بهترین لباسشویی سامسونگ

بهترین ماشین لباسشویی های سامسونگ

بهترین ماشین لباسشویی سامسونگ

امروزه ماشین لباسشویی یکی از ضروری ترین و پر کاربردترین لوازم آشپزخانه در هر منزلی محسوب می شود. با توجه به تنوع برند و قیمت ممکن است انتخاب بهترین مدل لباسشویی کمی سخت باشد. از طرفی دیگر انتخاب درست یک لباسشویی باعث می شود تا چندین سال از تعویض محصول بی نیاز شوید. به جرأت می توانیم بگوییم ماشین‌ لباس‌شویی های برند سامسونگ جزو بهترین دستگاه‌های موجود در بازار هستند. پس اگر قصد خرید ماشین لباسشویی سامسونگ را دارید خیالتون از بابت خرید این برند خوش نام راحت باشد. ما در این مطلب به معرفی 7 مدل از بهترین ماشین لباسشویی سامسونگ پرداخته ایم تا با توجه به نیاز و سلیقه تان گزینه مناسب را انتخاب کنید. 

WW80K54E

ماشین لباسشویی سامسونگ WW80K54E

ماشین لباسشویی سامسونگ WW80K54E

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل K54E در سال 2016 توسط شرکت سامسونگ با مونتاژ کشور ویتنام تولید شده است. این لباس شویی با رنگ های سفید و اینوکس و ظرفیت 9 کیلوگرم و 8 کیلوگرم عرضه شده اند و برای خانواده های با جمعیت متوسط مناسب می باشند. حداکثر سرعت چرخش این مدل 1400 دور در دقیقه می باشد. دارای موتور دیجیتال اینورتر است که این موتور ها نسبت به موتور های تسمه ای معمولی لرزش و صدای کمتری دارند و شرکت سامسونگ طول عمر این موتور دیجیتال اینورتر را تا 10 سال نیز ضمانت نموده است. دارای قفل کودک، شستشو با تأخیر، سیستم تشخیص میزان لباس ها، قابلیت اضافه کردن مجدد لباس ها، شستشوی بهداشتی، قابلیت تنظیم دمای آب و بسیاری ویژگی های مفید دیگر نیز می باشد. دارای 14 برنامه مختلف شستشو می باشد و برای انواع لباس با جنس های مختلف دارای برنامه های متفاوتی است و می توان بر اساس نوع و میزان کثیفی لباس ها برنامه موردنظر خود را تنظیم و راه اندازی کرد. برای مثال برنامه Cotton برای شستشوی انواع لباس های نخی، لباس زیر، حوله، رومیزی و ملحفه با آب 0 تا 90 درجه سانتیگراد مناسب می باشد. 

جنس بدنه این لباسشویی استیل ضد زنگ بوده و جنس درب شیشه آن از جنس شیشه حرارت دیده می باشد که بسیار مقاوم و کاملا شفاف است. همچنین نوع دکمه های کنترلی آن فشاری، لمسی و چرخشی می باشد. بعد از 40 بار شستشوی لباس ها، چراغ شستشوی دیگ بر روی پنل LED نمایان می شود و این به بدین معناست که دیگ نیاز به شستشو دارد. شما می توانید برنامه شستشوی Eco Drum Clean را اعمال کرده تا شستشوی دیگ انجام شود. ماشین لباسشویی 1400 دور سامسونگ K54E0 خشک کن ندارد و نمی تواند پس از شستشو لباس ها را 100% خشک و قابل پوشیدن به شما تحویل دهد. در مدل فوق به لطف وجود دور چرخش نسبتا بالا (1400 دور) لباس ها به خوبی آبکشی و آبگیری شده و با کمی رطوبت به شما تحویل داده می شود. البته سرعت چرخش در برنامه های شستشوی مختلف متفاوت از یک دیگر است اما حداکثر سرعت آن 1400 دور در دقیقه است. این محصول یک ماشین لباسشویی هوشمند نیست اما دارای قابلیت Smart Check برای عیب یابی هوشمند است. 

WW80T3040

ماشین لباسشویی سامسونگ WW80T3040

ماشین لباسشویی سامسونگ T3040

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل 3040  و با نام کامل WW80T3040BW  و WW80T3040BS در سال 2020 توسط شرکت سامسونگ تولید شده اند. تفاوت این دو مدل تنها در رنگ آن هاست که مدل WW80T3040BW لباس شویی 8 کیلوگرم با رنگ سفید و WW80T3040BS لباس شویی 8 کیلوگرم با رنگ نقره ای هستند که هر دو این مدل ها مونتاژ کشور چین می باشند و  ویژگی های آن ها کاملا مشابه است. ماشین لباسشویی 8 کیلویی سامسونگ T3040 برای خانواده های با جمعیت متوسط انتخابی مناسب می باشد. حداکثر سرعت چرخش این مدل 1400 دور در دقیقه می باشد. دارای موتور دیجیتال اینورتر است که این موتور ها نسبت به موتور های تسمه ای معمولی لرزش و صدای کمتری دارند. سامسونگ کارکرد موثر موتور Digital Inverter این ماشین لباسشویی را تا 10 سال نیز تضمین نموده است. دارای قفل کودک، شستشو با تأخیر، سیستم تمیز کردن دیگ شستشو و قابلیت تنظیم دمای آب نیز می باشد. دارای 14 برنامه مختلف شستشو می باشد و برای انواع لباس با جنس های مختلف دارای برنامه های متفاوتی است و می توان بر اساس نوع و میزان کثیفی لباس ها برنامه موردنظر خود را تنظیم و راه اندازی کرد. این مدل لباس شویی امکان دانلود برنامه های شستشوی جدید را ندارد. برنامه شستشوی Drum Clean در این محصول برای شستشوی دیگ ماشین لباسشویی تعبیه شده است. شما می توانید با وجود برنامه شستشوی Quick Wash انواع البسه خود را به صورت روزمره در عرض 18 دقیقه شستشو نمایید. همچنین زمانی که لباس های بسیار کثیف دارید می توانید برنامه شستشو را روی Intensive تنظیم نمایید تا لباس ها به بهترین نحو و البته در بازه زمانی طولانی تر شستشو شود. برنامه +Pre Wash در این محصول مخصوص خیس کردن لباس ها پیش از شروع برنامه شستشوی Cotton می باشد تا شستشوی موثرتر و عمقی تری انجام شود. شما می توانید در محصول فوق قابلیت Spin (سرعت چرخش دیگ) و Temp (دمای آب) را به صورت دستی در شستشو های مختلف انتخاب و تنظیم کنید. قابلیت Delay End در این محصول برای شما این امکان را فراهم می سازد تا زمان شروع و پایان شستشو را با تأخیر تعیین و تنظیم نمایید.

جنس درب لباسشویی شیشه حرارت دیده می باشد و  نوع دکمه های کنترلی آن فشاری و چرخشی می باشد. قابلیت Alarm Off جهت فعال یا غیر فعال کردن صدای دکمه های دستگاه در این محصول در نظر گرفته شده است. همچنین با برخورداری این ماشین لباسشویی از قابلیت Child Lock می توانید در صورت نیاز عملکرد دکمه های محصول را جهت عدم دسترسی کودکان به آن غیر فعال کنید.

WW90T554

ماشین لباسشویی سامسونگ WW90T554

ماشین لباسشویی سامسونگ T554

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل T554  و با نام کامل WW90T554DAW  و WW90T554DAN و WW80T554DAN1 در سال 2020 توسط شرکت سامسونگ تولید شده اند. تفاوت این سه مدل در رنگ و ظرفیت آن هاست که مدل WW90T554DAW لباس شویی 9 کیلوگرم با رنگ سفید و WW90T554DAN لباس شویی 9 کیلوگرم با رنگ اینوکس هستند که هر دو این مدل ها مونتاژ کشور چین می باشند. اما مدل WW80T554DAN1 لباسشویی 8 کیلوگرم رنگ اینوکس است که مونتاژ کشور لهستان می باشد اما هر سه از یک مدل کلی هستند و بیشتر ویژگی های آن ها مشابه است. حد اکثر سرعت چرخش این مدل 1400 دور در دقیقه می باشد. دارای موتور دیجیتال اینورتر است که این موتور ها نسبت به موتور های تسمه ای معمولی لرزش و صدای کمتری دارند. دارای قفل کودک، شستشو با تأخیر، سیستم تشخیص میزان لباس ها، شستشوی بهداشتی و شستشوی هوشمند و بسیاری ویژگی های مفید دیگر نیز می باشد. دارای 22 برنامه مختلف شستشو می باشد و برای انواع لباس با جنس های مختلف دارای برنامه های متفاوتی است و می توان بر اساس نوع و میزان کثیفی لباس ها برنامه موردنظر خود را تنظیم و راه اندازی کرد. همچنین این محصول دارای قابلیت Addwash می باشد و شما می توانید به راحتی لباس هایی که از دور شستشو جا مانده اند را از طریق درب تعبیه شده روی درب اصلی، حین شستشو به باقی لباس ها اضافه نمایید.

جنس بدنه لباسشویی استیل ضد زنگ و جنس درب شیشه حرارت دیده می باشد و رنگ شیشه درب این ماشین لباسشویی کاملا شفاف بوده و حرارت دیده و مقاوم در برابر گرما و سرما می باشد. نوع دکمه های کنترلی آن لمسی و چرخشی می باشد. ماشین لباسشویی هوشمند سامسونگ T554 دارای وای فای می باشد و از اینترنت اشیاء یا IoT و برنامه SmartThings پشتیبانی می کند. همچنین مجهز به قابلیت Smart Control می باشد که با فعال کردن آن می توانید به برنامه SmartThings بر روی موبایل هوشمند اندرویدی یا iOS خود متصل شوید. شما می توانید ماشین لباسشویی خود را از راه دور حتی زمانی که بیرون از منزل هستید نیز کنترل نمایید. یکی از قابلیت های هوشمند این محصول Auto Cycle Link است، به لطف این قابلیت و در صورت وجود ماشین خشک کن سازگار سامسونگ، خشک کن به صورت هوشمند و از طریق اتصال به ماشین لباسشویی بر اساس نوع برنامه شستشو، برنامه متناسب با خشک کردن لباس ها را پیشنهاد می دهد. 

WW11B1944DGB

ماشین لباسشویی سامسونگ WW11B1944DGB

ماشین لباسشویی سامسونگ WW11B1944DGB

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل WW11B1944DGB  در سال 2022 توسط شرکت سامسونگ با مونتاژ کشور لهستان تولید شده است. این لباسشویی با رنگ مشکی و ظرفیت 11 کیلو می باشد و برای خانواده های با جمعیت بالا مناسب می باشد. حداکثر سرعت چرخش این مدل 1400 دور در دقیقه می باشد. دارای موتور دیجیتال اینورتر است که این موتور ها نسبت به موتور های تسمه ای معمولی لرزش و صدای کمتری دارند و شرکت سامسونگ طول عمر این موتور دیجیتال اینورتر را تا 20 سال نیز ضمانت نموده است.. دارای قفل کودک، شستشو با تأخیر، سیستم تشخیص میزان لباس ها، شستشوی بهداشتی و شستشوی هوشمند و بسیاری ویژگی های مفید دیگر نیز می باشد. دارای 23 برنامه مختلف شستشو می باشد و برای انواع لباس با جنس های مختلف دارای برنامه های متفاوتی است و می توان بر اساس نوع و میزان کثیفی لباس ها برنامه موردنظر خود را تنظیم و راه اندازی کرد. برای مثال برنامه +Drum Clean مخصوص شستشو و ضد عفونی کردن دیگ لباسشویی و جداره لاستیکی اطراف دیگ و از بین بردن باکتری ها تا 99.9% است و یا برنامه 15′ Quick Wash برای شستشوی سریع لباس های روزمره در 15 دقیقه با آب 0 تا 40 درجه سانتیگراد می باشد و برای هر موقعیت و شرایطی برنامه متناسب با آن را دارد.

ماشین لباسشویی 1400 دور سامسونگ WW11B1944DGB خشک کن ندارد و این بدان معناست که نمی تواند لباس ها را کاملا خشک و قابل پوشیدن به شما تحویل دهد، اما به لطف سرعت چرخش بالایی که دارد لباس ها را به خوبی آبگیری کرده و شما می توانید پس از کمی پهن کردن آن ها در فضای باز لباس را بپوشید. جنس درب شیشه این ماشین لباسشویی از جنس شیشه حرارت دیده می باشد و نوع دکمه های کنترلی آن لمسی و چرخشی می باشد. ماشین لباسشویی هوشمند سامسونگ WW11B1944 دارای وایفای بوده و مجهز به قابلیت  Smart Control می باشد و از اینترنت اشیاء و برنامه SmartThings نیز پشتیبانی می کند. با نصب برنامه SmartThings روی گوشی موبایل اندروید یا iOS خود می توانید از امکانات هوشمند این لباسشویی به راحتی بهره مند شوید و حتی این محصول را از راه دور مدیریت و کنترل نمایید. قابلیت جالب دیگری که در این محصول وجود دارد Water Hardness می باشد و شما می توانید به کمک این قابلیت به توجه به منطقه خود درجه سختی آب را تعیین نمایید تا ماشین لباسشویی به نسبت درجه سختی آب از مواد شوینده استفاده کند.

 

WW80J54E0BX

لباسشویی سامسونگ WW80J54E0BX

لباسشویی سامسونگ 54E0

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل WW80J54E0BX در سال 2015 توسط شرکت سامسونگ و با مونتاژ کشور ویتنام تولید و به بازار عرضه شده است. این لباسشویی از نوع درب از جلو و به سمت چپ می باشد و دارای موتور دیجیتال اینورتر است که این موتور ها نسبت به موتور های تسمه ای معمولی لرزش و صدای کمتری دارند و حداکثر سرعت چرخش آن 1400 دور در دقیقه است. ظرفیت این ماشین لباس شویی 8 کیلوگرم می باشد و عدد 80 در ابتدای نام مدل نشاندهنده ظرفیت این مدل و حرف J نشان دهنده سال تولید یعنی 2015 و 54E0 نام مدل و BX مشخص کننده رنگ آن می باشد.  لوله گرم کننده این ماشین لباسشویی از نوع سرامیکی یا Ceramic Heater می باشد. جنس سرامیکی این لوله ها مانع از تشکیل رسوبات کلسیمی در اطراف آن می شود که این امر به افزایش طول عمر این ماشین لباسشویی کمک می کند. ماشین لباسشویی 1400 دور سامسونگ WW80J54E0BX قابلیت خشک کن ندارد و نمی تواند لباس ها را به طور کامل خشک و قابل پوشیدن به شما تحویل دهد. اما به لطف سرعت چرخش نسبتا بالایی که دارد لباس ها را به طور کامل آبگیری کرده و با اندکی رطوبت به شما تحویل می دهد و نیاز است که برای خشکی 100%، آن ها را زیر آفتاب پهن کنید.

این لباسشویی دارای 14 برنامه مختلف برای شستشوی لباس ها می باشد که می توان بر اساس جنس و نوع لباس و میزان کثیفی لباس ها برنامه دلخواه خود را برای شستشو انتخاب کنید. جنس بدنه لباس شویی استیل ضد زنگ و جنس درب شیشه حرارت دیده می باشد و رنگ شیشه درب این ماشین لباسشویی کاملا شفاف بوده و حرارت دیده و مقاوم در برابر گرما و سرما می باشد. نوع دکمه های کنترلی آن فشاری، لمسی و چرخشی می باشد. صفحه نمایش ال ای دی محصول فوق اطلاعاتی همچون دمای آب، دور چرخش دیگ و جزئیات دیگری را به شما نمایش می دهد. توجه داشته باشید که این محصول برای نصب تنها به یک ورودی آب سرد نیاز دارد. محصول فوق یک ماشین لباسشویی هوشمند نیست اما دارای قابلیت عیب یابی هوشمند یا Smart Check می باشد. این ماشین لباسشویی از برنامه SAMSUNG Smart Washer پشتیبانی می کند و شما می توانید با نصب آن روی موبایل هوشمند اندروید یا iOS خود اخطار های ماشین لباسشویی را از روی پنل محصول اسکن کرده و مشکل را رفع کنید. با وجود قابلیت Delay End شما می توانید زمان پایان شستشو را با تاخیر تعیین و تنظیم نمایید. 

WW80J5555FX1

ماشین لباسشویی سامسونگ WW80J5555FX1

ماشین لباسشویی سامسونگ WW80J5555FX1

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل WW80J5555FX1 در سال 2015 توسط شرکت سامسونگ با مونتاژ کشور لهستان تولید شده است. این لباسشویی با رنگ اینوکس و ظرفیت 8 کیلوگرم عرضه شده اند و برای خانواده های با جمعیت متوسط مناسب می باشند. حداکثر سرعت چرخش این مدل 1400 دور در دقیقه می باشد. محصول فوق دارای موتور یونیورسال است که جزو ماشین لباسشویی های تسمه ای بوده و نباید انتظار سر و صدای کمی حین شستشو از این محصول داشته باشید. دارای قفل کودک، شستشو با تأخیر، سیستم تشخیص میزان لباس ها، سیستم تمیز کردن دیگ شستشو، سیستم عیب یابی هوشمند، قابلیت تنظیم دمای آب و بسیاری ویژگی های مفید دیگر نیز می باشد. دارای 14 برنامه مختلف شستشو به صورت پیش فرض است و امکان دانلود برنامه بیشتری برای این آن وجود ندارد با این وجود برای انواع لباس با جنس های مختلف دارای برنامه های متفاوتی است و می توان بر اساس نوع و میزان کثیفی لباس ها برنامه موردنظر خود را تنظیم و راه اندازی کرد. برای مثال ماشین لباسشویی فوق دارای تکنولوژی Ecobubble است؛ جهت استفاده از این تکنولوژی لازم است برنامه شستشو را روی Super Eco Wash تنظیم کنید تا لباس های شما در دمای پایین و با کمترین آسیب به الیاف پارچه شستشو شود.

 جنس درب این لباسشویی شیشه می باشد و نوع دکمه های کنترلی آن فشاری، لمسی و چرخشی می باشد. بعد از 40 بار شستشوی لباس ها، چراغ شستشوی دیگ بر روی پنل LED نمایان می شود و این به بدین معناست که دیگ نیاز به شستشو دارد. شما می توانید برنامه شستشوی Eco Drum Clean را اعمال کرده تا شستشوی دیگ انجام شود. قابلیت Bubble Soak در محصول فوق جهت از بین بردن لکه های سخت و سمج از روی لباس ها به کار می رود. با فعال کردن این قابلیت از طریق دکمه لمسی روی پنل، لباس ها در حباب غوطه ور شده و به بهترین نحو شستشو می شود. همچنین برای شستشوی لباس های بسیار چرکی می توانید از قابلیت Intensive در این محصول کمک بگیرید. علاوه بر مواردی که ذکر شد قابلیت Prewash برای خیس کردن لباس ها قبل از شروع برنامه شستشو به کار می رود. شما می توانید قابلیت های Rinse ،Spin و Temp را به صورت دستی در این ماشین لباسشویی تنظیم نمایید. اگر قابلیت Easy Iron را برای شستشوی خود فعال نمایید لباس ها با چین و چروک کمتری به شما تحویل داده خواهد شد. وجود قابلیت Last Memory در محصول فوق امکان ذخیره آخرین تنظیمات برنامه شستشو را برای ماشین لباسشویی فراهم می سازد؛ حتی زمانی که شما ماشین لباسشویی را خاموش و مجدد روشن کنید تنظیمات شستشو در حالتی که تنظیم شده بود باقی می ماند

WW90T4540AE

ماشین لباسشویی سامسونگ WW90T4540AE

ماشین لباسشویی سامسونگ WW90T4540AE

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل WW90T4540AE در سال 2020 توسط شرکت سامسونگ تولید شده است. این مدل یک لباس شویی 9 کیلوگرم با رنگ سفید و است که مونتاژ کشور لهستان (سفارش ترکیه) می باشد. حداکثر سرعت چرخش این مدل 1400 دور در دقیقه می باشد. حداکثر صدا هنگام کار 70 دسی بل و همچنین حداکثر مصرف آب در هر دور شستشو 50 لیتر می باشد. لباس شویی 9 کیلویی T4540 برای خانواده های با جمعیت زیاد گزینه مناسبی می باشد. دارای موتور دیجیتال اینورتر است که این موتور ها نسبت به موتور های تسمه ای معمولی لرزش و صدای کمتری دارند. دارای قفل کودک، شستشو با تأخیر، سیستم تشخیص میزان لباس ها، قابلیت اضافه کردن مجدد لباس ها، شستشوی بهداشتی و شستشوی هوشمند و بسیاری ویژگی های مفید دیگر نیز می باشد. دارای 12 برنامه مختلف شستشو می باشد و برای انواع لباس با جنس های مختلف دارای برنامه های متفاوتی است و می توان بر اساس نوع و میزان کثیفی لباس ها برنامه موردنظر خود را تنظیم و راه اندازی کرد. شما می توانید برنامه شستشوی مدنظر خود را از طریق دکمه پیچی روی محصول انتخاب و تنظیم نمایید. این محصول دارای قابلیت بخارشوی یا Steam می باشد. برنامه شستشوی Hygiene Steam با بخارشوی نمودن و شستشوی لباس ها در دمای بالا تا 99.9% ذرات آلرژی زا و باکتری ها را از الیاف پارچه حذف می نماید. اگر زمان کمی برای شستشوی لباس های خود در اختیار دارید می توانید برنامه شستشوی 15′ Quick Wash را اجرا نمایید تا در کمترین زمان ممکن لباس های شما شسته شود.

نوع دکمه های کنترلی آن فشاری، لمسی و چرخشی می باشد. ماشین لباسشویی 1400 دور سامسونگ WW90T4540AE خشک کن ندارد و نمی تواند لباس ها را به طور کامل خشک و قابل پوشیدن به شما تحویل دهد. این مدل ماشین لباس شویی هوشمند نیست، وایفای ندارد و از اینترنت اشیاء پشتیبانی نمی کند. اما دارای قابلیت عیب یابی هوشمند یا Smart Check است. این مدل با دو رنگ بدنه وارد بازار شده است که مدل WW90T4540AE رنگ سفید آن و مدل WW90T4540AX رنگ اینوکس است. طراحی این ماشین لباس شویی بسیار مدرن و شیک بوده و زیبایی خاصی را به آشپزخانه شما می دهد. 

WW75TA046TE

ماشین لباسشویی سامسونگ WW75TA046TE

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل TA046TE  و با نام کامل WW75TA046TE در سال 2020 توسط شرکت سامسونگ تولید شده است. این مدل یک لباسشویی 7.5 کیلوگرم با رنگ سفید است که مونتاژ کشور ویتنام می باشد. ماشین لباسشویی 7.5 کیلویی سامسونگ T3040 برای خانواده های با جمعیت پایین و متوسط انتخابی مناسب می باشد. حداکثر سرعت چرخش این مدل 1400 دور در دقیقه می باشد. دارای موتور دیجیتال اینورتر است که این موتور ها نسبت به موتور های تسمه ای معمولی لرزش و صدای کمتری دارند. سامسونگ کارکرد موثر موتور Digital Inverter این ماشین لباسشویی را تا 11 سال تضمین نموده است. دارای قفل کودک، شستشو با تأخیر،سیستم تشخیص میزان لباس ها، سیستم تمیز کردن دیگ شستشو، تکنولوژی کاهش سر و صدا، تکنولوژی بخار شوی، سیستم شسشتوی بهداشتی، قابلیت تنظیم دمای آب و سیستم عیب یابی هوشمند نیز می باشد. دارای 14 برنامه مختلف شستشو می باشد و برای انواع لباس با جنس های مختلف دارای برنامه های متفاوتی است و می توان بر اساس نوع و میزان کثیفی لباس ها برنامه موردنظر خود را تنظیم و راه اندازی کرد اما امکان دانلود برنامه های بیشتر را ندارد. 

شما می توانید برنامه مدنظر خود را با چرخاندن دکمه پیچی انتخاب کرده تا شستشوی لباس ها انجام شود. شما می توانید برنامه شستشو 15′ Quick Wash را در زمان هایی که برای شستشوی لباس های خود عجله دارید اجرا نمایید. ماشین لباسشویی فوق دارای قابلیت بخارشوی (Steam) است. برنامه شستشوی Hygiene Steam جهت استفاده از قابلیت ذکر شده در این محصول در نظر گرفته شده است. این برنامه شستشو با از بین بردن ذرات آلرژی زا و باکتری ها تا 99.9% لباس های شما را به صورت کاملا بهداشتی شستشو می نماید. این محصول دارای برنامه Drum Clean می باشد که مخصوص شستشوی دیگ ماشین لباسشویی است. عملکرد این برنامه به این صورت است که پس از هر 40 بار شستشو آلارمی روی پنل نمایان می شود؛ این به این معناست که زمان شستشوی دیگ فرا رسیده است. ماشین لباسشویی سامسونگ WW75TA046TE هوشمند نبوده، وای فای ندارد و از اینترنت اشیاء پشتیبانی نمی کند. محصول فوق دارای قابلیت عیب یابی هوشمند یا Smart Check می باشد. طراحی ماشین لباسشویی سامسونگ WW75 بسیار مدرن است. رنگ بدنه و درب این محصول سفید می باشد که با اکثر دکور ها سازگار است.

 

لباسشویی سامسونگ چه مدلی بخرم ؟

قبل از هر چیزی باید بگوییم که تمامی مدل های ذکر شده در این مطلب جزو بهترین و با کیفیت ترین مدل های موجود در بازار از برند سامسونگ می باشند. چنانچه از طراحی لباسشویی های اددواش خوشتان آمده و بودجه ای بالا را برای خرید در نظر گرفته اید بسته به ظرفیت لباسشویی می توانید از دو مدل WW90T4540AE و T554 یکی را انتخاب کنید. اما اگر به دنبال لباسشویی ساده با هزینه ای متوسط هستید می توانید از مدل های WW75TA046TE  یا T3040  یکی را انتخاب کنید، ناگفته نماند که تمامی مدل های ذکر شده در دو رنگ سفید و نقره و اینوکس تولید شده اند. در صورتی که قصد خرید برند های دیگر را دارید می توانید به مقاله بهترین ماشین لباسشویی در سال 2020-2019 مراجعه کنید. 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 6 میانگین: 4]

حتما ببینید

مقایسه لباسشویی ال جی

مقایسه لباسشویی ال جی V9 با V12

برند ال جی ال جی یکی از برندهایی است که در حوزه‌های مختلف و بعضاً …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *