را نیز افزایش می‌دهد. از جمله ویژگی های بارز این لباسشویی می‌توان به تکنولوژی AI DD، موتور اینورتر دایرکت درایو، سیستم بخارشور True Steam، فناوری 6Motion DD، قابلیت اضافه کردن لباس حین کار و کلاس مصرف انرژی فوق العاده +++A اشاره کرد. لباسشویی ال جی دارای 14 برنامه ی شستشو و 6 حالت تنظیم حرکت شستشو بسته به نوع و جنس لباس می‌باشد. ماشین لباسشویی ال جی F4V5 مجهز به 14 برنامه شستشو می‌باشد. با وجود قابلیت های Spin و Temp می توانید سرعت چرخش دیگ و دمای آب را به صورت دستی تنظیم نمایید. برای شستشوی لباس های با لکه های عمیق و سمج بهتر است قابلیت Intensive یا Pre Wash را برای برنامه شستشوی خود اجرا نمایید..

این ماشین لباسشویی دارای قابلیت عیب یابی هوشمند یا Smart Diagnosis است و برای شما این امکان را فراهم می سازد تا در صورت بروز مشکل از طریق برنامه LG ThinQ راه حل های پیشنهادی را بررسی کرده و مشکل را حل نمایید. این ماشین لباسشویی دارای قابلیت Steam می باشد که می تواند با استفاده از بخار لباس های شما را به صورت کاملا بهداشتی بشوید. این لباس شویی دارای حداکثر سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه می باشد. این محصول با مدل ماشین لباسشویی ال جی F4V5VGP دارای دو رنگ نقره ای و سفید می باشد که مدل کامل و دقیق رنگ سفید آن F4V5VGP0W و رنگ نقره ای آن F4V5VGP2T  است. ماشین لباسشویی F4V5VGP دارای ظرفیت 9 کیلو برای شستشو و 6 کیلو برای خشک کن است.

4V5VYP

لباسشویی ال جی 4V5 9KG

لباسشویی ال جی F4V5VYP2Tماشین لباسشویی ال جی مدل 4V5 یکی از برترین مدل‌های برند ال جی در سال 2020 میلادی می‌باشد که با طیف وسیعی از امکانات روز دنیا روانه بازار شده است. این دستگاه به موتور Inverter Direct Drive مجهز شده است. موتور اینورتر دایرکت درایو مصرف بهینه و طول عمر بالاتری نسبت به موتورهای قدیمی داشته و علاوه بر صرفه جویی در انرژی، شستشوی بهتری را انجام خواهد داد. موتور دایرکت درایو اینورتر از بهترین قطعات تولید شده است و این قضیه باعث می‌شود تا از کیفیت و کارایی بالایی بهره ببرد و عمر مفید دستگاه را نیز افزایش می‌دهد. از جمله ویژگی های بارز این لباسشویی می‌توان به تکنولوژی AI DD، موتور اینورتر دایرکت درایو، سیستم بخارشور True Steam، فناوری 6Motion DD، قابلیت اضافه کردن لباس حین کار و کلاس مصرف انرژی فوق العاده +++A اشاره کرد. لباسشویی ال جی دارای 14 برنامه‌ی شستشو و 6 حالت تنظیم حرکت شستشو بسته به نوع و جنس لباس می‌باشد. با وجود قابلیت های Spin و Temp می توانید سرعت چرخش دیگ و دمای آب را به صورت دستی تنظیم نمایید. برای شستشوی لباس های با لکه های عمیق و سمج بهتر است قابلیت Intensive یا Pre Wash را برای برنامه شستشوی خود اجرا نمایید.

این ماشین لباسشویی دارای قابلیت عیب یابی هوشمند یا Smart Diagnosis است و برای شما این امکان را فراهم می سازد تا در صورت بروز مشکل از طریق برنامه LG ThinQ راه حل های پیشنهادی را بررسی کرده و مشکل را حل نمایید. این ماشین لباسشویی دارای قابلیت Steam می باشد که می تواند با استفاده از بخار لباس‌های شما را به صورت کاملا بهداشتی بشوید. این لباس شویی دارای حداکثر سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه می باشد. لباسشویی ال جیF4V5VYP مونتاژ کشور چین دارای ظرفیت 9 کیلوگرم و در دو رنگ نقره ای و سفید تولید شده است و برای خانواده های با جمعیت متوسط و پرجمعیت انتخابی کاملا مناسب است.

4G6

لباسشویی ال جی 4G6

ماشین لباسشویی ال جی FH4G6 یکی از ماشین لباسشویی‌های 2017 ال جی و مونتاژ کشور مصر محسوب می شود. ظرفیت شستشوی این لباس شویی 8 کیلو می‌باشد و انتخابی مناسب برای خانواده های با جمعیت متوسط است. دارای موتور Inverter Direct Drive است، این نوع موتورها نسبت به موتورهای تسمه‌ای معمولی دارای لرزش و صدای کم ولی طول عمر بالایی می‌باشند. سرعت چرخش دیگ در برنامه‌های مختلف شستشو متفاوت از یکدیگر است اما حداکثر سرعت چرخش آن 1400 دور در دقیقه می‌باشد. این لباسشویی خشک کن ندارد، اما می تواند لباس‌ها را به خوبی آبکشی کرده و با کمی رطوبت به شما تحویل دهد و همچنین دارای پنل ال ای دی بوده و اطلاعاتی چون دمای آب، سرعت چرخش دیگ، مدت زمان شستشو و موارد دیگر را به شما نمایش می‌دهد. با برخورداری این محصول از تکنولوژی 6 Motion DD دیگ شستشو در 6 جهت چرخیده تا لباس‌های شما به بهترین نحو ممکن شستشو شود. در واقع این تکنولوژی با 6 حرکت پیچاندن، فیلتراسیون، آبکشی پله ای، تاباندن، غلتاندن و خیساندن که بر روی لباس‌ها انجام می‌دهد، لباس هایی فوق‌العاده تمیز ارائه می‌دهد.  

مجهز به 13 برنامه شستشو برای شستن انواع البسه می‌باشد که شما می‌توانید با دکمه چرخشی روی محصول شستشوی مدنظر را تنظیم کنید. اگر می خواهید در کمترین زمان ممکن برخی لباس‌های خود را شستشو دهید می‌توانید برنامه شستشو را روی Quick 30 قرار دهید. برنامه Intensive 60 لباس ها را در 60 دقیقه با بهترین عملکرد شستشو می‌نماید. این ماشین لباسشویی دارای قابلیت بخارشوی یا استیم است. برای استفاده از قابلیت Steam لازم است برنامه شستشو را روی Allergy Care ،Baby Steam Care و یا Steam Cotton تنظیم نمایید. با فعال سازی قابلیت Crease Care در ماشین لباسشویی فوق لباس ها را پس از شستشو با چین و چروک کمتری تحویل بگیرید. برای آبکشی بهتر لباس ها در دور آخر شستشو قابلیت Medic Rinse را فعال کرده تا با افزایش دمای آب تا 40 درجه آبکشی بهتری را برای لباس های شما انجام دهد. در صورتی که هنگام شستشو برق قطع شود از قابلیت Auto Restart برای ادامه خودکار شستشو بعد از وصل شدن برق برخوردار است.

4J6

لباسشویی ال جی 4J6 

لباسشویی ال جی 4J6ماشین لباسشویی F4J6 یا J6 یکی از ماشین لباسشویی‌های ال جی به شمار می آید. تولید سال 2020 است و مونتاژ کشور چین در بازار ایران موجود می باشد. ماشین لباسشویی 9 کیلویی ال جی J6 برای خانواده‌های پر جمعیت انتخابی مناسب است. محصول فوق مجهز به موتور Digital Inverter بوده که نسبت به موتورهای معمولی و قدیمی دارای لرزش، سر و صدای کمتر ولی طول عمر بالاتری می‌باشد. این محصول مجهز به تکنولوژی 6 Motion DD است که دیگ شستشو را در 6 جهت مختلف چرخانده تا لباس های شما به بهترین نحو ممکن شستشو شود. ماشین لباسشویی ال جی F4J6 دارای 14 برنامه شستشو به صورت پیش فرض می‌باشد و البته شما می‌توانید برنامه‌های جدیدی نیز دانلود نمایید. با وجود قابلیت Rinse+ در این محصول شما می‌توانید دور آبکشی اضافه را به برنامه شستشو اعمال کنید. قابلیت‌های Intensive و Pre Wash در لباسشویی فوق به برنامه های شستشوی شما کمک می کند تا لباس های با چرک و آلودگی زیاد را بهتر شستشو نمایید. ماشین لباسشویی 1400 دور ال جی F4J6VYP2S خشک کن ندارد و نمی تواند لباس ها را 100% خشک نماید. اما به لطف سرعت چرخش نسبتا بالایی که دارد می تواند لباس ها را تا حد زیادی آبگیری کرده و با اندکی رطوبت به شما تحویل دهد. سرعت چرخش دیگ در برنامه های مختلف شستشو از یکدیگر متفاوت است اما حداکثر سرعت چرخش آن 1400 دور در دقیقه می‌باشد.

محصول فوق دارای قابلیت Steam یا بخارشوی است. برای استفاده از این قابلیت شما می‌توانید برنامه شستشو را روی Baby Steam Care یا Allergy Care قرار دهید تا لباس های شما به صورت کاملا بهداشتی شسته شده و باکتری ها و ذرات آلرژی‌زا تا 99.9% از بین بروند. این لباسشویی دارای برنامه Download Cycle نیز می باشد و برای شما این امکان را فراهم می آورد تا برنامه های شستشوی مختلف را دانلود کرده و از آن ها استفاده نمایید. از قابلیت های کاربردی این محصول می توان به Add Item اشاره نمود؛ در صورتی که لباسی را برای شستشو در لباسشویی قرار نداده اید با وجود این قابلیت می توانید روند شستشو را متوقف کرده و لباس را اضافه نمایید. برای کاهش چین و چروک لباس ها می‌توانید قابلیت Crease Care را برای برنامه های شستشوی خود فعال نمایید.

F2J3HS

لباسشویی ال جی F2J3HS

ماشین لباسشویی F2J3HS یکی از ماشین لباسشویی های 2021 ال جی به شمار می آید که مونتاژ کشور چین (سفارش روسیه) است. این لباسشویی دارای ظرفیت 7 کیلوگرم است و برای خانواده های کم جمعیت انتخابی کاملا مناسب است. ماشین لباسشویی 7 کیلویی ال جی F2J3HS2W دارای موتور دایرکت اینورتر بوده که نسبت به موتورهای تسمه‌ای قدیمی طول عمر بالاتر و لرزش و صدای کمتری دارند. محصول پیش روی شما مجهز به تکنولوژی AI DD و 6 Motion DD است و می تواند با توجه به میزان حجم و نوع لباس‌های درون دیگ الگوی چرخش دیگ یا نوع شستشو را انتخاب کرده و بهترین شستشو را برای شما انجام دهد. ماشین لباسشویی 1200 دور ال جی F2J3HS خشک کن ندارد، اما لباس ها را به خوبی آبکشی و آبگیری کرده و با وجود سرعت بالای چرخش دیگ در دور پایانی برنامه شستشو، لباس ها را تا حد زیادی آبگیری کرده و با کمی رطوبت به شما تحویل می‌دهد. دارای 10 برنامه شستشو می‌باشد که هرکدام از این برنامه‌ها دور چرخش و زمان شستشو و دمای آب مخصوص به خود را دارد. شما می‌توانید با استفاده از دکمه پیچی تعبیه شده روی محصول برنامه شستشوی دلخواه خود را انتخاب نمایید. 

قابلیت Intensive در این محصول برای شستشوی لباس های معمولی و بسیار کثیف به کار می‌رود. با وجود قابلیت Delay End در محصول فوق شروع برنامه شستشو با تاخیر انجام شده و شما به کمک آن زمان پایان شستشو را نیز تعیین می‌کنید. از برنامه Cotton max برای شستشوی حجم زیاد انواع لباس ها با مصرف انرژی کمتر با آب 0 تا 60 درجه سانتیگراد برخوردار است. برنامه Quick 30 برای شستشوی سریع لباس های روزمره با آب 0 تا 40 درجه سانتیگراد در 30 دقیقه به کار می‌رود. دارای قابلیت Prewash) Pre Wash) برای خیس کردن لباس‌ها پیش از شروع برنامه شستشو و Temp برای تنظیم دمای آب برنامه شستشو به صورت دستی می‌باشد. صفحه نمایش بزرگ از نوع LED دارد که اطلاعاتی همچون دور چرخش، دمای آب و موارد دیگر را به شما نشان می‌دهد. در صورتی که هنگام شستشو برق قطع شود از قابلیت Auto Restart برای ادامه خودکار شستشو بعد از وصل شدن برق استفاده می‌کند.

FH2J3

لباسشویی ال جی FH2J3

لباسشویی ال جی  FH2J3ماشین لباسشویی ال جی FH2J3 مونتاژ کشور چین می باشد که در حال حاضر در بازار ایران در دو رنگ سفید و نقره ای موجود است. این محصول دارای ظرفیت 7 کیلوگرم می باشد و برای خانواده های کم جمعیت انتخاب کاملا مناسبی است. این ماشین لباسشویی دارای موتور دایرکت اینورتر بوده که نسبت به موتور های معمولی و قدیمی دارای طول عمر بالاتر، لرزش و سر و صدای کمتری می باشند. محصول مورد بررسی دارای تکنولوژی 6 Motion DD است که فناوری 6 حرکت شستشو که فناوری انحصاری این شرکت کره ای می باشد، لباس ها را در 6 مرحله می شوید. در واقع این تکنولوژی با 6 حرکت پیچاندن، فیلتراسیون، آبکشی پله ای، تاباندن، غلتاندن و خیساندن که بر روی لباس ها انجام می دهد، لباس هایی فوق‌العاده تمیز را ارائه می دهد. ماشین لباسشویی 1200 دور ال جی FH2J3QDN خشک کن ندارد، اما با وجود سرعت چرخش دیگ نسبتا بالایی که دارد لباس ها را تا حد زیادی آبگیری نموده و با کمی رطوبت به شما تحویل می دهد. سرعت چرخش دیگ در برنامه های شستشوی مختلف متفاوت از یکدیگر بوده، اما حداکثر سرعت چرخش دیگ در این لباسشویی 1200 دور در دقیقه می باشد. ماشین لباسشویی ال جی FH2J3 مجهز به 10 برنامه شستشوی متفاوت با زمان بندی، دما، دور آبکشی مختلف برای انواع لباس ها است. 

متاسفانه محصول فوق یک ماشین لباسشویی هوشمند نیست و از اینترنت اشیاء پشتیبانی نمی کند؛ بنابراین شما نمی توانید آن را از طریق موبایل هوشمند خود مدیریت و کنترل نمایید. ماشین لباسشویی فوق از سیستم عیب یابی هوشمند یا Smart Diagnosis برخوردار می باشد و شما به راحتی می توانید مشکلات احتمالی آن را متوجه شوید. دارای صفحه نمایشی ال ای دی است و اطلاعاتی مانند دور چرخش، دمای آب و زمان شستشو را به شما نمایش می دهد. دارای برنامه Wool برای شستشوی لباس های پشمی با آب 0 تا 40 درجه سانتیگراد است. همچنین این لباس شویی دارای قابلیت Time Delay برای تاخیر در زمان شروع شستشو از 3 تا 19 ساعت است. این لباسشویی از نظر امکانات کاملا مشابه ماشین لباسشویی ال جی FH2J3TDNP0 بوده و تنها تفاوت آن در مقدار ظرفیتشان است. ماشین لباسشویی ال جی FH2J3TDNP0 از ظرفیت 8 کیلو برای شستشو برخوردار است و انتخابی مناسب برای خانواده های با جمعیت متوسط می باشد.

J5

لباسشویی ال جی J5 

لباسشویی ال جی J5ماشین لباسشویی  ال جی F2J5QNP7S یا J5 رنگ نقره ای یکی از ماشین لباسشویی های 2019 ال جی به شمار می آید. ماشین لباسشویی مذکور از ظرفیت 7 کیلوگرم برخوردار است و انتخابی مناسب برای خانواده های کم جمعیت است. این لباسشویی دارای موتور دایرکت درایو اینورتر می باشد. دایرکت درایوها جدا از قدرتمند بودن و مقاوم بودن در برابر خرابی ها از مصرف انرژی هم تا حد زیادی می کاهند. مصرف انرژی ماشین لباسشویی 7کیلوگرمی ال جی A+++ بوده و با به کارگیری موتور دایرکت درایو ال جی در این ماشین لباسشویی تا 40 درصد از مصرف آب، برق و 30 درصد در کاهش صدای ماشین لباس شویی تاثیر گذار بوده است. دارای تکنولوژی 6 Motion DD است در این فناوری 6 حرکت شستشوی بر روی لباس های شما انجام می پذیرد مانند: غلطاندن لباس ها بر روی هم، پیچاندن لباس ها در توی هم، چرخاندن ضربدری لباس ها، پله ای یا تکان تکان دادن لباس ها، ساییدن لباس ها بر روی هم و چند جهت چرخاندن لباس ها انجام می پذیرد.

ماشین لباسشویی ال جی F2J5 دارای 14 برنامه شستشو به صورت پیش فرض است که با توجه به نوع، جنس، میزان لک و آلودگی لباس های خود می توانید برنامه مدنظر را انتخاب نمایید. برنامه شستشوی Download Cycle برای شما این امکان را فراهم می سازد تا به وسیله گوشی هوشمند خود برنامه های شستشوی بیشتری دانلود نمایید. نمایشگر تمام لمسی LED ال جی که در انتخاب برنامه های شستشوی متعدد و البته وزن لباس های داخل دیگ و دیگر اطلاعات شستشوی را برای شما به نمایش می گذارد. ماشین لباسشویی 1200 دور ال جی F2J5QNP7S خشک کن ندارد، اما می تواند لباس ها را به خوبی آبگیری کرده و با اندکی رطوبت به شما تحویل دهد. این محصول دارای قابلیت Auto Restart است و در صورت قطع و وصل شدن برق، به طور خودکار به ادامه شستشو می پردازد. این ماشین لباسشویی به فناوری TurboWash مجهز شده است با کاهش زمان شستشو در مصرف انرژی نیز صرفه جویی میکند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 10 میانگین: 4.3]

حتما ببینید

راهنمای خرید ماشین ظرفشویی

راهنمای خرید ماشین ظرفشویی

راهنمای خرید ماشین ظرفشویی خرید یک ماشین ظرفشویی جدید می‌تواند کار مشکلی باشد، زیرا به …

6 نظر

  1. مهرنوش

    درود بر شما خسته نباشین.میخوام لباس شویی ال جی ۷ کیلویی بگیرم بهترین و پیشرفته ترین نوع موجود در بازار قیمت زیاد مهم نیست کیفیتش عالی باشه.ممنون از لطفتون اگه راهنمایی کنین

    • ارمان

      درود برشما
      لطفا با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید تا بهتر راهنماییتون کنند
      موفق باشید

  2. شهلا

    سلام وقتتون بخير تصميم دارم لباسشويي ال جي بگيرم ولي با وجود تحريمها و جمع شدن اين برند از بازار ايران و اينكه ديگه گارانتي نميشه دچار شك شدم . لطفا راهنمايي كنيد با خريد اين محصول بعدا برا گرفتن خدمات احتمالي دچار مشكل ميشم؟ پيشنهاد شما؟

    • ارمان نویدی

      درود برشما
      می توانید ار کارشناسان فروش ما کمک بگیرید و لباسشویی اصل را بخرید و گارانتی هم دارد
      موفق باشید

  3. خانم نورا

    سلام وقت بخیر خواستم راهنمایی کنیدبرای خرید ماشین لباسشویی که شستشوی خیلی تمیزی داشته باشه با وزن کم.چه برندی خوبه؟قیمتشم مهم نیست ممنون میشم

    • رضا سعیدی

      سلام وقت بخیر.برندهای ال جی . بوش برای این مورد کار کردن و قابلیت شستشو دارند با حجم کم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *